Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger: ‘Als ik dat had gezegd, hadden jullie me voor gek verklaard’

Laatste update:

Arsenal wist maandag in het thuisduel met buurman Chelsea weinig te creëeren. Omdat het bezoek een remise in het Emirates Stadium geen onaardig resultaat vond, eindigde de Londense topper in een teleurstellend gelijkspel: 0-0. "Zij waren blij met een punt en dat was bij ons niet het geval. We konden echter die paar kansen niet benutten", reageerde Arsène Wenger na afloop.

“Als je een wedstrijd niet kunt winnen, moet je ervoor zorgen dat je niet verliest. Dat hebben we gedaan." Arsenal verloor bovendien de koppositie aan Liverpool, dat tot dusver ook 36 punten verzamelde maar een beter doelsaldo heeft. Chelsea staat vierde met slechts twee punten achterstand. "We gaan nu door een wat moeilijkere fase, maar een eigenschap van een succesvol team is dat je daar goed mee om kunt gaan", verzekerde de manager op de persconferentie.

Arsenal slaagde er de laatste vier wedstrijden niet in om te winnen. “Kijk het helpt niet, maar laten we realistisch zijn. Als ik na onze eerste wedstrijd tegen Aston Villa had gezegd dat we in de Kerst aan de leiding zouden gaan, hadden jullie me voor gek verklaard. Dus laten we nu ook niet overdrijven. We zijn waar we zijn en we hebben drie lastige wedstrijden tegen Everton, Manchester City en Chelsea achter de rug.”

Wordt Arsenal dit seizoen landskampioen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk toch dat arsenal tekort komt om de landstitel te winnen

24 december 2013 om 01:07

Dan nog, na vorig seizoen zou bijv. een derde plaats en meedoen om het kampioenschap gewoon heel goed zijn

24 december 2013 om 09:39

Verschil is wel dat ze dit jaar het hele teambij elkaar hebben gehouden en 50miljoen hebben uitgegeven aan een nieuwe speler. Dan mag er toch meer verwacht worden dan vorig jaar. Een derde plaats is prima, maar heel goed is toch echt wat anders

24 december 2013 om 12:44

Dus als je voor het eerst in jaren meer uitgeeft dan binnenkomt, en dan hebben we het over een bedrag dat bij veel PL clubs voorkomt, dan moeten we gelijk meer verwachten?

We zijn ook beter dan de voorgaande jaren, maar missen nog wel een aanvaller van wereldklasse en bepaalde spelers moeten nog groeien in topwedstrijden e.d

24 december 2013 om 18:37

@pg

Inderdaad, als je zag hoe Giroud, Arteta en Ramsey speelden gisteren...

24 december 2013 om 09:35

@ Visca_barc

Nee Wenger begon weer eens met Arteta, wat Mourinho gisteren vertelde was misschien stuitend maar wel de waarheid. Arteta mocht alles doen en laten omdat hij nooit een bal vooruit gaat spelen. Zijn passing accuracy is ongelofelijk hoog maar er zit 0,0 risico in. Hierdoor speel je gelijk minder aanvallend helaas.

Arteta is niet van het niveau van een club om de premier league te winnen. Niet van het niveau dat Arsenal dit seizoen wilt halen. In elke topper mocht hij spelen en in elke topper viel hij weer tegen. Gewoon omdat hij handelingssnelheid, inzicht en overzicht te kort komt.

Helaas is Wenger nog een groot fan van Arteta....

24 december 2013 om 09:56

Tegen Liverpool was Arteta goed, maar in alle andere toppers slecht inderdaad. Hij is een speler die alles redelijk kan, maar nergens goed genoeg in is voor de topwedstrijden. Daardoor komt hij telkens tekort.

24 december 2013 om 10:38

@ Gooner4eva

Dat is één van zijn mankementen, hij kan aardig verdedigen, aardig spelen, aardig passen maar niks excelleren. En daardoor is hij juist een absolute remmer op de selectie.

Hij durft geen pass vooruit te geven omdat hij het vermogen mist om het te corrigeren zoals Flamini dat wel heeft. Hij durft niet in te schuiven omdat hij het loopvermogen mist om de counter te onderscheppen. En ga zo maar door.

Ik vind Wenger een overschatte coach.. Kan een team goed laten draaien maar wanneer er op aankomt weet hij het allemaal niet meer en vind hij het wel goed.. Manuel Pellegrini, Mourinho, Guardiola, Ancelotti zijn coaches die een wedstrijd om kunnen kantelen met een wissel of met een tacktiek tijdens de wedstrijd maar bij Arsenal is het hopen en niet meer dan dat.. Arsenal speelt mooi voetbal maar wanneer hebben ze dat mooi voetbal laten zien in een groot wedstrijd? En waar is nou die man van 50 miljoen? Wenger was toch een fenomeen en zou toch ozil een middenvelder maken die zowel kan scoren als assist geven? Nou ik merk het, het is nog altijd de zelfde ozil van in madrid, nog altijd die luie onzichtbare ozil.

24 december 2013 om 01:12

Wenger is één van de weinige coaches die spelers zichtbaar beter maakt. Werkt al bijna 17 jaar met zijn filosofie bij Arsenal. Niet altijd even succesvol geweest, maar wel altijd met goed beleid. Het is niet voor niets dat Arsenal een mooie gezonde club is. Als dat een overschatte coach is. Zie ik dat graag!

24 december 2013 om 01:18

Wat voor onzin kraam jij uit. Ze spelen prima voetbal en Ozil doet het gwn prima. Nu ze even niet winnen, beginnen ze natuurlijk arsenal helemaal zwart te maken

24 december 2013 om 01:19

@mkhitarayan

Weet jij wel wat je zegt ?! Sorry maar dit is echt te belachelijk voor worden.

Als er een coach is die al jarenlang zijn team bekoorlijk en goed voetbal laat spelen; is dat meneer Wenger wel. Doe eens even gauw normaal..

Chelsea en United zijn o.a. de ploegen die altijd verdedigend spelen tegen de Gunners, dat zegt heel veel, namelijk dat Arsenal heel intelligent positiespel speelt wat erg moeilijk te ontregelen is wanneer je zelf offensief wilt spelen.

De bank van Ancelotti, Guardiola en Wenger is heel wat beter dan die van Arsenal; waar zij een andere wereldtopper erin kunnen gooien wanneer het niet loopt, moet Arsenal het met een wat mindere doen (vaak), maar die andere wereldtoppers worden nog wel binnengesleept de komende jaren. Als je alleen kijkt hoe zij er financieel voor staan. Petje af..

Ozil is nog altijd 8 keer beter dan Bale, sowieso op voetballend vlak ligt hij mijlenver voor. Ook een Iniesta heeft het soms moeilijk tegen een topper en presteert ook niet altijd goed. Maar verder vlamt Ozil vaak genoeg en laat Arsenal beter spelen

Mag ik je er aan herinneren dat Ozil er 'pas' is. Bovendien staat Arsenal gewoon 2e hoor, dus Wenger doet het gewoon goed !

24 december 2013 om 01:30

iniesta heeft er vaak genoeg gestaan inderdaad, maar ook Ozil stond er vaak tegen o.a Barcelona; was altijd één van de listigste samen met Benz (combinerend echt top)

Ik volg hem nu niet altijd, helaas niet altijd tijd voor. Maar geef die jongen de tijd, vond het al erg knap dat hij vanaf de eerste wedstrijd al heel goed speelde.

Hij moet wat constanter worden, maar onder Wenger gaat dat zeker wel lukken, die maakt spelers altijd beter.

24 december 2013 om 01:57

Manchester United verdedigend tegen arsenal, welke wedstrijden kijk je? Arsenal is nooit goed geweest tegen Manchester United.

24 december 2013 om 10:05

Vrijwel elke wedstrijd en kennelijk ben je nog niet zo oud als je durft te claimen dat Arsenal nooit goed is tegen Man Utd.

24 december 2013 om 14:02

Ga jij maar door met onzin verkondigen.

24 december 2013 om 19:46

Gaat niet om goed of slecht. United speelde wel degelijk verdedigend tegen Arsenal dit seizoen, en dat was ook nog eens thuis. Als je die wedstrijd hebt gezien weet je dat.

24 december 2013 om 01:19

Mourinho is juist de overschatte coach. Dat hij de ogen niet uit zijn kop schaamt na deze bloedpot zeg.

Luiz erin voor Torres bij een 0-0? Knap hoor Chelsea, kunnen ze dan op geen enkel andere manier ook maar een beetje succes hebben?

24 december 2013 om 05:01

Jahwel hoor, Chelsea is de club dat in 1 seizoen de meeste goals en de minste tegen goals maakte. Chelsea is ook de enige topclub dat zich niet liet vernederen door City of beter gezegd het won er zelfs van. Zo defensief was Chelsea nou ook weer niet. Echter op een gegeven moment ga je nadenken hoe belangrijk zijn die 3 punten. Dat waren ze niet en dan ga je op safe spelen. Besef wel Chelsea verloor nog geen topduel en dat terwijl Manchester City de enige top duel thuis was. Zegt genoeg toch

24 december 2013 om 01:21

Pellegrini: Ja. Mourinho: Ja. Ancelotti: Mwoah. Maar Guardiola een topcoach? Nooit. Iedereen kan met dit Bayern presteren, en met het Barcelona wat hij had had ook een kleuter kampioen kunnen worden.

24 december 2013 om 01:27

Pep heeft wel het 1 en ander toegepast waardoor ze zo goed presteerde.

De pressie en het snelle positiespel (driehoekjes, korte combinaties, kantelen in balbezit, waardoor je altijd minstens twee afspeelmogelijkheden hebt etc.)

Pellegrini is echt een intelligente coach, Mourinho vind ik weer tegenvallen dit seizoen, met zulk materiaal nog steeds niet offensief spelen. Valt echt tegen.

24 december 2013 om 01:30

Duidelijk dat je Guardiola niet hebt gevolgd. Geen enkele coach had gepresteerd wat hij met Barcelona heeft gepresteerd.

24 december 2013 om 01:35

Pep heeft inderdaad het maximale uit de groep gehaald, heeft spelers stuk voor stuk veel beter gemaakt, het rendement was uitermate hoog en heeft vele tegenstanders laten degraderen tot decor.

24 december 2013 om 01:46

@stravven

Daar doe je Guardiola echt wel tekort mee. Hij kwam zowel bij Bayern als bij Barcelona binnen bij een club met veel grote sterren, maar hij heeft tot twee keer toe het hele systeem, succesvol, omgegooid.

Als je ziet hoeveel beter Barcelona onder hem speelde dan nadat hij weg is gegaan, kan je meteen zien wat voor een tactisch genie Guardiola eigenlijk is.

24 december 2013 om 02:00

Geen enkele coach had Pique, Busquets en Pedro in de basis gezet na zo'n verschrikkelijk jaar(2008). En dan ook nog eens alle mogelijke prijzen winnen in één jaar. Iedereen verwachte toen dat Barcelona niet langer aan de top kon blijven. Guardiola bewees het tegendeel. Hij maakte het team zelfs beter terwijl hij spelers als Henry, Eto'o etc. verkocht. Messi werd centraal gezet, Alves en Villa speelden in de basiself, Xavi werd de absolute dirigent en bovenal, het spel zelf werd naar een hoger niveau getild.

Iedereen die zegt dat Guardiola geen topcoach is omdat hij in een gespreid bedje kwam heeft er duidelijk geen kaas van gegeten. En jammer genoeg zijn dat er gigantisch veel. Vergelijk de jaren voor Guardiola met de jaren erna. Dan snoer je de monden van hen al.

24 december 2013 om 07:18

Hahahaha leuk je lachwekkende reactie op deze vroege morgen. Als je het spelletje voetbal niet begrijpt moet je misschien maar niet gaan reageren op deze site. Guardiola geen topcoach....simpele

24 december 2013 om 09:24

Ik denk dat Wenger beter had gepresteerd met Barcelona, want hij zou de scheids niet nodig gehad hebben om toppers te winnen. Bovendien denk ik dat Wenger Ibra wel had laten renderen met Messi. Waar Wenger een meester in is, is spelers tactisch beter maken, zodat iedereen kan renderen.

Guardiola is overigens ook een zeer goede coach, maar hij kent maar 1 tactiek, en hij kan zijn tactiek niet aanpassen aan zijn spelers, hij stuurt die spelers gewoon weg. Dat vind ik zonde, want een absolute toptrainer haalt het beste in zijn spelers naar boven, wat voor spelers het ook zijn (tot een bepaalde grens uiteraard, het moeten geen Gervinho's of Silvestres zijn).

24 december 2013 om 11:23

Wenger mag de scheids een bos bloemen sturen, want als die goal van Messi niet onterecht afgekeurd werd had Barcelona Arsenal vernederd in eigen huis.

Weer een prijzenloos jaar komt eraan voor Arsenal. Men kan dat clubje beter opdoeken, ze doen ten slotte toch altijd voor spek en bonen me..

24 december 2013 om 13:52

Stravven

Jij vindt Mourinho oprecht een betere coach dan Guardiola? En er is een reden dat Barcelona zo goed werd onder hem he, het is niet zo dat ze daar niet altijd zo'n selectie hebben gehad. Hij heeft er een machine van gemaakt.

24 december 2013 om 19:23

@azulgrana

Dan werd het 2-2, nou wat vernederd zeg. Arsenal had genoeg kansen om er meer te maken, net als Barcelona. Die wedstrijd ging gelijk op, alleen was Song echt een zwakke schakel.

24 december 2013 om 01:24

Nee, dat zijn coaches die in de 60e minuut nog drie spelers van 40 miljoen in het veld kunnen zetten.

24 december 2013 om 04:57

Wat een onzin, wat bewees Guardiola dan in de onderlinge duels met Mourinho? Dat die elke x tegen het zelfde aan stoot? Wat bewijst Mourinho tegen counter ploegen? Dat zijn tacktiek alleen werkt tegen aanvallende ploegen? en zo kan ik doorgaan. Wenger is een top trainer

24 december 2013 om 06:42

Ancelotti en tactiek. Leuke grap. En Özil zit er pas net. Was overigens bepalend tegen Liverpool en City, maar dat hoor je dan weer niet.

Waarom heeft Wenger niet één wissel toegepast?

24 december 2013 om 01:08

Omdat hij les proffeseur is.. Althans in zijn dromen en in de ogen van de gooners.

24 december 2013 om 01:18

Ach, als hij 800 miljoen euro mocht uitgeven zoals het bij Real Madrid het geval was had hij 2 Champions League bekers en 4 landstitels toegevoegd aan zijn prijzenkast.

24 december 2013 om 09:25

Geen enkele realistische Gooner heeft gezegd dat we dit jaar kampioen zouden worden, want wij weten dat er nog minstens 3 spelers aan de selectie toegevoegd moeten worden om echt tot het einde mee te doen om de prijzen.

Vind wel dat Arsenal 1 van de afgelopen wedstrijden had moeten winnen, aan de andere kant als je puur naar de stand kijkt ziin ze volop in de race en doen ze het uitstekend, ben benieuwd hoelang alles zo bij elkaar blijft hangen.

24 december 2013 om 01:40

Hoevaak heb jij dan naar Arsenal gekeken als ik vragen mag? Want als je stelt dat Arsenal altijd laf voetbal speelt vrees ik dat je alleen de samenvattingen kijkt.

24 december 2013 om 13:26

Ik zie elke wedstrijd van Arsenal en qua speelstijl heeft hij gelijk. Vanuit een verdedigende stelling razend snel omschakelen naar de aanval. Tegen de kleintjes lukt dat aardig en is het schitterend om te zien. Kijk naar alle grote wedstrijden (liverpool thuis uitgezonderd) zijn ze de 1 helft nauwelijks voor het goal van de tegenstander geweest. West Ham trapt daar weer in let maar op de omschakeling.

24 december 2013 om 16:48

Dan kijk je met je ogen dicht zeker? Arsenal verdedigend en behoudend noemen is echt idioot. Juist vanuit de opbouw en organisatie spelen. Natuurlijk, als de kans zich voordoet razendsnel omschakelen, je zou gek zijn als je dat niet doet..

"we konden echter die paar kansen niet benutten"

Welke kansen? Giroud die op het einde een kansje verpest? Chelsea had de betere kansen dus Wenger mag niet klagen.

24 december 2013 om 07:08

1e kans van Giroud na een bal van Ramsey, de 2e kans van hem na een lage voorzet van Gibbs en de bal van de lijn aan het einde van Sagna?
Wat had Chelsea? Alleen die schot op de lat en paar losse flodders o.a van Willian.

Depayy,

In de slotminuten had Arsenal grote kansen hoor. En chelsea had maar 1 kans en dat was toen Lampard op de lat schoot. Voor de rest was Arsenal de betere ploeg en de gevaarlijkere ploeg.

Denk en hoop dat Man City kampioen word ze spelen onder leiding van pelligrini echt mooi voetbal.En ik wist echt niet dat negredo het zo goed zou doen bij city

24 december 2013 om 01:36

Ja, Negredo is echt een revelatie. Had niemand verwacht denk ik. Speelt echt geweldig. In de laatste wedstrijd van City had hij nog een fenomenale buitenkant voet assist.

24 december 2013 om 01:49

Negredo is echt de grootste verrassing van het seizoen voor mij als we het hebben over buitenlandse aankopen.

Dat hij goed in de Premier League zou passen, was wel te verwachten, maar hij is veel technischer dan ik had verwacht.

Die pass tegen Fulham is echt een van de beste assists die ik dit seizoen heb gezien.

24 december 2013 om 02:14

Ik wist wel dat hij technisch was, maar ik had niet verwacht dat hij zó zou presteren bij City. Bij Sevilla vond ik hem nooit echt denderend spelen, maar bij City is hij volledig opgebloeid.

24 december 2013 om 09:27

De hand van Pellegrini is al zichtbaar bij City, wat een verschil met Mancini.

Wenger over 3 dagen sta je weer op nummer 1, winnen van west ham een lastige uitwedstrijd maar er wordt gewoon gewonnen. City Liverpool wordt een gelijkspel denk ik.

Tegen Chelsea, Man Utd, Everton en Man City maar 2/12 punten gehaald, ik had echt verwacht dat Arsenal beter kon. Jammer maar nu komt er een wat makkelijker programma aan.

Welke jeugdspelers zijn er in 17 jaar tijd doorgebroken?

Welke jonge talenten zijn er 17 jaar aangekocht die een groot succes waren?

En ja, ik weet dat er een aantal zijn, maar over 17jaar is dit echt te weinig om Wenger zoveel credits te geven

24 december 2013 om 09:55

Reactie was op iemand hierboven, VZ via mobiel is echt beschamend slecht gewoon. Zo lastig kan t toch niet zijn

24 december 2013 om 10:37

Zie je ook weer een kans om te schoppen? Triest figuur. Kruip weer lekker terug onder die steen.

24 december 2013 om 10:50

Henry, Reyes, Anelka, Vieira, Van Persie, Fabregas, Adebayor, Szczesny, Gibbs, Wilshere, Ramsey, Koscielny (was al 24, maar een nobody), Toure, Ljungberg, Cole, Hleb, etc...

Toch geen verkeerd lijstje dacht ik zo

24 december 2013 om 14:03

Daarvan is er maar een jeugdspeler (wilshere) en dat is nog nieteens een groot succes.

24 december 2013 om 18:47

Gibbs en Cole misschien?
Overigens, als jij als Ajax supporter Eriksen en Fischer eigen jeugd noemt, kan ik als Arsenal supporter even goed spelers als Szcesny en Fabregas eigen jeugd noemen..

Arsenal heeft geluk gehad dat Suarez aan het begin zo lang geschorst was, anders had Liverpool nog meer punten gehad. Daarnaast krijgt Manchester City de vorm ook steeds meer te pakken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren