Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax brengt bod van twee miljoen euro uit op Roemeens toptalent’

Laatste update:

Ajax hoopt Razvan Marin over te nemen van Viitorul. De club uit Amsterdam heeft volgens de Gazeta Sporturilor een bod van twee miljoen euro op de twintigjarige middenvelder uitgebracht.

/

De internationalal van Jong Roemenië werd begin juli ook al met een transfer naar Ajax in verband gebracht, maar nu lijkt de club van trainer Peter Bosz dus daadwerkelijk concreet te zijn geworden. Naast Ajax hebben ook onder meer AS Roma en Steaua Boekarest interesse.

Marin, zoon van voormalig international Petre Marin, komt uit de jeugdopleiding van Viitorul en schopte het tot dusverre tot vijf doelpunten en acht assists in zestig officiële wedstrijden.

Zou Razvan Marin een goede aanwinst voor Ajax zijn, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alweer een middenvelder? Waar blijven de kanonnen?

9 juli 2016 om 11:57

Die staan nog in Naarden-Vesting

9 juli 2016 om 12:00

Die kanonnen was vast weer zo'n politiek praatje van Overmars om de fans tevreden te houden. Hij kan het waarschijnlijk weer niet waarmaken.

9 juli 2016 om 12:03

Kanonnen was een uitspraak van Telegraaf-journalist Mike Verweij. Niet van Overmars.

9 juli 2016 om 12:08

Een tweet van Mike Verweij over wat Overmars gezegd had. Er zouden zeker twee kanonnen bijkomen.

9 juli 2016 om 12:09

Verweij is zo'n beetje de buikspreekpop van Overmars in dit soort gevallen...

9 juli 2016 om 12:11

Ja. Zoals Verweij ook vertelde dat Huntelaar zo goed als zeker naar A'dam zou komen zeker.

9 juli 2016 om 12:14

Overmars zei, dat hij hoopte dat er nog twee goede aanvallende spelers aangetrokken kunnen worden.
Dat is heel wat anders dan hoe Verweij dat vertaalde als twee á drie aanvallende kanonnen, die er zouden komen.

9 juli 2016 om 12:42

Dit was het desbetreffende bericht:
Ajax gaat in de zomer twee ‘aanvallende kanonnen’ aantrekken, zo verzekert Mike Verweij op Telegraaf TV. "Als deze selectie intact blijft, is er al aangegeven dat er in ieder geval twee aanvallende kanonnen zullen komen", zo stelt de Ajax-watcher van het dagblad.

Het gaat volgens Verweij om een spits en een buitenspeler. "En elke speler die vertrekt, zal vervangen worden", zo stelt hij. Ajax heeft voldoende financiële middelen, maar het mogelijke mislopen van de groepsfase van de Champions League zal volgens de journalist ervoor kunnen zorgen dat de clubleiding iets behoudender zal zijn. "Maar dat er twee kanonnen gaan komen, is volgens Marc Overmars wel zeker.

Mike Verweij maakte dus deze tweet omdat Overmars dit had aangegeven. Verweij slingerde het alleen de media in.

9 juli 2016 om 13:03

Ja, wat wil je daarmee duidelijk maken? Dat bevestigt enkel dat het idd van Mike Verweij komt en niet rechtstreeks van Overmars.

'zo stelt de Ajax-watcher van het dagblad.'

Verder doet hij nog een aantal andere (veronder)stellingen. Hij kan zoveel stellen.
De uitspraak met de term, dat er twee kanonnen gaan komen zijn zijn bewoordingen, net zoals hij stelt dat hij zijn info van Overmars heeft.

Geef me maar een link waar Overmars het heeft over twee aanvallende kanonnen en ik geloof je.

Verweij kan het opschrijven zoals hij het wil èn wat hij wil als Telegraaf-journalist.
Sappige koppen en artikelen verkopen nou eenmaal beter voor de grootste sensatiekrant van Nederland.

Het enige wat uit de eerste lijn van Overmars zelf kwam was begin juni:

'we zijn druk bezig om twee of drie zeer goede spelers naar Ajax te halen. In de komende twee weken zullen we denk ik transfers afronden. Ik heb er veel vertrouwen in'


Dat is heel iets anders dan Verweij stelt met zijn kanonnen verhaal. Hoop en vertrouwen hebben is niet hetzelfde als dat het 100 procent gaat uitkomen zoals met dat graag wil.

Ajax was in onderhandeling met Cassierra en Sánchez, volgen kenners van het Zuid-Amerikaanse voetbal twee goede voetballers. En daarnaast was men mogelijk in afwachting van een beslissing van Huntelaar, die er nu blijkbaar voor kiest om bij Schalke te blijven. Verder weten jij en ik ook niet wat er zich achter de schermen allemaal afspeelt aan onderhandelingen met potentiële aankopen.

9 juli 2016 om 13:34

Mike Verweij is niet in dienst van Ajax, noch een spreekpop van Overmars. Als je Ajax beleidsbepalers wilt afrekenen moet je ze op hun eigen woorden afrekenen, niet op basis van wat een journalist beweerd. En zeker niet een journalist van De Telegraaf, onder de kranten toch wel de minst inhoudelijke krant afgezien van de Metro.

9 juli 2016 om 15:30

Dit bevestigd juist dat het van Overmars komt want Verweij kon het zo stellen omdat Overmars dit had aangegeven.

9 juli 2016 om 16:58

Dat zei Overmars in een ander interview. Staat dus los hiervan.

9 juli 2016 om 20:07

Kom op zeg, wat een nonsens; dat bevestigt totaal niet dat het van Overmars komt. Dat Verweij aangeeft dat het van Overmars komt, maakt het nog niet de waarheid. Verweij kan zoveel stellen.

Als hij morgen stelt dat Overmars aangeeft, dat Ajax naar Rotterdam verhuist, dan neem jij het waarschijnlijk ook voor waarheid aan. Of als hij stelt dat het gras in de Arena volgend seizoen paars is. Is dat dan ook een bevestiging van de waarheid, omdat hij het stelt? Jij neemt alles voor zoete koek wat er in de media gezegd en geschreven wordt?

Dat wat Overmars zelf zegt staat los hiervan? Lezen is ook een kunst hè? Ik schrijf dat ik alleen geloof wat hij zegt als het uit de eerste lijn komt. En dat is het enige zo is gezegd. Dat zijn hele andere bewoordingen dat de krachttermen die Verweij bezigt. Hoezo staat dat er los van?

Heb je nog een link voor me waar Overmars het heeft over twee kanonnen die worden gehaald? Ik wacht met smart.

9 juli 2016 om 13:05

Alweer geen ervaring? En alweer geen kanon

9 juli 2016 om 20:12

Ja hansje, alweer geen ervaring. En alweer geen kanon. Ga je dat nu herhalen bij elke jeugdspeler die er wordt gehaald?

10 juli 2016 om 07:44

Ben jij wel voor ajax? Samen met Hennie, FcUnie en al die andere beroepszeikers, steek je energie is in het supporter van de club!

10 juli 2016 om 10:36

@funkee
Ik wil graag een Ajax waardige selectie zien. Een selectie die wel graag kampioen wil worden. Het is geen spelletje

10 juli 2016 om 10:38

@buitenspelval
Ik vraag me inderdaad af waar de broodnodige aankopen blijven ja. Wil jij eigenlijk wel hoger op met Ajax?

10 juli 2016 om 23:17

Hansje is de enige realistische Ajax supporter op voetbalzone. Je moet gaan strijden vorr een CL ticket met alles wat je hebt..... en Ajax gaat deze jongen halen? Afgelopen jaar Europees zwaar door de hoeven gezakt en dan hebben ze een mogelijkheid om dit jaar weer eens een CL ticket te behalen en dan komen ze met deze B-keuze, wat L-Keuze. Net wat Hansje zegt; willen jullie wel weer naar de top of ben je al blij als een speler door het opleidingsinstituut Ajax verkocht gaat worden en jullie kunnen zeggen; Die komt van ons.

9 juli 2016 om 17:14

In syrië

Volgens mij vindt vz iedereen die ajax koopt een toptalent.......

9 juli 2016 om 12:09

Ik ken hem niet, maar met Bazoer, Nouri, De Jong, Van de Beek, Klaassen, Sinkgraven en Gudelj + een Serero die nog onder contract staat is het middenveld goed bezet. Als deze jongen echt zo goed was was hij wel meegegaan naar het EK, want Roemenie stelt niks voor sinds Chivu en Mutu er niet meer spelen.

9 juli 2016 om 12:10

Tja tis wel een internationalal van jong roemenie. Wat een niveautje VZ!

9 juli 2016 om 13:23

Als hij zo goed was speelde hij wel in het eerste van roemenie! Dit is toch echt geen toptalent.

9 juli 2016 om 15:07

Een topper van 2 miljoen?

Wie stopt die dwaas van een Overmars??
Ik ben fan van Ajax maar ik erger me kapot aan het aankoopbeleid van Overmars. Koopt alleen maar talenten en geen enkele ervaring. En elk jaar maar weer tot de eindconclusie moeten komen dat Ajax ervaring tekort komt. Ja hé hé als Overmars alleen maar talenten haalt is dat logisch. Weg met Overmars !!!

9 juli 2016 om 12:01

En dan komt nog bij dat er weer een middenvelder erbij komt terwijl heel veel ajax fans zeggen dat Nouri de nieuwe Verlosser is en een absoluut uberwereldtoptalent is. Ik zal het nooit snappen...

9 juli 2016 om 12:06

Deze middenvelder is ook absoluut overbodig omdat Ajax Bazoer, Klaassen, Gudelj, Van de Beek, Sinkgraven, Frenkie De Jong en Nouri al heeft. En daarachter komen Eiting en Antonucci ook nog. Wat moet Ajax hiermee ?

9 juli 2016 om 12:09


@fcunie

Ervaring hebben Klaassen, Gudelj, Veltman, Cillessen en Schöne intussen al volop opgedaan de afgelopen seizoenen. Verder is Ajax is een opleidingsclub, dus haalt met jonge talenten die opgeleid kunnen worden voor het eerste en op een goed moment verkocht kunnen worden. Dat heet beleid voeren.

9 juli 2016 om 12:17

Nou je hebt vorig seizoen gezien dat Klaassen en Gudelj op de beslissende momenten niet thuisgaven als ervaren spelers. En Schone zal nog minder gaan toevoegen dan afgelopen jaren.
Er moet ervaring bij wilt Ajax weer kampioen worden. Het sportieve belang moet op de eerste plek staan en niet het financiële belang op 1.

9 juli 2016 om 12:22

Ervaring?? Door enkele eredivisie wedstrijdjes?? Hoeveel Europese ervaring hebben ze precies? Hoe moet een bazoer zich optrekken aan ervaren spelers als dat de "ervaren" jongens zijn? Moet hij gaan leren van een spelertje die zijn ervaring op heeft gedaan bij az en Nac??

9 juli 2016 om 12:38

Ervaring is een relatief begrip. Joey van den Berg is ook ervaren, maar top in het pakken van rode kaarten, Schaars is ervaren en houdt de bank bij PSV warm, Botteghin is ervaren, een dissonant in de Feyenoord verdediging en verder was er bij Ajax Heitinga die met al zijn ervaring na een half jaar afhaakte.
Dat is de categorie ervaren spelers die naar de Eredivisie komen of van club wisselen. De toppers komen niet. Je moet geluk hebben met spelers als Poulsen en Guardado.

Afcaajaxxx, Gudelj een 'spelertje' noemen zegt al genoeg over je insteek in deze discussie. Ja, de spelers die ik opsomde zijn idd ervaren spelers voor en in onze jeugdige Eredivisie.

9 juli 2016 om 12:45

Wat nou geluk ?Als Overmars beter zijn werk zou doen dan haalde hij wel ervaren spelers die goed genoeg zijn.

9 juli 2016 om 13:11

Ach ja fcunie, ik geloof meer in de inzichten en expertise van de beleidbepalers van Chelsea en Everton, die overwegen om Overmars la technisch verantwoordelijke man binnen te halen, dan in jouw beoordeling van het werk wat Overmars als TD.

9 juli 2016 om 13:46

Ja joh even een blik oude spelers opentrekken dan zijn we klaar? Lekkere visie ook. Ajax gaat geen miljoenenbuitgeven aan "ervaren" spelers die miljoenen kosten met een lage restwaarde en evenveel risico. Want een ervaren speler is nog geen Europese topspeler en toch verwacht men dat met ervaring je Europees wel mee kan doen. Men vergeet dat we niet meer bij de Europese top horen en ervaren topspelers niet te betalen zijn. Ik ben blij met dit beleid waar tenminste een gezonde heldere visie en strategie achter zit waarbij kans van slagen gewoon reëel is.

9 juli 2016 om 15:28

Wat voor inzichten? Dat hij louter talenten haalt?

10 juli 2016 om 16:10

@ buitenspelval

Ervaring is helemaal geen relatief begrijp, iemand word bijvoorbeeld pas een een ervaren bestuurder genoemd als hij/zij tien jaar lang auto rijd. En zo geld dat eigenlijk wel voor alle in het leven, al moet je vanzelfsprekend de jaren wel in het juiste perspectief plaatsen. Daarnaast maak jij ook de fout door een aantal ervaren spelers te noemen en hen ervaring meteen aan een niveau te koppelen. Het hebben van ervaring betekend nog niet dat iemand ook over het gewenste niveau beschikt.

Op Schone na hebben de spelers die jij als echt ervaren bestempeld de handen vol aan zichzelf om zich te ontwikkelen tot sterktehouder. Zoals we ook veelal gehoord hebben van oud Ajacieden zoals Sneijder, van der Vaart etc; is dit niet het moment om van spelers in die fase te verwachten dat ze als ervaren spelers de kar moeten gaan trekken. Het is en blijft een vicieus cirkeltje waarin Ajax maar doelloos blijft rond draaien, zie jij dat dan echt niet ?

Niemand maar dan ook niemand verwacht dat Ajax in staat is om toppers te halen, dat is iets wat figuren zoals jij (weer zo´n herhaling van de Overmars lovers) altijd maar doen voorkomen dat wij (de kritische Ajacieden) dat zouden verwachten. Net zoals jij mensen zoals jij " het iets meer uitgeven" meteen vertalen als het doen "van onverantwoorde uitgaven". Spelers van het niveau Pantelic en Poulsen moeten echt wel haalbaar zijn voor Ajax, en daarnaast laten de Oostenrijkse en Zwitserse (door intensief te scouten, iets waar Overmars nog nooit van gehoord heeft) topclubs al jaren zien dat zij tegen bescheiden bedragen wel de juiste spelers kunnen vinden.

Wanneer we naar de Europa League kijken zien we vaak bij (relatief) onbekende ploegen ook vaak spelers rondlopen die bij Ajax niet zouden misstaan en waar ook geen grote bedragen voor zijn betaald. Dit alles heeft niets maar dan ook niets met geluk te maken, maar met technisch directeuren/directeuren voetbalzaken die hun vak wel verstaan en die daarnaast ook nog eens over een goed (inter)nationaal netwerk beschikken.

Daar zou Ajax ook gewoon toe in staat moeten zijn, maar zolang die lapzwans van een Overmars er zit zal dit niet gebeuren. Dan laat ik gemakshalve nog maar even achterwege dat behalve die man die onlangs van FC Groningen overkwam het hele scouting apparaat Overmars zijn bloed wel kan drinken, en hij zo´n beetje op al zijn taken die vanuit de revolutie bij zijn positie hoorde gefaald heeft. Als klap op de vuurpijl heeft de raad van commissarissen terecht ook geen vertrouwen in zijn aankoop kwaliteiten, aangezien ze hem terecht herhaaldelijk hebben terug gefloten.

Dan hebben we nog het probleem dat echte ervaring bij Ajax niet de juiste waardering krijgt en de club die mensen zelf ook weg jaagt. Zowel Pantelic als Poulsen wilde blijven en hadden beide geen onredelijke eisen, maar Ajax moest hen weer mededelen dat ze wel konden blijven maar dant ze dan wel met nog minder salaris en nog minder speeltijd genoegen moesten nemen. Tja, dan jaag je ze zelf ook gewoon de deur uit en maak je het jezelf onnodig zoveel moeilijker.

Jouw argument dat Overmars wel goed is of iets in zijn mars heeft omdat Chelsea en Everton belangstelling in hem vind ik zo onlogisch als het maar zijn kan. Alsof die clubs nooit de verkeerde mensen (kunnen) aannemen. Er is tijdens en vlak na de revolutie duidelijk gesteld wat er onder "ervaring" verstaan word en dat zijn niet spelers die alleen of voornamelijk een paar jaar alleen maar Eredivisie ervaring hebben (zoals bij Ajax steeds het geval is).

Het argument dat "de spelers weer een jaartje verder zijn" (wat jij volgens mij ook met enige regelmaat gebruikt) heeft de praktijk al zo vaak laten zien dat dit een fabeltje is. Als het zo´n makkelijk optel sommetje zou zijn dan zou de selectie van Ajax elk jaar goede stappen moeten maken. Daar is alles behalve spraken van, spelers leren niet of veel te langzaam van fouten.

De zorgen die veel Ajacieden hebben zijn gewoon terecht, tenzij je het niet wilt zien; zien we elke keer dezelfde patronen rondom Ajax en Overmars in de zomerstop.

Vrees dat we weet blijgemaakt worden met de zoveelste dode mus; hoe kan het een toptalent zijn als hij maar 2 miljoen moet kosten ?

9 juli 2016 om 13:25

En geeneens bij het eerste van Roemenie zit op zn 20e?

Toen Ajax voor en paar jaar tereug oude spelers kocht als gabri luqeu olegeur die faalde toch ook mss zijn dit wel uitstekende spelers net als die Colombianen

9 juli 2016 om 12:15

Ik vind Gabri niet gefaald hebben. Daarnaast hebben aankopen als galasek, van halst, poulsen, wellicht zelfs pantelic Ajax heel wat gebracht qua balans

9 juli 2016 om 12:26

Dat is waar maar de meeste mensen kennen die speler niet we zouden zulke spelers en kans moeten geven spelers als Sneijder Huntelaar komen niet maar Ajax had en speler als Moreno moeten halen. Als ze en goede speler willen halen zouden ze uros spajic van Toulouse voor achterin moeten halen goedkoop en echt en topper voor Nederland

9 juli 2016 om 12:42

Ik begrijp echt niets van wat je typt. Als je een reactie van mij verwacht graag wat duidelijker praten

9 juli 2016 om 13:26

Hahahah helemaal gelijk

Yes!!! Hoopte destijds al dat het rond zal komen. Nu in ieder geval een poging. Deze jongen is zeer creatief. Heeft een heerlijke dribbel. Zal enorm veel creativiteit toevoegen. Denk dat Klaassen er een serieuze concurrent erbij krijgt. Ja weer een jonge jongen, maar deze zal naar mijn mening kwaliteit toevoegen. Ben die statische middenvelders meer dan zat.

9 juli 2016 om 12:10

En jij denkt dat zo'n jonge jongen de voorkeur boven Klaassen gaat krijgen ?En Sinkgraven was toch al voor de creativiteit aangetrokken voor 9 miljoen ? En Ajax heeft ook nog supertalent Nouri in de eigen gelederen. Wat een dwaas is Overmars als hij echt deze speler gaat halen.

9 juli 2016 om 12:16

Hij is veel technischer dan Klaassen. In sommige wedstrijden heb je daar meer behoefte aan. Vandaar de term serieuze concurrent. Sinkgraven vind ik een te nette creatieve speler. Soort van Andersen. Leuk dat je die transfervergoeding benoemd. Is geen aankoop van bosz. Denk dat hij daar echt geen rekening mee houdt. Marin is lekker brutaal in zijn spel. Blijft maar gaan. Type ziyech qua dribbels. Let maar op!!! Maar ooo als Ajax ziyech zal aantrekken was het een topaankoop geweest. Laat me aub niet lachen.

9 juli 2016 om 12:21

Wat moet Ajax dan met Sinkgraven en Nouri als ze deze Marin zouden halen ?

9 juli 2016 om 13:02

Dat mag bosz bepalen. Hij is de coach. Hij wilt deze marin graag. Gelukkig maar. Blijkbaar ziet hij dat zo een type speler ontbreekt. Zal mij echt niet verbazen als hij meteen 1 vd betere spelers wordt. Nogmaals heerlijke speler!

9 juli 2016 om 13:29

Waarom is ziyech geen topaankoop voor ajax en een 20 jarige international van jong roemenie die nog geeneens meespeelt met het eerste wel? En waarom is het grappig?

9 juli 2016 om 13:42

Dat typ ik niet! Ik heb het over dat sommigen als tegenargument gebruiken dat Ajax veel andere middenvelders al in dienst heeft. Maar ik weet nagenoeg zeker dat diezelfde mensen ziyech als aankoop zouden toejuichen! Ook een middenvelder en ook jong! Hij zal wel goed zijn en marin niet? En dat terwijl marin ook een fantastische uithaal heeft alleen dan met rechts, ook zeer technisch is, snelheid heeft, creativiteit heeft en ook zeer goed kan dribbelen. Dat vind ik dus lachwekkend. Alleen omdat je de speler in kwestie niet kent wil je oordelen. Lachwekkend!

9 juli 2016 om 16:53

Fc unie wees verstandig en ga niet mee die Lee in discussie. Alles wat de Ajaxleiding doet vind ie fantastisch. Hij is tevreden met de 2e plaats en dat Ajax internationaal niet meedoet vind ie niet erg want de eredivisie is het belangrijkst..... Tja 😉.

9 juli 2016 om 17:56

Ach hebben we Robert weer. De simpelweg niets inhoudelijk toevoegende VZ lid.
Iemand die denkt dat hij alles over me weet...
Voor de rest laat ik jouw je gang gaan. Can't beat stupidity!

9 juli 2016 om 12:13

We hebben met Klaassen, Bazoer, Sinkgraven, van de Beek, Nouri, Gudelj en Antonucci meer dan voldoende talent. Nieuwe middenvelders zijn overbodig

9 juli 2016 om 12:13

En de Jong natuurlijk

9 juli 2016 om 12:20

Misschien wordt Sinkgraven wel verhuurd weten wij veel. De jong sluit net aan.... Marin is gewoon een toevoeging. Zal je ook al die namen opnoemen als ziyech gekocht zal worden? Vast niet en waarom, omdat je weet wat hij kan. Deze marin is echt een heerlijke technisch begaafde speler. Ik zie hem graag komen.

9 juli 2016 om 13:34

Deze jongen is nu al beter als Nouri en Antonucci. Ik denk zelfs te vergelijken met Sinkgraven zo ondertussen. Echt waar, schitterende speler met lef.

9 juli 2016 om 14:28

Ken deze jongen totaal niet, maar zoals je hem omschrijft is het een lichtvoetige technische middenvelder ? In dat geval kan ik er prima mee leven, aangezien met Andersen en Serero toch behoorlijk wat creativiteit inleveren. Daarom lijkt me een verhuur van Sinkgraven ook zeer onverstandig.

20 jarig top talent met 5 doelpunten en 8 assists in 60 wedstrijden....
Groter talent dan Andersen?

9 juli 2016 om 13:08

Hij speelt nou niet in de meest aanvallende ploeg. Heb jij milik zijn statistieken gezien voordat hij naar Ajax kwam. Zie jij depay zijn statistieken dit seizoen? Is hij ook slecht? Marin zal meteen de beste aanvallende middenvelder van Ajax m zijn. Let maar op!

9 juli 2016 om 13:31

Man depay en milik spelen/speelden in respectievelijk in de PL en BL, hoe is dat ooit te vergelijken met Roemenië?

9 juli 2016 om 13:43

Dan wat? Jij hebt het over statistieken! Die zeggen dus echt niet alles.

9 juli 2016 om 13:47

*Hij heeft het over statistieken. Kortom zegt niet alles. Hoe waren Pelle zijn statistieken bij az dan? Had men toen verwacht dat hij zich zo zal ontwikkelen? Kwalitatief gezien is marin een topper!

9 juli 2016 om 13:40

Andersen was een heel groot talant maar mist lef, gedrevenheid en agressie om ergens te komen. Beetje erbij lopen en hopen dat je het kan bijhouden werkt niet in het voetbal. Deze jongen daarentegen, wat een lef en passie heeft hij. Neemt vaak de vrije trappen en penalty's, zegt volgens mij genoeg.

Ik verwacht dat hij dan zal beginnen in de JL, daar is de spoeling op het middenveld aardig dun als je vd Beek vast doorschuift en misschien nog de Jong of Nouri. Als hij kan concurreren met de spelers die er nu staan moet je het zeker doen, ik zie het probleem niet. Hij is zelf jeugd en na Nouri is er buiten Antonucci geen redelijk goede aanvallende middenvelder imo. De A lichting die nu komt valt tegen en in Jong kan hij Bakker aflossen.

Lijkt me een goed signaal richting jongens als Bazoer, vd Beek en de Jong. Precies ook het type speler wat Ajax nodig heeft. Misschien zouden ze daar beter eens versterkingen voor het eerste gaan halen in de vorm van twee of drie ervaren toppers. Onderhand hebben ze daar genoeg talent voor drie elftallen, maar het eerste team wordt alleen maar minder. Opvallend dat de fans dit allemaal maar accepteren, ik zou het bij mijn club iig niet accepteren.

Zou een goeie aankoop zijn voor maar 2 miljoen. Als je interesse hebt van AS Roma en Ajax kan je echt wel wat

Lekker Marc,nu knallen in de voorronde,en in september naar psv
en feijenoord kijken,dan leggen wij er weer uit.bedankt MET JE Beloftes

Holy, deze speler is echt goed voor zijn leeftijd. Deze jongen kan een mannetje passeren door zijn snelle draaiwerk en overzicht. Hij heeft alles wat Klaassen bijvoorbeeld mist, snelheid, passeerbeweging en goed met een man in zijn rug. En dan denk je, hoe kan je dat nou weten. Jaren terug begon ik voor de gein met Football Manager met een klein clubje, voor de lol. Dat werd FC Viitorul Constanța. Sindsdien volg ik ook wedstrijden van ze die ik met een stream kan volgen (niet allemaal, soms erg moeilijk om een wedstrijd te vinden uit Roemenië haha). Deze jongen valt gewoon op daar, schitterende speler om te zien, een ruwe Hagi, maar wel degelijk met een eigen stijl.

9 juli 2016 om 13:58

Eindelijk iemand die oordeelt over de speler ipv zijn leeftijd. Wordt gewoon 1 vd betere in de ED. Let maar op. Een topper deze marin. Denk dat 2 miljoen euro echt niet genoeg is.

9 juli 2016 om 16:55

Welke wedstrijd heb je hem zien spelen?

Zeker weer voor de breedte? Wanneer komt er nou eens een versterking? Nu gaan we de voorronde natuurlijk niet doorkomen

9 juli 2016 om 15:26

Als Overmars deze speler haalt zal het de derde versterking worden voor de breedte. En alle drie zijn het jonge talenten.

Dit zou ik totaal niet begrijpen. Voorlopig heeft Ajax Sinkgraven, Gudelj, Klaassen, Bazoer, Serero, Van de Beek, Nouri en Frenkie de Jong voor het middenveld. Dat is kwalitatief, in de breedte en voor de toekomst op dit moment gewoon de beste linie bij Ajax. Ook Schone zie ik onder Bosz eerder een rol op het middenveld krijgen, dan op de flanken. Kortom, er is hier geen hoge nood aan een versterking. Ga dan voor een buitenspeler die eerder nodig is..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren