Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Steven Bergwijn wordt boos na vraag Joep Schreuder: ‘Jullie gooien bommetjes!’

Laatste update:

Steven Bergwijn is niet te spreken over de discussie ‘in de media’ rondom zijn aanvoerderschap. Na afloop van het verloren duel met PSV (5-2) spreekt de aanvaller van Ajax zijn irritatie uit richting verslaggever Joep Schreuder, die voor de camera van de NOS vraagt naar de gevoelens van Bergwijn ten opzichte van de band.

“Ik vind het natuurlijk een eer om de band te dragen, maar vanaf dag één dat ik hem heb zijn de media al bezig met de vraag of ik een goede aanvoerder ben”, zo vertelt een zeer geïrriteerde Bergwijn. “Er worden alleen maar bommetjes gegooid.”

“Jullie media zijn bezig met onrust creëren. Wat maakt een aanvoerder een goede aanvoerder? Zijn jullie erbij in de kleedkamer? Nee toch? Waarop baseren jullie het? Hoe ik rondloop op het veld? Ik ben er een beetje klaar mee."

“Uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain”, vervolgt de vleugelspits. “Het is maar een aanvoerdersband, jullie maken het groter dan het is. Vanaf dag één zijn jullie al bommetjes aan het gooien en onrust aan het creëren. Nu ben ik er wel een keer klaar mee.”

Schreuder gaat vervolgens verder over de vermeende interesse van diverse clubs uit Saudi-Arabië. Ook vragen over een transfer naar het Midden-Oosten hoort Bergwijn liever niet. “Onzin. Dat is wat ik zeg: bommetjes gooien, daar zijn jullie goed in."

De verslaggever gooit olie op het vuur: “Een aanvoerder gaat zijn club toch niet in de steek laten?” Bergwijn: “Wat ik zeg: bommetjes. Daar zijn jullie goed in.”

Tot slot gaat de aanvoerder in op de verbeterpunten voor Ajax. "We kunnen veel zeggen, maar we moeten het gewoon laten zien op het veld. We hebben nog twee inhaalwedstrijden en we moeten gewoon helemaal niet naar de ranglijst kijken. We moeten onszelf weer herpakken."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb wel een beetje medelijden met Bergwijn. Communicatief niet de sterkste en dan in een dergelijk triest seizoen onder een vergrootglas komen te liggen.

Ik wens mijn Ajax matties hier op VZ sterkte toe.

29 oktober 2023 om 18:14

Wat je ook vind van Bergwijn en zijn spel, Schreuder is een rat. Hij doet zijn achternaam eer aan.

29 oktober 2023 om 18:19

Schreuder is een verschrikkelijke ijdele man die zichzelf graag verhaaltjes hoort vertellen.. ik vind het helemaal prima als onze aanvoerder Schreuder tot vijand bombardeert.

29 oktober 2023 om 18:22

Myvision, dat kan ik ook van verschillende Ajax-iconen zeggen (bv vgaal), dat maakt ze niet meteen een slecht mens of een slecht "functionaris", toch?

29 oktober 2023 om 18:22

Schreuder stelt hele normale vragen. Heb het interview gezien. Tot die vraag over die aanvoerdersband geeft Bergwijn, los van de inhoudelijke analyse vd wedstrijd want die sloeg nergens op, normaal antwoord. En na die vraag over de band valt het masker af en begint Bergwijn te sputteren en te doen. Typisch zoals we hem kennen natuurlijk. Als het meezit een leuke voetballer, als het tegenzit heeft iedereen het gedaan behalve hij. Schreuder op basis van dit interview aanvallen is echt te lachwekkend voor woorden.

29 oktober 2023 om 18:25

Klopt. Alleen de ijdele Ajacieden als Van Gaal hebben wel wat betekent voor Ajax en het Nederlands voetbal. Europacup hier en wereldcup daar. Die maakt vianden om z'n team scherp te krijgen. Schreuder doet het om te zuigen.

29 oktober 2023 om 18:34

Spreken over vijanden.... man man man, hoor je zelf nog wat je zegt? Het is maar voetbal hoor.

29 oktober 2023 om 18:38

Ach, verwerk jij je persoonlijke wrok jegens Bergwijn eerst. Te pas en te onpas iemand als achterlijk benoemen vind ik ook niet bepaald gezond.

29 oktober 2023 om 18:39

@Fossen; wat een onzin mbt dat masker. Je had je commentaar gewoon moeten stoppen bij het feit dat Bergwijn normaal antwoord gaf. Ik vind het niet onlogisch dat hij op een bepaald moment ergens klaar mee is en mag dat ook gerust laten weten.

29 oktober 2023 om 18:48

Als je als aanvoerder niet om kunt gaan met een kritisch vraagje moet je geen aanvoerder zijn. Bergwijn heeft 0,0 kwaliteiten als aanvoerder en dat blijkt nu ook weer. Logisch dat een journalist daar een vraag over stelt. Niks meer niks minder.

29 oktober 2023 om 22:27

Die jongen overschat zichzelf wel echt erg. Jeetje mina er is niks irritanter dan een speler die elke bal in de voet wilt en niks boeiends ermee kan. Hij heeft geen looplijnen, die jongen heeft snelheid maar gaat nooit de diepte in. Hij is eigenlijk de reden waarom Ajax gewoon zo slecht speelt. 0 karakter.

30 oktober 2023 om 15:58

@fossen

Wat een onzin. Er is een verschil tussen kritische vragen en vragen die puur en alleen zijn om uit te lokken.

Zo kan je Pownews ook wel 'kritisch' noemen.

Daarbij zijn het geen slaven en mogen ook voetballers hun onvrede uiten over de wereld die dwangmatig voetballers afbreken op een manier dat zij zelf nooit zouden accepteren van iemand als het andersom gebeurd.

Elke aanvoeder had er zo van langs gekregen, omdat Ajax dramatisch presteert. Had Berghuis hem omgedaan was exact hetzelfde gebeurd.

Ik vind al deze reacties getuigen van kinderlijkheid en pure arrogantie.

29 oktober 2023 om 18:15

Niet alleen de media, maar zelfs eigen ‘supporters’ keren zich tegen hem. Waanzin dat je naar iedereen wijst als het ff wat minder gaat

29 oktober 2023 om 18:16

Waar maak jij dat nou weer uit? Er is zelfs whatsapp contact tussen bergwijn en de Harde Kern.. gewoon een jongen uit Amsterdam onderling.

29 oktober 2023 om 18:18

Dat lees ik toch aan de reacties hier. Lees alleen maar de reacties onder dit artikel

29 oktober 2023 om 18:22

Dat is dus 1 procent van de supporters.

29 oktober 2023 om 18:33

En de harde kern is 50 procent zeker?

29 oktober 2023 om 18:17

Hij kan natuurlijk ook nee zeggen tegen de aanvoerdersband. Aan de andere kant hij probeert wel zijn verantwoordelijkheid te nemen en dat siert hem. Ondanks dat hij geen perfecte aanvoerder is.

Berghuis die loopt weg voor zijn verantwoordelijkheid en steekt liever de trainer een mes in de rug en laat zijn club in de steek door wedstrijden te saboteren

29 oktober 2023 om 20:32

Ik zei nog geen bommetje🤣 overdreven reactie van Bergwijn. Je bent aanvoerder van een top club positief en negatief ligt nou eenmaal dicht bij elkaar. Dan moet ook de man zijn om daar mee om te gaan.

29 oktober 2023 om 22:31

Ik heb ook medelijden met Bergwijn. Die jongen kan echt heel weinig, anders dan redelijk tegen een balletje schoppen. En inmiddels is hij international en aanvoerder van Ajax. Dit had hij in zijn stoutste dromen niet kunnen hopen. En hij toont wekelijks aan dat hij in een positie is gemanoeuvreerd waar hij de competenties niet voor heeft. Van een aanvoerder verwacht je een beetje intellect en vooral een beeld op het team. Dit jochie raakt direct geëmotioneerd en betrekt alles op zichzelf. Dit in combinatie met het gebrek aan een fatsoenlijke bovenkamer en totaal ontbrekende zelfreflectie maakt dat er dergelijke tenenkrommende interviews worden gegeven.

30 oktober 2023 om 15:59

@remcob

Ik vind die opmerkingen over zijn intellect ironisch genoeg dan weer heel dom. Perspectief verschil denk ik.

Ik snap nog steeds niet waarom bergwijn tot aanvoerder werd aangesteld. Ik vind het een speler die geen swot-analyse van zichzelf kan maken, intrinsiek en ook niet van zijn omgeving extrinsiek. Geen psycholoog bij ajax die dit kan veranderen? Of krijgen ze alleen maar mediatraining?

29 oktober 2023 om 18:15

Bij Almere city loopt er een rond, maar weet niet of die een stap omlaag wilt doen.

29 oktober 2023 om 18:16

Swot-analyse van zichzelf... wil je hier ook nog een Porter's Five Forces van hem zien?

“uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain” 😂😂 Echt ongelooflijk om met zoiets op de proppen te komen

Kat in het nauw, dit. Tuurlijk is Schreuder een zuiger en op zoek naar dit, maar hij hapt ook wel heel graag. Gooide hij dat vuur in het veld erin, speelt ie vanzelf beter.

“uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain”, vervolgt de vleugelspits. “Het is maar een aanvoerdersband, jullie maken het groter dan het is."

Het is niet maar een aanvoerdersband, je moet de kartrekker zijn in zware tijden, strijdlustig zijn en laten zien dat je kop laten hangen geen optie is. Precies alles wat hij op dit moment niet toont, gelukkig onderbouwt hij dat nu zelf.

29 oktober 2023 om 18:22

Bergwijn staat er elk interview. Ging na de wedstrijd tegen Utrecht ook met de harde kern in gesprek. Hij doet echt zijn best, maar het is momenteel dweilen met de kranen open. Ajax presteert historisch slecht, en dat komt echt niet door hem. Ik vind dat die zich ondanks alles wat nu speelt redelijk sterk houdt. Hoe vaak vragen ze hem ook wel niet naar de aanvoerdersband, gaat nergens over. Dat hij niet de ideale aanvoerder is vind ik ook, maar helaas zijn er momenteel geen opties die beduidend beter zijn mijn inziens. Wellicht Rulli als die weer kan keepen.

29 oktober 2023 om 18:35

@onside...helemaal met je eens. Zo een klotetijd om Ajaxsupporter te zijn, laat staan speler èn aanvoerder.

Snel die band afpakken en richting het Midden Oosten vertrekken. Lekker afbouwen op je 26e!

29 oktober 2023 om 18:18

Lees nou eens wat je zegt. Succes supporter gedrag

29 oktober 2023 om 18:18

Tot dat die weg is. Zal je weer merken dat we weer iets missen. Zie Blind, Tadic, Klaassen, Bassey, Schuurs, Lucca We denken altijd maar dat we te goed zijn voor bepaalde spelers. Maar in deze omstandigheden mag je op je knietjes gaan dat we nog een voetballer als Bergwijn hebben.

30 oktober 2023 om 11:41

Onzin Bergwijn heeft de absolute hoofdprijs gekocht, 15 tot 20 miljoen teveel! En heeft zowel als reguliere veldspeler en aanvoerder 0,0 toegevoegd. Ik hoop dat we wat over houden als de transfer doorgaat.

29 oktober 2023 om 18:37

...en dan kan je weer klagen dat hij z'n club in de steek laat.

29 oktober 2023 om 19:34

Ik neem aan dat je de komende tijd teletext goed gaat volgen, want een succes supporter komt nu natuurlijk niet naar het stadion. Support gewoon je team.

'het is maar een aanvoerdersband'Daar gaat het dus fout. Je bent een verlengstuk van de trainer in het veld. En zoiets draag je naar eer en geweten. Dat hij het bestempelt als maar een aanvoerdersband.. zegt genoeg over zijn mentaliteit.

Wij zijn allemaal aanvoerders. Dit is de essentie wat laat zien dat je ook de slechtste aanvoerder bent in de geschiedenis van Ajax.

Schreuder is vaak ook een hele vervelende verslaggever dus ik vind dat Bergwijn hier prima op reageert.

29 oktober 2023 om 18:21

Luister eens naar wat hij zegt. Dan ben je echt een aanvoerder van niks. Het is maar een band?? Hoe durf je dat te zeggen.

29 oktober 2023 om 18:34

Eens ... onder Tadic was het echt een voorganger in de strijd, maar ook in de ontwikkeling van de "professional".

Ik vond (vind) Tadic een draak van een voetballer met vooral zijn secondaire gedrag, maar heb (altijd gehad) wel bewondering voor zijn winnaarsmentaliteit en zijn overwicht op de groep om zich zelf verder te ontwikkelen.

Bergwijn is aanvoerder onwaardig. Ipv dat het team bij de hand neemt, is hij enkel bezig met zichzelf. Arme stakker.

29 oktober 2023 om 18:51

Ik vind je reactie te makkelijk. Ja hij neemt het team niet bij de hand, maar als je daar de speler niet voor bent wordt je dit ook niet doordat je de band draagt.

Het is duidelijk dat hij niet de man is om het woord te voeren namens ajax 1. Desalniettemin geloof ik dat hij op zijn manier echt zijn best doet…

Schreuder is ook gewoon een irritante gozer. Constant hetzelfde vragen en willen scoren. Waarom is het na een 5-2 nederlaag relevant om de aanvoerder te vragen naar zijn gevoel bij het aanvoerderschap. Vraag gewoon hoe het kan dat het verschil tussen helft 1 en 2 zo groot is. Waarom laat ajax zich in het kwartier na rust opnieuw het kaas van het brood eten?

Zo'n Schreuder is echt altijd aan het zuigen. Snap dat je als journalist vragen wilt stellen maar hij blijft altijd zeiken. Als journalist mag je ook best rekening houden met de situatie. Zullen wel niet veel mensen met me eens zijn, maar moet je die Bergwijn nu een schop na geven door deze vragen te stellen ?

Hij hoort ook helemaal geen aanvoerder te zijn. Heeft geen sterke persoonlijkheid en kan een team niet op sleeptouw nemen als het moeilijk gaat. Daar hoef je hem niet uitgebreid onderzoek naar te doen ofzo haha

Ja wat moet je hiervan vinden.. Ene kant geef ik hem wel gelijk toen hij werd gekozen als aanvoerder iedereen hem al had afgeschreven. Iedereen zegt Berghuis maar hij heeft aangegeven zelf niet te willen en na vorige week zijn interview moet Berghuis het opeens worden? Iedereen vergeet dan al gelijk alles wat berghuis heeft gedaan ervoor.. bergwijn is het ook niet maar dat is makkelijk. Wie wel?! Niemand.

Zo’n relaas van Bergwijn laat exact zien waarom hij geen geschikte aanvoerder is. Het houdt hem kennelijk al vanaf dag 1 bezig dat de media bommetjes gooit. Hij kan zich beter richten op zijn spel. Daar irriteert ik me vanaf dag 1 aan. Hij brengt niets aan extra’s voor Ajax maar is het de duurste jongen uit het team.

“Er worden alleen maar bommetjes gegooid.”

Deze quote alleen al laat alleen zien dat hij geen goede aanvoerder is. En natuurlijk zijn houding op het veld heeft ook niet echt een positieve bijdrage.

“uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain”, vervolgt de vleugelspits. “Het is maar een aanvoerdersband, jullie maken het groter dan het is."

Dat is natuurlijk niet waar, iedereen die in een team werkt/heeft gewerkt weet hoe belangrijk een leider is. Natuurlijk, er zijn meerdere mensen die een rol als leider op zich nemen. Maar in een team ben je niet allemaal aanvoerder. Tenzij dit heel ongelukkig is gecommuniceerd (wat je dus ook geen goede aanvoerder maakt), en hij bedoelt dat iedereen elkaar moet blijven coachen, slaat dit echt nergens op.

Wat een vreselijk nietszeggend jongetje is die Bergwijn. Kostte 30 milj, presteert niets en ookbij Oranje zijn z’n interviews tenenkrommend. Het hoort bij ajax; helemaal niets in amsterdam

29 oktober 2023 om 18:25

Afgelopen 5 jaar niets in Eindhoven 😂

29 oktober 2023 om 20:40

De club Ajax Rotterdam heeft voor zover ik me herinner nog helemaal nooit iets gewonnen.

Ja en wij zijn ook klaar met jou Bergwijn. Zo reageren is ook aanvoerder onwaardig.
En deze zin.... Uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain”, vervolgt de vleugelspits. “Het is maar een aanvoerdersband, jullie maken het groter dan het is

Dat zegt alles al over dat dit de slechte aanvoerder in jaren is. Te lui voor woorden. Het is maar een band??? We zijn allemaal captain? Nee JIJ bent de captain. Jij hoort voorop in de strijd te gaan en jij hoort je medespelers aan te sporen en te coachen.
Het begon al met zn eerste interview na het krijgen van de band. Nee ik ga ze niet achter de vodden zitten want ze weten zelf wel wat ze moeten doen. Te lui voor woorden.

De media dropt geen bommetjes Steven...jij laat zelf zien door woorden en daden ongeschikt te zijn als aanvoerder en dat ziet heel nederland ook zonder de media.

Deze holle frases herhaalt deze nep aanvoerder al heel het seizoen. Nee sneue kneus: je bent geen leider en dat zal je nooit worden ook. Snel die band aan Branco geven en deze achterlijke in Jong laten banken.

aiai, ik vind die joep geen fijne interviewer maar bergwijn als aanvoerder had gewoon niet mogen gebeuren. Nu zit je er een beetje mee... een aanvoerder is wat mij betreft iemand die vanuit het veld de gedachte van een trainer kan overbrengen en de andere kan motiveren. Dit kan op meerdere manieren, ik had van te voren bedacht dat bergwijn dat misschien zou doen door zijn eigen spel... maar die is gewoon verder gegaan waar hij afgelopen seizoen gebleven was, namelijk heel matig.

vaak hoor je van die krachttermen als "personalities" en "gifkikkers"... maar die heeft ajax momenteel helemaal niet. er loopt niemand rond waarvan je denkt, die heeft er vandaag echt veel zin in en kan de kar trekken. het is allemaal zo slap en gezapig.

Ik kijk als Roda-fan naar de ED, hopend dat we ooit weer terug mogen keren.. Wat mij opvalt is, en dat echt met alle respect naar de "kleinere" clubs, het verschil tussen de top 4 in deze stand en de rest van de ranglijst al zo groot is geworden inmiddels. 8 punten tussen Feyenoord 4e en Go Ahead met een knappe 5e plaats.

Ik vraag me af of het goed is voor het niveau van de eredivisie dat de KKD vol zit met (normaal gesproken!) eredivisie-waardige clubs als NAC, ADO, Groningen, Willem 2, RJC (al is dat lang geleden en zeker geen uitgemaakte zaak dit seizoen). Samen ook met Emmen, VVV, Cambuur en de Graafschap.

Het klinkt misschien heel gek als RJC supporter, maar het algehele niveau van de ED wordt wellicht omlaag gehaald door het gebrek aan tegenstand tegen gerenommeerde clubs. Uiteindelijk zal zich dit vertalen naar Europese prestaties. En daarbij wil ik heel duidelijk maken dat ik een underdog-fan ben, dus het de "kleine" clubs heel erg gun. En de clubs die er nu in zitten het helemaal zelf verdient hebben om er nu te spelen!

Maar ik denk dat het voor het algehele niveau beter zou zijn door wekelijks tegen meer gerenommeerde clubs te spelen dan het gros van de wedstrijden tegen de clubs die constant tussen KKD en ED niveau liggen. Nogmaals; hier reken ik mijn eigen club nu ook bij.

Wat ik wil zeggen is dat een W2, Groningen, NAC etc. in "normalen doen" meer tegenstand bieden dan een pakweg Volendam, Go Ahead en RKC. Ook kijkend naar de clubs die volgens de huidige stand de Europese play-offs in zouden gaan. Al moet je wel in ogenschouw nemen dat een Utrecht, Heerenveen, Vitesse en Ajax momenteel erg onderpresteren. Dan zou het ook weer anders uit zien natuurlijk. En dat je zo'n avontuur ook de kleinere clubs eens gunt!! Ook al zou het duur kunnen komen te staan op de coëfficiënten-lijst. Hetzelfde zie je ook een beetje in de Bundesliga terug; HSV, Schalke, Hannover vs. Heidenheim, Union (grote fan, maar normaal gesproken een 2. BL club) en Darmstadt.

Het is gewoon een raar gezicht als je de KKD teams vergelijkt met de "vervangers" in de ED. Dezelfde trend in de Bundesliga. Het is daarbij wel degelijk knap wat een Go Ahead en bijv. Sparta en de andere genoemde clubs laten zien. Dus zeker credits!

Natuurlijk is de media hier mee bezig. Je krijgt pas aandacht van een krantje of zo als je tegen de stroom in gaat, als je negatief bent. Derkzen heeft de media dit geleerd en ze doen zoals we gewend zijn het allemaal gewoon na.
Ik ben er van overtuigd als de spits zijn vele kansen gewoon omzet in goals dan spelen ze achterin en op het middenveld makkelijker
Maar bij Ajax luisteren ze naar wat "kenners" zeggen; hij heeft potentie. Hoor ik nou al heel heel lang
Kan kloppen, maar nu heb ik geen potentie nodig maar een killer
Kieft kon niet ballen maar maakte goals, Huntelaar idem dito. Luuk de Jong zelfde
Ik wil nu wel eens een andere spits zien

29 oktober 2023 om 19:40

Luuk de jong is misschien wel het beste voorbeeld van een spits die niet kon scoren. Ik kan me genoeg seizoenen herinneren dat luuk niet tot scoren kwam. Ballen op de doellijn er nog niet in kon krijgen. Zolang een spits op de juiste plek staat, dan gaan de goals gewoon volgen. Los van het scoren, speelt hij ook gewoon goed.

Schreuder is op zoek naar dit soort reacties, Bergwijn hoort dit te weten

Het ligt echt aan niet de prestaties, het is allemaal de schuld van de media hetze tegen Ajax. Je laat je wel heel erg kennen Steven. Zeg gewoon eerlijk dat je je best doet en dat je misschien niet een geschikte aanvoerder bent die Ajax er weer bovenop helpt.

Joh zet deze jonge op de bank. Of laat hem het seizoen afmaken bij Jong Ajax (als dat nog mag). Echt te slecht wat hij laat zien. Al helemaal lachwekkend als captain.

Als hij zichzelf een goede aanvoerder vind... begin dan eens met de boel op jutten en druk zetten ipv beetje rond lopen en wachten tot hij de bal in zijn voeten gespeelt krijgt. De enige die ik vandaag zag jagen voorin was Berghuis en Hlynsson. En de lijnen uitzetten was van den Boomen. Bergwijn is sinds zijn komst bij Ajax met zichzelf bezig om weer in topvorm te komen. Dan moet je ook eerlijk naar jezelf zijn en naar je team en niet de aanvoerdersband aannemen.

Dat hij er klaar mee is, is al best een tijdje duidelijk. Ik kan me nog voorstellen dat hij aanvoerder is gemaakt in de hoop dat die status zijn spel zou verbeteren, maar in realiteit is hij alleen maar slechter gaan spelen. Hij is ook de eerste die het kopje laat hangen als het tegen zit. Zijn interviews zijn om te huilen. Kortom, deze jongen is in niets een aanvoerder.

Het is maar een aanvoerdersband? Nou meneer Bergwijn het is wel even meer dan dat. Maar gezien je niet in staat bent het team bij de hand te nemen, en het voortouw te pakken. Snap ik dat zon band voor jou geen waarde heeft.

Waardeloze aanvoerder,

Afgeven op de media en supporters die jouw invulling van de aanvoerdersrol bij de (doorgaans) grootste club van het land in twijfel trekken omdat jij met jouw team geen flikker presteert en momenteel onderaan de Eredivisie staat, terwijl je tonnen -zo niet miljoenen- per seizoen vangt. Nee man je hebt gelijk… belachelijke vragen van Schreuder en eigenlijk ben je dan idd echt wel aanvoerder-waardig, Steven.

Hier heeft hij helemaal gelijk. Wat maakt een aanvoerder een aanvoerder? Tadic? Die kreeg kritiek om het beïnvloeden van het spel. Bergwijn doet het prima. Straks la Ajax weer wat stappen omhoog doet en weer eens een goede tegenstander verslaat zul je lezen dat Bergwijn als aanvoerder het goed heeft opgepakt. Geef m een kans.

“uiteindelijk zijn we ook met zijn allen captain”, vervolgt de vleugelspits. . En hier hebben we het probleem. Als ze allemaal captain zijn zoals Bergwijn zegt , dan is de kans erg groot dat ze allemaal naar elkaar kijken en dus afwachten. Er moet gewoon een geschikt persson zijn die Captain is , anders werkt het niet, zoals nu bij Ajax duidelijk is.

Maak ie iemand anders aanvoerder, heb het idee dat het voor Bergwijn meer een last is als een zegen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren