Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV verhoogt prijs seizoenkaarten: ‘Zouden geld toe moeten krijgen’

Laatste update:

PSV heeft tot grote onvrede van de supporters besloten om de seizoenkaarten voor volgend seizoen met ongeveer 2,5 procent in prijs te verhogen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De beslissing van de Brabantse club is niet in goede aarde gevallen bij de supporters.

Via social media en supporterforums uiten de fans kritiek op de clubleiding, ook al was er vorig jaar zomer geen sprake van duurdere seizoenkaarten. In 2012/13 eindigde PSV echter als tweede en na een veel slechter jaar kiest men nu er alsnog voor om de supporters meer te laten betalen.

“Echt ongelooflijk. Supporters zouden geld toe moeten krijgen na dit seizoen” en “Wat zouden we daar als extra voor terug krijgen ? voel me als trouwe fan behoorlijk genaaid...”, zijn slechts enkele van de honderden kritische tweets. PSV voert als reden de inflatie en de licht gestegen kosten op. De prijsstijging heeft naar verluidt niets te maken met de recent aangekondigde installatie van een wifi-verbinding in het stadion.

Een logische beslissing van PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zelf ben ik PSV fan en ik begrijp het volkomen. Dan maar ietsje meer betalen, zoveel is 2,5 procent ook niet. Alles voor me cluppie, PSV till I die!

16 april 2014 om 22:17

Misschien zouden die hoge heren eens wat moeten inleveren want zij hebben blijkbaar fouten gemaakt en niet de supporters die nu ervoor gestraft worden.

16 april 2014 om 22:24

Klopt, er zijn zeker fouten gemaakt, maar er was al min of meer gezegd dat het een overgangsjaar kon worden. Dat hebben we moeten accepteren. Snap dan niet helemaal waarom zoveel mensen nu ineens lopen te janken als het daadwerkelijk wat minder gaat

16 april 2014 om 23:45

Ga toch fietsen man. Een overgangsjaar is al van de zotte maar er moest nu een team staan wat volgend jaar kampioen moet worden en die zie ik bij lange na niet staan. Als de spelers staf en het bestuur ons eens tegemoet komen en het verschil betalen, dat zou al een statement zijn. En het gaat me niet om hoeveel het de supporters scheelt maar dat ze het lef hebben dit te doen.

16 april 2014 om 23:47

@loopfiets

Als het een overgangsjaar is waarom word er dan zoveel betaald voor een half jaartje ruiz?? Zet dan gewoon je jeugd er in als het toch maar een overgangsjaar is.

16 april 2014 om 23:56

dieptriest het bestuur schopt ons hier weer mee tegen de schenen!! ze laten maar weer eens blijken dat wij als seizoenskaarthouders niet belangrijk zijn voor de club. ik kan je nu alvadt zeggen dat er volgend seizoen veel lege plaatsen zullen zijn op de tribune! de normaal werkende middenklasser moet al elk dubbeltje op zijn kant leggen!!!

17 april 2014 om 00:00

De prijzen in de supermarkt stijgen ook, de lonen van de supporters ook en ja de prijzen van de seizoenskaarten stijgen ook. Dit heet inflatie en is heel normaal, als psv over 10 jaar nog steeds hetzelfde bedrag vraagt voor een seizoenskaart dan daalt de prijs relatief gezien ten opzichte van de geldwaarde.

17 april 2014 om 00:01

@riick_psv

De prijzen van de seizoenskaarten heeft niets te maken met de prestatie van de team. De prijzen stijgen omdat we hier nou eenmaal inflatie hebben. Alle prijzen stijgen. Jou salaris stijgt ook neem ik aan...

17 april 2014 om 00:04

Kom op zeg, 2, 5 is gewoon een inflatiecorrectie. Meeste lonen stijgen ook met zoiets, dus waar maken we ons druk om

17 april 2014 om 00:05

@el-pistolero

Omdat een overgangsjaar niet betekend dat je 15e mag worden. Ik denk dat het voor veel spelers alleen maar een ervaring is om met een speler als ruiz te spelen. Iemand die het gemaakt heeft in Nederland en het heel moeilijk heeft in het buitenland.

Iedereen accepteerde vooraf dat het een overgangsjaar zou worden. Het begin van psv heeft helaas de verwachting naar boven gebracht.

17 april 2014 om 07:52

Klopt ook wel maar ze hadden ook een gebaar kunnen maken en door dit zelf te betalen. 6 x 28/29000 is ongeveer 171.000 valt mee voor hen lijkt me. Het gaat me er niet om waarom het stijgt, maar dat ze het durven te vragen ook al is het dan inflatie. En bovendien, dit gebeurt dus bij meerdere club maar de media moet psv er even speciaal uithalen. Natuurlijk krijg je dan dit soort reacties.

17 april 2014 om 08:47

Jullie zijn gewoon allemaal nepsupporters, 2,5 procent is niks dat betaal ik zonder moeite. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in het bestuur en in de club

17 april 2014 om 16:05

... maar er bestaat ook nog zoiets als prijselasticiteit... veel werklozen, lagere inkomens, en zeker minder besteedbaar inkomen voor veel supporters. Als je 250,- of meer per seizoen betaald, heren voetballers en bestuurders honderdduizenden euro's verdienen komt er een moment dat een prijsverhoging niet te verkopen is als de prestaties ver achterblijven. de PSV supporter is afgelopen seizoenen nou niet echt bepaald verwend. Het risico is dat PSV straks niet alle kaarten verkoopt, lege tribunes, minder sfeer..

17 april 2014 om 21:51

Nepsupporter haha. Grapjas. Het volste vertrouwen in de club en het bestuur. Ik neem jou niet meer serieus.

17 april 2014 om 22:17

Riick_psv

Daar hebben we weer zo'n supporter die na een minder seizoen het vertrouwen opzegt in zijn club. Lekkere supporter. Een leek kan zien dat we geweldig veel kwaliteit in dit team hebben, enkel Maher is me erg tegengevallen. Rekik is gewoon nog jong en maakt logischerwijs fouten. Aan het begin van het seizoen was het volgens velen nog een toptalent en moest ie in oranje. Bruma, Arias, Locadia, Depay, Willems en Zoet zijn allen prima talenten alleen moeten die nog wel leren constant te presteren. Maar dat komt naarmate ze meer spelen. Daarom denk ik dat ze volgend jaar een stuk beter en constanter zullen presteren.

Fantje
Sfeer was er toch al nooit in dat stadion van ons. Schaam me soms voor mijn medesupporter. Slechts een kleine groep blijft hun club echt steunen ook als het minder gaat.

18 april 2014 om 11:13

Lekkere supporter? Psv heeft individueel gezien sterke spelers maar als team is het middenmoot. Willems en locadia? Kom op man. Willems is overschat en moet eens maniertjes leren, is gewoon een irritant ventje. Locadia kan nog geen bal aannemen en heeft een draaicirkel van een hijskraan. De rest heeft potentie die je opnoemt. Brands: "psv is geen topclub meer". Vreemd he, het zit totaal niet goed in de organisatie en dat begint bij de rvc wat doorloopt tot aan de spelers. Ik juich het toe dat gerbrands komt. En ik hoop dat de technische staf drastische veranderingen ondergaat!

Over de sfeer: die is er nauwelijks ja is jaarlijks slechter geworden. Maar wat vind jij sfeer dan? Dat is toch voor iedereen anders.

Oh en als je nog zo graag wil reageren graag via pb o.i.d.

16 april 2014 om 22:20

Ik denk dat het bestuur van PSV dolblij is met supporters zoals jij. Die gewoon alles slikken.

16 april 2014 om 22:28

@loopfiets

Ik betaal €265 euro per seizoen, dan is 2,5% idd weinig; verhoging van ruim €6.-.. Nou boeien mij die €6.- helemaal niets maar het gaat ook om het idee.. Dat je gewoon''genaaid'' wordt door meer te betalen terwijl je niets meer krijgt.. integendeel zelfs!

Buiten dat, als je 3/4x per 10 jaar zo'n 2,5% prijsverhoging gaat doen dan ga je het wel merken in de portemonnee ..

16 april 2014 om 23:12

2,5 is gewoon inflatie. Dat je niet iets meer krijgt is onzin. Ik weet niet hoe het met jouw salaris zit, maar ik krijg elk jaar ook een iets hogere salaris door inflatie. Dat is niet omdat ik harder of meer werk.

16 april 2014 om 23:17

Je krijgt toch wifi. Kunnen ze wel gebruiken. Ik heb er nooit bereik in de rust :P

17 april 2014 om 00:40

Hoe meer dienstjaren hoe meer ervaring en dat is geld waard.

16 april 2014 om 22:50

Ik begrijp dat niet, het grote geld wordt toch niet bij de seizoenkaarthouders verdient. Ik betaal afgelopen twee jaar al hetzelfde voor mijn seizoenskaart. voor een wifi verbinding? Dat kan je toch wel sponsoren. Volgens mij is dit voor PSV een tijd om zijn supporters juist tegemoet te komen.

16 april 2014 om 23:44

Ajaxlwd, anders bekijk je even je mail dan weet je dat jij ook voor aankomend seizoen een verhoging heb van 2,5%.
Afgelopen jaar was het inderdaad gelijk met het seizoen er voor.

16 april 2014 om 23:42

Doen ze bij meer clubs, bij Ajax hebben ze exact hetzelfde percentage gebruikt.
Citaat uit de mail die ik heb gekregen, die zullen ongetwijfeld hetzelfde bij jullie zijn.

''houd er rekening mee dat de prijzen voor het seizoen 2014/15 geïndexeerd zijn met 2,5%''
Waarom is me altijd een vraag, zeker bij mijn club waar het financieel uitstekend gaat...

17 april 2014 om 00:03

Dit komt door de inflatie, geld wordt minder waard en alle prijzen stijgen ook jouw loon stijgt en ook de seizoenskaarten worden duurder.

17 april 2014 om 00:42

Een paar jaar op rij 3 ton investeren in supporter mag ook. Inflatiecorrectie is niet verplicht. Mijn docentensalaris stijgt al jaar of 5 niet. Nullijn enzo.

17 april 2014 om 06:20

Dat snap ik, maar ik heb zelden tot nooit meegemaakt dat die dingen goedkoper worden, ieder jaar stijgen de prijzen wel(m.u.v. vorig jaar voor ons)
Mij maakt het uiteindelijk niet zo heel veel uit, maar wat men hierboven al aangeeft, het is een principe kwestie.
Dacht dat de inflatie al weer wat af nam de laatste tijd.

17 april 2014 om 16:11

@ndisdenaam

Je kan je afvragen als een club zoveel geld heeft verdiend of je dat niet eens terug kan laten vloeien naar de supporters door geen prijsverhoging door te voeren.

Als Shell vandaag mededeelt dat miljarden winst hebben gemaakt en een dag later melden ze dat ze prijzen gaan verhogen dan tank ik ergens anders. Helaas is dat bij voetbal anders, je bent voor één club. En dat weten ze.

De ajax supporters zullen niet klagen, 3 jaar op rij landskampioen, de 4e in de maak, redelijk Europees gespeeld, beker finale. Het gaat Ajax voor de wind.

PSV moet het met veel minder doen, op alle vlakken. Daar botst het, veel geld naar spelers en bestuurders en de tegenvallende resultaten... en dan zomaar de tarieven verhogen... dat is vragen om problemen.

17 april 2014 om 02:33

Sommige supporters snappen er ook niks van.

PSV loopt dit jaar Championsleague mis en misschien zelfs europees voetbal mis. De club is begroot op Europees voetbal dus er komt daar een gat. Het gat moet ergens gedicht worden en liever 2.5 procent van de seizoenskaart houdersdan een goede speler verkopen en er geen waardige vervanger voor kunnen terug halen.

Onze fans moeten niet zo zeiken. Dit kost mij 10 euro extra en ik heb een van de beste en duurste plekken in het station. Voor het gros van de supporters is het nog minder.

Typisch PSV fans die altijd kopen te klagen en te zeuren. En ja ik ben ook een PSV fan maar zo ben ik niet.

17 april 2014 om 09:57

Hahaha, volgens mij snap jij er helemaal niets van. Sinds wanneer ligt het financiële risico bij de supporters?? Dus omdat de spelers er enkele wedstrijden helemaal niets van bakte en daardoor geld mislopen, zouden de supporters hiervoor moeten opdraaien? Hij is fijn.

Daarbij gaat het om 25.000 seizoenskaarten of zo? Maal € 6,- is € 150.000,-
Ik ga er even vanuit dat dit niet het bedrag is dat ze mislopen vanwege de prestaties.
Dat is een druppel op een gloeiende plaat. Hiervoor val je de supporters niet lastig na zo'n beschamend jaar.

En alle jongetjes die roepen dat het loon ook jaarlijks stijgt, zitten zelf waarschijnlijk nog op school. Er zijn genoeg mensen die al jaren geen loonsverhoging hebben gehad. Of volgen jullie het nieuws niet?

17 april 2014 om 12:43

Wie zegt dat er alleen geld wordt gehaald van de supporters? Misschien wordt er ook wel op salarissen gesneden, en het transfer budget zal ook kleiner worden. Iedereen moet zijn steentje bijdragen.

Ik snap dat dit voor de supporters een principekwestie is, maar finfancieel maakt het hooguit 5 euro verschil. Maar zoals ik al zeg, het slaat natuurlijk nergens op om dit te doen na zo'n prutseizoen.

16 april 2014 om 21:53

PSV is een bedrijf, bedrijven hebben te maken met inflatie en stijgende kosten. Alle grote bedrijven voeren een inflatiecorrectie door, zo ook PSV. Ongetwijfeld zal er eerst gekeken zijn naar andere oplossingen, een bedrijf gaat namelijk niet een prijsverhoging doen met de intentie de klanten een oor aan te naaien.

16 april 2014 om 21:55

Alhoewel een lichte daling van spelerssalarissen ook een optie had kunnen zijn, gezien de prestaties van de selectie.

16 april 2014 om 22:41

Laten die nou contractueel zijn vastgelegd..

16 april 2014 om 22:46

Zie dit als een prijsverhoging vanwege de slechte sfeer van de supporters van dit seizoen :P.

17 april 2014 om 00:24

@jeffroo_ Het probleem is dat Als je dit uitstelt(zoals ze vorig jaar deden) en het dus gaat halen uit besparingen uit andere dingen, je club er in principe een paar ton op achteruit gaat per jaar. Het is dan eigenlijk ook een beetje hypocriet van de supporters die schreeuwen dat dit niet kan, maar ondertussen wel nog vinden dat onze begroting omhoog moet.

Psv(en elke andere voetbalvereniging die niet als hobby wordt gerund door een miljardair) is een bedrijf en een bedrijf heeft nou eenmaal te maken met de lasten van de economische wereld. Als supporters het daar niet mee eens zijn, dan moeten zij maar (kosteloos) alle taken van de economische sector op zich nemen.
Dus gratis geld uitlenen aan een club of hun(waarschijnlijk die van 10tallen) huis garantstellen in plaats van dat de club een bankgarantie aanvraagt bij een transfer.

Je hebt altijd met inflatie te maken, en vooral een organisatie met een limit op verkopen(25000 of 27000 seizoenskaarten)als PSV heeft gewoon heel weinig manieren om mee te gaan met de inflatie zonder hun begroting terug te moeten schroeven.

17 april 2014 om 00:45

Deentje, ze hadden ook de totaal overbodige huur van ruiz kunnen laten en drie keer het bedrag van die zogenaamd broodnodige inflatiecorrectie kunnen besparen. Of gewoon kampioen worden en 15 miljoen opstrijken.

17 april 2014 om 00:59

Gewoon kampioen worden. Hadden ze dat maar eerder bedacht, dat zou de ideale manier zijn om de begroting omhoog te gooien. Ieder jaar kampioen worden en 15miljoen opstrijken. Ik vraag me af waarom niet iedere club dit in zijn beleid opneemt...

Als we het zo nodig over kampioen worden moeten hebben, de huidige en aankomende landskampioen verhoogt ook gewoon de prijs van de seizoenskaarten met 2,5%

En over Ruiz, zou kunnen. Kaar komend jaar sta je dan niet met die 150.000 euro van de inflatie, maar met 303.750 euro die je met opvangen en ga zo maar door. Als je het dan uiteindelijk nog iets van inflatie gaat doorberekenen aan de seizoenskaarthouders, dan moet je over een paar jaar de prijs met 10% omhoog gooien. Denk je dat ze dat gaan waarderen?

Stel: Apple verhoogt komend jaar z'n prijzen met 2,5%. Ga jij dan ook zeggen: Als jullie gewoon die ene machine hadden weggedaan of geen research hadden gedaan naar betere schermen voor de Iphone, dan hadden jullie niet de stijgende grondstofkosten(voor een deel) hoeven te verhalen op de klant?

17 april 2014 om 09:59

Sterker nog, Ruiz 1 wedstrijd niet betalen en je hebt al het geld eruit dat de verhoging oplevert!

16 april 2014 om 22:20

30.000 toeschouwers, die €5 meer moeten betalen? Dat levert voor die €150.000 meer inkomsten veel frustratie op bij de fans. Niet de aller slimste oplossing om de inkomsten te verhogen.

16 april 2014 om 23:15

Ja, laten we door frustraties van 30.000 man het maar niet doen.
Laten we dan ook maar niet bezuinigen op de zorg of de ww. Want dan worden mensen boos! Dat paar mensen van die 30.000 gaan zeuren is typisch Nederlands. Je krijgt ook elk jaar inflatie bovenop je salaris.

17 april 2014 om 00:08

Inderdaad, en het zijn iederdaad maar een paar mensen die zeuren. De meeste psv'ers begrijpen wat inflatie is en accepteren het dan ook gewoon.

17 april 2014 om 16:14

@ koppenmaar... 'je krijgt ook elk jaar inflatie bovenop je salaris.' moet je wel salaris hebben, er zijn veel mensen werkeloos, of hebben stappen terug moeten doen, het besteedbaar inkomen is van veel gezinnen flink gedaald de afgelopen jaren.

17 april 2014 om 02:36

OF juist wel na zo'n pruts seizoen, er wordt begroot op Europees voetbal en als je die inkomsten misloopt dan moet het geld ergens vandaan komen. Ik denk dat de fans uiteindelijk zelf liever een paar euro extra betalen dan dat er gesneden moet worden in de selectie. Elke fan die niet een paar euro extra over heeft voor zijn club is geen echte fan. We praten hier over 5 tot 10 euro, als je dat niet extra kan ophoesten kan je beter je seizoenskaart opzeggen want dan kan je je geld wel beter besteden.

Jeetje, je hebt al weinig redenen om naar dat stadion te gaan en dan worden je zakken ook nog eens principieel gezien uitgeklopt. Terwijl die jochies daar alleen met zichzelf bezig zijn en het bestuur duidelijk aan wanbeleid doet, ongelooflijk.

Goh, verrassend, de supporters als melkkoe. Prijzen zouden een afspiegeling moeten zijn van de prestaties op het veld. Een voetbalkaartje zou eigenlijk maar 5 euro moeten koste, ga de salarissen lekker met 80 verlagen.

Bij AZ hebben ze vroeger eens een test gedaan met betaling na de wedstrijd. Dan kon je zelf bepalen hoeveel je de vertoning waard vond. Mooi systeem :-)

16 april 2014 om 21:59

Of dat voor de gemiddelde 'gierige' Hollander een goed systeem is voor de club valt natuurlijk te betwisten, maar na afloop een teruggave van kosten(gefundeerd door de falende spelers, hoogte bepaald door onafhankelijke commissie) zou wel een oplossing zijn.

16 april 2014 om 23:47

Was het maar zo, vond het al schandalig dat Ajax niet even ons bedankte toen we naar een 0-3 afslachting moesten kijken tegen Rbs.
Geen eens een kortingscode voor merchandise of wat dan ook.
Zijn genoeg clubs die bv hun uitsupporters tegemoet komen bij een wanprestatie.

17 april 2014 om 08:16

Ik was er toen ook, drie uur heen en drie uur terug in de trein. En als je inderdaad een wedstrijd ziet met wel 1 schot op doel, dan had er op z'n minst een kortingscode afgekund.

Niet echt een geschikt moment gekozen voor de prijsstijging. Gaat mss om een paar euro, maar het voelt toch niet goed.

Wat kost een sk bij psv trouwens?

16 april 2014 om 21:54

Goedkoopste sc kost ongeveer €160, je zit dan in de hoek 2e ring. Ik zit er zelf, en ben redelijk tevreden met de plekken. Een los kaartje voor die plaatsen kost €25, dus je betaald ongeveer de helft per wedstrijd met een sc

16 april 2014 om 21:56

Zolang dit wanbeleid door blijft gaan is het gewoon treurig dat de prijzen verhoogd worden.. koop dan tenminste fatsoenlijke verdedigers

16 april 2014 om 21:56

mijn seizoenskaart kost 355 euro best luxe plaatsen,
ik twijfel erg sterk of ik volgend jaar nog ga verlengen het gaat er niet naar uitzien dat dit psv gaat verbeteren

16 april 2014 om 23:49

Ik 380, zit naast 410 maar valt onder de lange zijde... hiervoor zat ik op zuid bij Ajax en dat kost 220... wil het liefst weer terug naar dat plekkie.

Vind de kosten echt belachelijk eigenlijk, kunnen ze niet 2 miljoen van de CL opsparen zodat wij(de scc houders) minder hoeven te betalen? beetje dankbaarheid naar je supporters kan ook geen kwaad vind ik.

17 april 2014 om 00:48

Precies. Zoals Bayern dat doet. Daar betaal je echt bijna niks maar als je te weinig gaat kun je niet verlengen

17 april 2014 om 08:53

Bij Feyenoord betaal ik dit jaar €275,-. Ik zit op de korte zijde in de hoek. Dus eingelijk bij de cornervlag (1e ring). Prima plaatsen naar mijn mening. De kaarten stijgen na 20 April met €7,-. Naar mijn mening niet een heel groot probleem, maar als er elk jaar een paar euro bij komt is het toch al een aantal tientjes na 10 jaar.

Over die dankbaarheid naar de supporters heb je gelijk, bij Ajax hebben meer dan genoeg inkomsten van de CL / EL. Iets opzij zetten zodat de kaarten voor de supporters goedkoper worden is toch leuk voor de supporters? Het hoeft niet meteen tientallen euro's per kaart te zijn. Maar een bericht van dat de prijzen met 2.5% dalen vanwege de behaalde prestaties in het europese voetbal van het afgelopen seizoen is toch leuk om te lezen.

Belachelijk! Sportief de lat lager leggen, maar wel prijzen van het hoogste niveau aanhouden.

Kunnen ze die verwende snotapen in het veld niet 2,5 procent minder salaris geven?

16 april 2014 om 22:22

Neh dan gaan ze meteen in opstand komen.
Want ik denk dat de meesten van hun toch wel een zeer hoge mening van zichzelf en hun prestaties hebben.

16 april 2014 om 22:24

Dat zou met die salarissen meer opleveren dan de prijzen van de jaarkaarten verhogen. Of moeten ze het salaris van Ruiz terugverdienen?

2,5 procent is natuurlijk bijna niks, max 10 euro maar het gaat om het principe. Als je na het slechtste seizoen in jaren de seizoenskaarten duurder gaat maken snap je er duidelijk niks van. Ondanks het dramatische seizoen zat het stadion toch elke wedstrijd zo goed als vol, trouwe supporters moet je belonen niet weg jagen met zulke belachelijke beslissingen.

Ze kunnen ook 2.5 procent van de spelers salarissen afhalen.. Dan ben je er toch ook?

16 april 2014 om 22:00

Hopelijk verlaagd jouw baas je salaris met 2,5 procent.

16 april 2014 om 22:13

Nee, ik word gewoon ontslagen als ik niet naar behoren presteer

Nu mopperen ze en terecht! Maar ze kopen straks allemaal weer een kaart.

16 april 2014 om 22:30

Natuurlijk kopen wij straks allemaal weer een kaart.. Het gaat niet om dat geld maar alleen om het principe dat je na zo'n waardeloos seizoen waar wij als supporters het heel moeilijk mee hebben ook nog eens de prijzen omhoog gaat gooien.

17 april 2014 om 00:50

Het had ook een geweldig gebaar geweest om in elk geval kosteloos te laten verlengen.

Die 600k die Brands verdiend moet natuurlijk we door iemand betaald worden.

17 april 2014 om 00:51

En Tiny heeft zijn targets gehaald dus zal ook wel een grote zak geld meekrijgen. En gedroomde vervanger Gerbrands wordt ook met de dag duurder

Ik snap de ophef niet.
Het meest dramatische seizoen ooit met alle negatieve records erbij staat voor altijd in de boeken .
Niet vreemd toch dat je daar wat meer voor moet dokken..........

Sarcasme knop uit : Ronduit schandalig.
Dit groepje overbetaalde pubers moeten maar eens wat inleveren van hun veel te hoge salaris.
Dan is de inflatie opgevangen en de wifi installatie betaald .
2 vliegen in 1 klap.

Wanstaltige actie van psv en hierdoor bljkt maar weer eens dat men totaal geen rekening houd met de echte die hard supporters die bakken vol shit over zich heen krijgen week in week uit en nu al 7 jaar.
Iedereen moest eigenlijk weigeren om hun kaart te verlengen tot 1 dag voor aanvang van de competitie .
Eens kijken wat men nog over de inflatie zegt.

17 april 2014 om 02:41

Niet zo zeuren.

PSV loopt misschien Europees voetbal mis en heeft daar op begroot. Dan komt er een gat van enkele miljoenen en dat moet gedicht worden. Er staat nergens dat alleen de fans voor dit gat moeten opdragen. Wie weet wordt er ook in de salaris kosten gesneden.

Dit kost de PSV supporter hooguit 10 euro extra voor de dure plekken en voor op oost is het misschien 4 of 5 euro meer.

Het gat zal enkele miljoenen zijn en deze seizoenskaart verhoging zal slechts enkele tonnen extra opleveren dus alle zijlen zullen moeten worden bijgezet en iedereen moet zijn steentje bijdragen. Of wil je liever dat ze in de selectie gaan snijden? Dan liever die paar euro extra en een broodje frikandel minder.

PSV denkt genoeg aan de fans en investeert daar ook in, vanaf volgend jaar hebben we bijvoorbeeld Wifi in het stadion, wat denk je dat dat gaat kosten.

Ik ben van mening dat als je als PSV fan niet een paar euro extra over hebt voor je club die het broodnodig heeft je beter helemaal je seizoenskaart kan opzeggen.

Typisch PSV publiek om over alles te lopen zeiken.

17 april 2014 om 09:03

Dat mag jij vinden .
Mijn eerste seizoenskaart koste destijds 35 Gulden waarvoor ik toen vele bijbaantjes moest hebben om iedere week mijn club achterna te reizen overal naar toe.
Voor de geleverde (wan) prestaties de afgelopen 6 jaar !! is elke euro verhoging er 1 te veel.
Voor mismanagement hoef ik niet op te draaien.
Juist nu zouden ze de hondstrouwe fans die er altijd weer zitten tegemoet moeten komen.
Als snotneuzen van 18 19 20 jaar tonnen/miljoenen opstrijken en presteren niks dan wordt het eens tijd dat de die hard psv fan daar eens tegen in gaat.
Laat hun maar opdraaien voor de "inflatie"
30.000 kaarthouders x 10 euri is 3 ton.
25 selectiespelers die minimaal per speler het dubbele aan salaris beuren kunnen dat gemakkelijk ophoesten , sterker nog die merken het verschil niet eens.

17 april 2014 om 09:14

Tja, zo werkt dat dus nou eenmaal. Moreel gezien zou PSV inderdaad iets terug moeten doen voor het publiek, maar PSV is een bedrijf en geen liefdadigheids instelling.

Als jou werkgever het slecht doet krijg je je bonus ook niet aan het einde van het jaar en krijgen de klanten ook een kleiner kerst pakket. Ik snap dat dit misschien niet het beste voorbeeld is maar dat PSV de supporters financieel tegemoet zou moeten komen is ongeveer het domste wat je kan doen als je al een financiele tegenvaller hebt gekregen.

Overigens is dit geen mismanagement maar een bewuste stap geweest die op de langere termijn zijn vruchten moet gaan afwerpen. PSV heeft bewust goede spelers verkocht om meer ruimte te maken voor de jeugd. Er werd van tevoren al voorspeld dat dit een lastig tussenjaar ging worden.

PSV moet gewoon vast houden aan de huidige werkwijze en dat gaat zeker zijn vruchten afwerpen in de toekomst. En daar kan je veel beter achter gaan staan dan je druk te gaan maken om een paar euro.

17 april 2014 om 16:21

@ Panerei: als een bedrijf zulke prestaties leverde als wat PSV heeft gedaan, zouden ze de prijs flink moeten verlagen om nog wat te verkopen. Als de kwaliteit matig is en je prijs ga je verhogen dan ben je snel bankroet...

Gelukkig voor PSV is een BVO anders dan een normaal bedrijf, want anders hadden ze al op het randje van een faillissement gestaan.

Wat een gezeik om niks... 2,5% in 2 jaar ligt ruim onder de inflatie.

Daarnaast kan je het ook anders zien: afgelopen jaar heb je dus geen prijsverhoging gehad en heb je dus (goedkoop) naar een kutseizoen gekeken. Volgend jaar betaal je wat meer en heb krijg je beter voetbal te zien, want veel slechter dan dit seizoen kan PSV denk ik niet spelen.

16 april 2014 om 22:01

Omdat ze de prijs 1 jaar niet verhogen is het gelijk goedkoop? PSV heeft al jaren niks gewonnen en toch zijn er al flink wat prijsverhogingen doorgevoerd in die jaren, dat klopt toch gewoon niet.

17 april 2014 om 00:53

Ze hadden moeten verhogen maar die verhoging meteen moeten laten vergoeden door staf en spelers

hoe durven ze überhaupt, 2,5% is niks nee maar doe dit maal 33.000 en sanders en brands kunnen weer een nieuw vakantiehuisje bouwen.ben benieuwd waar elke cent hiervan naartoe zal gaan psv heeft afgelope zomer voor 55 miljoen verkocht is dit allemaal naar de mcdrive gegaan?
Psv moet zich schamen voor deze actie verglijking--bayern munchen(best ploeg v/d wereld)staanplaats achter de goal 95 euro bij psv 2x zoveel.

Als Brands en zijn kornuiten nou eens een deeltje van hun vorstelijk salaris zouden inleveren hoefden de echte supporters geen verhoging te betalen.

Dat gelul over PSV is een bedrijf wordt ik ook een beetje moe van. Een bedrijf hoort een deugdelijk product te leveren.nou daar was dit seizoen zeker geen sprake van. Toch te gek voor woorden dat je dan ineens meer moet gaan betalen.

Als PSV in 2 jaar tijd de prijzen met 2,5 procent verhoogd is dat een stijging om de inflatie te corrigeren. Het is niet zomaar uit de lucht gegrepen, was PSV kampioen geworden was diezelfde stijging ook doorgevoerd. Ajax voert namelijk hetzelfde percentage aan stijging door.

Alleen ligt de situatie nu gevoelig nu PSV zijn slechtste seizoen in 40 jaar beleefd. Dan kun je als club beter zo verstandig zijn om de prijsstijging niet door te voeren of misschien zelfs een kleine korting te verrekenen. Want dit komt natuurlijk zeer slecht over op de aanhang die dit jaar de ploeg is blijven steunen en nu wel extra gaat betalen voor de seizoenskaart.

Niet erg tactvol gespeeld van Psv, maar ze zijn niet de enige club die het zo dom spelen. Zo voerde Ajax na 2008/09 een prijsstijging van 10 procent door, terwijl het sportief een vreselijk jaar was. Dat soort acties schaden het vertrouwen van supporters in de eigen club, iets wat een groter verlies is dan de gemiste inkomsten door inflatie door te berekenen

17 april 2014 om 00:56

Selectie had zich onsterfelijk kunnen maken door 10.000 euro per persoon te betalen om dit op te vangen. Maar wat mij betreft is het nog niet te laat. Verzamel je als supporters en schrijf selectie een brief. Als ze ballen hebben compenseren ze

17 april 2014 om 13:44

Adzevedo, een helder betoog.
Deze verhoging lijkt me geen onbehoorlijke. PSV gaat de grote vissen waarschijnlijk toch pas vangen wanneer de munten worden verkocht voor versnaperingen tijdens de wedstrijd. Dat zijn pas schandalige prijzen, maar als je eenmaal een seizoenkaart hebt gekocht ga je niet 90+ minuten op een houtje zitten bijten.

Het is net als politiek. Vergallen hun het mag het volk het betalen in dit geval het PSV-volk.
Ik noem het schandalig de dupe zijn van het draaideur beleid. Investeren in minimale vervangingen wanneer je prima rechter flanken hebt Jan met de pet kopen voor 8 mil zonder enige vorm van concrete prestaties, geld uitgeven voor 2e rang verdedigers die altijd al buiten hun jeugd om dan matig hebben gepresteerd, jonge spelers aantrekken zonder ze een 2e kans te geven wanneer ze nog een 10e nodig zullen hebben mocht de groei zich stagneren.

Ik verwacht een leegloop bij PSV en spelers vanuit Nederland zullen wel 2 keer na denken voor ze bij deze club tekenen.

x

Terecht. Misschien kunnen ze van de opbrengsten nog een extra rechtsbuiten aantrekken!


De supporters betalen zo eigenlijk de komst van de overbodige Ruiz.

Die club gaat helemaal naar de klote. Lening of geen lening (doet er niet toe) ... het geld wordt overal vandaan gehaald, behalve waar het vandaan moet komen!

10 euro X 30.000 = 300.000 euro!

Als ze nou eens beginnen met fatsoenlijk scouten hadden ze geld zat over gehouden...

Josefzoon kostte 300.000 en Ruiz 1 miljoen

Terwijl je Narsingh, Wijnaldum, Bakkali, Park, Toivonen en Maher (5 miljoen en ook amper speelt) hebt voor de 10 positie en rechtsbuiten....

Dan had je meer overgehouden dan wat je nu aan arme supporters vraagt die het hele jaar een wanprestatie hebben gezien van bovengenoemde spelers m.u.v. Park!

Minimaal 25 euro voor een los kaartje is ook schandalig. Ben je met je gezin 100 euro kwijt inclusief vervoer, parkeren en een drankje. En dat voor 90 minuten dramatisch voetbal, het gaat nergens meer over. Terwijl die kneuzen tonnen verdienen. Een triest wereldje.

nou aan begin van het seizoen moesten de spelers zo nodig uithuilen bij de supporters dan moeten nu de supporters maar gaaan uithuilen bij de spelers

Recent gestegen kosten...? Noi ja...idd.60.000 € extra per week voor ene ruiz aan huur. En als bonus krijg je daarvoor inruil geen narsingh....

Het wanbeleid gaat maar door daar. Echt onbegrijpelijk wat die bestuurder daar nu al een paar jaar uitvreten. Die gaan echt in rap tempo de situatie van Feyenoord van 5 jaar geleden achterna.

16 april 2014 om 23:31

tja je moet dan ook niet op een te grote voet leven he? zie Feyenoord toen..

Dit is allemaal in verband met de inflatie en dat is niet meer dan normaal in het bedrijfsleven, het zou echter verstandig zijn van PSV als ze dan ook bepaalden dat ze niet meer doorgaan met Bryan Ruiz op die manier denk ik dat de supporters het een stuk makkelijker slikken, want het bedrag dat ze in totaal extra betalen dat verdient Ruiz in een paar weken.

Ze moeten niet zeuren bij PSV , een prijsverhoging is toch ook een prijs ?
Sterker nog..... het is de enige prijs die ze dit jaar pakken ........

16 april 2014 om 23:43

Hahaha geniaal

Voetbal is allang geen jan met de pet sport meer , maar ze spelen weer geen CL dus moeten ze ergens geld vandaan halen , en ach het val hier nog mee , de goedkoopste seizoenkaart bij bv arsenal is 1200 euro , maar ik denk dat een hoop mensen ook bij andere clubs zich wel eens kunnen gaan bedenken want er gaan toch steeds minder mensen kijken en dan moeten de clubs vanzelf de prijzen weer gaan verlagen .

17 april 2014 om 00:37

Veel meer dan tonnetje of 3 pakken ze hiermee niet. Kan de directie ook aftikken voor jarenlang falen.

Als je met de smoes om europees voetbal te halen bijna een miljoen stuk slaat op ruiz en hopeloos faalt moet je jezelf schamen als je dan 3 ton van de supporters gaat vragen

Snap de supporters wel, zo vaak hebben ze niet mogen genieten dit seizoen. Maar ze krijgen beter WiFi bereik en dat scheelt haha!

Ik weet niet echt wat ik hiervan moet denken als supporter. Wilde volgend jaar eigenlijk een seizoenskaart gaan halen omdat ik t nu wel kan betalen (arme student) en die 2,5% maakt me ook niets uit, scheelt hooguit een 10'tje. Maar de alweer waardeloze communicatie en helemaal geen uitleg over die verhoging is wel weer typisch Psv. Hoewel niemand die een seizoenskaart heeft dood zal gaan van een tientje meer of minder is de manier waarop weer uiterst curieus en al helemaal na dit alweer belabberde seizoen, dan mag je toch echt wel een soort compensatie verwachten. Daarmee bedoel ik niet de idiote Europees voetbal play-offs die de SCC houders er gratis bijkrijgen.

Bij Twente verhogen ze al twee jaar de seizoenkaarten niet, dus mij hoor je niet klagen.

Denk niet dat ze hiermee mee4 verdienen dan dat ruiz ze heeft gekost. Zeker nu je de supporters te lang wanvoetbal voorschoteld en zij er trouw achter blijven staan moet je ze niet extra laten betalen

Je zal maar seizoenkaarthouder/fan van PSV zijn. Mijn mening is dat ze de supporters de dupe laten worden van hun eigen wanbeleid. Veel geld is er uitgegeven en de hoge heren zelf zullen ook wel niet te klagen hebben. Daarnaast hebben de supporters van PSV dit jaar een dramaseizoen en is er een reeële kans dat ze helemaal buiten de boot vallen qua Europees voetbal. Geld bij de fans weg halen, waarvan een groot gedeelte waarschijnlijk elk jaar al moeite heeft om en doet om een seizoenskaart te kunnen betalen. 2,5% is niet veel, maar te zot voor woorden als je het mij vraagt .

Weten het moment wel uit te kiezen !!

Door wanprestatie spelers en trainers loon met 2,5% verlagen.
Prijzen seizoenskaarten niet verhogen, probleem opgelost.

2.5% is dat niet ongeveer 5 euro op 17 duels? Dat is eigenlijk een schijntje. Ik zou me drukker maken om de zogenaamde muntjes die je moet kopen om bv een biertje te halen, daar is waar de echte financiële klappers wekelijks worden gemaakt.

Dit is het begin van het einde.

Sponsors en publiek gaan echt niet langer betalen voor eredivisie niveau. Je kijkt gewoon naar amateurniveau wedstrijden en dito spelers.

Ook bij Ajax en andere clubs zullen publiek en sponsors afhaken. Zo kan Ajax geen shirtsponsor vinden, en zullen andere clubs dezelfde problemen ervaren.

Supporters zouden geld toe moeten krijgen? Pfff wat een onzin. .....je betaalt omdat je supporter bent, niet om de titel maar om de club.

het getuigt van lef en hoogmoedwaanzin na een voor psv sportief dramatisch seizoen. Normaal gesproken hoor je bij een wanprestatie wat minder noten op je zang te hebben en er alles aan moeten doen om die verstokte psv supporters te vriend te houden. Dat begint al door bonussen of salarissen van de top aan te pakken of te versoberen. Maar eerlijk gezegd is er in de top in elke sector geen zelfreflectie of je nu in de top werkt van Imtech, shell of in dit geval psv. Het ligt altijd aan anderen of er is sprake van externe factoren. Psv supporters zouden zich moeten binden om dit onzalige plan te dwarsbomen. Je hoort te betalen voor een seizoenskaart waarnaar de prestaties zijn. Dus minder bonus voor de spelers of de staf of top en in dat geval een lagere prijs voor de kaarten. Misschien dat de spelers dan wat harden gaan lopen

2,5 procent is iets meer dan €5,-. Ik snap niet dat sommige hier moeilijk over gaan doen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren