Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rijkste man van Afrika wil Arsenal kopen: ‘Ik hoop er nog steeds op’

Laatste update:

Een paar jaar nadat hij niet slaagde in zijn poging Arsenal over te nemen, verklaart Aliko Dangote dat hij nog steeds erg geïnteresseerd is in het verkrijgen van de Engelse club. De rijkste man van Afrika, goed voor een geschat vermogen van 14,4 miljard euro, laat aan zakenblad Bloomberg weten dat hij best weer een poging zou willen wagen. Op dit moment zijn Stan Kroenke, Alisher Usmanov en Farhad Moshiri voor het grootste deel eigenaar van Arsenal.

/

In 2010 voerde Dangote al gesprekken met de eigenaren van Arsenal, maar uiteindelijk kwam het niet van een overname. Sindsdien is de Nigeriaan nog rijker geworden en stiekem hoopt hij nog steeds, dat hij het ooit voor het zeggen krijgt bij the Gunners. “Ik hoop er nog op, ja. Misschien breekt de dag eens aan dat het kan, voor de juiste prijs. Dan zal ik de club kopen. Niet voor een bizarre prijs, maar voor een prijs waartegen de huidige eigenaren geen ‘nee’ willen zeggen. Ik ken mijn strategie”, aldus Dangote.

Kroenke heeft op dit moment 67 procent van de aandelen in handen en Usmanov en Moshiri samen 30 procent. Bloomberg deed navraag bij Arsenal-woordvoerder Dan Tolhurst en bij Kroenke en Usmanov, maar alle drie de partijen wensten geen commentaar te geven op de uitspraken van Dangote. De Nigeriaan verdiende zijn geld met olie en gas en heeft een florerende handelsonderneming. Volgens Bloomberg is Arsenal op dit moment zo’n 1,3 miljard euro waard.

Denk jij dat Stan Kroenke en Alisher Usmanov van Arsenal af willen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal is 1,3 miljard waard en deze man 1,4 miljard. Ach heeft die na de overname nog 100 miljoen om van te leven

5 mei 2015 om 10:35

Deze man is volgens Forbes 21,6 miljard dollar waard. VZ mag wel wat meer research gaan doen.

5 mei 2015 om 11:36

Geschat vermogen betreft volgens mij zijn geld, goud etc. Zijn waarde zal zijn bedrijven en dergelijke omvatten.

5 mei 2015 om 11:58

Dat is onzin. Zijn vermogen bestaat natuurlijk uit zijn aandeelschap in bedrijven. Geen enkele miljardair houdt zijn een groot deel van zijn vermogen in geld of goud. Die mensen zijn namelijk iets te slim om hun kapitaal niet voor zich te laten werken.

5 mei 2015 om 12:10

Z'n vermogen is hetzelfde als 'net worth'. Is de Nederlandse vertaling ervan.
Of denk jij dat Bill Gates bijvoorbeeld die een geschat vermogen heeft van 76 miljard ook daadwerkelijk 76 miljard aan cash, goud etc. heeft?

5 mei 2015 om 12:49

Vermogen betreft ondernemingen , onroerend goed, zelfs vorderingen die hij nog heeft. Hij zal natuurlijk nooit miljarden cash hebben liggen. Net zoals de gewone man met een hypotheekvrij huis die al snel een miljoen vermogen heeft. Dat maakt hem nog geen miljonair. Alles behalve.

5 mei 2015 om 12:58

Ja 21.6 miljard dollar dat is dus 14.4 miljatd euro dus jij moet even wat onderzork doen

5 mei 2015 om 13:32

Is eerder 19,3 miljard euro

5 mei 2015 om 11:04

Ik denk dat VZ in de war was en de waarde van Arsenal en zijn vermogen door elkaar heeft gehaald. Hij heeft namelijk echt wel meer

5 mei 2015 om 11:32

Die info van VZ klopt inderdaad totaal niet. Die man is veel meer waard dan dat. Heeft een gigantisch grondstoffen-bedrijf in Nigeria en is rijker dan pak em beet Abramovich.

5 mei 2015 om 12:32

Staat in het artikel dat hij goed is voor 14,4 miljard

5 mei 2015 om 14:33

Lees de tekst: geschat vermogen van 14,4 miljard. Dus hij houdt wel wat meer over.

5 mei 2015 om 19:23

Aangepast, pipo de mastero. Aan-ge-past.

Hetzelfde als in/op andere continenten.

Oke stel je voor hij kan kopen zeg maar voor 80000000 miljoen , dan heeft die maar heel weinig geld over om een club te runnen als Arsenal , het is geen ado Roda of iets anders , laat deze man aub iets anders gaan doen .

5 mei 2015 om 10:34

Ik denk niet dat deze meneer zijn random reader pakt en inlogt bij de plaatselijke ABN om deze transactie te regelen. Zal een andere vorm van financiering achter zitten want ik vermoed dat een man die slim genoeg is om 1,5 miljard bij elkaar te harken ook slim zat is om het niet op te maken aan een voetbalclub.

5 mei 2015 om 10:39

als hij het kan kopen voor het bedrag dat jij aangeeft, dan heeft die nog meer dan voldoende over. 1.41 miljard - 80 miljoen is 1.33 miljard.
Denk dat het wel lukt.
Voor 80 miljoen gok ik niet dat Arsenal te koop is ook. En al is het 800 miljoen, wat ik gok dat je bedoeld, dan heeft die nog steeds meer dan voldoende over. Arsenal verdient zelf genoeg om van te leven, anders ben je als club niet 1.3 miljard waard.

5 mei 2015 om 12:29

Het is een voorbeeld zoals ik al aangaf , hoe weet jij nou zo zeker dat die 1,4 miljard cash geld heeft ? Het is zijn totale bezetting wat in totaal op 1,4 miljard neerkomt

5 mei 2015 om 12:40

Je voorbeeld was het bedrag. Ik zeg ook niet dat hij 1,4 miljard heeft, maar jij gaat er al vanuit dat hij niet 1,4 miljard heeft. Nog steeds hoeft hij in een club als Arsenal helemaal geen geld te pompen zelf, want Arsenal zelf verdient genoeg om van te functioneren.

Dat is mijn punt. Arsenal krijgt nu ook geen geld van de eigenaren, waarom moet dat straks wel zo zijn als hij het is.

Daarnaast is die een stuk meer waard dan 1,41 milard. Hij is in 2015 nummer 67 rijkste persoon op aardig met een geschat vermogen van meer dan 18 miljard dollar.

5 mei 2015 om 10:39

Hij kan net als de Glazers doen bij MAn Utd, de club laten afbetalen.

5 mei 2015 om 10:40

Ik neem aan dat je miljoen er puur achter achter gezet hebt als verduidelijking? Anders staat er 80.000.000 (x) miljoen, zou naar mijn idee genoeg zijn voor een overname en transfers hehe

5 mei 2015 om 12:26

Het is puur een voorbeeld , ik weet niet of het zijn totale vermogen is inc bedrijven , huizen etc. Of puur werkkapitaal die hij kan besteden . Het is een beetje onduidelijk . Maar zoals we allemaal geleerd hebben totale vermogen is al je bezettingen en niet alleen wat je op je rekening hebt staan .

5 mei 2015 om 11:14

Ga jij lekker vertellen wat hij moet doen, een man met zoveel vermogen weet wat hij doet. Als jij het beter wist dan hem dan had jij dat geld ook.
Mvg, profanalist

5 mei 2015 om 12:20

Jongen het gaat er niet om of ik het heb of niet , ik wil alleen zeggen dat sommige geld uitgeven uit verveling omdat ze niet meer weten wat ze daarmee moeten doen , en daarnaast het ook een nieuwe trend onder de rijken om een voetbalclub te kopen en te showen . Ga aub iets anders doen

7 mei 2015 om 14:10

Hoe weet je dat hij het uit verveling doet? Misschien is hij wel een groot voetbal fan. Het is grappig wat je allemaal zegt, je spreekt je zelf alleen maar tegen met alle respect. Dus omdat hij rijk is en iets wilt kopen doet hij dat uit verveling?

5 mei 2015 om 12:01

De bedragen klopt niet die VZ hanteren. Deze man heeft een totaal bezitting van 21,6 miljard volgens Forbes. Betrouwbare bron is fat. Daarvan 1.4 miljard is kleinigheidje.

Steek liever dat geld in je eigen land.. maarja ik kan makkelijk praten!

5 mei 2015 om 11:06

Welk land is dat? Nigeria? Waarom zou hij dat moeten doen? Waarom moeten mensen altijd andere dingen doen , met hun eigen geld, dan de dingen die zij zelf willen doen?

Ik ga geregeld uit eten en naar de bioscoop en maak vele tripjes naar het buitenland, moet ik dat laten en gewoon geld geven aan mensen die het minder hebben...

Nu geef ik best wel aan goede doelen, maar dat bepaal ik zelf.

5 mei 2015 om 11:54

Nigeria heeft anders de sterkste economie van Afrika, helaas zijn de verschillen tussen arm en rijk er gigantisch. Dat is echter een politiek probleem, dat niet gemakkelijk en snel zal veranderen.

5 mei 2015 om 12:17

Nigeria heeft helemaal niet de sterkste economie van Afrika, de innerlijke structuur van het land is verdorven en klandestien

5 mei 2015 om 14:04

Volgens mij is dat toch Ethiopië?

Ben benieuwd of dit wel gaat gebeuren en of dit wel zo'n slim idee is.

Nee, afblijven. We hoeven niet nog meer bemoeienis van mensen die niets met voetbal te maken hebben. Ook die vuile Amerikaan die nu zichzelf 'eigenaar' noemt moet oprotten. Usmanov geeft tenminste nog om de club.

5 mei 2015 om 11:04

Usmanov is een crimineel. Dan heb ik veel liever Kroenke. Hij laat de club besturen door Wenger en Gazidis en andere bestuursleden. Bemoeit zich niet met de club en pakt maar 25 miljoen pond oper jaarbasis.

5 mei 2015 om 11:13

Het bestuur moet zeker niet veranderen, maar een 'eigenaar' die niks om de club geeft, hoef ik ook niet te zien. Het liefst zie ik natuurlijk geen aandeelhouders, maar ja, niets aan te doen.

5 mei 2015 om 11:44

Wie zegt dat hij niks om de club geeft?

5 mei 2015 om 12:01

25 miljoen op jaarbasis? ik neem aan op waardestijging van zijn aandelen toch? Hij krijgt alleen een jaarlijkse vergoeding van 30k en heeft nooit dividend gepakt/geclaimd.

5 mei 2015 om 12:14

Ik dacht dat het 25 miljoen was. Maar ik heb opgezocht en Kroenke kreeg vorig jaar 3 miljoen pond voor zijn verdiensten als adviseur.

5 mei 2015 om 19:45

@gooner4eva

Ik ben veruit een fan van het land Amerika maar bedoel je niet vuile man in plaats van vuile Amerikaan?

Er zit anders zo'n vervelende discriminerende toon aan vind je niet? Ik heb wel vaker het idee dat we hier in Nederland en het Westen daar moeite mee hebben.

Raar niet ook maar goed dat is een andere discussie. 'vuile man' dus.

Het is een fout van VZ. Zijn vermogen is 21,6 miljard USD (2015) Forbes

Wat mij vooral shockeert is dat de rijkste man van Afrika maar 1.41 miljard bezit. Dit valt natuurlijk in het niets bij de rijksten van de andere continenten. Zo zie je maar dat zelfs de rijken Afrikanen een soort van benadeeld worden

5 mei 2015 om 10:44

Als het klopte wel ja.. als je de mowite had genomen reacties te lezen zie je dat het een fout is

5 mei 2015 om 11:09

En dat terwijl afrika de rijkste bodem heeft. Ze worden feitelijk nog steeds berooft door t westen.

5 mei 2015 om 11:19

Lees hier van meerdere mensen dat het 21,6 miljard is.

5 mei 2015 om 11:22

VZ maakt gewoon een fout hier volgens mij. Ik lees in de reacties hierboven dat hij een vermogen heeft van 21.6 miljard.

5 mei 2015 om 11:47

Benadeeld worden? Wat een onzin. Trouwens deze vent heeft net als een hoop miljardairs zijn geld aan olie en gas verdient, oftewel op corrupte wijze.

Lijkt me niet dat je met 1.3 miljard de rijkste man van Afrika bent. Dan hebben we in Nederland dus drie mensen die rijker zijn, lijkt me toch sterk.

5 mei 2015 om 10:50

Zijn vermogen is 21,6 miljard is een fout van vz

Met alle respect, maar waarom investeert dat niet in Afrika? Leuk dat iedereen zijn geld op deze manier naar Europa brengt (singapore, Chinezen, Russen, Malysiers, Arabieren) maar zeker iemand uit Afrika kan beter investeren in voedsel en welzijn voor het afrikaanse volk.

5 mei 2015 om 11:26

Vind ik een argument van niks, omdat hij uit Afrika komt moet hij zijn zelf verdiende geld feitelijk maar weggeven? Waarom zou hij het in Afrika moeten steken en zijn droom laten varen en andere nog rijkere personen zoals Carlos Slim en Bill Gates mogen doen en laten wat ze willen. Niet dat ik deze man graag bij Arsenal wil zien, ik ben blij dat Wenger voor een deel aanspraak heeft tenminste beter als dat Kroenke alles zou beslissen.

5 mei 2015 om 11:32

Je kunt je afvragen hoe hij dat heeft verdiend. De bevolking krijgt alleen de rotzooi van olie en gaswinning in Nigeria, zo corrupt als de pest daar. Als Europa moeten we dat geld niet accepteren, of we kunnen beter gewoon stoppen met ontwikkelingsgeld betalen.

5 mei 2015 om 12:32

hahaha jij snapt niet dat "ontwikkelingsgeld" een verkapte manier is om landen uit te buiten. Engeland alleen al verdiend 5x terug van wat zij aan ontwikkelingsgeld daar sturen.

Het is zo corrupt als de pest daar mede door Europeanen. Europa is vooral goed in humanitair overkomen, zoals hoe Nederland na de oorlog riep dat zoiets nooit meer mag gebeuren en 2 jaar later duizenden Indiërs afslacht.

5 mei 2015 om 12:53

@karelpsv, misschien omdat het merendeel van je bevolking onder de armoede grens leeft en jij je geld wilt uitgeven aan een hobby.
Waarom gaat toch iedereen erin mee dat sommige mensen al het geld hebben en andere sterven van de armoede.

5 mei 2015 om 12:56

Bill gates doneert al jaren miljarden dollars aan goede doelen

5 mei 2015 om 14:02

Dat geldt dan toch ook voor rijke mensen in Nederland. Waarom verkoop jij je laptop niet om het geld aan een zwerver bij Centraal te geven? Ik ben op zich met je eens dat een vermogen van miljarden moeilijk te verantwoorden is in een land wat economisch aan de grond zit, maar jij en ik profiteren ook van ongelijkheid en vele Nederlanders met ons. De baas van Shell bijvoorbeeld, die mag mij ook wel eens een vakantie cadeau doen

5 mei 2015 om 14:37

Waarom zou hij dat doen? Alsof het armoede van anderen zijn probleem is. Elk land heeft een regering die ervoor moet zorgen dat het volk het goed heeft. Als zij het niet doen waarom deze man dan wel?

Als die nou gewoon zijn geld in Afrika stopt, of bijv in Nepal, kunnen wij als normale mensen stoppen met geven van geld aan dat soort dingen.

En wat krijgen als deze man Arsenal koopt? Koopclub zoals City en Chelsea?
En het maar vreemd vinden dat Engeland weinig presteert........ze halen zoveel mogelijk spelers overal vandaan, en als iemand tegen een bal kan schoppen is hij 20 miljoen waard.........

5 mei 2015 om 13:16

Als de Amerikaanse miljardairs het doen, de chineze miljardairs, de Nederlandse miljardairs, etc etc dan was er geen armoede! Als we het over moraal kwesties hebben, de rotschilds kunnen armoede helemaal bestrijden! Iedereen moet doen met zijn geld wat hij wil! Dat zal altijd blijven! Deze man zal zijn land ook wel hier en daar steunen! Als hij daarnaast een voetbalclub wil kopen, tja wie zijn wij omdat te veroordelen! Perfectie bestaat niet! Misschien kan door zijn aankoop van arsenal meer afrikanen voetballen in de UK? Of begint arsenal er een voetbalschool? Alle beetjes helpen

1.4 miljard? Miloud Chaabi één van de miljardairs die Marokko rijk is bezit al ongeveer 7 miljard en dat is nog niet eens de rijkste man van Afrika. Laat staan wat de rijkste van Afrika bezit. Nee VZ 1.41 miljard is het denk ik niet, en als dat zo is is hij echt niet de rijkste van Afrika.

Ontopic: wat moet deze Nigeriaan met Arsenal? Nigeria zelf kent nog armoede ondanks dat ze gezegend zijn met olie en gas. Beter investeert je je geld denk ik in je eigen volk.

5 mei 2015 om 11:34

Waarom investeren die miljardairs hun geld niet in hun landgenoten die weg zijn gegaan uit marokko voor een beter leven elders?

5 mei 2015 om 11:53

Ken je feiten, merendeel van de Marokkanen hier is geboren in getogen in Europese landen. Dus die zijn op papier gewoon Nederlander/belg/duitser of Fransman. Als je het hebt over de eerste generatie...die is op uitnodiging van Europese landen hiernaartoe gekomen. Dus dat beter leven elders verhaal gaat niet helemaal op.

5 mei 2015 om 12:35

mensen uit Europa kennen hun geschiedenis niet. voor hun is een afrikaan een afrikaan, Sudanees vlucht naar Europa wegens oorlog, dus Marokkanen, Ghanezen en andere Afrikanen kwamen hier met dezelfde motieven.

5 mei 2015 om 13:50

spanjaarden, italianen etc. zijn ook in het verleden hier naartoe gekomen omdat er hier werk was, omdat het leven hier beter was en nog steeds is dan hun oorspronkelijke landen.
het verhaal dat het hier beter geregeld is dan bijv. marokko, turkije of italie gaat helemaal op. Of wilde je beweren dat bovengenoemde landen qua ontwikkeling verder zijn NL, dat lijkt mij niet.

Het ging mij om dat jij -met een afrikaanse roots (daar ga ik voor het gemak uit)- vindt dat die rijke nigeriaan zijn vermogen in zijn land moet investeren.
Moeten de rijken hier in NL het voedselbank-probleem oplossen omdat ze zoveel geld hebben.
Als iemand in een land met armoede rijk is geworden, moet je hen moreel verplichten om wat te doen aan de armoede en geldt dat alleen maar voor donker-afrikanen en bijv. niet voor Bill gates waar die vandaan komt zijn er ook schrijnende gevallen van armoede.

5 mei 2015 om 13:55

dat insinueer jij.
wat ik zei is dat jij niet alleen rijke afrikanen moreel niet chanteren met het gegeven dat in hun land vaak armoede heerst en om die reden nergens hun geld mogen investeren behalve in hun eigen land.

zineden vind dat die rijke nigeriaan het geld beter in zijn land moet investeren, laat die dat zelf maar bepalen

5 mei 2015 om 11:42

@zinedin
Wie ben jij om te zeggen wat deze man moet doen met zijn geld ? Hij heeft genoeg geinvesteerd in Afrika en niet alleen in Nigeria. Dus je zou maar beter over de man weten voordat je zoiets zegt.

5 mei 2015 om 12:09

ben je echt zo naief om te denken dat hij zijn geld op een schone manier heeft verdiend? Deze Hadji Aliko Dangote heeft zijn rijkdom vergaard door zijn connecties met de toenmalige president van Nigeria Obsanjo. Hij heeft mede dankzij zijn vriendschap met de heersende elite in Nigeria contracten binnengesleept. Zijn naam wordt niet voor niets genoemd in wikileaks stukken. Deze man is synoniem voor corruptive in Nigeria.
Als hij 1 euro ergens investeert haalt hij er 1000 voor terug. Zo iemand is het.

5 mei 2015 om 12:36

zo is bijna iedereen die miljardair is geworden rijk geworden.

5 mei 2015 om 12:50

Nou dan, dan moeten mensen niet doen alsof hij één of andere weldoener is die het beste voor over heeft met de Nigeriaanse bevolking. Dat hij miljardair is geworden is puur en alleen vanwege vriendjespolitiek, nepotisme en corruptie.

Eigenlijk klagen we wel over die rus van chelsea en arabier van city, maar Arsenal is ook maar een schoothondje van verschillende eigenaren haha.

5 mei 2015 om 11:34

Eh nee, City en Chelsea hadden die rijke eigenaren nodig om naar de top de klimmen. Haal die rijke eigenaren weg en beiden clubs krijgen de grootste problemen om die extreme spelerssalarissen te betalen of topaankopen te doen zonder eerst spelers te moeten verkopen.. Dat is bij Arsenal niet het geval.

5 mei 2015 om 11:34

Know your facts! Wenger heeft heel veel invloed door Kroenke, en dat betaalde zich de afgelopen jaren uit in het zijn van een financieel gezonde club die in een ontzettend hoog tempo de schulden van het Emirates heeft afbetaald. Daarnaast is het nu mogelijk topspelers aan te kopen en deze ook te behouden. Arsenal is in geen financieel opzicht te vergelijken met de clubs die jij noemt! Alhoewel ik complimenten moet geven aan Chelsea de laatste twee jaar voor het financiële beleid, of dat door druk van de FFP komt of niet, het ziet er goed uit.

1.4 miljard rijkste Afrikaan? No way!!! Keer 10 of zelfs 20 misschien.
Ik kan me niet voorstellen dat zijn vermogen klopt.

je mag mij napoli kopen met je vermogen van ruim 21 miljard dollar.
waarom moet een afrikaanse man zijn geld investeren in zijn eigen land? Omdat hij uit afrika komt?
Waarom word dat niet gezegd over abrahamovic, in grote delen v zijn land heerst ook armoede.
of waarom doet de familie c en a niks aan de vele voedselbanken in t rijke nederland?
Dat is typisch de arrogante houding vh westen tov afrikaanse mensen, zeer bekrompen!

5 mei 2015 om 11:36

Omdat hij het in mijn ogen steelt doormiddel van corruptie en bevuilen van natuur die de bevolking nodig heeft, je kunt op zijn minst stellen dat het zeer krom verdeeld is daar, de ene komt om van de honger en ellende en de ander wil gewoon ff een voetbalclub kopen.

Als je het over sociale verantwoordelijkheid hebt, van het voetbal in het algemeen, onacceptabel! In NL zijn er ook inderdaad wat rijken die hun sociale verantwoordelijkheid niet nemen, zijn gewoon asociale honden.

Is niks arrogant aan, sterker, ik geef juist om het lot van de armere afrikanen.

5 mei 2015 om 11:41

shell en andere multinationals in afrika stelen niet vd lokale bevolking?
Weet jij dat de multinationals daar vele miljarden meenemen uit afrika.
ze zijn allebei zwaar corrupt, zowel die afrikaanse bestuurders/zakenmensen als de westerse multinationals.

5 mei 2015 om 11:41

Oké iedereen die in olie en gas handelt al het geld wat je verdient terug geven aan de bevolking van het land waar de grondstoffen zich bevinden. Ook iedereen die auto rijdt moet alles wat hij daardoor verdient maar terug geven, je zou de wereld maar vervuilen.

5 mei 2015 om 12:00

@napule

Ja ook. Die werken samen met dit soort gasten en gaan er samen met het geld vandoor. Ik zeg nergens dat we in het 'westen' het wel goed doen, beide handelen inderdaad dubieus. Wil je fair play enigszinds serieus nemen, moet je niet met deze mannen zaken doen als voetbal zijnde.

5 mei 2015 om 12:01

@karelpsv

Niet overal, kijk naar NL, de gasbaten gaan de staatskas in. Beleid op basis van democratie, zelfde geldt voor Noorwegen.

Ik ben overigens zeer sterk voor het laten betalen naar ratio van vervuiling, maar dat is tever off topic denk ik. Doen we ook al, brandstof is aardig prijzig.

5 mei 2015 om 13:51

mee eens.
maar ook niet met abrahamovic, want die heeft zijn geld ook niet op een eerlijke manier bij een verzamelt.

5 mei 2015 om 11:36

Juist, helemaal mee eens. Laat die man zelf bepalen wat hij met zijn eigen verdiende geld doet!

5 mei 2015 om 14:55

Inderdaad. Laat die mensen met een grote mond zelf elk 100 euro doneren, dan zijn die mensen ook een beetje geholpen zijn.

5 mei 2015 om 17:02

Dat helpt niet, dan pak je het niet bij de wortel aan.

5 mei 2015 om 18:41

Dat helpt niet omdat jij dan 100 euro kwijt bent. Waarom zou je je geld weg moeten geven? Zelfde als die Afrikaanse miljonair.

Leuk, Nigeria een land wat vertieft is door olie/gaswinning en deze man gaat een voetbalclubje kopen. Die mensen zouden is wat meer moeten betekenen voor hun landen ipv dat wij daar geld voor moeten uittrekken aan ontwikkelingshulp.

5 mei 2015 om 12:07

Edit: miss niet het juiste plekje om dit te melden, echter ik vind het nooit ergens op slaan met dit soort types

5 mei 2015 om 12:41

jij hebt geen cent te maken. waarom hebben die minimumloners van dit land altijd iets in de wij-vorm te melden? ontwikkelingshulp dient voornamelijk de westerse landen en geeft ze een ferme grip over andere landen.
denk dat ze in afrika liever alle grondstoffen zelf hadden gehouden, maar ipv dat voedt het nu een economie waar jij van profiteert en je maag mee vult.

Koop Fc Twente!!! Dan zijn we uit de financiële problemen

Zoals hier boven al werd gezegd: Afrika heeft de rijkste bodems ter wereld. En worden nog steeds continue kapot gemaakt door de witte mensen. Het leven is zo oneerlijk, heb echt medelijden met Afrika.

Zolang Kroenke het merendeel van de aandelen houdt, weet ik dat Tottenham een kans heeft om boven Arsenal te eindigen

5 mei 2015 om 14:26

Als Usmanov 51% had was het allemaal zo anders geweest Kroenke geeft niet eens een kloot om het voetbal.

5 mei 2015 om 15:51

Idd, daarom. Lijkt me heel frustrerend als je zoveel ambitie hebt en zo'n vent staat steeds in de weg.

6 mei 2015 om 09:10

Hou je vooral daaraan vast, die kans is er ieder seizoen maar toch is het dit jaar het 20-jarig jubileum van St. Totteringham's Day

Ziet er uit als een man die zou willen investeren. Al zie ik liever dat Usmanov meer dan 50% krijgt. Heeft altijd aangegeven het goed voor te hebben met de club en aangegeven met goed beleid en investeren de BPL wil winnen.

6 mei 2015 om 09:08

Dat kunnen ook zomaar mooie praatjes geweest zijn, zoals bij verkiezingen ook vaak gedaan wordt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren