Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Guardado gaat zelfs al met PSV mee naar Portugal

Laatste update:

Koploper PSV speelt aankomende zondag de topper tegen Feyenoord en het is nog maar de vraag of Andrés Guardado in dit duel in actie kan komen. De middenvelder viel zondag in de slotfase van het duel met FC Groningen geblesseerd uit, nadat Tom Hiariej hem hard had geraakt. Guardado schreeuwde het uit van de pijn en zal maandag onderzocht worden in het ziekenhuis.

/

De Mexicaan, die werd vervangen door Jorrit Hendrix, kampt met een dikke enkel: het is nu nog onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur is. Spits Luuk de Jong hoopt dat de schade meevalt. "Hij is belangrijk voor het team", zegt de aanvaller in gesprek met De Telegraaf. "Hij kan even rust in het spel brengen of het spel versnellen."

"Maar hij is daarnaast ook gewoon een heel goede voetballer. Dat hebben we bij Nederland-Mexico wel kunnen zien", vervolgt De Jong. "Het is te hopen dat hij er niet lang uit ligt, want er komen belangrijke wedstrijden aan." PSV kwam zondag niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Groningen en heeft nu nog twee punten meer dan achtervolger Ajax.

Update 24 november 12.30 uur - Duel met Feyenoord lijkt niet in gevaar voor Guardado
De blessure van Andrés Guardado lijkt mee te vallen. De middenvelder viel zondag in de slotfase van het duel met FC Groningen geblesseerd uit en leek er ernstig aan toe. Thijs Slegers en Rik Elfrink, PSV-watchers bij Voetbal International en het Eindhovens Dagblad, melden maandag echter dat Guardado de wedstrijd tegen Feyenoord gewoon lijkt te halen. Zondag komen de Rotterdammers op bezoek in Eindhoven.

Update 26 november 10.30 uur - Guardado gaat zelfs al met PSV mee naar Portugal
De enkelblessure die Andrés Guardado zondagmiddag opliep tegen FC Groningen blijkt niet ernstig te zijn. De middenvelder is inmiddels alweer van de pijn verlost en zit in de wedstrijdselectie van PSV voor het treffen met Estoril van donderdag. PSV maakt op de website van de club bekend dat Phillip Cocu twintig spelers meeneemt naar Portugal en ook Guardado is in het vliegtuig gestapt.

Andrés Guardado is de beste middenvelder die PSV heeft

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

By far de beste speler in de Eredivisie. Onvoorstelbaar dat PSV hem heeft weten te strikken.

Het is inderdaad te hopen dat hij er niet lang uit ligt, maar ik hoop vooral dat Cocu hem niet meer gaat misbruiken als Cvm. Gewoon kiezen tussen Maher en Wijnaldum en Hendrix als achterste middenvelder laten staan.

24 november 2014 om 09:34

By far? Op dit moment is Clasie naar mijn idee de beste speler in het Eredivisie. Daarna een type Klaassen.. Guardado is best grappig om naar te kijken, maar absoluut niet de beste en al helemaal niet "by far".

24 november 2014 om 09:36

Clasie? Seriously?

Je hebt in ieder geval een lach op mijn gezicht gebracht.

24 november 2014 om 09:37

Laat me raden. Jij bent een Feyenoord supporter.

En Depay doet ineens niet meer mee in de Eredivisie? Clasie staat niet eens in de top 3.

24 november 2014 om 09:37

Als je denkt dat Clasie beter is dan Guardado snap je er toch echt heel erg weinig van.

24 november 2014 om 09:38

miss moet je dan maar eens een wedstrijd kijken. Clasie hoort samen met depay wijnaldum miss guardado en klaassen bij de beste spelers van de eredivisie.

24 november 2014 om 09:43

Nee een realistische aanhanger van Ajax. Daarnaast had Depay een prima start maar is hij de afgelopen weken niet meer zo dominant als hij voorheen was. Clasie is veel constanter en heeft veel meer potentieel.

Daarnaast staat hij in welk lijstje niet in de top 3? In jouw lijstje? Of dat van VI?

24 november 2014 om 10:26

Hahah dat jij denkt dat Clasie beter is dan Depay zegt al genoeg. Je kijkt met een bijzonder sterke feyenoord bril. Ik ben PSV supporter ja. Maar ik hoor van zo ongeveer elke voetbal liefhebber dat Depay met afstand de beste voetballer is in de Eredivisie. En dan kom jij ineenkeer aanzetten met Clasie. Clasie doet het goed, maar hij is niet zo goed als Guardado, en zeker niet als Depay.

24 november 2014 om 12:09

Clasie speelt anders altijd minimaal een 7 net als deze Guardado (op de wedstrijd vs PEC na dan).
Beiden vind ik beter presteren dan Depay en ze maken ook betere keuzes dan Depay in het veld!
Depay zal best de betere speler zijn, maar op dit moment zeker niet (qua prestaties dus, niet skills).
Clasie wordt echt onderschat hiero, wordt wat aankomend weekend.

Daarnaast vind ik het totaal niet relevant wie er beter is (clasie/guardado). Beiden spelers zijn belangrijk voor hun club! Alsof Guardado zoveel meer laat zien bij PSV dan bijvoorbeeld Clasie bij Feyenoord? Beiden spelers zijn op hun eigen manier belangrijk.

24 november 2014 om 12:11

Ik heb geen Feyenoord bril op. Zoals ik al zei ben ik een supporter van Ajax. Dat PSV lekker draait heeft meer te maken met het feit dat Wijnaldum sinds het WK zo gegroeid is dan hoe Guardado speelt. Maar goed, zo zie ik het. Dat maakt voetbal leuk, ieder heeft zijn mening.

24 november 2014 om 14:46

In jou top 3 niet...., maar laat me raden jij bent zeker voor Psv.

Clasie hoort met Depay zeker in de top 3.
Depay staat bij mij ook bovenaan, maar daarna komt toch zeker wel Clasie.

24 november 2014 om 09:38

@ Hoppa!

By Far de beste speler van de eredivisie? Zullen we aub niet gaan overdrijven nu hij opeens geblesseerd is? HIj vult de rol goed in maar hij is absoluut niet iemand die hierna weer naar een (sub) top club toe gaat groeien. Dat hij 2 stappen terug deed naar PSV (met alle respect) is daar ook een teken van. 5 jaar basis speler bij Deportivo, 2 jaar bij Valencia 66 wedstrijden gespeeld. BIj Leverkussen mislukt en nu bij Psv. Dat doe je niet als je de "beste speler van de eredivisie bent"

Bij PSV zijn Depay en Wijnaldum beter en belangrijker, bij Ajax laat onder andere Klaassen zien veel belangrijker te zijn etc

24 november 2014 om 09:42

Wijnaldum is op dit moment echt absoluut niet belangrijker dan Guardado hoor. Je kunt ook enorm belangrijk zijn zonder goals en assists.

24 november 2014 om 09:44

En Klaassen mag (nog) niet eens de veters van Guardado strikken met alle respect. Sowieso geen vergelijkbare spelers vind ik.

24 november 2014 om 09:47

Heeft niets te maken met de blessure dat ik dat zeg. En dat hij 2 stappen terugdoet is ook niet relevant. Natuurlijk hebben Klaassen, Depay en Wijnaldum veel potentie en uiteindelijk gaan ze het misschien ook wel verder schoppen dan Guardado. Maar Guardado is op dit moment in de Eredivisie gewoon van een totaal ander (veel hoger) niveau.

Het feit dat Klaassen bij Ajax 'belangrijker' zou zijn is natuurlijk ook totaal niet relevant voor wie beter is. Geeft alleen maar aan dat Ajax afhankelijker is van Klaassen dan PSV van Guardado.

Zo'n bal als Guardado op Maher gaf tegen Groningen (en dat soort ballen geeft hij wekelijks) dat kan niemand in de Eredivisie verder. Clasie en Klaassen al helemaal niet. Guardado kan schilderen met zijn linker, Clasie en Klaassen flikkeren wat klodders verf neer die soms goed landen.

24 november 2014 om 09:51

@ Wilshere

Het zijn geen vergelijkbare spelers qua positie. Maar Hoppa! beweert dat Guardado met afstand de beste speler van de eredivisie is. Dat is een uiting die buitensporig en totaal onrealistisch is. Dus als je dat beweert mag je ook gaan vergelijken met andere spelers, ondanks dat de posities niet matchen.

Dat Klaassen de veters niet mag strikken van Guardado tekent maar weer hoe objectief je bent, not. Klaassen speelt zijn 2e seizoen in de eredivisie. Vorig jaar 11x gescoord en 7 assists gegeven. Dit seizoen is hij één van de dragende krachten en is hij in 14 wedstrijden bij 12 doelpunten betrokken. Is hij gepromoveerd naar 3e aanvoerder. Vorig jaar talent van het jaar eredivisie. En is na Depay zeker de meest talentvolle speler van de eredivisie.

Guardado is een goede speler, maar de beste van de eredivisie? Absoluut niet.

24 november 2014 om 10:07

Een voetballer lijkt altijd beter als je er niets van verwacht, blijkt maar weer eens. Hij heeft een geweldige traptechniek, maar dat had Theo Janssen ook en dat maakt hem niet de beste voetballer van de eredivisie. Clasie en Klaassen doen absoluut niet voor hem onder. En als jullie dat wel vinden, kijken jullie of nooit naar Ajax en Feyenoord of jullie hebben de bril van van de Kerkhof geleend.

24 november 2014 om 10:16

Ik sluit me eigenlijk volledig aan bij de reactie van Hoppa.

En ik zeg met nadruk nog niet, omdat Klaassen zeker de potentie heeft om beter te worden dan Guardado. Ook al blijf ik ze niet vergelijkbaar vinden.

En ik vind Guardado zeker de beste speler van de eredivisie, maar als jij het daar niet mee eens bent mag dat.

24 november 2014 om 10:48

@ Hoppa!

Het 2 stappen terug doen is wel daadwerkelijk relevant om de kwaliteit van een speler te bepalen. Wanneer Guardado goed genoeg was voor Valencia of een vergelijkbaar team dan had hij niet 2 stappen terug gezet naar de eredivisie. Of denk je dat hij een salaris van 2-3 miljoen per jaar, subtop Spanje/duitsland laat schieten voor, met alle respect, Psv? Natuurlijk niet, die jongen word niet goed genoeg gevonden en dat is tekenend voor zijn kwaliteit.

Maar omdat het Guardado in een negatief licht zet is het volgens jou niet relevant.

Vervolgens begin je over het feit dat het niet relevant is hoe belangrijk iemand voor zijn team is. Dat is toch juist de hele insteek voor de kwaliteiten van een voetballer? Des te beter je bent, des te belangrijker je hoort te zijn voor je team. Als je belangrijk bent voor je team, presteer je goed en is dat een deel van de kwaliteiten die je bezit.

Maar omdat het Klaassen in ene positiever licht zet dan Guardado is het volgens jou niet relevant.

Zo is het natuurlijk vrij simpel je mening baseren, alles wat negatief is ten opzichte van jou spelers of positief is ten opzichte van een andere speler gewoon als niet relevant betitelen.

En dan het volgende, je begint over steekballen geven en schilderen.

Ballen die Guardado gaf op spelers en beweren dat Klaassen/clasie dat allemaal niet kunnen. Volgens mij stond heel Nederland op de banken door de crossballen die Clasie gaf bij het NL elftal. En misschien moet je Klaassen tegen Dordrecht ook nog even terug kijken. Tussen 2 man in een lobje over 2 andere mensen geven de 16 meter in om een ploeg genoot te bereiken. Juist, zo een bal heeft Guardado nooit gegeven. Maar dat is slechts een mening van jou, en van mij.

Zal ik dan zeggen dat Klaassen een loopvermogen heeft dat Guardado niet heeft? Dat Klaassen veel doelgerichter is dan Guardado? Dat Klaassen veel meer assist geeft dan Guardado? Dat Klaassen meer kopduels wint dan Guardado? Allemaal statistieken die (veruit) in het voordeel van Klaassen spreken.

Maar dat zal niet relevant zijn, want Guardado speelt op een andere positie natuurlijk.

Ajax en PSV zitten op een aardig vergelijkbaar niveau (2 punten verschil) waar in Ajax alle moeilijke tegenstanders heeft gehad en PSV niet (feyenoord en Twente nog) in de eerste seizoenshelft. Oftewel een vergelijkbaar niveau. Als je dan ziet dat Klaassen in 14 wedstrijden bij 12 doelpunten betrokken is, wekelijks één van de betere, zoniet de beste op het veld is. Zichzelf prima staande houd tegen Barcelona en Psg. 3e aanvoerder is van Ajax en vorig jaar talent van het jaar. Dan mag je gerust concluderen dat Klaassen nu al een hele goede voetballer is.

Nogmaals, Guardado is een goede voetballer. Maar hem met afstand de beste voetballer van de eredivisie noemen is belachelijk. Een missende realistische blik voor de concurrenten, een missende objectieve blik over eigen spelers. Een populistische uitspraak om reacties uit te lokken en een veer in een speler zijn reet te steken.

Maar ach, zodra iemand dan met tegen argumenten komt, dan zijn ze niet relevant.

24 november 2014 om 10:51

@ Wilshere

Iemand de beste (met afstand) noemen mag, en dat is een mening. Maar zoals je weet moet een mening onderbouwing hebben anders is het een nutteloze toevoeging zonder enige waarde. dus bij deze nodig ik je graag uit waaruit blijkt dat Guardado de beste speler van de eredivisie is? Iets beweren is stap één, iets uitleggen, onderbouwen en aantonen is twee. En die stap schijn je niet te kunnen maken.

Hetzelfde geld trouwens voor Hoppa!, die beweert dat Guardado een constant veel hoger niveau haalt. Op basis waarvan? Die beweert dat Guardado schildert en Klaassen/clasie kloddert.

Guardado is de afgelopen wedstrijden toch basis speler? De wedstrijden waar in je gelijk speelt tegen Groningen, op de valreep wint van Ado en waar Heracles de zwaarste tegenstander was? Daar in was Guardado een uitblinker?

24 november 2014 om 11:44

Als je zoveel tekst nodig hebt om je punt te maken, dan moet je misschien al eens na gaan denken over je boodschap.

Als jij Klaassen beter vindt dan Guardado, dan mag jij dat vinden hoor knul.

Maar lul dan niet dat je vindt dat het anderen aan een objectieve blik ontbreekt.

24 november 2014 om 13:28

Dan kijk je niet genoeg wedstrijden. De bal van clasie op rvp vergeten? Zo kan ik er nog veel meer noemen.

24 november 2014 om 13:39

Welke bal op v. Persie? Die van Blind bedoel je?

24 november 2014 om 13:45

@hoppa!

Nee, de bal van Clasie tijdens Nederland - Ecuador waaruit de 1-1 kwam. Pass over 40 meter in de looplijn van van Persie recht op de borst waardoor van Persie de 1-1 kon maken.

24 november 2014 om 14:19

Bal van Clasie op van Persie vergeten? Ook tegen Cambuur de assist op Toornstra en de bal vorige week tegen Vitesse op El-Ahmadi? Clasie heeft het beste overzicht en balgevoel van de eredivisie. Snap dan ook niet dat je zegt dat Clasie af en toe een goed balletje geeft. Nee als ik de keuze kan maken tussen Clasie en Guardado kan maken zal het zeker voor Clasie zijn. Daarnaast is ook Klaassen beter en talentvoller

24 november 2014 om 15:02

@ Hoppa!

Als jij denkt dat kleinerende woorden je standpunt helpt verdedigen, dan ben jij degene die niet volwassen genoeg kan reageren. Iemand gaat op de man spelen als hij het inhoudelijk niet kan winnen. Oftewel bedankt voor de bevestiging dat ik gelijk heb en jij niet.

En bedankt voor de automatische bevestiging dat je totaal niet serieus te nemen bent over spelers van PSV en andere clubs. Iemand die gaat schelden en persoonlijk speelt kan het wederom niet winnen met argumenten en geeft zichzelf hiermee eigenlijk gelijk gewonnen.

Fijne dag !

25 november 2014 om 08:20

Schelden? Waar scheld ik? jij begint overigens met op de man spelen, dus volgens je eigen beredenering: Hartelijk dank!

En jij ook een fijne dag.

25 november 2014 om 09:15

@ Hoppa!

Ach, kleinerende woorden als knul. En zinnen als "maar lul dan niet" etc.
Voor de rest zijn er genoeg mensen die hier nog extra onderbouwen waar je mis zit. En dat heb ik ook gedaan. Voorlopig heb je op geen enkel moment inhoudelijk gereageerd op argumenten. Woorden als schilderen en klodderen. Verder kom je niet.

Kom op, plaats eens wat argumenten waarom Guardado zo goed is. En niet beginnen over schilderen. Want dan begin ik over ballet en elegantie.

24 november 2014 om 14:32

Clasie is de beste middenvelder van de competitie, geen twijfel over mogelijk! Daarna Klaassen als goed tweede. Zou mooi zijn om die 2 een keer samen in het NL elftal te zien voetballen, maar dat terzijde!

Guardado leuke voetballer, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik hoop dat hij er bij is zondag, dan kan PSV op volle oorlogssterkte worden verslagen!

26 november 2014 om 12:11

Hahaha, Hoogmoed komt voor de val.

PSV heeft een slechte verdediging, maar Kazim Kazim kunnen ze nog wel afstoppen hoor

Ben benieuwd zondag. PSV heeft het altijd lastig tegen Feyenoord maar de laatste jaren volgens mij wel winnend afgesloten in eigen huis met die ene uitschieter een paar jaar geleden

26 november 2014 om 14:21

Laatste wedstrijd was een eenvoudige overwinning voor Feyenoord hoor. Beetje druk op die verdediging en PSV is gezien. Bruma en Rekik schutteren allebei wel een paar keer per wedstrijd, dus druk op de verdediging, daar ligt de verlossing Zelfs met Kazim Kazim moet het goed komen.

Geen hoogmoed, maar vertrouwen in een beter Team

Zou ontzettend zonde zijn, laten we hopen dat het meevalt..

Ongelooflijk trouwens dat Jan Mulder hem in dat belachelijke programma, omschreef als 'werkertje'..

Hij is zoveel meer dan dat, het was weer werkelijk genieten tegen Groningen, hoe hij met eenvoud de tegenstander totaal op het verkeerde been zet. Schitterend.

Zonde dat hij zo veel schoppen moest verwerken, die dan ook nog ongestraft bleven, vooral die van Chery. Bij de blessure zag je niet echt iets gebeuren, des te meer zorgen zijn er..

Na de 0-1 had PSV de wedstrijd helemaal doodgemaakt, er was geen kans meer voor Groningen. Maar nadat Guardado en Willems eruit gingen, kon PSV de controle niet meer houden. dat zegt wel wat over hun klasse.

24 november 2014 om 09:42

Klopt, Willems en Guardado speelden heel sterk. Maar eigenlijk vond ik Wijnaldum gister de allerbeste. Het viel misschien niet eens zo op, maar die jongen verloor fysiek geen enkel duel, was op snelheid de baas en al zijn passjes kwamen aan. Hij speelde gister zn beste wedstrijd voor PSV tot nu toe.

Zonder hem zie ik het zeer somber in. Gisteren zat ook werkelijk alles tegen he... Toen hij eruit ging werd het direct een heel stuk minder. Laten we hopen dat hij erbij blijft, anders kun je de titel wel vergeten durf ik zomaar te zeggen. (als hij enkele maanden eruit is ofzo)

24 november 2014 om 09:36

Ach dat is ook overdreven. Guardado is belangrijk maar Hendrix is ook in vorm. Hij is niet zo effectief als Guardado en heeft andere kwaliteiten maar als Guardado er pakweg 5-6 wedstrijden uit ligt is er echt geen man overboord.

24 november 2014 om 09:38

Het middenveld moet gewoon als volgt zijn: Hendrix - Wijnaldum - Guardado. Perfecte samenstelling vind ik. Maher komt tekort. Ik zou Maher wel hangend op rechts proberen voor die vreselijke Narsingh.

Guardado is gewoon de absolute leider en tempo-aangever van het team. Zag je zondag ook weer, toen hij eruit getrapt werd werd het gelijk vele malen minder.

24 november 2014 om 09:45

Nee maher is geen rechtsbuiten. Bovendien moet je narsingh laten staan helaas. Zijn snelheid is te belangrijk voor onze omschakelingen. Al helemaal tegen topteams. Maher mag gaan banken zondag.

24 november 2014 om 10:16

Schöne en Toornstra zijn ook geen echte rechtsbuitens, en dat werkt ook. Alles is beter dan die Narsingh.

24 november 2014 om 10:21

Grote verschil van de wedstrijd tegen groningen met voorgaande, was dat Narsingh nu in plaats van alleen richting achterlijn, ook de as van het veld op zocht. Je zag hem vaak gaten trekken voor wijnaldum en maher. Het lijkt er op dat Narsingh ook weer zijn weg aan het vinden is.

24 november 2014 om 10:24

Maher doet het helemaal niet verkeerd. Hij is zelfs topscorer. Dat Naringh er geen reet van bakt is helemaal waar. Maar dan kan je beter Gini op rechts zetten. En Hendrix laten starten met Guardado. Maargoed eerst maar eens afwachten hoe erg zijn blessure is.

24 november 2014 om 10:36

@ ttiborr

Dat is altijd het enige argument om Narsingh te laten staan. Dat puur en alleen zijn snelheid al genoeg is. Sinds wanneer is het voor een voetballer in de top van de eredivisie genoeg om enkel snel te zijn? Er mag toch wel iets meer verwacht worden. Wat heb je aan die snelheid als hij zoals gister toch al zijn kansen verprutst?

24 november 2014 om 14:23

Daarom zeg ik ook helaas. Ben ook niet kapot van hem, maar we spelen dit jaar vanuit de omschakeling. Ga je dan je snelste speler eruit halen om er een middenvelder neer te zetten? Bovendien wil die middenvelder helemaal niet op die plek staan, maar lekker op de '10' plek. Tot slot krijgt Luuk momenteel alleen voorzetten van Willems, en Narsingh die probeert het dan tenminste nog. Als je er een middenvelder neerzet heeft Luuk helemaal geen aanvoer meer met al die individualisten om hem heen. Reden genoeg om Narsingh te laten staan dus.

26 november 2014 om 10:44

Wacht, Narsingh probeerd voor te zetten?

Narsingh geeft af als ie zelf moet scoren en probeerd te scoren als hij af moet geven. Naringh heeft zijn overzicht na Heereveen totaal verloren lijkt het wel.

24 november 2014 om 09:39

Mwa het ging vooral mis toen Willems eruit ging. Hendrix viel prima in. Ik zie het liefst een middenveld met Guardado, Hendrix en Wijnaldum. Maar als Guardado niet mee kan doen is dat nog niet perse een ramp hoor, PSV heeft gewoon heel veel goede opties voor het middenveld.

24 november 2014 om 09:42

Hendrix viel inderdaad goed in, maar is niet van dezelfde klasse als Guardado. Hendrix moet sowieso altijd spelen vind ik, Maher moet er uit. Mist veel te veel kansen en gewoon de kracht. Moet het krachthonk ik. Kan ook een voorbeeld nemen aan Wijnaldum, die is enorm sterk geworden.

24 november 2014 om 09:43

Mee eens. Hendrix ving het voldoende op, Brenet erin was onze nekslag, wat is die jongen ontzettend slecht.

24 november 2014 om 09:44

Waarom niet Rekik linksback voor dat eventjes en dan Isimat erin? Ik heb niet vaak kritiek op Cocu, maar dit soort dingen kan gewoon niet. Dat moet hij ook zien, dat Brenet niet goed genoeg is...

24 november 2014 om 09:46

Isimat was ziek, dus geen optie. Neemt niet weg dat Cocu het anders ook niet deed.

Die gaat sowieso niet spelen zaterdag. Gelukkig hebben we Hendrix nog. Die speelt ook niet onaardig.

24 november 2014 om 09:40

@panerai

Hendrix speelt zaterdag anders ook niet. PSV - Feyenoord word gespeeld op zondag!

Hendrix is inderdaad een goede vervanger, maar toch zal je de ervaring van Guardado missen.

24 november 2014 om 09:40

Tegen Feyenoord zou ik toch het liefst Guardado, Hendrix en Wijnaldum zien. Dit is een wedstrijd waar strijd wordt gevraagd, geen wedstrijd voor Maher denk ik.

Echt een goede voetballer voor de eredivisie. Ben benieuwd of PSV hem kan behouden maar dit lijkt me vrij moeilijk ivm salaris. Ik ben ook benieuwd naar de wedstrijd komende zondag. De beste aanval vs de beste verdediging van dit seizoen. Ik denk dat PSV wel in het voordeel is omdat PSV op papier gewoon echt een goed team heeft staan

Hopen dat hij zondag er weer bij is. PSV moet hem echt definitief overnemen. Ook al gaat hij na 2 seizoenen weg.

Speelde gisteren ook erg sterk. Liet zich continu zakken en strooide voor de verdediging en soms zelfs dr achter met passes. Groningen wist zich er geen raad mee. Idd beste speler by far bij psv

Had niet het idee dat Hiariej er veel aan kon doen.

Jammer dat hij fit is, speelt toch aardig. Had gehoopt dat hij deze wedstrijd zou missen, zowel Feyenoord als PSV heeft er een zware midweekse wedstrijd op zitten.

Goed nieuws voor Psv. belangrijke speler die zijn draai heeft gevonden. Ben heel benieuwd naar Zondag. Ook een goede test voor Feyenoord en deze wedstrijden zijn natuurlijk het mooist als beide ploegen op volle sterkte kunnen spelen

24 november 2014 om 14:50

Idd gewoon beide ploegen op volle sterkte en dan zien we wel wie er wint. En die Mexicaan is inderdaad goede versterking voor Psv, goede voetballer.

Guardado is een prima eredivisie voetballer maar het moet niet overdreven worden. Prima speler hoor maar schijnbaar is hij niet goed genoeg voor de top van Spanje Engeland of Duitsland anders had hij daar wel gespeeld. Guardado is voor PSV net zo belangrijk als Clasie voor Feyenoord beide ontlopen elkaar niet heel veel Guardado heeft natuurlijk tonnen ervaring meer verder zijn beide prima spelers voor de eredivisie. Bij Clasie zit er nog rek in, Guardado zal niet veel beter meer worden.

26 november 2014 om 12:14

En jij denkt dat Clasie wel moeiteloos mee kan in de top in Engeland, Spanje of Duitsland?

26 november 2014 om 12:20

Lees nog eens een keer? Zeg ik ergens dat Clasie op dit moment goed genoeg is voor een grote club in een top competitie? Clasie heeft nog de mogelijkheid om beter te worden dan hij nu is dat zal Guardado niet gebeuren.

26 november 2014 om 13:57

Ja leuk en aardig dat Clasie nog kan groeien maar wat heeft dat met de discussie wie er op dit moment een betere voetballer is te maken?

Mooi nieuws, zonder Guardado is het al een stuk minder.
Verder snap ik niet dat er gediscussieerd wordt over de beste speler van de Eredivisie op dit moment. Ik kan dan ook zelf geen uitkiezen; Guardado, Depay, Klaassen en Clasie zijn duidelijk de besten, geen van hen springt boven de ander uit imo. Cilessen, Wijnaldum, Schöne, Vermeer (castaignos?), Willems. Wilkshire, Van Rhijn zitten hier ook dik tegenaan.

Wat wel grappig is, is dat als argument gebruikt wordt dat Guardado niet de beste kan zijn gezien hij een stap terug heeft moeten maken.. De logica hiervan ontgaat mij, hij was toch pas geleden boven de eredivisie? En ik herinner me nog dat Eto'o misschien naar Ajax zou gaan, omdat er op Everton na, nauwelijks interesse was. Stel hij had die stap gemaakt, behoorde hij dan ook niet tot de top van de Eredivisie. Jawel! Dus gewoon lariekoek.

Guardado is een slimmen hardwerkende speler , die zou mee kunnen bij Man u , als ik kon kiezen tussen Guardado of Blind dan was mijn keuzen snel gemaakt, kom dus niet aan zetten met een snotneus classie of klassen hhhhh lachwekkend

Ik moet zeggen dat ik wel vond dat hij bij PSV goed speelde maar dat men misschien ook wel overdreef over zijn klasse. Na de wedstrijd nederland - mexico kijk ik daar toch anders over. Deze man valt misschien niet op door echte hoogstandjes, maar hij doet bijna alles goed en staat zo vaak op de goede plek dat het geen toeval meer kan zijn. Daarnaast is het ook een speler die de rest van het team mee kan trekken.

Ondanks dat, maar misschien wel daarom zou ik hem donderdag rust geven. De competitie is belangrijker dan deze europese wedstrijd.

26 november 2014 om 12:59

ja dat denk ik ook. zeker tegen feyenoord zal je hem hard nodig hebben. Bovendien heb je tegen Estoril maar een puntje nodig om te overwinteren, en dat puntje halen ze zonder Guardado ook wel. Gewoon middenveld met Gini-Hendrix-Maher.

Guardado nog even rust laten houden, is tegen Estoril echt niet nodig. Zet Ritzmaier en Hedrix er maar gewoon in. Geef Wijnaldum wat rust en breng hem de tweede helft erin voor Maher. Zondag is veel belangrijker. Tegen Feyenoord 3 punten pakken en die gooi je al op een grote achterstand dan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren