Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Manchester United kondigt komst Mourinho snel aan’

Laatste update:
/

José Mourinho en Manchester United zitten na de onderhandelingen van dinsdag op één lijn over zowel de contractduur als de financiële kant van het verhaal, zo verzekert Sky Sports in de nacht van dinsdag op woensdag. Volgens de Britse televisiezender zullen de betrokken partijen nog wel moeten onderhandelen over bepaalde imagorechten, alvorens club en trainer een handtekening kunnen zetten onder een contractuele overeenkomst.

Vice-voorzitter Ed Woodward en zaakwaarnemer Jorge Mendes namen dinsdag in Londen plaats aan de onderhandelingstafel en zullen dat ook woensdag weer doen. Het is maar de vraag of de oefenmeester al woensdag in staat zal zijn om de officiële papieren te ondertekenen, omdat enkele commerciële verplichtingen van beide partijen met elkaar kunnen botsen. Mourinho heeft een overeenkomst met Jaguar. Manchester United werkt daarentegen samen met General Motors, op basis van een zevenjarige overeenkomst, en heeft zodoende Chevrolet als shirtsponsor.

/

Zowel Manchester United als Mourinho heeft een deal met adidas. De kledinggigant is sinds vorig jaar aan the Mancunians verbonden, een tienjarige deal à 983 miljoen euro, terwijl de oefenmeester global ambassador van adidas is. Deze samenwerking lijkt van beide kanten op dezelfde manier te kunnen worden gecontinueerd.

Ook BBC Sports maakt melding van een tweede onderhandelingsdag tussen Woodward en Mendes. De verwachting is dat er donderdag witte rook zal zijn en de Portugees vrijdag of maandag op Old Trafford gepresenteerd zal worden.

Update 18.15 uur - ‘Manchester United kondigt komst Mourinho snel aan’
José Mourinho heeft een contract getekend bij Manchester United. Onder meer Sky Sports meldde in de nacht van dinsdag op woensdag al dat de manager en de club het eens waren geworden over de contractduur en het salaris en voegt er donderdagavond aan toe dat de Portugees inmiddels zijn handtekening heeft gezet. De voormalige werkgever van Louis van Gaal zal de komst van Mourinho mogelijk nog donderdagavond aankondigen.

Een geschikte trainer voor Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit wordt gewoon de perfecte match! Mourinho en united zijn voor mekaar gemaakt. Ik kan niet wachten om al de negatieve critici hun ongelijk moeten toegeven wanneer hij er gewoon een machine van maakt en weer prijzen worden gewonnen ! Van zodra mourinho wordt aangesteld, word ik man united fan in de premier league ! Ik ben er zeker van dat hij de jongeren met potentieel verder gaat ontwikkelen in combinatie met aankopen die er direct staan ! De manchester derby wordt er een om eindelijk weer van te smullen, want dat is al jaren niet meer het geval geweest, net zoals de hate game met liverpool. Niet te vergeten dat hij terug keert naar stamford bridge ! De premier league wordt prachtig om naar te kijken volgend seizoen: mourinho, guardiola, klopp, pochettno en conte !

25 mei 2016 om 01:08

En Wenger.

25 mei 2016 om 01:10

Heb hem er bewust uitgelaten, met het bovengenoemd rijtje maakt wenger gewoon geen kans met zijn egocentrisch en koppig beleid.

25 mei 2016 om 01:32

Is natuurlijk onzin, men zegt altijd dat het Wenger niet zal lukken maar geen enkele Arsenal supporter is bang om de top -4 te missen, dat haalt Wenger sowieso wel.

25 mei 2016 om 01:49

Inderdaad, maar het niveau gaat serieus omhoog volgend jaar en dan zie ik arsenal echt niet winnen van de topploegen. Arsenal heeft geluk dat het dit seizoen in de top 4 is geeindigd, omdat city united en chelsea een off jaar hadden in de pl. Volgend jaar niet het geval, en met een giroud, mertesacker kom je er gwn niet. Als arsenal bv een varane/nkoulou zou halen, william carvalho, een lucas moura type en een cavani/higuain zou top zijn. Maar wenger gaat dit niet doen. En gevolg hiervan volgend seizon zal voelbaar zijn. Ik geloof echt wel dat volgend seizoen zn laatste word. Top 4 was altijd mogelijk, maar nu staat tottenham er, en volgend seizoen liverpool ook. 7 topploegen, en maar 4 CL. Arsenal is voor mij de outsider van de 7.

25 mei 2016 om 06:45

Je zegt een hoop wat in het nadeel is van Arsenal maar nul komma nul argumenten waarom dit zo is.

Arsenal eindigt al 20jr in de top 4 en elk jaar wordt gezegd dat het ze dit seizoen niet zal lukken. Geen garantie dat het nu weer zal lukken, maar het is waarschijnlijker van wel dan van niet.

De nieuwe coaches hebben tijd nodig om alles op de rit te krijgen. Pep en Conte kennen de PL nog niet en vooral Pep moet nog flink sleutelen aan de selectie. Spurs moet maar eens zien dat ze hun beste seizoen ooit kunnen evenaren, laat staan overtreffen. Liverpool is nog ver van de machine die het moet zijn, daar gaat verdedigend nog teveel mis.

Arsenal de outsider noemen terwijl daar naar alle waarschijnlijkheid de minste veranderingen plaatsvinden is een beetje vreemd....

25 mei 2016 om 07:58

Tuurlijk wenger moet gewoon even real en psg plunderen. Makkie toch? Wat een simpele zielen lopen hier toch rond zeg! En wat meer respect voor deze man en zn prestaties zou op zn plaats zijn!

25 mei 2016 om 10:31

"volgend jaar niet het geval, en met een giroud, mertesacker kom je er gwn niet"

Los van al het andere gebazel, vind ik het opmerkelijk dat je nu al weet dat alle 3 de andere topclubs goed zullen presteren. Dat zien we later wel, het is niet omdat het grote trainers zijn dat ze het in 1,2,3 op de rit krijgen.

26 mei 2016 om 19:04

@ Bon Jovi

Top 4? Wat stoer zeg. Het feit dat men genoeg neemt met een plek in de top vier is de reden waarom Arsenal geen topclub meer is. Schandalig reactie van je. Arsenal is het verplicht om op basis van haar verleden, kapitaal en aanvang jaarlijks serieus te strijden om alle prijzen. Het is juist die slappe houding van jou wat ervoor zorgt dat Arsenal maar geen kampioen wordt.

26 mei 2016 om 20:12

Hoor je het nou bon jovi? Het is allemaal jouw schuld

26 mei 2016 om 21:18

Matthaus

Ik heb al vaker gemerkt dat lezen je sterkste punt niet is. Nergens zeg ik dat ik tevreden bent met een top -4 plaats, ik ben het kostmoe om altijd 3e of 4e te worden maar ik ben niet bang om de top -4 te missen, dat halen we sowieso wel.

26 mei 2016 om 23:39

@ Bon Jovi

Je zegt: ' men zegt altijd dat het Wenger niet zal lukken.' Nou geloof mij, de meesten bedoelen daarmee dat vinger geen kampioen wordt. Dat Arsenal in de top vier beland is irrelevant. Het gaat om het kampioenschap. Maar goed, als ik het verkeerd heb gelezen, dan is het mijn schuld.

28 mei 2016 om 11:00

Een titel gaat opnieuw niet lukken, daar gelooft bijna niemand in. Ik ook niet.

Perfecte keuze, Manutd heeft een vd beste ooit. Dit is voor de mensen die er NIET mee eens zijn.

Mourinho blijft normaliter 2-3 jaar, maar welke coach op topniveau doet dat niet? Het is heel simpel als je her goed doet krijg je een nieuw contract. Guardiola ook 3 Jaar Bayern niks mee.

Mou heeft jeugd geen kans, maar op Topniveau moet toppers spelen als zijn ze 20 of 34 jr. Heel simpel.

Mourinho speelt geen aantrekkelijk voetbal. Met Porto en Inter speelde hij naar zijn kunnen en wordt daar gezien als een legende. In Madrid records met punten en doelpunten. In chelsea aantrekkelijk voetbal, mensen die zeggen van niet hebben 5-6 wedstrijden gezien waar verliezen desastreuze gevolgen zou hebben.

Mourinho heeft een slechte persoonlijkheid. Kijk maar naar Alex Ferguson, hij verklaarde zelf dat hij veel zag van hem in Mou.

Hopelijk is alles duidelijk nu.

25 mei 2016 om 05:39

Toppers moeten op topniveau zijn ook al zijn ze 20 of 34? Jij reflecteert het probleem dat Mourinho met zich meebrengt. Hij denkt heel vaak niet aan de continuïteit van de club. Daarbij kan iedereen met een miljoenenselectie, als die van Real of Chelsea, tegen de kleintjes leuk aanvallend voetbal spelen, maar dan moet je wel de ballen hebben om dat met zulke selecties ook tegen de grote jongens te doen. Dat is het probleem dat veel mensen met hem hebben.

25 mei 2016 om 07:49

Waarom moet dat?

Nu krijgen we een nog onattractiever United, zonder de talenten die zijn doorgebroken. Die kunnen maar beter meteen vertrekken (Fosuh-Mensah).

Jorge Mendes zal zijn cliënten ook wel weer aandragen, dus we krijgen weer een compleet nieuw United. Net nu ze met eigen jeugd hun gezicht weer een beetje terugkregen, zonde.

25 mei 2016 om 07:51

Hou op met iedereen napraten! Onaantrekkelijker dan 49 goals in een seizoen kan niet. En mou staat niet bekend om het doen van extreem veel aankopen. Hij stast wel bekend om het doen van goede aankopen!

25 mei 2016 om 08:11

Ik heb de teams van 'Mou' anders zelden leuk zien voetballen hoor.

25 mei 2016 om 08:24

Je klinkt sws niet als iemand die echt voetbal kijkt. Real scoorde onder hem in 2 vd 3 seizoenen meer goals dan het grote barca
Maar evengoed zei ik niet dat het altijd sprankelend en geweldig was of gaat worden. Ik zei dat onaantrekkelijker dan onder lvg niet kan. Ik weet niet of je dit seizoen wedstrijden van United gezien hebt, maar ik heb ze werkelijk nog nooit zo waardeloos zien spelen als de afgelopen 2 jaar. Zelfs onder moyes vond ik het beter.

25 mei 2016 om 08:29

Oh en Inter was onder hem 2 jaar de ploeg met de meeste goals en porto heeft in de geschiedenis niet zoveel gescoord in 2 seizoenen als onder hem. En bij chelsea werd ook veel gescoord, maar ik weet niet of hij daar records vestigde. Weet wel dat ze toen ook een keer 15 goals meer dan United hadden of zo in een seizoen.

26 mei 2016 om 20:52

Maar jij kijkt ook alleen naar de grote wedstrijden waar mourinho miss niet aanvallend speelt.

Je ontsla een trainer omdat je een trainer wil hebben die eerder dit seizoen met een veel betere selectie ontslagen is omdat ze bijna op een degradatie plek stonden.
Ik snap de logica niet van het bestuur van ManU.
Ze namen vGaal aan om een team op te bouwen. Een meerjarig stappenplan zeiden ze om een gezonde toekomst te verzekeren met een team wat nog jaren bovenin mee kan draaien.
Dus dan heb je met van Gaal de perfecte trainer in huis.
Maar na 1 seizoen moesten ze plotseling kampioen worden wat natuurlijk op voorhand al een onmogelijke opgaven was. Dus dan willen ze CL voetbal halen. Dat is door een heel raar seizoen in de BPL niet gelukt dit jaar. Maar ze hebben dan ook hun halve basis elftal moeten missen dit jaar door blessures dus dat zou een hele zware opgaven worden. Maar ipv nieuwe spelers te halen geeft vGaal de eigen jeugd de kans. Iets waar United om bekend sta om te doen onder fergie. En met succes want er zijn een aantal jeugdspelers doorgebroken wat weer goed is voor de toekomst (jarenplan). Maar daardoor liepen ze net CL mis, wat eigenlijk meer dan normaal is als je naar de selectie kijkt.
Ipv Cl wat geen toch echt geen prijs is geeft hij de club wel de FA cup. Iets wat zelfs al jaren niet meer onder sir alex is gebeurd.
Waarmee ze wel direct geplaatst zijn voor de europa leage.
Maar dat is niet genoeg voor het bestuur.
Nee louis moet plaatsmaken voor een trainer die eerder dit seizoen ontslagen is omdat hij bij een club met een veel betere kampioenselectie rond een degradatie plek stond.
Een trainer die geen kijk heeft naar de jeugd en alleen maar naar de korte termijn kijkt. Iemand die overal voor controversie heeft gezorgd en zn clubs altijd in puin achterlaat.

Dus voor mij is het bestuur van ManU nu totaal ongeschikt voor deze club. En heeft de club nu echt zijn identiteit verloren.

25 mei 2016 om 10:51

Goede reactie, vind zelf ook dat hij had moeten blijven. Na de FA cup winst kreeg hij normalitair meer aanzien. Mocht helaas niet zo zijn. Ben ook ontsteld door de zee van kritiek op deze site van landgenoten op vGaal. Tis wel een Nederlander he, maar echte trots kennen wij helaas niet.

Mourinho past in mijn ogen totaal niet bij het grote manU, maargoed, hij koopt wel altijd goed in, ben erg benieuwd nu hij er toch al zit wat er volgend seizoen gaat gebeuren. Ook omdat hij zal willen concurreren met Guardiola.

25 mei 2016 om 13:16

lol hij wordt hier juist eindeloos verdedigd door medelanders die vinden dat 5e worden met waardeloos spel en nul vooruitgang boeken, na het uitgeven van honderden miljoenen, best wel goed is

26 mei 2016 om 18:55

Volkomen mee eens. Ik heb het in eerdere topics over man u ook over gehad. Daarbij gooi je alles van de afgelopen 2 jaar gewoon over de boeg voor zogenaamd instant succes, way ik zeer betwijfel. Want het team heeft eigenlijk nog minimaal 5 toppers nodig om echt mee te doen met de top. En dan heb ik het niet eens over de reserves. Daarbij zullen chelsea, man c en anderen ook nog eens investeren. Zo makkelijk zal het niet worden voor mou.

Als er wat gehaald moet worden dan: Godin, kroos, naiglolan, James lewandowski en griezmann op rechts. 500 mil.

26 mei 2016 om 19:22

Naiglolan is echt een goeie speler, vind ik ook

26 mei 2016 om 19:24

Ik denk ook dat ie erg goed in de pl zou passen.

Woodward kennende geeft hij Mourinho een 5-jarig contract met een jaarsalaris van 60 miljoen, zodat hij hem in oktober kan ontslaan en 300 miljoen aan oprotpremie kan meegeven. Daarna gaat ie naar huis met het gevoel van: "dat heb ik weer goed geregeld, papa Glazer zal trots op mij zijn".

25 mei 2016 om 07:53

Overal wordt gesproken over 3 jr a 15m pond.

ManU onder Ferguson was geen koopclub. Sinds zijn vertrek zijn zoveel miljoenen geïnvesteerd in spelers die het niet waar kon maken.

Wat een haat hier op deze man zeg. En wat een totale blindheid voor onze falende nederlandse coach.
Ik las het gisteren al .. We will be hated again! Kan niet wachten op de transfers en het nieuwe seizoen! Hij gaat het sws beter doen dan zijn en jullie goede vriend!

25 mei 2016 om 09:05

Vind ik ook belachelijk. Wat Mourinho bij oa Inter en Porto heeft gepresteerd is fenomenaal. Echt geweldig. Hij is een tacticus en daar houd ik wel van. Alleen ik hoop wel dat hij zijn dolle acties achterwege laat, dat heeft hij helemaal niet nodig.

25 mei 2016 om 09:22

Ja dat hoop ik ook, maar ik vrees het ergste ; Al zal het iig in het eerste seizoen wel meevallen. Ook beetje afhankelijk van zn resultaten.

26 mei 2016 om 19:01

Van Gaal heeft die man opgeleid, die is geen tacticus?? Ajax, Bayern , barca en WK vergeten. Kom op zeg...

26 mei 2016 om 19:07

Waar zegt iemand dat van gaal dat niet is dan?

26 mei 2016 om 19:21

Rbn- vind het goed dat mou wordt gehaald omdat ie een tacticus is. Die had je al in huis en naar mijn mening zelfs een betere.

26 mei 2016 om 21:01

Dat heeft Van Gaal niet laten zien, nu is het tijd voor Mourinho.

26 mei 2016 om 22:33

Uhm...dat heeft ie juist laten zien. Dat het vaak erg saai wss, ben ik met vele eens. Maar de hand van van Gaal zie je toch duidelijk. Met balbezit opbouwen via een systeem waarbij het team belangrijker is dan het individu. Dat heeft ie bij Ajax, barca en bayern gedaan. Ik zie bij mou veel minder tactiek, de verdediging staat er. Maar veel was reactie voetbal. Dan heb je een hazard die top speelde vorig jaar en je kampioen maakte. Nu heeft o.a hazard een minder jaar en dat hele team speelt degradatie. Heeft er ook mee te maken dat je niet op vastighed eden. Kan terug vallen. Dat teams zo tot de ondergrens vallen met zulk spelers materiaal zegt eigenlijk genoeg over je als trainer. leuk je hebt 1 a 2 jaar succes en vervolgens zakt alles in als kaartenhuis.

27 mei 2016 om 12:33

Bij topclubs als Manchester United is er geen tijd om een team op te bouwen. Daar wordt constante prestaties en prijzen verwacht. Van Gaal heeft daarin gefaald. Het is dus tijd voor iemand anders en nu is het Mourinho.

Als hij over 2 jaar niet terug is aan de Engelse cq. wereldtop dan zal hij daar ook op worden afgerekend.

25 mei 2016 om 09:20

Inderdaad Dante, het begint zo langzamerhand gewoon lachwekkend te worden wat sommigen aandragen en om te zien hoeveel gasten elkaar napraten met onzin. Lijkt allemaal puur gebaseerd op sentimenten omdat LvG het niet gered heeft..
Waarom wordt LvG door Nederlanders gezien als ‘god’ en proberen ze hem te verdedigen door United, Woodward (oké, mede schuldig) en het 11tal altijd de schuld te geven, LvG heeft afgelopen seizoen gewoon zwaar gefaald, doelstellingen als; sowieso bij de eerste 4, meedoen om het kampioenschap, tweede ronde CL halen etc. etc. heeft hij gewoon niet gehaald - voornamelijk door het slechte voorspelbare en slaapverwekkende positie voetbal wat hij zijn ploeg liet spelen.

Zijn doelstelling “publiek vermaken” heeft hij al 2 seizoenen niet waargemaakt, en dit blijkt nu de belangrijkste redenen te zijn dat LvG eruit moest. Het publiek keerde tegen hem en dit zou gevolgen (kunnen) hebben op de verkoop van seizoen kaarten en wedstrijdtickets voor volgend seizoen.
Publiek & sponsoren zijn heilig bij & voor Utd, niet de trainer..

Iedereen loopt in elk topic te roepen dat het met Mourinho slechter zal gaan, waarschijnlijk zeggen zij dit omdat zij juist bang zijn dat Utd er nu eindelijk op vooruit gaat, ja hij verdiend niet altijd de schoonheid prijs met zijn voetbalspel & gedrag maar mijn god, nu al roepen dat Utd kapot gaat, jeugd geen kansen krijgt, alleen maar aankopen gaat doen etc etc..
Hij heeft overal wel bewezen dat hij 1- prijzen pakt, 2- jeugd/talent inpast (als ze goed genoeg zijn) en 3- zijn aankoop beleid gericht is op het beter maken van het 11tal.
Het spijt me maar met Mou zal United allen maar sterker worden en slechter dan Moyes & LvG gaat hij het echt niet doen.. Helemaal omdat Mou United altijd heeft gezien als zijn droom, dat hij 3 jaar geleden weer naar Chel ging kwam puur omdat Fergie Moyes een vriendendienst bewees, toen der tijd stond Mou al te trappelen om het stokje over te nemen

Vooral de “zogenaamde” United fans die lopen te zeiken op de club en het aanstellen van Mou, wordt tijd dat deze figuren zich gaan afvragen of ze überhaupt wel fan zijn, lijken mij eerder “glory hunters” die “fan” werden na het aanstellen van Lvg.

25 mei 2016 om 09:30

Helemaal mee eens! Ik heb me ook heus wel eens lopen ergeren aan zn verdedigende spel, maar mensen moeten gewoon eerlijk zijn. Hij doet dit alleen of als er heel veel op het spel staat, of als de tegenstander gewoon duidelijk beter is. En dan wint hij nog vaak ook. Nou prima toch? Ik zou het wel fijn vinden om weer regelmatig te winnen. Feyenoord supporter zijn is al zwaar genoeg, maar de laatste jaren winnen allebei mn ploegen niks

26 mei 2016 om 19:16

Je zelf ingenomenheid spat er van af vriend. Men kan een andere mening hebben dan jij. Dat jij denkt dat ie vervolgens onstaan vanuit patriottisme kan ik nog wat van begrijpen. Maar die verheerlijking van mou, begint me nou ook wel m'n strot uit te komen. Mou is de verlosser, hij is the special one.... Die man heeft dik gefaald dit seizoen, vele malen erger dan de zonde bok van Gaal. Maar daar hoor je al die mou-gelovige niet over.

Van Gaal, had er meer uit kunnen halen. Geef ik je groot gelijk in. Maar als je naar de situatie kijkt het proces waarin ze zitten. (Blessures, opbouw fase) is helemaal niet zo vreemd dat ze 5e zijn geworden op een haar na en de fa hebben gewonnen. Wat heeft mou gedaan dit seizoen met een betere selectie.

26 mei 2016 om 19:04

Je weet toch dat mou ontslagen is dit seizoen omdat chelsea degradatie voetbal speelde, die een veel betere selectie had dan van Gaal. Daarbij wint van Gaal de fa en op een haar na geen cl. Chelsea speelt niet eens Europees. Dus wie is er blind.....

26 mei 2016 om 19:19

Hij heeft 1 slecht seizoen in 10-15 jaar niks dan winnen .. Is hij dan een goede of slechte coach?

26 mei 2016 om 19:31

Maar dan ook een barslecht seizoen met de beste selectie, naar mijn mening, van de bpl. Dat zelfde kan je ook over van Gaal zeggen. Omdat ie met een verjongd elftal, 5e is geworden( op doelsaldo) en de fa heeft gewonnen. Is ie slecht en moet ie ontslagen worden en mou moet komen als de verlosser. Dat klopt niet echt.....

26 mei 2016 om 19:34

Nee, hij heeft 2 volle jaren gehad en het is niet alleen niet vooruit gegaan, maar zelfs slechter geworden. Louis van Gaal is een topcoach dat weet ik echt wel. Maar om wat voor reden dan ook klikte/lukte het niet. Volgens de geruchten liep het ook stroef met de spelers. Dan kan zo'n grote club het gewoon niet nog een jaar proberen. Andersom werkt het net zo. Mou is een held bij chelsea, maar werd een paar maanden na de titel ontslagen. This is modern football, of we het nou leuk vinden of niet.

26 mei 2016 om 19:50

Heb je volkomen gelijk in met modern voetbal, zeker in engeland. Die weten van gekheid vaak niet wat ze met die miljoenen moeten. Maar consistentie en visie is ver te zoeken in de bpl. Afgezien van arsenal en een enkeling er naast. Het zal ook een van grootste redenen zijn, naar mijn idee, waarom engelse clubs steeds verder wegzakken van de top. Elk jaar maar een dozijn nieuwe spelers halen en een nieuwe coach zal je wss niet zo ver brengen. Daarom hadden ze het proces met van Gaal door moeten zetten en dan kan Giggs het overnemen. Nu komt mou en kan je opnieuw beginnen en Giggs zal hoogst waarschijnlijk niet samenwerken met mou. Terwijl eigen jeugd op de bank mag gaan zitten. Wat volgens mij niet de filosofie was van man u of fergie. Mou staat gewoon averechts tegenover datgene wat man u vroeger ambieerde. Momenteel is het blijkbaar instant succes en korte termijn. En dat is nou eenmaal zonde van zo'n vroeger chique club net verstandig beleid en doorstroming van uit de jeugd.

26 mei 2016 om 20:17

Ik heb het hier al heel vaak gezegd nu, maar iedereen is al gehersenspoeld.
Mourinho staat er niet om bekend halve elftallen te vervangen, behalve de eerste keer bij chelsea. Hij staat er juist bekend om gerichte goede aankopen te doen. Ook laat hij heel veel jonge spelers spelen als ze goed genoeg zijn, al geef ik toe dat hij ze niet vaak uit de opleiding haalt. Maar de spelers die zich nu al bewezen hebben zoals rashford en fosu mensah gaan gewoon spelen dat weet ik zeker.

Ook weet ik niet of giggs blijft of niet. Ik kan zo gauw geen reden verzinnen waarom niet. Maar dat maakt niet uit. Giggs is er niet klaar voor om hoofdcoach te worden. Als hij wat anders wil gaan doen moet hij dat doen.

En wat United vroeger ambieerde gaat nu gewoon niet meer. Er moet succes behaald worden. Dat is zo'n enorm bedrijf gewoon verplicht, anders gaan ze liverpool achterna.

26 mei 2016 om 20:20

Ik ben er iig van overtuigd dat giggs het veel liever overneemt als er een goede basis is. Een club ter grote van United opbouwen is voor hem ook veel te riskant. Nog zo'n jaar en ze moeten hem ook ontslaan. En dan? Beter eerst de club op niveau en het liefst eerst wat ervaring als hoofdcoach op gaan doen. Als dat betekent dat hij eerst weg moet, so be it.

26 mei 2016 om 21:56

Je moet wel dat halve team gaan vervangen wil je kampioen worden. Een arsenal, man c, Tottenham zullen buiten het feit dat ze al verder zijn in de ontwikkeling, zullen zij ook nog es gaan investeren. Wil je daar bij blijven, zul je wel moeten.

Mou kocht eerst dik in en vult het vervolgens met wat je zegt gerichte aankopen aan. Maar laat tegelijkertijd aankomende toppers als de Bruyne en lukaku op de bank wegrotten. Spelers die ze juist konden gebruiken.

Die jonge spelers kan je op 1 hand tellen, bij zowel chelsea als real. Onder van Gaal speelde tiener's over de 2000 minuten. Bij chelsea 440 min. Dit seizoen.

Giggs zou hebben aangegeven dat ie niet met mou zou willen, over de jaren heen. Giggs werd erbij gehaald voor de toekomst, om van Gaal op te volgen. Nu mag mou het nog minimaal 2 a 3 gaan doen. Daarbij komt mss ibra bij als speler coach. Is niet echt netjes naar mijn idee. Maar het hele ontslag verliep ook alles behalve chique.

Liverpool zullen ze niet achterna gaan. Man u heeft een achterban over de gehele wereld. Volgens mij zijn ze de grootste met real qua omzet en achterban. Met die Adidas deal en de nieuwe inkomsten komt er meer dan genoeg binnen.

26 mei 2016 om 21:58

Had gewoon van Gaal kunnen opvolgen met veel eigen jeugd spelers. Martial werd ook op advies van Giggs gehaald. Die was al bezig met z'n eigen team.nu komt mou en dat kan geheel de goot in.

Ik vind niet dat Van Gaal gefaald heeft, hoe kan je een club die al niet lekker liep ineens weer omtoveren jn een topclub? Niet, dat heeft tijd nodig. Helaas gunde ze die Van Gaal niet. En mocht Mourinho de nieuwe trainer worden denk ik niet dat hij in een keer erin zal slagen om er weer een topclub van te maken

26 mei 2016 om 00:55

Gelijk weer een topclub zijn of het net zo slecht of slechter als moyes doen zijn twee heel verschillende dingen!

Zeuren dat er slaapverwekkend voetbal wordt gespeeld onder van Gaal en vervolgens Mourinho als opvolger aanstellen. Maar hij zou het wel weer goed doen en goede resultaten boeken.

26 mei 2016 om 18:51

Mourinho zijn voetbal is 10x leuker dan dat van Van Gaal. In de wedstrijden tegen de ''kleintjes" speelt Mourinho gewoon altijd aanvallend. Als hij inziet dat zijn team minder is dan de tegenstander dan past hij zijn tactiek aan om de kans op een overwinning zo groot mogelijk te maken. Perfecte coach voor United lijkt me.

En voor degene die denken dat United briljant speelde onder Fergie, nou dat is echt onzin. Ook onder Ferguson werden er veel verschrikkelijke wedstrijden gespeeld. Maar hij boekte resultaten en daar gaat het nou eenmaal om.



Ik kijk er naar volgend jaar bpl wordt smullen.
Mourinho is in mijn ogen en top trainer maar niet voor Man utd .
-geen aantrekelijk voetbal sommige noemen het anti-voetbal .. Ik zelf zie het als resultaat- voetbal.
- houdt van oudere spelers 30+- zie chelsea , inter , real madrid .
-Is teveel met de media bezig (randzaken)
-Is ook niet iemand die jeugd en echte kans geeft .
Al met al kom ik tot deconclusie dat Mourinho geen goeie keus is voor Man utd.

Man utd moet ballen tonen en Ronald Koeman halen !

26 mei 2016 om 19:02

Met andere woorden, je praat iedereen na. Kijk eens naar de statistieken. Mourinho zijn teams hebben in al zijn seizoen als manager meer goals gemaakt dat United onder Ferguson op 1 seizoen na. Record aantal goals en punten bij Real verbroken etc. Speelde met Chelsea ook gewoon goed voetbal toen ze kampioen werden.

Prima coach voor United!

26 mei 2016 om 19:10

zelfs in 2 van zn 3 seizoenen in spanje meer gescoord dan barca

26 mei 2016 om 19:54

Ik praat niemand na.. Kijk zijn Cl wedstrijden eens terug waar hij met en top team parkeer de bus speelt.

Nogmaals respect voor wat hij heeft gewonnen allemaal ..,voor al Inter en Porto was en wereld prestatie .

26 mei 2016 om 19:55

Dus is hij ineens geschikt voor Man utd ?

Geweldig nieuws voor united! De grootste kans om weer te gaan winnen!

Ik denk dat trouwens James ook komt, al hoor ik zijn naam niet in de geruchten. Maar is een topspeler, beetje op dood spoor bij real, en een speler van mendes.

Idereen kan zeuren wat ze willen, maar ik denk dat de tegenstanders zich niet meer zo op hun gemak gaan voelen als afgelopen seizoen! Deze man is een winnaar, net als United hoort te zijn!

26 mei 2016 om 19:59

Elke trainer is en winnaar .

Moyes en LvG hebben gewoon hard gefaald .

Ik zou Koeman aanstellen om het volgende .

Goeie prestaties met Southampton.

Geeft jeugd de kans
Speelt herkenbaar voetbal
Haalt het max uit zijn teams

26 mei 2016 om 20:04

heeft koeman veel jeugdspelers erbij gehaald dan bij southampton? heb het niet heel goed gevolgd, maar valt volgens mij wel mee. En koeman is een prima trainer, maar niet echt de trackrecord van mourinho vind ik. Ik denk dat ze dat een te groot risico zouden vinden.

26 mei 2016 om 20:24

HahagHaha grappenmaker Koeman en groot risico vinden op basis van ??????

Maar Mou geen groot risico vinden 😅

Koeman is gretig hij wil prijzen winnen met herkenbaar voetbal .

Zijn salariseisen zijn ook niet zo groot ..,stel dat je hem moetontslaan om welke reden dan ook.

26 mei 2016 om 20:25

Jeugd van Man utd kan je ook niet vergelijken met die van Southampton.

26 mei 2016 om 20:31

En wat maakt salaris nou uit? Als mou het niet krijgt, stoppen de glazers het in hun dikke zakken.
En natuurlijk is een opkomende trainer (want dat is koeman toch ondanks zn jaren ervaring) een groter risico dan een bewezen winnaar. Deze man heeft overal prijzen gewonnen en veel ook. Doe niet zo sentimenteel. Hij is wel een mafkees, maar geen trainer die nu beschikbaar is geeft je een grotere kans op prijzen pakken. Niemand kan ontkennen dat dit een toptrainer is, zelfs niet degene die hem haten.

26 mei 2016 om 20:31

lol southampton staat bekend om zn geweldige opleiding. bovendien is alles in verhouding. De eisen voor het niveau van de spelers is bij southampton ook lager.

26 mei 2016 om 20:45

Zie mij eerdere reactie waar ik aangeef dat mou en toptrainer is .

Southamton jeugd kan je nuet vergelijken met de jeugd van Man utd.

Top talenten gaan naar Man utd en niet Southapton.

Southampton scout jonge talenten in Groot-Britanie.
Man utd zoekt ze overal op.

26 mei 2016 om 21:02

Lol vandaar dat alle topclubs elk jaar bij southampton op de deur staan te kloppen om hun spelers te kopen ..
Maja ok je zegt het zelf ook. Mou is een toptrainer. Goede deal van United toch dan? Ik snap nu niet meer precies wat je bedoelt te zeggen. Jij zou koeman aanstellen? Dat mag, maar United heeft mou gekozen En ik denk dat de concurrentie veel liever koeman had gezien om voor de hand liggende redenen!

26 mei 2016 om 21:16

Zoals je eerder zij dat je Southampton niet zo nauw volgt noem mij paar spelers op die worden gevolgd door de zogenaamde topclubs😂

Mourinho is geen garantie voor succes eerder garantie voor gezichtsverlies

26 mei 2016 om 21:41

Pelle (juve) en Mane (united). Afgelopen jaren Shaw / Schneiderlin / Lambert / Lovren / Lallana weggekocht. Wanyama hoor je ook regelmatig. Rodriguez voor zn blessure .. Maar ja maakt niet uit. Als jij vindt dat southampton geen goede jeugdopleiding heeft, dan hoef ik er eigenlijk ook niet heel serieus op in te gaan.

En wat is heel die jeugdobsessie nou eigenlijk? Ik geloof niet dat Guardiola bij Bayern meer jeugdspelers heeft door laten stromen dan Mou in zn afgelopen periode bij Chelsea. Maar daar hoor je niemand over. En dat is de periode waarin Mou de minste jeugdspelers heeft door laten stromen in zn carriere. Bij real heeft hij meer jeugdspelers laten debuteren dan Ancelotti, Benitez, en Zidane samen.

Niemand is garantie voor succes. Maar statistisch gezien is de kans met Mou groter dan met alle andere beschikbare trainers. Dat jij koeman boven hem zou verkiezen zegt meer over jou dan over Mourinho.

26 mei 2016 om 21:52

Hahaha jij bent helemaal de weg kwijt. Shaw ,,Lallana komen uit de jeugdopleiding van Southampton😂. Korte termijn trainer heeft man utd nix aan!!

Waarom haal je andere trainers erbij ?

26 mei 2016 om 21:54

De rest is goed gescout.

Pelle, Mane en de rest die jij opnoemt

26 mei 2016 om 22:06

Omdat ik een punt wilde maken .. Alleen is dat verspild aan jou

Ok nou nog een keer dan. Wil jij zeggen dat de jeugdopleiding van Southampton niet bovengemiddeld goed is is in Engeland? Ik vind zelf namelijk Shaw en Lallana niet onderdoen voor bijv Rashford en Borthwick-Jackson. Fosu Mensah noem ik niet, want die is pas opgepikt bij ajax. En ik zie bijv Blackett en Mcnair niet zomaar dat niveau halen.

Anyways heeeel lang verhaal kort. Mou is de best mogelijke keuze. En zeker beter dan Koeman (die nog minder jeugd door laat stromen dan Mou, behalve bij Feyenoord dan, omdat we geen geld hadden. En zelfs daar waren de meeste al in het 1e toen hij kwam). Fijn seizoen alvast!

26 mei 2016 om 22:14

Ik neem jou niet meer serieus . Jij vergelijkt lallana met Rashford . En draver vergelijken met en ruwe diamant 👍

We krijgen een update van een gerucht. Nu ben ik er wel klaar mee. Graag alleen nog maar posten als het waar is. Wat een onzin. Drie berichten per uur over manU.

26 mei 2016 om 19:31

Dit is geen gerucht meer. Hij staat online met een united shirt in zn handen. Het is officieel.

Mensen die zeggen dat ze geen leuk voetbal hebben gezien van mourinho, heeft alleen champions league wedstrijden van hem gezien. Neppe mensen. Als je naar elke wedstrijd kijkt, weet je dat mourinho aanvallend speelt en weet hoe ie moet winnen tegen de toppers

26 mei 2016 om 21:06

Leuk voetbal hhagaga wat en grap!

Degradatie voetbal met Chelsea vind jij mooi voetbal.

1 ste jaar van Mou is meestal goed daarna valt alles uit elkaar ..en maakt hij van topspelers (Hzard) amateurvoetballers die nix met en bal kunnen.

Korte termijn trainer dat is nix voor Man utd . Lange termijn trainer is wat Man utd weer aan de top brengt geen psyco als Mou die het nieg boeit wat de fans ervan vinden .

26 mei 2016 om 21:58

Hahaha dit zegt toch eigenlijk gewoon alles? In 15 jaar 1 slecht seizoen en jij raakt er niet over uitgepraat .. En Hazard is bij chelsea pas echt goed gaan spelen onder mourinho Jij kletst echt maar wat raak hoor!

26 mei 2016 om 22:10

Hahahaha jij bent duidelijk fanboy van Mourinho 😍

In 15 jaar 1 slecht seizoen meen je dat ?

Al zijn eerste jaren zijn top daarna valt alles uit elkaar .Dus moet je helemaal opnieuw beginnen .

Hij alleen geslaagd in milaan en porto voor de rest is het helemaal nix

Ojaa bijna vergeten zijn eerste periode bij chelsea heeft hij ook mooie dingen laten zien

26 mei 2016 om 22:23

Ik ben helemaal geen fan van mourinho. Ik vind het vaak een grote eikel en hou mn hart vast voor zn rare fratsen. Maar ik vind het wel een vd beste trainers ter wereld. Hij heeft het bij al zijn clubs goed gedaan. In 15 jaar 8 titels (en 3x 2e), 7 cups, 4 supercups, en 3 europese titles waarvan 2 champions leagues .. Dat vind ik best ok En ik verwacht dat hij het bij United ook goed gaat doen. Dus ik ben heel blij met zn aanstelling!

26 mei 2016 om 22:34

Nou volgend seizoen kan je hart heel goed vasthouden deze man spoort niet ( staat los van zijn kwaliteiten als trainer).

Zijn prijzenlijst is indrukwekkend indd.

Maar hoe verklaar je dat zijn 1ste jaar goed is en zijn 2de seizoen alles weg valt . Aan wie ligt dat ? Spelers/tegenstanders/scheidsrechters of toch mou zelf

26 mei 2016 om 22:41

2e jaar bij Porto: titel, supercup, champions league
2e jaar bij Chelsea (1): titel, supercup
2e jaar bij Inter: titel, cup, champions league
2e jaar Real: titel
2e jaar Chelsea (2): titel, cup
2e jaar United: ?, ?, ?

26 mei 2016 om 22:43

En het 3e jaar....? Dan krijg je weer een heel ander lijstje. 😂

26 mei 2016 om 22:44

Ook grappig dat je trouwens over koeman praat als lange termijn trainer. Weet je nog de uitspraak "koeman pakt de trein als ie langs komt"?

26 mei 2016 om 22:48

@blabla klopt, maar dat was de vraag niet. Hij heeft 2x een 3e jaar afgemaakt bij een club:
3e jaar Chelsea (1): 2e, cup, nog een cup
3e jaar Real: 2e, supercup
Ook niks om je voor te schamen.

26 mei 2016 om 22:52

Hahahaha wat en grappenmaker .

Koeman van psv naar Valencia tuurlijk gaat hij daarheen iedereen heeft ambities👍

Maar als je bij Man utd trainer bent 1 van de grootste clubs ter wereld dan zijn er maar weinig clubs die en trainer kunnen verleiden tot en tranfser 🤓

26 mei 2016 om 22:58

Als de barca-trein langs komt springt hij er gelijk op
Maar waarom ga je nou niet eens serieus op mijn posts in? Je zei net dat "en zijn 2de seizoen alles weg valt". Dan maak ik een mooi lijstje voor je met zn resultaten in zn 2e jaren bij al zn clubs .. en je zegt geen woord ..

26 mei 2016 om 23:04

Als je het zo brengt niet nee. Alleen moet je er dan wel bij vermelden dat bij beide teams hij een rotzooi achterliet. Chelsea 2 helemaal. Ik zal eerlijk zijn die man wint prijzen. Maar niet met aantrekkelijk voetbal, weinig doorstroming van jeugd , laat een rotzooi achter bij clubs als ze hem zat zijn en loopt weg met tig miljoenen in z'n zak. Ik vind het nou ook niet een boegbeeld voor je club. Maar dat is van Gaal ook niet echt qua gedrag.

26 mei 2016 om 23:10

Ja leuk man mooi lijstje heb je gemaakt👍

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat hij niet om kan gaan met en echt grote club.
Ik reageer uit emotie ik ga geen lijstjes zoeken op internet . Deze man is garantie voor gezichtsverlies imagoverlies . Alles waar Man utd voor staat gaat hij kapot maken.


26 mei 2016 om 23:13

Chelsea 2 valt geen speld tussen te krijgen. Dat was heel slecht. Maar chelsea 1 stond het jaar nadat hij weg ging in de cl finale en real won de cl finale zelfs in het jaar nadat hij weg ging.
Deze dingen blijven maar herhaald worden, maar ondanks dat andere mensen de feiten maar blijven herhalen, lijkt het alsof die niet blijven hangen.
Nee, misschien geen boegbeeld, maar we kunnen wel bezig blijven. Resultaten komen eerst. Legendes van de club met voorop Sir Alex en erachter jongens als Cantona die iemand in 2en schopte en Keane en Scholes die iedereen in 2en schopten waren toch ook niet heel aardig of zo? En idd van gaal is ook niet altijd de fijnste.
Ik begrijp gewoon die totale demonisering en ontkenning van de feiten niet, wanneer het op mourinho aankomt. Ik zeg net bijv tegen die zz dat ik niet geloof dat guardiola meer jeugd heeft laten doorstromen bij bayern dan mourinho bij chelsea. Weet je wat ie zegt? Waarom haal je er andere trainer bij .. Ik bedoel .. Dit gaat toch helemaal nergens over??

26 mei 2016 om 23:15

Ja je houdt niet van feiten dat werd me al duidelijk Kun je wel zielig gaan doen, maar je hebt er gewoon niets op te zeggen omdat er niets tegen in te brengen valt.

Alles waar United voor stond was winnen. Dat hebben Moyes en LvG al kapot gemaakt, dus Mou is daarvoor te laat!

26 mei 2016 om 23:18

Ik denk dat ie juist is gemaakt voor topclubs, alleen heeft ie een korte houdbaarheid datum. En als imago vind ik hem idd afschuwelijk. Dat bezetene wat een simeone, guardiola, van Gaal en mou hebben maakt ze top trainer's. Ook kloppe is zo''n gek alleen amicaler. Die gasten zijn eindeloos met voetbal bezig en willen alleen maar het beste volgens hun eigen filosofie. Al vind ik ancelotti dan weer de uitzondering op de regel.

26 mei 2016 om 23:23

Ancelotti was mijn droomkandidaat, idd omdat het een toptrainer is en nog een beschaafde man ook. Maar daar zijn er niet veel van (misschien zelfs maar eentje). Ik vind dat woodward vorig jaar lvg had moeten ontslaan en voor hem moeten gaan toen hij beschikbaar was. Maar dan had iedereen weer zitten piepen dat lvg maar een jaar de kans had gehad.
Nu was imo Mourinho de enige beschikbare toptrainer. Ik vind dat United in deze ellende gewoon niet het risico kan nemen om giggs of koeman voor de groep te zetten. Koeman omdat hij zich nog niet op topniveau bewezen heeft en Giggs omdat hij zich nog helemaal niet bewezen heeft.

26 mei 2016 om 23:25

Dat komt mede door fergie dat een moyes en van Gaal faalden. Fergie had er alles uitgeperst om nog 1x kampioen te worden. Toptalent pogba kreeg nauwelikjes speeltijd. Geen door groei, nauwelikjes jeugd. Moyes was totaal een verkeerde beslissing, met z'n fellaini....ik moet nog huilen erom. Van Gaal moest het weer opnieuw opbouwen wat de een heeft nagelaten en de ander niet kon. Fergie was in z'n eerste seizoenen ook totaal niks waard. Dat kwam allemaal pas later met een goede lichting in de jeugd en een paar goede aankopen.

26 mei 2016 om 23:27

Maar das lange termijn denken en visie hebben.

26 mei 2016 om 23:34

Ok is goed ik geef op 👍
Jij wint ok ...
Man utd pakt volgdn seizoen de titel ...de jaar daarop pakken ze de treble ...en dat allemaal volgens jou lijstje

26 mei 2016 om 23:36

Ik had van Gaal sowieso gewoon z'n proces af laten maken. Zo erg faalde die man helemaal niet, zoals vele zich voornemen. Maar das mijn mening. Nu die ontslagen is, kan ik idd weinig anderen bedenken. Ancelotti was zeker een top idee geweest. Maar beschikbare toptrainers zijn er idd weinig. Daarentegen had Zidane ook nog niks bewezen, was zelfs gedegradeerd met het 2e van real. Giggs was altijd al een erg intelligente speler en kent zowel de club als spelers erg goed. Een ervaren man ernaast had ook nog gekund. Mss dat meulensteen terug kon komen.

26 mei 2016 om 23:36

Ja dat blijf ik ook allemaal maar horen joh. Allemaal onzin die op de een of andere manier in mensen hun hoofden gestopt is. Ze waren kampioenen . Wanneer hoor je nou in godsnaam mensen dit over nieuwe coaches zeggen als ze falen? Alleen bij United hoor ik dit. De nieuwe coach is verantwoordelijk en moet spelers halen die hij nodig acht, aanvullen met jeugd, en zorgen dat de spelers die er zitten hun werk goed doen. Gewoon slappe smoesjes. Als Sir Alex gebleven was, was hij gewoon blijven knallen. Deze mannen hebben gefaald en we moeten ophouden met smoesjes verzinnen voor ze. Van Gaal heeft notabene zo'n beetje de hele basis vervangen. En wat is dan de smoes? Ja, zoiets heeft tijd nodig. Dag! Je hoorde niemand toen pep naar bayern ging en robbery half invalide was en basti ook en vast nog wel wat. Niet zeiken gewoon werken en resultaten. Anders wegwezen! Mourinho kwam naar chelsea 1, verving iedereen en werd kampioen! (bijna) Iedereen hier is totaal gebrainwashed.

26 mei 2016 om 23:38

@zz ik hoop het! al betwijfel ik die treble wel een beetje. maar hoop doet leven.

26 mei 2016 om 23:41

haha ok blabla ik geef het ook op. als je echt nog steeds blijft zeggen dat van gaal niet zo erg faalde, na een 4e en 5e plaats en 1 cup, na +300m aan investeringen. Ja, dan kan ik alleen concluderen dat de brainwashing permanent is, ongeacht hoeveel ik blabla ik snap sws niet waarom ik dit doe, maar kan t altijd moeilijk laten als ik zoveel onzin hoor. Het is zoiets als iemand van zn geloof af praten. fijne avond verder!

26 mei 2016 om 23:43

Dat was gewoon ancelotti die de cl won. Hij speelde totaal anders dan mou. Feiten kan je natuurlijk op verschillende manieren interpreteren. Jij vind dat van Gaal gefaald heeft dit seizoen, ik ben van mening gezien de omstandigheden dat het reuze meevalt. Neemt niet weg dat ie 5e is geworden en de fa cup heeft gewonnen. Das het mooie van meningen. Feiten gebruik je alleen maar om je eigen standpunt in te vullen.

27 mei 2016 om 00:08

Dat vind ik nogal kortzichtig van je. Omdat ik een andere mening erop na houd en het oneens ben met jouw redenering. Ben ik maar een gelovige die niet van z'n geloof af kan stappen. Misschien moet je effe van je ivoren toren afkomen om in te zien dat mensen een andwere mening hebben dan jij. Ik meerdere malen mijn meningen onderbouwd, dat jij er vervolgens niet mee eens bent. Tis je goed recht.

Ik lees al heel de avond het evangelie van mourinho geschreven door dante.

En op de eerste dag kocht hij toppers....op de derde dag werd ie kampioen....op de zesde eruit gesodemieterd en nam zondag om te genieten van z'n miljoen.

Dante 1:1

27 mei 2016 om 00:25

feiten vs onderbuikgevoelens. zo zie ik het. dat mag toch ook dan? en ik neem je niks kwalijk of zo heb alleen geen zin meer om hetzelfde te blijven zeggen. slaap lekker!

27 mei 2016 om 00:30

Je begrijpt er echt niks van he. Slaap lekker vriend. Het leven zal je nog moeilijk afgaan met zo'n instelling. Dat worden veel discussies vriend. Grapjes maker.

27 mei 2016 om 00:47

Lol ok laatste dan. Mijn leven verloopt juist om deze reden zo soepel. Ondanks dat ik soms wat te veel energie in een discussie stop, besef ik ook dat als het nergens heen gaat, het soms beter is om er gewoon lekker mee te stoppen! We zitten al 2 uur te ouwehoeren en zijn het gewoon niet eens en gaan dat blijkbaar ook niet worden. Prima toch? Kan gebeuren. Ik hoop dat ik gelijk krijg. Niet omdat ik graag gelijk wil hebben, maar omdat ik United graag weer eens wil zien winnen.

27 mei 2016 om 00:49

Mijn excuses, ik las je tekst verkeerd. Idd dat is je goed recht, net zoals het van iedereen in. Weltrusten.

27 mei 2016 om 00:50

We zijn fans van dezelfde clubs. Ik hoop ook dat ze gaan winnen, met eigen jeugd

27 mei 2016 om 00:55

Lol gaat ook gebeuren (iig een paar). Maar vergeet niet dat voor elke jeugdspeler die we doorstromen, die f***ing glazers weer 50 miljoen extra in hun zak stoppen Daarom maak ik me niet zo druk om dat aspect van het spel. Zie je blabla!

ik heb maanden geleden hier op VZ al aangegeven dat hij het zou worden...

Manu staat straks weer aan de TOP van Europa.

26 mei 2016 om 21:43

In maart zei Bedy Moratti het al in de pers, dus op zich hoefde je daar zijn ouders niet voor te kennen.

26 mei 2016 om 23:52

ten eerste was dat niet in maart maar al in Februari van Bedy Moratti, ik wist het daarvoor al.

27 mei 2016 om 00:01

Ok februari. Maar gerucht? Het filmpje staat zelfs op youtube of iig op internet waar ze na een avond uit met mourinho letterlijk zegt dat hij naar united gaat .. Dat noem jij een gerucht?

27 mei 2016 om 00:04

Als het zeker was dan was dit niet zo een soap geweest... En dat was niet uit dand mond van Mourinho. Ze kan van alles roepen.

27 mei 2016 om 00:09

En denk je nu echt dat als ze haar hadden gelooft dat van Gaal aan de poppen kast had mee gedaan.

En ik roep het al maanden en niemand is daar verder op ingegaan...

27 mei 2016 om 00:18

Jij kan ook van alles roepen. Ik vind een moratti die net heeft gegeten met mourinho minstens zo geloofwaardig als een kerel op vz, om er maar eens een understatement uit te gooien. Zn moeder kan ook zomaar iets geroepen hebben tegen jouw tante of weet ik t wie.
En ja dat geloof ik zeker. Lvg maakte er juist een poppenkast van. Want zelfs zonder moratti en jouw tante wist ik dit al. Als je zo slecht presteert vlieg je eruit en als 1 vd beste coaches ter wereld dan beschikbaar is die ook nog eens droomt van die baan dan hoef je niet naar school te gaan om te begrijpen wat er gaat gebeuren ..

27 mei 2016 om 02:39

je hebt gelijk.... Mij ken je ook niet... Misschien lul ik maar ui me nek... Je weet het niet en je zult dat ook nooit weten... Maar een ding weet jij en ik wel Mourinho is the best

27 mei 2016 om 09:25

Ja dat klopt
Maar zo bedoelde ik het niet hoor. Geloof je best. Wilde alleen zeggen dat ik Moratti ook best geloofde!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren