Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Weinig reden om te denken dat het snel beter gaat met Oranje’

Laatste update:

Er wordt vooral in de Nederlandse dagbladen hardop gespeculeerd over de toekomst van bondscoach Guus Hiddink bij het Nederlands elftal, en ook Arno Vermeulen vraagt zich serieus af of diens tweede ambtstermijn bij de nationale ploeg langer zal duren dan een paar maanden.

/

Hiddink volgde Louis van Gaal op na het WK in Brazilië en verloor vervolgens de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Tsjechië en IJsland, waardoor Oranje al een achterstand van zes punten heeft op beide opponenten. Volgens Vermeulen staat het absoluut nog niet vast dat Hiddink tot en met het EK van 2016 aanblijft. “Ik heb het idee dat de KNVB met Hiddink een weg is ingeslagen die dood loopt”, heeft de chef voetbal van de NOS laten weten bij Nieuwsuur.

“Dat zou best eens kunnen betekenen dat er heel vroeg afscheid wordt genomen. Er is weinig reden om te denken dat het binnenkort beter gaat”, meent Vermeulen, die zich voorts verbaast over de moeizame optredens van Hiddink in de pers. “Terwijl hij juist iemand was die ontzettend handig met de media omging. Wond de media om zijn vinger. Je vraagt je af waar deze ommezwaai opeens vandaan komt. Misschien zit de sleet erop”, stelt de voetbalcommentator.

Denk je dat Guus Hiddink tot en met het EK van 2016 bondscoach blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het Hiddink effect bestaat al jaren niet meer, hij had nooit mogen aangesteld worden...
Van Oostveen mag zich dat aantrekken, hij zou ook zijn conclusies moeten trekken: de komst van Ronald Koeman had hij voor het inkoppen..

Maar de toekomst van Oranje??

Laat er een paar buiten, haal V. Dijk, Douglas erbij..

Depay en Strootman komen er weer aan, dus er is voldoende reden om niet zo negatief te zijn/blijven

15 oktober 2014 om 13:13

Van Dijk zat er al bij. Weliswaar niet in de basis, maar tegen Ijsland behoorde hij tot de eerste 23.

15 oktober 2014 om 13:15

Altijd die namen, zijn die zo goed?
De Vrij en Vlaar doen het goed.
Penalty was weer een dwaling van de scheidsrechter, wat alweer de wedstrijd bepaalde.
BMI is te vervangen, maar dat zegt niet dat hij uit de selectie moet.

15 oktober 2014 om 13:18

Vlaar en devrij is gewoon een sterk duo.. devrij is dan ook minder kwetsbaar. Vdijk wordt hier altijd genoemd hahaha die is zeker niet beter.

15 oktober 2014 om 13:33

En jij weet dat die zeker weten niet beter is, omdat?

15 oktober 2014 om 13:49

inderdaad, hoe kan je nou beweren dat v. Dijk tekort zou schieten.. Die jongen krijgt nooit de kans.. Op mij maakt hij in ieder geval een stabiele goede indruk

15 oktober 2014 om 13:56

De Vrij (en BMI helemaal) doet het helemaal niet goed. Bij elke tegengoal gaat er een mega dekkingsfout aan vooraf. Hoe komt dat? Omdat hij niet gecoacht wordt door een sterkhouder achterin (vlaar).

M.a.w. BMI en De Vrij trekken zich op aan het niveau van een betere speler, maar kunnen het zelf niet opbrengen door gebrek aan kwaliteit.

Wij moeten meer voetballers achterin hebben die het spel snel kunnen verplaatsen en het tempo gelijk hoog houden en de diepte zoeken. In deze pruts poule heb je toch geen "echte" verdedigers nodig?

Je mist ook duidelijk opportunisme voorin. Met Robben heb je natuurlijk een man die een actie maakt, maar als er 3 man om hem heen staan, dan kan hij ook niks (logisch). Als een Depay mee zou doen (ook zo'n type) dan heb je van 2 kanten dreiging.

15 oktober 2014 om 14:44

We kunnen nog steeds een aardig team opstellen maar we zullen moeten beseffen dat we niet meer zo goed zijn als 10 jaar geleden. Ik zou daarom ook met de volgende opstelling spelen.
Krul: Vind hem net wat meer uistraling hebben dan Cilissen
vd Wiel/janmaat: Afhankelijk of de tegenstander met een linksbuiten speelt.
Vlaar en Douglas: Echte verdedigers! Laten we eerst is beginnen met de 0 houden achterin. Met deze 2 mannen moet het lukken. Ja ik ben ook een voorstanden van een voetballende verdediger maar in eerste instantie moet een verdediger kunnen verdedigen.
Pieters/kongolo: Is om het even.
De jong en Strootman: Spreekt voor zich. De jong de controleur en Strootman meer de box to box middenvelder. Beiden een geweldige mentaliteit die een team op sleeptouw kunnen nemen en heel veel duels winnen.
Robben en Depay: Echte buitenspelers die een man kunnen passeren en voor dreiging kunnen zorgen.
Van Persie en Huntelaar: Beiden spelers die een doelpunt kunnen maken waarbij Van Persie in een vrije rol achter Huntelaar speelt.

Krul
vd Wiel/Janm
Vlaar
Douglas
Pieters/Kong
de Jong
Strootman
Robben
van Persie
Depay
Huntelaar
15 oktober 2014 om 14:57

Niet meer zo goed als 10 jaar geleden?
Wat zou je willen zeggen van 3 maanden geleden...

Onder het juk van V. Gaal schikte iedere speler in de rol die hem werd toebedeeld.
Het voetbal was echt afschuwelijk om naar te kijken, maar het resultaat vergoedde in de ogen van velen alles (overigens niet in die van mij, ik heb bijvoorbeeld een veel fijner gevoel over het EK onder V. Basten maar daar viel het eindresultaat natuurlijk tegen.).

Van Gaal was daarom feitelijk ook de grote uitblinker van Oranje....

En nu is er totale anarchie ontstaan onder een coach die qua gogme en uitgenast zijn (zoals hij dat zelf zo mooi uit de oude doos kan halen), deze groep niet onder controle heeft.

15 oktober 2014 om 15:04

Wat een onzin zeg. Weet je wat wij nodig hebben, verdedigers die alleen kunnen verdedigen zoals van Tiggelen destijds. Hard en betrouwbaar. Zij dienen de bal in te leveren aan het middenveld. Dat het huidige middenveld met Sneijder en Afellay niet kunnen opendraaien zegt iets over hen en niets over onze verdediging. Elke verdediger maakt wel een fout in een wedstrijd. Ook bij de tegenstander, dan is het aan het creatieve middenveld om dat af te straffen, samen met de spits (van Persie) en de buitenspelers (lens??). Wat hebben die gasten nou gecreeerd. Dan nog iets over verdedigers. Die vd Wiel houd niets tegen, grijpt nooit in.. is een meeloper. Betrek hem liever bij het gezeur. We krijgen een strafschop tegen door een blunder van de scheids en een goal uit een corner waar de keeper ook wel eens iets uit te lucht mag graaien. En Hiddink, hoe haal je het in je hoofd om van het 5-3-2 systeem af te stappen. Helemaal met een verdediger als vd Wiel.

15 oktober 2014 om 15:26

Met alle respect voor de Vrij, heeft een top wk gespeeld en was terecht de beste verdediger. Maar ik moet wel zeggen, de Vrij komt altijd in situaties als deze terecht, altijd krijgt hii een penal tegen, of het nou terecht is of niet. Hij moet daat nooit een beem uitsteken em de scheidsrechter aanleiding geven te fluiten. Hou hem gewoon voor je, dan was er niks aan de hand.

15 oktober 2014 om 13:26

Het is wat mij betreft zo dat er een gat is ontstaan waarin we als land eigenlijk geen echte topper hebben voortgebracht.

Na spelers als Robben, van Persie, Sneijder, Vd Vaart van Bommel en de Jong is er te lang te weinig kwaliteit gekomen.

Tenzij enkele midden 20ers op korte termijn grote stappen gaan zetten zie ik het de komende paar jaar een beetje somber in voor het Nederlands elftal, ongeacht wie de coach is of zal worden.

Straks zijn bijvoorbeeld van Persie en Huntelaar te oud. Wie gaat ze opvolgen? De Jong? Locadia? Dost? Na een goede generatie hebben we nu toch even te maken met een matige. Hopelijk dient er zich snel weer een goede generatie aan met een stuk of 3-4 spelers die de top gaan halen.

15 oktober 2014 om 14:57

En die twee gaan voor de ommezwaai zorgen???

Niet om negatief te zijn, maar denk je echt dat deze twee ervoor zorgen dat het weer goed loopt?

Zelfs de bejublede Robben had geen antwoord op de tegenstander en nu doe je alsof Depay en Strootman de oplossing zijn.

Toen Oranje verloor zonder dat Robben speelde, zei men ook dat als Robben terug kwam het beter zou worden.

En nu maar wachten op de reactie van Ronald Waterreus!!!

15 oktober 2014 om 13:14

En die van Jan Mulder en daarna ook nog even een Tweet van Willem Vissers plaatsen. Vervolgens wachten op de quote's van Van Hooijdonk en Van Marwijk en we zijn weer klaar voor vandaag...

We weten nu wel dat de meeste analisten het niet meer zien zitten in Hiddink en graag zouden zien dat hij opstapt. Kunnen we nu verder met ander nieuws?

15 oktober 2014 om 13:18

Van Hooijdonk mag niet zomaar zijn mening geven hoor, hij is tenslotte werknemer van de Knvb.

15 oktober 2014 om 13:24

Dan laten we Van Hooijdonk maar even weg. Blijft alsnog enorm onbenullig om elke uiting van kritiek op Hiddink maar meteen te gaan plaatsen. Dat was de strekking van onze reacties...

Als Hiddink vertrekt laat hem dan alsjeblieft Blind senior ook meenemen. Hiddink heeft ooit bewezen een prima trainer te zijn, z'n magie is nu uitgewerkt maar Blind heeft nooit enige magie bezeten. Ik kan me niet voorstellen dat als Hiddink vertrekt dat Blind blijft zitten. Koeman was natuurlijk de gedroomde kandidaat geweest en ligt nu in Engeland helemaal dubbel van het lachen.

Knvb heeft een grote fout gemaakt door hem aan te stellen als bondscoach, ronald koeman had dit moeten worden.

Zal je zien dat ze Koeman uiteindelijk weer gaan benaderen voor deze functie.
Ik hoop dat Koeman ze recht in hun gezicht uitlacht.

15 oktober 2014 om 13:24

Is hem goed recht, ben benieuwd hoe de knvb deze verschrikkelijke rotzooi gaat opruimen. Al is denk ik de knvb zelf de rotzooi die opgeruimd moet worden...

15 oktober 2014 om 13:31

Is hem goed recht? Wat is dat dan? Turks ofzo?

15 oktober 2014 om 14:07

Aaah een reactie op iemands spellin met totaal geen inhoud! Lekker bezig man!

Hoe goed Guus het ook ooit heeft gedaan bij een aantal clubs en landen, hij was nooit vlekkeloos aan zijn successen gekomen. Hij geeft zelf ook aan dat hij al lerende, beter werd en ervaringen toepasten. Uiteraard vaart niemand wel zonder geluk, maar Guus Geluk onstond niet uit het niets.
Tel daarbij op dat hij ook daadwerkelijk mindere successen heeft behaald, waarvan het EK 1996 en Turkije imo echt niet kunnen.

Met Guus koos je voor een veiligheidje. Maar daarmee ontnam je de volgende generatie om door te pakken. Achteraf is het makkelijk klagen - wat ik ook echt doe!
Maar het is geen geheim dat het leeuwendeel van de liefhebbers een andere trainer zag - Koeman?

En de samenwerking tussen Blind en Hiddink is te veel ´opgelegd´ en dat heb ik vanaf de start vreemd gevonden. Als Blind daar trainer moet worden, stel dan een ervaren man aan die nu al meer op de achtergron kan fungeren. Of stel Blind niet aan, misschien nog beter ;-)

Guus was voor mij geen passende coach voor deze groep. Had dan Co icm Blind gedaan ofzo..

Mensen ik heb de ultieme opstelling voor Nederland. In de goal Krul. (houd penaltys tegen en is niet veel minder dan cillessen). Rechtsback vd Wiel. Centrum met v dijk en Vlaar. Linksback Buttner (jongen die kan aanvallen en heeft winnaarsmentaliteit.
2 controlerende maar voetballende middenvelders voor de verdediging. Strootman en Blind. Daarna een linie van 3 met Robben en Depay op de vleugels. v Persie of Affelay achter de spits en Huntelaar in de spits.

Krul
vd Wiel
V Dijk
Vlaar
Buttner
Strootman
Blind
Robben
Affelay
Depay
Huntelaar
15 oktober 2014 om 13:34

Buttner en Appelvlaai missen sowieso de kwaliteit en over van der wiel ben ik nog steeds niet uit, dus dat betekend niet veel goed

15 oktober 2014 om 15:18

Veel keuze op linksback is er niet. Manchester en Barcelona dachten daar toch anders over

15 oktober 2014 om 16:14

Barcelona zag een goedkope tussenoplossing en zoals Johan Derksen zegt Van der wiel is meegelift met de zakenwaarnemer van Zlatan en Zlatan zorgt wel dat je speelt.

15 oktober 2014 om 13:55

de Vrij mag er wel in voor van Dijk, Butner redt het niet, genoeg andere opties daar en Van Persie hoort er gewoon in.
De Jong heb je zeker nog nodig bij de selectie, maar niet altijd misschien in de kwalificatie

15 oktober 2014 om 15:19

Heb je de Vrij laatste tijd zien verdedigen? Veel andere opties voor Buttner zijn er niet. Blind is echt heel slecht linksback. En wat hebben we verder? Pieters? V Aanholt? Of emanuelson

15 oktober 2014 om 14:23

Krul is inderdaad een stuk beter in de goal. Alleen Affelay zal ik toch gaan veranderen in deze opstelling, deze jongen heeft nog niet de kwaliteiten voor de nummer 10 positie. Laat hem eerst maar naar zijn oude niveau teruggroeien.

15 oktober 2014 om 15:20

Nou goed dan kiezen voor van Persie achter de spitsen wat mij betreft. Lijkt mij zelf de beste optie

15 oktober 2014 om 15:10

Tuurlijk, weet zo eentje die vd Wiel durft op te stellen. Onvoorstelbaar. Wat heeft die gast simpele fouten gemaakt, en de bal simpel verspeelt. Hij loopt bovendien alleen maar mee en grijpt nooit in. Elke buitenspeler heeft een makkelijke dag tegen deze gast bij Oranje. Na het EK van 2012 had ik echt gedacht deze gast nooit meer te hoeven zien in een shirt van Oranje. Wat een belachelijk beleid van Hiddink. Wie hier durft te beweren dat vd Wiel een goede degelijke harde verdediger is, kan beter een andere sport gaan volgen. Ik heb het hier over verdedigen!!!!

15 oktober 2014 om 15:21

Waarom heeft die Jalet dan uit de basis gespeeld bij Psg? Als je dominant speelt is vd Wiel uitstekend ook met voorzetten.

15 oktober 2014 om 22:49

Daar gaan we weer. Een verdediger die goed voorzetten kan geven, lekker belangrijk. Seedorf was in Oranje ook geen succes, toch kon hij voetballen. Met vd Wiel hetzelfde verhaal, alleen kan hij wat minder ballen.... En Nederland speelt al jaren niet meer dominant. We hebben juist pure verdedigers nodig zoals Stam en van Tiggelen. Zolang men een verdediger het spel wil laten maken in Nederland gaan we nooit prijzen pakken. Creativiteit voldoende op het middenveld en op de flanken zou je zeggen. Dus nee, vd Wiel is zeker geen aanwinst.

Hij zal misschien gelijk hebben, maar ik krijg altijd vlekken van die onnoemelijk eigenwijze, betweterige, irritante Vermeulen.

15 oktober 2014 om 14:14

Er zit een knop op de TV, :-)

15 oktober 2014 om 15:19

Die man heeft nooit gelijk.. Ben dus blij dat het allemaal goed gaat komen.

Voordat de knvb heeft toegegeven een fout te hebben gemaakt zijn we ook weer een paar maanden verder

Het maakt niet uit wie je er voor zet, de spelers gedragen zich als verwende vedettes... Ze hebben iemand als Gert-Jan Verbeek nodig, maar die nemen ze nooit serieus... Ronald Koeman, Frank de Boer, dat zijn de meest geschikte kandidaten. Misschien Martin Jol. Of, als de KNVB lef heeft, polsen ze Johan Cruijff

15 oktober 2014 om 13:28

Ze kunnen Cruijff benaderen wat ze willen maar die gaat zeker met dit team zijn vingers niet branden. Iemand die jarenlang de boot af heeft gehouden met een destijds veel sterkere selectie gaat nu echt niet ineens instappen in deze half gezonken boot.

We moeten gewoon afstappen van het willen opbouwen van achteruit. We hebben de spelers er niet voor klaar! Gooi er beren in als vlaar van dijk of douglas desnoods en laat ze elke bal wegpoeieren en de rest het werk doen. Het is even niet anders we hebben geen sterren achterin. Jammer maar waar.

15 oktober 2014 om 15:15

Precies. Harde verdedigers. Elke voetballer kan een bal inspelen. Laat ze het op het middenveld maar uitzoeken. Niet met Sneijder en Afellay uiteraard. Is het ook geen tijd om Huntelaar neer te zetten. Geef die gast deze hele reeks maar het vertrouwen. Van Dijk kan best ook kansen krijgen! Zolang Douglas maar thuis blijft. Hebben we niets mee. Kost bovendien veel kaarten. Vlaar uiteraard ook weer opstellen, samen met de Vrij prima te doen. Wij moeten stoppen met verdedigers die moeten kunnen voetballen. Ik verlang naar van Tiggelen, Stam etc..

Louis van Gaal zijn mix was jeugd laten debuteren, voetballen naar de kwaliteiten van het team en Hiddink draait het weer helemaal om. 4-3-3, veelste aanvallend en bang zijn om echte jonge honden erin te gooien.

Sorry, maar een Affelay is 28 en mislukt en veel mensen willen al tijden iets anders zien dan Sneijder en Van Persie. De jong was ook zijn laatste goede toernooi vind ik

Je kan ze zo de kans gunnen, want slechter dan dit kunnen ze het zeker niet doen. Klaassen, Huntelaar en een duo blind en strootman voor de verdediging en dan 2 jonge gasten op de backs zou ik adviseren

15 oktober 2014 om 14:04

Want als je 28 bent, ben je oud? Schiet op man,.
Hij kan nog zeker 4 a 5 jaar mee, bovendien was hij één van de betere spelers de laatste 2 duels.

Hij is snel, technisch en durft tenminste een man of 2 over te slaan in balbezit, zo een speler die vooruit denkt heb je nu juist nodig.

15 oktober 2014 om 16:10

Opschieten? Daar sla je de spijker op zijn kop. Affelay is te lui om bij balverlies te lopen of te schakelen, hij voetbalt redelijk mee en heeft na 2 goede wedstrijden gelijk praatjes. Hiddink snapt het zelf ook niet meer word er niet voor niets overal geroepen, maar Louis begreep het tenminste.

Je kan beter een jonge gast met een bonk talent of een Kuyt opstellen dan een luie speler zoals Appelvlaai en Lens die geen meter voor een ander overhebben. 1 zo'n luie speler in je team beïnvloed gehele team, laat staan 2.

28 en nog 4 of 5 jaar aanrommelen of een Klaassen een boost geven in zijn ontwikkeling en er nog 10 a 12 jaar plezier van hebben

15 oktober 2014 om 22:50

Precies, waarom in vredesnaam een Afellay oproepen. Serieus? Wat heeft deze gast laten zien. Heeft een blessure of gaat banken. Verder vind ik het als persoon ook helemaal niets.

Kan iemand mij uitleggen waarom de mening van Arno Vermeulen een topic waard is op voetbalzone?

15 oktober 2014 om 14:19

Omdat 1000 en 1 anderen ook een topic kregen op voetbalzone.
Dus waarom Vermeulen niet ?

15 oktober 2014 om 14:28

Liever Arno Vermeulen die open deuren intrapt in plaats dan Verheien de self proclaimed beste fysio van de wereld die blessures van spelers beoordeeld van een afstand.

Ik vind het wel een beetje goedkoop om de coach af te branden als de spelers er niet in slagen een man te omspelen of de bal over 10 meter naar een medespeler te passen.

Nederland heeft een keurige selectie met voldoende kwaliteit. Denk alleen om de verdediging te ontzien het beter is om 4-2-3-1 te spelen.

Krul
van de Wiel
de Vrij
Douglas
Blind
de Jong
Strootman
Robben
Sneijder
Depay
van Persie

Blame it on the manager, zo makkelijk dit. Ik hoor niemand over de absolute wanprestatie van de spelers die als elf makke lammetjes naar de slachtbank werden geleid. Ik had ook liever Koeman gezien maar om nu deze wanprestaties nu volledig te wijten aan de trainer vind ik veel te ver gaan. Je bent als trainer zo goed als je materiaal en die hebben je gewoon keihard in de steek gelaten.

Ja, ik denk het wel, maar hoop het niet. Het liefst heb ik hem er gewoon uit. Hij is ouderwets. Zijn tactiek: aardig zijn voor iedereen, en zo een hecht team creeren werkt tegenwoordig niet meer. 20 jaar geleden werkte dat misschien nog, maar nu heb je als trainer echt meer in huis om het Nederlands elftal te leiden. Dat zag je bij de laatste 2 bondscoaches: van Marwijk en van Gaal stonden bekend om hun tactische vaardigheden. En wat al helemaal een gigantische blunder is van de Knvb, om Danny Blind al een baan als bondscoach te geven nadat Hiddink is gestopt. Want wie heeft er nu nog vertrouwen in Danny Blind. En eigenlijk moet hij wel bondscoach worden, want hij kan niet voor zijn termijn is begonnen, ontslagen worden.

Het allerliefst heb ik Frank de Boer als bondscoach. Verder vind ik dat Johan Cruyff heel misschien ook nog de kans mag krijgen.

Hiddink is gewoon een prima coach, maar net zoals VG moet hij op het toernooi zelf zijn om zijn stempel erop te kunnen drukken. VG heeft ook een paar lucky's gehad in het begin.

Ik vond Oranje eigenlijk best wel ok voetballen, tenminste, de insteek ervan, de uitvoering, wat ingevuld moet worden door de spelers zelf, daar schortte het m aan.

Ik vind het goedkoop Hiddink alleen maar af te branden, Duitsland heeft dezelfde coach en heeft ook een mindere start, de spelers zijn gewoon te relaxed na het WK geworden, de scherpte is eraf, dat moet terug en dan komen de resultaten ook wel weer.

Daarnaast, men doet net alsof Ijsland het Ijsland is van weleer, deze gasten hebben op een haartje het WK gemist en zijn verder gaan bouwen, was gewoon een prima team, ik vond ze gewoon erg goed spelen, slim, met zelfvertrouwen en georganiseerd, vergeet de grootte van het land, een goed team is een goed team, klaar.

15 oktober 2014 om 22:57

Klopt. Ze spelen leuk voetbal de laatste jaren. Het is een team, heeel belangrijk. Daarom is de keuzen voor spelers als Afellay en vd Wiel heel onverstandig. Waarom die hechte groep nu weer opbreken. Wij verliezen zelden van een tegenstander maar veel te vaak van onszelf. Denk aan het WK in 1990. Of het EK in Engeland. Laatste voorbeeld het EK in 2012. Het zat totaal niet goed in die groep op dat moment. Heel snel deze gasten thuis laten, Vlaar weer opstellen. Huntelaar in de spits. Wel of geen plek voor van Persie zal mij een zorg wezen. Helaas is Kuyt er niet meer bij. Verdedigd beter dan vd Wiel in Oranje. Hopen dat Janmaat ook nog wat kan groeien, want ook die heeft de goede mentaliteit... dat willen we zien. Indien we dan toch verliezen dan met strijd en passie. Als een echt team. Dan komt de rest vanzelf.

Frank de Boer en Johan Cruijff noemen is net zo realistisch als de Paus. Hij gaat die klus gewoon afmaken. Knvb gaat nooit een paniek move maken. Helaas.

mijn opstelling:
4-3-3
1 Krul
2 Janmaat
3 de Vrij
4 Vlaar
5 Pieters
6 Strootman
8 van Ginkel
10 Sneijder
11 Robben
7 van Persie
9 Huntelaar

op de bank:
22 Cillessen
23 Zoet
12 Veltman
13 van Aken
14 Nuytinck
15 Büttner
16 Hendrix
17 Kieftenbeld
18 van der Vaart
19 Depay
20 Sinkgraven
21 van Wolfswinkel

KRUL
JANMMAT
DE VRIJ
VLAAR
PIETERS
STROOTMAN
SNEIJDER
V.GINKEL
ROBBEN
HUNTELAAR
V.PERSIE
15 oktober 2014 om 19:53

Ok man

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren