Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Milik verlaat Ajax voor vijfjarig contract bij Napoli

Laatste update:

Arek Milik heeft zijn handtekening gezet onder een vijfjarig contract bij Napoli. Football Management Group, het kantoor dat de belangen van de 22-jarige aanvaller behartigt, maakt dat bekend. Bovendien is de Pool voor de aftrap van het oefenduel met Nice ook al aan het publiek voorgesteld.

/

“Het was spannend, want de onderhandelingen waren zwaar, maar ze hebben uiteindelijk een positief resultaat opgeleverd. Napoli heeft enorme toewijding getoond en laten zien dat Arek een belangrijke speler voor de club is”, aldus zaakwaarnemer David Pantak. Milik gaat met rugnummer 99 spelen in het Stadio San Paolo en zegt erg trots te zijn.

“Het is een eer dat ik deel ga uitmaken van Napoli. Het is een geweldige club met een rijke geschiedenis en gepassioneerde supporters. Ik wil deze fantastische fans gelukkig maken. Ik ga mijn best doen zodat we samen een mooie tijd kunnen beleven”, besluit de 31-voudig international. Milik had bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2019.

Denk jij dat Arek Milik gaat slagen bij Napoli?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mocht er 35 miljoen zijn betaalt door Napoli zou ik dat ook accepteren als Ajax zijnde. En nu Ziyech binnen halen!

1 augustus 2016 om 21:34

Ziyech gaat niet komen, beter gaat Ajax voor Januzaj, Flores of Tello voor de vleugels.

1 augustus 2016 om 21:44

Hahaha ziyech gaat niet komen, maar januzaj en tello zijn wel gretig om te komen denk je?

1 augustus 2016 om 22:12

copy paste.

"dit hadden we niet zien aankomen! Dat Hakim Ziyech gaat vertrekken bij FC Twente staat vast, maar dat hij een PSV-supporter is wisten we niet.

In een rondetafel gesprek balt Ziyech zijn vuist wanneer hem wordt verteld dat PSV kampioen is. Zijn toekomst lijkt in ieder geval niet in Amsterdam te liggen."

1 augustus 2016 om 22:26

Volgens mij heeft Ziyech al aangegeven ook naar de Nederlandse top te willen

1 augustus 2016 om 22:26

A.u.b. geen Januzaj. Totaal geen rendement en typisch een showpony waar je als team zijnde niet echt veel aan hebt. Leuk voor het publiek enzo, maar na een tijdje wordt je er gek van.

1 augustus 2016 om 22:30

Ziyech is 3 klasses beter dan al die spelers die jij zojuist opnoemt. Als je Ziyech koopt koop je ook het kampioenschap simpel!

1 augustus 2016 om 22:42

Buffonovic. Grootste fout is denken dat je de titel kunt kopen. Ziyech is helemaal geen garantie. Koop gewoon een spits. Doei milik, wat een bedrag. Zou je er nog heenfietsen maar je bent er al!

1 augustus 2016 om 22:44

Hahah "als je Ziyech koopt, koop je het kampioenschap".. Misschien dat jij nog zo naief bent, maar ik heb al lang geleerd dat zoiets nooit met zoveel zekerheid te zeggen is als jij nu doet. Het is haast nooit zo'n simpel optelsommetje en nu ook niet.

1 augustus 2016 om 22:51

Lekker makkelijk praten, maar jij weet niks meer dan degene die je verbeterd. Er zijn gewoon veel voetbalfans met een afgunst voor Ajax, heeft meerdere redenen, maar nu niet relevant. Het kan gewoon zijn dat Ziyech van jongs af aan voor Heerenveen is, daar voetbalt hij al vanaf zijn 11e, en daarom tegen Ajax is. Geloof best dat zijn reactie op het mislopen van het kampioenschap van Ajax oprecht is. Als hij een overstap naar Amsterdam zag zitten zou hij zo met draaiende camera waarschijnlijk niet reageren. In ieder geval te makkelijk om weg te zetten zoals jij doet.

1 augustus 2016 om 23:36

Lol en er zijn zeker geen voetbalfans die afgunst hebben voor PSV of Feyenoord?
Zowat 99% van de Ajax supporters wat ik hier op vz ziet heeft afgunst op deze twee.

2 augustus 2016 om 01:21

Zal je niet eerst een spits halen voordat vleugelspeler haalt.

1 augustus 2016 om 21:36

Want Zyech is een spits? Of omdat er geld te besteden is? Raar beleid zou ik dat vinden. Als Zyech nodig was dan hadden ze hem al moeten halen, ongeacht een bonusverkoop op een andere positie.

1 augustus 2016 om 22:28

Ziyech zou denk ik perfect voor Ajax zijn. Ik zie hem persoonlijk liever bij Ajax dan het buitenland. Met hem ben je verzekerd van minstens 18 doelpunten per seizoen (assists en goals)

1 augustus 2016 om 22:35

Maar met Klaassen ook. Die is ook minstens betrokken bij 18 goals per seizoen vanaf de 10 positie. Dus dat lijkt me geen geweldige reden om een ziyech te halen. Creatief gezien voegt hij wel meer toe.

1 augustus 2016 om 21:43

Ziyech moeten ze pas halen nadat ze een spits, (en misschien en linksback of rechtsbuiten) hebben gehaald

1 augustus 2016 om 21:46

Ja inderdaad. Verwacht dat hij niet komt, maar zou nu wel een verplichte aankoop zijn! Hoe vaak kom je in zo'n situatie? Bijna 100 miljoen op de bank en dan nog 30 miljoen van meneer De Laurentiis! Ik zou hem ophalen met de limo

1 augustus 2016 om 22:16

En dan? Sinkgraven, Gudelj of Klaassen op de bank laten zitten? Of Riedewald, Bazoer of Van de Beek? Ons middenveld is nu al uitstekend. Laten we ons eerst richten op een linie die meer versterking nodig heeft, de voorhoede.

1 augustus 2016 om 22:21

Sinkgraven naar Twente of Serero. Van de Beek zeker verhuren, die komt echt nog tekort!

1 augustus 2016 om 22:36

Van de Beek komt niet tekort, maar anders: hij staat waarschijnlijk toch geen basis komend seizoen. Wat mij betreft zijn de eerste vier middenvelders Gudelj, Klaassen, Bazoer en Riedewald. Daarna hebben we ruim voldoende opties. Ziyech is niet nodig en nogmaals, een andere linie heeft duidelijk meer prioriteit dan een luxe aankoop.

1 augustus 2016 om 22:41

Klopt, maar als je het geld hebt moet je hem koste wat kost halen! Een investering in de toekomst.

1 augustus 2016 om 22:51

Een investering in de toekomst die ten koste gaat van al aanwezige grote talenten (Riedewald, Nouri, Frenkie de Jong, Sinkgraven, Van de Beek en Bazoer), andere dure investeringen (Gudelj en weer Sinkgraven) en een zelf opgeleide aanvoerder die ook al meer dan 20 miljoen aan marktwaarde vertegenwoordigd (Klaassen). Nee, goede investering om nog eens 10 miljoen uit te trekken voor iemand die nu niet nodig is. Ziyech zal meteen en later andere zeer getalenteerde spelers in de weg staan. Het zou een kortzichtige aankoop zijn. Een overbodige aankoop. Zeker zolang de voorhoede niet op orde is, zou Ajax dit nooit mogen doen. Gelukkig gaan ze het ook niet doen. Ziyech komt niet. Ajax zal nooit de gevraagde transfersom betalen en geeft aan zich wel op de voorhoede te richten. En ik verwacht voor die linie niet eens meer dure aankopen.

1 augustus 2016 om 23:13

Hehe, De Toekomst is iemand het snapt en nadenkt voor hij iets zegt. Iedereen die maar roeptoetert over Ziyech gaat gewoon voorbij aan t feit dat er al uitstekende spelers rondlopen op het middenveld van Ajax.

2 augustus 2016 om 00:15

@De Toekomst

Helemaal mee eens, middenvelders (ook creatieve) zat! Bovendien ben ik niet overtuigd van Ziyech, Ajax is wel wat anders, meeverdedigen, druk zetten, loopvermogen zijn zo al drie dingen waar ik ernstig mijn twijfels bij heb. En nee, Ajax zal niet in dienst van Ziyech spelen, dat is veel te voorspelbaar. De ruimtes zijn ook kleiner en mentaal moet je ook sterk zijn als je in bv. de kuip speelt.

1 augustus 2016 om 22:41

Waarom zou Ajax in godsnaam Ziyech kopen op dit moment? Het middenveld heeft totaal geen prioriteit. Die linie is qua kwaliteit, diversiteit en in de breedte het beste van de selectie. Daar hoeven wij nu en waarschijnlijk/hopelijk de komende jaren weinig aan toe te voegen. De voorhoede heeft duidelijk prioriteit. Daar is duidelijk de meeste winst te behalen.

1 augustus 2016 om 22:57

Ik heb Sinkgraven nog niet afgeschreven en denk dat hij onder Bosz kan opbloeien. Ook denk ik dat minimaal een van de drie grote talenten (Frenkie de Jong, Van de Beek of Nouri) zich uitstekend kan ontwikkelen onder Bosz. Riedewald wordt op het middenveld gebruikt en is voor mij ook een uitstekende optie, dus wat mij betreft is hij de vierde man om te rouleren in het begin. Daarna verwacht ik dat twee van de vier eerstgenoemde talenten ook meer aan bod komen, maar tot die tijd hebben we ook Serero en Schone nog. Voor de breedte, zeker in de Eredivisie, kom je daar een eind mee. Dus lekker rouleren in de Eredivisie en zorgen dat iedereen fit blijft voor de grote en Europese wedstrijden.

1 augustus 2016 om 22:55

Je verkoopt een spits en haalt een middenvelder. Logisch. Met Ziyech erbij hebben we 5 basiswaardige middenvelders in de vorm van Riedewald, Klaassen, Bazoer, Gudelj en Ziyech. Dan heb je ook nog Schone en Van de Beek die er dicht tegen aan zitten. Het middenveld is al overvol. Ik heb liever dat er eerst iemand van Klaassen, Bazoer of Gudelj weg gaat voordat hij gehaald wordt.

Ben benieuwd om hoeveel geld het nou werkelijk gaat, 25-30 miljoen of 34 miljoen.

1 augustus 2016 om 21:35

Ajax houdt zon 30 miljoen over aan deze deal. Totale bedrag schijnt 34 miljoen te zijn.

1 augustus 2016 om 21:38

Veel teveel in elk geval. Zo een mazzel heeft Ajax niet gehad sinds de dag dat Liverpool ineens out of the blue 17 miljoen wilde neerleggen voor Ryan Babel, dat sloeg destijds evengoed nergens op. Dan kun je niks anders dan een mooie wit-rood-witte strik erom en toedeledokie.

1 augustus 2016 om 21:44

Aangezien ajax een beursgenoteerd bedrijf is zul je binnen een aantal dagen tot op de euro weten hoeveel er ontvangen is. Maar het is boven de 30.

1 augustus 2016 om 21:58

Als het boven de 5 miljoen is tenminste, maar daar kunnen we denk ik wel vanuit gaan...

1 augustus 2016 om 22:02

Aan de andere kant heeft Blind telkens, ook bij ManU laten zien een topspeler te zijn. Geen speler met 1 specialiteit, maar met meerdere die allemaal ieg van goed niveau zijn. Hij is die 18mln meer dan waard geweest voor ManU

1 augustus 2016 om 22:50

Hoezo mazzel manodedios? Volgens mij zag alleen Ajax dat ze via een mooie huurconstructie een toch behoorlijk scorend vermogen kon binnenhalen voor uiteindelijk slechts 2.8miljoen. Een jaar geleden. Dat hij vervolgens vrijwel het beste rendement van de Eredivisie heeft en een redelijk optreden op het EK, maakt dat ze de absolute hoofdprijs konden vragen gezien zijn contract tot 2019. Dat is geen geluk, dat is gewoon goed beleid. En dankzij Ajax is Milik in de kijker gekomen van de top van Europa. Ajax stak zijn nek uit en dat wordt nu op gepaste wijze terugbetaald.

Het is geen geluk. Alle credits voor Overmars. Daarnaast zijn wij Ajaxfans nu redelijk slachtoffer want we moeten zonder garantie op doelpunten de CL nog maar eens zien te halen en weer iemand vinden die dit seizoen er 25 in kan prikken. Wij fans hebben niks aan die 34miljoen.

1 augustus 2016 om 23:01

helemaal met je eens. Een puntje : Mocht Ajax winnen van paok, hebben ze toch nog een ronde? Die teams gaan ze toch nooit van zen lang zal ze leven van winnen?

1 augustus 2016 om 23:08

Ik ben altijd vrij positief gestemd Thoremans, dus natuurlijk kunnen ze gewoon de CL halen.probleem is alleen dat ze nu in scorend vermogen hebben ingeboet en waarschijnlijk zijn ze weer te laat met het op de rails krijgen wat betekent dat we rond januari weer een lopend elftal hebben die dan alweer lang en breed uit Europa ligt...als supporter begint ook dit vrij vermoeiend te worden.

1 augustus 2016 om 23:20

Denk even na, overmars heeft hem knap gevonden en het heeft goed uitgepakt. Maar 35 is buiten elke verhouding, dat het zo uitpakt (incl transfer higuain) is pure mazzel.

Behoorlijke speler, 15 miljoen was schappelijk geweest, 20 veel, 25 goed onderhandeld, 30 de hoofdprijs en 35 is van god los.

1 augustus 2016 om 23:27

Dan kan je iedere transfer op mazzel laten rusten. Het is de markt, vraag en aanbod. Ajax had Milik nog tot medio 2019 vastliggen en had hem ook nodig voor het halen van de CL en een eventueel kampioenschap komend seizoen. Dus het is of betalen, of hij blijft. Niks met mazzel te maken en nogmaals, ik heb er helemaal niks aan. Ik kan komend seizoen weer tegen die halve faalwedstrijden aankijken als er niet snel iemand opstaat of komt bij Ajax.

1 augustus 2016 om 22:22

Het gaat om 25mil en eventueel 5mil aan bonussen.
Ik heb ook nog nergens gelezen of de 25mil in een of twee termijnen gaat worden betaald.

1 augustus 2016 om 23:17

Tenzij jij bij de besprekingen hebt gezeten kan jij ook nooit met zekerheid zeggen dat het om 25 miljoen met 5 miljoen aan bonussen gaat. Het zijn continu nog geruchten of het om 34, 30 of 25 gaat, geen medium heeft de zekerheid. Maar we weten het snel genoeg omdat Ajax transfersommen openbaar moet maken.

Het ga je goed Milik! Nu hoop ik van ganzeharte dat Ajax diorpakt met een Huntelaar of Gomez. Tijd voir kanonnenvoer Marcie!

1 augustus 2016 om 21:46

Huntelaar wilt niet volgens mij. Gomez en Balotelli gaan sowieso niet komen als Ajax geen Champions League speelt

1 augustus 2016 om 22:40

"mario Balotelli heeft zijn kansen op het vinden van een nieuwe club geen goed gedaan. De flamboyante aanvaller werd gisteren tijdens een etentje aan de Italiaanse Rivièra gespot, terwijl hij lurkte aan een sigaret."

Dat leert Bosz hem wel af....

Lijkt me geen waardige vervanger voor Higuain

1 augustus 2016 om 21:35

Haha nee natuurlijk niet! Gewoon lekker geld vangen en door. Ben zelf geen groot van Milik maar goed gedaan door ons aller Marc.

1 augustus 2016 om 21:47

Dat komt heus niet door marc hoor.
Als hij bij PSV of Lyon had gespeeld dan was die ook gehaald.
En Milik die stond aan het begin van het seizoen al op de voorkant van fifa samen met messi in meerdere oost Europese landen.

1 augustus 2016 om 22:16

Spelers verkopen en kopen valt binnen de functie van Marc Overmars. Geef dan ook de credits wanneer er iets goed gedaan wordt. Dit is prijs-kwaliteit de beste uitgaande transfer die ik al ooit in de eredivisie heb gezien (wanneer het 30 is). Wanneer je dan vindt dat dit niet door Ajax of Overmars komt, gun je het ze ook gewoon niet.

1 augustus 2016 om 22:41

Ik stonk er ook bijna in maar volgens mij (en ik hoop het ook met name) reageerde pokerlvl9000 sarcastisch.

Als ik ergens moe van wordt is het dat jaloerse gedrag van velen. Want net als Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen en Blind zal Milik de volgende zijn die weer hard gaat falen in de buitenlandse topcompetities of niet? Zowel de topbedragen als de toptransfers worden Ajax niet gegund. Het is altijd door een externe factor dat Ajax geluk heeft met deze veel te hoge prijs, want Marc kan er sowieso niets van. Vermoeiend, en in principe lees ik dergelijke onzin al sinds Huntelaar, Sneijder en Zlatan. Toch blijkt keer op keer dat Ajacieden wel degelijk domineren in Europa.

1 augustus 2016 om 22:58

Arek was toch niet in zo'n vorm als Suarez en al die andere destijds? Gewoon goed gehandeld met in het achterhoofd de higuain miljoenen die ze hebben. Had persoonlijk tien miljoen ook acceptabel gevonden maar dit zal wel vaker gaan voorkomen. Desondanks wens ik hem veel succes want kwaliteit heeft hij wel.

1 augustus 2016 om 23:12

Klopt Thoreman, maar ook bij Suarez werd gezegd dat hij het absoluut niet zou redden bij Liverpool. Overigens is dat van alle tijden want ook bij Zlatan waren er al die twijfels.

Uiteindelijk zijn kopstukken bij Ajax een garantie voor succes in het buitenland. Dus misschien moeten we een keer stoppen met dat geblaat over dat er weer veel te veel is betaald, want volgens mij mag Ajax bij uitstek weleens profiteren van het feit dat we hofleverancier zijn in spelers van de (top)competities in Europa.

1 augustus 2016 om 23:28

Zeker waar. Over het algemeen krijgen wij, als eredivisie clubs, relatief te weinig betaald voor spelers. Omdat deze transfer mogelijk is door een andere transfer enzovoorts krijg je als Ajax zijnde nu ook een pak geld mee.
Tis alleen dat dit naar mijn idee de eerste "moderne voetbal" transfer is in de eredivisie en dat zijn wij simpelweg niet gewend.

Je gaat automatisch vergelijken met andere spelers in Nederland die voor dat bedrag weggingen en dan twijfel ik ook aan Miliks kwaliteiten.

Denk wel dat dit in de toekomst vaker gaat gebeuren en dat we er vanzelf aan gaan wennen. In Portugal is ook altijd teveel betaald voor soortgelijke spelers en daar is ook veel gezeik op gekomen (ook hier op vz) waarom dat soort bedragen in Nederland nog niet aan de orde is.

1 augustus 2016 om 23:36

Klopt. Het gaat er ook niet om wat een speler waard is, want een mens is nooit een miljoen waard. Het gaat er om wat clubs door marktwerking voor een speler over hebben. Dat het (te) veel geld is, hebben we met name te danken aan die belachelijke Premier League. Betekent niet dat we niet mee moeten profiteren want we worden al aan alle kanten genaaid als klein landje.

Tja, zat er aan te komen natuurlijk. Wel een gemis wat mij betreft. Laat die euro's nu eindelijk maar een keer rollen meneer Overmars! En ik hoop voor Milik dat hij slaagt daar in het mooie Napels natuurlijk!

Of het nou 25 of 35 miljoen is, dat is veel te veel geld voor zo'n beperkte spits. Goed gehandeld door Ajax, nu alleen nog afmaken door een goede spits ervoor terug te halen en pik die Ziyech nou gewoon op.

Mooie transfer voor Napoli en voor Milik en voor Ajax. Alle partijen tevreden, maar 35 miljoen? Napoli? Is veel en veel te veel! Hoeveel moet Ziyech dan waard zijn? Haha wat een grap is de voetbalwereld toch geworden. Ziyech zie ik overigens niet naar Ajax gaan, hij staat dicht bij een transfer naar Napoli. Manolas zie ik nog vertrekken bij AS Roma en Lazaar, Ziyech worden aangetrokken.

Sczesny
Florenzi
Rudiger
Juan Jesus
Lazaar
Naingon
D.De Rossi
Strootman
Ziyech
Dzeko
El Shaarawy
1 augustus 2016 om 21:48

Ik bedoel natuurlijk dicht bij een transfer naar AS Roma.

Gefeliciteerd met de lotto, Ajax.

Je zou haast denken dat ze de komma in de 35 keer op keer vergeten. Maar blijkbaar is het dus echt 35 en geen 3,5. lol. Men mag ook eens bij Club Brugge komen shoppen, gekke Napolitanen.

1 augustus 2016 om 23:17

Bij Brugge houden ze graag solden denk ik.

Ajax houdt naar het schijnt 30 miljoen over! Dus shoppen en snel! schneller Overmars! Nu moet je ballen tonen.

Overmars heeft hier heel goed gehandeld. Nu doorzetten en Ajax direct versterken. Niet een speler die over twee jaar goed genoeg is. Spelers als Tello of Januzaj zijn miljoenen salarissen gewend dus dat is niet haalbaar. Gewoon Ziyech halen en daadwerkelijk met een tien spelen, Klaassen is toch meer een 8.

34 miljoen.. Het schijnt dat voor de spitspositie Mario Gomez & Traoré de kandidaten zijn.. Fiorentina verlangt ongeveer 6/7 miljoen en Chelsea weet nog niet of t Traoré wilt verhuren.. Spits positie gaat dus deze week niet rond komen (denk ik).
Voor de buitenkanten blijken Flores en januzaj.. Al lijkt t me sterk dat januzaj echt komt.

1 augustus 2016 om 21:58

Mario Gomez? Die jongen is nog zo ongelooflijk goed, kan makkelijk mee in Duitsland en Engeland. Dan is Ajax echt geen optie, zeker qua salaris.

1 augustus 2016 om 22:11

Als je wat wilt moet je voor die ene topper gewoon super veel tekengeld neerleggen. Een salaris van 2 miljoen moet of mag ook geen probleem zijn dan.

1 augustus 2016 om 22:26

Dan zijn die andere competities nog altijd veel aantrekkelijker. En Ajax heeft al jarenlang een probleem met de aanvoer. Toen Eriksen er was was dat niet zozeer een probleem maar nu...

Net daarom ben ik ook geen fan van het compleet onrealistische idee dat Balotelli interessant is voor Ajax. Ajax speelt op zo'n manier dat een speler zoals Balotelli (die ruimte nodig heeft) of Gomez (die aanvoer nodig heeft) compleet nutteloos wordt.

1 augustus 2016 om 22:47

Ik ben het compleet met je eens over Gomez en dat zijn manier van spelen waarschijnlijk niet tot z'n recht komt bij ons.. Wie denk jij dat er als spits moet worden gehaald ? We hebben 34 miljoen gekregen eh, waarvan we minstens de helft kunnen besteden..

1 augustus 2016 om 23:21

Haal Ziyech en Gomez en je bent in 1 klap van je aanvoerprobleem en spitsenprobleem af Als die Gomez bij Besiktas aan de slag wilde dan kan Ajax hem ook wel halen natuurlijk.

1 augustus 2016 om 23:39

Hoe aantrekkelijk Ziyech ook is zou ik proberen om Sneijder te halen. Ziyech zit al veel verder en is niet meer haalbaar. Dat zag je al toen hij de keuze maakte om niet voor Oranje te spelen.

1 augustus 2016 om 21:58

Nou mooi voor Ajax. Maar goed gehandeld van overmars?? Wat een koekwousen daar in napoli zeg. Niet normaal. Die geven dit bedrag alleen maar uit omdat ze net 90 miljoen hebben geïncasseerd voor Higuain. 34 miljoen is echt bizar en te gek voor woorden!!

1 augustus 2016 om 22:19

Inderdaad. Ze dachten:'aan
Wie zullen we 1/3e van ons kamitaal schenken voor een middelmafige speler? Hm doe Ajax maar!'.

1 augustus 2016 om 22:23

Waar heb je gelezen dat Gomez in beeld zou zijn?
Zou een geweldige versterking zijn, maar ik vrees dat hij onhaalbaar is.

1 augustus 2016 om 22:49

Ik vind t opmerkelijk dat die jongen ineens in Amsterdam te vinden is.. Hoeft niks te zeggen, maar toch. + hij wilt vertrekken uit Turkije en is een spits.. 1*1 = 2 haha.. Zou met zijn ervaring, kwaliteit en fysiek perfect kunnen zijn voor Ajax op t moment.. Al moet ik zeggen dat het me dan wel wat te Duits wordt bij Ajax

Nummer 99? Wat een belachelijk nummer. Of is nummer 9 al bezet?

En ik hoop echt dat die 35 miljoen euro klopt. ik kan mij niet voorstellen dat ze zomaar uit het niets zoveel betalen. Met 25 miljoen was het ook gelukt.

1 augustus 2016 om 22:07

Milik speelde in de jeugd bij gornik zabrze ook met 99.
En bij ajax werd hij ook gepresenteerd met 99 maar daar mocht hij uiteindelijk niet mee spelen.
Omdat het te veel aandacht op een jonge speler zou vestigen volgens overmars.
Bij napoli mag het wel.

1 augustus 2016 om 22:20

Nummer 9 was niet bezet. Misschien beter ook. Ook al os het maar een nummer, een nummer van een spits die 36 goals scoorde overnemen geeft druk op zon jongen

1 augustus 2016 om 22:27

Afgaand op Football Manager is nummer 99 zijn favoriete nummer . Als ze nu al 30+ miljoen neerleggen voor hem, hoeveel had Ajax dan gevangen als hij er 2 of 3 doelpunten bij had gemaakt op het EK?

2 augustus 2016 om 13:36

Medelin ze betalen het niet zomaar uit het niks de Spits van Napoli is verkocht voor 90 miljoen !

Wens Arek veel succes in Italië. Nu is het kijken hoe serieus de RVC en Marc Overmars zijn om Ajax dan ook echt te versterken. Ik verwacht absoluut een spits die er meteen staat.

Ajax moet gewoon de trekker overhalen en gaan rondkijken in Belgie en met name bij Gent. Spelers als Kums (staat ook dicht bij Napoli), Moses Simon aantrekken. En dan nog gaan voor Gomez of Traore en een goede linksback binnenhalen en misschien nog een verdedigende middenvelder a la Yassin Ayoub?

1 augustus 2016 om 22:18

Onhaalbaar, dénk ik. Misschien zou Ajax nog die 10 miljoen voor Kums op tafel kunnen en willen leggen maar ik denk niet dat Kums zin heeft in een overstap naar Ajax, bij Gent zit hij wel goed. Als hij vertrekt, is het naar een topploeg als Napoli.

1 augustus 2016 om 22:20

Kums? Wat moet je daar nou in godsnaam mee? Ajax heeft zat middenvelders.

1 augustus 2016 om 22:23

Kums? Waarom inderdaad? Ajax zou eerder voor Izquerdo gaan.

1 augustus 2016 om 22:26

Kan zijn, ik kijk zelden naar Ajax, enkel eens een Europese wedstrijd. Maar Napoli wil Kums niet voor niets halen, het is een uitstekende middenvelder, vorig jaar Gouden Schoen (beste speler) in België, blonk ook uit in de CL.

Ik reageer gewoon op Fahd_moufi hoor.

1 augustus 2016 om 22:31

Imponeria, haha, ben je gek? Izquierdo?

Ga gelijk voor Messi. We willen Izquierdo koste wat kost behouden. Enkel als er een gigantisch bod komt van pakweg 20-25 miljoen van een Europese topclub zoals Napoli of Chelsea of zo, mag hij weg.

De 9,5 miljoen van Sevilla werd direct naar de prullenmand verwezen, net als de 12,5 miljoen van Hsv. En dat was ook gebeurd indien het bod 15 miljoen bedroeg.

1 augustus 2016 om 22:35

Kwam een paar jaar geleden nog te kort bij heerenveen, zou bij Ajax 0,0 krediet hebben ben ik bang,vooral als voor zon speler miljoenen worden neer gelegd.

1 augustus 2016 om 22:43

Bij wijze van spreken Bon Jovi!

"Mocht een club zich formeel bij Ajax melden voor Milik, dan zal geen medewerking worden verleend aan een tussentijdse overgang"
Die statements van Ajax zijn wel altijd grappig.

1 augustus 2016 om 22:05

Dat was de intentie, maar 34 miljoen kan je niet laten gaan. Dan is er namelijk spraken van wanbeleid. Overmars dacht gewoon, als Napoli weer voor Milik zeg ik gewoon 34 miljoen of niet. En als Napoli dan gek genoeg is om ja te zeggen moet je dat heel snel afhandelen. Overmars deed die uitspraak omdat hij nooit dacht dat een club zo gek zou zijn.

1 augustus 2016 om 22:13

Dan leeft Overmars misschien nog deels in het verleden want in het hedendaagse voetbal gaan clubs echt tekeer. In ons kikkerlandje is dit fenomenaal, maar we zien dit in het buitenland vaker gebeuren natuurlijk. Hier had Overnars rekening mee kunnen houden voordat hij zo'n uitspraak doet. Niet dat zijn statements bekend staan om geloofwaardigheid, maar het zakt zo wel verder. 100% begrijpelijk dat ze het bod accepteren, mijn kritiek gaat meer uit naar het maken van onzekere statements.

1 augustus 2016 om 22:22

Dit 'onzekere statement' heeft er juist voor gezorgd dat onze Poolse vriend voor de hoofdprijs verkocht werd. Dat begrijp je zelf toch ook wel?

Milik kan een wereldtopper worden hij is stijf lings maar heeft een goed schot en ook nog een goeie vrijetrap in de benen. Hij kan doorgroeien naar het niveau van een Lewandowski Higuan Morata en zal er dit jaar tussen de 17/25 maken.

Milik bedankt voor alles. Ik zal je sublieme linkervoet missen.

Nu een deel van het geld slim investeren en dan maken we toch wel een serieuze kans op het landskampioenschap. Zonder waardige vervanger wordt het echter niks.

Hahahahaha! Gaat nergers over, nou succes ermee napoli!

Ik denk dat Milk flink onderschat word en ook pas 22/23 jaar is.
Gaat naar een mooie club en wens hem er veel geluk toe.

wie ajax als opvolger gaat halen? M.gomez, zou in amsterdam gesignaleerd zijn.
zou echt de perfecte spits voor ajax zijn Kwalitiet en ervaring.
ajax moet hem wel fysiek goed aftesten, want heeft wel wat blessures gehad (zie transfer markt).

En maar roepen dat hij niet weggaat. Leugenachtig ventje. Gaat daar niet slagen in Italië. En Mark maar wachten. Vreselijke provinciaal die niet in de gaten heeft dat hij niet in de rij bij de spar in Vaassen staat.

35 miljoen moet je ook gewoon accepteren... simpel.....
Maar!!

Wat als Ajax nu woensdag eruit vliegt tegen Paok, puur omdat er geen spits is.
Dan ga je toch direct nat op je beleid.

Ben nu gewoon echt heel benieuwd wat Overmars gaat doen op de markt

Milik is de beste speler die ooit in Nederland heeft gespeeld.
En de duurste uitgaande transfer ooit vanuit ajax of de eredivisie
De beste stuurlui staan aan wal.

1 augustus 2016 om 22:44

Die eerste zin, zou dat de allerslechtste zijn uit de geschiedenis van VZ?

1 augustus 2016 om 22:50

De 2e en de 3e zin zijn in ieder geval een feit.

1 augustus 2016 om 23:14

Een feit?
Er is niks officieels naar buiten gebracht.
In italie spreekt men over 25 tot max 30 met bonussen.

1 augustus 2016 om 23:14

Een feit?
Er is niks officieels naar buiten gebracht.
In italie spreekt men over 25 tot max 30 met bonussen.

Financieel zal het zeker wel weer goed zijn voor Ajax. Sportief is het toch minder. Vooral met de wedstrijd in Griekenland voor de boeg en eventueel de laatste voorronde CL. Vind maar eens een voor Ajax betaalbare spits, die er over twee weken al kan staan. Als het uberhaupt al mogelijk is om de eventuele nieuwe spits voor die wedstrijden in te schrijven..

Sportief een aderlating, financieel een uitstekende zaak want dit is puur te danken aan de overspannen transfermarkt.

Arek heel veel succes in Napels!

25 miljoen plus bonussen, nog steeds teveel voor een niet bewezen spits.

Er worden toch weer een hoop monden gesnoerd hier.

Als ik ergens moe van word is het dat jaloerse gedrag van velen. Want net als Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen en Blind zal Milik de volgende zijn die weer hard gaat falen in de buitenlandse topcompetities of niet? Zowel de topbedragen als de toptransfers worden Ajax niet gegund. Het is altijd door een externe factor dat Ajax geluk heeft met deze veel te hoge prijs, want Marc kan er sowieso niets van. Vermoeiend, en in principe lees ik dergelijke onzin al sinds Huntelaar, Sneijder en Zlatan. Toch blijkt keer op keer dat Ajacieden wel degelijk domineren in Europa.

1 augustus 2016 om 23:22

Ik denk dat Ajax de handen dicht mag knijpen met deze hoge prijs voor Milik. Hij speelde nu niet bepaald een geweldig EK en domineerde ook niet in de Eredivisie. Ik vind het razend knap van Overnars dat hij Milik voor 34 miljoen € weg weet te zetten bij Napoli.

1 augustus 2016 om 23:32

We zullen het zien. Feit is wel dat hij superefficient is geworden bij Ajax en dat is precies wat wel hadden kunnen gebruiken in de voorrondes CL en tijdens de seizoensstart.

Nu moeten we weer op zoek naar scorend vermogen. En weer zullen we weleens de deksel op de neus kunnen krijgen betreffende de CL. De Ajaxfan is weer het slachtoffer en ziet absoluut niks terug van die 34 miljoen als Ajax niet nu nog snel iets groots binnenhaalt.

1 augustus 2016 om 23:39

Milik had een complete Off Day tegen De Graafschap en speelde een matig toernooi in Frankrijk. Ik heb die hype rond Milik nooit begrepen en vind het razend knap van Overmars dat hij Milik verkocht voor de absolute hoofdprijs. Wat ik absoluut niet begrijp is dat Ajax niet vol voor Vincent Janssen ging toen bekend was dat Napoli vol voor Milik wilde gaan.

Arek, ik gun je een mooie club. Voor altijd ajaxied. Ik weet dat je het moeilijk hebt gehad onder FdB. Maar heel vaak was je er wel als we je nodig hadden. Ik hoop dat je gelukkig wordt in Italie en gaat slagen, want dat verdien je!
#WZAWZDB

Strik erom en weg ermee.

Ajax moet die Ziyech helemaal niet halen, er zitten al 4 goede middenvelders in het team. Ajax moet het geld besteden aan een spits en eventueel een vleugel aanvaller

Erg jammer dit, maar dit aanbod was niet te weigeren. Wij ajacieden zullen jouw gouden linkerbeen erg missen, het ga je goed Arek. Ik hoop dat je een waardig opvolger bent van Higgy.

Jammer dat hij weg is maar terrecht voor zoveel geld... nieuwe spits, nieuwe buitenspeler en heeeeel graag een nieuwe lcv! Nu riedewald op 6 speelt hebben we Viergever daar staan....

Dit zou geen enkele club afwijzen natuurlijk. 35 Miljoen voor een niet bijzondere speler, dat is een fantastische deal voor Ajax. Complimenten daarvoor. Want hoeveel heeft Ajax vorig jaar betaald voor Milik? Een paar miljoen? Dan maken ze vette winst, in korte tijd. Nu het geld nog goed zien te investeren, dat is vaak een lastiger verhaal voor Ajax.

2 augustus 2016 om 00:26

2,8 miljoen met 10 % doorverkooppercentage, dat was de deal met leverkusen en die was twee jaar geleden met de huurconstructie al zo vastgesteld. Goed gedaan van Overmars, nu nog een helse klus om een waardige vervanger te halen, klinkt allemaal leuk zon bedrag maar we zijn nog steeds gebonden aan lage afschrijvingen en salarissen, wel kunnen we met tekengeld wat doen.

Kaputska, Ziyech en Haller halen zijn we meteen klaar..

2 augustus 2016 om 08:20

Kaputska kan al niet meer die is al zon beetje akkoord met liecester

Haha dit is toch om te lachen joh. 35 miljoen euro voor deze speler. Applaus voor overmars.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren