Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Breukelen wordt technisch directeur bij KNVB

Laatste update:
/

De KNVB heeft Hans van Breukelen aangesteld als technisch directeur. De 59-jarige oud-international gaat per 1 juli aan de slag bij de voetbalbond. “Een uitdagende opdracht in een tijd waarin het Nederlandse voetbal veel te winnen heeft”, zegt hij op de website van de KNVB.

Van Breukelens voornaamste taak wordt het ‘realiseren van de voetbaltechnische doelstellingen in zowel topsport als breedtesport’. “Ik ga binnen de KNVB werken aan het verder optimaliseren van een klimaat waarin onze voetballers zich goed voelen en geprikkeld worden; een topsportklimaat. Ik heb er veel zin in”, laat hij weten.

Volgens directeur betaald voetbal Bert van Oostveen is Van Breukelen geknipt voor de functie. “Hij is een winnaar en heeft in het voetbal ervaring als topsporter, manager en bestuurder. Zijn analytisch vermogen is uitstekend. En hij heeft bewezen in de organisaties waarvoor hij in actie kwam, dat hij een verbinder is.”

De oud-keeper, die in 1988 het EK won met Nederland, heeft momenteel zitting in de Raad van Commissarissen van PSV. Van Breukelen is sinds enige tijd in de omgeving van Zeist komen te wonen. De afstand voor woon-werkverkeer is dus minimaal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zijn kwaliteiten als manager kan ik absoluut niet inschatten, ik geloof ze als ze zeggen dat ie goed is. Maar ik weet niet of het nou slim is om een keeper aan te stellen over de voetbaltechnische zaken. Je zult toch weer heel snel de verhalen horen dat ie als keeper daar geen verstand van heeft, dat ie altijd alleen maar ballen heeft tegengehouden. Ik weet oprecht niet of dit nou de man is die het Nederlands voetbal (met name de vertegenwoordigende elftallen) uit het slop gaat halen....

17 juni 2016 om 09:26

En zo is het wel... Dit lijkt me geen slimme zet van de KNVB. De man is geen voetballer geweest en je ziet vaker dat keepers een andere kijk op het spelletje hebben. Daarbij is de beste man stronteigenwijs. Maar wat doet zo'n technisch directeur bij de KNVB eigenlijk?

17 juni 2016 om 09:37

Ik ken m nog wel uit de tijd dat ie bij Utrecht voetbalbestuurder was... Wat een enorme praatjesmaker is dit joh. Niks bereikt daar maar wel praatjes over de Challenger gedachte. Een goede keeper die zonder opleiding daarna inspirator en dagvoorzitter is geworden. En die moet het nederlandse voetbal uit het diepste dal sinds de 80ies gaan trekken? Weer een flater aanstelling van Bertje O. Lijkt alsof hij elke keer als ie iemand moet aanstellen kijkt in het boek grote namen uit de nederlandse voetbalgeschiednis.

17 juni 2016 om 09:58

Inderdaad, de dorpspastoor die zich alleen maar omringt met jaknikkers.
Bah, wat wordt ik moe van de Knvb.

17 juni 2016 om 10:38

Is wel een slimme zet. Zo blijft van Oostveen lekker buiten Schot als het misloopt is het de schuld van de td. Jezelf indekken heet dat. En van Breukelen loopt er met open ogen in

17 juni 2016 om 12:17

Ok, dus als je keeper bent dan heb je 0 verstand van voetbaltechnische zaken?
Dat is wel een heel erg ouderwetse opvatting zeg.

17 juni 2016 om 13:43

Hoeveel keepers zijn succesvolle trainer/coaches geworden?

Het is al onderzoek naar gedaan. Hieruit bleek dat keepers een heel andere kijk hebben op voetbal en trainingen. Keepers zijn altijd apart aan de slag en hebben daar vaak ook directe concurrentie op 1 positie.

Keepers hebben een hele andere mentaliteit aangeleerd gekregen dan veldspelers.

Ooooo neeeeee

Wat is de KNVB toch treurig bezig. Zet er een echt grote naam neer. Oranje is de top vh NL voetbal. Kom op hee!

17 juni 2016 om 09:23

Gast, van Breukelen heeft nog altijd de enige prijs voor Oranje gewonnen.
Kan je hem wel lekker affikken maar hij heeft tenminste wat gewonnen.

Dit in tegenstelling tot Bertje van Oostveen die zsm moet opbokken.

17 juni 2016 om 09:34

Ja? Heeft hij dat alleen gedaan? Het feit is dat deze man een heel eigenwijs karakter heeft. Ik heb hem vaak zat complete onzin uit horen kramen als analist. Op voorhand zeg ik dus dat dit een slechte keuze is en niets gaat toevoegen, maar ik hoop natuurlijk dat hij het tegendeel bewijst.

17 juni 2016 om 10:29

Ja vlassie, laten we daarop onze technisch directeuren aanstellen. Op basis van de prijzen die ze gewonnen hebben en niet op kwalitatieve eigenschappen.

17 juni 2016 om 11:02

Woww, wat heeft 't winnen van een prijs met de kwaliteiten als td te maken? Jouw opmerking is echt zo'n ontiegelijk niet zo'n slimme...

17 juni 2016 om 12:33

Van Basten en Gullit ook! Geeft geen enkele garantie!

17 juni 2016 om 09:28

Je kan vinden wat je wilt aan die man; het was wel een echt grote speler. Zijn keeperswerk hebben wel een Europese titel, (stoppen penalty Belanov in de EK Finale) en een Europacup 1 (psv wint na strafschoppen) opgeleverd.

17 juni 2016 om 09:56

Die penalty had ie ook zelf veroorzaakt met een lompe actie.

Wel een karakterman die Van Breukelen. Zeker niet de beste keeper, maar op karakter een schitterende carrière gehad.

17 juni 2016 om 11:31

Die penalty van Belanov had ie ook zelf dom veroorzaakt.
Verder ben ik het met je eens, was een groot speler voor Nederland. Of hij bestuurlijk de juiste keuzes kan maken, kan ik niet beoordelen, maar ik heb nog altijd liever Van Breukelen die bepaald wie bondscoach wordt, dan Bert van Oostveen.

17 juni 2016 om 09:29

Haha de beste man heeft de Europa cup en champions league gewonnen... Wat kan die nog meer doen?

17 juni 2016 om 12:54

Goede keus. Hij heeft ervaring, kennis van zaken en is een betrouwbaar en oprecht persoon. Ik snap niet dat iedereen al bij voorbaat deze man loopt af te zeiken. Lekker makkelijk.

17 juni 2016 om 13:10

EK gewonnen (en een penalty gestopt in de finale), Europa Cup I gewonnen (beslissende strafschop gestopt in de penaltyreeks), 79 interlands, zes keer Nederlands kampioen geworden met Psv... En jij vind hem geen grote naam? Belachelijk.

Ik heb eerder gelezen dat Van Oostveen zei dat deze functie onnodig en nutteloos was. Het lijkt erop dat hij zijn eigen hachje wil redden. Ben benieuwd wat hij precies moet doen, wat ze verstaan onder die omschrijving. De competitie aanpassen, het Nederlandse jeugdsysteem aanpassen, zulke dingen? Ben benieuwd hij het gaat doen maar vraag me af of wie hier geen visionair als Van Gaal hadden kunnen neerzetten.

17 juni 2016 om 10:31

Even iets anders: hoezo is Van Gaal een visionair?

17 juni 2016 om 12:47

Ben jij het ook met mij eens dat ze Van Oostveen moeten vervangen.

17 juni 2016 om 13:40

Vervangen? Een schop onder zijn reet kan hij krijgen. Incompentente vent.

Dat die man nog durft te blijven zitten. Zal hij het echt niet in de gaten hebben of wacht hij gewoon op een zak met geld zoals 90% van de bestuurders in Nederland die eigenlijk weten dat ze hun biezen moeten pakken maar lekker blijven zitten om vervolgens met vliegtuig met geld op vakantie worden gestuurd.

17 juni 2016 om 17:03

Helemaal mee eens!

Je begint haast te hopen dat we ook het WK 2018 niet gaan halen. Is het dan eindelijk van Oostveen en consorten out?

17 juni 2016 om 11:05

Ik kan er niet goed tegen als mensen roepen dat ze hopen dat het eigen team verliest. Ik begrijp je context overigens goed, maar zowel bij de club als bij het land heb ik nog nooit gehoopt dat ze zouden verliezen. Dit ondanks dat er weer een één of andere passante trainer/manager voorbij schiet waar ik het niet mee eens ben, blijf ik altijd hopen op winst....

Maar goed, ben het zelf ook lang niet altijd eens met Van Oostveen (is een understatement) en zijn manier van managen.

17 juni 2016 om 11:11

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik hoop het ook zeker niet, ik mis Oranje op dit EK en de spanning die daarbij hoort en ik zou het p z'n zachts gezegd niet leuk vinden als we er in 2018 ook niet bij zijn. Ik vind alleen dat van Oostveen geen moment heeft laten zien een capabele directeur te zijn van de Knvb. Gaat mij er om dat hetgeen hij doet absoluut niet in het belang van het Nederlands voetbal is.

17 juni 2016 om 11:27

Je zegt inderdaad ook dat je het Haast zou hopen . Maar wat een martelgang dit EK, ik kan het haast niet opbrengen om andere landen te supporteren of mee te gaan in die NOS sfeer. Het wordt ook een beetje door je strot gedrukt om Belgie bijvoorbeeld leuk te vinden, nou nee dus. Enige remedie, kwalificeren met die zooi voor Rusland!

Betreffende Van Oostveen heb ik ook grote vraagtekens trouwens.

Ik vind het een goede keuze. Niet dat ik het eens ben met de toekomst plannen van het Nederlands Voetbal, maar de visie die de Knvb wil uitstralen daarbij hoort van Breukelen wel. Zijn boek Winnen is daar een goed voorbeeld van en van Breukelen is tijdens en na zijn loopbaan altijd bezig geweest met het mentale aspect binnen de voetballerij. Dus wat dat betreft zitten de Knvb en van Breukelen op één lijn.

Maar goed zou het wat uitmaken allemaal?

Zeer goede keuze! De man kan als geen ander een plan tot uitvoering laten komen. Gewiekste zakenman, logistiek en analytisch sterk, goed netwerk. In de beoogde functie perfect (want de functie is voor iemand als Van Gaal te klein, voor iemand van de categorie Jelle Goes te hoog gegrepen).

Van Breukelen trok Utrecht uit het slomp, hielp bij het sterker maken van PSV en ik zie eigenlijk niet wat we hier tegen kunnen hebben. Het enige wat ik betwijfel is zijn loyaliteit. Hij wil weleens vlug stoppen zonder iets af te maken.

17 juni 2016 om 10:04

Ga alsjeblieft wat anders doen met je opmerkingen. Hoe kom je erbij dat dit een goeie keus is joh

17 juni 2016 om 10:32

Dat staat er toch?

- goede organisator
- logistiek en analytisch sterk
- in staat een plan tot uitvoering te brengen (heeft dat laten zien bij Utrecht en Psv)
- goed netwerk

In dat soort functies is dat nodig. Dat hij een beperkte voetbalcommentator is, heeft niks te maken met zijn kunde als manager en dat is wat hij in Zeist moet gaan doen: topkeuze dus!

17 juni 2016 om 10:33

Hij noemt toch redenen op???

17 juni 2016 om 10:49

Logistiek sterk, kun je dat iets concreter toelichten?

17 juni 2016 om 11:33

Hahahaha.. oh mijn god.. een goede organistor.. ja? Heb je hem beoordeeld of heb je dat ergens gelezen?? Logistiek en analytisch sterk?? Ook waarschijnlijk ergens gelezen?? Of heb je het zelf kunnen beoordelen als baas hahaha.. instaat om plan tot uitvoering te brengen.. ga grasmaaien ofzo.. wat is dat voor een belachelijke reden... goed netwerk... er zijn veel meer mensen met een beter netwerk... maa jou gaat iets aan het hoofd voorbij.. deze man heb ik op tv gezien en gehoord hoe die praat en over het leven denkt en hoe die in het leven staat. Deze man was een keeper, heeft op technisch vlak helemaal niks in te brengen. Het is een belachelijke keuze weer van de knvb!! Dus ga wat anders doen hier

17 juni 2016 om 11:54

Alley,
Dvh legt uit waarom hij vind dat hij goed zal zijn. Wanneer je daar niet eens mee ben moet je het toch onderbouwen (verder dan "ga grasmaaien"
Maar jij heb hem een keer op tv gezien, dus jij weet wel meteen preciez wie hij is en doet

17 juni 2016 om 12:11

Als je beetje mensenkennis heb wel ja robot

17 juni 2016 om 12:26

@alleyesonme,

Dat je een andere mening hebt is 1 ding, maar de manier waarop jij op dvh5981 reageert slaat echt helemaal nergens op.
Hij doet juist moeite om enigszins te onderbouwen waarom hij van Breukelen een goede keuze voor deze functie vind.

Als je zelf geen fatsoenlijk argument in weet te brengen en niet verder komt dan 'hahaha mijn god, zeker ergens gelezen' te roepen tegen iemand die wel iets fatsoenlijks neer weet te zetten, reageer dan gewoon niet.

Sowieso slaat het nergens op om te roepen dat een keeper op voetbaltechnisch vlak niets in zal kunnen brengen.

17 juni 2016 om 12:54

Ook al iemand die er geen verstand van heeft.. de argumenten die hij benoemd vind ik belachelijk.. als je de persoon van breukelen volgt en kent, dan is het onbegrijpelijk dat deze man technisch directeur wordt.

17 juni 2016 om 12:57

En als jij vind dat een keeper op dat gebied wel iets in te brengen heeft, heb je er ook geen verstand van. Hij heeft totaal geen ervaring op dat gebied omdat hij het nooit heeft meegemaakt. Maar goed.. hele knvb is een rotzooi aan het worden, dus dit kan er ook wel bij

17 juni 2016 om 13:49

All eyes on me, goede naam voor iemand die wel heel erg onfatsoenlijk en gefrustreerd reageert op iemand die gewoon zijn mening geeft én dat onderbouwd.

Waar is jouw onderbouwing?
Want verder dan zeggen dat het niet klopt wat dvh zegt kom jij ook niet. En nog erg onfatsoenlijk ook.
Hoe kan jij tegen iemand zeggen dat het niet zo is terwijl je jouw ontkenning ook niet onderbouwd.

18 juni 2016 om 09:50

Hij heeft niks in te brengen op technisch gebied! Mijn god, je kan toch lezen

Iemand die zwaar depressief werd door een polletje. Die past precies bij de Knvb.

17 juni 2016 om 09:48

Inderdaad, heeft zelfs met zelfmoordneigingen rondgelopen. En praat nu maar wat graag over het mentale aspect. Voetbaltechnisch heeft ie nooit wat zinnigs gezegd.

17 juni 2016 om 10:37

Als je met zelfmoordneigingen hebt rondgelopen en nu niet meer (je hebt zelfs zin in het leven. Ik weet niet of dat t geval is bij Van Breukelen), dan kan je toch juist mentaal heel sterk terugkomen?
Of is hij nu opeens een kneusje die ooit zelfmoordneigingen had en nergens meer toe in staat is?

17 juni 2016 om 10:51

Ik zeg niet dat ie nergens toe in staat is. Voor deze functie vind ik hem mentaal en technisch ongeschikt.

17 juni 2016 om 10:56

Technisch lijkt het mij ook niet de juiste man maar hoezo mentaal niet?

17 juni 2016 om 12:35

Protukker heeft wel gelijk hoor, je zou ook kunnen zeggen dat iemand mentaal heel sterk is wanneer je over een zelfmoordpoging en depressie heen bent gekomen. Wat mij betreft onzinnig om dat mee te wegen, er zijn genoeg andere punten waarmee je kunt onderbouwen dat van Breukelen niet de juiste persoon is.

17 juni 2016 om 13:12

Ja, precies, laten we iemand volledig afschrijven op het feit dat hij 29 jaar geleden (!) een tijdje depressief is geweest. En laten we dan even over het hoofd zien dat hij 19 jaar topvoetbal gespeeld heeft, een EK, een Europa Cup I en zes landstitels heeft gewonnen, 22 jaar ervaring heeft met bestuurlijke functies in het bedrijfsleven en 9 jaar ervaring als voetbalbestuurder...

Verrassende actie dit. Ik twijfel niet aan zijn personality en kwaliteiten een organisatie te motiveren en leiden, maar of hij technisch/tactisch genoeg visie en bagage heeft: ik zou het niet weten. Het komt een beetje krampachtig over, hem naast goes zetten net zoals advocaat naast blind, maar wie weet pakt het goed uit.

Ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren. is dit vriendjespolitiek o.i.d. ???? Dat van Oostveen dit allemaal zelf kan beslissen. Er zitten al 3 (ex) ondscoaches op de bank . Dan nog eens 4 assistenten. dan ook nog eens een zware top??? geen wonder dat dit geldverslindende bestuur niets of weinig overhoudt. Zoek iemand die er echt verstand van heeft.

17 juni 2016 om 10:41

Ja toen ik de laatste vriendschappelijke wedstrijd aan het kijken was hadden ze ook even de bank in beeld met Blind en al de mensen er omheen. Ik dacht bij mezelf: heb je als coach echt zoveel mensen om je heen nodig om de juiste spelers op te roepen en te trainen?

Zou het zijn gekomen omdat veel mensen riepen om Louis van Gaal/gerard Nijkamp in deze functie
,dat van oostveen zijn eigen plan weer eens trok en iemand aanstelt die niemand had verwacht?

Het schijnt dat ie aardig kan klaverjassen, daar waren ze net naar op zoek bij de knvb, het kaartclubje is nu compleet......

Wat moeten we in vredesnaam met deze predikende dorpspastoor om even in de termen van J. Dersken te spreken. Hij heeft veel te weinig ervaring in deze functie. Zijn voetballende staat van dienst is goed maar dat maakt hem nog geen goede Td.

Ik denk dat het niks wordt met deze dorpspastoor!

Mijn god... wat ook weer een actie... schaamte voor de hele knvb!!! Ga je een oud keeper als technisch directeur benoemen!!! Iemand die op technisch vlak niks van het voetbal af weet!! En als je hem op tv hoort praten is het een dominee met waanzinsuitspraken

17 juni 2016 om 11:57

Wat maakt het nou uit of het een oud keper is, of aanvaller?

18 juni 2016 om 09:51

Wat moet deze man nou op technisch vlak dingen gaan uitleggen!!!

Ah, heerlijk! Wat ben ik benieuwd naar de reactie bij Johan Derksen vanavond. Iets met "dorpspastoor" en gelijk heeft ie.

Dat dhr. van Breukelen communiceert als dorpspastoor (derksen) wil niet betekenen dat hij inhoudelijk geen voortgang kan brengen.

Verschrikkelijk, de Knvb wordt op deze manier wel een heel eng clubje. Hans, Bert en Danny bij elkaar kan weinig goeds betekenen ben ik bang

Ouch, de Knvb slaat de plank flink mis. En hoe?

Zoals ik in de vorige topic uitvoerig beschreef: een gemiste kans om een man aan te stellen met een uitgebreide vernieuwende en moderne visie anno 2016. Het Nederlandse voetbal heeft namelijk een behoorlijke inhaalslag te maken t.o.z. van landen als Duitsland, Frankrijk en zelfs België die met een opleiding als Anderlecht sterk aan de weg timmert.

Had nou iemand van deze tijd aangesteld. Iemand die de taal spreekt van moderne voetbalcoaches als Guardiola, Jurgen Klopp, Bielsa en Sampaoli. Het willen domineren van je tegenstander o.b.v. techniek, inzicht, tactiek en fysieke fitheid. Tegenwoordig gaat het over half spaces, zone14 en tactische periodisering. Ik weet bijna zeker dat Hans van Breukelen daar geen kaas van heeft gegeten.

Jammer dit.

Ik weet niet hoe zijn CV er tegenwoordig uitziet. Maar zijn betweterige zelfingenomen manier van praten staat mij niet echt aan. Had liever een zwaargewicht als van Gaal gezien of Marco van Basten (zegt ook veel zinnige dingen over voetbal).

Kan niet meer rol hier van de bank. Na de keuze Hiddink Blind dacht ik dat Bertje niet verder kon zakken. Dit is een volstrekt belachelijke keuze. Denk dat iedereen dat begrijpt behalve Bert van Oostveen.

Op basis van oude beelden waar hem dingen gevraagd werden en met hem gediscussieerd werd vielen me altijd twee dingen op:

1) Hij is stronteigenwijs
2) Hij heeft totaal geen dikke huid, kan echt niet met kritiek omgaan en schiet in de verdediging en wordt boos.

Lijkt me een onprettig figuur om mee te werken op die positie.

Wat maakt het uit dat hij een keeper was. Van de Sar en Overmars waren betere voetballers als Gerbrands en Brands. Alleen als bestuur / managers heb ik liever de laatste 2.

Ik hoopte dat het slechts een gerucht was. Wat een zemelaar deze vent. Analytisch sterk? Haha.... ik heb hem zelden op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Hoe kan het dat die man nog serieus genomen wordt? Alleen maar omdat hij als keeper het EK won? Ongelooflijk dit. De KNVB maakt zichzelf compleet belachelijk met deze keus. We moesten toch weer vooruit met ons voetbal? Kom je met deze clown aanzetten.....

Je kunt veel van de Knvb zeggen, maar ze zijn in elk geval wel consequent. Zeker in het maken van gigantische flaters. Geen enkel begrip voor deze keuze. Gladde prater die Van Breukelen en iemand die heel slecht tegen kritiek kan. Helaas voor hem denk ik dat hij dat zeker gaat krijgen. Opmerkelijke, en wat mij betreft zeer slechte keuze van de Knvb

Werkelijk waar ongehoord dat er weer zo'n ja-knikker door van Oostveen naar voren wordt geschoven. Nietszeggende persoon met een nietszeggende voetbalvisie. Heeft nadat hij is gestopt niets gedaan waardoor hij het verdient op deze plek te zitten. Had 100x liever een Adriaanse of Beenhakker op deze plek gezien.

17 juni 2016 om 11:00

Ik mag Adriaanse niet, maar hij lijkt me wel een goede man op dit moment op deze positie.

17 juni 2016 om 12:33

Adriaanse is lang niet altijd een fijne vent, al doet ie ook niet heel gek, maar hij heeft wel een duidelijke visie. Een visie die ook heel erg Nederlands is en daarom erg goed bij deze functie zou passen.

Als je hier de reacties lees maakt van Oostveen zich weer een stuk minder populair.
3 van zijn 4 stoelpoten zijn doorgezaagd en ik denk niet dat 1 poot het gewicht nog lang kan dragen. Een slecht begin van de kwalificatie gaat hem hopelijk de kop kosten. Van mij mag deze vuilniszak zo snel mogelijk door de ophaaldienst meegenomen worden.

17 juni 2016 om 12:32

Laten we niet hopen dat we slecht beginnen zeg.. De belangrijkste wedstrijden zitten namelijk aan het begin. Volgens mij moeten we eerst tegen Zweden en daarna Frankrijk ofzo. Zeker de wedstrijd tegen Zweden moet gewonnen worden.

17 juni 2016 om 13:54

Ja ik hoop dan ook dat die eigenlijk verloren worden en zo de druk op de bondscoach te groot wordt en daarmee ook de functie van van Oostveen.
Dat de rest van de wedstrijden maar gewonnen mogen worden 😀

Dezelfde van Breukelen die op een gegeven moment in elk televisie programma opdook waar hij ook maar mocht verschijnen. Geen goed idee. Vind het een maf figuur. Wat gaat hij trouwens precies verbinden en wat heeft hij bewezen in het verleden dat te kunnen? De verdeeldheid in onze samenleving met een potje voetbal zeker? Laat met niet lachen dat gaat veel verder dan een potje voetbal.

Ligt het niet gewoon puur aan talent wat ontbreekt? Ik bedoel voor 1970 bakte NL er ook niks van. Zo'n groot land is Nederland nou ook weer niet. Engeland met 6x meer inwoners heeft afgelopen decennia ook wel eens een groot toernooi gemist.

Na Van Persie, Robben, VD Vaart en Sneijder, zijn er helaas te weinig grote voetballers doorgebroken.

De pastoor aanstellen geweldig gedaan Bert. Lekker iemand halen die jou niet durft tegen te spreken, kan je lekker blijven doen wat je nu ook al doet (niks) en als het fout gaat naar de TD wijzen.

Het was een top keeper, maar de keren dat je naar hem kon luisteren op TV, maakte je blij dat hij geen belangrijke functie had. Maar vandaag is het toch gebeurt. Ik kan mij niet voorstellen dat dit goed gaat komen. Amen

17 juni 2016 om 13:15

Zoals ik hierboven al een keer schreef: Van Breukelen heeft 19 jaar topvoetbal gespeeld, een EK, een Europa Cup I en zes landtitels gewonnen, hij heeft 22 jaar ervaring met bestuurlijke functies in het bedrijfsleven en 9 jaar ervaring als voetbalbestuurder. En jij neemt hem niet serieus omdat een zure voetbalanalyst hem een keer een dorpspastoor genoemd heeft?

17 juni 2016 om 13:50

Ja man prachtige cv, wat hij allemaal heeft gewonnen en dat hij op bestuurlijk niveau al heel lang meegaat. Top man.... maar nu ff serieus.. van breukelen als technisch directeur bij de knvb.. hahahahahaha

17 juni 2016 om 14:18

Goed, noem eens één naam van iemand die beschikbaar, haalbaar en aantoonbaar geschikter is?

17 juni 2016 om 14:53

Klaas Boekworm

17 juni 2016 om 14:57

Daar gaat het eigenlijk niet om.. weet je wat het probleem is... waarom is er nu opeens een technisch directeur nodig.. waarom moet er een extra trainer komen voor zielepietje danny blind ( dick advocaat ) en nu weer het gedoe met twente... het is een belachelijk zootje daarbij de knvb

Ik heb van Breukelen eigenlijk nooit echt kunnen betrappen op een goede en duidelijke visie, wat dat betreft vind ik deze keuze dan ook vreemd. In Nederland zijn er tig voetballers met karakter en status, dan schiet van Breukelen mij niet als eerste te binnen om deze functie te bekleden. Rijkaard, Gullit, Adriaanse en zo zijn er nog wel een paar die ik persoonlijk een betere keus had gevonden. Aan de andere kant ken ik van Breukelen ook niet goed genoeg en wie weet verrast ie me.

Ik vraag me af wat de taken die zijn omschreven, inhoudelijk betekenen.
Volgens mij bepaalt de bondscoach nog steeds wie er bij de selectie hoort en hoe er gespeeld moet worden. Als dat zo is, vervallen alle punten waarom hij als slechte technisch directeur hier door sommige wordt bestempelt.

Jezus Christus...
Het wordt erger en erger bij de KNVB.
Hans van Breukelen...
Uit iedereen die je kan kiezen kies je Hans van Breukelen...
Zucht...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren