Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV haalt middenvelder van Ajax en legt ook zoon van Vloet vast

Laatste update:

PSV is druk bezig met de komst van Luciano Narsingh en Adam Maher, maar denkt ook aan de toekomst. De Eindhovenaren melden donderdagmiddag op de website van de club dat drie veelbelovende talenten hun handtekening hebben gezet onder een contract bij PSV. Het gaat om Rik Schouw, Dennis Dengering en Rai Vloet.

Van de drie spelers speelde Schouw nog niet eerder in het shirt van PSV. De middenvelder is overgenomen van Ajax, dat Schouw vorig jaar nog ervaring liet opdoen bij Almere City. Hij kwam tot drie competitiewedstrijden in de Jupiler League en tekende donderdag een tweejarig contract in Eindhoven. Schouw wordt toegevoegd aan de selectie van Jong PSV.

Voor verdediger Dengering, negentien jaar oud, is het contract zijn tweede verbintenis bij PSV. Evenals Schouw tekende voor twee jaar: zijn huidige contract liep af per juli dit jaar. De zeventienjarige aanvaller Vloet, zoon van Sparta-directeur en voormalig PSV Hoofd Jeugdopleiding Wiljan Vloet, tekende in het Philips Stadion een contract voor drie seizoenen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

tja, of het voor Schouw een vooruitgang is weet ik niet, maar PSV is in elk geval goed bezig met het kopen van talenten.

28 juni 2012 om 17:54

Ajax wou hem ook niet terughebben hoor, lijkt me. Hij maakte niet zo veel indruk.

28 juni 2012 om 18:03

Ik doel er meer op dat Schouw beter voor een andere club had kunnen kiezen. Hij speelt nu bij Jong Psv, dan kan je beter bij een club uit de eerste divisie elke wedstrijd spelen dan bij jong PSV op de bank zitten

28 juni 2012 om 18:34

Hij is gehaald om jong psv te versterken en zal waarschijnlijk nooit het eerste halen. wel jammer voor hem maargoed

28 juni 2012 om 18:42

Dat is nieuw voor mij dat je spelers een contract geeft om alleen je 2e team te versterken en dat jij dan al weet dat hij het eerste niet haalt.

Volgens mij haal je in eerste instantie altijd spelers die potentie voor het eerste hebben en niet om alleen het 2e een beetje te versterken

28 juni 2012 om 19:59

Een spits van Zwolle volgens mij, ben z'n naam kwijt, ging ook een keer naar Bayern om daar in het 2de te voetballen, en het was allang geen talent meer.;

28 juni 2012 om 21:11

Sjoerd Ars stond in de belangstelling daar ja, maar hij is daar nooit heen gegaan.

28 juni 2012 om 20:34

psv vist uit nood tegenwoordig in dezelfde vijvers als overige middemoters.

29 juni 2012 om 09:40

Inderdaad..
Wat PSV aan het doen is, is mij totaal onduidelijk. Ze haalden vorig jaar zomer voor een kapitaal aan spelers. Ze worden daar geen kampioen mee en het seizoen is eigenlijk één grote mislukking. Er wordt vaak gezegd dat dit komt doordat het team nog geen éénheid is en het gaat om het langer termijn.
Maar nu zijn ze bezig exact hetzelfde te doen. Sterker nog, met Maher is de kans erg groot dat één van de aankopen van vorig seizoen op de bank komt. Met de vele versterkingen die ze weer willen halen, moeten ze wéér gaan bouwen en zijn ze wéér geen éénheid aan het begin van het seizoen. Hoezo wanbeleid?

Psv zegt dat het geen kampioen 'moet' worden. Maar mocht dat aankomend seizoen weer niet gebeuren, voorspel ik dat Psv heel erg ver terug gaat vallen...

Rick Schouw is geen veelbelovend talent hoor! Hahahaha! Die hebben wij een heel seizoen in Almere mogen meemaken en was mss wel de zwakste speler ooit bij Almere. Succes ermee Psv!

Maar altijd goed dat jonge spelers in Nederland tekenen, dat dan weer wel...

28 juni 2012 om 17:55

Knap dat je dat kunt halen uit drie wedstrijden uit het eerste van Almere City.

28 juni 2012 om 17:58

Het feit dat-ie 3 wedstrijden speelde bij Almere zou er op kunnen duiden dat het inderdaad geen topper is.

28 juni 2012 om 18:13

Ik vind het ook heel verrasend dat Schouw naar PSV ging.
Ik was bang dat er een talentje weg zou gaan.. maar goed, PSV heeft er niet zoveel aan.

28 juni 2012 om 19:56

Drie wedstrijden en een hoop trainingen maakt men idd wijzer over een speler. Waarom weer dat Calimero gedrag meteen?

Heb jij die jongen ooit zien spelen? Ooit zien trainen? Dan moet je verder ook niet doen alsof je het voetbal uitgevonden hebt...

28 juni 2012 om 22:11

Misschien ook oefenwedstrijden hé, want er staat: Hij kwam tot drie competitiewedstrijden in de Jupiler League, dus oefenpotten niet meegerekend.

28 juni 2012 om 18:16

maarja dat zeiden ze bij narsingh en buttner enzo ook. maar toch zijn dat ook goede spelers geworden..

28 juni 2012 om 18:55

buttner ging zelf weg omdat hij dichter bij moest gaan wonen en ik denk niet dat Schouw ooit gaat doorbreken, want hij is nu al 21.

28 juni 2012 om 18:32

Niet veelbelovend... Ja dat waren Narsingh, en al die andere talenten die ook wegmoesten bij Ajax ook en kijk op wat voor niveau die nu spelen.

28 juni 2012 om 21:32

Maar ja, die moesten weg toen ze nog heel jong waren. Deze jongen is al 21. Als je op je 20ste nog geen indruk kan maken bij Nac, Ajax en Almere, dan ga je het niet maken in de top...

ik weet niet of dit nou zo goede aankoop is van psv, speelde maar 3 wedstrijden bij almere city en haalde het bij Ajax lange na niet. ben benieuwd of Rik Schouw het ga redden...

28 juni 2012 om 17:59

Zo velen hebben het niet bij Ajax gehaald... Narsingh, Lens (om even 2 actuelen namen te noemen)en tientallen anderen die het wel bij andere clubs hebben gered.

28 juni 2012 om 19:11

maar deze jongen heeft het zelfs mij Almere City erg slecht gedaan, dus ik denk niet dat deze jongen het nog gaat halen.

Goed bezig, vooral die Rai Vloet schijnt een enorm talent te zijn. Ik ben benieuwd wat zijn plafond is, een prima spits is dat!

P.s. Laat de reacties maar weer over het 'wegkapen, koopclub' komen, ik lach me er ziek om.

28 juni 2012 om 17:55

Schouw staat nu niet meteen bekend als een toptalent, lijkt er eerder op dat hij afgeschreven is bij Ajax dan dat ze nu zitten te treuren.

28 juni 2012 om 17:57

Ach ja, wie weet bloeit hij wel helemaal op, dat is bij meer talenten zo.

28 juni 2012 om 17:59

Hij zegt ook dat Rai Vloet een enorm talent is, over Schouw heeft hij niks gezegd.

On:
Leuk voor PSV maar als die ''talenten'' het waarmaken is het pas echt leuk.

28 juni 2012 om 18:12

@seanlfc

In z'n psberichtje gaat het waarschijnlijk niet over Vloet maar over Schouw, want Vloet speelde reeds voor Psv.

28 juni 2012 om 18:20

Precies Daniel, je weet het nooit. Ik zou het mooi vinden als Schouw bij jullie wel slaagt en een omgekeerde Huntelaar zet. Bij Psv zullen ze niet helemaal achterlijk zijn, en met zo'n jong talentje kan je de gok wagen toch? Slaagt hij niet, heeft hij heel weinig aan salaris enz gekost. Slaagt hij wel, heb je heel goedkoop een goede, Nederlandse, speler. Ik zie het probleem niet zo.

28 juni 2012 om 17:57

Dit doet niet af aan het feit dat PSV daadwerkelijk een koopclub is?

Vloet schijnt een goede te zijn, Schouw kon me nog niet overtuigen.

28 juni 2012 om 18:20

Dit heeft weinig met wegkapen te maken, maar dat PSV een koopclub is wel gebleken de laatste jaren.

Of wil je zeggen dat het niet zo is geweest?

Voetbalzone, Schouw speelde vorig jaar onder contract bij NAC Breda ;, vertrouw je bronnen niet altijd..

Het Nl'se voetbal moet steeds meer gaan investeren in de jeugd en met winst doorverkopen, als je zo doorgaat, ben je over een jaar of 10 misschien wel weer terug.

28 juni 2012 om 18:10

Schouw ging inderdaad naar Breda, maar ging halverwege weer terug naar Ajax. Dat jaar daarvoor speelde hij op huurbasis bij Almere.
En over eigen jeugd enzo, Hij speelde tot zijn zestiende bij RBC en ging toen naar Ajax.

Rik Schouw is een versterking voor Jong Psv. Daar komen een hele boel jonge spelers zoals bijvoorbeeld de ook genoemde Dengering. Hij moet één van de ervaren spelers worden bij Jong Psv. Dengering is als ik het goed heb een rechtsback, stond altijd te boek als groot talent maar hoor er tegenwoordig niet zoveel meer over. Vloet is echter wel een groot talent. Goede speler met goede techniek. Die komt er wel.

28 juni 2012 om 17:57

Ik ben benieuwd of je rik Schouw nog steeds een versterking voor Jong PSV vind als je hem hebt zien voetballen.

28 juni 2012 om 18:00

Als je 21 bent hoor je onderhand wel bij het 1e te komen.. Dan moet je niet meer gehaald worden voor een tweede elftal, dan is het gewoon een miskoop/aantrekking.

Schouw kwam in de jeugd al overal te kort...vandaar ook de uitleenbeurt aan Almere...dat gaat m niet worden voor PSV denk ik! maar wie weet vind die jongen daar zijn draai opeens en bloeit hij op...you never know! maar dan zou er nog veel moeten gebeuren voor Rick.

21 jaar, het niet halen bij Ajax en dan wel bij Psv? Lijkt me sterk..

Ik had niet verwacht dat Ajax dit zou doen het is concurentie

28 juni 2012 om 17:58

Hij komt transfervrij over van Ajax.

Schouw is geen grote talent maar dacht PSV laatst zeikte over ajax dat bij PSV deed??

28 juni 2012 om 17:59

Hij komt transfervrij over van Ajax.

Niet goed genoeg voor Ajax, dus ook niet voor PSV maar Brands zag er blijkbaar iets in. Eerst zien dan geloven.

28 juni 2012 om 18:00

Schouw is transfervrij, dan mag dat misschien?
Ajax doet het bij jongens onder de 16 die nog geen contract van Psv kunnen krijgen.

28 juni 2012 om 18:05

Mag altijd wel, maar is een soort ''verdrag'' tussen de grote 3 (psv, Feyenoord, Ajax) om geen talenten op 15/16 jarige leeftijd bij elkaar weg te kapen.

28 juni 2012 om 21:34

Schouw is 21 jaar.

28 juni 2012 om 18:02

Ajax kaapt jongens van 14 weg!! Schouw is inmiddels al 21 en heeft geen kans gekregen bij Ajax (al betwijfel ik het ten zeerste dat hij deze wel krijgt bij Psv)

29 juni 2012 om 12:20

#winning

28 juni 2012 om 18:02

Schouw (20) had geen uitzicht op een nieuw contract bij Ajax en word daarom transfervrij overgenomen door Psv. Hetgeen waar jij op doelt is dat 13jarige jochie bij PSV wat door Ajax zonder pardon word weggehaald. Mij hoor je niet zeuren, maar weet wat je zegt.

Die schouw bakte er niks van bij Ajax tja, en dan ga je maar Naar Eindhoven de Jupiler league clubs wilden ze ook niet. Hij speelde afgelopen jaar op amateurbasis bij ajax

28 juni 2012 om 18:05

Lekker provocerend postje weer. Zielig menneke. Hij wordt gehaald voor jong Psv, de stap naar eerste is een grote gebleken bij Psv. Denk ook niet dat deze jongen het gaat halen tot de A-selectie. Maar goed zullen vast wel iets in hem gezien hebben.

Wie nou nog durft te zeggen dat PSV er niets aan doet om de jeugdopleiding te veranderen. PSV is weldelijk bezig met de jeugdopleiding. Dit is alleen iets wat jaren duurt voordat het zijn vruchten afwerpt. Tot die tijd zullen ze spelers blijven kopen. Ik vind het goed dat er tegenwoordig ook bij het kopen van spelers naar de leeftijd wordt gekeken. Er zullen bij PSV niet zo snel meer 'engelaartjes' binnen wandelen. Mark van Bommel is een uitzondering want dat is een kind van de club.

Over een paar jaar komen er ook spelers uit de jeugd in de basis van Psv. Op de korte termijn zullen jongens als Depay, Koch, Bertrams, Bakkali, Ritzmaier, Van Leer, Hendrix, Bazoer, Brenet en Locadia zich bij de A-selectie toevoegen. Van deze jongens zitten vooral Locadia en Depay al heel dicht tegen een basisplaats aan.

On: Die Rai Vloet schijnt een heel groot talent te zijn. Die andere 2 ken ik niet echt.

Beetje raar dat PSV iemand van 21 bij ajax weg haalt, als hij goed zou zijn geweest zou hij wel door ajax behouden zijn, zo niet verwacht ik ook niet heel veel van hem bij Psv, hij is toch al oud voor een echte jeugdspeler.

Schouw wil ik eigenlijk niet eens een Talent noemen, Die jongen kwam al vreselijk tekort voor Almere en bij Ajax bakte er er al helemaal niks van, Goeie Jongen maar Matige voetballer.

Succes ermee

Schouw is leuke opvulling voor Jong Psv. Rai Vloet daarentegen is een veelbelovend talent. Sowieso zit PSV rond die leeftijdscategorie goed in de spitsen met ook Van der Moot .

28 juni 2012 om 18:07

Daarvoor zal Schouw ook wel gehaald zijn ;
Locadia, Depay, etc.. wil Advocaat komend seizoen meer bij het 1e betrekken, dus zullen er andere spelers bij Jong PSV moeten komen.

Ach en wee, moet het nu weer beginnen over die jeugdopleidingen? Echt ongelofelijk trieste vormen begint het aan te nemen gewoon.

Helemaal top dat PSV een jeugdspeler van Ajax overneemt! Hoeven we ook niet meer naar het gezeur over een herenakkoord te luisteren als het een keer andersom is....

28 juni 2012 om 18:08

Hij komt transfervrij over. Ajax wilde zijn contract niet verlengen.

28 juni 2012 om 18:10

Nee, als je daar over gaat praten is het bij die mensen altijd; oren dicht en maar wat in de menigte blaten!

PSV is druk bezig met de komst van Luciano Narsingh en Adam Maher, maar denkt ook ~gelukkig weer~ aan de toekomst.

28 juni 2012 om 18:17

Luciano en Adam Zijn toekomst ;

Jammer dat Brands er zo laat bij is met het herkennen.

28 juni 2012 om 18:40

Beiden gaan niet naar psv, Maher zal blijven bij Az!

Narsingh gaat wel naar Ajax!

En die schouw is gewoon niet goed genoeg voor Ajax maar wel goed voor el club psv!

28 juni 2012 om 19:04

Vertel ons dat eens? Je loopt zeker de rest ( de Psv-bashers ) achterna.

29 juni 2012 om 09:48

Psvfan..
//luciano en Adam Zijn toekomst\\

Dat zeiden ze vorig jaar ook van alle aankopen. Als Maher komt, is de kans groot dat één van die zelfde aankopen alweer op bank beland. Ik vind het niet gek dat mensen twijfelen aan het beleid dat Psv er op na houdt. Zoveel mogelijk spelers kopen maar het echte idee erachter ontbreekt, in mijn optiek...

Ik snap PSV niet, dit is al de tweede speler die ze halen uit de Ajax jeugd waar ze min of meer mislukt zijn. Ik bedoel dat niet badinerend, integendeel, ik vind PSV te goed om genoegen te nemen met afdankers van Ajax.

28 juni 2012 om 18:45

Want afdankers van Ajax zijn per definitie gedoemd om te mislukken? Volgens mij kan je een hele waslijst aan spelers maken die bij Ajax zijn afgeserveerd maar het uiteindelijk toch gemaakt hebben en het niveau van Ajax zelfs zijn voorbij gestreefd. Ik zeg niet dat dat bij deze jongen ook het geval is, maar hoeveel kan je verliezen als je zo iemand transfervrij voor 2 seizoenen contracteert? Vrij weinig lijkt me.

28 juni 2012 om 18:54

@futurepsv, ik zou zeggen, begin maar met je waslijst. Ik weet al met wie je in ieder geval komt; allereerst Lens; heeft die nu zo'n enorme indruk gemaakt bij PSV ? Volgens mij heeft hij vaak op de bank gezeten dit seizoen, Wijnaldum en Labayad speelden veelal rechtsbuiten, Matavz midvoor. Narsingh ? Die moet nog maar laten zien dat hij het op topnivo aan kan. Ja, ik weet dat Ajax interesse heeft, toch is het geen zekerheid. Ben benieuwd naar de rest.

28 juni 2012 om 19:04

Als we het hebben over afdankers die zijn geslaagd, zijn het wel jongens die al vroeg in de jeugd zijn weggegaan. Dan kan er blijkbaar nog veel met die jongens gebeuren. Deze speler is al 21 en zal het niveau van Ajax 1 overduidelijk nooit aankunnen. Het lijkt me toch dat Ajax en PSV ongeveer hetzelfde niveau nastreven.

28 juni 2012 om 22:53

Is puur opvulling voor Jong Psv. Daar moet je ook wat hebben lopen.

29 juni 2012 om 09:52

//is puur opvulling voor Jong Psv. Daar moet je ook wat hebben lopen\\

Als dat je beleid is, verdien je het niet om jezelf een ''nederlandse 'topploeg'' te noemen. Maar ik moet zeggen dat deze denkwijze wel gedeelt lijkt te worden..

Tsja, bij psv zijn ze er schijnbaar goed in andere clubs te betichten van dingen die ze zelf in het kwadraat doen.. PSV plukt namelijk al jaren stelselmatig spelers weg bij andere clubs, laten we daar aub open en eerlijk over zijn.

Daarom moet je niet met een vingertje gaan staan wijzen als andere clubs, in dit geval ajax, dit vervolgens bij jullie doen..

Of noem jij Tristan Berghuis, Dani van der Moot, Kenneth Paal, Stijn Lammers, Suently Alberto, Ryan Hiwat enzovoort ook eigen jeugd? ( ik kan trouwens nog wel even doorgaan hoor :P)

29 juni 2012 om 09:01

Lees jij niet wat er al allemaal staat. Schouw is transfervrij en 21 jaar. Ajax plukte onlangs een jongen van 16 jaar bij PSV weg. Appels en peren?

29 juni 2012 om 12:26

En de namen die Kaka opnoemt zijn spelers die PSV heeft weggeplukt. Tristan (16) weggeplukt bij Vitesse. Dani van der Moot (15) weggeplukt bij AZ. Kenneth Paal (15) van Nec, Suently Alberto en Ryan Hiwat (15/16) beide van Sparta.

Dus als PSV spelers weghaalt bij andere clubs mag het wel? Dit hoort allemaal bij het spel man, cry me a river..

29 juni 2012 om 14:53

Ik weet niet of je op de hoogte bent van de gentlemans agreement die er al jaren is (was) tussen de traditionele top 3 om van elkaars talenten af te blijven. Daar gaat het hier om.
Volgens mij behoort geen van de door jou genoemde clubs bij de traditionele top 3, of heb ik dat.

Schouw kwam erg tekort en mocht dus niet blijven bij Ajax.

Nou hier hoeven wij in Amsterdam niet wakker van te liggen.

Ricky zal snel beseffen, dat het in brabant ook niets wordt. Zeefuik en (nigel) Hasselbaink gingen hem voor. Vanuit de A1 bedankt door Ajax en vervolgens naar Psv, waar ze het uiteindelijk ook niet redden.

28 juni 2012 om 20:21

Ach, als je 100 euro zou krijgen voor elke speler die het bij de ene BVO niet heeft gehaald cq. is afgedankt en later toch nog de eredivisie gehaald heeft, dan zou je een aardig centje kunnen vangen. Dus ik vind je argumenten een beetje een zwaktebod....

Gehaald om jong PSV te versterken. Als jonge speler kom je namelijk zo goed als niet aan de bak bij Psv. Een keer per zoveel jaar krijgt er een de kans, maar het merendeel kweekt eelt op de bips op de reservebank. Snap niet dat die gasten daar nog willen spelen.

en dan waren ze pas geleden aan het mopperen in Eindhoven dat het niet netjes was van Ajax om een jeugdspeler bij PSV weg te halen.
En wat doen ze nu dan zelf bij Psv. halen ze een jeugd speler weg bij Ajax.
dus die Psv-ers moeten niet zo mopperen en klagen

28 juni 2012 om 20:15

Zucht.......een speler van 21 is geen jeugdspeler......even nadenken voordat je met modder gaat gooien...

Tja, die jongen heeft een jaar of 6 bij Ajax rondgelopen dus een slechte voetballer zal het niet zijn. Er wordt hier natuurlijk weer om het hardst geroepen dat hij er geen zak van kan, maar de Ajax-opleiding kennende, was hij a) nooit aangetrokken als hij geen talent had en b) zou hij het in dat geval geen 6 jaar volgehouden hebben. De potentie die Ajax, Feyenoord, PSV en Willem II toen in hem zagen is er kennelijk (nog) niet uitgekomen, maar dat maakt hem nog geen slechte voetballer.

Ik ben het wel eens met de kritische vragen of hij een meerwaarde voor PSV kan worden. Maar ja, wat heb je te verliezen? Die jongen was/is een talent en is transfervrij dus als het niks wordt ben je alleen wat salariskosten kwijt; wordt het wel wat dan heb je een goede gok gewaagd.

28 juni 2012 om 21:05

Hij is ook al 21 hè. Als het nu om een jongen van 18 zou gaan. Maar Schouw is niet eens in de buurt van het eerste elftal van Ajax gekomen. Wist zelfs bij Almere City niet te imponeren. Als je het mij vraagt zou het dan een enorm wonder zijn mocht hij ooit iets aan PSV gaan toevoegen. Al is het één invalbeurt sta ik er al van te kijken. Dan kun je alle afvallers van jong Ajax wel contracteren want je weet het immers maar nooit.....

Nou het blijft er gewoon bij als Psv een speler van Ajax koopt dan mag het wel maar anders om dan is dat een probleem en mag het niet

28 juni 2012 om 22:53

Het is geen kopen. Ajax bood hem geen contract aan. Wat wil je dan? Er is niets onofficieel gegaan. Bovendien is deze man 21, kan prima zelf beslissen. Is geen jeugdspeler van 13.

Mischien moet PSV eens overwegen om de lucht boven het Philips stadion te verkopen en Luuk de Jong erbij te nemen? Ze hebben immers zoveel liquide middelen en staan dik in de plus om spelers als Narsingh en Maher te kopen.. Hoorde ook dat het fietspad bij de aftrap nog niet verpacht is? Mischien kan men daar Douglas en Vertongen voor halen dan heb je een top team!

28 juni 2012 om 22:52

Wanneer komt je caberetshow? Je bent grappig, niet normaal. Waar heef Maher getekend? Narsingh? Jij neemt de geruchten voor waar aan. PSV heeft een hele goede deal gemaakt, onder andere met externe sponsors. De transfers worden betaald door bijv. het weggaan van heel veel spelers (wuytens, Zeefuik, Isaksson, Marzo ga zo maar door). Bovendien kan Maher pas gehaald worden als Toivonen wordt verkocht. Dat is geen lucht, maar een uitstekende deal.

29 juni 2012 om 12:38

PSV heeft een hele goede deal gemaakt..

Draai jij het ff lekker hoe je het zelf wil, maar als een team aan dit soort constructies moet beginnen is omdat het z'n zaakjes niet op orde had. Dit hele gemeenteverhaal was het lachertje van het Nederlandse voetbal man..

Vind Rai Vloet niet zo heel goed. Hij is wel aardig getalenteerd en ik heb vroeger met hem bij Roda in de jeugd gespeeld. Toen vond ik hem al één van de mindere, maar hij is wel beter geworden. Kan er wel wat van, maar denk niet dat hij toekomstig PSV 1 speler wordt...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren