Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Monaco bevestigt bod: ‘Dat betaal je normaliter voor Neymar en Suárez’

Laatste update:

AS Monaco heeft bevestigd dat Anthony Martial voor maximaal tachtig miljoen euro naar Manchester United gaat. Vicevoorzitter Vadim Vasilyev vertelt in een interview met Sport-Express dat hij de aanbieding simpelweg niet kon weigeren en dat vier eerdere voorstellen reeds waren afgeslagen.

/

“Het is een uniek voorstel. Dit soort prijzen wordt normaal gesproken alleen voor voetballers als Luis Suárez en Neymar betaald, twee van de beste spelers in de wereld. Maar het Engelse voetbal bevindt zich duidelijk op een ander niveau dan het Franse en als United haar financiële krachtbronnen wil aanboren, dan is daar voor ons weinig tegen in te brengen”, aldus de Rus Vasilyev.

“Het is waar dat het om tachtig miljoen gaat, maar dat is wel inclusief bonussen. Ik ga de exacte cijfers niet verklappen, want hij is officieel nog niet verkocht. Manchester United begon vorige week voorstellen te doen, maar die hebben we constant geweigerd. Dertig miljoen, toen veertig miljoen, vijftig miljoen en daarna nog zeventig miljoen inclusief bonussen”, gaat Vasilyev verder.

“Ja, Martial is een van de grootste talenten van het Europese voetbal, heeft veel potentie en is onlangs opgeroepen voor de nationale ploeg van Frankrijk. Maar de deal kan nog niet worden bevestigd, dus heb nog even geduld alsjeblieft. De policy van onze club is dat als een speler weg wil en wij een uniek bod binnenkrijgen, wij zullen meewerken. Dat was bij deze transfer het geval, net als toen Geoffrey Kondogbia naar Internazionale ging.”

Martial kreeg maandagmiddag van bondscoach Didier Deschamps toestemming om het trainingskamp van Frankrijk te verlaten om zijn transfer naar Old Trafford af te ronden en hij zou inmiddels medisch zijn gekeurd en op de weg terug zijn naar Clairefontaine. De negentienjarige gaat dus zestig miljoen kosten en dat bedrag kan oplopen tot tachtig miljoen. Hij heeft nu nog een contract dat tot de zomer van 2019 doorloopt.

Denk jij dat Anthony Martial gaat slagen bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echt idioot dit. Het voetbal wordt kapot gemaakt.

1 september 2015 om 14:31

Waar eindigd dit???

1 september 2015 om 14:35

van gaal heeft zijn hoofd gestoten denk ik belachelijk bedrag voor iemand van 19 jaar

1 september 2015 om 14:38

Niet van Gaal, maar technisch hart van man u

1 september 2015 om 16:24

van gaal beslist zelf ook mee hoor als hij een speler wilt kom die er

1 september 2015 om 18:17

Misschien aan de drugs gegaan na een ruzie met Truus en toen deze beslissing gemaakt.

1 september 2015 om 14:40

Deze transfer moet het einde betekenen van Woodward. Die man is echt totaal niet geschikt om een gedegen transfer beleid te voeren.
80 miljoen wat een idioterie. Daar had je Pedro en Douglas Costa voor kunnen kopen en dan nog houd je geld over.

1 september 2015 om 14:48

Dit is inderdaad echt niet normaal. Haal dan de Bruyne. Die heeft tenminste in de Bundesliga en bij het nationale team al bewezen dat hij een superspeler is en geweldige statistieken heeft. Bij deze jongen moet ik het nog maar zien.

Tevens vind ik dat Nederlandse toppers vanaf nu ook gewoon veel duurder verkocht moeten worden. Een Depay had toch wel al meer naam gemaakt dan deze jongen. Depay speelde en scoorde op het WK. Is tegenwoordig basisspeler bij het NL elftal en hij en Wijnaldum hebben PSV kampioen gemaakt. Als je dan de transfers gaat vergelijken dan weet je eigenlijk gewoon dat NL te goedkoop hun spelers verkopen. Gewoon vanaf nu de hoofdprijs voor onze topspelers.

1 september 2015 om 14:52

Want ze hebben De Bruyne ook echt nodig

1 september 2015 om 15:01

De Bruyne kan op meerdere positites op het middenveld of in de aanval uit de voeten. Die hadden ze prima kunnen kopen. Ik zeg niet dat het prio positie was. Ik had zelf eerder een Benzema of een Muller gehaald. Als je deze jongen voor 80 mil koopt dan konden ze net zo goed 120 mil voor Muller betalen. Voor dat bedrag zou Bayern hem wel laten gaan en had je meer garantie op goals.

1 september 2015 om 15:29

Een middenvelder is wel het laatste wat United nodig heeft.. Eerder een spits en rechtsbuiten. En wellicht een extra cv.

1 september 2015 om 17:08

Waarom zal het voetbal kapot gaan? Is juist geweldig dat talentvolle voetballers op een pracht podium terecht komen. Er zijn nou eenmaal nauwelijks spitsen beschikbaar momenteel. En met het geld wat Man United heb liggen verbaast het me niet dat ze het risico nemen met Martial. Stop met klagen over absurde bedragen en begin te wennen aan de hedendaagse ontwikkelingen die dit mogelijk maken zoals sponsors en tv contracten.

Belachelijk veel geld.. En waar zou hij dan moeten spelen bij man u. Alle posities voorin zijn toch wel bezet

1 september 2015 om 13:59

Rooney wss weer op 10, met Martial in de spits

1 september 2015 om 13:59

In de spits. Daarachter komt Rooney, op rechts Mata en op links Memphis.

1 september 2015 om 14:16

Met Mata op rechts heb je ook weer een 50% Mata zo niet minder... Mja Arsenal doet het zelfde met Ozil en die zijn nog dommer, die kopen destijds de beste 10 v/d wereld en plaatsen hem op de wings.. Dan heb je geen kijk of niet dan.

1 september 2015 om 14:33

Umad? Ben speciaal voor jou even ingelogd om te reageren. Wat een onzin verkondig je zeg. Kijk jij überhaupt ooit Engels voetbal? Mata speelt al een hele tijd op rechts en presteert daar goed. Fellaini en Herrera concurreren om de nr 10 positie. Aangezien martial er nu is zal Rooney een plek naar achter schuiven. Bij Arsenal heeft ozil vorig seizoen een paar wedstrijden op links gespeeld, echter speelt hij sinds de winterstop gewoon weer op 10. Dit wou ik even kwijt en hoop dat je of meer Engels voetbal gaat kijken zodat je weet waar je over praat of niet onzinnig gaat reageren.

1 september 2015 om 14:35

Umad?
De domste is degene die 5x kijkt per jaar naar Arsenal en conclusies trekt. Sorry hoor maar Özil heeft in geen maanden op de flank gestaan, hij staat altijd op 10.
In het begin inderdaad een keer of 10 op de flank toen we veel blessures hadden daar en dan verkies ik ook een Özil op de flank die slechts half zo goed is als op 10 boven Podolski die daar helemaal niks bij brengt... Zo stom was het allemaal niet, op het WK stond hij ook op links en was hij redelijk.

Wat deze transfer betreft, tja, dit is helemaal gek. Schandalig. Ziekelijk. Wat is de volgende stap? 10 miljoen voor een jeugdspeler die al helemaal niks bewezen heeft? Allemaal leuk en wel dat hij als de nieuwe Henry bestempeld wordt, deze jongen heeft nog veel te weinig bewezen. United is net zo erg als Chelsea en City. Ik had altijd veel kritiek op Chelsea maar de 2 clubs uit Manchester zijn eigenlijk erger.

Arsenal wint dit jaar dus weer geen titel. En eerlijk gezegd -geloof het of niet- het kan me niet schelen. Geen bal. Ik wil liever dat Arsenal haar identiteit behoudt en niet meegaat in deze koopwoede. Moeten we afhaken in de top, dan is dat zo. Dit gaat nergens meer over. Dit is niet mooi meer.

Wenger ergert me vaak als hij weer naïef bezig is door bijv. het vertrouwen te behouden in Arteta als baxk-up cvm, maar ik ben onbeschrijflijk blij dat hij aan het roer staat bij Arsenal. Bij ons aankoopbeleid zit er een idee achter, er worden geen gestoorde bedragen neergelegd en er wordt gericht gekocht.
Geen ziekelijk bedrag voor een 19-jarig talent, geen de Bruyne die je dan op de flank zet omdat je Silva hebt, terwijl je dan beter een échte flankspeler koopt als Reus of Griezmann, geen paniekaankopen na een matige start van 1/6 tegen Swansea en City...

Laat ik voorop stellen dat de markt totaal verziekt is en dit soort bedragen absurd zijn...

Ik denk wel dat Martial een talentvolle speler is die Louis van Gaal kan kneden tot een topspeler.

En dan nog blijf ik er bij dat dit een absurd bedrag is. De kans zit er ook nog gewoon in dat deze jongen gaat floppen.

1 september 2015 om 14:18

Precies, hoe erg zijn potentieel ook mag zijn, het is absurd. Veel spelers hebben een enorm potentieel, maar zulke bedragen zijn zelfs absurd voor spelers die zich al redelijk bewezen hebben zoals Pogba. Al mocht deze speler niveau van Henry of meer bereiken, dan nog blijft dit bedrag enorm risicovol op dit moment in zijn carrière. Bovendien zal dit weer precedent geven tot het vragen van absurde bedragen voor gewone talenten. Ik zie Italiaanse en Spaanse voorzitters al in hun handen knijpen om Martial telkens als voorbeeld te kunnen nemen.

1 september 2015 om 15:13

In alle eerlijkheid.. Ook zulke hoge bedragen voor een Pogba of Bale (hoe goed ze ook zijn) vind ik ook absurd. De bedragen zijn absurd. Maar goed. Dat is marktwerking. Wat de gek er voor geeft.

Maar goed als deze bedragen ook al voor talenten betaald gaan worden is dit een signaal dat de bubbel groter en groter gaat worden en op een gegeven moment gaat knappen.

Is hij nou echt zo goed?

1 september 2015 om 16:53

Ik ken die hele jongen niet. Maar heb ook niks met het Franse voetbal en met Franse clubs in Europa.

Ik hoop dat op een bepaalde manier die Engelse bubbel gaat knappen. Geen land kan er meer tegenop boxen én het gaat ten koste van de Engelse talenten.

Hoorde trouwens gisteren Clarence Seedorf zeggen dat hij met zijn Laureus project ook naar "het zieke voetbal" wil kijken. Dergelijke grootheden moeten zich verenigen om het voetbal en de financiele omstandigheden enigszins gezond te krijgen.

1 september 2015 om 14:03

Engelse clubs gaan absurde bedragen betalen voor talentvolle spelers die er staan. De andere clubs moeten creatief worden van het geld dat ze krijgen. Gedegen beleid en spelers opleiden en beter maken.

We hebben in het verleden vaker gezien dat er periode's waren dat er absurde bedragen betaald werden. Kan me periode's heugen dat Italiaanse clubs ook zieke bedragen betaalden voor spelers. Dat vraagt creativiteit van de clubs die niet zo financieel krachtig zijn.

Op een gegeven moment zal die bubbel ook in Engeland een keer barsten. Ik zou mij als Engelse club nu juist gaan investeren in dingen waardoor je op lange termijn mee kan doen zonder al dit externe geld.

1 september 2015 om 14:23

Ben zeer benieuwd Filip. Ondertussen zie je grote namen uit de Bundesliga zich zorgen maken om de Engelse monopolie die lijkt te ontstaan. Misschien is dit voor de lage landen de kans om aan te sluiten in de Bundesliga (en de divisies er onder) zodat er een Dubeneluxcompetitie onstaat (net als dat clubs uit Wales meedoen in de Pl). Dan heb je toch weer een achterland van een kleine 30miljoen mensen er bij en hebben wij 3-4 clubs die weer mee kunnen richting Europese top..

Ik ben een dromer, maar we moeten wat om zelf financieel krachtiger te worden, al vind ik "onze" Nederlandse creativiteit veel mooier dan het Engelse kapotmaken van de mooiste sport ter wereld.

1 september 2015 om 15:27

Heb je gelijk in. Op het gebied van financiële middelen heeft Engeland straks een monopolie. Dus als je alleen in financiële middelen gaat denken dan ga je verliezen. De verleiding voor de buitenstaanders is om met deze financiële ratrace mee te gaan doen. Ik zou zeggen opleiden en de spelers voor absurd veel geld gaan verkopen. Dat geld gebruiken en investeren zodat je club duurzaam maakt en op lange termijn rendabel. Op het moment dat die bubbel barst in Engeland sta je als "buitenstaanders" er dan gezonder voor.

Dit is wellicht ook een mooi moment om inderdaad anders te gaan denken. Misschien competities samen gaan voegen. Misschien in plaats van elke club een eigen opleiding meer vaste opleidingsinstituten creëren waaruit de clubs twee keer per jaar spelers kan halen. Hoe het ook zijt. Je zal als clubs anders moeten gaan denken. Want als je op dezelfde manier blijft denken ga je het uiteindelijk verliezen.

1 september 2015 om 14:17

Dat gaat dus niet gebeuren, ik heb mensen hier al gewaarschuwd, the PL gaat praktisch twee keer zzoveel verdienen dan ze al deden. De implicaties hier van zijn dat ze Europa gaan domineren, ook Bayern, Madrid en Barcelona gaan straks niet meer mee kunnen.

1 september 2015 om 14:27

En dát gaat er voor zorgen dat de Fifa toch op een gegeven moment gaat ingrijpen. Voetbal is een mondiale sport en als er maar één land dergelijke bedragen gaat kunnen betalen, dan is er een monopolie waardoor het voetbal alleen maar kleiner gaat worden en ik denk dat dit de doorslag gaat geven.

1 september 2015 om 15:19

@alex4al;

op dit moment krijgen de Engelse clubs absurde bedragen. Dat komt omdat iemand die tv rechten gaat kopen en denkt dat geld terug te kunnen verdienen. De vraag is of dit waar is. Er kan in de tussentijd nog zoveel gebeuren. Degene die de rechten heeft gekocht gaat failliet. Of de vraag naar de wedstrijden zal afnemen.

Het is niet de eerste keer dat deze tendens te zien is. Op een gegeven moment is dit niet vol te houden.

De kans is ook aanwezig dat de Fifa in zal grijpen. Hoe het ook zal zijn. Feit blijft dat je als club buiten Engeland weet dat als je spelers wil halen op basis van financiële armkracht dat de kans groot is dat je dit niet gaat lukken. Je zal anders moeten gaan denken en iets anders moeten gaan bieden.

Ik denk daarom ook dat we in Nederland een nieuwe rol moeten aangaan en niet met geld moeten gaan smijten maar juist moeten gaan opleiden. Op een gegeven moment gaan spelers zien dat in Engeland hele goede spelers ook al op de bank komen te zitten en dat je alleen in de basis komt als je top bent. Dan kan je evengoed bij een club gaan spelen waarin je tot spelen komt en opgeleid wordt tot die absolute topspeler.

1 september 2015 om 15:25

Dat geld is terug te verdienen omdat de PL overal bekeken wordt.

De Fifa is corrupt, dat weten we, ik vind het eigenlijk wel ok dat andere competities in verdrukking komen, want toen de Eredivisie dat kwam werden we totaal niet geholpen, zelfs de ffp is een farce.

Als Spanje en Duitsland straks hetzelfde ondervindt dat kunnen ze er nog weinig aan doen, maar wat dan gaat gebeuren is dat er een Europese competitie opgestart wordt, en dan doen onze topclubs ook weer mee.

1 september 2015 om 15:30

@alex4all;

maar die markt raakt een keer verzadigd. Het kan niet elke keer meer en meer en meer en meer worden. Op een gegeven moment gaat dat stokken en dan komen die Engelse clubs in de problemen. Omdat ze zo gewend zijn om maar vooral te gaan kopen en ze vergeten zijn om zelf op te leiden en beter te maken.

Je zag het ook bij opkomende markten als China en Brazilië. De groei was exponentieel en de sky was de limit. Dat is niet vol te houden en op een gegeven moment valt alles als een kaartenhuis ineen. Ik voorzie dat ook met de Engelse competitie gebeuren.

Maar goed. De clubs buiten Engeland zullen echt anders moeten gaan denken en creatief moeten gaan worden.

2 september 2015 om 17:07

Het gevaar zit hem alleen bij de PL in het gegeven of mensen bereid zijn de steeds hogere bedragen op abonnementen te willen betalen. Maar het is wel een gegeven dat de PL verreweg de meest populaire competitie is, dus voorsprong behouden ze sowieso.

Het grote gevaar vind ik meer liggen in het tulpenbollen-manie-scenario. De clubs die niet mee kunnen gaan steeds meer risico nemen, meer lenen, en zodra er eentje op de fles gaat, of een oliesjeik stopt met sponsoeren, kan het een kettingreactie opleveren waarna de regels (eindelijk) flink opgeschroefd zullen worden.

Martial heeft enorm veel potentie, maar het bedrag van 80 miljoen is werkelijk van de gekke. Net als het bedrag dat betaald is voor de Bruyne. Geld geld geld..

Is dit het einde voor van gaal? Denk dat die al in de winterstop ontslagen wordt.

1 september 2015 om 14:14

Neejoh.. In de Cl heleee grote kans op overwinteren. als dat lukt gaat hij er in de winter niet uit.

waarom dan niet lacazette?

1 september 2015 om 14:03

Makkelijk scoren dit weer. Deze jongen word in Frankrijk gezien als een groter talent als Lacazette. Hij is jonger en tuurlijk is het veel geld maarja iedereen doet net of United alles kapot maakt terwijl ze nu een net spend hebben van 48 miljoen euro.

1 september 2015 om 14:12

Dat zal goed meer talent, maar lacazette staat er tenminste en je weet dat hii garantie voor goals is

1 september 2015 om 14:03

Lacazette speelt belachelijk slecht hij is nieteens opgeroepen voor het franse elftal... dat kan een reden zijn. Maar dit bedrag voor zon speler is echt belachelijk voetbal gaat zo kapot

1 september 2015 om 14:45

Lacazette is duidelijk wel opgeroepen , en is een spits van top niveau , hij komt er wel

1 september 2015 om 14:49

@bayal dit is nou precies een transfer die het voetbal niet kapot maakt, maar juist helpt

De clubs in Engeland hebben veel te veel geld en zijn veel rijker dan de (normale) andere clubs in europa.
Nu gaat er 60 tot 80 miljoen naar de franse competitie, terwijl de engelse competitie er voorlopig niet beter van wordt.

1 september 2015 om 17:43

Nee Lacazette is bij de laatste selectie niet opgeroepen omdat hij zo slecht speelt de laatste tijd bij Lyon (http://www.fff.fr/equipes-de-france/1/france-a/de... Het zou me niks verbazen als Beauvue de komende wedstrijden boven hem start. Hij is inderdaad een topspits ben het helemaal met je eens! Hij zal zich weer herpakken

1 september 2015 om 17:45

Ja zo kan je het ook zien hmm maar het blijft wel zo dat het geld bij Monaco en PSG blijft liggen.. De andere clubs zullen zich met deze "inflatie" scheel moeten betalen! Wel mooi dat je die kan van deze transfer erbij haalt zo had ik het nog niet bekeken

1 september 2015 om 18:04

@lars Lacazette is echt niet opgeroepen. Waar heb jij vandaan dat hij dat wel is?

1 september 2015 om 14:06

My thoughts exactly

Onbegrijpelijk dat Man U zoveel betaald PSV had voor Depay ook gewoon 35 a 45 Milj moeten vragen en hadden het gekregen ook !

Bij lyon zullen ze zich wel ff achter de oren krabben...
2 jaar geleden voor 5 miljoen verkocht, omdat het maar niet lukte om Gomis te verkopen.
En ze hadden ff snel beetje geld nodig.

1 september 2015 om 14:13

Achteraf is mooi wonen..

Bovendien, ontstijgt elke voor van voorzienbaarheid.. daar heeft Lyon helemaal niks aan.

1 september 2015 om 14:29

Niet echt bepaald, ze krijgen nog steeds een verkooppercentage en dat was iets rond de 10 miljoen, ze vangen nog iets terwijl ze er niet veel hebben voor moeten doen.

1 september 2015 om 16:49

uiteindelijk toch 20 miljoen gevangen voor hem(verkoop + bonussen van deze transfer).
Makkelijk verdiend.
Misschien had hij bij Lyon wel een zware blessure opgelopen of wat dan ook.

Dit wordt hopelijk een gevalletje Luke Shaw. Ook toen werd er in het begin alleen gesproken over zijn hoge transferbedrag, maar nu hij zich heeft bewezen in de basiself hoor je daar niemand meer over. Martial zal het dus helemaal zelf moeten doen. Neemt niet weg dat er wel een enorme druk op hem komt te staan, en dat is toch iets minder lekker voetballen.

Is er dan niemand binnen de club die denkt/zegt dat dit toch echt te ver gaat? De transfermarkt is al verziekt, en ook dit jaar wordt het weer erger. Martial is een groot talent maar bij lange na niet dit bedrag waard. Zometeen gaan clubs wijzen naar deze transfer en kan er opeen 200/300 miljoen gevraagd worden voor een Auguero of Hazard.

Dat je het geld hebt wil niet zeggen dat je het over de balk moeten smijten. De clubs uit Manchester, Real Madrid en Barca hebben de hele markt verpest. Je kan kritiek hebben op Wenger, maar hij gaat met het geld om alsof het van hem zelf is.

1 september 2015 om 14:04

United heeft deze transfer periode meer geld binnen gekregen als uitgegeven ze verdienen veruit het meeste geld van alle clubs en dan betalen nu teveel voor een speler. Nou en ze hebben het geld en dat gaan ze er echt wel weer uit halen ook hoor.

1 september 2015 om 14:27

Ik zeg toch ook niet dat ze het geld niet hebben. Ze betalen alleen te veel. Manchester is misschien de rijkste club, maar dan hoef je nog niet absurde bedragen te betalen.

1 september 2015 om 14:08

Sanchez? Ozil? Wenger doet vrolijk mee hoor met hoge bedragen betalen.

1 september 2015 om 14:24

40 a 50 miljoen voor spelers van wereldklasse die zichzelf al bewezen hebben is nog redelijk. 80 miljoen voor een broekie is absurd. 74 miljoen voor Sterling? Kom op.

1 september 2015 om 14:31

Totaal verkeerde vergelijking. Sanchez heeft zich bewezen in Italië en Barcelona, waar het wat minder door de moordende concurrentie maar toch. Beide zijn het geld dubbel en dwars waard, Sanchez was top vorig seizoen en Ozil ook.

1 september 2015 om 14:33

Uuhm 50 tot 60 mil scheelt toch he

1 september 2015 om 15:15

45 miljoen voor Sanchez en 50 miljoen voor Ozil.

1 september 2015 om 15:08

Ik vind persoonlijk niet dat Barca en Real de markt verpesten.. Spelers als Neymar, James en Suarez zijn de absolute top van de top. Zitten alle 3 in de Top 10 van voetbalspelers. Daar heb je er niet veel van. Een speler als Sterling of Martial is gewoon redelijk. Miljoentje of 30-40 waard. Door zoveel te betalen als nu zijn de verhoudingen compleet zoek en gaat elke club die een talentje heeft veel geld vragen, en het ook ontvangen omdat die Engelse clubs zo bizar veel geld hebben. Ik vind de Engelse teams vele malen erger dan Bayern, Real en Barca.

1 september 2015 om 15:28

Volgens mij begon het zo'n beetje met de 'Galacticos'. En Neymar was bij zijn transfer nog een talent die zichzelf nog niet had bewezen. De Engelse maken het de laatste tijd nog erger.

Wat een compleet brevet van onvermogen meet het Manu bestuur hier zichzelf aan.
Van Gaal zal zichzelf ook wel achter zijn oren krabben wat de beste mensen allemaal aan het prutsen zijn.

60 miljoen wat een geld! maar laten we eerlijk zijn die 80 miljoen gaat het nooit worden. Want daarvoor zal manu kampioen moeten worden, champions leageu finale gehaald moeten worden en zal hij er wel 20 moeten inschieten. Dat zal het denk ik niet worden. Maar tussen de 50-60 miljoen is sowieso een absurd bedrag. Maar ik heb al meerdere keren op andere topics gezegd dat de goede spitsen allemaal al bij een topclub zitten die ze niet willen verkopen. Je hebt nog een enkele die bij een middenmoter zit maar niet weg wil bijv. lacazette. Wat een geld, wat een geld! Maar wie had louis kunnen kopen voor 60 miljoen? Cavani? Dat denk ik niet...

1 september 2015 om 14:22

Het is niet precies 60, naar tussen de 50 en 60 he. Wss zal hij ook de gouden bal enzo moeten winnen voor die 80mil

United moet proberen om nog te verlengen met De Gea en vandaag nog Griezmann kopen. In de winterstop 1 of twee topverdedigers kopen en dan komt United wel weer terug in de top. Prachtig elftal toch?

----------------De Gea
Darmian Smalling Blind Shaw
Herrera Rooney Schweinsteiger
Griezmann Martial Depay

1 september 2015 om 14:29

Het zijn allemaal mooie speles. Maar kan me niet voorstellen dat united fans hier nou vrolijk van worden. Een tweede plek is nu al een blamage met zulke bedragen in de zomer

1 september 2015 om 14:34

Want? City gaf nog meer uit

1 september 2015 om 16:46

Want? alles moet met city vergeleken worden? want een onzinnige reactie.

1 september 2015 om 17:35

klopt vooral onzinnig omdat City zijn team behoud. City heeft zijn identiteit positief veranderd en blijft nog altijd de volksclub of je dat nou wil of niet (ook niet zeggen dat dat niet zo is want dat is wel zo). Maar United behoud zo toch geen identiteit meer?

1 september 2015 om 15:21

Als martial al 60 kost hoeveel denk je dat de smaakmaker van Atletico dan al niet moet kosten? vergeet die maar.

Belachelijk als ik na ga wie Man Utd dit jaar heeft misgelopen en dat ze nu de knip willen opentrekken voor een talentvolle speler die volgens mij nooit boven de 10 goals heeft gescoord.

Belachelijk die Woodward.

In elk geval worden er nu ook in het Europees parlement al vragen gesteld over zulke belachelijke bedragen. Volgens hen moet het geld van de tvrechten flink omlaag en dan kun je dit niet meer betalen. Zou een goede zaak zijn, want dit soort bedragen slaan helemaal nergens op.

Ach ja, het is een van de vele tekenen dat het Engelse voetbal op financieel gebied de macht heeft om alles krom te trekken.

En Depay gaat weg voor 30 miljoen.. In Nederland moeten we nu ook dat soort bedragen vragen. Die topclubs verwoesten de markt totaal. 80 miljoen voor een 19 jarige.

1 september 2015 om 14:11

Is niet met elkaar te vergelijken. Bij Monaco verdiende Martial veel meer dan Depay bij psv. En Monaco is een veel kapitaalkrachtigere club dan Psv, dus ze konden biedingen van 30 en 40 miljoen makkelijk afslaan.

1 september 2015 om 14:19

Klopt, en daarom opt ik ook voor investeringen in Eredivisie, want als je meer geld achter de hand hebt verdien je ook meer.

Ik snap dat dus niet, het is een goede investering, maar voetbal in NL mag niet gefinancierd worden, het is zo oneerlijk.

1 september 2015 om 14:19

Daarnaast is marial nog beter dan depay.

1 september 2015 om 14:40

Nee gewoon niet.

1 september 2015 om 14:50

Jawel

2 september 2015 om 17:31

Nee, gezien zijn grandioos aantal goals en assists dat hij op zijn naam heeft staan ? Daarnaast is het meer een vleugelspeler dan een spits. Zeker niet beter dan Depay, wellicht meer potentie maar hij is op dit moment niet beter.

Je club hanteert gewoon een werkelijk waar dramatisch transferbeleid.

monaco gaf tot twee jaar geleden veel geld uit,nu verdienen ze een hoop met o.a james.weet iemand voor hoeveel falcao na chelsea ging

1 september 2015 om 14:20

Gehuurd geloof ik

Hahaha, lees net dat zelfs zijn zaakwaarnemer bevestigt tegen bepaalde Engelse bladen dat United volgens hem 25mln pond te veel betaald, dat Monaco gewoon een prijs genoemd heeft…
Werkelijk waar deze transfer periode is 1 grote fiasco, Woordward & van Gaal moeten vandaag nog hun koffers pakken..

Ik weet nog wel dat de braziliaanse ronaldo voor 30mil van barca naar inter ging. Nu gaat er een of andere nobody voor uiteindelijk 80mil naar manU. Als de verhoudingen zo blijven oplopen ben ik straks ook 1mil waard.

1 september 2015 om 14:20

Het is enerzijds inflatie, anderzijds de zwakke euro en daarnaast de bubbel in het voetbal veroorzaakt door clubs zoals Madrid die ermee begonnen is door geld te lenen en de olieclubs.

1 september 2015 om 14:54

Wat bazel je nou allemaal?
De Italianen zijn begonnen met gekke bedragen uit te geven voor spelers.
Vervolgens namen de Engelse het over en daarna pas kwamen Real en Barca geld lenen om absurde bedragen uit te geven.
Nu zijn de Engelse (weer) en Fransen aan de beurt.
Iedereen geeft tegenwoordig geld uit en maakt de markt kapot op de Duitse teams na die zijn altijd normaal gebleven.

1 september 2015 om 15:29

Nee, de Spanjaarden, Madrid, zijn er mee begonnen. Rond 2000 met de Galacticos. En dit is gestart nadat de Euro de fiscale munt werd waardoor ze krediet konden krijgen bij banken wat ze voorheen niet dusdanig voor elkaar kregen.

Hierna kwam de PL opzetten met hun grote deal, Chelsea, City, PSG etc. Maar het is in Spanje begonnen, wat denk je anders, Spanje is een land waarbij de helft van de jeugd geen werk heeft, en dan zouden de voetbalclubs schatrijk zijn? Is gewoon doorgestoken kaart, iedereen weet het maar niemand doet wat. Iig hebben de Engelsen (op Chelsea en City na) dit geld echt zelf verdiend.

Italie mag dit soort praktijken niet doen, geld lenen bij banken, net als NL en Duitsland.

Van dit geld hadden ze zo'n beetje Hummels + Higuain kunnen halen. Dan ga je je toch achter de oren krabben om het transferbeleid bij Man Utd. Te lang wachten helpt niet in deze markt. Ze hebben natuurlijk wat pech gehad met Pedro en Otemendi, maar hadden veel sneller vervangers moeten vinden.

80miljoen euro voor een "TALENTJE" wow nu heeft die zekere van gaal zijn vonnis getekend hoor wat zal een jongen als pogba straks kosten als martial voor 80 weggaat......there goes the soccerworld

wie is nou beter deze jongen of james rodriquez ? want zo ver ik weet was james ook ongeveer voor dat bedrag verkocht aan real, maar alleen ken ik deze speler helemaal niet

1 september 2015 om 14:35

James kostte 30mil meer. James is wel beter natuurlijk. Maar martial heeft net zoveel potentie

1 september 2015 om 16:48

Dus James koste 110 miljoen? Want ik gok dat die 20 miljoen erbij wel gaat komen.

Voor dat bedrag moet hij wel veel spelen en Champions League halen ze toch bijna altijd.

Deze transfer is met de laatste klapper de belichaming van de rare ontwikkelingen in het transfer beleid in 2015. Engelse clubs geven veel uit maar nog nooit is het zo erg en zo een thema geweest als nu. Natuurlijk te ziek voor woorden. Sterling en de Bruyne gaan nog tot daaraan toe, maar Martial!? Uiteindelijk moeten we er maar niet meer van op kijken.

80m, nooit goed voor zo'n jongen. Er gaat nu heel veel van hem verwacht worden en men zal niet snel tevreden over hem zijn bij United. Dat terwijl hij er vrij weinig aan kan doen dat hij voor zo'n absurd bedrag weggaat.

Zelfs Monaco was dus verbaasd over de hoogte van het bod, maar tegelijk ook enorm blij natuurlijk. Een speler die nog weinig tot niks heeft laten zien voor 80 mil van de hand doen? Waarom niet? Voor die 80 mil kan Monaco in de winter heerlijk shoppen.

Belachelijk. Zo veel geld voor een speler die ook qua stats nog helemaal niet zo bijzonder is. Goede speler hoor maar wat een bak geld. Kannonuh

I sink louis is not wise by his head..

Voor dit geld hadden ze echt wel een topspeler binnen kunnen halen ...

United kon blijkbaar geen enkele transfer over de streep trekken. En de enige manier was om op het laatste moment een waanzinnig hoog bedrag te betalen. Die 80m zal heel veel druk leggen op de schouders van Martial.

Juist City is de koopclub, die halen teminste wel spelers die zich bewezen hebben.

Mega veel miljoenen uitgegeven en nog loopt het niet lekker, voorspel een slecht jaar voor United, ze zullen snel worden uitgeschakeld is alle competities.

Haha en mensen haten op die sheiks die Amerikanen zijn precies het zelfde LvG wat een schande maakt van Manu een koopclub.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren