Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV weigert underdogrol: ‘Kunnen winnen in Milaan’

Laatste update:
/

Een gedreven PSV kon dinsdagavond niet voor een stunt zorgen tegen AC Milan. In de heenwedstrijd in de laatste voorronde voor de Champions League speelden de ploegen met 1-1 gelijk in Eindhoven. Stephan El Shaarawy opende de score voor de Italiaanse topploeg, Tim Matavz maakte na rust gelijk. Bang om volgende week in San Siro uitgeschakeld te worden zijn de Eindhovenaren niet.

“Als je ziet hoeveel kansen we vanavond (dinsdag, red.) hebben gehad, dan kunnen we gewoon winnen in Milaan”, verzekerde Adam Maher na afloop tegen NUsport. “Deze wedstrijd geeft alleen maar vertrouwen. Nogmaals, we kunnen zomaar winnen in Milaan.” Volgens Stijn Schaars is er nog geen man overboord na de 1-1 in Eindhoven. “Ik denk dat het geloof in onze kansen alleen maar groter is geworden”, vertelde de middenvelder in gesprek met het ANP. “We gaan onze huid zo duur mogelijk verkopen in Milaan.”

/

Volgens Schaars is PSV goed genoeg om AC Milan uit te schakelen. “Dit Milan is goed, maar niet zo goed als het Milan van Ruud Gullit en Marco van Basten. En wij zijn jong, maar hebben wel kwaliteiten.” Schaars verwacht dat AC Milan thuis niet anders zal spelen, mede omdat PSV móét scoren om eventueel verder te gaan. Karim Rekik wilde niet in de rol van de underdog kruipen. “Iedere wedstrijd creëren we wel een paar kansen, dat zal ook in de uitwedstrijd lukken. Ik denk dat de kans op het behalen van de Champions League fifty-fifty is”, vertelde hij in gesprek met The Post Online.

Nigel de Jong beseft dat het voor AC Milan nog een hele klus wordt om PSV van zich af te slaan. De middenvelder complimenteerde PSV voor de enerverende wedstrijd. “Het wordt bij ons thuis een andere wedstrijd. Uiteindelijk moeten we gewoon doen wat ons te doen staat en dat is doorgaan in de Champions League”, citeerde het ANP.

Wie gaat door?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze rol hoeven ze ook niet in te nemen al wordt het wel heel lastig. Ik zie ze sowieso een keer scoren daar in Italië. Het opportunisme vind ik wel mooi, een maand terug spraken we nog over een tussen jaar.

Echt genoten gisteren van zo veel goede Nederlanse spelers! Zoet; Brenet, Rekik, Bruma, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher, Depay, Jozefzoon en Locadia

21 augustus 2013 om 09:39

Inderdaad, was echt mooi om te zien. Ze zijn echt niet kansloos. Als Bakkali speelt zou het ook wel interessant zijn al vond ik Park heel goed spelen. Moest Bakkali herstelt zijn, zou hij dan aan de kant van Depay kunnen spelen ? Vond hem niet zo sterk gisteren en tegen Zulte vond ik hem eigenlijk ook 1 van de mindere aan PSV kant al was dat toen heel relatief. Volg sinds dat ze tegen Zulte gespeeld hebben elke wedstrijd van PSV en vind hem toch dat overzicht missen. Ik vind hem wat egoïstisch, maar talent heeft hij zeker.

Maar het blijft een Italiaanse ploeg, die kunnen uit het niets scoren. En PSV moet toch beter met hun kansen leren omgaan.

21 augustus 2013 om 09:42

Bakkali speelt liever op links, maar werd op rechts gezet omdat Depay al op links stond. Dus ja dat kan hij. Verder ben ik het met je eens. Park op rechts, Bakkali op links. Cocu zou Wijnaldum wel op het hart moeten drukken dat hij de ruimte op rechts in moet zodra Park naar binnen trekt, omdat Brenet niet kan opkomen...

21 augustus 2013 om 10:13

Brenet kan zeker wel opkomen, maar gisteren had hij zijn handen vol aan El Sharaawy denk ik. Geen schande want dat is een van de beste spelers van Milan, zo niet de beste.

21 augustus 2013 om 11:10

Ik heb het toch ook over de wedstrijd in Milan. Dan kan Brenet dus niet opkomen omdat hij zijn handen vol heeft aan El Sharaawy. Daarom moet Wijnaldum in die ruimte lopen. Zo komt er ook meer ruimte voor Maher.

21 augustus 2013 om 14:58

Terecht dat psv niet underdog wil zijn.

Viel me gister alleen wel behoorlijk tegen!
Ik had verwacht dat Psv toch wel minimaal 1-0 zou winnen van deze ploeg.
Ik had ingezet op 2-0 maar als het 3-0 zou zijn had ik het ook niet raar gevonden. Milan was verreweg de makkelijkste tegenstander om te loten voor ze!
Milan is alleen nog een naam, verder stelt het weinig tot niets voor meer....

Maar goed, ik hoop dat psv hun misstap in Eindhoven nog goed kan maken daar in Italie.

21 augustus 2013 om 16:48

Wat een onzin. Milan op halve kracht had de wedstrijd gisteren al moeten beslissen. Kom jij met je misstap, lachwekkend. Een 1-1 is gewoon een meer dan goed resultaat voor Psv, zeker als je de kansenverhouding zag.

22 augustus 2013 om 10:18

Hector,

Ook al ben je voor Ajax (volgens je profiel), je moet ook gewoon eerlijk kunnen zijn en toe kunnen geven dat dit psv Milan de baas kan zijn.
Psv had moeten winnen op voorhand. Dat de wedstrijd dan anders verloopt is jammer.
Maar over 2 wedstrijden had psv door moeten gaan, het kan nog steeds, maar door gewoon effe te winnen hadden ze het zichzelf makkelijker gemaakt

21 augustus 2013 om 09:50

Willems en Depay waren vrij matig vond ik. Depay probeert veel te veel alles zelf te doen na dat zondagschot tegen Waregem. Ik denk dat Depay wissel staat als Bakkali straks terug is. Willems blijft een ongedisciplineerde verdediger die aanvallend af en toe wel wat leuks doet, maar ook vaak risicovol balverlies lijdt. Bruma speelt vrij goed, maar heeft er wel vaak een momentje van concentratieverlies bij zitten.

Maar ja, verreweg de leukste Nederlandse ploeg op dit moment. Ik kan er echt van genieten. Ik geef ze nog wel een redelijke kans om door te gaan.

21 augustus 2013 om 10:40

Vond Willems juist gedisciplineerd spelen. Is een keer niet de vedette uithangen en heeft echt veel werk gezet en goed verdedigd.

21 augustus 2013 om 11:15

Willems matig?

Dan heb je echt vrij weinig verstand van voetbal, was een van de beste spelers op het veld.
Depay wel zeer matig.

21 augustus 2013 om 11:45

Willems was verdedigend echt heel sterk ja!

Aan Depay kon je gewoon zien dat hij zijn fout goed wilde maken

21 augustus 2013 om 13:57

Dit was idd een van de betere wedstrijden van Willems maar verliest toch afentoe heel erg risicovol de bal waaruit Milan kon counteren (wat ze gelukkig niet echt deden)
Hij moet gewoon afleren om tegen ploegen als Milan geen onverantwoorde acties te doen tenzij je zeker weet dat slaagt en achterin nog backups hebt staan voor het geval.. hetzelfde geld voor Depay

21 augustus 2013 om 10:51

Genoten van Depay en Brenet? Die waren duidelijk de zwakste schakel bij PSV.....Depay heeft wel leuke acties maar daar blijft het ook bij....echt een egoist is het en totaal geen overzicht....Brenet had het zwaar tegen El Sharaawy waardoor Milan (zonder wedstrijd ritme) nog niet scherp genoeg was om het genadeloos af te straffen. Ik zie PSV niet meer winnen in Milaan. Beste spelers van jullie kant vond ik Zoet en Maher.

21 augustus 2013 om 11:39

Nou dit noem ik geen tussen jaar hoor. Dit team stond er al na één oefen wedstrijd. Het lijkt wel of het al 3 jaar samen speelt. Het is gewoon heerlijk om naar te kijken. Je verheugd je gewoon om een wedstrijd van PSV te zien de hele week. Dat heb ik lang niet gehad met die club.
Met Bakkali en een nog fittere Park die elkaar kunnen afwisselen zie ik PSV daar zeker scoren.
Als je er twee maakt ben je denk een heel eind op weg. Eerst maar eens kijken hoe gevaarlijk Milan voor onze 16 wordt.
Die worden elke week natuurlijk alleen maar beter. De klasse spatte er gisteren al vanaf.

21 augustus 2013 om 12:53

Haha als je er twee maakt ben je een heel eind op weg? Als je er twee maakt ben je gewoon door! Milan maakt echt geen drie goals hoor. Gewoon hopen dat je op 0-1 voorkomt en dan bidden dat de spitsen niet scherp zijn. Want bij een verlenging zie ik dit jonge PSV niet winnen, dat speelt Milan wel uit.

21 augustus 2013 om 19:56

Olevoorpsv

Jozefzoon? Goed? Welke wedstrijd heb je zitten kijken?

Het kan wel maar het wordt heel, heel moeilijk. Was gisteren in het stadion en dan zie je dat AC niet echt gas heeft gegeven. Als ze dat wel doen dan weet ik niet hoe en of PSV zich staande kan houden. Desalniettemin: Super avond gehad gisteren!

edit: spelling

21 augustus 2013 om 09:40

Als ze met dezelfde instelling beginnen als vandaag dan zie ik ze echt wel winnen, alleen moet de bal er dan wél in. Milan speelde wel weer op zijn Milans. Stonden na de 1-0 met zijn allen rond de 16 behalve Balotelli. Als PSV de goal had gescoord haden ze meer achterover kunnen leunen en hadden ze waarschijnlijk ok gewonnen. Dus gewoon zelfde instelling in San Siro!!!
off: Vond het ook mooi gister toen PSV bij een sportieve terugspeelbal over de zijlijn Milan wilde vastzetten, maar Schaars liet dat niet toe, oa Maher Depay en Locadia hadden lak aan sportiviteit.

Overigens is volgende week Bakkali erbij, en als er iemand iets echt kan forceren is hij het wel. Park speelde verdienstelijk mar kan niet echt forceren op rechtsbuiten.

21 augustus 2013 om 09:43

Dat deed Schaars inderdaad heel goed ja. Depay, Locadia en Maher komen net kijken. Die hebben wat minder gevoel bij zit soort kleine delicate kwesties. En dat mag in principe oook met die jonge honden! Goed dat Schaars daar ingrijpt.

Ik hoop het heel erg vooral voor die vervelende Balotelli, dat die eens op zijn plaats gezet wordt.

Maar het zou een geweldige prestatie zijn van een Nederlandse club om Milan eruit te knikkeren. Ik acht de kans weliswaar klein, maar als ze eens effectief met de kansen omspringen liggen er natuurlijk kansen.

21 augustus 2013 om 09:52

Hij had natuurlijk geel moeten krijgen na die schwalbe en daarna de bal met zijn hand wegslaan.
Maar het is en blijft een geniale gek. Die bal op de lat was in de kruising gevlogen als Zoet deze niet had aangeraakt en die passjes op El Shaarawy waren ook van uitzondelijke klasse. ook wint hij veel duels. Jammer van die rare fratsen, want daardoor blijft het een naar mannetje.

21 augustus 2013 om 11:16

Balotelli had wel 4x geel kunnen krijgen, maar het leek alsof de scheidsrechter een beetje bang voor hem was.
Balotelli speelde trouwens dramatisch.

21 augustus 2013 om 11:32

Zou jij niet bang voor hem zijn dan ?

21 augustus 2013 om 11:41

Ik zou spontaan ziek worden als ik Balotelli zou moeten fluiten

Ze maken zeker een kans tegen dit Milan, ik verwacht dat PSV beter gaat spelen als Bakkali erbij is volgende week. Echt genoten gister van dit jonge Psv.

Kan moeilijk zeggen dat het geen kans heeft in san siro, gewoon net zo voetballen als gister en dan zien we wel wat eruit komt.

En misschien hebben ze nog wel gelijk ook. Zeker als Schaars weer zo'n dijk van een wedstrijd speelt als gisteravond. Als Matavz en Locadia nu nog even oefenen op het aannemen van de harde inspeelpasses kunnen er nog veel meer kansen gecreëerd en verzilverd worden.

Ik vond Schaars echt goed spelen gister, doet van Bommel makkelijk vergeten.

21 augustus 2013 om 09:42

Goed? Schaars was echt mister balletje breed. Geen enkele diepgang of dreiging in z'n passes. Verdedigend was hij ook niet bijzonder. Rekik, Matavz en Zoet speelden goed

21 augustus 2013 om 09:53

Matavz speelde op zijn goal na net niet goed,
constant slechte balaanames.. ik ergerde me dood aan die jongen, verloor elke bal die hij kreeg

21 augustus 2013 om 09:56

Ik vond hem wel aardig spelen; voor het eerst viel zijn snelheid me op. Hij speelde ook beter mee dan ik van hem gewend ben.

21 augustus 2013 om 10:26

Ik begrijp best wel dat je, wanneer je jezelf als de beste ziet, het vervelend is om kritiek te krijgen. Als daarnaast een concurrent die in de jaren daarvoor matig gepresteerd heeft dan ineens wel complimenten krijgt, begrijp ik best dat dat niet fijn is. Als je dan ook nog er van uit gegaan bent dat jou club dit jaar met twee vingers in de neus kampioen zou worden om dat de concurrentie verzwakt zou zijn en al na 3 speelronden blijkt blijkt ook dat niet zo te lopen, dan snap ik jou frustratie best. Maar om dan kritiek te gaan bedenken om vooral maar niet positief te hoeven zijn is een beetje kinderachtig.

21 augustus 2013 om 10:28

vosje ik heb niets met Psv. Maar zij spelen momenteel beter, leuker en veel antrekkelijker voetbal als Ajax. Vind het niet leuk om te zeggen, maar het gebrei van het deense middenveld is niet om aan te zien. Balbezit hebben zij tot doel verheven, terwijl het slechts een middel is. En maar afgeven op spelers als Daley en Boerrichter. Ik zou eriksen eens een tijdje aan de kant zetten, wat een zuurpruim is dat geworden!

21 augustus 2013 om 10:31

Wanneer jij zegt dt Schaars niet goed speelde en geen diepgang in z'n passes heeft, kan niemand jou meer serieus nemen. Toevallig zijn passje over de verdediging gezien voor die volley van Maher. Schaars speelde als een maarschalk. Heerlijke handelingssnelheid en duelkracht!

21 augustus 2013 om 10:42

Hoe kom je erbij? Schaars haalt elke bal op en gaat daarna t spel verdelen. Dat Milan een muur optrekt is heel lastig te bespelen.

21 augustus 2013 om 10:48

@punt, ik heb geen behoefte om deze discussie te voeren. Ten eerste omdat deze totaal offtopic is en ten tweede nergens op slaat.
Laten we duidelijk zijn. Ik probeer zo objectief mogelijk te oordelen over het geen wat ik zie. En ik heb helemaal geen frustratie jegens PSV oid zoals jij insinueert, ik heb van ze genoten gisteravond maar ik vind wel dat je alles in perspectief moet kunnen zien. Er heerst nu een euforische stemming alsof PSV de CL zelfs kan winnen.

Schaars heeft de hele tweede helft geen één bal meer naar voren gepasst. Alles was breed op Bruma, Rekik of de backs en in de omschakeling werd hij simpel weggetikt. Ik vond hem zeer matig maar dat is enkel mijn bescheiden mening.

21 augustus 2013 om 11:01

@ Afcavosje

Koop een bril aub. Zoals Bazzl hierboven al aangeeft kun je gewoon niet elke bal naar voren passen als Milan een muur optrekt. Bovendien heb ik hem in de tweede helft meerdere keren de aanvallers strak in zien spelen maar dan liet vooral Matavz de bal steeds van z'n voet springen, die jij dan wel weer sterk vond spelen. Dat Schaars geen één bal naar voren heeft gepasst slaat dan ook helemaal nergens op, hou die onzin aub voor je.

21 augustus 2013 om 11:11

Schaars niet goed? Volgens mij heb je een andere wedstrijd zitten kijken. Hij liep constant tussen de linies en was de schakelde heel snel tussen verdediging, middenveld en aanval. Hij stond werkelijk overal.

21 augustus 2013 om 11:17

ik ergerde me groen en geel aan hiljemark laaste minuut nog balletje willen overspelen naar willems ross die bal lekker de 16 in man kreeg nog op zijn kop van wijnaldum toen die scheids affloot

21 augustus 2013 om 11:26

Dat balletje breed is juist de kracht van Schaars: dit jonge elftal heeft het goed gedaan, maar denkt erg veel naar voren. Prima, maar daar moet je wel mee uitkijken, zeker tegen een tegenstander als Milan. Zo'n jongen als Schaars is daarom erg fijn: iemand die even niet de drukte opzoekt maar gewoon rustig breed- of terugspeelt. Dit kán ten koste gaan van het tempo, maar ik denk dat dat niet is gebeurd gisteren. Schaars was voor mij een van de uitblinkers aan PSV-zijde.

Zoet en Matavz vond ik daarentegen tegenvallen: Zoet had het weliswaar niet druk en zijn reddingen waren prima, maar zijn spelhervattingen vond ik zwaar onder de maat. Constant door het midden uitspelen, vrije mensen over het hoofd zien en soms ook gewoon spelers in de dekking aan willen spelen. Dat kan niet op dit niveau! Matavz scoorde een, voor een spits zijnde, goede goal: het stelde niet veel voor hoor, balletje binnentikken die terugkomt, maar die keeper van Milan liet erg veel ballen los. Matavz kreeg dat door en anticipeerde uitstekend daarop, dat is de reden dat hij spits is geworden. Naast die goal werkte hij erg hard, maar was hij erg ongelukkig in zijn aannames en passing. Tegen een Milan kom je daar niet mee weg. Jammer, want hij kan het wel. Maar goed, dit kan een keer gebeuren. Hij maakte het in de 60e minuut ook ruimschoots goed hoor

21 augustus 2013 om 11:33

Bruma speelde anders ook een behoorlijke partij en valt me tot nu toe 110% mee. Echt knap hoe hij er staat naast Rekik.

21 augustus 2013 om 11:47

oa die lob op Maher vergeten?

Schaars is echt een verademing voor dit elftal. Brengt aanvallend en verdedigend stabiliteit en rust. Ik had dit niet verwacht, maar Schaars is echt een geweldige aankoop gebleken tot nu toe.

21 augustus 2013 om 12:09

Schaars was goed ja dat lees je goed of heb je de wedstrijd niet gezien?

Psv maakt zeker een kans, en dan speelt er een bakalli met zijn geweldige acties en passeerbewegingen, geen park die ballen inlevert en een beetje naar binnenkruipt waar geen gevaar uit komt.. ben benieuwt naar volgende week !
Ze zijn zeker niet kansloos.

21 augustus 2013 om 19:58

Park heeft gewoon goed gespeeld hoor. Verdedigde ook goed mee.

Zaterdag in Almelo de krachten maar even sparen lijkt me!

21 augustus 2013 om 09:53

Je hebt wel kans dat Jozefzoon, Hiljemark, Arias, Locadia en Toivonen gaan spelen inderdaad. Ik weet niet hoe Rekik herstelt van zijn lichte ongemakken, maar misschien zelfs Zanka.

21 augustus 2013 om 11:35

Zou wel leuk zijn voor de afwisseling. Hoop ook Zanka te kunnen zien, al hoor ik er niet al teveel positieve geluiden over. Arias moet tegen Heracles wel laten zien wat hij kan.

21 augustus 2013 om 12:08

of jorrit hendrixx

21 augustus 2013 om 13:03

Jorrit heeft maandag ook al bijna een hele wedstrijd gespeeld tegen FC Oss, vandaar dat ik eerder Zanka verwacht. Qua positie zou Hendrix logischer zijn inderdaad.

21 augustus 2013 om 12:10

reken er maar op dat het voor 95% ongewijzigd blijft, of de spelers moeten aangeven niet te willen spelen

Erg optimistisch! Ik vond Psv goed spelen gisteravond, erg aantrekkelijk.
Maar ze hebben Milan echt niet overspeeld hoor..
Ze hadden wel een optisch overwicht, maar als je kijkt naar echte 100% kansen, had Milan er bijna net zoveel..

21 augustus 2013 om 09:42

Uiteindelijk wel ja. Maar als PSV 2 kansen afmaakt in de 2de helft wordt Milan ook niet meer zo gevaarlijk in de 2de helft want dan kunnen ze veel meer achterover leunen.

21 augustus 2013 om 09:54

Ja ok, maar als die bal van Balotelli erin gaat net na de 0-1, staat het ook 0-2 voor Milan..
Dus dan is het ook weer een andere wedstrijd..
Maar goed, we gaan het zien volgende week. Ik ben heel benieuwd, zou een sensatie zijn als PSV ze uitschakelt!

21 augustus 2013 om 11:30

Ja, en als Maher die bal niet op de lat schiet.

Milan zal het thuis gewoon afmaken. PSV speelde gister goed zoals ze al een tijd toen, En dat is gewoon erg goed. Er zijn altijd kansen maar er uit gaan tegen Milan is niet erg. PSV word denk ik gewoon als ze dit vasthouden gewoon kampioen van Nederland. Maar ik weet wel bijna zeker dat Milan gewoon doorgaat thuis, Maar alle credits naar PSV dat gewoon heel goed voetbal speelt en voor niemand bang is, Cocu is erg goed bezig daar in Eindhoven. Maar ook niet vergeten dat Robinho en Di Sciglio er dan bij zijn waarschijnlijk waardoor Boateng gewoon naar het middenveld schuift en daar is die meteen 3 keer gevaarlijker want hij is natuurlijk geen flankspeler. Je zag ook dat Milan met De Jong en Muntari speelde om het meer te controleren, Maar ik verwacht volgende week gewoon een De Jong Montolivo Boateng op het middenveld.

21 augustus 2013 om 10:25

PSV op hun beurt mistte dan weer Bakkali, dus wie heeftv er nu meer te lijden? Robinho mis je niet en Urby speelde gisteren erg goed.

Milan is erg goed weggekonen, maar zullen in eigen stadion meer initiatief moeten tonen en dat ligt ze minder. Ga er vanuit dat het 2-2 wordt. Mits er een wat betere scheids aanwezig is.

21 augustus 2013 om 12:51

Milan zal het thuis gewoon afmaken hoor? Zij niet heel voetbalzone dat PSV Milan we even weg zal spelen? Toen zij ik ook dat dat niet gebeurde kreeg ik ook allemaal kritiek maar had toch gelijk. Milan speelde gister op 70% die kwamen alleen om niet te verliezen, Die maken het thuis zowiezo af. Boateng speelde gister op rechtsvoor waar hij nooit speelt. Op het middenveld is hij veel beter achter de spitsen en dan zal Robinho er ook gewoon bij zijn. Dat maakt echt wel wat verschil hoor.

PSV speelde echt goed gisteren. Als ze ook dat niveau halen in San Siro dan scoren ze zeker. Denk dat de kansenverhouding nu ongeveer 60%-40% is, in het voordeel van Milan. Als PSV 25 wedstrijden in de competitie zo speelt, worden ze kampioen.

Ze mogen een weekje dromen maar volgende week is het sprookje over!! Toen kwam er een ballotelli met een lange snuit en PSV lag er uit!!

21 augustus 2013 om 10:01

Wat is Ballotelli trouwens een matenaaier zeg.

21 augustus 2013 om 10:20

Nee das een slimme speler.. Was gewoon een domme overtreding van maher.. Tenminste ik neem aan dat je die situatie zult bedoelen

21 augustus 2013 om 10:33

hahahaha en wanneer Toivonen het doet is het wel een matennaaier. Ga toch weg man hater

21 augustus 2013 om 11:41

Wat heeft toivonen hier mee te maken?? Het gaat in deze post over ballotelli.. Je moet met me eens zijn dat het gewoon dom was wat maher deed.. Heeft niks te maken met haten of zoiets.. Geef puur een objectieve mening

21 augustus 2013 om 13:23

Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik vind dat ook wanneer Siem de Jong, Pelle of Toivonen dat doet...

21 augustus 2013 om 12:15

Toen kwam er een ballotelli met een lange snuit en PSV lag er uit!!

die hoorde ik ook voor de wedstrijd gisteren? Ballo was onzichtbaar knul

21 augustus 2013 om 15:30

Onzichtbaar? Hmm, dan heb ik toch een andere wedstrijd gezien. Ik heb een Balotelli gezien die zeker niet zijn beste wedstrijd speelde maar toch een bal op de lat legt, een medespeler twee keer zo goed als vrij voor de keeper zette en gewoon erg lastig voor de verdedigers was. Balotelli was inderdaad vrij slecht voor zijn doen maar toch behoorlijk gevaarlijk. Wanneer hij naar zijn mogelijkheden speelt wordt het heel moeilijk voor die jonge gasten van Psv.

21 augustus 2013 om 17:14

mwa er word wel vaker het woord onzichtbaar gebruikt bij soort gelijke situaties

er zijn altijd een paar kleine momenten dat je iemand toch ziet, word ook vaak over bijvoorbeeld matavz gezegt

laat ik het dan zo zeggen:

je hebt hem 3 keer gezien, en een keer daarvan kon de verdediging niks aan doen, dat was een beroerde uittrap van zoet en daarmee ballotelli in positie zette om vervolgens op de lat te schieten, dus zonder dat eigenlijk maar 2 keer dat is in mijn ogen vrij onzichtbaar

Je zag aan alles dat milan naar op 30% speelde.. Zodra ze even gas gaven zag je dat psv behoorlijk overlopen werd..
Neemt niet weg dat dit een goed resultaat is wat psv geboekt heeft.. Maar om nu te zeggen dat ze zich gaan plaatsen voor de volgende ronde? Nee, want in Milaan zal je een ander milan zien dan gisteravond

21 augustus 2013 om 10:00

Inderdaad dat zie je wel vaker als "grote clubs" tegen Nederlandse toppers spelen. Was geloof ik een jaar of twee geleden dat Ajax thuis tegen Madrid speelde. Madrid deed het kalm aan en als ze even gas gaven scoorden ze gelijk. Achteraf was Ajax trots dat ze Madrid zo onder controle hadden gehouden.

21 augustus 2013 om 10:22

Twee jaar geleden was ajax ook beter maar hadden ze de pech dat er twee doelpunten onterecht werden afgekeurd.. Maar Madrid is gewoon een klasse apart, daar heeft iedere Nederlandse ploeg problemen mee..

21 augustus 2013 om 10:12

Hahah 30%? Wat een onzin, alsof Milan het risico gaat nemen om te verliezen. Ze ging gewoon voor een goed resultaat, en dan behaal je niet met 30%. Dan had PSV met dubbele cijfers gewonnen.

21 augustus 2013 om 10:17

30% is misschien ook overdreven.. Maar ze gaven niet de volle 100%, was echt op halve kracht wat milan liet zien..

21 augustus 2013 om 10:34

Stel ontzettende slappe profs dan, op 50% de CL proberen te halen terwijl ze al totaal geen cent te makken hebben daar in Milan. Wat een onzin verkondig je daar zeg!

21 augustus 2013 om 11:59

Haha, natuurlijk... Milan speelde op halve kracht. De CL is ook helemaal niet belangrijk voor ze. PSV speelt gewoon sterk.

21 augustus 2013 om 13:05

Haha Limboroy, ik denk ook dat Milan op 30/50% speelt. Waarom zou je moeite doen voor zo'n wedstrijd als het de rest van je seizoen bepaalt. Een seizoen zonder CL zou voor Milan echt geen ramp zijn....

21 augustus 2013 om 10:25

"je zag aan alles dat milan maar op 30% speelde.. "

Wat een ongelofelijke onzin is dit zeg! Vind jij Milan écht zo goed dat je werkelijk denkt dat Milan zich kan permiteren om op 30% deze wedstrijden in te gaan?

21 augustus 2013 om 10:37

30% was het natuurlijk niet, maar de volle 100% ook zeker niet.
Milan onderschatte Psv toch nog iets te veel nadat we 0-1 voor kwamen.

21 augustus 2013 om 10:43

Vond Milan best gretig spelen hoor.

Ik ga met Blackpool mee, 40% kans geef ik ze.
Verder komt hierboven wel erg vaak het woordje als voor in de posts.
Kijk nou al uit naar volgende week !

vond PSV gisteren erg sterk spelen, maar vergeet niet dat AC Milan nog niet "in vorm" dan wel "ingespeeld" is.
daarnaast vond ik el shaarawi beter dan alle aanvallers van PSV bij elkaar.
wel zag je bij Milan ook klasse doorschemeren, of dat eruit komt is afwachten.
Daarnaast denk ik dat ze wel moeten oppassen voor overschatting van zichzelf dan wel onderschatting van AC Milan, denk namelijk dat Milan net zo als de meeste Italiaanse clubs blij zijn met een gelijkspel en een uit-doelpunt om het daarna thuis af te maken.
Ik geef PSV weinig kans, en misschien is dat maar beter ook, als deze jongens in de CL komen worden ze accuut afgedroogd, daar waar ik denk dat ze in de EL nog wel eens heel ver zouden kunnen komen en dan blijf je vertrouwen tanken.

ja ik heb het vermoeden dat PSV dit jaar wel eens een veel grotere titel kandidaat zal zijn dan vorig jaar...

21 augustus 2013 om 10:25

Deze jongens worden in de CL accuut afgedroogd? Even daargelaten of dat zo is, maar hoe gaat dat dan met de Ajax spelers?

21 augustus 2013 om 10:35

zeg ik hier dan dat Ajax het veel beter gaat doen?
heb alleen wel het idee dat Ajax meer ervaring heeft...maar of ze het beter zullen doen?
ik denk dat Ajax ook meer kansen heeft in de EL.

21 augustus 2013 om 17:17

ik denk dat het een hele goede keus van cocu is geweest om park erin te zetten, een gok die heel goed is uitgepakt.
wat heeft die man een werk verricht zeg, en dan is het volkomen terecht dat hij zo word toegezongen!

Hoop dat PSV volgende week in ieder geval niet afgeslacht word, ik zou zelf al blij zijn met goed spel net als gister, en dan als Bonus mooi de groepsfase halen!

Aan Ji-Sung Park kon je echt zien dat hij een klasse speler is. Hij was de beste man aan de kant van PSV.

21 augustus 2013 om 12:03

Absoluut! Maar ik vond Bruma nog beter gister, man of the match in mijn ogen.

21 augustus 2013 om 12:18

ik vond het juist heel erg knap van Brenet, vorig jaar tegen zijn leeftijdsgenoten in de A, en nu en de CL! tuurlijk hij maakte wat fouten maar ondanks dat vond ik hem echt heel sterk spelen, wat later in de wedstrijd durfde hij zelfs mee op te komen en dan zag ik iets wat ik niet vaak zag bij Milan.
El sharaawy die meeverdedigde, gebeurde trouwens ook aan de andere kant met willems en boateng!

Ik heb gister echt genoten van Matavz, hij deed echt actief mee met het spel en zorgde voor veel dreiging. Een beetje jammer van al die hakjes maar zijn doelpunt maakt het dan toch weer goed.
Hopen dat we in San Siro ook een prachtig resultaat neer kunnen zetten, minimaal een keer scoren is een must!

Het is gisteren in ieder geval duidelijk geworden dat PSV zeker niet kansloos is tegen dit Milan. Qua kansen en spel ging het eigenlijk gelijk op. Laten we nu hopen dat Milan niet te veel beter wordt in de tussentijd. Het was voor hun namelijk de eerste officiele wedstrijd van het seizoen.

Vind iedereen zo positief praten over PSV!
Ze wareren idd de eerste 20 min best goed maar als Milan ook maar een beetje druk maakte dan was er grote paniek in de verdediging en zag je duidelijk het grote verschil! Milan liet PSV komen zoals Milan altijd speelt en dan grijpen ze toe! en na de 0.1 was PSV nergens meer tot de gelukkige vooral heel onverwachte 1.1! PSV had wel wat kansjes maar MIlan vergeet het echt af te maken met de grotere kansen die ze gehad hebben!

Ben bang dat Milaan wel een tempotje hoger zal spelen volgende week. Maar PSV zal ook daar kansen krijgen en als ze die dan wel benutten is niks onmogelijk

Deze rol is nooit goed om aan te nemen als je voor winst wil gaan dus prima dat ze dit zo opvatten !
Ik heb gehoopt op een mooie wedstrijd gisteren en gelukkig is die er neer gezet. Hou dit vast in de return en focus meer op het afmaken en wie weet !

In Italië winnen is andere koek, maar de spelers van psv hebben een goede instelling. Net nog een keer de herhaling gezien, maar wat een fout van brenet zeg. Hij laat die milanees gewoon lopen. Ik denk dat depay buiten de boot valt met bakkali en park.

21 augustus 2013 om 17:19

klopt maar kun je brenet niet helemaal aanrekenen stond paar maanden geleden tegen zijn leeftijdsgenoten in de A te ballen!

Depay viel mij heel erg tegen, moet volwassener worden in zijn spel, ik denk volgende week Bakkali - Matavz - Park met zijn hangende rol tussen de vleugels en naar binnentrekkend

Alles kan,
Maar Milan gaat zeker beter spelen volgende week in San Siro.
Ik bespeurde gister toch nog een beetje ondeschatting toen Milan 0-1 voor stond.
Milan gaat volgende week sowieso de beter van de 2 worden, geloof me.
Denk dat we volgende week snel op een 2-0 voorsprong komen en dat dat de hele wedstrijd ook zo blijft, maar dat is wat ik denk.

ik wed 1000 euro.. dat PSV kansloos.... mensen vergeten.. dat ploegen als Barca, Arsenal, Madrid, niet van milan winnen in San Siro... helemaal als het om ergens gaat.. dus bij deze AC Milan is door naar de volgende ronde.

21 augustus 2013 om 11:07

Kom maar op met die weddenschap. Statistisch gezien heeft elke ploeg een kans, dus je hebt bij voorbaat al verloren.

Tevens won Zenith vorig jaar nog in San Siro dus is het nu ook weer niet zo dat het een onmogelijke opgave is.

21 augustus 2013 om 11:25

ja joh jij met je statistieken, zenit won, barca won, ajax won...maar bij al die wedsrijden speelde milan nergens meer over... zenit ging verder in de europe leauge net zoals PSV dat ook gaat doen.. want daar horen ze thuis heel simpel... en die 1000 staat altijd wat mij betreft

21 augustus 2013 om 11:50

Dan heb je toch niet de samenvattingen gekeken.. Zenith staat dus al in de Cl.. Wat nog verre van zeker is bij AC Milan.

als ze zo spelen als gister gaat ac Milan het toch wel moeilijk krijgen winnen durf ik niet te zeggen maar zeker wel moeilijk maken .....maar wat was die scheids slecht hij floot iets te snel tegen psv vond ik zelf

21 augustus 2013 om 17:19

laat het 1-1 zijn en en 90+2 1-2 en 90+3 2-2 als je snapt wat ik bedoel

Was inderdaad een hele mooie wedstrijd van Psv. Wel ben ik van mening dat als Psv verder wil komen, ze echt wat geconcentreerder moeten spelen over de gehele wedstrijd. Milaan heeft kansen gemist die ik ze de volgende wedstrijd niet zie missen. Denk dan ook dat over de hele wedstrijd genomen 1-1 terecht was (ondanks dat ik door de spelopvatting het Psv meer gunde).

Hopelijk lopen ze in Milaan niet in het mes.

goed gespeeld van psv, ik ben echt onder de indruk hoor! Maar laat je niet misleiden, milan speelde niet op volle 100%. je zag dat als ze gingen aanvallen, dat ze direct gevaarlijk waren.
chapeau van psv maar volgende week is het gedaan, geloof mij maar.

21 augustus 2013 om 11:16

Helemaal gelijk! Sprookje over!!

21 augustus 2013 om 11:37

Dit hoor ik wel vaker en het behoort ook meteen tot de grootste onzin die verkondigt word. Ze speelden niet op de volle 100%. Milan staat er financieel niet bijzonder florissant voor. Het is van levensbelang dat ze de groepsfase vd CL halen. Dat scheelt miljoenen. En dan denk jij serieus dat Milan op 80% loopt te voetballen ? Ik zal je vast uit de droom helpen. Milan speelde gewoon op 100%. Dat ze niet veel aangevallen hebben betekend enkel alleen dat ze andere keuzes gemaakt hebben. Ze weten dat als ze voetballend proberen te domineren dat ze het afleggen tegen Nederlandse teams. Daarom spelen ze nooit zo. De fans van het Italiaanse voetbal proberen dat al jaren uit te leggen dat teams niet op 100% voetballen maar dat is natuurlijk lulkoek. Alle spelers zijn zich bewust van het belang en iedereen gaat daar volledig voor. Italiaanse teams zijn voetballend alleen niet goed genoeg dus moeten ze (zeker uit) vanuit een gesloten defensie voetballen. Thuis waar mogelijk ook alleen als het resultaat uit goed genoeg is geweest. Volgende week hoeft Milan ook niet vol aan te vallen dus kun je hetzelfde spelbeeld verwachten. PSV heeft een redelijke kans om door te komen al is de kans dat Milan door gaat nu groter. Maar kom me niet aan met die geen 100% verhalen want daar trappen we echt niet meer in hoor.

21 augustus 2013 om 11:42

Ach deed Milan ook niet. En diverse italiaanse clubs doen dat ook niet tegen andere kleinere clubs. Of speelde Juve ook op 100% vorig jaar tegen die deense club?

21 augustus 2013 om 11:54

Alle clubs in de CL spelen altijd op 100%. Tot duidelijk is dat de buit binnen is, dan willen ze nog weleens een tandje terug schakelen. Eerder niet natuurlijk.

22 augustus 2013 om 11:16

ja? er is een terugwedstrijd dus daarom spelen ze niet 100% logisch man

22 augustus 2013 om 14:55

Die is een week erna. Je kunt ze prima beiden op 100% spelen. Slimmerik.

Tja het is wel AC Milan in eigen huis jongens...
Die weten echt wel wat ze te doen staat, en hebben vorig jaar daar zelfs van Barca gewonnen.

PSV moet zich niet gek laten maken, Als AC Milan daar in de aanval gaat, niet zelf ook dat proberen, maar even het zo goed mogelijk dichthouden en ontsnappen via de snellevleugelaanvallers.
Want dat is wat ik Ajax afgelopen jaren ook tegen Madrid heb zien doen, dat Ajax met te weinig man achterin stond toen madrid vol in de aanval ging, want Ajax wou zelf het spel maken. Tegen zulke grote tegenstanders moet je soms even je eigen spel aanpassen, of je gaat met grote cijfers af.

Hopen dat Bakkali weer fit is dan...

Maher straalt in elk geval een goed soort bluf uit. Dat is ook een kwaliteit die PSV in Milaan goed van pas kan komen, of het nu uiteindelijk lukt of niet.

Ik vind het een zeer lastige opgave voor Psv.
Zijn pas 2 Nederlandse ploegen geweest die ooit in Milaan gewonnen hebben, Ajax en Roda.
Spelen voor een 2-2 of hoger is altijd dodelijk tegen een Italiaanse ploeg.

Ik zie het, helaas voor Psv, niet gebeuren.

21 augustus 2013 om 17:22

serieus? roda van AC gewonnen ?

ach als we een goede wedstrijd neerzetten en een score waar we mee kunnen leven ben ik tevreden, tegen zon team is het geen schande om eruit te vliegen, maar laten we hopen dat ze het halen!

ik zie psv doorgaan maar ac milan ook geef allebei 50% kans

Ik zie PSV eerlijk gezegd niet doorgaan, AC Milan heeft simpelweg genoeg ervaring om dit te winnen van Psv. Dat zag je gisteren ook, PSV begint het eerste kwartier geweldig en toch scoort Milan in hun eerste beste aanval.

Echter hoeft PSV zich ook niet te verschuilen en moeten ze ook zeker in zichzelf geloven dat het kan.

Wat een leuk elftal heeft PSV tov vorig jaar. Spelen momenteel leukste en aantrekkelijkste voetbal van Nederland. Mag hopen dat ze niet het hele seizoen zo spelen, want dan is de kampioen bekend.

On: PSV speelde erg goed gister vond ik. Milan leek tevreden met uitdoelpunt en dacht de nul te kunnen houden door achterover te leunen.

Ballotelli had al eerder geel moeten krijgen, ivm schwalbe. Helaas zijn scheidsrechters hierin niet consequent.

Ik acht PSV niet kansloos, moet dat beetje geluk wel aan hun zijde staan.
Zou leuk en goed zijn voor het NL voetbal.

Ik zou geen geld op deze wedstrijd durven zetten.

Ado, Nec, Zulte een Ac.milan wat nog geen minuut competitie in de benen heeft, waar hebben we het over, jullie praten alsof het al gespeeld is.
Wil het nog wel zien in Milan, denk dat het een hele andere wedstrijd gaat worden in Milan.
Het wordt gewoon weer een jaar Europa Leag.

21 augustus 2013 om 17:22

El of niet die word dit jaar sws wel serieus genomen onder cocu

je hoeft je ook nergens voor te schamen en al helemaal niet nederig op stellen.
Gewoon 1-1 spelen en de pingels er beter injagen is al voldoende.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren