Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Scherpschutters hadden paraglider bij Duitsland - Frankrijk in het vizier

Laatste update:

Vlak voor de aftrap van het EK-duel tussen Duitsland en Frankrijk (0-1) vond een opmerkelijk incident plaats. Een paraglider van Greenpeace vloog de Allianz Arena binnen en landde op het veld, terwijl de spelers van Joachim Löw en Didier Deschamps klaar stonden om de wedstrijd te beginnen. De paraglider, die een motortje op zijn rug droeg, vloog rakelings over het publiek nadat hij de kabel van de zwevende camera had geraakt, en plofte daarna op het veld neer.

Bij de mislukte protestactie van Greenpeace zijn meerdere toeschouwers gewond geraakt, zo maakt de UEFA bekend. Op beelden is te zien hoe Deschamps moet wegduiken voor materiaal dat in de dug-out neerkomt. Joachim Herrmann, de Beierse minister van Binnenlandse Zaken, verzekert dat de paraglider doodgeschoten had kunnen worden door scherpschutters. "Toen ze het logo van Greenpeace zagen, besloten ze om niet in te grijpen", legt hij uit aan BILD.

"Maar als ze tot een andere conclusie waren gekomen en dachten dat dit een terroristische aanslag kon zijn, dan had het de activist mogelijk zijn leven gekost." Rondom EK-duels geldt een vliegverbod boven de Allianz Arena. Het gebruik van vuurwapens door de politie is gerechtvaardigd als deze regel wordt overtreden. "Deze actie was totaal onverantwoordelijk op alle mogelijke manieren. Ik veroordeel Greenpeace daar ook voor. Dit heeft niets te maken met milieubescherming", benadrukte Herrmann.

De UEFA zegt dat de autoriteiten vervolgstappen zullen nemen na ‘de roekeloze en gevaarlijke’ actie. “Door deze ondoordachte actie, die zeer ernstige consequenties kon hebben voor een groot aantal mensen, zijn meerdere toeschouwers gewond geraakt en naar het ziekenhuis overgebracht. De autoriteiten zullen de benodigde actie ondernemen.”

Greenpeace liet weten dat de actie ging om een protest tegen Volkswagen, een van de sponsoren van het EK. Op de gele parachute stond de naam van de milieuorganisatie en de tekst Kick out oil!. Het was volgens Greenpeace de bedoeling dat de paraglider een bal op het veld in het stadion van Bayern München zou gooien en daarna weer zou wegvliegen.

“Dit protest was niet bedoeld om het spel te verstoren of mensen te verwonden”, meldt Greenpeace via sociale media. “We hopen dat iedereen in orde is en dat niemand ernstig gewond is geraakt. De acties van Greenpeace zijn altijd vreedzaam en geweldloos. Helaas verliep niet alles volgens plan met deze campagne.”

Televisiekijkers kregen niets mee van het incident, maar op Twitter verschenen beelden die fans en journalisten in het stadion hadden gemaakt. "Ik kan niet geloven dat ik dit zojuist heb gefilmd", schreef één van hen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De bedoeling was dat hij een bal op het veld zou gooien. Waarom regel je dan niet een vliegtuigje om een bal uit te gooien ipv deze malloot die blijkbaar niet eens kan paragliden... Sws rare dokussen tegenwoordig bij Greenpeace, ga lekker buiten bij het stadion staan ipv deze capriolen. En olie hebben we nog decennia nodig, wellicht moeten ze eens niet hun kop in het zand steken en beseffen dat olie niet alleen gebruikt wordt om voertuigen voort te bewegen.

16 juni 2021 om 08:41

Je moet dit soort mensen geen aandacht geven. Bij Greenpeace zitten er echt allemaal mensen die niet na kunnen denken. Zijn echte engnekken als je ziet hoeveel ze willen gaan voor een beetje aandacht.

16 juni 2021 om 08:48

Lekker weer een hele instantie die zich inzet voor toch wel een goed doel veroordelen tot "Engnekken" en "mensen die niet kunnen nadenken" terwijl deze actie door hooguit een kleine groep mensen is verzonnen. Ik denk dat je zelf niet zo goed kan nadenken gezien deze reactie . Het is inderdaad een best gevaarlijke actie, je had er iemand mee kunnen verwonden maar om nu die hele organisatie zo af te branden lijkt me onnodig.

16 juni 2021 om 08:58

Lekker naïef Blue. Een parachute met Greenpeace erop en de organisatie laat weten dat het een actie tegen Volkswagen is. Dat is idd een kleine groep mensen.... 'niet bedoeld om het spel te verstoren' laten ze ook nog weten...uhuh

16 juni 2021 om 09:01

Wanneer is er nou voor de laatste keer een protest geweest zonder geweld of dat mensen er last van ondervinden? Het gaat altijd ten koste van andere die er last van hebben of ze maken dingen kapot. Vooral dat laatste gebeurd regelmatig of noem jij bedrijfspanden de ramen slopen een vreedzaam protest?

16 juni 2021 om 09:11

@blue, maar er zijn toch ook mensen gewond bij geraakt, er zijn verschillende toeschouwers geraakt en zelfs naar het ziekenhuis gebracht, dus niet heel snugger. en ja dan is heel de organisatie gewoon schuldig als je uit naam van een organisatie iets doet.

16 juni 2021 om 09:21

Dus als er eens een groepje Arsenal, Ajax, PSV, Roda,... zich misdraagt dan zijn meteen alle supporters van die clubs idioten? Of ligt het dan plots wat genuanceerder?

16 juni 2021 om 09:37

Je kunt altijd op Lierse rekenen om een volledig uit zijn verband gerukte vergelijking te maken... Achteraf blijkt dat de actie in beginsel op de goedkeuring van Greenpeace kon rekenen. Omdat het niet gaat zoals gepland trekt Greenpeace een soort van boetekleed aan. Als die supporters vooraf aangeven zich te gaan misdragen denk ik niet dat het op de goedkeuring van de andere supporters kan rekenen, maar jij vast wel?

16 juni 2021 om 09:38

En omdat een paar hoge piefen van green peace dat oké vinden, is heel de organisatie het er mee eens?

16 juni 2021 om 09:51

Je weet toch meestal hoe zo'n organisatie werkt mag ik hopen? Ik neem aan dat er ook besluiten genomen worden bij jou op werk vanuit hogere hand waarvan jullie zoiets hebben van wat moeten wij hiermee?

Een organisatie die de wereld probeert te verbeteren met een paar idioten ertussen die soms veel te ver gaan afschrijven alsof het iets slechts is blijft knap.

16 juni 2021 om 09:57

Heb jij Gebrands ooit zien zeggen dat het een goede actie is als PSV supporters de bus op wachten? Of andere supporters die er niet bij waren? Nee, allemaal spreken ze afschuw. Maar bij acties van Greenpeace heb ik nog nooit aanhangers van Greenpeace gezegd dat ze te ver zijn gegaan.

16 juni 2021 om 10:01

Ik heb nog nooit een PSV-supporter zien zeggen dat ze iets afkeuren in de media eerlijk gezegd. Wel bij mensen die PSV-supporter zijn die ik persoonlijk ken. Ik ken alleen geen mensen van green peace dus ik zou niet weten hoe ze daar in staan.

16 juni 2021 om 10:19

@bluegronionger
Hoe bedoel je een goed doel? Er hadden mensen nog zwaarder gewond kunnen raken door deze eco-terreur.

16 juni 2021 om 10:30

Verder blijft het punt natuurlijk wel gewoon staan. De eerste reactie is meteen een nuancering van een dergelijke situatie.

16 juni 2021 om 19:07

Moeilijk he, objectief naar zaken kijken man man man. Tunnelvisie van een mier.

16 juni 2021 om 22:55

Hij vliegt toch echt onder de vlag van Greenpeace daar naar binnen. Achterlijke organisatie.

17 juni 2021 om 07:23

Racisme is alom aanwezig bij de Italiaanse clubs, achterlijke organisaties?

17 juni 2021 om 08:44

In die zin wel ja

16 juni 2021 om 08:48

Een bal van grote hoogte op het veld gooien lijkt me nou niet echt een veilig alternatief haha

16 juni 2021 om 09:01

Precies mijn gedachte

16 juni 2021 om 09:25

Een drone zou wel moeten kunnen toch?

16 juni 2021 om 10:02

Misschien was het een strandbal?

16 juni 2021 om 09:47

Geloof er geen zak van. Dit was van begin tot eind de bedoeling. Ze hadden alleen niet op die kabels gerekend. Die 'bal actie' hebben ze later verzonnen omdat ze ook wel in de gaten hadden dat deze debiele actie vele gewonden had kunnen opleveren als die malloot de tribune ingevlogen was. Die smoes is damage control.

16 juni 2021 om 12:14

Ik ben het eens met het verwerpen van deze methodes en je stelling dat we olie nog lang nodig hebben voor we er 100% van af kunnen stappen. Dat gezegd zijnde verbruiken we op dit moment wel daadwerkelijk veel meer olie dan eigenlijk nodig is. Dat wordt ook in stand gehouden door bedrijven als volkswagen, ook al lopen ze voor de schijn populair te doen met hun hybrides en elektrische wagens. Achter de schermen doen ze er alles om olie nog zoveel mogelijk te pushen zonder hun marktdeel te verliezen

16 juni 2021 om 12:22

Oh dat zeker, multinationals zijn de grootste boeven wat dat betreft. Daarnaast, we zijn met zijn allen erg verkeerd bezig als we het hebben over milieu en klimaat en ik zie dat op korte termijn echt niet veranderen, want alles draait om geld en winst. Een groot nadeel is ook nog dat in Azië, Afrika en Zuid-Amerika er helemaal niets gedaan wordt mbt schone energie en laat daar nou het grootste gedeelte van de wereldbevolking zitten. Ik probeer mijn steentje bij te dragen door zuinig om te gaan met resources; ik fiets naar mijn werk, heb zonnepanelen op mijn dak en probeer mijn kinderen ook milieubewust op te voeden. Maar goed, ik in mijn eentje zal het verschil natuurlijk nooit maken.

16 juni 2021 om 12:29

ik in mijn eentje zal het verschil natuurlijk nooit maken. Daar ben ik het niet mee eens. De gedachtegang 'als ik het niet doe doet niemand het en hoe meer en consequenter ik het doe hoe meer mensen zullen volgen' vind ik zelf aangenamer. Het is aan de mensen zoals jij om het goede voorbeeld te geven. Alle kleine dingen (al is het maar fietsen naar het werk inderdaad) helpen. Hoe meer mensen zo denken hoe dichter we komen bij een meer houdbare manier van leven. Bovendien financieel ook nog eens interessant toch als je met zonnepanelen zelfvoorzienend bent en minder vaak moet tanken

16 juni 2021 om 18:53

Wij hebben natuurlijk wel makkelijk lullen hier in Nederland met onse zonnepaneeltjes op het dak en onze fietsjes. Die jongen in Bangkok of dat gezin in Rio moet ook gewoon betaalbaar kunnen leven. Waarom zouden die mensen zich zorgen maken over de verre toekomst als ze nauwelijks zekerheid hebben of ze volgende week wel genoeg geld verdienen om eten te kopen. We zijn indd niet goed bezig wereldwijd.

16 juni 2021 om 19:03

Inderdaad. En waarom zou Brazilië iets om zijn oerbos geven terwijl wij in Europa het onze al eeuwenlang geëxploiteerd hebben voor eigen gewin op een dergelijke wijze dat er praktisch niet meer van overschiet.

17 juni 2021 om 11:48

Absoluut mee eens hoor. Die mensen kan je weinig kwalijk nemen gezien hun huidige situatie. Dus is het aan ons met onze luxeleventjes om daarin het voortouw te nemen.

Wat een volk zeg. Echt compleet de verkeerde manier om je punt te maken. Als hij die bal hoog na beneden had gegooid dan had deze ook op iemand kunnen vallen. Roekeloos gedrag en precies weer een bevestiging dat ik een goede keuze heb gemaakt om niet meer Greenpeace te steunen.

Domme actie. Maar als je de beelden ziet lijkt het statement van de uefa wat overtrokken. Meerdere mensen gewond?

16 juni 2021 om 08:44

Dat idd ook, maar misschien dat er iemand geraakt is door onderdelen van die spider-cam?

16 juni 2021 om 08:50

Naja zo'n iemand komt wel met een rot gang aanvliegen. Als je zijn knie ( hij boog zijn benen waarschijnlijk) tegen je hoofd aan krijgt kan dat naar aankomen hoor. Wat die doet is wel gewoon gevaarlijk.

16 juni 2021 om 10:20

Onderdelen die van hoogte naar beneden komen zijn levensgevaarlijk. Gelukkig is het bij gewonden gebleven.

16 juni 2021 om 13:47

Liggen mensen nu nog steeds in het ziekenhuis, dus niet zo overrokken lijkt me.

Zit je dan, eindelijk weer eens in een stadion, krijg je een paraglider in je nek.
Ook bizar hoor. Hij had even geen rekening gehouden met de kabels van de zwevende camera. Dat is toch ook ongelooflijk idioot. Je gaat een levensgevaarlijke stunt uithalen, maar je vergeet even dat er tegenwoordig ook kabels zijn die over het veld gespannen zijn. Malloot.

Lijkt me wel een gevalletje van boete "baldadigheid" 250 euro, en "zich niet houden aan toegangsvoorwaarden" a 100 euro, maar ook "zonder redelijk doel rondhangen" a 100 euro

16 juni 2021 om 09:13

@superfly en vergeet het vled niet betreden, dat is een boete met zeker 3 nullen en een stadionverbod

16 juni 2021 om 11:30

Leuke reactie In werkelijkheid zit die beste man waarschijnlijk nu nog vast en krijgt hij een partij schadeclaims aan zijn broek van de organisatie en de getroffen toeschouwers en valt dat wat hoger uit dan een paar honderd Euro. Over het algemeen weet men in Duitsland wel raad met dit soort idioten en komt de beste man er niet makkelijk vanaf...

Wat een irritante organisatie, hoe goed ze het ook bedoelen. Heb hele slechte ervaringen met opzeggingen van donaties gehoord en ook hier hadden ze op z'n minst wat onderzoek kunnen doen, want tegenwoordig zijn er bij veel grote stadions zulke camera's die daar rondzweven. Hele gevaarlijke actie. Als voorbeeld wat ik zo irritant vind is dat ze misbruik maakten van mensen die het lastig vinden om nee te zeggen bij ingangen rondom universiteiten. Vooral internationals worden dan aangesproken en melden zich soms aan, maar het afmelden is dan behoorlijk omslachtig en irritant als je geen Nederlands spreekt.

Dit had zo verkeerd uit kunnen pakken. Aandacht vragen voor goede doelen is goed, maar dit was een totaal verkeerde manier.

t grappige is, hij heeft zo'n paraglider met motortje voor zn propeller en 2 duidelijk zichtbare brandstoftanks. Ben benieuwd of daar waterstof in zit of gewoon ook een olie product....

16 juni 2021 om 09:57

Denk niet dat Greenpeace al het gebruik van fossiele brandstoffen wil verbieden. Eerder halveren bijvoorbeeld.

16 juni 2021 om 11:58

Wat stond er op de parachute?

Ach ja, nu heeft die hypocriete terroristische organisatie ook hun momentje te pakken. Het komt ze vast niet slecht uit dat het mis is gegaan, want dit levert meer aandacht op dan wanneer de stunt goed was gegaan. Voor de rest is Greenpeace natuurlijk de laatste die anderen kan aanspreken op vervuiling. Ze laten immers ook zelf hun uit de vaart genomen schepen zoals de Rainbow warrior II ontmantelen op een sloopstrand in Bangladesh.

16 juni 2021 om 09:34

Je bent wel goed in organisaties die schijnbaar je waarden niet delen volledig neer te sabelen en af te schilderen als de ergste organisaties op aarde.

16 juni 2021 om 09:56

En jij bent groot fan van dit soort terreurorganisaties die anderen hun wereldbeeld op proberen te dringen en die regels proberen te introduceren die niet voor de terroristen zelf gelden. Hun moreelkompas is de enige juiste en daar dient iedereen op te varen en doe je dat niet dan zorgen deze terroristen er wel voor dat je gezondheid in gevaar komt. Zoals door acties van gisteren, zoals het gooien van keien in zee en zoals hun boten laten ontmantelen op de sloopstranden van Bangladesh door kinderen. Voor dat soort organisaties spring jij standaard in de bres.

16 juni 2021 om 09:59

Ik heb meer dan genoeg aan te merken op green peace. Ik ga ze dan alleen niet afschilderen als terroristen. Dat is nogal een verschilletje.

16 juni 2021 om 10:22

Ze hebben toch een aanslag gepleegd op de mensen in het stadion? Er zijn gewonden gevallen en het had allemaal nog veel erger kunnen zijn. Gewoon eco-terreur.

16 juni 2021 om 10:29

Een aanslag gepleegd. Ga toch lekker slapen man.

16 juni 2021 om 11:59

Lierse is er altijd als de kippen bij om nuance aan te brengen en over te komen als de 'voice of reason'

16 juni 2021 om 12:24

anderen hun wereldbeeld opdringen? Kom nou, ik denk dat iedereen met twee hersencellen wel beseft dat onze huidige manier van leven niet lang meer in stand gehouden kan worden en dat we meer met hernieuwbare energie en materialen gaan moeten werken als we willen dat onze volgende generaties nog iets aan hun leven hebben. Dat maakt Greenpeace nog geen toppertje maar dat ze hernieuwbare energie en beperking/regularisatie van veeproductie ed 'opdringen' lijkt me niet meer dan logisch? Iemand moet het doen willen we iets aan het huidige toekomstbeeld veranderen. Vooral jammer dat het geen betere organisatie is die het heft in handen neemt.

16 juni 2021 om 18:23

Lierse.

Doe even niet zo naïef. Greenpeace zit vol met extremisten die iets te ver gaan voor hun idealen. Schurkt tegen terrorisme aan in sommige opzichten.

16 juni 2021 om 18:28

Graag enkele voorbeelden van terroristische daden van green peace dan. En is Nederland dan ook een terroristisch land? Want ja een bom gooien op een woonwijk in Syrië is toch ook niet al te best... Maar dan zal het wel weer wat genuanceerder liggen neem ik aan.

16 juni 2021 om 19:12

Haha aanslag? Tegen terrorisme aan? Hahaha men is echt de weg kwijt hier! Lachwekkend. Ze hebben vast hun fouten (ook dit was verkeerd aangepakt, zeker), of dat ze pittig kunnen zijn maar ze komen iig op tegen organisaties e.d. die zwaar over de schreef gaan en enkel denken aan winst maken. De mens maakt hen niet uit. Maar nee, als zij (GP) er tegen in gaan, opkomen voor bepaalde mensen e.d. zijn zij de slechterikken? -_-

16 juni 2021 om 19:18

@Lierse1997 Helemaal met je eens, wat een hypocriete gedoe hier zeg omtreft dit geval en GP. Ja dit was zeker fout maar men kan echt totaal niet objectief naar zaken kijken zeg.

16 juni 2021 om 19:27

Jij bent de eerste die niet objectief naar zaken kan kijken SocioFan1. Wat is er objectief aan om in de strijdt tegen vervuiling je schepen op een vervuild sloopstrand in Bangladesh te dumpen? Precies niks. Rotsblokken in zee dumpen zodat ze in de netten van vissers komen zodat die schepen kapseizen. Ja dat is terreur, dat is poging tot moord. Met een vervuilende motor gaan vliegen GP mag het wel. Alle andere terroristen weten nu ook dat vliegen met een GP logo maakt dat je niet wordt doodgeschoten door de scherpschutters. Maar blijf jij lekker juichen voor deze terroristen en zeg tegen die mensen die gisteren gewond zijn geraakt dat het allemaal voor de goede zaak was en dat hun leed niks is met dat wat de aarde nu ondergaat.

16 juni 2021 om 19:34

Maar dan is Nederland ook een terroristisch land? Want je bent schijnbaar vergeten te antwoorden op die vraag.

17 juni 2021 om 02:27

Was het de intentie dan???

16 juni 2021 om 18:34

Terroristen nog wel? Roep aub niet zomaar wat, het komt alles behalve intelligent over. Ze zetten zich in voor zaken waar de mens flink huishoudt in negatieve zin. Zonder dit soort organisaties was er veel meer vervuiling geweest.

16 juni 2021 om 19:21

Dit soort organisaties zijn vervuiling. Daarom laten ze hun schepen net als die multinationals slopen door kinderen op de sloopstransen van Bangladesh. Zij houden huis en proberen moedwillig vissers de dood in te jagen met het dumpen van stenen in zee. Dat is terreur en poging tot moord ja. Niet voor niets dat hij gisteren bijna werd afgeknald door de scherpschutters. Hij had immers alle kenmerken van een terrorist.

16 juni 2021 om 19:30

Nee dat proberen ze niet want de locatie van die stenen werd gewoon meegedeeld door hen.

Laten we hopen dat het goed gaat met de toeschouwers en dat meneer de paraglider een flinke gevangenisstraf krijgt. Die activisten gaan met minuut gekkere dingen doen om aandacht te vragen voor hun doel.

Bezint eer ge begint, Greenpeace. Duidelijk onbezonnen en het levert ook nog eens weinig sympathie op. Beterschap aan diegenen die veroordeeld werden tot het bezoeken van een ziekenhuis.

Want in het motortje van een paraglider zit geen olie? 😫

Greenpeace is sowieso een extreme organisatie geworden. Het zijn idioten die ietwat ver gaan om hun idealen te bereiken, halve extremisten. Geen idee wat die mensen bezield om zoiets te doen. Mag hopen dat er consequenties aan verbonden zijn.

16 juni 2021 om 18:30

Je weet niet wat je zegt. Halve extremisten? Deze mensen zetten zich in voor de planeet en blazen geen gebouwen of mensen op. Natuurlijk gaan ze ver, maar dat gaan overheden ook.

16 juni 2021 om 19:28

Zoek maar eens op wat Greenpeace daadwerkelijk doet. Het doel is leuk maar ze willen alle middelen gebruiken en dat met ze ideologen en derhalve extremisten. Niet zo lastig.

16 juni 2021 om 19:32

Dat is wel makkelijk. Zeg het dan gewoon even wat ze allemaal zo erg doen. Buiten die stenen (waar ze dan nog eens de locatie van delen) vind ik eerlijk gezegd niet zoveel extreems terug.

Ah goed om te weten voor de terroristen dat ze niet schieten als ze een greenpeace logo zien. Dom omdat nu dus kenbaar te maken. Greenpeace heeft overigens de fout erkent en dat het niet de bedoeling was.

16 juni 2021 om 18:51

Inderdaad, had gewoon even ter vermaak en F-16 langs laten vliegen om hem een zetje van het stadion af te geven

16 juni 2021 om 22:42

De politie zal de volgende keer niet twijfelen vermoed ik.

Dus als een terrorist met een Greenpeace
logo en 10 kg tnt een stadion in komt gevlogen laten ze hem zijn gang gaan.

Goed argumentb

Mileugekkie's ! Door social media worden activisten steeds gekker.

Goeie tip voor iemand die wel een aanslag wil plegen. Neem een greenpeace logo mee en je landt dus veilig op het veld. 😏 Wat een geluk heeft die man gehad en wat een sensatie was het geweest als ze wel hadden geschoten.Edit: sorry! Futures had al dezelfde gedachte

Het is niet de eerste idiote actie van greenpeace. Voelen zich vaak boven anderen staan en schaden bedrijven vaak met hun acties. Mensen zouden moeten stoppen dit soort clubjes te steunen.

Het doel van Greenpeace heeft niets met het milieu te maken, maar met geld en aanzien onder extreem linkse kringen. Een gevaar voor de samenleving je dunkt.

Afgezien van deze hypocriete actie - een vliegtuig was nog wel nodig - zou sport en politiek gescheiden moeten worden zoals kerk en staat.

Vind het nog bijzonder bedacht maar dat ze er nog mee instemmen om het daadwerkelijk uit te voeren vind ik wel opvallend. Je kan andere gekken zomaar op ideeën brengen met minder goede intenties.

als ze een sniper wilde hadden ze mij ff moeten bellen , me maatjes laten de sniper altijd voor mij liggen in Warzone , die weten wel beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren