Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Valverde en Barcelona zitten op één lijn; Koeman favoriet van Bartomeu’

Laatste update:

Barcelona werd donderdagavond geëlimineerd in de halve finale van Supercopa de España, na een 2-3 nederlaag tegen Atlético Madrid. Door de pijnlijke uitschakeling zwelt de discussie over de positie van trainer Ernesto Valverde verder aan. Cadena SER weet daags na het treffen met Atlético in Saudi Arabië dat Valverde desondanks het seizoen zal afmaken bij de Catalanen, waarna Ronald Koeman de absolute topfavoriet is om hem op te volgen.

Op sociale media riepen fans van Barcelona donderdagavond direct om het vertrek van Valverde, maar het lijkt niet aannemelijk dat dit voor het einde van het seizoen gaat gebeuren. De 55-jarige oefenmeester geniet de steun van het bestuur van Barcelona, dat alleen bij een ‘catastrofe’ zal ingrijpen. Na negentien wedstrijden gaan de Catalanen voorlopig aan de leiding in LaLiga, al heeft aartsrivaal Real Madrid evenveel punten.

Valverde: 'Natuurlijk zijn wij minder goed als Messi afwezig is'

In de achtste finale van de Champions League wacht voor Barcelona een ontmoeting met Napoli. Een vroege uitschakeling in het miljardenbal zou misschien als ‘catastrofe’ kunnen gelden, maar normaal gesproken maakt Valverde het seizoen af als trainer van Barcelona. De clubleiding en de oefenmeester zijn het wel eens over het feit dat hij aan zijn laatste seizoen in het Camp Nou bezig is, wat betekent dat de optie in zijn aflopende contract niet geactiveerd zal gaan worden.

Volgens Cadena SER heeft Barcelona-president Josep María Bartomeu met Ronald Koeman ook al een duidelijke kandidaat voor ogen als er afscheid is genomen van Valverde. De huidige bondscoach van Oranje moet dan na het EK van komende zomer in dienst treden bij Barcelona. De 56-jarige oefenmeester heeft bij de KNVB nog een contract tot het WK van 2022, maar directeur topvoetbal Nico-Jan Hoogma verklapte eerder al dat de keuzeheer een ontsnappingsclausule voor Barcelona in zijn verbintenis heeft.

Zie jij Ronald Koeman in de toekomst bij Barcelona werken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Helaas is het seizoenseinde nog ver weg.

10 januari 2020 om 10:44

En de Barca fans die daarna op Koeman hopen zullen na een paar wedstrijden ook van een koude kermis thuis komen. Voorspel nu alvast vrijwel geen enkele verbetering in het spel als Koeman volgend jaar aan het roer staat. Prima verdedigende trainer die een elftal met stevig fundament neer kan zetten, maar absoluut geen trainer die een tactisch aanvallende geoliede machine neer gaat zetten. Absoluut niet geschikt voor Barcelona als trainer.

10 januari 2020 om 11:25

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb al vaker gezegd dat ik Koeman niet bij Barcelona wil zien. Echter vrees ik dat het bestuur het intern al besloten heeft. Zelf zie ik het liefst iemand van het volgende rijtje: Marcelino, Setien, Pimienta, Xavi, Klopp, Poch en Guardiola. Setien en Marcelino zijn iig haalbaar en die twee zijn mijn favorieten uit het rijtje.

10 januari 2020 om 11:30

Inderdaad, zie zelf graag Pochetino of als het mogelijk is om Klopp binnen te halen. Als Liverpool dit jaar kampioen wordt heeft hij alles gewonnen en wil die misschien een nieuwe uitdaging.

10 januari 2020 om 11:31

Wat is het verschil met Klopp en Koeman. Zij hebben redelijk dezelfde voetbalvisie met hun spel.

10 januari 2020 om 11:37

Pochettino heeft wel al meerdere keren aangegeven nooit voor Barca te willen werken, hij is namelijk een Espanyol-icoon.

10 januari 2020 om 11:37

@InkeMontana, ik begrijp daarom ook niet waarom er supporters zijn die hopen dat Koeman Barcelona gaat trainen. Hij speelt helemaal niet zulk sprankelend en aanvallend voetbal. Denk dat ze behoorlijk teleurgesteld zullen zijn als hij daadwerkelijk trainer wordt.

10 januari 2020 om 11:50

Heb je daar ook bronnen van? Ik zou zelf de komt van pochettino toejuichen

10 januari 2020 om 12:01

Klopt wat je zegt. Koeman is niet een type die ervoor zorgt dat het elftal leuker en aantrekkelijker voetbal speelt, maar bij vrijwel al zijn voorgaande clubs heeft hij wel een prijs gewonnen. Of dat genoeg is bij Barça is de vraag, maar het is wel een coach waarmee je eerder een eindronde zal halen dan Valverde.

10 januari 2020 om 12:07

@yuto Ik weet de bronnen niet meer, maar heb van de altijd beschaafde Pochettino 2x reacties over Barcelona gelezen, waarbij ik echt de indruk had dat hij gek geworden was. Lijkt die club echt heel diep te haten.

10 januari 2020 om 12:29

Als je “Pochettino Barcelona Voetbalzone” intypt op Google kom je meteen op een artikel (van 1 oktober 2018) dat het “onmogelijk is om coach van Barcelona te worden”, gezegd door Pochettino zelf.

10 januari 2020 om 15:10

Dat klopt, Poch heeft dat idd gezegd. Klopp lijkt me ook onhaalbaar en vind hem ook niet heel geschikt voor Barca. Daarom zie ik het liefst Setien of Marcelino. Eerstgenoemde, Setien, kan echt aanvallend iets prachtigs neerzetten.

10 januari 2020 om 15:59

@Peter_Selie Klopp is een winnaar. Hij weet een winnaarsmentaliteit over te brengen op zijn spelers. Zijn spelers gaan door het vuur voor hem. En hij speelt gewoon aanvallend hoor, weliswaar geen tiki taka, maar gewoon voetbal waar je voor naar het stadion gaat. Ik heb veeeeeeel liever Klopp dan Koeman.

Onbegrijpelijk dat ze deze man laten zitten. In de winterstop was het ideale moment geweest om met een frisse wind het seizoen nog enigzins leven in te blazen.

10 januari 2020 om 10:49

Even onbegrijpelijk als Koeman dan naar voren te schuiven als DE opvolger hoor. Koeman aanduiden als opvolger voor Valverde is oude wijn in nieuwe zakken. Punt. Daarbij, wat valt er nog te winnen bij Barcelona? Messi gaat niet meer beter worden en wat dan? Want vandaag wordt er bij Barcelona heel veel verbloemd door grootmeester Messi. Maar wat wanneer Messi minder wordt of weg is?

10 januari 2020 om 12:20

Juist daarom zou Barcelona niet voor Koeman moeten gaan, maar voor Guardiola of Ten Hag. Die zijn in staat om die ploeg met zoveel kwaliteit ook goed te laten renderen als Messi een mindere dag heeft of niet kan spelen.

Geen nieuws toch. Dit was al een tijd bekend.
Koeman geniet de voorkeur van dit bestuur. Verwacht ook wel dat hij het word.
Want wie word er nog meer eventueel genoemd ?

10 januari 2020 om 10:32

Marcelo Gallardo van River wordt eventueel ook genoemd. Die zou in ieder geval mijn voorkeur hebben als het tussen Koeman en Gallardo zou gaan. Maar ik vind eigenlijk dat ze Quique Setién moeten proberen.haalde met Betis de Europa League en ook nog eens met aantrekkelijk voetbal. Ik snap dat een club als Barcelona een 'grote naam' voor de groep moet hebben staan, maar zie niet zo 1,2,3 een juiste grote naam voor Barca.

10 januari 2020 om 10:46

Laten ze Marcelo Bielsa proberen! Speelt ten alle tijden aanvallend voetbal. Als je Leeds van de week zag voetballen tegen Arsenal... genieten!

10 januari 2020 om 10:49

En het is te vroeg voor Xavi zeker? Dacht dat hij wel alle papieren binnen had en coach was.

10 januari 2020 om 10:51

@Isco: Gallardo vind ik geen goede optie. Doet het leuk in de bekertoernooien maar in de competitie is het toch niets speciaals? Bij Barca moet je op elk vlak meedoen. Quiqe Setien lijkt me wel een goede optie, als is er een groot verschil tussen Betis en Barca. En is het al eerder gebleken dat voor dergelijke coaches de stap vaak te groot is. Bielsa lijkt me wel wat😀

10 januari 2020 om 10:54

Nou zeg je me wat. Ik heb helemaal nog niet aan hem gedacht, maar hij is oprecht een goede optie. Hier en daar wel een klein steekje los, maar alles beter dan Valverde en zeker zijn tactische opvattingen spreken in zijn voordeel.

10 januari 2020 om 11:55

Gallardo is een resultaattrainer en kan absoluut een goede organisatie neerzetten in een elftal, maar het spel gaat onder hem zeker niet beter worden tov Valverde.

10 januari 2020 om 10:52

Ik snap niet dat de naam van Peter Bosz niet genoemd word. Ik denk dat hij daar heel goed kan passen.

De droom is natuurlijk dat Guardiola het van Koeman gaat overnemen bij Oranje, helaas zijn de meeste dromen bedrog en zal dit natuurlijk ook nooit gebeuren. Peter Bosz lijkt mij dan wel een realistische optie.

10 januari 2020 om 10:51

Waarom zou dat een droom zijn? Ik denk dat Nederland momenteel veel te weinig creatieve en technisch onderlegde spelers heeft om het spel te kunnen spelen zoals Guardiola dat graag ziet. Niet voor niets heeft Guardiola tot op heden enkel zijn flitsende voetbal kunnen laten etaleren met selecties die louter uit absolute wereldklasse bestaan. En als dat er niet was moest het worden gekocht. Ik zie bij Oranje nu niet een Wijnaldum of Donny van de Beek even fungeren als een David Silva, Bernardo Silva of Andres Iniesta. Pep zou ik dus niet zo zeer een droomkandidaat willen noemen voor Oranje. Evenmin als Bosz met zijn kamikaze-voetbal. Je moet een trainer hebben die goed weet in te spelen op de aanwezige kwaliteiten en daar het maximale uithalen. Maar dat is moeilijk met de torenhoge verwachtingen in Nederland. Als men even wat behoudender voor de dag komt tegen zo'n Noord-Ierland om EK-kwalificatie veilig te stellen zijn de kritieken al direct niet mals. Verder heel erg begrijpelijk dat Barcelona achter Koeman aan lijkt te zitten, die heeft bij Oranje echt heel erg goed weten te presteren.

10 januari 2020 om 11:09

Met Ihattaran heeft Oranje een toekomstige creatieve middenvelder erbij. Verder zijn Frenkie de Jong en Propper twee spelers die perfect in balbezit kunnen voetballen en ook redelijk wat creativiteit hebben. Met Wijnaldum en Donny heeft Oranje dan nog twee spelers die technisch goed onderlegt zijn en sterk in combinatie. Dan zwijg ik nog over spelers als Koopmeiners, Stengs, Boetius, etc. Guardiola is niet alleen succesvol met creatieve middenvelders als: Silva's, De Bruyne, Iniesta, noem het maar op. Ook in andere technisch begraafde spelers aspecten, zoals combinatie, gevoel voor ruimte, spel lezen, temporiseren, is Guardiola een meester in om dat te implementeren bij spelers die dat talent hebben om het in perfectie uit te voeren. Laat nu precies zo zijn dat bijna alle Oranje spelers zijn opgegroeid volgens het Cruijff DNA en Guardiola dezelfde visie deelt.

10 januari 2020 om 13:11

"dan zwijg ik nog over spelers als Koopmeiners, Stengs, Boetius, etc."als je Boetius noemt in een reactie over Oranje en Guardiola, dan kun je inderdaad beter zwijgen.ik was met interesse jouw reactie aan het lezen, maar na deze zin ben ik toch een beetje afgehaakt.was dit een foutje van je, of meen je Boetius nou serieus?

10 januari 2020 om 13:25

Boadu, neem ik aan dat hij bedoelt

10 januari 2020 om 11:53

Indd. Liever minder voetbal/resulaten en gewoon alles met hollanders klaren!

10 januari 2020 om 12:15

Meer dan 1 schamele ek titel heeft dat oranje niet opgeleverd. Gelukkig wordt er in andere andere sporten wel buiten de eigen landsgrenzen gedachten en met success.. De handbalsters waren echt nooit wereldkampioen geworden met een Nederlandse coach.

10 januari 2020 om 12:19

Dan denken wij daar echt anders over. Mocht Nederland met een buitenlandse coach een EK of WK winnen juich ik net zo hard als wanneer ze het winnen met een Nederlandse coach. BTW Hollanders? Dus een Friese trainer is ook uitgesloten ;-)?

10 januari 2020 om 11:53

Ik vind dat helemaal geen droom. Zijn stijl past absoluut niet bij een nationale ploeg. Dat geldt voor Peter Bosz net zo. Bij een nationale ploeg krijg je geen kans en tijd om er echt een vaste en gedetailleerde speelwijze in te slijpen. Daarvoor moet je echt dagelijks met die gasten bezig zijn.

Bij nationale ploegen passen mijns inziens vooral coaches die goed met mensen en media omgaan en logische keuzes maken wat betreft selectie. Geen eigenwijze 'veldtrainers' die er eigenzinnige en gedetailleerde tactieken op na houden.

Geen verrassing dat Koeman de droom kandidaat is van barcelona. Het zou ook goed zijn om weer een Nederlandse trainer in de Laliga actief te hebben. Ik val een klein beetje in de herhaling hiermee maar ik ga het toch nog één keertje zeggen : ik vind het echt van veel lef getuigen als Koeman deze job komende zomer op zich neemt. Mijn inziens is volgend seizoen het laatste seizoen van messi bij barcelona. Eigenlijk moet je na die periode niet meer bij barcelona willen zitten als trainer, maar goed ik snap dat Koeman deze kans niet naast zich neer zal leggen

10 januari 2020 om 10:40

In de voetbal filosofie zit er weinig verschil tussen Valverde en Koeman (leuk voor Koeman) maar is meer een trainer voor Madrid of het PSV voetbal Denk ook dat de huidige directie op zulke trainers valt dus zou fijn zijn als die vertrekken wil je weer echt het dinamische voetbal terug krijfen.

10 januari 2020 om 10:45

Los vh feit dat Guardiola Never nooit een landen team gaat trainen omdat dit minder lucratief is dan een clubtrainer zijn..hoezo zou het een 'droom'moeten zijn om Guardiola als bondscoach te hebben??? Geef mij Bosz maar, probeert met mindere middelen minimaal net zo attractief te spelen met zijn teams als Guardiola.

10 januari 2020 om 11:40

“ Los vh feit dat Guardiola Never nooit een landen team gaat trainen omdat dit minder lucratief is dan een clubtrainer zijn..”

Als je niks van de situatie afweet is het mischien in het vervolg beter om geen “feiten” naar buiten te brengen, het is namelijk een droom van Pep om bondscoach te worden...🤦‍♂️

“ Geef mij Bosz maar, probeert met mindere middelen minimaal net zo attractief te spelen met zijn teams als Guardiola”

En dat is dus precies de reden waarom bosz nog nooit een prijs heeft gewonnen... naïviteit is namelijk niet een kwaliteit voor trainers..

10 januari 2020 om 10:49

Messi kan echt wel door tot zn 36e. Verbruikt vrij weinig energie met zijn sjokken, en is puur voetbal zijn fysiek heeft hij minder nodig tov een R7

10 januari 2020 om 10:57

Sorry hoor maar als Messi weg is moet je daar niet meer heen gaan? Wat een onzin zeg. Niemand is groter dan de club. Ook Messi niet. Ook zonder Messi worden ze in de toekomst kampioen of cl. Voor Messi had je Cruyff en na Messi weer iemand anders straks. Niemand is groter dan de club.

10 januari 2020 om 11:20

@ Rick: inderdaad, zowat 30 - 35 jaar voor Messi had je Cruyff. Niemand is inderdaad groter dan de club maar geen enkele speler heeft zo een impact gehad op Barcelona als Messi. Dus als die vertrekt zal het echt wel een heel stukje minder gaan met Barca en is het voor de trainer die dan zou instappen absoluut geen cadeau.

10 januari 2020 om 15:50

Cruyff heeft een veel grotere impact gehad dan messi hoor. Hele speelwijze komt van cruyff, hele jeugdopleiding op de manier van Cruyff. Messi heeft veel goals gemaakt maar voor de rest geen blijvende impact

10 januari 2020 om 16:35

Als je spreekt over de identiteit van Barcelona, dan heb je mogelijks een punt. Al blijkt het nu duidelijk dat de Cruyff filosofie niet heilig is in Barcelona en eigenlijk enkel onder Guardiola en Cruyff zelf werd toegepast( wat wel de meest succesvolle periodes waren) Als je spreekt over de puur sportieve impact, dan is die van Messi naar mijn aanvoelen groter dan die van Cruyff hoor: meer titels, bekers en CL dan Cruyff.

10 januari 2020 om 10:58

Waarom zou Messi volgend seizoen stoppen bij Barça. Hij is nogsteeds be beste speler ter wereld op eenzame hoogte, en verbruikt weinig fysieke kracht door zijn manier van spelen.

Ik hoop het echt niet voor Barça dat Koeman komt. Zijn voetbal kan me echt niet bekoren. Veel te defensief en saai. Nee liever iemand die weer een beetje voor spektakel kan zorgen.

Valverde past totaal niet bij Barca. Het prachtige voetbal en cultuur is daar verloren gegaan. Het is misschien te vroeg (misschien ook niet) maar ik denk dat Arteta een trainer kan zijn die van barca een team kan maken zoals Guardiola dat deed. Je ziet het nu ook bij Arsenal, in een korte tijd toch veel invloed uitgeoefend in het spel. Het spel zoals tegen united was heel mooi, gezamelijk hoge druk, snel kaatsen, dieptes opzoeken, wilskracht en positie wisselingen.

10 januari 2020 om 10:53

Loop je nu niet een beetje teveel op de feiten vooruit? Arteta is net drie weken trainer bij Arsenal. Je ziet zeker een verandering, maar om dergelijke conclusies nu al te gaan trekken vind ik wat voorbarig.

10 januari 2020 om 11:21

Nee joh, in die drie weken Arsenal heeft Arteta zich bewezen als absolute toptrainers toch?

10 januari 2020 om 11:39

@dejan, ik loop inderdaad een beetje op de feiten vooruit en daarom zeg ik ook het is misschien te vroeg. Maar wat wel is, Pep stond ook niet bekend om zijn ervaring he. Als Arsenal zich herpakt met het spel wat Arteta nu laat zien dan denk ik: waarom niet? Met koeman ga je weer resultaat voetbal spelen, dat is goed voor oranje e.d maar niet voor barca.

Ik weet niet of Koeman de juiste man is voor dit Barcelona. Het Barcelona DNA zoals dat heet, gaat voorlopig niet weerkeren in het spelbeeld. Simpelweg omdat er te weinig jongens van La Masia doorbreken. In de meest succesvolle periode, kwam Barcelona zelfs af en toe met 11 eigen spelers aan de aftrap. Dat is nu wel heel anders. Ik denk dat Barcelona echt een enorme motivator nodig heeft die terug een winnaarsmentaliteit kan overbrengen op de spelers. Iemand die ervoor kan zorgen dat ze voor elkaar door het vuur gaan. Misschien moet Arturo Vidal de coach worden. Deze man heeft de passie die bij al de rest ontbreekt .

10 januari 2020 om 10:40

Het is niet passie dat ontbreekt maar visie en intelligentie. En dan heb je aan een persoon zoals Vidal natuurlijk niets. Aan Koeman ook weinig overigens.

Ik zou het heel mooi vinden als Koeman naar Barca gaat. Het is altijd zijn droomclub geweest en dat heeft hij ook altijd kenbaar gemaakt. Als het hem dan lukt, dan zou dat fantastisch zijn. Als opvolger voor Koeman bij het NL elftal zou Ten Hag de ideale kandidaat zijn wat mij betreft, maar die gaat nu eerst logischerwijs voor zijn clubcarriere. Bosz zou een heel goed alternatief zijn of zoals consy hierboven zegt: Guardiola. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Ik gun het Koeman van harte maar zou Guardiola echt graag terug zien keren bij Barça. Het voetbal dat zij jaren geleden lieten zien was buitenaards

Koeman heeft wel wat wisselvallig gepresteerd in zijn carrière als coach. Hij faalde met Everton, AZ, Valencia en Benfica waarbij hij met de laatste twee toch nog wel iets leuks wist te presteren. Maar bij Vitesse deed hij het ongelooflijk goed en bij Ajax wist hij heel leuk voetbal te overleggen met enkele prijzen ondanks een PSV dat over het algemeen een betere selectie had. Daarnaast deed hij het met PSV en Feyenoord gewoon erg goed waarbij de eerste bezig was met een verval dat hij persoonlijk in zijn periode heeft voorkomen en met Feyenoord hielp hij een gevallen grootmacht uit een diep dal. Nu doet hij toch wel wonderen met Nederland (ja, hij heeft een Depay, Van Dijk, De Ligt, De Vrij en F.De Jong...maar toch). Dit zou terecht loon naar werken zijn. Voor mij is het een topcoach die ondanks én dankzij alles echt wel een kans verdient bij een absolute topclub. Daarnaast is het ook gewoon een grote naam. Ik had wat meer steun verwacht vanuit Nederland ipv al dat afgeven op hem omdat het voetbal van oranje de laatste paar wedstrijden minder sprankelend is.

10 januari 2020 om 11:55

Je vergeet Southampton. Daar heeft hij prima gepresteerd, vaak met vermakelijk voetbal.

Bij Valencia kreeg hij een zeer ondankbare klus. Hij kreeg van het bestuur de opdracht om de selectie te verjongen en de strijd aan te gaan met de oude garde. Dit viel heel slecht bij de supporters en toen werd Koeman de gebeten hond.

10 januari 2020 om 19:13

Klopt helemaal, hoe kon ik dat vergeten. Wat Valencia betreft had ik gewoon hogere verwachtingen aangezien ik zelf Koeman wel een hele goede trainer vind en hem capabel achtte om Valencia eigenhandig weer top te maken. Maar dat is inderdaad een te gekleurde mening.

10 januari 2020 om 12:07

Faalde met Everton? Werd gewoon 7de hoor, wat een topprestatie is.

10 januari 2020 om 19:14

Klopt ook, maar meende me te herinneren dat het ergens rond de winterstop allemaal in elkaar viel na heel veel dure aankopen?

10 januari 2020 om 20:59

Nee, ze verkochten hun doelpunten machine aan United: Lukaku en haalde er niemand voor terug, maar verwachten wel dezelfde resultaten.

Zolang de ,,oude” garde ( goden) nog op het veld staat bij Barca, kun je er zetten wie je wil. De enigste zal Guardiola zijn..daar zullen nog wel naar luisteren, vanwege zijn spelopvatting en verleden bij de club.deze spelers , Messi Suarez Piquet Alba Busquets, bepalen voor een groot gedeelte de opstelling en hoe er gespeeld wordt. En Koeman zal het lef niet hebben om deze spelers ,,aan de kant” te zetten. Zolang ze zelf niet aangeven dat ze ermee willen stoppen, blijven ze voor een groot gedeelte de dienst uitmaken. Zo was het ook met Puyol , Xavi en Iniesta.. Die gaven zelf aan dat ze wilde afbouwen en stoppen. En dat wordt dan gerespecteerd door bestuur en aanhang...hoe vaak zie je niet vooraf aan een 2de helft dat deze spelers bij elkaar staan in de gang. En dat bijv. Messi dan effe uitleg wat er moet gebeuren.. Zo ging het ook tijdens de Cruyff periode als speler daar.hij bepaalde hoe en wat..en het maakt niks uit wie er op de bank zat..

Koeman is toch totaal niets voor Barca?
Koeman is zo’n behoudende trainer en dat zie je al bij Oranje elke keer dat is toch geen vooruitgang ten opzichte van nu?

19% stemt NEE.... zijn dat allemaal hersenloze mensen hier op VZ

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren