Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Geel: 'De kans dat er een nieuwe spits komt is nihil'

Laatste update:

Het gaat de laatste weken weer goed met Feyenoord, maar de Rotterdammers maken volgens de zogenaamde kenners pas kans op het kampioenschap als er een goede spits aan de selectie wordt toegevoegd. Colin Kazim-Richards weet in de punt van de aanval niet te overtuigen en Mitchell te Vrede staat er niet veel beter op. De supporters hopen dat Martin van Geel in januari een nieuwe spits naar De Kuip zal halen, maar de technisch directeur moet de aanhang teleur stellen.

/

Feyenoord werd in de afgelopen weken in verband gebracht met onder meer Marc Janko (Sydney FC), Michiel Kramer (ADO Den Haag) en Andrej Kramaric (NK Rijeka), maar Van Gaal zegt in gesprek met RTV Rijnmond dat de kans dat hij in de winter een nieuwe spits zal halen 'nihil' is. Het lijkt er dus op dat Fred Rutten het seizoen moet afmaken met Kazim-Richards en Te Vrede als opties voor de spitspositie. De coach zegt (nog) vertrouwen te hebben in deze aanvallers.

Bij Feyenoord is men zeer te spreken over het werk van Rutten, die over een aflopend contract beschikt. Van Geel wil deze verbintenis graag verlengen en geeft aan dat er in januari wordt gesproken over een eventuele verlenging van de samenwerking. Feyenoord staat na twaalf speelronden vierde, met net zoveel punten als nummer drie FC Twente. De achterstand op koploper PSV bedraagt op dit moment negen punten.

Feyenoord kan het kampioenschap zonder een nieuwe spits wel vergeten

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi, het enige dat nog ontbrak bij Feyenoord was een goede spits, dit is dus goed nieuws voor de overige concurrenten. Feyenoord had, met een goede spits erbij, zeker meegedaan om de titel. Nu verwacht ik dat Feyenoord (net) tekort gaat komen.

21 november 2014 om 13:45

Klopt, plek 3 zal het hoogst haalbare voor ons zijn.

21 november 2014 om 13:59

Niet lullig bedoelt, maar het kan zo overkomen; plek drie is nog steeds erg goed voor Feyenoord. Kijk wie afgelopen zomer allemaal vertrokken zijn.. Dit was en is sowieso een opbouwjaar gezien de vele verkopen en aankopen, nieuwe trainer etc. Dat Feyenoord nu alsnog zo'n sterke selectie heeft is erg mooi, maar dit jaar echt meedoen om het kampioenschap is misschien net iets teveel gevraagd voor dit seizoen.

Ik verwacht wel dat Feyenoord komende zomer een spits haalt en eindelijk weer serieus mee gaat strijden om de titel, dat moet wel na de prestaties van de afgelopen jaren en d betere financiele situatie.

21 november 2014 om 14:20

Ik ben wel Feyenoord supporter en hopelijk haalt Feyenoord wél een nieuwe spits want wat er nu staat (Te Vrede en Richards) zijn niks .. ik zeg weg ermee en nieuwe spits halen. Laat dan Lex Immers in de spits en Clasie erachter. Ook meteen het overvolle middenveld opgelost en kunnen Clasie, Vilhena en El Ahmadi op het middeveld.

21 november 2014 om 16:07

Je mag sigtorrson gratis ophalen, krijg je sana der bij haha

21 november 2014 om 13:45

We hadden gewoon dat ene ventje moeten kopen, die 3x scoorde tegen Feyenoord in Europa League. Hoe heet ie ook alweer?

21 november 2014 om 13:51

Krameric ofz, maar ik vind het een beetje irritant worden vorige week las je dat feyenoord 4miljoen heeft voor een spits en nu is de kans" nihil".

21 november 2014 om 13:54

Kramaric, staat ook in de tekst, maar die is nu waarchijnlijk te duur. Kramer lijkt me nu de beste optie, maar als ajax supporter zijnde zou ik blij zijn als ze geen spits halen, want zonder spits zijn ze inderdaad kansloos voor de titel

21 november 2014 om 13:56

Ik begrijp wel dat Van Geel die jongen niet gehaald heeft; hij past niet echt bij de speelstijl van Feyenoord. Het is echt een zwervende speler, terwijl Feyenoord juist altijd goed is met een spits die meer vastigheid geeft. Daarbij zoekt Rutten volgens mij ook een type die vastigheid geeft in plaats van iemand die overal en nergens kan opduiken.. Het is niet voor niets dat Feyenoord zich vooral richt op fysiek sterkere spitsen..

21 november 2014 om 17:32

Ja het liefst hoop ik op Arnautovic maarja das kans op 0,0

21 november 2014 om 17:33

Er is geld voor een transfer. Probleem is dat er geen ruimte is in het salarishuis. Men zal eerst moeten verkopen of structureel de inkomsten moeten verhogen. Ik heb hoop dat men Schaken en Mathijssen weet te slijten. Dan kan er een spits komen.

21 november 2014 om 13:49

Ja idd. Jammer dat v Geel niet inziet dat juist een goede spits de ontbrekende factor kan zijn voor een eventuele titel. Wordt lastig zo met "eigenlijk geen spits-Richards" en pinchhitter te Vrede.

21 november 2014 om 13:54

Ik had Te Vrede erin gehouden, die jongen scoorde tenminste nog. Kazim heeft meer de body en alles, maar het is ook veel show voor mijn gevoel... Het lijkt beter dan dat hij is, hij lijkt meer te doen dan hij doet en hij lijkt meer toe te voegen dan hij werkelijk doet.. Dan heb ik liever een no nonsens spits als Te Vrede, die zeker niet perfect is, maar gewoon wel zijn doelpuntjes meepikt.

21 november 2014 om 14:10

Ik zou wel eens Manu in de spits willen zien zodat er een plek vrijkomt voor Boëtius op links. Met Manu in de spits kunnen wij lekker veel van positie wisselen. Ik hou daar sowieso van. Bijvoorbeeld: Immers even van 10 naar de spits, Manu naar links en Boëtius naar de 10 positie. Tegenstander moet goede communicatie hebben om dat allemaal op te lossen. Hetzelfde geldt voor onze rechterkant met Toornstra die telkens naar binnentrekt en spelers die in dat ruimte duiken.

Is allemaal trainbaar en moeilijk te verdedigen.

21 november 2014 om 14:17

Ik denk dat Van Geel dat best wil inziet, maar dat Feyenoord nog steeds geen hele rare dingen kan doen op de transfermarkt, een makkelijk scorende spits zal ook in de winter beslist niet goedkoop zijn.

21 november 2014 om 14:33

Ik snap je punt sorry maar met lexie van positie wisselen van basis naar de bank hoop ik! Ik hoor altijd we moeten een spits hebben blabla! Maar haal eerst een nummer 10! En buitenspelers die een voorzet kunnen geven! En dan zal te vrede de ballen afmaken!

21 november 2014 om 18:28

Haha ik zou hier niet teveel waarde aan hechten. Van Geel zegt dit om zichzelf in te dekken. Want stel dat hij zou zeggen: "er komt zeker een nieuwe spits" en hij weet die dus niet te vinden zet hij zichzelf voor lul. Stel dat hij nu wel de gewenste spits aantrekt, dan is Van Geel de held.

Als ze mee willen doen om het kampioenschap moeten ze een nieuwe spits aantrekken die minimaal 15x scoort dit seizoen, anders zit er niet meer in als de subtop dit jaar.

21 november 2014 om 16:27

Die hebben ze al. Kazim Kazim knalt ze er nog wel in.

Lachwekkend dit toch? Met een goeie spits maakt Feyenoord gewoon kans op de titel. Door het gemis daarvan gaan ze tekort komen uiteindelijk"

Wat heeft Van Gaal hiermee te maken? Die heeft z'n handen al vol in Manchester

21 november 2014 om 14:13

Zal wel weer een van de vele typfoutjes zijn

21 november 2014 om 14:13

Hij is de nieuwe TD

Feyenoord kan beter wel een nieuwe spits halen in de winter. Is het enige wat Feyenoord nog echt mist dit jaar. Met een spits die veel doelpunten maakt kan Feyenoord zeker meedoen om de titel denk ik

Zonde, want beide spitsen zijn niet goed genoeg. Kazim voetbalt dan nog wel goed mee en kan de bal goed bij zich houden; maar je hebt scorende spitsen nodig.

Alles staat zo goed als perfect, vooral het dynamische en sterke middenveld. Maar ja...

21 november 2014 om 14:21

Wat ik dus niet snap is, ziet van Geel dat niet? Kazim komt duidelijk tekort in scorend vermogen, je hebt de minste goals tegen in de hele eredivisie dus daar ligt het niet aan. Het probleem zit hem voorin. Als je dat oplost zul je zien dat er veel meer rust in het elftal komt en dat ze bij een 1-0 voorsprong niet zo snel achteruit zullen lopen om die 1-0 maar vast te houden maar ook meer geloof krijgen in een 2-0. Dan ga je veel makkelijker je wedstrijden spelen en controleren.

21 november 2014 om 16:17

Precies, het probleem van Feyenoord ligt voorin en specifiek in de spits. Ze hebben de minste goals tegen, maar ze scoren nauwelijks meer dan de clubs onderaan in het rechter rijtje. Heracles heeft er bijvoorbeeld al meer in liggen dan Feyenoord. Een target man halen zou er wel eens voor kunnen zorgen dat Feyenoord om de eerste twee plaatsen mee kan doen.

22 november 2014 om 00:34

Ja, heel vreemd inderdaad, je mist echt dat ene schakeltje; maar wel meteen belangrijke!

Je ziet inderdaad ook een onrust wanneer Feyenoord even niet scoort, het is te geforceerd allemaal. Middenvelders gaan voorin lopen voetballen etc.

Misschien wel verstandig. Volgend jaar staat het achterin hoogstwaarschijnlijk nog hetzelfde als dit jaar. Voorin zullen ook weinig transfers plaats vinden. Op het middenveld verwacht ik dat Clasie vertrekt al is dat niet eens zo erg. Je kan Clasie wel vervangen en met dat geld kijken voor een goede spits die in de zomer beschikbaar komt. Misschien wil Dost tegen die tijd wel weg bij Wolfsburg?

21 november 2014 om 14:13

Onderschat je dan niet een heel klein beetje hoe vreselijk belangrijk clasie is voor feyenoord? Is zeker de belangrijkste en beste spelers van feyenoord. Hij laat het middenveld goed spelen hoor! Zou wel een willen zien hoe dat zonder clasie uit gaat pakken!

21 november 2014 om 17:34

Clasie laat het middenveld zeker renderen, maar de kracht van dit Feyenoord ligt niet echt bij bepaalde spelers. Iedereen heeft een paar dingen waar hij heel goed in is en samen blijkt dat een prima collectief.

21 november 2014 om 16:29

Clasie steekt er met kop en schouders bovenuit. Wordt echt niet zo makkelijk om daar een vervanger voor te vinden.

21 november 2014 om 17:06

Vilhena gaat opstaan.

Pff vent word het gewoon geen tijd dat jij op gaat zouten.
Je had kansen zat om een spits aan te trekken je hebt ons weer een jaar aan het lijntje gehouden je had alles op orde moeten hebben voor de voorrondes cl die ons door de neus hebt geboord. Je had in januari schaken en verhoek transfer vrij kunnen laten gaan en net geld wat je over had gehad van die salarissen kuyt terug kunnen halen in januari daar werk fenerbage wel aan mee als je een half miljoen neerlegt voor zijn 4 maanden contract er zijn zoveel oplossingen maar je doet geen reet dag meneer van geel

21 november 2014 om 16:12

Nee alleen heeft hij ervoor gezorgd dat we weer gezond zijn na 50 Miljoen euro schuld weet niet maar hij doet genoeg.

21 november 2014 om 16:51

allereerst: Met de salarissen van Schaken en Verhoek haal je dus geen Kuyt. Jij denkt dar Fenerbache hem voor een half miljoen laat gaan??? Tel maar eens minimaal 5-7 miljoen neer, en een salaris van 1,5 miljoen en dan heb je een spits die wellicht nog 1,5 mee kan....precies de manier waarop Feyenoord ooit in problemen is gekomen. Van Geel heeft een giga-schuld weggewerkt, met een zeer bescheiden budget toch zeer goede selecties gemaakt, met Pelle en Guidetti 2 keer een schot midden in de roos gehad.....gelukkig maar dat Van Geel daar zit, en zeker niet jij.

21 november 2014 om 17:35

Het contract van Kuyt loopt af dus een transfersom zal er niet betaald worden. Wel kan zijn salaris een struikelblok worden, maar daar geloof ik niet zo in.

Al dat gezeur om die spits. De afgelopen 3 seizoenen hadden we een veelscorende spits. Werden we kampioen? Nee. Toen waren we ook niet sterk genoeg om kampioen te worden. Alsof een scorende spits daar nu zoveel verandering in zal brengen.

Wat als je een Kramer haalt, of een Janko of weet ik veel wie. Wie zegt dat die dan er vrolijk op los gaan scoren?

21 november 2014 om 13:55

Nu ben je op de andere punten sterker. Nu ontbreekt het aan een spits. Omgekeerde wereld dus. Een spits is gewoon nodig. Of vind jij Kazim en Te Vrede goed genoeg?

21 november 2014 om 14:20

@fcda

Het is ondertussen wel duidelijk dat Kazim en Te Vrede niet goed genoeg zijn. Maar ik snap al die heisa niet. De vrinden uit Amsterdam zijn 4x op rij kampioen geworden, zonder scorende spits. Waarom moet Feyenoord dan een scorende spits hebben?

Het is denk ik niet zozeer dat Feyenoord de scorende spits mist, want dat is Te Vrede. Die jongen scoort per minuut vaker dat Pelle deed vorig seizoen.

Het is ook eerder dat de overige spelers gewoon te weinig scoren. Het is niet dat ze de kansen niet krijgen, want die kansen zijn er wel. Maar die worden gewoon om zeep geholpen. Kijk eens naar ons middenveld, Clasie scoort amper, El Ahmadi scoort amper en Immers mist de grootste kansen. Hij scoort er wel 24 in de afgelopen 2 seizoenen. Maar als je de kansenverhouding ziet is dat met alle respect niet zo geweldig.

Ik denk dat Feyenoord het eens moet proberen met Kazim op de plek van Immers, en met Te Vrede in de spits en Toornstra als hangende rechtsbuiten. Klinkt onlogisch, maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen werken.

Hiermee heb je toch het scorend vermogen van Te Vrede, en Kazim is in staat om de bal goed vast te houden.

Mogelijk dat je hiermee meer tot scoren komt, want met de huidige opstelling gaat het al lastig zat.

21 november 2014 om 15:53

Te Vrede een scorende spits? Hij toch op. Scoort misschien makkelijk tegen makkelijke ploegen. In de grote wedstrijden speelt hij niet waardoor het lijkt alsof hij er wat van kan.

Andere spelers scoren ook te weinig, daar heb je gelijk in.
Maar een spits met een neusje voor het goal zou wel erg welkom zijn. Zoveel hoeft zo'n spits niet te kosten.

Clasie en El Ahmadi zijn middenvelders, je zegt het zelf. Die zijn er niet om de kansen af te maken, Te Vrede en Kazim wel. Immers verzet buitenom zijn gemiste kansen ontzettend veel. Daar mag je hem ook voor prijzen.

Te Vrede en Kazim achter elkaar en Immers eruit? Dat klinkt niet alleen onlogisch, maar ook erg raar. Het zijn de 2 zwakste spelers die tegen de basis 11 aanzitten.

Kramer van ADO is toch zeker wel haalbaar voor Feyenoord? Die lijkt me toch wel voor 2-3 mil op te halen. Lijkt me in ieder geval goed bij Feyenoord passen. Kazim is gehuurd dus daar zit je niet aan vast en laten we eerlijk zijn...te Vrede komt toch echt te kort voor de top in de eredivisie. Een ruil tussen te Vrede en Kramer..is dat niet aan de orde?

21 november 2014 om 14:08

Ik zie het in Kramer niet zo zitten. Is een luie voetballer en dat past niet echt bij ons.

21 november 2014 om 14:22

Ben benieuwd of Kramer met de druk om zal kunnen gaan. Aangezien hij bij Feyenoord Moet scoren.

Ik denk dat Feyenoord het beschikbare budget nu gebruikt om de contracten van de spelers en trainer te verlengen wat veel verstandiger is.

Een nieuwe spits halen kan in de zomer ook. Voordat een nieuwe spits is gewend aan het team daar gaat ook tijd overheen. Bovendien zijn spelers in de winterstop veel duurder.

21 november 2014 om 13:59

Precies, in de zomer heb je kans om iemand met een verlopen contract te strikken voor wat tekengeld. Aan de ene kant slim, maar vind het jammer dat Feyenoord, en dan met name van Geel, geen ballen heeft gehad om Guidetti te halen. Met de Zweed en te Vrede erachter had Feyenoord denk ik het meeste kans.

21 november 2014 om 14:16

tenzij...
Boulharouz, Achabar (in de winter al naar Excelsior?), Verhoek en Schaken

Hier laat je een grote steek vallen van geel. Zorg ervoor dat je een schaken verhoek achabar weg doet in de winter. Haal kuijt terug. Verder Pelle van Amersfoort halen van Heerenveen als 2e spits achter kuijt. Is een groot talent die over 1,5 jaar de positie van kuijt moeiteloos kan overnemen.

21 november 2014 om 16:53

wat zitten mensen hier toch over Kuyt te praten?? Een dure aankoop met een giga salaris die nul restwaarde heeft en nog 1,5 seizoen mee kan...precies het beleid waardoor Feyenoord ooit in problemen kwam, en dus wel echt het aller aller aller laatste wat ze nu weer zullen doen.

21 november 2014 om 18:41

Als je dit doet met 5 posities dan heb je een probleem. Kuijt is gratis op te halen en zal maximaal 1 miljoen verdienen. Dat verdienen schaken en Mathijssen op dit moment ook. Echter gaan beide straks transfervrij de voordeur uit. Verder gaan Mulder boularouz achabar verhoek ook nog eens weg. Tel uit je winst.

wat een teleurstelling, met een degelijke spits doen ze echt mee om de titel. dat doen ze alsnog vind ik, maar wel in de underdog rol.

21 november 2014 om 17:13

Ik denk niet dat ze met een spits ineens wel volop meedoen, als je in de winter een nieuwe spits haalt moet hij zich ook eerst aanpassen.

Daarnaast zijn goede winteraankopen bijna altijd duurder dan zomeraankopen. Feijenoord is nu net eindelijk schuldenvrij, ik vind het heel verstandig om dan niet gelijk weer te beginnen met hetzelfde gedoe als waar ze mee in de problemen zijn gekomen. Een nieuwe spits is geen enkele garantie dat je er in de stand op vooruit gaat, zeker niet als hij pas halverwege het seizoen komt.

Natuurlijk is het jammer, een scorende spits is altijd lekker, maar als je niet kunt vinden wat je zoekt voor het geld wat je hebt moet je het gewoon niet doen.

Ik ben een beetje bang dat wij de komende jaren niet zoveel gaan uitgeven aan spelers omdat wij 84 miljoen eigen vermogen moeten hebben voor het nieuwe stadion. Gemeente Rotterdam heeft nog niet aangegeven of zij Feyenoord gaan helpen. Het is te hopen van wel anders wordt het heel erg zwaar.

21 november 2014 om 14:23

Je hoeft niet met miljoenen te smijten om succes te hebben.

Als Feyenoord goede, gerichte aankopen doet kan je een uitstekend team op de been krijgen zonder al te veel geld.

Zie de afgelopen jaren bijvoorbeeld. ;-)

21 november 2014 om 14:25

Klopt, maar als wij daardoor sommige spelers niet kunnen halen zoals waarschijnlijk in de winter: een nieuwe spits dan kan het wel eens heel erg zwaar worden.

21 november 2014 om 15:07

@ rbn_

Correct me if I´m wrong maar kwam er onlangs niet naar buiten dat Feyenoord amper nog ruimte had in de salaris sfeer en dat het al de grootste moeite heeft om contracten te kunnen verlengen/opwaarderen van mensen die dat verdienen ? Als men daar al zoveel problemen mee heeft is het toch niet zo gek dat er weinig tot geen budget meer is voor een spits, en blijkbaar zijn de "vrienden van Feyenoord" niet bereid om de de portemonnee te trekken, dus vraag ik mij af of de kritiek die nu op van Geel geuit word wel helemaal eerlijk is ?

21 november 2014 om 15:09

Er is budget voor een spits, er is alleen geen salarisruimte meer inderdaad. Ik vind daarom dat Van Geel eerst moet focussen om de overbodige spelers te laten vertrekken zodat er weer ruimte vrij is om een spits te halen.

@fr12jules whahahaha bij ADO moet hij natuurlijk niet scoren echt lachwekkend jou commentaar...

Mooi zijn we van dat gezeur ook weer af, blij dat ze bij mijn club de poot stijf hebben gehouden.
Eerst maar eens dit seizoen afmaken en uit die onderste regionen van de standlijst komen.

21 november 2014 om 14:35

@fcdhbubble

Het is nogal een verschil of je bij ADO 3 wedstrijden niet scoort of bij Feyenoord hè. Ook met de hele spitsdiscussie word de druk alleen maar groter bij een nieuwe spits. Stel Kramer zou komen, dan liggen er meteen de verwachtingen dat hij gaat scoren.

Doet hij dat niet, dan is het Kramer verhaal snel klaar.

Van Geel voert echt wanbeleid,in de zomer heeft hij al gefaald door geen degelijk spits te halen, nou weigert hij een spits te halen.

maar Van Gaal zegt in gesprek met RTV Rijnmond dat de kans dat hij in de winter een nieuwe spits zal halen 'nihil' is.

Van Gaal heeft al spitsen zat die zit niet te wachten op nog een spits. Van Gaal moet zich richten op verdedigers.

21 november 2014 om 23:28

Haha. Scherp

@fr12jules oh ja wat is dan in jou opinie anders omdat hij dan bij feyenoord speelt....
Ik denk dat alle spitsen bij welke club dan ook elke week onder druk staan...

Er is maar 1 belangrijk

Ook fijn dat van gaal...uhh van geel in dit artikel ff toelicht waarom er geen nieuwe spits komt. Alweer geen geld? De scouting weet niet wie geschikt is? Van geel vindt kazim en tevrede wel erg goed? In tegenstelling tot de rest van NL. Wat een rare snuiter die van geel. Kun je idd meedoen om t kampioenschap met een fatsoenlijke spits.....laat je t verder zo....

Manu in de spits!!! boetius op links, bilal op rechts, toornstra naar 10 en daar achter clasie en el ahmadi. Vilhena kan als backup voor elke middenveld positi. Toornstra doet het goed rechts maar dat is zijn eigen verdienste als hij op 10 staat rendeert hij veel beter denk ik, die bilal is toch wel supersnel en als de combinaties er in komt en boetius heeft vorm dan zijn we niet meer te stoppen.

Van Gaal? Zucht vz.....

Je gaat je toch serieus afvragen of bij Feyenoord de neuzen wel allemaal de zelfde kant op staan? Feyenoord komt aanvallend duidelijk te kort! M

Wat is er trouwens aan de hand met de scoutingsafdeling van Feyenoord? er breken tegenwoordig alleen nog maar jeugdspelers of 100 Toppers door! voor 4mln moet toch nog wel een redelijke spits te vinden zijn? Te Vrede heeft best potentie, maar moet nog meer een killer worden. Misschien moet hij nog eens een paar lesjes bij van Hooijdonk en Makaay nemen!

Karim ziet er verder imposant uit, maar schiet vooralsnog geen deuk in een pakje boter.

Van Gaal moet toch met al zijn ervaring kunnen zien dat dit elftal een spits nodig heeft.

Feyenoord heeft gewoon een nieuwe spits nodig. Van Geel had al een half jaar de tijd gehad om een vervanger voor Pelle te vinden. Met een nieuwe spits erbij staat er een goed elftal. En als Van Gaal het voor het zeggen had, dan was er zeker een dure spits gekomen .

Ach Kazim is zo slecht nog niet, en dit seizoen spelen we heel anders en wordt er ook meer verwacht van het scorend vermogen op het middenveld en van een Toornstra.

Ach geld zat daar bij Feyenoord als ze slim zijn halen ze Mitrovic voor 15 miljoen en in 2 jaar maken ze daar 25 miljoen winst op. Feyenoord moet leren gokken anders zal het nooit de top bereiken.

mulder mathijsen voor kramer? denk dat hij wel kan lange spits techniek ook goed alleen sloom soms

Er staat geen bron vermeld bij dit artikel dus wie garandeert dat van Geel dit werkelijk gezegd heeft.
Daarnaast als hij het al gezegd heeft is het wel slim. Als er wel een spits komt in de winterstop is iedereen blij. Mocht hij nu gezegd hebben dat er 1 komt, en de juiste kandidaat is niet haalbaar, dan is hij de gebeten hond.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren