Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Yassin Ayoub en zomeraanwinst mogen vertrekken bij Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord reist maandag met een 26-koppige selectie af naar Marbella, waar de club een trainingskamp organiseert ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Middenvelders Yassin Ayoub en Liam Kelly zullen dan niet van de partij zijn. De Rotterdammers laten via de officiële kanalen weten dat de twee de ruimte krijgen om zich te oriënteren op het vinden van een nieuwe club waar zij meer aan spelen toe zullen komen.

Ayoub werd ruim een jaar geleden transfervrij overgenomen van FC Utrecht en de verwachtingen omtrent de middenvelder waren hooggespannen. In zijn eerste seizoen kwam hij echter niet verder dan zestien optredens in de Eredivisie als invaller en in de huidige voetbaljaargang is zijn rol nog beperkter. De 25-jarige Ayoub kwam, verspreid over 3 invalbeurten, slechts 44 minuten in actie in de Nederlandse competitie.

Kelly kwam afgelopen zomer op voorspraak van Jaap Stam naar De Kuip. De twee kenden elkaar nog van hun gezamenlijke periode bij Reading en Stam dacht met de 24-jarige Ier een goede versterking binnen te hebben gehaald. Kelly komt er bij Feyenoord echter niet aan te pas en kwam vooralsnog slechts eenmaal in actie in de Eredivisie.

In tegenstelling tot Ayoub en Kelly zijn de twee talenten Ramon Hendriks en Denzel Hall wel mee op trainingskamp. Trainer Dick Advocaat neemt ook de geblesseerden Rick Karsdorp, Ridgeciano Haps en Sven van Beek mee. Feyenoord speelt in Spanje twee oefenwedstrijden: woensdag tegen TSG Hoffenheim en zaterdag tegen Borussia Dortmund.

De volledige selectie van Feyenoord:

Doel: Kenneth Vermeer, Nick Marsman, Justin Bijlow, Elber Evora

Verdediging: Sven van Beek, Marcos Senesi, Ridgeciano Haps, Jan-Arie van der Heijden, George Johnston, Tyrell Malacia, Rick Karsdorp, Edgar Ié, Eric Botteghin, Lutsharel Geertruida, Ramon Hendriks, Denzel Hall

Middenveld: Leroy Fer, Renato Tapia, Orkun Kökcü, Jens Toornstra, Wouter Burger

Aanval: Luciano Narsingh, Nicolai Jørgensen, Steven Berghuis, Sam Larsson, Luis Sinisterra.

Vind jij dat Yassin Ayoub te weinig kansen heeft gehad bij Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ongelofelijk hoe hij behandeld is. Ayoub is een goede speler en een leuke jongen, dat hebben we bij FC Utrecht allemaal gezien. Bij Feyenoord heeft hij echter nooit de kans gekregen zich te bewijzen.

6 januari 2020 om 15:04

Maar toch hebben zowel Stam, Gio en Advocaat hem in de selectie gehad en alle 3 vonden ze hem blijkbaar niet goed genoeg. Zegt ook vaak wel iets. Leuke speler voor een middenmotor, maar vraag me af of hij ook verder van toegevoegde waarde is.

6 januari 2020 om 15:09

Klopt, maar we hebben hem allemaal bij Utrecht zien spelen en daar was hij zowel als opbouwende speler als wanneer hij een vrije rol had erg goed. Ik denk dat als hij meer vertrouwen had gekregen hij vanzelf goed was gaan spelen. Het is toch apart dat bijvoorbeeld iemand als Burger die nog helemaal niks heeft laten zien de voorkeur kreeg aan het begin van het seizoen boven Ayoub.

6 januari 2020 om 15:12

Maar hem maar vertrouwen geven en hopen dat het goed komt klinkt ook niet zo slim. Je speelt bij een Nederlandse top 4 ploeg, dan zal je gewoon er direct moeten staan. Een kokcu, Toornstra en Fer zijn nu gewoon beter.

6 januari 2020 om 15:17

Al zet je er 3 nieuwe trainers erop, ze zullen het niet zien in Ayoub en dat heeft niks met Ayoub te maken, maar met Feyenoord. Feyenoord is niet in staat om combinatie voetbal te spelen dus trainers zullen altijd werkers de voorkeur geven boven spelers die wel technisch begaafd zijn. Uit Kokcu wordt momenteel ook veel te weinig uitgehaald... het zegt mij meer iets over Feyenoord aangezien er meerdere spelers met voetbal altijd de laan worden uitgestuurd en de werkers wel langere seizoenen spelen.

6 januari 2020 om 15:28

Locomotif, we hebben Vejinovic ook allemaal bij Vitesse zien spelen. Helaas zegt dat niet zo veel over of iemand bij Feyenoord datzelfde kan brengen

6 januari 2020 om 15:47

Ook een voorbeeld van een technische voetballer die het niet red. Waar zou het aan liggen dat technische spelers het niet redden bij Feyenoord en werkers wel?

6 januari 2020 om 15:50

Ja de spelers die er nu staan die staan er ook direct. Gezien de prestaties van Feyenoord de afgelopen 2jaar kan ik je alleen maar gelijk geven.

6 januari 2020 om 16:40

Kokcu staat er voor hem in nu, dat is echt geen simpele hardwerkende speler. Is met zo'n technisch type, maar dan fysiek wel in orde. Elke keer als Ayoub erin komt ziet t er leuk uit, maar wordt je middenveld wel overlopen. Vaak genoeg gezien dat ie t niet kan belopen met ruimtes in z'n rug. Die ruimtes heb je minder bij Utrecht

6 januari 2020 om 16:44

Echt he 😆

6 januari 2020 om 17:15

Wat een onzin man Peter. Ayoub kwam gewoon overduidelijk te kort. Op trainingen alleen maar aan het klieren etc. Bij Jong Feyenoord er met de pet naar gooien. Logisch dat je dan weinig kansen krijgt. Je hebt volgens mij geen idee waar je het over hebt. Beetje technisch zijn is leuk maar je moet wel hard blijven werken voor je kansen, dat heeft hij nooit gedaan. En hij is redelijk technisch maar jij doet alsof hij de techniek van Ziyech heeft. Mooi dat hij nu gaat, leuke speler voor onder de top 4. Feyenoord moet gaan opruimen, jongens als vd Heijden, Ayoub, v Beek, Larsson, Narsingh, Kelly, Tapia etc. moet je echt vanaf. Anders kom je nooit meer in de buurt van de huidige top 3

6 januari 2020 om 18:07

Vandaar dat spelers aangaven dat ze het liefst met Ayoub speelde. Met name Berghuis die vaak aangaf anders te willen spelen en de naam van Ayoub bij veel spelers positief viel. Wel apart voor iemand die met de pet er naar gooit. Of wat dacht je van Advocaat die zich afvroeg waarom Ayoub niet speelde onder de andere trainers en zelfs zei dat Ayoub goed traint?

6 januari 2020 om 18:41

Feyenoord zag het met Vejinovic gewoon goed. Want waar speelt die jongen nu eigenlijk? Precies. Ook Ayoub is niet zo een technicus zoals jij het schetst. Is niveau Utrecht/Vitesse.

6 januari 2020 om 15:07

Hoe is hij behandeld dan? Onder elke trainer gaf hij steeds hetzelfde interview dat hij voor z'n kans ging vechten en van geen enkele heeft hij 'm echt gekregen. Ligt dat aan de 3 trainers of toch aan Ayoub?

6 januari 2020 om 15:21

Aan de 3 trainers. Je wilt mij niet vertellen dat de 3 trainers de type trainers zijn die echt voetbal in de ploeg brengen. Beetje mouwen opstropen en vechten voor de punten dat is al jarenlang het beleid bij Feyenoord. Iedereen die het meer van zijn techniek, spelinzicht en creativiteit moet hebben dan van hun arbeidsethos slaagt niet bij Feyenoord. En het maar raar vinden dat een AZ met veel minder middelen Feyenoord inmiddels aan het inhalen is. Het zou mij niks verbazen als Ayoub bij een AZ mee zou draaien, die willen tenminste wel voetballen.

6 januari 2020 om 15:33

Onzin die jongen heeft de niet gekregen.

6 januari 2020 om 15:46

Ja, want Van Persie en Berghuis bakten er niets van met een techniek en spelinzicht. Denk je nou echt dat we onze neus ophalen voor technische spelers en iemand als Ziyech of Frenkie de Jong op de bank zouden zetten? Hij is gewoon niet goed genoeg.

6 januari 2020 om 15:50

Je noemt wel direct een buitencategorie en op dit moment de beste speler van Feyenoord... Feyenoord bestaat niet uit 11 werkers, maar het grotendeels is dat wel. Je noemt nu Ziyech, maar was dat niet de speler die geen garantie boven de technisch begaafde speler Immers op 10 kon krijgen? En ik ben heel erg blij dat de Jong niet bij Feyenoord speelde. Feyenoord had nooit het spel van de Jong eruit gehaald als Ajax heeft gedaan.

6 januari 2020 om 15:59

Het ligt aan de trainers aangezien Feyenoord met alle drie de trainers geen moer heeft bereikt.

6 januari 2020 om 16:08

Nou, geen moer, Gio is kampioen geworden. Dat was alweer een tijdje geleden hoor

6 januari 2020 om 16:18

Linley; Nee, onder Gio is er niets bereikt buiten 2 bekers, kampioenschap en 2 fruitschalen...

6 januari 2020 om 17:30

Volgens mij hebben "jullie" zelfs geweigerd Ziyech te halen! Larson hweft feyenoord 4milj voor betaald die schrijf je niet zomaar af. Ayoub heeft de pech gratis te zijn.

6 januari 2020 om 21:54

Onzin, Feyenoord heeft zelfs een bod uitgebracht en was akkoord met Heerenveen. Alleen omdat Feyenoord geen garantie op een basisplek wilde geven koos Zyech voor Twente. Larson heeft veel kansen gehad omdat er geen alternatief was. Pech voor Ayoub is, dat er meerdere alternatieven voor hem zijn welke beter zijn.

6 januari 2020 om 15:08

Onder van Bronckhorst had hij inderdaad meer kansen verdiend, maar als je zag hoe hij er laatst bij liep bij een tegengoal van jong Feyenoord, is het meer dan terecht dat ze van hem af willen. Het had hem meer gesierd als hij ook in jong Feyenoord gewoon keihard was blijven werken. Op deze manier weet je zeker dat je geen kans meer gaat krijgen.

6 januari 2020 om 15:23

Onzin natuurlijk. Die jongen heeft zich structureel negatief opgesteld in de groep en niet geknokt voor zijn kans. Komt gewoonweg kwaliteit tekort.

6 januari 2020 om 15:36

Lul verhaal darley was jij elke dag om tezien of hij negatief opgesteld in groep stond of niet.

6 januari 2020 om 15:40

Haha. Volgens mij is hij nooit negatief geweest. En waar kan jij uithalen dat hij niet geknokt heeft voor zijn kns? Zoals eerder is aangegeven slagen creatieve jongens bij Feyenoord niet. Kijk maar naar een Larsson.. komt ook niet optimaal uit de verf.

9 januari 2020 om 15:52

Deze jongen is heel erg negatief geweest. Dat is gewoon uitgelekt. Onder Gio was hij omstreden en heeft hij er met zn pet naar gegooid. Dit heeft hij zelf rijkelijk toegegeven in een interview met Feyenoord TV.

6 januari 2020 om 15:45

Spelen bij Utrecht is iets anders dan spelen bij Feyenoord. Gewoon niet goed genoeg.

Niet meer dan logisch. Ayoub heeft nu 3 trainers gehad en bij alle 3 niet kunnen imponeren. Dan heb je gewoon te weinig kwaliteiten zeker als je nog weinig laat zien op de momenten dat je wel speelt.

6 januari 2020 om 15:13

Was dat Amrabat ook niet het geval. Marokaanse jongens moet jeanders mee omgaan en bij Feyenoord snappen ze dat niet.

Bij Utrecht ging dat bv wel goed met jongens als Ayoub, Amrabat en Labyad

6 januari 2020 om 15:39

Dat was inderdaad ook bij Amrabat het geval. Bij Feyenoord vragen ze, vreemd genoeg, om spelers die presteren. Dat hebben zowel Amrabat als Ayoub nou niet bepaald gedaan. Bij Utrecht gaat dat wel goed, omdat ze daar de beste spelers zijn. Als er geknokt moet worden voor een basisplaats, dan is het allemaal opeens oneerlijk en krijgen ze geen kansen. Misschien snappen die jongens zelf wel iets niet helemaal goed.

6 januari 2020 om 15:40

Utrecht is van een lager niveau. Spelers die bij Feyenoord net tekort komen halen het bij Utrecht misschien wel. Dat gaat niet om Marokkanen, maar bijvoorbeeld ook om Gustafson.

6 januari 2020 om 15:40

Sverige4e weer zo een geklets over marokaanse spelers.

6 januari 2020 om 15:47

El Ahmadi deed het nochtans prima bij Feyenoord. Ook een Marokkaanse jongen. En wat maakt dat uberhaupt uit, je afkomst.

6 januari 2020 om 16:03

Wat is het verschil tussen Feyenoord en Utrecht momenteel! Leg dat eens uit. Over de laatste twee jaar!

6 januari 2020 om 16:30

12 punten in 2017/2018 en ook 12 punten in 2018/2019. En dat zijn dan alleen de prestaties op het veld, verder lijkt het mij eerlijk gezegd vrij duidelijk wat het verschil is.

6 januari 2020 om 16:40

Elk seizoen staat Feyenoord boven Utrecht. Over de laatste 3 seizoen heeft Feyenoord 44 punten meer gehaald. Wat wil je nu zeggen dan?

6 januari 2020 om 17:19

Amrabat presteert in Italië dusdanig goed dat hij zelfs erg gewild is in de top van de Italiaanse competitie. En die is van minder niveau als de Nederlandse 🤭

6 januari 2020 om 18:03

Inderdaad, dat wil ik ook maar zeggen. Amrabat kan naar bijna de hele top behalve juventus en inter hebben zich niet gemeld kan ik je vertellen. Verder zijn ze gewoon niet het soort voetballer wat bij Feyenoord zal slagen. Bij een goed voetballende ploeg zullen meer dan prima meedraaien. Bij Feyenoord wordt toch wat anders gevraagd.

6 januari 2020 om 18:03

Inderdaad, dat wil ik ook maar zeggen. Amrabat kan naar bijna de hele top behalve juventus en inter hebben zich niet gemeld kan ik je vertellen. Verder zijn ze gewoon niet het soort voetballer wat bij Feyenoord zal slagen. Bij een goed voetballende ploeg zullen meer dan prima meedraaien. Bij Feyenoord wordt toch wat anders gevraagd.

6 januari 2020 om 22:39

De hele top behalve Juve en Inter? Das net zoiets als de hele Franse top behalve PSG of de hele Duitse top behalve Bayern en Dortmund.

"ayoub werd ruim een jaar geleden transfervrij overgenomen van FC Utrecht en de verwachtingen omtrent de middenvelder waren hooggespannen."dat zegt alles over de ambities. een aardige middenvelder van een subtopper brengt hoge verwachtingen mee

6 januari 2020 om 15:06

Past toch prima bij de ambitie van Feyenoord? Best of the rest zijn (achter Psv en Ajax) en dan dichter na hun toe groeien?

6 januari 2020 om 15:23

Twee seizoenen geleden nog kampioen en dan zou hun ambitie zijn om achter PSV en Ajax blijven? Yeah right...

6 januari 2020 om 15:31

Ik denk dat zelfs de meest die hard Feyenoord fans begrijpen dat dat een utopie zal zijn gezien het spel, selectie en financiele vooruitzicht. Een Leicester heeft ook niet de ambitie om nu standaard boven Liverpool en Man City te eindigen.

6 januari 2020 om 15:55

Leicester city vergelijken met Feyenoord zegt al genoeg over jouw argumenten. Werd Feyenoord twee seizoenen geleden ook voor het eerst in historie landskampioen en was het hiervoor ook nooit een topclub in de competitie? Dan gaat je argument wel op. Liverpool was ook jarenlang uit de top, maar de fans bleven alsnog geloven dat Liverpool weer bovenin mee zou doen. Feyenoord is en blijft een Nederlandse topclub die zeker geen ambitie hebben om achter PSV en Ajax te blijven. Of het realistisch is dat de elk seizoen boven PSV en Ajax blijven is iets anders, maar je gaat mij niet wijs maken dat die ambitie om mee te strijden er niet zou zijn.

6 januari 2020 om 16:00

La~Decima, ik denk dat je eerst moet opzoeken wat ambitie betekent... geen een Feyenoord supporter zou genoegen nemen met standaard maar achter PSV en Ajax te eindigen. Ajax heeft toch ook de ambitie om ver te komen in de CL en hoe vaak lukt het Ajax? Dus zij hebben die ambitie dus ook niet aangezien het ook maar eens in de zoveel jaar lukt? Zoek eerst maar uit wat ambitie betekent.

6 januari 2020 om 18:08

@La-Decima Feyenoord heeft iig wel de ambities van een topclub en dan is Ayoub natuurlijk geen speler die je elftal naar een hoger niveau gaat tillen. natuurlijk vallen door een slecht beleid de resultaten over het algemeen heel erg tegen de laatste jaren, maar Feyenoord blijft natuurlijk een grote club met gezien de regio en achterban veel mogelijkheden

6 januari 2020 om 15:08

Heeft deze speler uberhaupt een wedstrijdje of 5/6 achter elkaar de kans gekregen zich te bewijzen dan? Ik denk bijvoorbeeld dat dit een betere speler is dan een Rosario van Psv, nou is daar ook niet zo heel veel voor nodig maar ik zou hem wel oppikken.

6 januari 2020 om 15:41

Als 3 verschillende trainers het allemaal niet in hem zien zitten lijkt het me duidelijk: gewoon niet goed genoeg. Als PSV graag Ayoub wil hebben mogen ze hem hebben wat mij betreft.

6 januari 2020 om 15:09

Persoonlijk had ik en toch wel velen met mij hogere verwachtingen als dat hij waargemaakt heeft. "vooraf dan wel te verstaan" want op trainingen etc zagen meerdere al dat hij van geen toegevoegde waarde zou worden. Maar achteraf is het altijd makkelijk om je gelijk te halen.

6 januari 2020 om 15:34

Exact dit, makkelijk lullen achteraf en downplayen welk enthousiasme er was toen Ayoub werd overgenomen. Op dat moment waren ook Ajax en PSV wel degelijk in de markt voor hem omdat hij zeer sterk bij Utrecht speelde. Dacht ook juist dat hij met z'n (positieve) aggressiviteit het stokje van El Ahmadi had over kunnen nemen, ik had het niet minder goed kunnen zien. Voor mij nog maar weer eens de bevestiging dat El Ahmadi een stuk beter was dan ik dacht.

Die jongen heeft te weinig kansen gehad om te laten zien wat hij kan. Heel jammer dat Feyenoord hem laat gaan. Dit gaat zo'n Sofyan Ambrabat gevalletje worden...

6 januari 2020 om 15:09

Oneens, Ambrabat ging er altijd voor en liet het ook wel zien. Hij had echter het probleem dat hij Vilhena en El Ahmadi voor zich had. Ayoub heeft nooit iets laten zien en valt enkel op vanwege zijn nonchalante spel bij Jong Feyenoord. Je moet een plaats in het elftal natuurlijk wel afdwingen en dat heeft hij simpelweg nooit gedaan. Om het vertrek van Ambrabat was ik rouwig, bij Ayoub absoluut niet. Hij heeft de kwaliteiten maar hij is gewoon zo lui als de pest.

6 januari 2020 om 15:10

Je moet je kansen ook verdienen. Dat doe je niet door zoals Ayoub een beetje achter de bal aan te sloffen. Waardeloze mentaliteit.

Hetzelfde gold overigens voor Amrabat bij Feyenoord, die gooide ook na een halfjaar al de handdoek in de ring terwijl hij Vilhena en El Ahmadi - een van de beste koppels op het middenveld in Nederland - voor zich had. Met hem is het, na nog een mislukking in Brugge, nog goedgekomen. Sommige spelers hebben meer tijd nodig voordat het kwartje valt, wellicht dat dat voor Ayoub ook geldt. Voetballen kan hij echt wel, maar Feyenoord kan er niet op wqchten totdat hij eindelijk een besluit dat ook daadwerkelijk te doen.

6 januari 2020 om 15:26

Hij gooide de handdoek in de ring toen Clasie werd gehaald en direct tweede aanvoerder werd dus wat voor perspectief had hij? Hij zou een seizoen rijpen achter El Ahmadi en het daarna overnemen, maar toen zag van Geel een buitenkans om Clasie te halen. En die kreeg na een mislukt avontuur in het buitenland direct de voorkeur boven Amrabat.

Tja, dit nieuwsbericht toch wat gemengde gevoelens bij mij op. Kelly kwam gewoon enorm te kort voor dit niveau. Het is niet gek dat hij mag vertrekken. Toen Ayoub naar Feyenoord kwam zag ik hem als een geweldige vervanger voor Vilhena of Toornstra. Eindelijk wat meer voetballend vermogen op ons middenveld. Ayoub heeft het echter nooit waar kunnen maken en viel enkel op door zijn laconieke en luie spel. Ik heb mij werkelijk nog nooit zo geërgerd aan een speler in het Feyenoord shirt. Hij speelde bij Jong Feyenoord met 0 intensiteit en heeft nooit laten zien een basisplaats te verdienen. Het is dan ook niet gek dat hij mag vertrekken. Het blijft echter eeuwig zonde, qua voetballend vermogen zou hij op dit niveau prima mee moeten kunnen. Er was eerder volgens mij interesse in hem vanuit Turkije, misschien dat hij de verwachtingen daar wel waar zal kunnen maken.

Ayoub heeft me echt teleurgesteld. Niet eens zozeer omdat hij er niet in slaagde een basisplaats te veroveren, maar vooral omdat hij er geen seconde voor geknokt heeft. Had echt gedacht dat hij een betere mentaliteit zou hebben. Inpakken en wegwezen.

Ayoub kan naar mijn mening zonder problemen mee met een club is de subtop of middenmoot van de Eredivisie, het is alleen de vraag of hij dit zelf ook ziet zitten of dat geld of eigen (te hoge) ambitie in de weg zitten

Hartstikke jammer. Heeft toch bij Utrecht laten zien een geweldenaar te zijn op zijn positie. Hopen dat er een leuke club zich meld ..

Ik zie Ayoub graag naar Vitesse komen, dat hoopte ik overigens afgelopen zomer al. Ons middenveld kan wel wat versterking gebruiken zeker als Foor evt nog weggaat.

Toch opvallend hoeveel mensen een mening over Ayoub hebben op basis van 1 filmpje bij Jong Feyenoord. Denk dat hij snel een andere club heeft in de eredivisie die hem wel op de juiste manier gebruikt en dat Feyenoord zich weer achter de oren krabt waarom ze afgelopen anderhalf jaar het er niet uit hebben gekregen. Die jongen heeft een paar jaar bij Utrecht toch laten zien dat hij wel kan ballen.

Ik denk niet dat hij haalbaar is, maar ik zie hem graag naar FC Twente komen. We missen creativiteit op het middenveld en ik vind Ayoub toch echt wel een stuk beter dan Espinosa. Maar goed, ik denk niet dat Ayoub dat ziet zitten.

Zal voor alle clubs onder de top 4/5 wel een aanwinst zijn.hij mag van mij wel een half jaartje op huur basis komen bij ons.kan hij lekker zich laten zien en gelden en dan zich in de kijker speler voor een komend seizoen.neem aan dat wij hem toch niet kunnen betalen

16 duels gespeeld sinds zomer 2018 Ayoub voor Feyenoord en nog contract tot zomer 2022. Kwam transfervrij wie weet verdiend Feyenoord er nog wat aan.

Terecht lijkt me. Als je onder 3 trainers niet aan de bak komt, ben je gewoon niet goed genoeg. Overigens, vind ik de selectie op het middenveld wel heel magertjes met maar 5 spelers. Stroomt er geen jeugd door die je mee kan nemen om ze eens te testen op trainingen of wordt dit dagelijks al gedaan? Bij PSV en Ajax zie ik veel meer jeugd in de selecties meegaan.

6 januari 2020 om 15:54

Normaal gesproken gaan er ook meer jongens mee dan dit jaar. Persoonlijk vind ik het ook geen goed signaal naar bijvoorbeeld El Bouchataoui, Azarkan en Bannis. Lekker hier trainen in de kou en misschien een troosteloze oefenpot tegen Reading onder 23 of iets dergelijks.

6 januari 2020 om 16:06

Die blijven hier omdat ze verhuurd moeten worden.

6 januari 2020 om 16:27

Daar heb ik nog geen berichten over gelezen, maar als dat zo is dan is dat natuurlijk logisch.

Liam Kelly mag het misschien proberen bij een laagvlieger in de Eredivisie. Is op dit moment geen subtopper materiaal.

Ayoub is een ajax type voetballer,zouden hem op het moment ookzeer goed kunnen gebruiken bijajax inplaats van schone terugte halen die al behoorlijk op leeftijd is

7 januari 2020 om 11:05

Tuurlijk!! Mjslukken bij Feyenoord en dan naar Ajax...Zie je het al voor je?

Opletten Vitesse, als hij vertrouwen krijgt is het een heerlijke voetballer

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren