Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Soap over toekomst De Jong duurt voort na miljoenenverkoop Newcastle

Laatste update:

Er is ruimte gemaakt voor Luuk de Jong bij Newcastle United. Leon Best stond al een poos op de nominatie om in de zomer te vertrekken en zet zijn loopbaan voort bij het gedegradeerde Blackburn Rovers, zo maken de clubs maandagavond via de officiële kanalen bekend.

/

Best wordt bij Blackburn Rovers de opvolger van Yakubu Aiyegbeni, die naar China is vertrokken. De 25-jarige aanvaller tekent voor vier seizoenen en levert Newcastle United bijna vier miljoen euro op. In de afgelopen twee seizoenen kwam Best tot 42 officiële optredens en tien doelpunten in dienst van the Magpies.

Het is onduidelijk of de verkoop van Best inhoudt dat De Jong alsnog naar Newcastle vertrekt. Volgens de laatste berichten zou de Premier League-club besloten hebben om de strijd om de 21-jarige spits van FC Twente voorlopig te staken. De club uit de Premier League heeft bijna veertien miljoen euro over voor de 21-jarige spits van FC Twente, maar dat bedrag is door de club uit Enschede afgewezen.

Daarnaast is Newcastle United van mening dat De Jong niet duidelijk is. De Jong laat namelijk weten dat hij graag naar Engeland wil, maar tegen het Duitse Borussia Mönchengladbach zegt hij juist dat hij graag naar die club wil. De zaakwaarnemer van De Jong, Louis Laros, gaf zondag nog aan dat de spits al een keuze heeft gemaakt. “Luuk is er voor zichzelf wel uit. Als hij de juiste sportieve stap kan maken, dan wil hij dat graag doen”, liet de belangenbehartiger optekenen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Dat zal het verschil voor De Jong niet maken. Best was sowieso al gedaald in de hierarchie na de komst van Papiss Cisse in de winterstop. Of De Jong naar Newcastle gaat is veel meer afhankelijk van het vertrek van Demba Ba, die voor een gelimiteerde transfersom bij Newcastle mag vertrekken.

Haha, wat een grap. 14 miljoen euro voor De Jong. Twente moet niet zo stom doen, en gewoon het bedrag accepteren. 14 miljoen zal je waarschijnlijk nooit meer krijgen voor De Jong, want ik weet niet of hij zal slagen bij Newcastle. Spitsen als Owen en Martins zijn ook mislukt in Newcastle.

2 juli 2012 om 20:44

Weet je wat nu juist de grap is? Twente moet helemaal niets, De Jong heeft nl. nog een contract tot 2015.

Dus Fc Twente mag zo 'stom' doen als ze zelf willen, denk je niet? Ook ga je ervan uit dat Twente nooit meer zal krijgen dan dit bedrag voor de Jong. Dit kun je nooit met volle zekerheid zeggen, helemaal niet als je het afgelopen seizoen van Twente hebt gezien. Zelfs met deze waardeloze prestaties van het hele team van het afgelopen seizoen levert Luuk al 14 miljoen op. Moet je nagaan wat hij op zou kunnen leveren als hij er dit seizoen in een beter draaiend elftal nog 8 extra doelpunten inlegt. Je weet het nooit.

Twente staat volledig in z'n recht te doen wat ze willen; no matter what jij er ook van vindt. Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.

2 juli 2012 om 21:04

Klopt, Twente moet niets. Het zou alleen wel heel heel heel erg dom zijn om De Jong niet te verkopen bij ieder bedrag vanaf een miljoen of 9, 10. Dan krijg je al veel meer voor hem dan hij waard is en kan je lekker investeren in betere voetballers.

2 juli 2012 om 21:34

Waarom zou je de Jong verkopen? Alleen bij een bod dat niet te weigeren is en dat is volgens Twente dus meer als 14 miljoen.

De Jong heeft zoals gezegd nog een contract tot 2015. Denk je dat hij volgend jaar opeens een paar miljoen minder waard is? Neen. Volgend jaar is hij nog hetzelfde waard, en heeft Twente hem een jaar langer kunnen gebruiken wat wellicht plaatsing voor de CL tot gevolg heeft.

3 juli 2012 om 00:23

Na 1 goed seizoen is hij al 20 miljoen waard kijk bijv naar V Wolfswinkel;
Zolang Twente niet hoeft en er meerdere partijen zijn gewoon een hoog bedrag vragen.

2 juli 2012 om 20:49

Hele rare redenatie: ''14 miljoen zal je waarschijnlijk nooit meer krijgen voor De Jong, want ik weet niet of hij zal slagen bij Newcastle.''

Als je hem niet verkoopt, kan die toch ook niet ''niet slagen'' bij Newcastle? Zoals jij het stelt kan FCT hem beter nu verkopen voor 14m omdat als ze dat niet doen, hij misschien niet slaagt bij Newcastle en dan geen 14m meer waard is...

Verder is een goede spits vinden nog niet zo gemakkelijk dus ik zie hem liever een jaar blijven, en als FCT daardoor 4m minder krijgt vind ik dat alsnog prima, voor 4m vind je namelijk geen gelijkwaardige spits.

2 juli 2012 om 20:55

Twente mag vragen voor De Jong wat ze willen. Hij ligt volgens mij nog 3 jaar vast. Je moet ook nog maar bekijken of je een goede substituut voor De Jong achter de hand hebt.

2 juli 2012 om 21:11

Als elke Nederlandse club nou eens zo zou redeneren en buitenlandse clubs de hoofdprijs voor hun spelers laten betalen in plaats van onder elkaar belachelijke bedragen te vragen... Kijk maar naar Portugal. Die competitie is echt niet zoveel sterker maar daar zal een speler als Hulk niet voor minder dan 40 miljoen vertrekken.

Als Newcastle 14 miljoen biedt op Luuk de Jong denk ik dat je hem beter kan laten gaan. 14 miljoen is echt een mooi bedrag voor Luuk.

2 juli 2012 om 21:15

Ligt eraan waar Twente heen wil. Luuk de Jong is dé speler waar het allemaal om gaat draaien bij Twente aankomend seizoen, want het hele elftal is om hem heen gebouwd. Daarbij is het één van de enige spelers waar Twente geen goede reserve speler voor in de selectie heeft en er ook geen logische speler rondloopt om te halen als vervanger.

Hoezo soap? Twente en Newcastle onderhandelen waarbij Newcastle (vooralsnog) niet betaalt wat Twente vraagt. Zo kun je elke transfer wel een soap noemen.

Als dit ook zo is, is het knap lomp beleid! Best voor 4 mio. verkopen en 14 betalen voor De Jong?!

Twente heeft Luuk nodig het komend seizoen en hij is nog niet aan zijn laatste contracjaar bezig. Ook volgend jaar is er nog belangstelling.....

Hoelang loopt het contract van Luuk de Jong dan door? 14 miljoen zou ik zeker toch wel doen. Voor die 14 miljoen kun je wel een spits halen plus nog wat spelers. Ik denk dat Twente er alleen maar beter op wordt als ze dit doen, verder vind ik Luuk de Jong zeker een wel een goede speler voor FC Twente(vooral in potentie.)

Twente moet mooi de poot stijf houden. De Jong hoeft niet weg en als ie weg gaat moet er voldoende geld zijn om een gelijkwaardige spits terug te kunnen halen die er ook meteen kan staan. Dan zit je al gauw boven de 12 miljoen te denken. Komt nog bij dat Luuk jong is en nog zeker niet uitgeleerd.

Ik denk niet dat Newc een bedrag van 12mil of dergeljike gaat betalen voor De Jong.

Het is een aardige spits ja, maar wat heeft hij werkelijk bewezen?
Ik hoor iedereen zeggen dat hij de toekomstige spits is maar we hebben ook nog Van Wolfswinkel en Dost die meer scoren dan hem. Ik zeg niet dat De Jong een slechte speler is maar om nou gelijk 15mil+ te vragen voor een speler die nog niks heeft bewezen in feite.... vind ik iets te veel van het goede.

Tevens moet hij niet vertrekken naar Newcastle United. Ik vind Newcastle een geweldige club maar daar red hij het niet. Je moet fysiek zeer sterk zijn en daar heb ik mijn twijfels over.
Newcastle is niet de absolute top dus het is niet altijd als in Enschede even rond tikken en je komt er wel.. nee.

Als ik hem was zou ik minimaal nog 1 jaar bij Twente blijven, top scorer van de Eredivisie worden, het verschil maken in Europees verband en dan naar een mooie club vertrekken.

Ik zou eerder voor een Dortmund,as Roma,valencia,sevilla,lille,lyon,liverpool kiezen dan Newcastle. Niet omdat ik die beter vind nee, in mijn ogen zit Newcastle hoog, zeer hoog maar dat zijn toch clubs die 9 van de 10 keer voor minimaal Europees voetbal gaan en waar je fysiek minder hoeft te laten zien.
Natuurlijk als een club als Spurs,arsenal of Manchester United hem wil, dan zou ik ook gaan. Daar voetbal je gewoon net als bij Twente en hoef je niet die beuk erin te gooien tegen gasten van 2 bij 2 die je toch niet gaat winnen, met alle respect.

Klaasjan, nu bij Schalke, uitermate ideale club voor hem. Scoort er op los, De jong moet ook zoiets vinden.
Schalke,wolfsburg,werder,dortmund,gladbach etc.allemaal uitstekende clubs waar hij het red en er minimaal 20 kan intikken als hij zich blijft ontwikkelen waar ik wel van overtuigd ben.

2 juli 2012 om 20:47

Als je nu het nieuws zou volgen dan zou je weten dat Newcastle al 14 miljoen heeft geboden.

2 juli 2012 om 20:59

ben het volledig met je eens, Alleen over het fysieke gedeelte niet Luuk is fysiek gewoon sterk hoor en kan ook uitermate goed koppen met zijn technische kwaliteiten red hij het zeker wel bij engeland, Ook onderschat jij Newcastle en de trainer daar, Newcastle speelt echt wel goed combinatie voetbal het is geen stoke city ofzo.

Verder zeg je dat luuk nog niks heeft bewezen, 2 seizoen achter elkaar er minimaal 25 inschieten in de eredivisie & in europa, Hij is international geworden en heeft zijn debuut al gemaakt enz enz, De engelse clubs zien echt wel toekomst/potentie in deze speler het is niet voor niks dat zoveel clubs hem volgen, Dus jij vind dat arsenal Oxlade Chamberlain niet moest halen voor 14 miljoen omdat hij nog niks bewezen had? In sommige spelers kan je gewoon potentie zien & ik weet zeker dat AOC een hele grote en belangrijke arsenal speler gaat worden.

2 juli 2012 om 23:40

@afca_1995
Hij zit fysiek goed in orde voor Nederlandse begrippen maar als we De Jong nu met de 2 spitsen van Newcastle vergelijken, die overigens allebei blijven omdat Demba Ba niet meer weg kan aangezien hij tot eind juni voor relatief goedkoop weg kon; Dan is Luuk de Jong echt geen match.
Als je bij een club als Newcastle United speelt moet je fysiek heel sterk zijn, ze spelen weliswaar nu wel erg goed maar ze zijn nog altijd geen echte top club. Ik ben zeer tevreden met ze en ik denk persoonlijk dat Luuk de Jong tekort komt. Hij zal eerder bij Arsenal,manchester United,bayern Munchen of Dortmund slagen dan bij Newcastle United.

Hij moet de juiste keuze maken, ik zou hem adviseren om eerst nog een jaartje bij Twente te blijven, zoals ik in mijn eerdere post al zei.
Lekker top scorer worden van de Eredivisie, Europees Twente aan de sleeptouw nemen en ver uit de belankrijkste speler van Twente worden. Dan kan je met een gerust hart weg.

Met alle respect tot nu toe heeft hij nog niks gepresteerd. Bas Dost ging weg als top scorer en deed het uitstekend.
Komend seizoen moet de seizoen van Luuk de Jong worden als hij echt naar een goede club wilt.
Tot nu toe vind ik hem geen 14miljoen waard.

Tuurlijk is 14 milj een behoorlijk 1e bod. Maar de prijs wordt bepaald door de marktvraag. En die is groot voor de Jong. Bod wordt niet zomaar afgewezen. Zelfde als die 4 milj voor Anita, maar die zal niet veel meer opleveren indien hij dit jaar weg wil.

Als de Jong verkocht wordt ben ik bang dat Twente het knap lastig gaat krijgen volgend seizoen. Erg goede en belangrijke speler denk dat hij het daar wel goed zal doen...mooi bedrag ook wel.

Leon Best heb ik altijd 'n matige aanvaller gevonden. Best heeft in mijn ogen gewoon te weinig scorend vermogen, en vergeleken met Papiss Cisse en Demba Ba is Leon Best niks.

Maar ook al is Leon Best verkocht, dit veranderd niks aan de situatie van Luuk De Jong. En als dit waar is, dan zou het dus betekenen dat Luuk De Jong de positie van Leon Best op de bank zal overnemen. Maar dat geloof ik ook niet, ik denk dat Newcastle United pas echt 'n bod uit gaat brengen op De Jong als Demba Ba vertrekt.

2 juli 2012 om 21:05

Haha. En Luuk de Jong heeft volgens jou wel scorend vermogen? Wat een grap dit. In de Nederlandse competitie scoort zelfs Altidore aan de lopende band.

2 juli 2012 om 21:12

Ja, ik weet niet waar jij afgelopen seizoen naar hebt gekeken, maar toen kon je duidelijk zien dat Luuk De Jong scorend vermogen heeft.

Alleen het verschil tussen de Eredivisie en Premier League is dan best wel groot, maar als De Jong zich goed ontwikkelt dan kan hij makkelijk mee in de Premier League.

2 juli 2012 om 21:17

Dus als je in de Eredivisie scoort telt dat niet als scorend vermogen. Logisch hoor, meneer Healer.

Luuk past volgensmij perfect in Engeland. Hij is 21 jaar en kan zeker fysiek nog veel groeien, maar de potentie om daar door te breken heeft hij zeker. Kopsterk, een heel behoorlijke techniek en scoort gemakkelijk.

Ondanks het geld wat hij op zou kunnen leveren hoop ik echter dat Luuk gewoon nog een jaartje bij Twente blijft. Hij is het komende seizoen het hele seizoen de nummer 1 spits van Twente, dus hij heeft nu de kans om zich eens echt te onderscheiden en topscoorder van Nederland te worden. Daarnaast heeft Twente het team op dit moment gewoon rond, en met de huidige selectie kunnen we absoluut bovenin de Eredivisie mee doen. Met een nieuwe spits en/of Plet kan dit wel eens een stuk lastiger gaan worden.

2 juli 2012 om 21:34

De Eredivisie is gewoon geen goede graadmeter voor scorend vermogen, omdat het verdedigend zo zwak is. Dat betekent niet dat er geen uitzonderingen zijn (huntelaar), maar simpelweg een Eredivsie-statistiek betekent niets. Dat zien we duidelijk aan de carrieres van Vleminckx, Afonso Alves, Kezman, of Machlas.

2 juli 2012 om 23:45

Van Nistelrooij deed het wel vrij aardig, Suarez doet het ook niet slecht. Er zijn genoeg aanvallers die de overstap wel kunnen maken.

3 juli 2012 om 09:40

@healer
Een eredivisie statistiek betekent niets... En dan haal je Vleminckx aan als voorbeeld.. De NL competitie is dan in ieder geval nog wel een stukje beter dan de Belgische!

Volgens mij is het heel simpel.. Als spits heb je een neus voor de goal nodig, en die heb je, of heb je niet... Met de juiste begeleiding kun je een seizoen uitblinken (vleminckx), maar verder wordt je wat mij betreft geboren als spits.. Of je rendeert, ligt meer aan het spelsysteem dan aan de competitie denk ik.. Kijk naar Van Persie.. Schiet in Oranje geen deuk in een pakje boter, maar is wel topscorer van de Premier League.

3 juli 2012 om 22:59

Doe niet net alsof je weet waar je het over hebt moustro. De NL competitie is verdedigend veel zwakker dan de Belgische. In België is het voetbal sowieso veel verdedigender. In Nederland houden ze elke week open huis. Dat is juist de enige reden dat Vleminckx 1 seizoen in z'n hele carriere meer dan 20x heeft gescoord.

En Thereddevil, ik zeg ook niet dat van Nistelrooy, Suarez en Huntelaar geen scorend vermogen hebben. Ik bedoel alleen dat hun statistieken nog niet doorslaggevend waren. Zij hebben het wel gemaakt in het buitenland en zijn ook goed genoeg. Maar veel mindere voetballers, zoals Vleminckx of Machlas hebben ook dat soort statistieken, dus zo veel zegt het niet. Dat is alles.

als Tiote wordt verkocht voor +20milj dan zullen ze wellicht de vraagprijs benaderen. En het zou me niet meer verbazen als FC Twente via de vervanger een nog sterkere selectie zal krijgen.

2 juli 2012 om 23:25

Als Tiote word verkocht voor 20 miljoen krijgt Twente zowieso al 4 miljoen.
En dan Luuk nog eens verkopen aan Newcastle voor 18 miljoen dan heb je opeens 22 miljoen.
Daar kan je echt leuke dingen mee doen en dan ook nog eens de bank rekening van Twente spekken.

De Jong voor 14 miljoen?

Strik erom, en weg ermee!

Goede zet van Newcastle om De Jong proberen te halen, maar als Twente al meer dan 14 miljoen wil dan wordt het denk ik moeilijk...

De jong moet gewoon nog minstens een seizoen bij Twente blijven. Je ziet bij de Belgse spelers dat vroeg naar een redelijke club in het buitenland niet de beste optie is.

Waarom zou de Jong naar Newcastle moeten gaan? Ja het is een mooie, grote club. Maar hij gaat never kunnen concurreren met Ba en Cissé

2 juli 2012 om 21:18

Ik weet het niet hoor. Luuk de Jong is sterk aan de bal, aardig technisch, kopsterk en heeft een goed neusje voor de goal.

Jammer dat hij natuurlijk zo traag als dikke stront is.

3 juli 2012 om 00:05

Zo traag is hij niet hoor, hij is eigenlijk redelijk snel voor zijn lengte.

Als de Jong slim is blijft hij nog een jaar bij twente. Ik moet eerlijk toegeven dat Twente mijn vertrouwen heeft verloren in aankopen van spelers en verkopen zoals de verkoop van Berghuis vind ik een hele domme fout aangezien ze John ook al hebben verkocht.

Twente moet gewoon de Jong aan zijn contract houden of ze moeten 30 miljoen bieden dan mag die van mij weg.
Maar ze moeten ook eerst waardige vervanger aantrekken.

2 juli 2012 om 21:20

Ik vind het ook vreemd dat ze Berghuis zo naar de concurrent laten vertrekken, maar ik denk dat ze het gewoon echt niet in hem zagen zitten. Of het moet puur aan Mcclaren gelegen hebben, wat ook goed zou kunnen.

Ik hoop verder ook dat De Jong blijft, maar mochten ze 15 miljoen voor hem opstrijken dan kunnen ze daar heus wel iets leuks voor terug halen hoor! Heb vertrouwen in Joop!

3 juli 2012 om 07:27

Dat Fc Twente Berghuis heeft verkocht heeft niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken maar puur met zijn mentaliteit. Terwijl Co helemaal lirisch over hem was heeft deze hem toch terug gezet naar jong Twente omdat er tussen Co en Berghuis een paar conflicten zijn geweest. Ook bij jong Twente hebben ze hem disciplinair moeten straffen door zijn gedrag. Bv na een wissel van hem bij jong Twente is hij aan de andere kant van het veld van het veld gegaan, en is rechtstreeks naar de kleedkamer gegaan om te douchen en te vertrekken. Dat kon en wou FC Twente gewoon niet accepteren.

Bij FC Twente waren ze echt wel onder de indruk van zijn voetbalkwaliteiten, maar soms is dat gewoon niet genoeg.

twente hoeft helemaal niets nee, en dan kun je zeggen 14 miljoen krijg je misschien wel nooit meer. Maar als hij een goed jaar speelt zou hij dat misschien nog wel opleveren, maar ook al zal het dan 10 miljoen worden dan heeft fc twente gewoon nog een jaartje een hele goede spits helemaal voor het eredivisieniveau, als twente niet meer veel spelerss laat gaan en misschien er nog 1 of 2 bij krijgt zie ik ze dan een goede kans voor het kampioenschap maken. Maar voor hem zou het een leuke stap zijn, maar ook mochengladbach zou een leuke stap vinden, dan kun je zeggen ja die doen het 1 jaartje goed, maar ze gaan wel europa in en ook is het een sterkere competitie, als hij het daar goed doet dan kan hij ook direct een grotere stap maken want dan laat hij het zien in een sterke competitie. En gladbach koopt ook wel een paar goede spelers bij.

Het is heel simpel, de vraagprijs voor de Jong is 15 miljoen, ga je daaronder zitten dan voldoe je niet aan het absolute minimum wat FC Twente vraagt. 13 of 14 Miljoen is geen 15 Miljoen.

2 juli 2012 om 23:58

Nee inderdaad en mocht je dan onverhoopt opeens wel dichtbij die 15 miljoen komen (wat al is geweest) dan wordt Twente opeens bang ''oh jee denken ze dan misschien komt er straks inderdaad wel opeens iemand die 15 miljoen geeft wat moeten we dan?' dus laten we het maar alvast gauw omhoog gooien dat achtelijke bedrag, want 15 miljoen is al absurd dus waarom kunnen we het dan niet nog absurder maken door gewoon 20-25 miljoen te vragen.
Dan weten ze zeker dat hij blijft; want er is niemand in de wereld, die met zijn volle verstand, meer dan 15 miljoen voor de Jong gaat geven.

Demba Ba & P Cisse Luuk De Jong.

Luuk kan beter naar een club zonder goeie spitsen, want als je zelfs Janko met zoveel moeite eruit heb gespeeld wordt het een onmogelijke strijd om 1 van de 2 Afrikaanse leeuwen eruit te spelen.

Als de Jong komt, ik zeg als, want het zal wel net als met Ruiz gaan (daar stond zelfs een helicopter voor klaar, maar die moest en zou naar Fulham gaan) als de Jong komt dan komt hij heus wel in de basis hoor newcastle gaat echt géén 15 miljoen (of weet ik hoeveel) uitgeven voor iemand die de bank warm kan gaan houden (die tijd hebben we gehad)

Mönchengladbach is hun beste speler kwijt en zal volgend seizoen waarschijnlijk tussen plaats 5 en 10 eindigen. Bij Newcastle zou hij Cisse en Ba voor zich hebben. Newcastle is wel een leuke tussenstap maar op dit moment is de concurrentie er erg groot, iets wat je bij BMG niet hebt. Mike Hanke en Igor De Camargo zijn nu niet bepaald spitsen waar je van wakker ligt.

Als je doorkijkt op de site van Borrusia Mönchengladbach staat er al een bericht dat Luuk daar volgend jaar zal gaan voetballen. Stiekem denk ik ook dat er al bijna een accoord is tussen FC Twente en Borrusia, maar dat er onderling nog gesproken wordt over het bedrag wat van de transfersom afgaat omdat Wendt dan naar Fc Twente zal komen. Laten we het nog maar even afwachten, maar als hij werkelijk vertrekt moet FC Twente wel haast maken met het aantrekken van een hele goede vervanger voor Luuk de Jong.

Als de jong weggaat zie ik twente buiten de top 5 eindigen duimpje omhoog als je het met me eens bent

3 juli 2012 om 09:42

Denk je niet dat dat afhankelijk is van de spits die ze halen als De Jong gaat?

een spits die er direct staat met zulke kwaliteiten onder de 10miljoen is er niet, of ze moeten weer geluk hebben. en met de rest die weggaat zie ik het somber in voor twente!

3 juli 2012 om 10:18

Als ze 15 - 18 mln ontvangen.. Waarom zouden ze dan per-se een vervanger moeten halen die minder dan 10 mln kost? Bij voorkeur wel natuurlijk, maar niets moet....

Welke rest die weg gaat bedoel je?

vast houden!, luuk heeft een contract tot 2015 als ik het goed heb....
alleen bij een bod van 18 miljoen of hoger weg doen....
dan een type matavz halen ( zie tadic )
maar als het even kan, dan moet je deze super spits aan boord houden!
aankomend seizoen gaat hij sowiso richting de 30 goals!

eens of niet?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren