Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Arsenal heeft vierde zomeraanwinst definitief binnen'

Laatste update:
/

Arsenal laat Wellington Alves da Silva opnieuw een seizoen op huurbasis vertrekken. De aanvaller uit Brazilië werd medio 2010 overgenomen van Fluminense, maar sindsdien al meermaals uitgeleend. Eerst tweemaal aan Levante en daarna aan Alcoyano; nu gaat hij een jaar tegemoet in dienst van Ponferradina, wederom in Spanje dus.

In het shirt van the Gunners speelde Wellington nog nooit een competitie-, beker- of Europees duel. Als tijdelijke versterking van Levante (twee duels, geen treffers) en Alcoyano (zestien duels, drie treffers) maakte de Zuid-Amerikaan nog niet veel indruk. Zijn nieuwe club kan hem goed gebruiken, want Ponferradina is nieuw in de Segunda División en verloor de eerste wedstrijd.

Voor Arsenal is het de derde huurdeal die het sluit; Benik Afobe mocht naar Bolton Wanderers gaan en Ryo Miyaichi speelt dit seizoen bij Wigan Athletic. Er komt maandag waarschijnlijk ook een speler náár het Emirates Stadium: diverse Engelse en Spaanse bronnen claimen dat Nuri Sahin gehuurd wordt van Real Madrid. Hij zou rond 17.00 uur Nederlandse tijd kunnen worden aangekondigd als versterking.

Update 22 augustus 01:00 uur - 'Arsenal heeft vierde zomeraanwinst definitief binnen'
Na Lukas Podolski, Olivier Giroud en Santi Cazorla lijkt Nuri Sahin de vierde zomeraanwinst van Arsenal te worden. De Daily Mail schrijft dat de Londenaren het dinsdag eens zijn geworden met Real Madrid over een overgang van Nuri Sahin, die voor een jaar gehuurd zal worden. De tabloid weet echter niet te melden of Arsenal een optie tot koop heeft bemachtigd, of dat de Engelsen hier uiteindelijk toch van af hebben gezien. Sahin zou woensdag al aan de pers en fans voorgesteld kunnen worden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb in Wellington sowieso nooit wat gezien, echt zo'n c-talentje. Het is voor Arsenal sowieso onmogelijk om goede aanvallende Brazilianen te halen aangezien ze allemaal zo'n goed Pr-team hebben dat ze minimaal 30 miljoen moeten kosten. Een gok die uiteindelijk verkeerd heeft uitgepakt. Bovendien helpt het ook niet wanneer hij niet bij de club mag trainen.

Geruchten gaan dat Arsenal een optie tot koop heeft bedongen bij de Sahin-deal, dat zou schitterend zijn.

20 augustus 2012 om 15:55

Een schitterend middenveld zou het zijn Sahin-wilshere en Cazorla.. Alleen is de aanval helaas wat minder..

Edit:

Ik heb het gevoel dat Perez hem wilt behouden en Mourinho hem wilt uitwerken..

20 augustus 2012 om 15:56

Optie tot koop zou inderdaad zeer mooi zijn! Maar Sahin is toch meer een type Arteta dan Song in mijn ogen. Enig idee wat deze afkoopsom is?

20 augustus 2012 om 16:04

Nee, geen idee. Zal wel tussen de 15 en 20 miljoen liggen als het waar is. Wel gaat er ongeveer 2 miljoen pond(!) gemoeid met de loandeal. Dat is relatief veel maar op dit moment de beste oplossing.

20 augustus 2012 om 16:30

Het is dat Wenger bijzonder gecharmeerd is van Sahin, die hem in het verleden tot de grooste talenten van zijn leeftijdscategorie schaarde.

Meende dat Wenger hem enkel wou overnemen wanneer er een optie tot koop in zou zitten, Arsène weet namelijk drommels goed wat er daadwerklijk schuilt in deze Turk, Real zal hem dan koste wat het kost terughalen.

Gaat in ieder geval prachtig worden met Arteta als dmf, Sahin als deep-playmaker en Cazorla op de 10 in een vrije rol. Arteta en Sahin kunnen met hun verdedigende kwaliteiten dit karwei heel goed aan.

20 augustus 2012 om 16:34

Als Wenger het zegt zal het wel waar zijn. Arteta is het toch al gewoon om het voor de verdediging proper te houden. Het gaat drummen worden voor een plekje op het middenveld als Wilshere terug komt.

20 augustus 2012 om 15:59

Prachtig dat we Sahin voor een jaar kunnen huren. Een optie tot koop zou helemaaaal geweldig zijn. Maar als Real slim is laten ze hem een jaartje schitteren bij Arsenal en halen ze hem dan terug. Al hoop ik natuurlijk van niet! Laat hem maar een top middenveld vormen met Cazorla, Wilshere (als hij weer terug is) en Arteta!

20 augustus 2012 om 16:22

Mourinho & Madrid hebben vaak aangegeven dat Sahin Alleen gehuurt mag worden, Ik heb de geruchten ook gelezen maar ik twijfel sterk. Aan de ene kant is Wenger niet het type dat een speler huurt om hem volgend jaar weer te laten vertrekken maar aan de andere kant kan hij dit ook als een buitenkansje zien (?)

Ik hoop iniedergeval dat we een optie tot koop hebben.

20 augustus 2012 om 16:40

Ja maar de deal met Modric zal nu wel rond zijn, daarom stellen ze zich misschien wat coulanter op.

Overigens ga je dit seizoen ook merken waar mijn ''fetish'' voor lichtvoetige spelers vandaan komt ;, het middenveld met Diaby liep al een stuk vlotter dan met Song (neemt niet weg dat we aan Diaby niks hebben als we onder druk staan).

20 augustus 2012 om 16:44

De deal met Modric was toch afgeketst vanwege Levy?

20 augustus 2012 om 17:12

Las vanmorgen ergens dat de huur van Sahin rond de 2mil euro/pond kost en met optie tot koop voor 6mil euro/pond en ook dat ze een bod gaan uitbrengen op M'vila en Llorente .

20 augustus 2012 om 17:21

Nou dat lijkt me sterk, dat is wel heel weinig geld

20 augustus 2012 om 17:45

Ik zou erg blij zijn als Arsenal Llorente binnenhaalt, een absolute topper die de club nodig heeft. Het middenveld is fantastisch (arteta,cazorla, sahin en wilshere, diaby coquelin), de verdediging prima, maar voorin staan naar mijn idee 2 twijfelachtige spelers als Walcott en zeker Gervinho, een goaltjesdief in persoon van Podolski en een fransman die mij geen absolute top lijkt, en dan is wel wat er in de as moet staan.

Llorente zou ook prima passen in de passing game van arsenal, met beweging om hem heen.

ON: Sahin naar Arsenal is natuurlijk een uitstekende zet van Arsene.

20 augustus 2012 om 18:40

@pg

Dat werd op twitter gemeld door iemand van Bbc, door een zeer betrouwbaar account. Dus het zou zomaar waar kunnen zijn, volgens mij lag het rond de 8m pond.

22 augustus 2012 om 04:57

Dat is een koopje man. Gelijk doen, zou ik zeggen.

20 augustus 2012 om 17:21

@persiangooner
Ik vrees dat er geen optie tot koop is. Tenminste, alle respectabele bronnen die ik zie claimen van niet. Maar laten we het hopen. Hoe dan ook, Sahin is een directe versterking dus méér dan welkom.

22 augustus 2012 om 04:42

Er moet een optie tot koop zijn want anders is Wenger absurd dom bezig.
Sahin is een goede speler maar een club met de status van Arsenal moet geen spelers gaan huren.

22 augustus 2012 om 13:12

Kan ook bij een club als Arsenal een uitkomst zijn hoor. Misschien is Wenger er van overtuigd dat Coquelin volgend jaar basis waardig is. Dan huurt hij voor nu een topper die een seizoen op hoog niveau speelt, zodat Coquelin kan wennen aan het niveau en er volgend jaar staat. Met oog op doorstroming van jeugd kan dat een erg verstandige zet zijn.

Jammer, werd een grote toekomst voor deze jongen voorspelt, maar net als Vela komt hij niet uit de verf bij Arsenal. Zegt ergens ook wel iets dat Wenger hem steeds aan een Spaanse club uitleent en niet aan een Engelse.

Raar dat ze Wellington nog nooit aan een ploeg uit de PL kunnen verhuren. Zal wss wel problemen hebben met zijn werkvergunning. En voor Afobe is Wigan wel een leuke club, hopelijk kan hij daar slagen, is toch ook een van onze grote talenten.

20 augustus 2012 om 16:04

Afobe is aan Bolton verhuurd. Dat staat gewoon in de tekst.

Ben benieuwd hoe Sahin zich gaat ontwikkelingen onder Wenger, aangezien hij mij niet wist te overtuigen in de wat speelminuten die hij heeft gekregen onder Mourinho, alhoewel hij zich natuurlijk wel heeft bewezen in de Bundesliga. Overigens zou die Tino Costa ook niet mistaan bij Arsenal, speelde gisteren weer goed tegen Real Madrid, prachtige linkerbeen.

20 augustus 2012 om 16:01

Weetje wat het is hij is eigenlijk dom geweest om bij Real te gaan tekenen omdat hij wist dat hij een blessure had en al en hij is daarna niet sterk terug gekomen .. Wenger zei destijds als hij zich blijft ontwikkelen is hij de beste op zijn positie nu aan de heer wenger de kans alleen ik hoop dat hij niet de fout maakt wat ze ook in Turkse elftal doen en hem op CVM laten spelen want dan ga je achter de feiten lopen hij is niet te sterk met verdedigen

Mooi nieuws dat Sahin een jaar bij Arsenal gaat voetballen. Maakt het middenveld toch erg sterk! Ook voor Real Madrid een voordeel dat Sahin een jaar ervaring op gaat doen in een fysiek sterke competitie.

Een prachtige transfer voor Arsenal. Jammer dat Mourinho Sahin niet genoeg kansen heeft gekregen. Lijkt me ook niet dat Mourinho met Sahin en Xabi op het middenveld gaat spelen. Er gaan ook geruchtne dat er een optie tot koop is maar dat lijkt me onzin. Mourinho heeft aangegeven dat hij alleen op huurbasis mag vertrekken zonder optie tot koop.

Geweldig voor Wenger en Sahin. Sahin wilde naar Arsenal en hij speelt Champions League. Wenger wilde Sahin al vanaf zijnde 16de hebben. Een win-win situatie.

20 augustus 2012 om 16:12

Kan Mourinho ook wel begrijpen, waarom zou je een winnend team aanpassen? Het is wel jammer voor Sahin ja, ik gun hem het beste bij Arsenal en in mijn ogen is hij nog steeds de opvolger van Xabi.

20 augustus 2012 om 16:14

Dat is waar maar daarom zou je hem dit jaar nog wel de kans moeten geven. Maar hij wordt verhuurd. Terwijl Mourinho op 8 mei 2012 nog had aangegeven dat Sahin zou blijven. Maar toen was Modric nog niet in beeld. Ik vind het gewoon een beetje jammer hoe Real Madrid met Sahin omgaat.

Ze kunnen Wellington beter verkopen ipv ieder jaar verhuren. Deze jonge maakt het amper waar bij laagvliegers laat staan bij Arsenal. Sahin is zeker wel een aanwinst voor Arsenal die hem goed kan gebruiken op het middenveld. Ze huren hem dus voor 1 jaar misschien is het wel een idee om te huren met optie tot koop.

Nuri Sahin past perfect bij Arsenal. Ook logisch dat Wellington wordt uitgeleend, heeft teveel concurrentie voor zich bij Arsenal. Ik vind Ponferradina dan weer iets minder, had hem liever bij een middenmotor of degradatiekandidaat uit Spanje gezien, denk dan aan Real Sociedad of iets in die richting.

Ik vind Sahin niet echt een versterking voor Arsenal. Ik vind hem een net-niet speler. Na het vertrek van RVP en Song mag Arsenal blij zijn met Europees voetbal.

20 augustus 2012 om 16:18

Een net-niet speler wordt niet verkozen tot de beste speler van het seizoen 2010/2011 in de Bundesliga en de winnaar van een bronze bal in 2005 tijdens het WK - U17

Eindelijk een club waar Sahin tot zijn recht komt. Ik gun het deze jongen echt, want hij heeft alles om een topvoetballer te worden!

20 augustus 2012 om 16:31

Barca-vites

Ik neem jou niet serieus met dat het een net-niet speler is. Hij is 2 jaar geleden niet voor niks speler van de bundesliga geworden

ON: zou een geweldige versterking zijn voor Arsenal, Ik zou dit de ideale opstelling vinden voor Arsenal

Giroud

Pedolski/forehead. Cazorla Walcott/AOC

Sahin.
Wilshere

Gibbs. Vermaelen. Koscielny sagna

Ik zou alleen nog Yanga M'biwa halen omdat Vermaelen of koscielny nooit een volledig seizoen kunnen spelen door blessures

Hoop wel serieus dat er een overeenkomst in zit voor definitieve overname! Zou schitterend zijn. Het schijnt namelijk zo te zijn dat de loandeal al 2 miljoen kost. Dat is aardig veel geld! Zeker als je erna geen optie tot koop hebt!

22 augustus 2012 om 17:09

Een huurovereenkomst voor 2 miljoen is geen geld! Dat meen ik echt.. Over het algemeen wordt voor een jaartje huren van een subtopper al een miljoen (minimaal) gevraagd.

22 augustus 2012 om 19:32

Nouja. Ik vind het voor een speler als Sahin ook geen geld. Maar als je zijn salaris moet betalen, 2 miljoen betaald en vervolgens geen clausule hebt om hem definitief over te nemen. Dan maak je Sahin alleen sterker (door veel speeltijd in de sterkste competitie ter wereld, de Premier League) en daarna kan hij lekker op hoog niveau terug bij Madrid en daar rustig in de basis spelen. Dan is Arsenal hem erna ook nog eens kwijt. Dat is eigenlijk de reden waarom ik op een optie tot koop hoop!

23 augustus 2012 om 18:28

Clausule of niet het gaat erom dat Arsenal dit jaar versterkt wordt en naar een hogere positie wordt gestuwd. Arsenal wilde wel per se een clausule, dus dat zal denk ik wel gebeurd zijn.

Ik ga pas echt opgelucht zijn wanneer het allemaal 100% is bevestigd.

De opstelling die ik nu heb gemaakt lijkt mij echt heel sterk .. Sagna en Gibbs zijn fit genoeg om als buitenspelers te fungeren en met een 3-mans blok zoals deze moet het verdedigend ook goed komen.
Podolski speelt in deze opstelling een beetje in een vrije rol achter Giroud. Giroud is het aanspeelpunt.

Niet dat ik dit zie gebeuren hoor. Denk dat het zoiezo slimmer is om gewoon 4-3-3- spelen met Arteta - Cazorla - Sahin en dan gewoon Wilshere rustig brengen. Op het moment dat Wilshere weer 100% wedstrijd fit is, heb je tenminste ook nog een goede wisselspeler ( in de vorm van Arteta of Sahin ). Met Rosicky als back-up voor Cazorla ben ik ook erg tevreden.

Hopelijk word Theo nog verkocht aan Liverpool. Vind hem echt overbodig. Doe mij maar Podolski - Giroud - Gervinho voorin. ( en dan met AOC als 1e vervanger voor de buitenposities )

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Wilshere
Arteta
Sahin
Cazorla
Giroud
Podolski
20 augustus 2012 om 17:04

Goeie opstelling, zou zeker zo willen spelen als Arsenal zijnde.

22 augustus 2012 om 05:00

In normale omstandigheden (zonder de rijke olieclubs) zou ik zeggen dat dit een kampioensploeg is. Het ziet er heel sterk uit. Het is wel even afwachten hoe Giroud en Podolski het doen als spitsen.

Edit: het is ook niet echt het systeem van Wenger. maar dat neemt niet weg dat jouw opstelling er heerlijk utiziet!

22 augustus 2012 om 19:34

Redelijk goede opstelling. Alleen vind ik hier te weinig diepgang in het spel van Arsenal. Degene die echt diep gaan zijn dan Podolski en de backs.

Ik denk dat je dan te weinig diepgang en te veel gepiel krijgt.

Ook denk ik dat wanneer je in dit systeem gaat spelen je het beste met Wilshere of Sahin als linkspoot centraal kan spelen en Arteta als rechter middenvelder.

Ook denk ik dat indien Wenger weer met 2 spitsen wilt gaan spelen (wat ik overigens niet denk, gezien de wedstrijden en het spelersmateriaal) dat Walcott dan met zijn snelheid, diepgang, goed en precies schot, in de punt komt te staan naast Giroud of Podolski!

met sahin heeft arsenal een mooie middenveld. Zou huntelaar een goede speler zijn voor de aanval ookal is hij erg afhankelijk van de aanvoer? Hij heeft nog maar 1 jaar contract en mooie stap naar PL.

20 augustus 2012 om 18:19

Dat denk ik niet, Arsenal lijkt bezig te zijn met Javier Hernandez van Manchester United. Ben benieuwd of die deal nog doorgaat, maar dat zou echt een aanwinst zijn voor Arsenal die Van Persie makkelijk kan vervangen.

20 augustus 2012 om 19:22

kan met niet voorstellen dat manu die speler laat gaan, nog weg wil. Berbatov zal wel vertrekken.

Na Cazorla de tweede topper die erbij komt voor Arsenal. Op het middenveld zit het alvast goed, Giroud zal van alle kanten bediend worden. Benieuwd hoeveel kansen hij zal benutten.

Sahin is een geweldenaar vind ik, hoop dat hy zich een beetje ontwikkelt en volgende seizoen terug keert om in de toekomst Alonso op te volgen.

Balbezit is de beste verdediging lijkt Wenger te denken. Natuurlijk juich ik deze transfer toe . Sahin is een brok kwaliteit, echter blijft het gevoel knagen dat we pure kracht gaan missen . Diaby is sterk , maar die kan niet verdedigen, Frimpong kan behoorlijk uitdelen maar is nog te onbehouwen. Het wordt iig interessant. Wenger zal het wel weten.

Heerlijk nieuws dit! Ik roep al sinds zijn Dortmund tijd dat-ie naar Arsenal moet gaan hopelijk kunnen ze ook een optie tot koop afdwingen. Hoewel ik voor Real ben, kan ik het niet aanzien om de beste speler van Turkije op de bank/tribune af te rotten.

Als we een optie tot koop hebben afgedwongen ben ik zeer blij, opvolger voor Arteta in mijn ogen, en is heel loyaal tot clubs deze jongen. Ben echt fan van hem en hoop dat hij een beest seizoen heeft in London.

Volgens Canal Plus wil Arsenal binnen 1 week zowel Sahin, M'villa en Llorente halen. Nou zie ik Wenger kennende Llorente nooit gebeuren gezien de concurrentie met andere clubs en vraagprijs, maar het zou wel fantastisch nieuws zijn. Dan staat er in 1 klap een team met zelfde niveau als de top 3. Go for it Arsene!

20 augustus 2012 om 18:09

dat las ik inderdaad vanmorgen ook jah

@burnturrek

Lijkt mij inderdaad ook een geweldige opstelling, alleen zou het zonde zijn om van het 4-3-3 systeem af te stappen aangezien deze speelstijl heel erg past bij het combinatie voetbal waar Arsenal groot is geworden. Een middenveld met Sahin, Wilshere en Cazorla is in potentie absolute wereldtop.

Nu Wilshere nog worstelt met zijn blessure is Arteta een prima alternatief. Van de buitenspelers ben ik echter niet overtuigd. Podolski op links is daar dan een uitzondering op. Maar Walcott en Gervinho vind ik echt onvoldoende. Hiervoor zou ik dan ook absoluut een type als Jesus Navas proberen te halen. En een back-up voor Sagna is ook noodzakelijk, Want Jenkinson kan het niveau (nog) niet aan,

Ik heb in ieder geval weer alle vertrouwen in een mooi seizoen met prachtige wedstrijden van de Gunners.

22 augustus 2012 om 07:01

Wilshere moet je dan maar rustig brengen en Arteta gewoon een basis plaats geven, dit is een leider in het veld dat hebben we nodig, als we VDW nou als back up en concurent van Sagna halen (vdw in vorm is echt top). Jesus Navas lijkt mij ook wel wat heb nog niet zo heel veel gezien maar op het ek zag het er goed uit. voor de spits positie heb ik vertrouwen in Giroud en Podolski!

sahin is arsenal speler deal is afgerond sahin naar Arsenal voor 4,5 miljoen euro
krijgt rugnummer 17 en heeft een salaris van 125000 pond per week

20 augustus 2012 om 19:09

bron?

Oh wat zou Sahin toch een enorme vooruitgang zijn om Diaby die nu gewoon in de basis staat(belachelijk). Een middenveld met Arteta, Sahin en Cazorla zou zwaar domineren. Als Wilshere dan nog rustig aan terug komt op niveau hebben we een waar luxe probleem. Als ik Wenger was, zou ik niet akkoord gaan met enkel een huurperiode. Sahin zal er natuurlijk ook veel beter op worden en om hem dan te moeten laten gaan zou zuur zijn.

Bij Fifa is Wellington wel echt een talent, maar ik heb hem in het echt nog nooit zien spelen. Denken de Arsenalfans hier dat hij ooit het niveau gaat halen of dat hij gewoon echt niet goed genoeg is?

Wie weet of Andre Santos al fit is bij Arsenal? Vind dat namelijk een véél betere back als die Gibbs die er nu staat. Had wel meegekregen dat Andre Santos vorig jaar voor lange tijd uitgeschakeld was.

Is één van de meest technische backs die er op dit moment rondloopt. Heeft echt geweldige balcontrole en techniek waarmee die heel makkelijk spelers voorbij komt. Aanvallend gezien zeker een meerwaarde voor Arsenal, maar verdedigend wat minder. Maar slechter als Gibbs zal die het waarschijnlijk toch niet doen.

20 augustus 2012 om 20:40

André Santos is officieel fit, al heb ik bij die gozer het idee dat hij altijd wel een paar kilo kwijt kan. Maar zolang Gibbs niet in de lappenmand ligt speelt hij Santos met twee vingers in de neus uit de basis. .

Het is jammer dat zo'n talent als deze speler opnieuw verhuurt gaat worden door Arsenal, toen ze hem in 2010 binnenhaalde werd hem een grote toekomst voorspeld en dan is het jammer dat hij alleen maar verhuurt wordt, maar ja...

Hopen dat hij volgend seizoen meer van zich mag laten zien..

2e topspeler die naar Arsenal komt deze zomer. Geweldige zaak voor Arsenal.

nou dat zijn geen verkeerde spelers, arsenal lijkt mee te gaan in het kopen van spelers nu, een beetje jammer is het wel omdat arsenal er juist om geprezen werd dat niet te doen maar goed, met het geld van van persie kun je natuurlijk leuke dingen doen en tja af en toe eens een prijs winnen zou ook wel eens leuk zijn natuurlijk...

Absoluut een versterking voor Arsenal, samen met Arteta en Cazorla een effectief middenveld. Denk dat de Gunners niet mogen klagen dit seizoen wat betreft versterkingen

22 augustus 2012 om 19:37

Volledig mee eens. Alleen ben ik nog niet heel gerust op de opvolging van vpersie.
Natuurlijk komt er geen kaliber speler als vpersie, dat is onbetaalbaar voor ons.

Maar Giroud heeft wel al wat indruk gemaakt, maar nog te weinig. Moeten we nog zien! Podolski vind ik een beetje onwennig ogen in de spits.

Verder hoop ik nog op een Mvilla en een verdediger (naast Sahin dan hopelijk)

Dan is het echt een geslaagde transfermarkt! Helemaal als spelers als Bendtner, Arshavin, Squillaci nog verkocht kunnen worden!

Wat ik wel opvallend vind is dat Bartley verkocht is! Was ik erg gecharmeerd van en kon makkelijk als 4e back-up achter Mertesacker dienen (dus achter centrale duo en Mertesacker)

Ook is het een voordeel dat Diaby weer terug is (enorm goed) en dat Wilshere hopelijk van zijn blessure afkomt en weer van waarde kan zijn!

22 augustus 2012 om 19:52

Nee, maar Giroud moet nog wennen aan het engelse systeem. Had een geweldige kans tegen Sunderland, maar dat is een glimps van wat hij kan. Hoop voor hem dat hij gaat scoren.

Het middenveld ziet er verzorgd uit, met een Diaby die zowel kan stofzuigen als aanvallen, arteta die samen met Cazorla voor de openingen kan gaan zorgen en nu met Sahin erbij zal dat alleen maar beter gaan.

Alleen ben ik niet zo onder de indruk van Mertesacker, hij moet het echt hebben van zijn positie op het veld, want te vaak maakt hij fouten bij de opbouw en dat is gewoon op dit niveau makkelijk af te straffen.

Maar goed, seizoen is maar net begonnen, natuurlijk hoop ik dat van Persie gaat scoren he, dat neem je me hopelijk niet kwalijk hé

Mooi voor Sahin, ik gun hem het beste. Ik hoop alleen wel dat het alleen huur is, geen koopoptie. Dat zou ik echt jammer vinden. Ik zou hem graag terug zien keren in Madrid want in mijn ogen is het gewoon een potentiële basisspeler.

Kan niet wachten totdat hij gaat spelen! We zouden dit seizoen nog wel eens kunnen smullen van Arsenal met dit elftal!

Wordt nog wat met die Sahin en Podolski, ze hadden toch zo'n relletje in Sahin's laatste jaar bij Dortmund, met provorceren enzo bij de wedstrijd Bvb-koln?

On: Superaanwinst voor Arsenal, zeker weten een versterking, voetballend zeer goed, gaat Wenger en Arsenal nog veel plzier aan beleven.

22 augustus 2012 om 01:19

Haha dat klopt inderdaad, Podolski maakte een overtreding op Sahin van achteren en toen begonnen ze te bekvechten waarop Podolski aangaf dat ze nog van de week met 3-0 van Turkije hadden gewonnen. En dan in de allerlaatste minuut maakt Sahin met een beetje geluk nog de winnende treffer. Was echt prachtig om te zien.

Maar gewoon zand erover, die jongens zullen het vast wel met elkaar vinden..

Nooit het huren begrepen. Een speler van een andere club beter maken, meer bieden dan zijn eigen club en dan weer verbeterd terugsturen...

Ik heb het niet zo op huren, heb liever spelers voor de eerstkomende 4-5 jaar. Maar goed, Arsenal kan tegenwoordig niks beters.

Desondanks wel een goede speler die wel kwaliteit toevoegt.

22 augustus 2012 om 01:22

als het goed is, zit die optie erin en voor 17,7 miljoen betaal je een behoorlijk mooi bedrag voor zo;n groot talent.

Ben het wel met je eens dat het cruciaal is, anders wordt je puur gebruikt om de speler beter te maken

Mocht Real de speler alsnog willen verlopen dan krijg je te maken met de andere topclubs waarin Arsenal weer het onderspit moet delven.

Ben er van overtuigd dat deze jongen onder de vleugels van Wenger tot de beste middenvelders gaat behoren.

22 augustus 2012 om 05:02

Ligt eraan. Als er een optie tot koop erbij zit, is huren de beste optie. Zonder optie tot koop is het natuurlijk nutteloos.

Zeer goed nieuws dit. Met Sahin erbij hebben we het sterkste middenveld in de PL.

22 augustus 2012 om 01:31

sterkste zou ik niet zeggen, maar nu doen jullie tenminste niet veel meer onder voor chelsea city en tottenham.
Dit vind ik de sterkste middenvelden:
1)tottenham: parker-modric-vdv-bale
city: toure-silva-nasri-rodwell
3) arsenal: sahin-arteta-cazorla
chelsea: mikel-lampard-hazard

22 augustus 2012 om 01:33

Modric is zo goed als zeker weg, Tottenham kan je wegstrepen.

Wauw; heerlijk nieuws dit, zo zal Arsenal zeker heel wat potten kunnen breken dit seizoen; Met Sahin erbij heb je nog meer dynamiek bij op het middenveld.

Ik vind Arsenal wel gelijkwaardig nu aan Manchester United dus ik weet niet of RVP de juiste stap heeft gemaakt maar we zien het wel bij de wedstrijden Arsenal - United en aan het einde van de competite

Peter Hill-wood, Kroenke en de rest van de aandeelhouders moeten zich schamen. Telkens maar weer worden hun zakken gevuld met enorme bedrage verdiend aan het verkoop van topspelers. Maar constant maar weer wordt de loyale supporter in de steek gelaten met twijfel aankopen.
Sahin is in mij ogen een uitstekende versterking voor Arsenal, maar koop hem dan direct! Arsenal is helaas niet meer de club van de glorieuze jaren 90. Maar op de deze manier wordt het een simpele subtopper die af en toe voor een verrassing zorgt.
Het is nodig dat de club waardige vervangers haalt voor de spelers die vertrekken.

Szczesny
Sagna
Hummels
Vermaelen
Gibbs
Sahin
M''villa
Gervinho
Carzorla
Podolski
22 augustus 2012 om 02:22

ja en amen !!

22 augustus 2012 om 03:47

koscielny dan? die hoort er sowieso in

22 augustus 2012 om 11:04

Koscielny heeft het in zijn tijd bij Arsenal goed gedaan. En zal waarschijnlijk gewoon spelen. Maar door zijn blessure gevoeligheid verdiend Arsenal gewoon een topper op die positie en Hummels is dat!

22 augustus 2012 om 07:47

Gervinho eruit voor the Ox of wellicht Giroud, Wilshere ipv Arteta.
Daarnaast zou 11 spelers opstellen ook wel handig zijn!

Sahin erbij zou echt een mooie aankoop zijn. Wel met permanente deal erbij! Anders maak je Sahin puur beter en stuur je hem erna doodleuk naar Madrid terug, dat willen wij niet hebben! Zou wel rond de 17,5 miljoen liggen (die permanente overname) en 2 miljoen (ongeveer) voor de loandeal. Dan zou je indien het je bevalt een super speler hebben die jong is voor 19,5 miljoen *zeg 20 ongeveer*

Hoop dat Mvilla en een verdediger nog komen! Spits zoals sommige Llorente zeggen komt denk ik wel zeker niet. Giroud is een soortgelijke speler als Llorente, ook enorm sterk in de lucht en lang! Zie ik Wenger niet doen!

Perfecte transfer voor Arsenal en hoe zal van Persie zich nu voelen dan? Met Sahin, Cazorla en Podolski erbij zou hij echt nóg vaker in stelling gebracht worden. Als je zag hoe Cazorla speelde, die is echt de opvolger van Fábregas. Hij zou van Persie op zijn wenken bedienen en ik zie Arsenal ook nu als een zeer grote kandidaat om voor de titel te strijden. Ik weet alleen niet wat hun formatie is? Kan iemand mij dat vertellen? In opstellingen zie ik vaak 4231 staan (wat 433 met de punt naar voor zou kunnen betekenen), maar ik zou met dit materiaal toch écht 433 spelen als Barcelona. Arteta zou dan het slachtoffer zijn bij mij, alleen weet ik niet of Wilshere in de rol van controleur/dmf kan spelen? wat ik van hem heb gezien zou hij dat wel kunnen, alhoewel Arteta wel een betere precieze passer is. Goed je kan altijd rouleren en dan heb je op de bank nog Gervinho en Walcott.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Sahin
Wilshere
Cazorla
Chamberlain
Giroud
Podolski
22 augustus 2012 om 02:37

Ik vind het allemaal wel overdreven die aankopen van Arsenal, de enige echt goede aankoop is Cazorla maar Sahin is jong en die gaat het verschil niet kunnen maken. Met alle respect maar Kagawa is beter dan Cazorla, Cleverley is beter dan Sahin en Nani is beter dan Podolski. Hij heeft gewoon de juiste keuze gemaakt, want Arsenal zie ik echt niet als titelkandidaat maar ze moeten eerder strijden om een plek in de top 5.

22 augustus 2012 om 03:07

Cleverley beter dan Sahin. Tis al een beetje laat he

22 augustus 2012 om 03:39

Speler - Wedstrijden - Goals - Assists

Cazorla - 359 - 54 - 46

______

Kagawa - 162 - 75 - 38

Qua statistieken wint Kagawa, alhoewel die wel in veel simpelere competities heeft gespeeld (28 goals in 1 seizoen 2e divisie in Japan).

Nani - 323 - 59 - 96

______

Podolski 403 - 169 - 90

Podolski is duidelijk veel productiever.

Sahin - 231 - 27 - 46

______

Cleverley - 108 - 17 - 11

Zegt niet zoveel aangezien Sahin meer controlerend is en Cleverley iets aanvallender. Desondanks scoort Sahin evengoed nog veel meer wat knap is gezien zijn positie. Is duidelijk beter.

22 augustus 2012 om 05:07

Ja maar sahin speelde vaker op cvm in vergelijking met de andere spelers he. Dus de statestieken zijn in dit geval in voordeel van Sahin. Ik twijfel sowieso niet aan Sahin. Het is een echte topspeler. Beetje langzaam. Maar de kwaliteit spat er vanaf.

Een leuk weetje: Wenger noemde Sahin al vanaf zijn 17e 1 van de grootste talenten ter wereld. En een paar jaar later heeft die hem in zijn team. Zo zie je dat Wenger een goed oog heeft voor talent (kijk maar naar bv Koscielny, Rvp, Nasri)

Nog een leuk weetje: toen Sahin bij Feyenoord speelde, speelde hij als CVM en stond Feyenoord gedeeld eerste in de winterstop naast Psv. Na de winterstop is Landzaat gehaald en is Feyenoord als 6e geeindigd.

22 augustus 2012 om 08:03

Cleverley beter dan Sahin? Sahin heeft Dortmund mee naar de titel geleid en was een van de beste spelers in de Bundesliga. Cleverley heeft eigenlijk nog niks bewezen op het hoogste niveau.

22 augustus 2012 om 10:07

Cleverley beter dan Sahin? Op dit moment is zelfs Wilshere al beter dan Cleverley laat staan Sahin. Dat Kagawa beter is moet je even beargumenteren want ik zou niet weten waarom.

22 augustus 2012 om 16:08

Sahin is een veel betere voetballer als Cleverly. Het inzicht en overzicht van Sahin daar mag Cleverly van dromen, snap niet dat je zo een uitspraak kan doen hoor. Kagawa beter dan Cazorla? Met wat dan? Ze doen niks voor elkaar onder. Kunnen beide dribbelen, zijn snel en hebben een goed schot in de benen. Cazorla heeft naar mijn idee ook een beter inzicht als Kagawa, daar waar Kagawa meer een technicus is. Nani en Podolski zijn verschillende spelers, op dezelfde posities. Nani is meer de show man, maar Podolski is veel doelgerichter en scoort ook makkelijker.

Ik hoop dat dit eindelijk echt bevestigd word, ik hoop ook dat Fellaini nog word aangetrokken. Lijkt me een topaankoop. Deze opstelling draait in mijn ogen mee voor top 5.

- Szceney -
- Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs
- Fellaini -
- Sahin - Wilshire -
- Cazorla - Giroud - AOX

22 augustus 2012 om 04:14

Zou zeker een sterk elftal zijn, maar Arsenal kennende betaalt het geen 20+ miljoen voor Fellaini en Podolski zal toch wel een basisplaats krijgen ten faveure van Ox.

Met Sahin is in ieder geval een belangrijke slag geslagen. Kan zowel als controleur als spelverdeler uit de voeten. Zodoende versterken ze hun elftal en hebben ze een jaar de tijd een geschikte (permanente) vervanger te vinden voor Song - misschien wel Coquelin als hij zich goed ontwikkelt.

Deze gast gaat schitteren bij Arsenal hele mooie club voor hem!!

Sahin en Wilshere.... dat zijn de nieuwe Iniesta en Xavi ik hoop dat ze het heeel goed met elkaar kunnen vinden op het veld. Wel met de punt naar voren spelen hun op 6 en 8 Oxlade op 10... Ga je leuke wedstrijden krijgen, super creatief middenveld natuurlijk..santi moet gewoon op de linkervleugel, Ramsey en Diaby achter de hand..in de aanval heb ik minder vertrouwen...podolski kan miss wel gaan vlammen .... Walcott is te zenuwachtig geweest hopelijk wat volwassener geworden kan hij wel super worden, voor de rest Giroud moet nog maar blijken en Gervinho eigenlijk ook

Sahin is zeker weten welkom, eindelijk weer een middenvelder met kwaliteiten die teninste een beetje in de buurt komen van Fabregas. De aanval is ook redelijk versterkt alleen een goede controleur hebben we nu niet tenzij ik me vergis. Misschien Wilshere dan, maar zie dan toch liever zo'n donkere krachtpatser zoals Yaya Toure, Keita, Essien, De Jong of M'vila

Ik zou hier als Arsenal fan niet echt om staan te springen. Nog een "voetballende" middenvelder, die kan de zwakke verdediging echt niet ontlasten.

22 augustus 2012 om 09:42

Daarom komt er nog een DM bij -_-

Wat een rare " transfer " wat heb je aan Sahin, als je al Arteta en Cazorla hebt die beter zijn, en wilshere of diaby moeten spelen!

22 augustus 2012 om 09:42

Denk jij nou echt dat Wilshere er meteen staat ofzo, hij is er een jaar uitgeweest en ze hebben geleerd niet weer zulke domme fouten te maken.. ze gaan hem heel rustig brengen en het eerste seizoen na een blessure gaat hij toch als een natte krant spelen zie ramsey. Dus met Sahin kunnen we wilshere heel rustig laten wennen en weer terug laten komen.. zucht

Volgens marca krijgt Sahin voor 100% zeker geen optie tot koop. Dit omdat RMA hem absoluut niet kwijt wil maar hem gewoon wil laten rijpen bij, bv. arsenal!

Het is even afwachten wat Wenger nou écht wil:
1. Gaat hij nu ook nog voor een DM zoals M'vila of Fellaini?
2. wil hij Coquelin dit jaar klaarmaken en volgend seizoen basisplek geven?
3. of wil hij echt met 3 van dit soort spelers een middenveld bouwen?

Het laatste heeft een heel groot voordeel en een heel groot nadeel. Met Sahin - Arteta - Cazorla heb je geen speler die een defensief blok kan zijn, waardoor het middenveld kan worden overlopen. Aan de andere kant heb je met deze 3 wel het meest fantastische, passende middenveld wat je kan krijgen. Dit zijn spelers die continu blijven tikken en veel scherpte in hun passes hebben. Het zijn slimme mannetjes die op techniek de bal bij zich kunnen houden en balletjes kunnen veroveren. Wie weet pakt het fantastisch uit dit seizoen!

Sahin is dus de 4e aankoop van Arsenal dit seizoen, Wenger is dus alleen nog op zoek naar een verdediger. Sahin wordt overigens niet gehuurd met optie tot koop verwacht ik, Sahin wordt enkel gehuurd zodat Frimpong, Coquelin, Aneke en Ebecillio een jaartje extra kunnen rijpen om er volgend jaar klaar voor te zijn. Overigens ben ik niet zo enthousiast over deze huurdeal, Arsenal speelt met een 3mans middenveld en daarvoor hebben we onder andere Wilshere, Arteta, Diaby, Cazorla enz. Deze 4 spelers vind ik sowieso gelijk aan Sahin en daarnaast is hij precies dezelfde speler als Wilshere en Arteta. Wenger kon beter voor m'vila gaan, zo een type missen we nu. Enige voordeel is dat Arsenal er in de breedte wel sterker op wordt.

22 augustus 2012 om 10:44

wow, vindt jij Sahin gelijk aan Diaby en Arteta? Ken jij Sahin uberhaupt wel? Dit is een hele goede spelverdeler en dan niet in een nummer 10 gezien maar die gewoon controlerend staat. Is altijd al erg goed geweest en dat werd in 2010/2011 beloond met duits voetballer van het jaar.

Ik vind Sahin ook echt een ander type dan Wilshere. Wilshere is een gedreven wat hardere voetballer waar Arteta een beetje een allrounder is. Sahin moet gewoon zijn gang kunnen gaan op het middenveld en met passen kunnen strooien.

22 augustus 2012 om 11:07

Sahin heeft een heel jaar niet gevoetbald he, Arteta is zeer onderschat die man is zowel verdedigind als in balbezit zo belangrijk, Wilshere is een beetje hetzelfde verhaal als Arteta maar is daarnaast ook een kind van de club en is zeer geliefd bij de aanhang en Wenger. Wilshere is overigens meer dan een harde werker, heb nooit iemand zo goed zien spelen tegen Barcelona als hij! Die 2 zijn dus de concurrenten van Sahin, Cazorla speelt op 10 dusja...

22 augustus 2012 om 16:01

Oja maar ik trek Arteta en Wilshere hun kwaliteite zeker niet in twijfel want ik vind ze heel goed spelen en wat jij over Arteta zegt is absoluut waar. Hij is erg belangrijk voo de balans in de ploeg. de 9 wedstrijde zonger hem vorig seizoen daarin werd maar 2x gewonnen dus dat zegt genoeg. Maar ik zie Sahin als een welkomende versterking die in potentie nog beter is. Arsenal speelt veel wedstrijden en concurrentie is ook altijd goed.

Ik hoop dat deze speler zo snel mogelijk officieel word bevestigd op club website. Want ik ben zeer benieuwd of daar een koop clausule in zit of niet.

Veel mensen zeggen dat Arsenal nog een verdedigende middenvelder nodig heeft. Maar ik denk niet Wenger eentje gaat halen. Arteta kreeg die rol nog tegen Sunderland en heeft zo'n beetje het gehele seizoen daar gespeeld. Sahin kan ook geweldig verdedigen bij zijn tijd in Dortmund.

Arsenal heeft Sahin binnen met optie tot koop voor 14 miljoen pond !!

Arsenal is erg goed bezig dit jaar!

Goeie speler Sahin. Nu hopen dat M'villa komt en heb ook gelezen dat arsenal bezig is met navas??

22 augustus 2012 om 13:33

Klopt. Denk dat het te maken heeft met Waclott die zijn contract nog steeds niet heeft verlengd. Ik denk als Walcott vertrekt dat Navas als opvolger word gehaald. Ik zeg doen. Aangezien Chamberlain de opvolger van Cazorla op 10 word.

22 augustus 2012 om 16:14

Woow ook nog Jesus Navas? Jesus Navas is de beste echte klassieke rechtsbuiten die de achterlijn haalt en voor de voorzet gaat (net als Narsingh). Arsenal is dan wel echt behoorlijk goed bezig en met zo een team zouden ze echt gewoon landskampioen kunnen worden. Dan zou ik echt 433 spelen en die Giroud mag blij zijn want die zal ze alleen maar hoeven in te tikken met zulke spelers om zich heen. Chamberlain is nog te jong dus die zou een uitstekende wissel zijn, evenals Gervinho en Arteta.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Sahin
Wilshere
Cazorla
Jesus Navas
Giroud
Podolski
22 augustus 2012 om 17:07

Ik moet het nog maar zien.

Navas is een speler die zelfs niet met het Spaanse elftal meeging omdat hij heimwee kreeg. Hij heeft dan ook gezegd dat hij Spanje en het liefst Sevilla nooit zou verlaten.

Maar als hij komt is het wel een topper!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren