Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wat het jaar 2012 ons gaat brengen

Laatste update:

De Raad van Commissarissen moet de eer aan zichzelf houden, voor zover er nog van eer te spreken is. Dennis Bergkamp en Wim Jonk gaan de levensaders van de club Ajax worden en hoofdtrainer Frank de Boer is op de hoogte van de talenten die op het punt van doorbreken staan. Dit is samengevat de conclusie die we kunnen trekken na alle perikelen die in 2011 bij Ajax hebben plaats gevonden en in 2012 vrolijk verder zullen gaan.

De Raad van Commissarissen is enkele maanden terug vol goede moed aan het project begonnen. Een man van de media, specialiste op het gebied van Sport en Recht, oud-topvoetballer, een hoogleraar met indrukwekkend cv en Nederlands beste voetballer aller tijden zouden wel even laten zien hoe je een voetbalclub runt. Mijn eerste gedacht hierbij was; een prima zaak, er is op meerdere gebieden expertise binnen gehaald. Laat de gloriejaren maar komen! Schijn bedriegt, zou later blijken. De zaken lijken toch allemaal net iets gecompliceerder te liggen, dan de buitenwereld kan vermoeden. Zo zou het natuurlijk logisch zijn wanneer iedereen zich bezig houdt met zijn eigen specialisme. Dus dat Paul Römer over alle zaken met betrekking tot de media gaat, Marjan Olfers doet het juridische deel en zo blijft iedereen bij zijn eigen specialiteit en moet men dus vertrouwen op elkaar.

Bij de voetbaltechnische beslissingen is het dan ook logisch dat de andere Commissarissen vertrouwen op Johan Cruijff, iemand die de voetbalwereld kent en tevens een gigantisch netwerk hierin heeft. Hoe het daadwerkelijk gegaan is, is bij iedereen bekend en vanaf dat moment gaat het fout en breekt dan ook letterlijk de pleuris uit in Amsterdam. De ene rechtszaak na de andere, vergaderingen vliegen je om de oren, supporters mengen zich in de strijd en ga zo maar door. Uiteindelijk komen twee partijen recht tegenover elkaar te staan. De ene partij is Cruijff, bijgestaan door tien oud-topvoetballers en tienduizenden supporters. Aan de andere kant hebben we Steven ten Have, Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer. Je hoeft er niet voor geleerd te hebben, om tot de conclusie te komen dat laatstgenoemde partij aan het kortste eind zal trekken. Je stuurt immers niet Johan Cruijff én tien oud-topvoetballers én tienduizenden supporters weg. Alle vier de Commissarissen hebben nog genoeg andere werkzaamheden/verantwoordelijkheden en het lijkt mij dan ook raadzaam dat ze de eer aan zichzelf houden. Er is al genoeg schade geleden aan de naam van deze personen en het motto ‘redden wat er te redden valt,’ lijkt me dan ook het meest van toepassing hierop. Logisch gevolg hiervan is dat ook de vijfde Commissaris Cruijff zich terug zal trekken en terug keert als adviseur bij de club Ajax.

De posities van Dennis Bergkamp en Wim Jonk hebben ook het nodige stof doen opwaaien. Gaat Blind hier nou wel of niet boven staan? Wat heeft Sturkenboom hierover te zeggen? Eigenlijk zal ook dit vrij simpel uitmonden in een logisch gevolg van eerder genoemde conclusie. Dennis Bergkamp en Wim Jonk blijven eindverantwoordelijken voor de Toekomst, het jeugdsportcomplex van Ajax. Bergkamp en Jonk, twee oud-topvoetballers die beschikken over een schat aan ervaring en weten hoe het er in de top aan toe gaat, gaan de jeugd van Ajax helpen om de stap naar de top te maken. Kan het nog mooier? Danny Blind zal hierbij in het belang van Bergkamp en Jonk gaan werken. Zijn voornaamste taak is de communicatie tussen alle partijen over welke jeugdspelers een contract krijgen en welke contracten opengebroken/verlengd dienen te worden.

En dan Sturkenboom. Deze zal Ajax op korte termijn al weer verlaten. Deze man heeft zichzelf in korte tijd lachwekkend neergezet door een icoon als Wim Jonk, volledig onterecht, te bestraffen met twee gele kaarten. We hebben het hier over dezelfde man die Mario van der Ende en Dick Jol bij de KNVB heeft weggejaagd. Sindsdien is er iedere week wel een discussie over een arbitrale dwaling. Sturkenboom die in een vergadering aangeeft met alle Commissarissen gesproken te hebben. Ook met Cruijff? Nee, niet met Cruijff is dan het antwoord. Deze man moet Ajax de komende maanden de weg wijzen? Natuurlijk niet. Dit zal ook de bestuursraad inzien en deze man zal dan ook niet lang meer bij Ajax werkzaam zijn. Hij voegt namelijk helemaal niks toe en liegt de boel bij elkaar. Tevens is zijn positie overbodig omdat Ajax met de nieuwe structuur geen nieuwe algemeen directeur nodig. Bergkamp en Jonk hebben de leiding over de jeugd. Hoofdtrainer Frank de Boer gaat over alle zaken die betrekking hebben op het eerste elftal, simpeler kan het niet.

Deze drie oud-topvoetballers zullen samen het volledige technische gedeelte bij de club Ajax voor hun rekening nemen, aangestuurd door Johan Cruijff. Bijkomend voordeel van deze structuur, is dat hoofdtrainer Frank de Boer op de hoogte is van de talenten die er in de jeugd rondlopen. Iets wat bij voorgaande trainers wel eens anders is geweest. Waar voorgaande jaren altijd voor miljoenen gekocht moest worden, heeft nou de eigen jeugd de voorkeur. De Boer is immers ook trainer van de A1 geweest en weet dus welke mogelijkheden deze talenten hebben. Spelers als Lesley de Sa, Davy Klaassen en Dico Koppers hebben al aan het grote werk mogen ruiken en er volgen ongetwijfeld nog meer. Zo is bijvoorbeeld Ouasim Bouy met Ajax mee op trainingskamp om aan de Boer te laten zien of hij er klaar voor is. Deze jongen geniet dus het vertrouwen van de Boer. Vertrouwen, een cruciaal woord bij de ontwikkeling van spelers op die leeftijd. Doorslaggevend zelfs bij het maken van de laatste stap.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Je hebt de smaak te pakken. Ik vind deze beter, personlijk dan, dan de vorige. Je geeft goede argumenten. Echter is dit weer te veel rozengeur. Je argumenten zitten waterdicht. Tog gaat het hier om jouw mening, vandaar de 5 sterren. De mening van jou komt namelijk goed naar vooren.

4 januari 2012 om 21:34

Sneu zeg, jezelf 5 sterren geven met je dubbelacc...

4 januari 2012 om 21:39

Gast,

Kom even met bewijs dat ik het ben.
Ik ben echt hartstikke benieuwd.

4 januari 2012 om 21:58

Ik vind al die verdachtmakingen aan het adres van EL Salvador maar frusterend. Ook al om het feit dat er geen enkel aantoonbaar bewijs is dat Maher een dubbeldaccount van Salva is.
Beoordeel deze Ce gewoon als elk ander en reageer niet zo kinderachtig.

4 januari 2012 om 23:41

Weet je wat pas kinderachtig is?
Jezelf 5 sterren geven, en de rest 2 of 3 sterren met je dubbelaccount.

En zo sterk is deze CE niet.

iig geen 5 sterren.

4 januari 2012 om 23:44

Heb geen bewijs, maar toch wel een aantal zaken die het wel verdacht maken.

Want wie gaat er nou op zijn eerste dag als lid de Ce's gelijk beoordelen?
Ik wist op mn 4de dag pas dat het überhaubt bestond.

Dat kan aan mij liggen, maar lijkt me sterk

4 januari 2012 om 23:44

Ik heb in de onderstaande reaties uitgelegd waarom ik het vijf sterren waard vind, dus daar besteed ik in deze reactie geen tijd aan.
Hoe weet jij zo zeker dat hij met een dubbelaccount zichzelf vijf sterren geeft? Op basis van een hypothese een beoordeling geven is van een vrij laag niveau.

4 januari 2012 om 23:49

Dat is volledig subjectief, maar ik blijf erbij dat het niet zo sterk is dat het 5 sterren waard is.

Ik geef gewoon mn mening, zonder te trollen. ;d

Prima toch? )

5 januari 2012 om 13:13

Welke mening heb jij dan gegeven? Ik heb je alleen maar met ongefundeerde uitspraken op de proppen zien komen.

5 januari 2012 om 15:10

Niet geheel ongefundeerd.
Het eerste wat Mahertegek heeft gedaan op zijn account, opgericht op 4 januari 2012, is deze CE beoordelen. Hij vermeldt ook nog eens dat hij eerdere Ce's van hem heeft gelezen terwijl hij zijn account pas die dag heeft opgericht, maar goed dat zou eventueel nog kunnen. Maar het blijft erg verdacht.

Ik ga me er niet helemaal mee bemoeien want het schijnt dat al die jongens elkaar kennen maar een snelle blik op het account van Mahertegek zegt eigenlijk genoeg.
Ik beoordeel de CE overigens niet op verdenkingen maar gewoon op de CE zelf vandaar de 3 sterren.

5 januari 2012 om 15:36

t is sowieso niet echt handig om dan zelf te reageren en gelijk in de verdediging te gaan.
maakt je alleen maar meer verdacht xD

5 januari 2012 om 16:24

Ik zei dat ik de CE niet zo sterk vond.

Mening toch? -__-

5 januari 2012 om 18:30

idd

Ik beschuldig niemand want ik ben niet op de hoogte van wat salva allemaal doet maar iedereen mag een mening hebben dit is per slot van rekening een vrij land.

5 januari 2012 om 19:07

Ja, oke een mening zonder onderbouwing behoort eigenlijk verwijderd te worden. Athans dat zijn volgens mij de regels van VZ.

Het schijnt dat jij een dubbel account hebt en 5 sterren aan jezelf geeft, als dit klopt heb ik echt respect voor jou daarom krijgt deze ce 5 sterren.
@mahertegek

Jij weet duidelijk waar je het over hebt. Je kent de zaken die spelen op de Toekomst, de talenten die eraan zitten te komen en benadrukt dat Bergkamp en Jonk nu al onmisbaar zijn voor dit Ajax.
Ook zal Ajax de enige weg naar de Europese top kunnen realiseren als de visie van Cruijff tot op het detail wordt uitgevoerd. Gelukkig zijn er binnen Ajax, met name op de Toekomst, de juiste mensen voor in de vorm van Bergkamp, Jonk en de Boertjes.
Het is ook vanzelfsprekend dat Sturkenboom en de overige raad van commissarissen, op Cruijff na, plaats moeten maken voor 'mensen' die wel het beste met onze club voor hebben. Het zou mooi zijn indien Molenaar en van Duivenbode de verantwoordelijkheid nemen.

4 januari 2012 om 21:19

Hoe weten jullie zo zeker dat Ajax met de visie van Cruijff weer aanhaakt aan de Europese top? Wanneer je een talent opleidt kweek je altijd interesse vanuit het buitenland. Je hebt de kans dat die spelers erop ingaan en dan kun je weer opnieuw beginnen. Nederlands beste keeper gaat naar AS Roma en Nederlands beste rechtsback gaat volgend jaar zo goed als zeker naar Valencia. Nederlandse clubs hebben niet de kracht om hun talenten te behouden. De tijd dat Ajax een Europese topper is, is voorbij(hoe jammer dat ook is).

4 januari 2012 om 21:31

Eigenlijk heel simpel. Cruijff heeft al eens de lijnen op de Toekomst uitgezet, uit die generatie mocht van Gaal toen al die successen behalen, maar dat was voor jouw tijd. Ook kan het in de jeugdopleiding veel maar dan ook veel beter. De sterspelers van Ajax zijn in de afgelopen jaren meestal 'gekochte' jongens geweest. Het wordt dus tijd dat er weer een nieuwe, in hoeverre je van een nieuwe wind kan spreken, wind de Toekomst zal waaien, zoals er vroeger ook spelers werden opgeleid.
Daarnaast geloof ik eerder in de hypothetische stellingen van de heer Cruijff dan van jou, maar dat even terzijde. Gezien de man misschien wel het meest van dit spelletje afweet dan wie dan ook.

4 januari 2012 om 21:39

Ik denk niet helemaal dat je me begrepen hebt. Natuurlijk kan het beter in de jeugdopleiding en dat moet ook. Maar de tijden zijn ook heel anders nu he. Als je een doorgebroken jeugdspeler hebt die dusdanig indruk maakt, zul je altijd interesse kweken van buitenlandse clubs die hoogstwaarschijnlijk op een hoger niveau spelen. Het zegt al vrij genoeg dat onmisbare internationals kiezen voor de subtop van Italië en Spanje terwijl Ajax niet onder zou doen.

4 januari 2012 om 21:49

Kijk waar Cruijff heen wil is dat Ajax weer mee gaat spelen in de Champions League. Hij begrijpt ook wel dat je niet ieder jaar mee kan doen om de titel, maar dat je zo een keer in de vier jaar een poging waagt.
Daar is een schifting voor nodig, dat is dus het werk voor de technische staf en het technische hart. Hun bepalen welke spelers toereikend goenoeg zijn voor Ajax 1 en welke niet. Zo kan je over een lichting spreken, natuurlijk streven ze naar een succesvolle lichting zoals die van '85 en '95. Daar zit natuurlijk veel werk in, met name op de Toekomst, maar dat begrijp jij hopelijk ook.
Ook kan ik begrijpen dat jongens van 24, 29 een keer in een grote competitie willen spelen, geen probleem zolang de opvolger maar klaar staat.
Ook zullen de grote talenten vastgelegd moeten worden voor vijf a zes jaar. Zodat je natuurlijk een hoofdprijs kan vragen indien er een Europese topclub opduikt. Van dat geld kan je dan weer versterkingen kopen, indien nodig natuurlijk. Dit zijn in hoofdzaken hoe Cruijff het allemaal wil zien in de toekomst. Al lijkt het op dit moment voor de hand om de media na te praten, geloof ik heilig in de visie van Cruijff en de Boer.

4 januari 2012 om 22:10

Mooie uitleg man, je zou haast denken dat je ook een dubbelaccount van expert4life bent.

Maar het ligt er ook aan welke hoofdprijs je vraagt natuurlijk. Clubs als Anzhi, Real Madrid, PSG of Man City zullen een bedrag van 12 miljoen zonder problemen op kunnen hoesten. Bovendien heb je de kans dat de opvolger die al klaarstaat op hun 16e weggekocht worden door Arsenal of andere Engelse clubs. Misschien moeten ze in NL ook maar kapitaalkrachtige voorzitters hebben of eens beginnen aan afkoopsomclausules.

4 januari 2012 om 22:29

Het is altijd maar de vraag of de speler in kwestie naar Anzi of PSG wil. Als het beoogde voetbal straks tot uiting komt wat inherent is aan goede resultaten blijven de meeste spelers toch liever in Amsterdam. Natuurlijk zijn clubs als Real, Barcelona of Man U moeilijk te weigeren.
Natuurlijk kan je het op de makkelijke manier proberen, een 'suikeroom'. Alleen denk ik dat de meeste supporters nog liever degraderen dan dat er een type Jorania de ene speler na de ander binnen haalt.
Het Amsterdamsche voetbalpubliek is heel erg gehecht aan jeugdspelers, het is onze identiteit. Zo'n reputatie gooi je niet zomaar eventjes weg. Al blijft het aanlokkelijk om met het geld te strooien, hoop ik dat Ajax geleerd heeft dat je resultaten niet kan kopen maar moet opleiden. De Messi's komen toch niet naar Amsterdam.

4 januari 2012 om 23:17

Je hoeft ook niet met geld te strooien, maar met een voorzitter creeer je wel meer rust binnen een organisatie. Dan noem ik bijvoorbeeld mijn eigen club op waar Evgeni Giner de baas is. Nooit lekt er iemand in de media om een collega of oud-voetballer zwart te maken om zijn eigen hachje te redden. Wanneer je ook een duidelijke filosofie stelt wbt aankopen. Dat deed Coronel met zijn rapport heel goed maar hij liet Jol vrolijk zijn gang gaan alsof hij het rapport nooit geschreven heeft. Door al die comissarissen en onduidelijke comissies snapt niemand er iets van en is het altijd onrustig.

4 januari 2012 om 23:40

Ik heb geen idee hoe Cska in Rusland bekend staat. Maar bij Ajax is er veel onrust, dus ook in de media. Dat kan je ook goed op VZ zien iedere dag worden er tientallen topics over Ajax geplaatst, nou eenmaal de grootste club van het land. De onrust komt voort uit het feit omdat er te veel kampen binnen Ajax zijn die allemaal wat hebben te vertellen. Het gaat voor Cruijff en consorten nog wel even duren voordat de rust is wedergekeerd.
Maar een suikeroom is geen optie, niet voor Ajax. We hebben de behoefte aan he concept Cruijff. Niet aan iemand die met z'n geld de club zijn identiteit schade aanbrengt, dat is gewoon niet Ajax waardig.

Om even wat verwarring te verkomen.

Ik ben Mahertegek niet, ik krijg zomaar valse beschuldigingen te verwerken, iets wat ik heel jammer vind, ik hoop dat degene die mij beschuldigen zo snel mogelijk naar de moderators gaan om te zien dat ik Mahertegek niet ben.

Overigens iedereen bedankt voor jullie reactie

Met vriendelijke groet, Jeremy (elsalvador)

4 januari 2012 om 21:36

Natuurlijk ben je dat niet. Ik snap niet dat sommige mensen denken dat je naast Expert4life, Johanajax, beback, Ajax_4eva, _kwik_, _kwek_, Manmetkennis, Cheylan ook nog Mahertegek bent. Het ligt natuurlijk helemaal niet in de lijn der verwachting dat jij bij een CE niet op jezelf gaat reageren. Wanneer is het account van Mahertegek eigenlijk geopend? Hee, dat is toevallig. Vandaag geopend. Dat past helemaal niet bij jou om met een net geopend account je eigen Ce's van commentaar te voorzien. Gelukkig voor jou geniet je van dit soort aandacht dus veel plezier ermee!!

Ter illustratie nog even het persoonlijk bericht dat je mij vorige week stuurde:


Zal ik je een geheimpje vertellen? Ik ben expert4life en ben natuurlijk nooit weg geweest. Enkele accounts die ik even op wil eisen zijn, expert4life (die naam circuleert hier tot vandaag de dag nog steeds rond, nog steeds het voorbeeld voor vele hahaha), johanajax, beback, chopchop, cheylan en _kwek_. Bij de andere namen die circuleren ontken ik iedere betrokkenheid om de eenvoudige reden dat ik het niet ben. Zouden er dan meerdere pionnen in het spel betrokken zijn? Dat is het raadsel waar Wondersloff zich in 2012 over mag gaan buigen. Nou hoor ik jou denken, die expert4life heeft toch een definitieve ban én een Ip-ban? Dat klopt, maar ook dat is vrij makkelijk te verhelpen. Mij stoppen ze niet. Bij iedere nieuwe account die Ajax ophemelt, zal de naam expert4life vallen. Bij iedere Ajax-ce zal men gelijk denken aan expert4life. Is het hem, of vandaag toch maar niet? Mvg, Expert4life, de daadwerkelijke beheerder van deze site

4 januari 2012 om 22:10

Hahaha,

Ik zou dat bericht gestuurd hebben? Volgens mij was dat Kwik of Kwek, een van die twee, ik zag dat bericht staan...

Maar wie ben ik? Niet die Kwik of Kwek, ofwel ik heb het niet gestuurd

4 januari 2012 om 22:23

Wel heel toevallig dat je de persoonlijke berichten onder mijn account hebt gelezen en dat je weet wie het gestuurd zou hebben. Ik heb het bericht bijna direct verwijderd. Zei een door jou aanbeden grote filosoof uit Betondorp Amsterdam al niet eens: 'toeval is logisch'. M.a.w., het is praktisch onmogelijk om te weten wie dit bericht onder mijn account heeft geplaats als je het zelf niet geweest bent. Je werkt jezelf steeds verder in de nesten.

4 januari 2012 om 22:33

Dat bericht heeft toch wel een tijdje op jou account gestaan.

Het is overigens ook heel duidelijk te lezen wie het was ja?

Ik snap niet zo goed wat je probleem is verder

4 januari 2012 om 23:22

Was jij het niet die een tweede account had aangemaakt om deze vervolgens met het hoofdaccount (wondersloff) telkens weer te voorzien van Groene Randjes waardoor het puntentotaal van dat account zeer snel groeiende was? Als ik me niet vergis was het Suurbier die je toen ontmaskerd heeft..

Ik vind het misselijkmakend dat je El Salvador hier beticht van plagiaat en andere illegale praktijken! Jij kreeg een Ban, deze jongen nog niet!

Iedereen is onschuldig tot zijn schuld bewezen wordt!

4 januari 2012 om 23:32

Zozo, wat hoor ik nu toch?

Wondersloff is dus ook niet zo zuiver als ik dacht.
Nou Wonder, waar haal je dan het lef vandaan om continu op mijn Clubexperts te provoceren als je zelf ook niet helemaal zuiver bent..

Een primeurtje

4 januari 2012 om 23:42

Altijd leuk dat Psv'ers weer gefrusteerd gaan zitten doen op de Ajax-topics. Als het je niks kan interesseren klik het dan gewoon niet aan.
Heel erg kinderachtig om op basis van een hypothese een ster weg te geven.

4 januari 2012 om 23:42

Alleen is het zeer spijtig dat het plagiaat, en de overige dubbel-accounts al bewezen zijn. Anders zou jouw argument echt de winnende zijn voor deze discussie! Leuk geprobeerd. Dit is vast niet in overleg gegaan met Jeremy?

Nog iets over mij te zeuren? Het is mijn schuld dat Kwek een ban heeft en zijn andere CE gesloten is.

4 januari 2012 om 23:48

Zijn ze bewezen?

Justin, waarom is het dat zo dat ik nog steeds geen defban heb.
Je wilt nu zeggen dat de moderators corrupt zijn?

Gast, stop met onzin uitkramen. Je houd jezelf voor de gek

5 januari 2012 om 00:02

Zeg je ook altijd je loop? Het is namelijk je houdt. En dit moet een CE kunnen schrijven? Kom op!

Volgens mij hebben al je dubbel-accounts een def-ban en ben je ook meerdere malen gebanned om je dubbel-acccounts. Hereontheline heeft zelf tegen mij gezegd dat die accounts van jou waren. Of zullen ze allemaal liegen?

5 januari 2012 om 00:24

Dankjewel voor het compliment, magische voeten; als deze daadwerkelijk naar mij gericht was. In mijn optiek is dit nog steeds de winnende reactie aangezien wondersloff zelf een donkergrijs verleden kent. bovendien worden mensen met dubbelaccounts definitief verwijderd, dat is hier niet het geval? Ik vind het geen waterdichte beschuldiging! Het spijt me diep

5 januari 2012 om 00:31

Omdat Wondersloff niet perfect is, zijn de dubbel-accounts niet van Jeremy? Juist.

Jeremy is niet gebanned, om een andere reden. Die reden weet ik ook niet. Er is tegen mij gezegd dat ze hebben bewezen dat Expert de Ce heeft geschreven, en dat Kwek, en de andere dubbel-accounts, het ook waren.

Wat wil je nog meer? Ze hebben bewezen dat het dubbel-accounts zijn. Misschien als Jeremy nog door blijft gaan zo, dat hij de def-ban nog krijgt.

5 januari 2012 om 00:42

Jongens, laten we gewoon stoppen. Deze Ce wordt morgen toch afgesloten. Ik ga ook geen kant kiezen, want het gaat nergens meer over.

5 januari 2012 om 18:33

Inderdaad Goldfish. Dat was ik met het account Stanbowles. Ik heb direct het boetekleed aangetrokken en de moderators uitleg gegeven. I.t.t. salva/expert/kwek/kwik etc etc. ben ik er niet trots op. Misschien is het wel de reden waarom ik op basis van tekst vrij nauwkeurig kan bepalen of er sprake is van dubbelaccounts. Zegt een wijs spreekwoord niet: "met dieven, vang je dieven'?

5 januari 2012 om 19:14

@ghandiaans,

Ik denk dat jij de laatste bent die mag zeggen dat mensen niets moeten aanklikken als het hun geen reet interesseert. Dat werd namelijk tegen jou op mijn CE ook gezegd en toen zei jij dat dit betrekking heeft tot het voetbal, dus dan lees je het. Ik denk dus dat deze PSV'er precies hetzelfde gedaan heeft en tot de conclusie gekomen is dat dit 1 ster verdiend.

6 januari 2012 om 10:57

Salvakwek, weet jij waarom Mahertegek een def. ban heeft? Het zal toch niet?

7 januari 2012 om 12:59

#27 "wondersloff is dus ook niet zo zuiver als ik dacht." Dus je geeft toe dat jij ook niet " zuiver" bent oftewel je hebt ook dubbelaccounts...

Waar zijn steeds de beschuldigde Mahertegek en derest...
Als jij de waarheid spreekt zouden zij deze discussies ook moeten zien en erop reageren maar ik weet dat het frustrerend is om steeds van Acc te wisselen...

Heel goed CE! Je hebt een mooi gemiddelde! Perfecto! Echt heel leerzaam kan niet beter. Omdat jij jezelf zo interessant vindt krijg je 5 sterren van mij!

4 januari 2012 om 21:52

Hoezo zou ik mijzelf interessant vinden?

Verder bedankt voor je complimenten

4 januari 2012 om 22:02

Ik denk dat hij bedoeld dat je iets te vaak in de CE archieven te vinden bent. Ik zou je willen adviseren om het iets kalmer aan te doen. Ik had namelijk precies hetzelfde en op het gegeven moment worden mensen weleens moe van je.

5 januari 2012 om 20:02

Kerel je geeft je zelf 5 sterren, trouwens krijg je punten voor een ce?

5 januari 2012 om 20:18

Nee, maar het is wel mooi voor je reputatie. Zo kennen de meeste leden je een beetje. Bovendien is het ook hartstikke leuk om te doen.

5 januari 2012 om 20:20

Ik geef mezelf liever geen sterren.

Maar aangezien ik zo vals word beschuldig (En daar al 7x 1 ster voor heb gekregen geloof ik)

Kan ik niet anders.

het is duidelijk dat deze meneer steeds nieuwe accounts maakt en zichzelf 5 sterren geeft. dit ontkent hij dan en de mods zijn op zijn hand, aangezien ze de comments die dit aan het licht brengen weghalen of gewoonweg de hele commentsectie weghalen, zodat niemand weet wat er is gebeurt.

en als het nou nog goeie Ce's waren... maar nee. altijd dezelfde standaard onzin die ik al maandenlang moet aanhoren. niets nieuws, niets creatiefs, geen goede onderbouwingen. bovenstaande CE kan in 1 zin worden samengevat: cruyf moet de macht krijgen, want met hem zal ajax weer de europese top bereiken.

ditzelfde punt heb je in je afgelopen twee Ce's ook al gemaakt. WE Snappen Het. ik weet dat het kerstvakantie is, maar zoek een hobby. by the way: dacht je echt dat mensen zaten te wachten over Ce's die gaan over de bestuurlijke onrust in amsterdam? dacht je daarover niet genoeg is gezegd en geschreven?

nee mannetje, deze CE had ik twee sterren willen geven, maar die praktijken van je ben ik zat. steeds nieuwe accounts aanmaken en jezelf goedkoop sterren toekennen. je krijgt 1 ster, ik had je graag 0 willen geven maar dat kan niet. ga je schamen.

Alle misselijke vlegels die hier met een ster lopen te smijten mogen een puntenmindering krijgen wat mij betreft! Deze jongen is helemaal niet schuldig, waar staat het? Baseren jullie je mening op wat een of andere malloot hier verkondigd? Jullie zijn toch geen klootjesvolk- makke schapen die achter elke mening van gebakken lucht aanloopt.. Bah!

Nogmaals geloof ik in zijn onschuld, ik wil keiharde feiten heren; geen lulkoek!

4 januari 2012 om 23:57

gast, het is zo overduidelijk... in zijn CE "het juiste perspecief" van een paar dagen geleden werd hij ontmaskerd. het viel me al op dat ene "kwek" alle kritische posts uitgebreid en nauwgezet bleef beantwoorden. Koni durfde kritiek te hebben en werd de hele tijd aangevallen door die Kwek. het was zo duidelijk dat ik vroeg of ze dezelfde persoon waren, maar dat werd ontkent. later kwam toch de bevestiging van iemand anders. ook hier zie ik bewijzen dat de schrijver zichzelf op deze kromme manier wil belonen en ik kan daar heel slecht tegen. ik heb nooit een CE geschreven en zal dat nooit doen, maar ik vind het niet eerlijk tegenover andere CE schrijvers. bovendien doet hij het op zo'n overdreven manier en daarna gaat hij glashard lopen liegen. zo schrijnend, zo triest.

de comments bij zijn artikel "het juiste perspectief" zijn toen weggehaald. niemand kan het dus nazoeken, en daar mag hij heel blij mee zijn. later schreef ik hierover wat in zijn volgende CE, maar dat werd verwijderd. mag niemand dit weten?

5 januari 2012 om 00:06

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat alle moderators hier geen notie van hebben, mocht hij een dubbelaccount hebben. Ik beschuldig niemand wel of juist niet ergens van maar ik het complottheorie in mijn optiek toch iets tever gaan.

Er zijn genoeg moderators die gewoon zuiver op de graad zijn. Mocht hij werkelijk frauderen dan hebben ze dat in no time uitgevonden.

Vind het een uitgekouwd onderwerp inmiddels, weinig vernieuwend en ik weet niet zo goed wat je boodschap is met deze CE. Het is voor mij een logische conclusie. Uiteraard heb je wel het recht om erover te schrijven natuurlijk en daarbij je mening te verkondigen.

Ik geef je 3 sterren,

1 omdat het onderwerp wat mij betreft oud is
2 omdat het weinig tot niet vernieuwend is
3 omdat er veel ruimte is voor verbetering.

De zinnen die je hebt zijn natuurlijk correct, maar stop er een beetje fantasie in. Beschrijf de volgende keer bijvoorbeeld een scenario over hoe het zal zijn als het project van Cruijff juist wel of niet lukt.

Is maar een idee;

Hou toch op met dat gebekvecht. Als jullie het zo zeker weten en het erg vinden vraag een moderator er naar te kijken. Problem solved.

Ik zelf geef geen beoordeling omdat ik het bestuursgedoe helemaal zat ben

5 januari 2012 om 00:45

Het probleem is dat er al twee moderatoren naar gekeken hebben. Het blijft dan voor mij ook uiterst vermakelijk hoe hij zichzelf steeds probeert te redden. ;

5 januari 2012 om 00:49

Als er moderators naar hebben gekeken en er is niets gedaan, dan betekent dat normaal gesproken dat het geen dubbelaccounts zijn. Anders zou hij allang een ban hebben gehad.

5 januari 2012 om 10:33

Dit bedoel ik.

En nu zijn er een paar clowns die mij 1 ster geven alleen omdat ze ervan uitgaan dat ik een dubbelaccount heb.

Hun moeten gewoon levenslang gebanned worden

5 januari 2012 om 13:55

Het probleem is dat er wat mee gedaan is. Hij heeft een ban gekregen, alleen geen def-ban. Hij heeft geluk gehad!

Bij de vorige CE onthield ik me nog van stemming, maar dit is andermaal een stuk over het inmiddels volledig uitgekouwde topic van de Amsterdamse slangenkuil, nieuwswaarde is nul komma nul, en feitelijk zeg je hetzelfde als in de vorige CE maar dan in een andere opbouw en bewoordingen. 1 ster daarom, met als achterliggende boodschap om hier vooral niet mee door te gaan.

En weer een CE over Ajax waar niets nieuws in staat. Maar om ook nog 5 sterren te geven met je dubbelaccount? ik wou je 3 sterren geven, maar nu krijg je er 1!

5 januari 2012 om 10:33

Gast,

bewijs even dat die Maher een nep account is dan?
Je bent gewoon een meeloper met die Magicfeet en Wondersloff

bah

5 januari 2012 om 14:15

Hahah goeie maar Elsalvador dit is sowieso gwn je eigen account!?

ZO Typisch!

5 januari 2012 om 23:01

Je zit te zeuren om bewijzen, maar kom eens zelf met bewijzen. De moderators hebben al bewezen dat het dubbel-accounts zijn. Tim heeft zelfs al te weten gegeven dat hij weer met mij over jou wilt praten. Dat zal wel niet zijn omdat je zo geweldig bent, lijkt me.

Maar jij bent hier het slachtoffer van. Jij moet met jezelf leven en de hele tijd worden neergehaald door iedereen door je eigen leugens. Veel succes met zwemmen, je bent al aardig op weg om te verdrinken in je leugens.

5 januari 2012 om 23:20

Gooi je zelf weg neppe met je neppe account.zo zie je maar moderators doen aan vriendjes politiek

6 januari 2012 om 12:21

Dan was ik nu al gebanned.

Magicfeet, jij praat alleen maar lucht man.

7 januari 2012 om 18:18

@El Salvador
Nu ben je gebanned, het is blijkbaar bewezen.
Je bent dus best een zielig ventje als je andere 1 ster geeft en jezelf 5...

Zoals altijd buitengewoon optimistisch, maar ook zoals altijd exact hetzelfde verhaaltje, nul nieuwswaarde en nul extra informatie behalve wat eigen aannames. Nog één extra ster voor de schrijfstijl, maar verder blijft het weer huilen met de pet op.

Ik ben het natuurlijk eens met je conclusie, Cruijff moet de macht krijgen en ten Have moet weg, maar dat wist ik eigenlijk al. De CE heeft niet echt iets vernieuwends, we weten het allemaal wel.
Ik heb de CE dan ook maar globaal doorgelezen, iets om over na te denken.
Een aantal maanden geleden had ik je 4/5 sterren gegeven voor je standpunt in deze crisis, maar deze keer worden het er 3.

De kritiek van G.zola is erg bruikbaar, een scenario wat er zou kunnen gebeuren zou een erg goed onderwerp zijn.

Off: Ik heb me kostelijk vermaakt met de discussies over de dubbelaccounts! Mooie discussie daar, altijd lachen. Hulde!

Ik ben hier net nieuw, heb de ce net uitgevonden (wat jet is) en het lijkt me ook dat je meerdere accounts hebt. Als je de volgende x een tweede acc maakt, dan moet je niet als eerste reageren, dat valt te veel op

Ik vind het niet zo'n goed stuk als ik eerlijk ben. Vooral dat stukje over Sturkenboom vind ik zwak, je geeft aan dat hij Jong tot tweemaal toe een onterechte gele kaart heeft gegeven. Waarom waren die onterecht dan ?
Je haalt ook de Knvb erbij en om een of andere rede ook de prestaties van de scheidsrechters is Nederland. Totaal irrelevant op de situatie bij Ajax.

Ik ben ook niet echt een fan van je schrijfstijl. Je stelt vragen in je stuk, dat leest niet lekker.

Je zegt dat er in deze structuur geen plek is voor een algemeen directeur, dat is niet waar. Er is geen plek voor een technisch directeur. Het zou natuurlijk raar zijn als Cruijf Ling zou benaderen om AD te worden als die positie niet bestaat.

Erg jammer dat hier niet subjectief naar de ce gekeken word dit hele chatforum gaat over El salvador en wel of niet plagiaat gepleegd hebben. dieptriest.

Redelijke CE jammer dat er niet zo heel veel feitjes in staan over wat er gaat gebeuren in 2012 of in ieder geval te weinig als je kijkt naar wat de titel doet vermoeden.
desondanks 3 sterren

eff reageren

1 ster
reden al die dingen die je fout doet met accounts
de rest waarom ik 1 ster geef reden lijkt op die van dragon086

En ook hier kom ik even de 1sterren compenseren!

7 januari 2012 om 13:36

Expert is wederom teruggekeerd. Zielige taferelen hier op VZ. Nou veel succes met je 'meesterplan' om VZ over te nemen. Wat ga je doen? Alle Ce's 1 ster geven? Veel onzin reageren op topics? Ik schijt hem alvast in mijn broek.

7 januari 2012 om 17:04

Met groot 'verdriet' geef ik kennis aan het heengaan van _elsalvador_ alsmede al zijn in dit topic genoemde alter ego's (incl. reporter4 en Mahertegek). Ben benieuwd in wie hij reïncarneert?

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren