Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger looft aanwinst: ‘Hij is technisch veel beter geworden’

Laatste update:

Manchester United had Danny Welbeck niet langer nodig en manager Louis van Gaal liet de aanvaller vertrekken naar Arsenal. Daar is men maar wat blij met Welbeck, die in Londen wel op zijn geliefde plek in de aanval mag spelen. Manager Arsène Wenger steekt de loftrompet.

/

“Hij is een teamspeler en technisch is hij veel beter geworden”, laat Wenger weten via de officiële kanalen van Arsenal. “Als je nu naar hem kijkt zie je dat hij technisch veel meer volwassen is. Hij is beter voor het doel, zijn loopacties zijn beter en zijn aandeel in het spel is enorm.”

“Hij is een erg belangrijke speler die veel bijdraagt aan de ploeg. Hij maakt niet alleen veel doelpunten, hij draagt ook bij aan het teamwerk”, laat de oefenmeester optekenen. Welbeck speelde dit seizoen in totaal dertig officiële wedstrijden voor the Gunners. Hij maakte acht doelpunten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijft een matige voetballer imo. Technisch juist veel te zwak. Moet het van rennen en zijn fysiek hebben. Niet het niveau waar arsenal naar moet streven.

3 april 2015 om 12:33

Klopt, hij maaky veel goed door zijn snelheid. Snap ook nirt dat een grootheid als Wenger zegt dat hij technisch beter is geworden. Techniek heb je of heb je niet, dat leer je niet.

3 april 2015 om 12:36

Techniek heb je of heb je niet? Dit is oprecht de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gelezen.

3 april 2015 om 12:37

Dat is onzin, techniek is wel degelijk aan te leren. Ik vind Welbeck ook geen geweldenaar maar hij is zeker gegroeid. Hopelijk kan hij de komende jaren zijn waarde nog bewijzen voor Arsenal.

3 april 2015 om 15:05

Wiel Coerver Thiago Esp, Wiel Coerver.

3 april 2015 om 12:56

Als Arsenal man ben ik toch tevreden met hem. Het klopt dat hij niet veel scoort, echter is hij altijd dreigend voor het doel en worden hierdoor zijn medespelers in stelling geplaatst om te scoren. Welbeck is niet onvervangbaar, maar wel de speler die je er graag bij kunt hebben voor het prijshe waarvoor gij is binnengehaald

mooi voorbeeld van een speler die er werkelijk niks van kan maar heel soms goed speelt en daardoor de hemel in geprezen wordt, waardoor het weer lijkt alsof het een goede aankoop is geweest ...lachwekkend

3 april 2015 om 12:01

Tja, het is een beetje een mismatch, maar 2 dagen voor het sluiten van de transferperiode weet je dat je geen spelers als Cavani kunt halen.

Welbeck was nodig om Giroud's blessure op te vangen, want Sanogo had het niet gered, da's een feit. Ik had ook liever een topspits gezien deze zomer, maar het kon niet anders.

Edit: je spreekt jezelf ook tegen. Als je er werkelijk niks van kunt, dan kan je ook niet soms heel goed spelen. Jouw redenering is lachwekkender.

3 april 2015 om 12:06

Falcao kwam toch ook een dag voor het sluiten naar united. Een cavani was dus ook mogelijl geweest

3 april 2015 om 12:11

Falcao is een verhaal apart. Monaco is PSG niet. Na de transfer van James waren de vooruitzichten niet zo positief. En het is ook wel een beetje vreemd om deze over the hill Falcao (die nog véél minder presteert dan Welbeck) te vergelijken met een wereldspits als Cavani.

3 april 2015 om 12:21

Minder presteert? In de Premier League: Falcao: 4 goals en 4 assists. Welbeck: 4 goals en 3 assists. En dat terwijl Welbeck veel meer minuten heeft gespeeld.

Overigens is het nu achteraf makkelijk te praten dat Falcao over the hill is. In het begin van het seizoen zei niemand dat en weet ik ook wel zeker dat 99,9 van de Arsenal fans liever Falcao zagen dan Welbeck.

3 april 2015 om 12:26

In afmaken is niemand beter dan Podolski, alleen heeft hij niet de techniek en het inzicht of de inzet om op de goede plek te komen.

3 april 2015 om 12:17

Noem maar eens een hele slechte wedstrijd van Welbeck, die zijn er gewoon niet. Ookal komt hij vanaf de flanken, hij blijft dreigend. Uiteindelijk is het een spits die met een speler als Ozil achter zich moet spelen. De wedstrijden dat ze samen speelden, op beiden hun eigen positie, waren ze meer dan subliem. Nu heeft Welbeck vooral op de vleugels gespeeld en werd hij geteisterd op blessures, alsnog heb ik hem nog zo slecht zien spelen als jij doet beweren. Gervinho, dat was echt slecht en speelde ook nog eens op zijn favo positie.

3 april 2015 om 12:22

Tja, iemand die zegt dat hij soms héél goed speelt maar er werkelijk niets van kan, moet je gewoon niet al te serieus nemen. Die redenering slaat toch nergens op?

Geef die jongen een duimpje en z'n dag is goed.

3 april 2015 om 12:34

Dat kan inderdaad niet. Je hebt natuurlijk wel eens dat een middelmatige speler een goede periode heeft, maar spelers die er helemaal niets van kunnen hebben zo'n periode nooit.

3 april 2015 om 12:41

Trouwens, hij die er werkelijk niks van kan laat het wel steeds bij het Nationale elftal zien of niet??! Zo zie je maar hoe belangrijk een samenstelling is.

Ik vind Welbeck nog niet goed genoeg, moet nog technisch veel beter worden, en absoluut aan zijn afwerking gaan werken. Anders is hij een beetje vergelijkbaar met Walcott, niet goed genoeg voor de spits, maar wel enorm snel, dus geschikt voor de flanken. Op linksbuiten vind ik Welbeck nu ook beter dan in de spits.

3 april 2015 om 12:18

Hoe vaak heeft Welbeck in de spits mogen spelen met Ozil achter zich? Bijna niet en als het gebeurde waren ze beiden niet te stoppen. Komt vooral door blessures van beiden, maar ook door de uitstekende vorm van Giroud.

3 april 2015 om 12:40

Met Özil speelt hij goed samen, maar Giroud ook. Maar Welbeck zijn afwerking is gewoon erg zwak en dat moet absoluut beter om een goede Arsenal spits te zijn. Anders kan je net zo goed Walcott in de spits opstellen, die zal met Özil ook goed spelen.

3 april 2015 om 12:48

Welbeck heeft vooral.moeten.afwerken vanaf de flanken, zelden heeft hij met Ozil gespeeld in zijn rug. Zet Giroud eens op de flanken, ja dan kan je ook van alles zeggen over zijn afwerking. Ik kan me dagen herinneren dat Giroud werd uitgekost om zijn afwerking en toen stond hij ook op 10. Giroud is nu terecht de nummer 1 hoor, want je zoals je zegt hij kan met Ozil spelen, maar ook met Cazorla. Echter wordt Welbeck nu afgerekent als spits terwijl hij zelden in de ideale samenstelling speelt of hij moet vanaf de flanken komen, lekker eerlijk.

3 april 2015 om 12:48

*Toen stond hij ook op 9

3 april 2015 om 16:37

Elke snelle speler is beter met Ozil in zijn rug. Dat is echt niet perse alleen bij Welbeck. En Giroud op de flanken zetten is natuurlijk onzin want hij heeft daar helemaal de diepgang niet voor.

Zo dat zijn veel doelpunten meneer Wenger..

1 ding kan deze Wenger wel en dat is je de hemel in prijzen terwijl je totaal niet in vorm bent.

Zelden zo'n slechte speler gezien eerlijk gezegd. Ziek dat een club voor zo'n jongen twintig miljoen euro betaald. Terwijl de speler er niks van kan. Heb hem echt kansen zien missen die zelfs bij de Derde Klasse amateurs niet worden gemist.

Vind hem toch wat wisselvallig spelen vergeleken met zijn begintijd bij man utd. Maarja zijn doelpunten zullen wel komen volgende seizoen. Miss tegen liverpool morge al?

Mwah, ik ben toch niet zo'n fan. Als diepe spits vind ik hem technisch niet goed genoeg om Arsenal beter te maken, Giroud kan dat wel, en op de flank vind ik hem meestal ongevaarlijk. Hij zou beter bij een ploeg passen waarin hij meer diepte in zijn spel kan leggen.

Als Arsenal zo lang blijft vasthouden aan beperkte spelers als Welbeck en Walcott en kennelijk ook nog erg tevreden over ze is, dan gaan ze nooit een hoger niveau halen.

3 april 2015 om 12:20

Waarom is Welbeck beperkt? Op d flanken zorgt hij altijd voor dreiging en op 9 is hij in een goede samenstelling goud waard. Zet Ozil op 10 en hem op 9 en je ziet beide hun ware krachten. Kijk eens de wedstrijden terug waar ze beiden op hun eigen positie spelen.

3 april 2015 om 14:09

Kom op laten we eerlijk zijn, Welbeck is niet de type speler die Arsenal naar een hoger niveau kan tillen. Ik vind hem een goede voetballer voor de subtop. Maar naar mijn mening waar Arsenal naartoe wilt gaan(de absolute top) komt Welbeck te kort.

3 april 2015 om 14:12

Dat mag natuurlijk, maar hij wordt hier door velen echt veel te kort gedaan. Ik zeg ook nergens dat hij de absolute top is, maar hij is nog jong he.

3 april 2015 om 14:30

Omdat hij op eigenlijk alle vlakken niet echt topclub waardig is. Hij is snel en sterk en heeft op zich een goed werkethos wat hem een nuttige speler maakt, maar net als Walcott (hoewel de combinatie Van Persie - Walcott toentertijd wel fantastisch was) nooit een speler die je naar dat hogere niveau tilt om je kampioen te maken. Wil Arsenal die laatste stap zetten, dan moet het niet vast blijven houden aan spelers die technisch en qua rendement subtopniveau zijn. En dat geldt - met alle respect - wel voor Welbeck.

Natuurlijk, hij is nog redelijk jong, maar ik zie vrij weinig progressiemarge. Misschien dat ik ernaast zit, ook het succes van Sturridge als diepe spits bij Liverpool had ik niet zien aankomen, maar ik zie Welbeck niet de stappen meer maken die wel nodig zijn.

3 april 2015 om 14:37

" (hoewel de combinatie Van Persie - Walcott toentertijd wel fantastisch was)"

Dat is precies mijn punt, individueel is hij dan minder, maar icm Ozil is het echt goud. RVP en Walcott had ook nu gewerkt met een beter team op de achterste linies. De samenstelling is zo funest voor bepaalde spelers.

Coq is verschrikkelijk belangrijk, omdat Ozil nu echt zijn waarde kan tonen net zoals meerdere middenvelders. Wie had dat ooit gedacht Coq en Ozil.

3 april 2015 om 15:51

Dat is dan ook inderdaad iets waar alleen Wenger over kan beslissen. Ik kan ook naast zitten zoals ik dat bij Sturridge precies hetzelfde deed. Hij is geen koekenbakker inderdaad zoals de meesten over hem praten, maar waarom gaat Arsenal niet voor een Cavani of andere spitsen die zich bewezen hebben? Ik ben geen Arsenal kenner en beken dat ik momenteel niet weet hoe het financiële huishouden daar aan toe gaat. Maar volgens mij heeft Arsenal momenteel toch ruimte om meer uit te geven?

Higuain, Cavani allemaal topklasse spelers. Ik vind het al knap dat Oliver Giroud aan het scoren is bij Arsenal en duidelijk het maximale uit hem wordt gehaald. Bij Chelsea zou hij een gevalletje Torres zijn. Met een E. Cavani die individueel al een goede spits is van zichzelf zou Arsenal echt naar een hogere niveau tillen.

3 april 2015 om 15:58

Kerry Dixon
Absoluut, Arsenal kan deze zomer opnieuw serieus uitpakken op de transfermarkt, net zoals vorig jaar met Alexis Sanchez, Chambers en co. Met de nieuwe PL-deal zal dit vanaf volgend jaar nog meer worden.

Welbeck- fan meldt zich.*

3 april 2015 om 12:15

Vroeg me al af waar je was.

3 april 2015 om 13:18

Ga je nu wel iets positiefs zeggen?

Heeft Louis/united goed gezien. Mist techniek en zijn afweking is ronduit slecht. Ik denk dat hij van veel fans wel had mogen blijven, want hij is zelf opgeleid en om erbij te hebben geen slechte speler. Echter het is geen basismateriaal voor de top, en als je er dan nog twintig miljoen voor kan krijgen...

3 april 2015 om 12:22

Nee, Falcao heeft hij zeker goed gezien. Di Maria ook.. Die spelers raken wedstrijden lang geen grasspriet maar zoals er nu over Welbz wordt gesproken wordt dat niet gedaan over die twee. Daarbij heb ik Welbeck ook nog geen.wedstrijd zien spelen waar hij niet voor dreigen zorgde, ook vanaf de flanken.

3 april 2015 om 12:51

Zover ik weet worden die twee ook gewoon terecht bekritiseerd, hoor.

En die reacties op Welbeck komen natuurlijk voort uit het feit dat zijn trainer zo complimenteus is over hem, terwijl lang niet iedereen dat zo ziet. Ik ben ervan overtuigd dat, mocht er een artikel verschijnen waarin Van Gaal zich lovend uitlaat over Falcao, de kritieken ook zullen komen.

Alle drie hebben ze hun huur-/transfersom (nog) niet waargemaakt.

3 april 2015 om 12:53

In welke wereld leef jij dan als je denkt dat er zo niet over Di Maria en Falcao wordt gesproken? Ze worden allebei afgeslacht in de Engelse media. Beiden worden gezien als een flop etc.

Welbeck blijft een matige spits, en ik snap best dat het niet leuk is om zulke dingen te horen over een speler die voor 20 miljoen is gekocht, ondanks dat hij 5e keus was bij de concurrent, maar Arsenal moet toch voor veel betere spitsen gaan dan Welbeck? Als je terug wil naar de echte top dan is Welbeck echt niet goed genoeg.

3 april 2015 om 12:56

Het ging mij vooral om het zinnetje " dat heeft van Gaal goed gezien". Daar hecht je dus veel waarde aan, hoe zwaar weeg je het dat hij het niet goed heeft gezien inzake die twee uberdure spelers genaamd Di Maria en Falcao.

3 april 2015 om 12:57

Knap dat je hem kan beoordelen als spits, terwijl hij nagenoeg altijd op de flanken speelt. Dat vind ik echt knap van je en je bent niet de enige hoor.

3 april 2015 om 13:04

Nagenoeg altijd op de flanken? Je probeert hem nu wel heel erg te beschermen zeg. In die lange periode dat Giroud geblesseerd was, mocht Welbeck de hele tijd als spits staan. Hij heeft het toen ook niet waar kunnen maken. En het ironische is dan nog wel dat hij juist bij Manchester United weg is gegaan naar eigen zeggen omdat hij bij Arsenal iig wel als spits mocht staan. En dat heeft hij ook een lange tijd gedaan. Sinds Giroud weer terug is en Wenger hun allebei in de basis laat staan, staat hij op de flanken. Maar als Giroud rust krijgt oid, dan is het Welbeck weer als spits en presteert hij weer niet.

3 april 2015 om 13:08

Falcao is een flop gebleken, die United uiteindelijk veel te veel geld gaat kosten. Het was een risico na die blessure, maar hij was daarvoor onomstreden een van de beste spitsen ter wereld. Het is een fout gebleken, maar geen gigantische. Zeker gezien de huurconstructie.

Ook Di Maria heeft gedurende langere tijd bewezen op absoluut topniveau mee te kunnen. Aan het begin was het erg goed, en nu is het erg slecht. Ook voor Di Maria is denk ik te veel betaald. Maar die schrijf ik echt nog niet af. In vorm een ongrijpbare speler.

3 april 2015 om 13:12

Ik schrijf ze beiden nog niet af Piraat, maar ik zet de twee situaties gewoon naast elkaar.

3 april 2015 om 13:17

Ja maar niet met Ozil op tien, geloof het of niet dat is wel funest voor Welbeck. Ze hebben een handvol wedstrijden samengespeeld, tot Chelsea kwam, Ozil weer op de flank werd gezet en ook direct geblesseerd raakte. De wedstrijden die Ozil en Welbz samen speelde voor die wedstrijden tegen Chelsea, dat was echt subliem. Van mij mag je die wedstrijden nog gaan kijken ook en probeer het dan eens te ontkennen. Na die blessure van Ozil hebben ze nagenoeg nooit meer samen gespeeld op hun goede posities en ook Welbeck is geblesseerd geweest. Samenloop van omstandigheden, maar dat zal je nooit begrijpen als je niet elke seconde van elke Arsenal wedstrijd kijkt.

3 april 2015 om 13:29

Mijn laatste post was slechts mijn perspectief op de beslissingen van United. Ik vind dat United/van Gaal wat betreft Welbeck (en Falcao/di Maria) wel logische beslissingen heeft genomen.

Dat we daarin wellicht wat verschillen, is heel goed mogelijk.

Misschien is de druk te hoog bij man utd. Je ziet toch vaker dat spelers die vertrekken naar een club die minder hoeft te presteren toch weer opleven.
Ik hoor dat nani nu ook een constante goeie vorm heeft.

Duidelijk dat Welbeck hier wordt onderschat. Ja, het is geen combinatiespeler of iig veel minder dan Giroud, maar hij is individueel wel veel dreigender. Hij heeft een prima techniek voor een spits icm zijn kracht/snelheid. Zijn doelpuntentotaal is niet heel indrukwekkend, maar dat komt doordat hij of geblesseerd is of hij staat op de flanken. Hoe vaak heeft Welbeck gestaan op 9 en met Ozil op 10, niet vaak. Laat dat nou juist voor hem de ideale samenstelling zijn. Ozil en Welbeck kan echt goed zijn voorin, ze vullen elkaar beiden aan. Helaas hebben we daar maar een handjevol wedstrijden van kunnen genieten. Nu basseert iedereen zijn mening op een Welbeck vanaf de flanken. Echter is het op dit moment wel zo dat Giroud zich zodanig heeft ontwikkeld dat hij met een Ozil of Cazorla achter zich kan spelen, het duo Welbeck/Cazorla is nadelig voor een dieptespeler als Welbeck. Welbeck is top, dat zag je vooral in de Wedstrijd tegen Gala, samenwerking met Ozil was subliem, helaas raakte Ozil uiteindelijk geblesseerd.

3 april 2015 om 12:19

Dus Welbeck is top door een uitstekende wedstrijd tegen Gala, maar al die mindere moeten we bagatelliseren? Welbeck is niet goed genoeg voor Arsenal, Giroud is een veel betere spits en vooral een veel betere afmaker.

3 april 2015 om 12:25

Is wel waar. Giroud is gewoon belangrijker, constanter, beter. Past beter in het spel, scoort vaker, noem maar op.

De verdediging van Galatasaray was onnoemelijk slecht, ik had meer verwacht van Welbeck.

3 april 2015 om 12:27

Het was 1 van de weinige wedstrijden waar Ozil en Welbeck op hun eigen positie stonden. Die manier van spelen werkte perfect voor hun. De wedstrijd tegen Aston Villa dat weekeinde ervoor, zelfde verhaal. Welbz maakte er.drie tegen Gala omdat alles klopte, Giroud heeft tot vandaag nog geen Hatrick kunnen scoren. Daarmee wil ik niet zeggen dat Giroud niks is, want hij is nu in een monstervorm. Maar zo zie je maar dat een bepaalde samenstelling echt goud kan zijn, zo ook Welbeck en Ozil. Ik noem idd de wedstrijd tegen Gala, want daarna kwam Chelsea en raakte Ozil geblesseerd en vervolgens werd ook Welbeck geteisterd door blessures. Gelukkig was het Giroud die op dat moment weer.fit raakte en.de.rest is geschiedenis.

3 april 2015 om 12:35

Belangrijk, constanter en beter zijn zeer relatief. Ik ontken niet dat Giroud nu top is, maar noem eens echt een paar punten waar Giroud daadwerkelijk beter in is behalve de combinaties en zijn doelpunten.

3 april 2015 om 12:41

Noem eens een paar punten? Wel, het gaat niet zozeer om het aantal punten, wel om het gewicht van die punten. En bijdrage aan het spel en doelpunten wegen zwaarder mee in mijn beoordeling dan aantal seconden op de 100 meter sprint, die Welbeck wel zou winnen.

Ik trek dit nu een beetje in het belachelijke om mijn punt duidelijker te laten overkomen.

3 april 2015 om 12:53

Stopt Giroud vandaag met scoren, wat blijft er dan over ten opzichte van Welbeck. Zie Bas Dost, ook doelpunten zijn redelijk relatief. Vergeet niet dat iedereen Welbeck nu beoordeelt als spits en iets te zeggen heeft over zijn afronding, maar hij heeft maar een handvol wedstrijden gespeelt op 9 en met Ozil. Ja Giroud is nu belangrijk, hij speelt op zijn favo positie en heeft zich na jaren zo ontwikkeld dat hij met Caz en Ozil kan spelen, maar zet hem op de flanken en ga hem maar een beoordelen als spits. Ja op zo een manier kan iedereen afgeschreven worden. Iedereen lijkt ook te vergeten dat Welbz bij Engeland wel goed wordt gebruikt en dus wel rendeert en scoort. Man of the match laatst en dat als iemand die er niks van bakt met spelers als Rooney, Sterling, Kane etc op het veld.

3 april 2015 om 13:20

Dan blijft zijn aandeel in het spel over, veel belangrijker dan wat Welbeck bijdraagt.

Die Motm award was een grap, het regende kritieken op Twitter e.d. zoek het maar eens op in de Engelse media, ik heb nu even geen tijd, sorry.

Voor iemand die zo geprezen word overlegt hij wel zeer matige cijfers. Leuk en aardig al die uitspraken die gaan over teambelang en het gaat steeds beter maar dat is gewoon flauwekul. Dit is geen topper en geen speler voor het niveau wat Arsenal nastreeft. Wederom middelmaat ipv top. Verder wel leuk om erbij te hebben als invaller of roulatiespeler maar is hij daar niet te duur voor? Mocht Arsenal kampioen willen worden en ijzerwerk binnenhalen hebben ze beter nodig.

Nu ga ik vast weer reacties krijgen van de diehard Arsenalfans hier die vrijwel alles lopen te verdedigen maar als je realistisch bent weet je dat met Welbeck geen oorlog wint en hij Arsenal ook niet naar een hoger niveau tilt.

Belachelijk dat er altijd mensen zijn die een speler van Arsenal moeten afkraken. Het is geen typische Arsenal speler maar zulke spelers als hij hebben we nodig. Een beest van een speler qua conditie, enorm snel en fysiek is hij meer dan uitstekend. We moeten een bepaalde variatie van spelers in ons team hebben en Welbeck is daar 1 van.

3 april 2015 om 14:35

Ja hoe durven mensen kritiek te hebben op één van de meest beperkte spelers van Arsenal. Belachelijk, een schande. Waar gaat het heen met de normen en waarden. Ik zeg terug met de maatschappelijke dienstplicht. Man, man, man, dit verwacht je niet op Goede Vrijdag.

Alle Arsenal fans zijn er weer als de kippen bij om een speler van ze te beschermen hoor. Eerst was Ozil weer helemaal het einde en nu is Welbeck opeens niet te benijden. Het is een redelijke speler die met zijn kracht en snelheid zeker van pas kan komen, maar je word er toch niet warm of koud van? United heeft hem ook niet voor niks weggedaan, het is gewoon niet genoeg voor de absolute top. Als je hem dan ook nog eens samen met Giroud gaat opstellen, tja dan snap ik echt niet waar je mee bezig bent.

3 april 2015 om 14:06

Inderdaad zoals jij dat verwoord. Dit soort jongens zijn goed misschien om op de bank te houden of dergelijk, maar hij komt toch duidelijk te kort voor de top. Ik snap sommige fans van Arsenal ook niet. Ze moeten meer ambiëren naar speler als Alexis Sanchez(dat doen ze ook neem ik aan), kijk dat is nou een echte topvoetballer en aankoop gebleken. Daar moeten zij meer van hebben en niet genoegen nemen met Welbeck. Ik vind hem maar matig.

3 april 2015 om 14:26

Kijk. We nemen geen genoegen met Welbeck en een Cavani is een droom, inderdaad het niveau Alexis Sanchez.

Maar de meeste niet Arsenal-fans hier sabelen Welbeck keihard neer, alsof hij van het niveau NEC is, met alle respect voor NEC-fans. Dan verdedigen wij hem wel.

3 april 2015 om 14:08

Je hebt gelijk over Welbeck, alleen het feit dat fans hun eigen speler verdedigen is weinig raars aan lijkt me? Dat doen fans van Liverpool over Sterling, bij Utd over Di Maria, etc etc.

Alle negatieve reacties zijn weer een geval van generalisatie. Mensen die het hardst roepen dat Welbeck er niets van kan, hebben hem het minste in actie gezien voor Arsenal. Ik denk dat hij iedereen de mond nog zal snoeren.

3 april 2015 om 19:20

*minst

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren