Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Teleurgestelde Deschamps maakt zich op voor Oranje: 'Zo staat het op papier'

Laatste update:
/

Didier Deschamps slaagde niet in de missie om Frankrijk voor eigen publiek naar de Europese titel te loodsen, maar de bondscoach wil van geen wijken weten. Les Bleus staan in ieder geval nog tot de zomer van 2018 onder de leiding van de keuzeheer.

Deschamps heeft een contract tot en met het WK in Rusland en zal tot die tijd werkzaam blijven bij de Franse bond. “Zo staat het op papier”, zei hij maandagmiddag, een dag na de verloren EK-finale tegen Portugal. “Ik denk niet aan mezelf. Ik moet eerst alles verwerken en de spelers beginnen weer bij hun clubs. Daarna ga ik met mijn staf toewerken naar de komende twee jaren.”

Tijdens de kwalificatiecampagne voor het WK stuit Frankrijk in de groep onder meer op Nederland. Deschamps heeft er het volste vertrouwen in dat het eindtoernooi in de zomer van 2018 opnieuw succesvol zal zijn. “De jonge jongens van nu zullen beter worden. Ik ben erg trots op wat deze groep heeft bereikt”, verklaarde hij. “We zijn tot het eind gekomen. De beloning bleef uit, maar deze groep is uitstekend.”

Zie jij Frankrijk in 2018 het WK winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zie ik Frankrijk het WK winnen? Ja, waarom niet? Als je in de finale van het EK kan staan ben je goed genoeg om dat te herhalen op een WK. Echter is dit altijd gokken, er staan altijd nieuwe spelers op, er raken spelers geblesseerd en er stoppen spelers. Dus, ja het zou zomaar kunnen, net als dat Nederland zou kunnen winnen, of welk land dan ook..

11 juli 2016 om 17:53

Omdat Frankrijk nota op eigen bodem niet kon winnen van een Portugal zonder Ronaldo. En met meer geluk dan wijsheid Duitsland versloeg. Dat gebeurt echt niet nog een keer.

11 juli 2016 om 17:56

Geluk heeft ieder team nodig he, ook Duitsland.

11 juli 2016 om 18:00

Eens. Dit Frankrijk is totaal ook niet spannend!! Wat is Pogba trouwens een beperkte speler, ongelooflijk dat clubs over 100/mio voor hem willen betalen. Ik heb een hoop balletje breed en naar achteren spelen gezien. Totaal ook risico in zijn spel. WK finale zie ik ze echt niet spelen

11 juli 2016 om 18:00

Precies. Dit ek hadden ze veel geluk met de tegenstanders. Tot de halve finale geen serieuze tegenstander gehad. En zelfs tegen de serieuzd tegenstanders Duitsland en Portugal hadden ze beide keren geluk met de afwezigen en blessures van de beste spelers bij de tegenstander. En dan nog in eigen huis niet kunnen winnen. Dus nee ik zie ze eerder floppen op het wk.

11 juli 2016 om 18:29

Maar de spelers van Frankrijk zijn nog jong en gretig, daar waar ik bij Duitsland toch licht proef dat ze nu over de top zijn als team....wie weet dus hoe het er over 2 jaar voorstaat

11 juli 2016 om 18:34

Mee eens, zat totaal niets bijzonders in zijn spel. Speelde ook nauwelijks iets vooruit.

11 juli 2016 om 20:23

Nederland heeft ook he veel geluk nodig tegen Frankrijk en alle andere landen in de kwalificatie ronde.

11 juli 2016 om 17:57

Dat zijn veel open deuren vriend. Ook Nederland heeft gewoon een leuke kans om ver te komen op een WK eenmaal geplaatst. Enige is loting, geluk, de goede vorm en juiste tactiek.

11 juli 2016 om 19:21

Klopt, vrij veel open deuren. Ik wilde er eigenlijk mee aangeven dat zo'n poll nergens op slaat. Niemand kan twee jaar in de toekomst kijken. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren in twee jaar? Zo'n poll kan je maken als het WK voor de deur staat, maar dat is nu nog totaal niet het geval.

13 juli 2016 om 08:48

ah die poll had ik niet gezien.. Dat klopt ook wel.. Zelf heb ik altijd de theorie dat je tot de finale van een EK of WK max 2x een absoluut topland moet tegenkomen.. Werkt ook zo in de CL denk ik..

Kijk naar dit EK (maar je kan ook naar andere toernooien kijken).. Dit EK waren de toplanden (vooraf) Frankrijk, Duitsland, Spanje en Belgie en na 1 wedstrijd (kan nog) kwamen daar Kroatie en Italie bij.

Het scheelt dan nogal als je zoals Italie eerst Spanje verslaat vervolgens Duitsland moet verslaan of een Duitsland dat eerst Italie moet verslaan en daarna Frankrijk (ze hadden niet voor niets meerdere geblesseerden voor het duel met Frankrijk, tegen Italie was nl. een zware wedstrijd)..

Dus loting en geluk hebben met het schema is daarom ook heel belangrijk om op z'n minst de finale te halen (winst of verlies)..

Daarom vond ik de prestatie van Belgie ook echt heel erg slecht dit Ek...

11 juli 2016 om 17:58

De minst slechte heeft gisteren gewonnen.
Wat een drama toernooi om te kijken.
bijna alle spelers leken wel vermoeid van de competities.
Vind het ergens wel mooi dat het thuisland niet gewonnen heeft....bij die chauvinistische Fransen is alles alleen maar goed als het maar Frans spreekt dus ik vind het best zo.

11 juli 2016 om 19:00

Dit Frankrijk heeft nog een hoop ontwikkeling voor de boeg. Die finaleplek op dit EK is ook vrij geflatteerd, want ze hebben natuurlijk enorm veel voordeel getrokken uit het spelen in eigen land. Tegen middelmatige tegenstanders konden ze geen potten breken en ze hebben ook geluk gehad dat ze een Griezmann in vorm hadden die het team meerdere malen op sleeptouw heeft genomen. De enige lofwaardige prestatie van het toernooi was het verslaan van Duitsland en dat deden ze met reactievoetbal, waar tegen 2018 de echte toplanden waarschijnlijk makkelijk doorheen zullen prikken. Daarmee ga je het niet redden. Tenzij dit team nog een flinke ontwikkeling door gaat maken de komende twee jaar verwacht ik niet veel meer van ze in de komende jaren. Met dit team zou in Rusland de kwartfinale het hoogst haalbare zijn.

11 juli 2016 om 19:33

De les van deze zomer is dat Zuid-Amerika Europa voorbij is. Copa America was vele malen beter dan het EK. Heeft ook te maken met import van zwakke landen en het falen van Nederland, Engeland en België, waardoor er bijna geen topduels waren. Frankrijk heeft alleen van Duitsland gewonnen, Portugal alleen Frankrijk als topland verslagen. Argentinië, Chili, Uruguay, Colombia zijn allen beter dan Portugal.

11 juli 2016 om 20:07

@rubinho

De Copa, leek, velen malen beter omdat men daar enorm open tegen elkaar speelt. Dat jij meer entertainment linkt aan een hoger niveau is de uitspraak van een voetbalkijker.

12 juli 2016 om 10:43

Waar kijk jij dan liever naar?

Ik kan alleen maar hopen dat de grote landen dus ook Frankrijk wat offensiever gaan spelen. Wat leuk attractief voetbal was het afgelopen EK 1 grote deceptie zelfs Duitsland Spanje en Frankrijk speelde voor het grootste deel van hun wedstrijden met 7 man achter de bal ook in balbezit.
Juist de ceatieve kracht van de grote voetbal landen zou het echte verschil moeten maken. Compact op de omschakeling spelen is leuk als Ijsland en Wales dat doen maar niet als Frankrijk Belgie Spanje en Duitsland dat ook gaan doen. Ik ben echter bang dat dit de " nieuwe" manier van voetballen is....

11 juli 2016 om 18:04

Als de europese landen op het wk ook met zo een tempo gaan spelen, gecontroleerd en afwachtend dan zullen ze denk ik een makkelijke prooi worden voor de landen uit zuid-amerika.

11 juli 2016 om 18:13

Zoals Chili, Mexico en Brazilië op hun bek gingen tegen Nederland bedoel je dan?

11 juli 2016 om 18:18

Waar heb je het over? Ik heb het over komende wk vriend niet over het verleden. Wat jij zegt heeft totaal niks te maken met wat ik zeg. En nee ik heb het niet over mexico en brazilie. Maar geloof mij jou nederland van nu en meerder europese landen zie ik idd kansloos tegenover landen als argentinie, chilli, colombia etc.

11 juli 2016 om 18:20

Dat was meer geluk dan wijsheid. Ik verwacht dat aankomende WK de latijns Amerikaanse landen zullen domineren

11 juli 2016 om 18:33

ach dat wordt iedere keer geroepen...uiteindelijk blijkt het wk toch keer op keer weer een EK + Argentienie & Brazilie...de copa zag er zeker veel leuker uit om naar te kijken....of het ook beter was is een andere vraag....verdedigen is namelijk ook een kunst...het gaat er om er eentje minder tegen te krijgen dan je tegenstander, en dat kan ook door heel weinig tegendoelpunten te krijgen

11 juli 2016 om 21:31

Ik heb het over landen die nogal stevig op de aanval leunden (met name Chili), uit Zuid-Amerika, en vrij simpel verloren van een Europese ploeg die gecontroleerd en afwachtend speelde. Met name tegen Chili en Brazilië was het goed te zien dat ze geen antwoord hadden op zoiets, behalve de gebruikelijke schwalbes dan.

'maar geloof mij jou' Neen.

Maar als je niet weet waar ik het over heb zou ik de wedstrijden maar eens terugkijken.

12 juli 2016 om 11:32

Oh? De Copa niet gevolgd?

Wk is van een hoger niveau met landen uit zuid amerika en niet
Te vergeten de afrikaanse landen .word een heel
Zware opgaven voor frankrijk

Ik dacht dat het EK een hoger niveau had dan het WK. Hoe komen mensen toch op dit soort onzin.

Het Frankrijk van 2 jaar terug was echt veel beter, vind ik dan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren