Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Overbodige Griezmann kan iconisch rugnummer overnemen’

Laatste update:

Barcelona wordt voor de aankomende transferzomer hevig gelinkt aan de komst van spelers als Neymar en Lautaro Martínez. Om de deals met Paris Saint-Germain en Internazionale van de grond te krijgen zal de Catalaanse grootmacht echter wel met honderden miljoenen euro’s moeten strooien en dus moet er ook geld binnenkomen van uitgaande transfers. Sport weet woensdag te melden dat Barça na dit seizoen een grote schoonmaak in gedachten heeft, met acht voetballers die mogen vertrekken.

Volgens de Catalaanse sportkrant staan Antoine Griezmann, Ivan Rakitic, Arturo Vidal, Samuel Umtiti, Neto, Martin Braithwaite, Philippe Coutinho en Carles Aleñá allen op de nominatie om te vertrekken. Van deze spelers zullen Griezmann en Coutinho waarschijnlijk de hoogste bedragen opleveren. Eerstgenoemde werd afgelopen zomer nog voor 120 miljoen euro overgenomen van Atlético Madrid, maar weet zijn draai nog niet te vinden in het Camp Nou.

Coutinho is met een transfersom van maximaal 160 miljoen zelfs de duurste aankoop van Barcelona aller tijden. De spelmaker speelt dit seizoen op huurbasis echter voor Bayern München en lijkt geen toekomst te hebben in Catalonië. Dat ook Braithwaite op deze lijst staat is overigens opmerkelijk. De Deen werd in februari nog als noodoplossing opgepikt bij Leganés, maar kreeg toen wel een contract tot medio 2024 onder zijn neus geschoven.

Mundo Deportivo weet op zijn beurt toe te voegen dat de toekomst van Griezmann mogelijk in Engeland ligt. Manchester United zou de komst van de Fransman wel zien zitten en voor hem het iconische rugnummer 7, in het verleden gedragen door onder meer George Best, David Beckham, Eric Cantona en Cristiano Ronaldo, hebben gereserveerd. De momenteel aan Inter verhuurde Alexis Sánchez was de laatste speler van the Red Devils die dat nummer droeg.

Denk jij dat Antoine Griezmann volgend seizoen nog bij Barcelona speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat Griezmann maar komen voor de flank hoor!

25 maart 2020 om 12:49

Griezmann is een schaduwspits, dat is de hele reden waarom hij niet tot z’n recht komt bij Barcelona.

Gaat lekker daar maar het is ook nodig, maar wat hadden ze dan verwacht dat Neto ter Stegen eruit zou gaan keepen. Nu moet die vertrekken omdat die teveel verdiend zeker.

25 maart 2020 om 13:12

Nee, maar een goede back-up keeper kan je in de race voor prijzen houden als je vaste doelman geblesseerd is. Of heb je liever een grabbelaar als Adrian als vervanger?

25 maart 2020 om 13:21

Het beste Barca ooit had Pinto als back up. Zou dus niet veel uit hoeven maken.

25 maart 2020 om 13:58

Als we toch die vergelijking gaan trekken, in vergelijking met dat team is dit Barcelona FC Bal op het Dak 4 + Messi. Dat team kreeg gemiddeld, wat zou het zijn, twee schoten op doel tegen per wedstrijd? Dit team is kwetsbaar en inconsistent. Een goede keeper maakt een wereld van verschil. Dit Liverpool is trouwens ook het beste Liverpool in jaren, maar vliegt uit de CL omdat ze een incapabele grabbelaar tussen de palen hebben staan. Ook kan ik me heel, heel weinig blessures van Valdes herinneren.

25 maart 2020 om 14:09

Dat klopt. Een goede backup is belangrijk. Waarom willen ze hem dan nu al weer van de hand doen?

25 maart 2020 om 14:22

Geen idee, past prima bij het transferbeleid wat de club enkele jaren hanteert. Warrig, prioriteiten niet op orde (ze willen immers de hele club weer leegruimen om fondsen te werven voor twee spelers) en ongeduldig.

25 maart 2020 om 14:59

Ja, maar dit team gaat ook niet veel beter voetballen omdat ze nu een goede backup keeper op de bank hebben zitten. In tijden dat je hem nodig hebt handig! Maar probleem is dat een backup keeper normaliter gewoon de bank warm houd. Niet elke ploeg heeft de pech zoals Liverpool, die gewoon extreem veel pech hebben dat slechte keepers hun twee keer de das om hebben gedaan in de CL. Maar eerlijk is eerlijk, destijds hadden ze met Mignolet en Karius gewoon geen topkeeper, en nog hadden ze gewoon een heel behoorlijk seizoen. Maar duidelijk dat voor hun een topkeeper prioriteit was, want het goede spel hadden ze al. Bij Barca is dit precies andersom, die goede keeper hebben ze al. Waarom dan veel geld betalen voor een backup keeper, als je dat geld ook kan investeren in spelers die je spel een boost kan geven. Laat ze zich maar drukmaken om een reserve keeper als dit daadwerkelijk een probleem voor ze gaat zijn. Nu hebben ze duidelijk andere prioriteiten.

Met rashford lw, greenwood/martial st, griezmann rw en fernandes cam zou united echt een heerlijke aanval hebben

25 maart 2020 om 11:42

Zie toch liever Sancho komen voor de rechterflank. Griezmann hoeft van mij alleen te komen voor een aardige prijs: 50 tot max 60 miljoen en hij mag van mij komen en rouleren Martial, Sancho, en Rashford als de basis spelers met James en Greenwood als wissels. Dan hoeft Ighalo/een andere spits niet persé aangetrokken te worden. Maar stel Barca wil 80 - 120 miljoen ofzo moet je Griezmann echt niet willen. Hij is al 29 jaar ook.

25 maart 2020 om 12:13

Ik vind Sancho wel een hele fijne speler met veel potentie maar ik vind hem persoonlijk beter op de linkerkant en bij Dortmund wordt hij vaak op rechts gezet en wisselt hij heel vaak met hazard omdat hazard en Sancho allebei beter zijn op links. En naast greenwood (die eigenlijk een spits is) heeft united geen linksbenige aanvallers dus griezmann zou wel een goede optie zijn en brengt ook de nodige ervaring Maar je hebt wel gelijk dat als barca 80 - 120 miljoen vraagt united met dat geld beter voor maddison/Grealish en Sancho kunnen gaan

25 maart 2020 om 12:16

Sancho most minimaal 120. Maar vind Griezmann zelf niet goed genoeg, en wil hem ook niet in de spits. Al een aantal jaren mager.

25 maart 2020 om 12:30

Hoezo speelt Griezmann al een aantal jaren mager? In 18/19 15 goals en 8 assists in de competitie, in 17/18 19 goals en 9 assists, in 16/17 16 8, in 15/16 22 6, in 14/15 22 3. In 2018 was hij ook gewoon wereldkampioen. Ben het dus totaal niet met je eens. Wordt onmiddellijk een van de beste spelers van de PL en (een van) de beste speler(s) van United.

25 maart 2020 om 13:20

Dat is mager inderdaad voor iemand zijn kwaliteiten die ook nog flink wat penalties mocht nemen. Op het wereldkampioenschap waren Mbappe en Pogba ook veel grotere meneren dan hem waarin hij vooral opviel tijdens zijn 3 penalties. Ik zie in Salah, Mane, Kane, Aguero, Sterling, Sane en wellicht zelfs Son grotere meneren dan hem om eerlijk te zijn in de PL. Hoef hem absoluut niet bij United en vooral niet voor dat bedrag.

25 maart 2020 om 13:32

Ik zou zelf gwn kijken of je belotti kan binnenhalen voor 40 a 50 miljoen en dan sancho als de grote meneer binnenhalen met rugnummer 7 of rashford nummer 7 gunnen en nummer 10 aan pogba gunnen. Kan je voorin rouleren met rashford martial sancho en belotti als basis en dan greenwood en james als backup.

25 maart 2020 om 13:45

Hohhh dan kunnen we onmiddellijk iedereen zijn statistieken afkraken. Want alle grote spelers trappen de penalty's. Dat weet jij ook al te goed. Daarnaast hoort Griezmann makkelijk in dat rijtje van spelers die je opnoemt hoor. Enkel Mane, Aguero en Salah zijn beter dan Griezmann. Al de rest is minder of van hetzelfde niveau. Maar bon, ik zou Sancho ook liever willen hoor. Daar niet van. Maar ben het zeker niet eens met je mening dat hij al een aantal jaren magertjes speelt.

25 maart 2020 om 13:53

Het is niet afkraken, het zijn gewoon geen bijzondere nummers voor iemand die elke wedstrijd bijna de hele wedstrijd speelt en ook de penalties neemt. Beetje Lacazette nummers tot voor dit seizoen als je kijkt naar ratio. Ik zou die andere jongens stuk voor stuk veel liever hebben dan Griezmann persoonlijk. Hij was bij Sociedad geweldig, daarna ook voor 2/3 seizoenen bij Atletico en daarna is het reputatie geweest als je het mij vraagt.

25 maart 2020 om 14:14

Het is dus al 4 jaar geleden dat ie nog meer dan 20 goals maakte. Terwijl hij bij een top 3 team in de spits speelde. Dat noem ik toch ook wel mager hoor. Die statistieken zijn minder dan die van Benzema die altijd in dienst van Ronaldo speelde en desondanks steevast onder kritiek kwam te liggen. Atletico was dan ook nog eens op hem afgestemd en hij nam de strafschoppen

25 maart 2020 om 14:40

@real8madrid: nou staat atletico ook niet echt bekend als een doelpuntenmachine. Ze scoren meestal rond de 60 goals en in het kampioensjaar scoorde ze er 'maar' 77. In 18/19 was griezmann ditect betrokken bij 23 van de 55 competitiegoals en was in 17/18 direct betrokken bij voor 28 van de 58 competitiegoals. Dit betekend dat hij de afgelopen 2 seizoenen direct betrokken was bij 45% van de competitie goals van atletico.

25 maart 2020 om 14:18

Het probleem waarom Griezmann niet tot zijn recht komt bij Barca is omdat hij op de flanken wordt gezet. Daarom zie ik hem liever in de spits staan of als "zwervende spits" net als bij Atletico en Frankrijk, maar zeker niet meer op de flanken. Moet je ook niet willen als je Martial, James, Rashford en eventueel Sancho op de flanken hebt.

Het is helaas geen fifa waar je een speler op de transferlijst zet en er een dag later een goed bod binnenkomt. Je kunt aan Real zien dat het heel moeilijk is om van dure aankopen af te geraken, zeker als ze een enorm salaris binnenrijven.

25 maart 2020 om 11:40

Ik denk dat spelers regelmatig aanbiedingen krijgen. Maar een speler moet ook willen. Vaak moeten ze na een club als Barca nogal wat salaris inleveren wat ze niet willen of zijn er andere oorzaken zoals dat de clubs er niet uit komen of wat dan ook.

25 maart 2020 om 11:44

Dat is inderdaad zo. Daarnaast woont Griezmann ook al meer dan 10 jaar in Spanje, dan is de overstap naar Engeland niet meer zo vanzelfsprekend lijkt me.

25 maart 2020 om 14:16

Ik denk dat dat in het geval van griezmann makkelijker is dan veel voetballers van zijn leeftijd. Griezmann heeft immers geen kinderen. Desondanks komt er altijd wel wat bij kijken inderdaad

25 maart 2020 om 11:42

Voor Barca is het te hopen dat United inderdaad geïnteresseerd is. Een van de weinige clubs die ik nog wel zie voldoen aan een hoge transfersom en de ongetwijfeld torenhoge salariseisen van Griezmann zelf.

25 maart 2020 om 11:48

Griezmann is ondertussen al 29 jaar, dus dat is toch ook al een stevig blok om het been van Barca. Daarnaast zie ik Man U veel eerder vol voor Sancho gaan. Die is een stuk jonger, wel een echte flankspeler en daarnaast nog eens Engels.

25 maart 2020 om 11:51

Ik zie United ook eerder voor Sancho gaan (hoewel het zeer de vraag is of die voor United haalbaar is in de huidige situatie). Vandaar ook mijn 'als.. dan'-argument. Als United daadwerkelijke geïnteresseerd is, dan is dat goed nieuws voor Barcelona.

25 maart 2020 om 12:08

Met 29 jaar is ie op de top van zn kunnen, zal ongetwijfeld veel interesse zijn

25 maart 2020 om 12:15

Je betaalt toch geen 100+ miljoen voor een speler die nog maar 3 topjaren voor zich heeft? Die leeftijd is net 1 van de problemen voor de verkoop van Griezmann lijk me.

25 maart 2020 om 13:27

Hoezo niet? Zijn toch genoeg spelers die zo'n transfer maken op die leeftijd en clubs een enorme boost geven. Andersom ook, maar Griezman is een topspeler, je gaat er niet vanuit dat die in 1 keer niks meer kan.

25 maart 2020 om 13:32

Ik kan er niet zoveel bedenken die voor echt enorme bedragen op die leeftijd nog de overstap maken van de ene topclub naar de andere. Hazard is er 1 van, maar dat is een speciaal geval omdat Real duidelijk iemand moest halen die er meteen stond in aanvallend opzicht. En die nood heeft Man U momenteel niet.

25 maart 2020 om 14:58

Bovendien zijn de overige clubs ook niet dom. Die weten heel goed dat zij nou grotendeels de waarde bepalen voor spelers als Griezmann en Coutinho. Ze zijn veel te duur voor wat ze brengen en Barcelona zal ze liever niet nog een jaar op de loonlijst hebben. De kans is dus groot (zeker gezien de huidige staat van de voetbalwereld door het virus) dat Barcelona flink verlies maakt op spelers als Griezmann, Coutinho en eventueel Dembele. Ook (zoals je zelf al aangeeft) moeten ze maar hopen dat ze er vanaf komen, want het is wel gebleken dat het niet zo makkelijk is om dit soort dure spelers te lozen.

25 maart 2020 om 15:06

Inderdaad. Als je naar Bale kijkt zie je de problemen die ook voor Coutinho en Griezmann opgaan: enorme transferprijs, enorm salaris en niet al te jong meer. 1 van de twee slijten zou nog wel moeten lukken, maar beide zou echt een huzarenstukje zijn.

"mundo Deportivo weet op zijn beurt toe te voegen dat de toekomst van Griezmann mogelijk in Engeland ligt. Manchester United zou de komst van de Fransman wel zien zitten en voor hem het iconische rugnummer 7, in het verleden gedragen door onder meer George Best, David Beckham, Eric Cantona en Cristiano Ronaldo, hebben gereserveerd." Hoe kunnen jullie nou dé legendarische Memphis Depay niet noemen in dat rijtje Voetbalzone?!?! ot: Braithwaite is helemaal niet zo opmerkelijk door zijn contract tot 2024. Hij heeft een langdurig contract zodat hij meer op gaat brengen dan dat 'ie zou doen als ze hem een 1,5 of 2,5 jarig contract hadden gegeven.

25 maart 2020 om 11:45

De lengte van een contract is vooral relevant als je als club niet wilt verkopen. Als je 'm zelf in de etalage zet, dan is 2 of 4 jaar nauwelijks relevant. Sterker nog, het kan tegen je werken, omdat als je hem niet verkocht krijgt, hij langer geld kost, zonder iets op te leveren. Dus dan wordt de afweging sneller, laten we dan maar pakken wat we pakken kunnen, zodat we in ieder geval van die 4 jaar salaris af zijn.het opmerkelijke zit er vooral in dat ze hem net hebben aangetrokken en hem nu al weer kwijt willen. Hoewel ik dat op zich best begrijp, gezien het niveau wat ze nastreven. Het was bedoeld als noodoplossing. Wel gek dat ze hem dan zo'n lang contract hebben aangeboden, maar goed, dat zal hij waarschijnlijk wel geëist hebben.

25 maart 2020 om 11:51

Daar heb je gelijk in.vraag me wel af of een huuroptie voor een half jaar dan niet een betere optie was geweest. Of mag je bij de regeling die gesteld is alleen een speler kopen buiten de transferperiode om? Barcelona wist zelf op dat moment ook wel dat ze na de zomer niet met Braithwaite door zouden willen.

25 maart 2020 om 11:55

Leganes wilde niet meewerken, dus de enige manier waarop ze hem konden halen, was het bedrag in zijn contract op tafel leggen, dus huren was nooit een optie. Weet niet of dat mocht, denk het wel overigens.

25 maart 2020 om 11:52

Maar ik verwacht dat ze sowieso (fors) verlies op Braithwaith gaan maken. Kostte 18 miljoen, om dat dat de gelimiteerde transfersom was en is 29 (op het eventuele moment van transfer). En om nou te zeggen dat hij in zijn carrière een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten, nee. Daarnaast heeft hij nu ongetwijfeld ook een salaris wat hij niet zo maar bij elke club zal kunnen krijgen.

Wat een wanbeleid daar in Barcelona. Zoveel moeite gedaan om Griezmann op te halen bij Atletico en nu proberen af te zwaaien.

25 maart 2020 om 12:04

Wanbeleid is het natuurlijk al enige tijd, niet ineens door deze transfer. Wat voor Barcelona nu wel duidelijk moet zijn (hoop ik), is dat spelers van Atletico die excelleren onder Simeone (arda, Griezmann) niet geschikt zijn voor het spel van Barca. Het zijn 2 verschillende benaderingen van voetballen en als de 1 dus het geweldig doet bij Atleti, betekent het niet dat deze automatisch het goed doet bij Barca. Felix, die bij Atleti zijn stempel niet weet te drukken, zou het bijvoorbeeld weer heel goed kunnen doen bij Barca. Coutinho zou het ook goed kunnen doen bij Atleti, want een steekballen geven kan hij natuurlijk. Dat s makkelijker als je meer ruimte voor je hebt, wat je bij Barca weer amper krijgt. Kortom. Koop niet meer van Atleti..

25 maart 2020 om 12:35

Turan begon het ook gewoon minder en minder goed te doen bij Turkije ook hoor toen hij naar Barcelona vertrok. Was geweldig voor Atletico en Turkije in die tijd maar toen hij naar Barca vertrok begon hij al stilletjes aan af te takelen qua niveau. Haalt al een tijdje zelfs niet meer het niveau om een van de betere flankspelers van de Turkse competitie te worden. Heeft echt niets te maken met de twee verschillende benaderingen imo. Was gewoon niet meer zo goed. Atletico verkocht hem op het perfecte moment.

25 maart 2020 om 12:55

Het hele probleem ligt ook aan posities, zeker bij relatief ‘oudere’ spelers die zich moeilijker aanpassen aan een nieuwe rol. Barcelona haalt met Arda en Griezmann een linkermiddenvelder en een schaduwspits op bij Atletico, 2 posities die bij Barcelona daadwerkelijk niet bestaan.

25 maart 2020 om 13:37

@themagicianvind je het zo gek dan, Arda mocht na zijn transfer het eerste half jaar niet eens uitkomen voor Barca(als ik het me goed herinner). Toen die eindelijk mocht spelen, speelde die nauwelijks mee in relevante wedstrijden. Wat ik mij vooral kan herinneren is dat Arda nauwelijks het vertrouwen kreeg, en een goede periode had toen Neymar geblesseerd was. Maar ik heb die transfer überhaupt nooit begrepen. Hij hoorde bij de eerste generatie Atletico spelers die de club maakte tot wat het nu is, en werd bij Barca gedegradeerd tot simpele bankzitter. Daar gaat niemand beter van spelen. Was Arda bij Atletico gebleven, was die uitgegroeid tot een icoon. Zelfde geld voor Griezman.

Rugnummer 7 stelt de laatste jaren sowieso al niet veel meer voor dus in dat rijtje past Griezmann perfect. Wat een wanbeleid bij Barca, mega grote bedragen neerleggen voor spelers en na een jaar weer verkopen

In mijn ogen zou Barca Ney gewoon moeten vergeten en gewoon aan de toekomst denken met jongere spelers zoals Martinez en Sancho. Als ze toch echt voor Neymar gaan, probeer Grizzi er bij te betrekken. Griezmann zal liever naar PSG gaan om de ster te worden en in zijn eigen land te spelen, dan naar Man U gaan denk ik. Coutinho zie ik liever blijven. Ik zou hem graag op 10 willen zien met rechts Messi, spits Martinez en links Dembele (of Neymar als hij komt). Achter Coutinho, Frenkie en Busquets. Barca speelt normaal nooit met 2 6’en maar ze moeten het proberen denk ik. Wordt dan ook gemakkelijker om uit te voetballen van achter, met 2 middenvelders die graag ballen oppikken vanachter en vooruit spelen. Neymar, Messi en Coutinho dynamisch laten spelen en voortdurend van positie laten wisselen zoals MSN dat deed. Dit is hoe ik het graag zou hebben.

25 maart 2020 om 15:16

Hoe vaak moet dembele geblesseerd raken voordat mensen door hebben dat je op hem niet kan bouwen. Als je zegt dat dembele een van je pilaren in het elftal moet worden dan speel je ongeveer de helft van het seizoen zonder een pilaar en als die er wel staat is de kans op instorting vrij groot. Dembele hoort gewoon te gaan. Als ze hem laten blijven dan moet hij komend seizoen gewoon een monster seizoen neerzetten. En de kans daarop is gewoon heel weinig

Nooit echt helemaal begrepen waarom Coutinho perse moest komen, nota bene voor een bedrag van 160 miljoen? Deed het leuk bij Liverpool maar was daar nou niet zo bepalend verder

25 maart 2020 om 12:12

Coutinho was zeker wel bepalend bij liverpool hoor en toendertijd een van de beste middenvelders van de PL. Z'n laatste half jaar ook 7 goals en 6 assists in 14 wedstrijden. Vond het een goede aankoop, al vond ik 160 mil wel veeelste veel. Achteraf gezien viel hij bij barca wel heel erg tegen natuurlijk.

25 maart 2020 om 12:15

Dat bedrag komt natuurlijk omdat het een winterse transferperiode is en Liverpool dus een hoog bedrag vroeg (logisch ook). Dat Barca zoveel betaalde is wel gek, maar 'deed het leuk' en 'niet zo bepalend' klopt absoluut niet. Hij was op dat moment namelijk de beste speler van Liverpool, werd door de supporters uitgeroepen tot beste speler, verdiende het meest en werd in het seizoen 2016/2017 ook clubtopscorer waar Mane, Sturridge en Firmino ook al/nog in de gelederen zaten. Dus dat Barca hem wilde, snapte iedereen wel.. Dat hij niet past bij Barca, is heel jammer maar dat kan je nooit van tevoren voorspellen.

Meeste namen op het lijstje verbazen de meeste denk ik niet... Alleen dat Griezmann erop staat ipv Dembele en Alena. Verwacht niet dat Barcelona Griezmann gaat verkopen omdat ze wisten waar ze aan begonnen ook gezien zijn leeftijd. Zijn leeftijd was voor mij vooral reden om de transfer niet aan te moedigen weinig restwaarde voor 120 miljoen. Mocht Barcelona 90-100 miljoen kunnen krijgen dan moetje hem verkopen en anders gewoon behouden. Volgend jaar komt Trincao ook dus dan heb je Messi, Fati, Griezmann, Trincao, Suarez, Dembele, Neymar/martinez. Ik zou persoonlijk Trincao verhuren dat zou goed zijn voor zijn ontwikkeling. Daarnaast een Upemecano(of andere jonge verdediger), Alaba en een goede jonge middenvelder (fabian Ruiz?) en je hebt echt een stuk beter team.

Zou toch flinke mismanagement zijn als een Griezman meteen weer weg moet. 120 miljoen betalen en een seizoen later verkopen. Zelfde overigens voor Coutinho, zou die jongen nu al erg balen dat hij ooit Liverpool verlaten heeft denk ik dan zo....

Griezmann is een uitgesproken Beckham fan en zal het denk ik een eer vinden om zijn rugnummer op Old Trafford te dragen en het boegbeeld te worden van het nieuwe Man U. Komt bij Barca ook totaal niet tot zijn recht, ligt ook meer aan zijn eigen stijl. Weinig diepgang, geen individuele actie. Als hij een op een met een verdediger zou gaan voordat hij op het doel kon afgaan, zou hij nog wachten tot er een medespeler aankomt. 120 miljoen verkeerd gespendeerd, wat de laatste jaren een trend begint te worden. Ik hoop voor hem dat hij vertrekt en ergens terecht komt waar hij wel zijn spel kan spelen. Hij maakt Barca nu niet beter.

Barcelona is de weg kwijt, zijn wanhopig , het financieel huishouden is niet meer te redden , de belachelijke uitgaven wreken zich nu, de spelers presteren best, daar ligt het niet aan, financieel loopt het spaak, vandaar ! Het is een poging tot sanering !

Griezmann is dooor Barca nooit gebruikt zoals Simeone dat bij Atletico deed. Daar liep Cosa in de punt en Griezmann zwierf daar omheen. Onderdeel van het spel van Griezmann was ook dat hij de bal vaak ook ging halen, terugzakte tot op de eigen helft en dan de 3 aanvallers aan het werk zette en zelf ook bij Costa verscheen. Die Griezmann heb ik bij Barca nooit gezien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren