Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Milik door uitblijven van nieuws uit Amsterdam optie voor Italianen'

Laatste update:

Arek Milik wil graag bij Ajax blijven en Frank de Boer heeft al aangegeven dat 'de kans groot is' dat de optie tot koop, die in het huurcontract staat, gelicht zal worden. Dat is echter nog steeds niet gebeurd en hierdoor blijven er kapers op de kust liggen. In Italië is het gerucht verschenen dat Internazionale belangstelling zou hebben voor de Poolse aanvaller.

/

De Italiaanse media zien in Milik een mogelijke opvolger voor Mauro Icardi, die bezig is aan een uitstekend seizoen en in verband wordt gebracht met zo'n beetje alle topclubs uit Engeland. Inter heeft diverse grote namen op de verlanglijst staan om Icardi te vervangen, maar Milik zou nu dus ook gezien worden als een mogelijke optie.

De 21-jarige Milik wordt dit seizoen door Ajax gehuurd van Bayer Leverkusen en maakte in alle competities al 23 doelpunten voor de Amsterdammers. Ondanks het feit dat hij al meerdere malen heeft laten weten dat hij graag bij Ajax wil blijven, is de optie tot koop nog steeds niet gelicht.

Arek Milik is goed genoeg voor Internazionale

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het zou schandalig zijn als Ajax niet de optie gaat lichten.
Milik is een talentvolle spits die echt kan uitgroeien tot een subtop spits in Europa.
Gewoon de optie lichten, een mooi salaris aanbieden en een contract laten tekenen voor vijf jaar.

27 maart 2015 om 14:14

Of voor 2.8 milj kopen en doorverkopen.

27 maart 2015 om 14:30

Ja dit is ook een optie. Alhoewel ik als fan van Ajax Milik graag nog een aantal jaar zie spelen in de Arena.

27 maart 2015 om 14:41

volgens mij kan een voetballer niet 2x getransfereerd worden binnen 1 transfer periode

27 maart 2015 om 14:53

Jaw hij mag alleen niet bij twee clubs ingeschreven worden

27 maart 2015 om 14:55

Ajax gaat die optie heus wel lichten. Maar ze hebben geloof ik tot 1 Mei de tijd. Het zou geen meerwaarde hebben om hem nu al vast te leggen.
Stel dat hij volgende week een auto ongeluk krijgt en beide benen breekt, dan heeft Ajax een speler onder contract die ze nog jaren lang door moeten betalen.
Ajax zal die optie een week voor 1 Mei gaan lichten denk ik.

Ik begin me wel zorgen te maken over de zaak Milik. Waarom hebben ze de optie nog steeds niet gelicht terwijl de boer wel aangeeft dat hij hem graag wil behouden. Zou een hele boel rust en zekerheid brengen. Ik hoop dat ze als nog de optie gaan lichten.

27 maart 2015 om 14:24

Hij lijkt er niet echt last van te hebben. Dus die rust en zekerheid is vooralsnog vooral van de buitenwereld. Lijkt toch gewoon op een staaltje risicobeperking.

27 maart 2015 om 14:39

Volgens mij doen ze dat gewoon omdat ze toch het eerste recht al hebben. Dat geld kun je dus net zo goed nog even op de bank houden (rente). Als het goed is kan geen andere club iets beginnen totdat de huurovereenkomst af is gelopen.

27 maart 2015 om 15:48

1e recht is alleen leuk als Milik het ook wil, als Milik nu zou zeggen, het heeft mij te lang geduurd en de Italiaanse competitie is beter, dan heb je niet zoveel aan het 1e recht.

27 maart 2015 om 16:58

Dat is zeker een risico, maar Milik wilt blijven zegt hij steeds. Onderling zal hier best over gecommuniceerd worden lijkt me. Zeker nu de Boer blijft lijkt het me sterk dat het oordeel van Milik opeens verandert.

27 maart 2015 om 14:51

Is Milik wel goed genoeg om Icardi te vervangen? Ik volg Ajax niet echt..

27 maart 2015 om 17:12

Nee, momenteel zeker niet. Hij is niet zo compleet als ik hoopte, wel kan hij met links fantastisch schieten en scoort hij makkelijk.

27 maart 2015 om 17:22

Totaal overbodige vraag, Milik gaat niet naar Inter..

27 maart 2015 om 15:19

Wat denk jij van de. Rente over 2.5 miljoen als zede optie nu al lichten mmoeten ze ook betalen daar heeft het mee tmaken

27 maart 2015 om 15:53

Waarom zou je je zorgen maken?
Ajax heeft tot en met 1 mei om de optie te lichten en tot die tijd hebben andere clubs niet de mogelijkheid om te onderhandelen. Dit bericht is dus pure onzin. Andere clubs kunnen op dit moment wel vragen naar interesse maar verder is Ajax de enige gesprekspartner voor zowel Milik als Leverkusen tot en met 1 mei.
Intern bij Ajax zal alles al duidelijk zijn en ook Milik zal al wel weten of en wanneer die optie gelicht gaat worden, maar waarschijnlijk zal dat op pas ergens tussen half april en 1 mei gebeuren, want op dat moment zal ook het geld overgemaakt worden en waarom zou je dat nu al doen als je het ook nog even op de eigen bankrekening kan laten staan.
Ook kan het zo zijn dat ze nu de optie lichten en hij een week later een zware kruisbandblessure op loopt en er een jaar of meer uit ligt. Dat risico wil je natuurlijk ook niet nemen en vandaar licht Ajax de optie liever later dan nu al, aangezien ze tot 1 mei toch de enige gesprekspartner zijn.
Voor ajax zit er geen risico aan om te wachten tot eind April, terwijl er wel risico zit in het nu al lichten van de optie.

Ik zeg het al sinds de winterstop, licht die optie Ajax.
Als Overmars het niet doet mij hij gelijk oprotten van mij.
Milik een goede talentvolle aanvaller die met zijn doelpunten veel waarde heeft voor dit Ajax.
Pas zijn 1e seizoen dus hij moet nog wennen aan de stijl van voetballen en om iedere keer met andere buitenspelers te spelen zal ook niet eenvoudig zijn.
Een talent die er zeker gaat komen, niet voor niets dat Inter ook interesse toont en hij basisspeler is bij Polen

27 maart 2015 om 14:20

Een talent dat er inderdaad wel gaat komen, prachtig linkerbeen en koelbloedig. Wat in mijn ogen echter wel frappant is, duidelijk geen complete spits voor het spel van Ajax. Toch een criterium dat wel gebruikt wordt voor bijvoorbeeld een Zivkovic, in die zin is het nog niet zo gek dat de optie nog niet gelicht is.

27 maart 2015 om 14:22

True, maar dat maakt het ook zo lastig te beoordelen. Iedereen riemt met de riemen die hij heeft. Welke betere opties zijn er achter de hand?

27 maart 2015 om 14:41

Riemt met de riemen ?

27 maart 2015 om 14:34

Waarom zou Ajax haast moeten maken met handelen? Ze zijn de eerste gegadigde met de optie tot koop tot 1 mei.
Er is ongetwijfeld al contact tussen Milik, zijn zaakwaarnemer en Ajax geweest over de mogelijkheden die er zijn.
De verkoop van Sigthorsson zal misschien ook nog meespelen in de beslissing die moet worden genomen voor de deadline.

27 maart 2015 om 14:39

Omdat je als club je spelers vertrouwen moet geven,
Er moeten 2 partijen een overeenstemming bereiken.
Als Milik nu van andere clubs betere aanbiedingen krijgt kan hij gewoon nee tegen Ajax zeggen en lekker bij een club spelen die hem wel graag wilt hebben.
Als Ajax hem echt wilde hebben hadden ze de optie allang gelicht, dit betekent dat er nog twijfel is bij Ajax en als het te lang duurt zal Milik zich dus niet vertrouwd voelen en krijgt hij het idee dat Ajax hem niet wilt.

27 maart 2015 om 14:45

Onzin. Puur giswerk dit. Als Ajax het als eerst voor het zeggen heeft is er absoluut geen reden tot paniek. Daarnaast trek je nu conclusies op je beperkte visie, maar heb je geen idee hoe dat achter de schermen loopt. Dit komt heus nog wel. Iedereen weet dat er geen reden is hem te laten gaan, hoe opmerkelijk sommige keuzes ook zijn die af en toe gemaakt worden.

27 maart 2015 om 14:47

Zoals gezegd is er door de Boer hoogstwaarschijnlijk vertrouwen uitgesproken, ander zou hij ook niet zeggen dat de kans groot is dat Ajax de optie waarschijnlijk gaat lichten.
Dat eventuele lopende onderhandeling niet naar buiten komen, betekent niet dat er op de achtergrond intern al niet gesproken wordt door alle betrokken partijen. Niet alles op de werkvloer van Ajax is de volgende dag al in de Telegraaf te lezen gelukkig.
Volgens mij was de optie tot koop trouwens eenzijdig, meen ik me te herrinneren.
Correct me if I'm wrong.

27 maart 2015 om 14:53

Want Ajax is zo goed met contracten en spelers wil je zeggen.
Ajax heeft optie tot koop afgedwongen met de volgende eisen.
Ajax moet er met Milik uitkomen en Ajax moet begin 2015 de beslissing maken.
Zo ver ik weet duurt begin 2015 niet erg lang meer.
Deze eisen zijn trouwen gewoon terug te vinden op de site van de telegraaf

27 maart 2015 om 15:22

Wat ben jij een paniek zaaier en schreeuwer zeg.

Op 1 mei moet door ajax de optie zijn gelicht.
Daar kan niemand tussenkomen want met Milik is al een accoord.
Dus die optie is officieus al gelicht.
Oficieel nog niet naar buiten toe en daar zullen ze een prima reden voor hebben, misschien wel geld op de bank laten staan (rente).
Misschien risico beperking ( mocht milik iets ernstigs overkomen etc)
Wellicht heeft het iets te maken met het beursgenoteerd staan van ajax ?

27 maart 2015 om 15:36

Hoe later een contract wordt opgesteld bovendien, des te accurater (matchend met de realiteit) voorwaarden geschapen kunnen worden.

27 maart 2015 om 15:41

Waarom zou Milik akkoord gaan met een optie als het al voordelig is voor Ajax en Het Milik alleen maar tegen kan werken.
Geloof me Overmars is vrij amateuristisch en in mijn ogen een schande dat hij de leiding heeft over de financiën binnen Ajax.
Tot nu toe heeft Overmars in mijn ogen nog niets goed gedaan wat Ajax echt heeft verbeterd.
Overmars moet zich in mijn ogen eerst bewijzen dat hij iets doet waardoor Ajax beter word.
Het klopt dat we door hem een goed financieel plaatje hebben maar als we er niks mee doen hebben we er niets aan.
Daarnaast is het ook duidelijk hoe amateuristisch er is omgegaan met de paniek aankoop Sinkgraven die voor een veel te hoog bedrag is binnen gehaald.

27 maart 2015 om 15:48

Sinkgraven paniek ? Werd vorig jaar al genoemd door Frank de Boer dus daar ging geen paniek aan vooraf.
Overmars doet zat dingen goed maar dat ziet blijkbaar niet iedereen.

Het niet halen Maher, Ziyech en Mokotjo voor grote bedragen zijn bijvoorbeeld hele goede dingen !

En nogmaals Ajax en Milik zijn al 3/4 maanden mondeling accoord (dat heeft al in alle kranten enz gestaan) en aan Milik zal wel zijn verteld waarom er lang word gewacht.

Ajax is beursgenoteerd, en kan dus niet zomaar alles roepen en/of doen.

27 maart 2015 om 15:51

Shikamaru

Waarom zou Ajax niet goed zijn in contracten en spelers? Ik snap je punt niet zo.
Ajax, Overmars en het technisch hart zijn de afgelopen maanden bezig geweest de contracten van selectiespelers en talentvolle jeugdspelers te verlengen en op te waarderen, zodat er een goede basis staat voor de toekomst.

Dat had de eerste prioriteit en dat heeft Ajax in de persoon van Overmars goed en professioneel gedaan. Nu is er tijd om volgende stappen te zetten, zoals de optie mogelijk lichten van Milik en twee tot drie ervaren spelers contracteren. Alles op zijn tijd. En voor Milik is dat voor 1 mei.

Met mijn opmerking, dat gelukkig niet alles wat er op de werkvloer de volgende dag in de Telefgaaf staat, bedoelde ik natuurlijk niet de informatie waar jij het over hebt hè.

Edit: Sinkgraven een paniekaankoop noemen is wel erg vreemd. Ajax miste een soort speler als hij, een spelverdeler, en was al langere tijd in beeld als versterking voor die rol.

27 maart 2015 om 16:11

Sinkgraven paniek ja en dat is ook door Ajax aangegeven.
Het was de bedoeling dat hij aankomende zomer zou komen maar toen raakte er spelers geblesseerd raakte Ajax in paniek en kocht Sinkgraven waarbij Heereveen extra veel kon vragen omdat het winterstop was en Ajax hem persé nodig hebt.
Als dit geen paniek aankoop was weet ik het ook niet meer

27 maart 2015 om 16:14

Die contract verleningen hebben allemaal te lang laten wachten in mijn ogen.
Ajax zou naar PSV moeten kijken en nu bezig zijn met de selectie voor aankomend seizoen,
Wat Frank al aangeeft wilt hij zo snel mogelijk de selectie rond en dat kan nu allemaal worden geregeld.
Ajax moet sowieso veel eerder beginnen aan contract verlengingen en niet als een speler nog 1 of anderhalf jarig contract heeft.
Desnoods de optie met afkoopclausule en een optie voor Ajax om 2 jaar verlenging te verrichtten.

27 maart 2015 om 16:37

Wat heb jij negatieve invalshoek op zaken zeg. Het duurt allemaal te lang, het is paniek Overmars is een amateur en moet oprotten....
Relax eens en bekijk het eens wat vaker van de zonnige kant .

27 maart 2015 om 17:35

Dan heb je ook vast wel een bron voor de 'paniek van Ajax' betreffende Sinkgraven of niet Shikamaru? Zo niet, houd dan gewoon op met je zielige hetze tegen Marc, slaat namelijk nergens op.. Zowel Dortmund, als Albertino en buitenspelval hebben 100% gelijk.. Maar ga jij lekker googlen naar een bericht dat Ajax in paniek betreffende Sinkgraven.. En wel 1 met quotes, niet een collum van een AD oid.. Wedden dat je die niet vind?

27 maart 2015 om 14:51

Shikamaru je weet dat er vier mensen bij Ajax bepalen of ze een speler aantrekken of niet.

27 maart 2015 om 15:37

Wat we van berichten door andere scouts horen is Overmars de eindverantwoordelijke en iemand die snel beslissingen neemt.

27 maart 2015 om 17:38

Welke berichten en welke scouts? Bronnen?

Die optie moet toch voor 1 april worden gelicht? Lijkt me inderdaad wel goed om daar werk van te maken. Doet het al behoorlijk en heeft zeker potentie om door te groeien.

27 maart 2015 om 14:21

Hoe kom je aan 1 april als ik vragen mag?

27 maart 2015 om 14:28

Waarschijnlijk denkt hij aan het feit dat clubs moeten aangeven voor 1 april als ze een contract niet gaan verlengen, bij een aflopende verbintenis. De laatste dagen waren er veel berichten over clubs die bepaalde contracten hadden opgezegd omdat het voor 1 april moest. Vandaar de gedachte van Vierklau, gok ik zo.

27 maart 2015 om 14:31

Dat neem ik ook aan dat hij dat bedoelde, maar als er een eenzijdige optie tot koop is lijkt me de regeling mbt aflopende verbintenissen niet van toepassing. Wellicht dat er een kenner is hier.

27 maart 2015 om 14:38

Hoewel ik volstrekt geen kenner op het gebied van verbintenissenrecht ben, lijkt het me niet anders dan dat dat de onderling afgesproken optie geen enkele relatie kent met de algemene regeling bij een aflopende verbintenis.

27 maart 2015 om 14:39

De optie is tot 1 mei.

27 maart 2015 om 14:43

Volgens mij maak je afspraken met de club waar je hem van huurt. Het is logisch dat die zegt 1 april, maar volgens mij moet Ajax in dit geval voor de opening van de transferdeadline uitsluitsel geven.

27 maart 2015 om 14:52

1 april geldt toch voor spelers die gekocht of transfervtij aangetrokken zijn en een aflopende verbintenis hebben? Dat is voor Milik niet van toepassing, omdat hij wordt gehuurd.

27 maart 2015 om 14:57

Klopt. Die contracten moet je dan opzeggen, wat best vreemd is in vergelijking met je gewone baan, daar kunnen ze een dag van te voren nog zeggen dat het niet verlengt word. Ik lees hier ook 1 mei, maar volgens mij is het voor opening transfermarkt. Maar kan het ook mis hebben.

27 maart 2015 om 15:08

Nee, dat bedoelde ik niet. Het stond me gewoon bij dat het 1 april was. Maar het kan ook 1 mei zijn. Ik kan het raar genoeg nergens terugvinden. Is het 1 mei, hebben ze meer tijd :-)

27 maart 2015 om 15:38

"de nummer twee van de Eredivisie huurt de Pool dit seizoen van Bayer Leverkusen en heeft tot 1 mei om de optie tot koop in het contract te lichten"

Bron: http://www.v......nl/mobile/422650/-milik-...

27 maart 2015 om 14:39

Ik heb begrepen begin 2015, maar dat loopt inderdaad wel tegen een einde aan

Kan iemand mij vertellen waarom Ajax hier zo lang mee wacht?

27 maart 2015 om 14:21

Risicobeperking.

27 maart 2015 om 14:44

Het lijkt mij inderdaad risicobeperking. Stel Ajax had hem in de winterstop al definitief binnen gehaald en vervolgens breekt hij zijn benen door een horrortackle en kan hij nooit meer voetballen, dan was Ajax direct zijn investering kwijt. Bovendien kan het ook gewoon zijn dat Ajax buiten zijn doelpunten om ( die 9 in de beker vertekenen in het totaal ook een hoop) nog niet tevreden is over zijn veldspel en mede hierom nog af wilt wachten hoe hij zich staande houdt.

27 maart 2015 om 15:45

Mm oke, klinkt logisch. Maar daar moet je ook niet te lang mee wachten. Dit is gewoon een goede kans en je kunt jezelf voor het hoofd slaan als het nu niet doorgaat

Hier kan ik nou totaal niet tegen. Weer een gevalletje Ajax moet zich belangrijk voelen, vooral Marc Overmars voelt zegt de president van
Real Madrid. En doet net alsof ze tot 1 mei nodig hebben om te kijken. Vriend Ajax is geen schim meer wat het was in de jaren negentig. Dus als er überhaupt een speler is die voor meer dan 20 goals kan zorgen moet Ajax die het handen en voeten dragen.

27 maart 2015 om 14:20

Niet zo slap lullen joh, als je hem nu vast legt en hij breekt volgende week een been ben jij de eerste die roept: "wacht dan ook met vastleggen als je toch de eerste optie hebt". Vooralsnog handelt Ajax prima en ziet alles er nog steeds naar uit dat hij gewoon vastgelegd gaat worden.

27 maart 2015 om 14:24

Daar heb je helemaal gelijk in Afcfokke..

27 maart 2015 om 14:43

Ajax heeft een optie tot koop, en die kan alleen gelicht worden als Milik ook wilt. Als Milik besluit voor Inter te kiezen dan heeft Ajax het nakijken.

27 maart 2015 om 15:00

@hattrick, dat ligt er maar net aan wat voor afspraken er zijn gemaakt. Is het salaris afgelopen zomer eventueel al besproken mochten ze hem kopen? Dan kan Milik wel niet willen, maar als Ajax gewoon alles al rond heeft en Milik wil nu niet meer, heeft die geen poot om op te staan. (dit is een voorbeeld)

27 maart 2015 om 14:19

Lijkt me logisch dat er interesse is voor Milik. Speelt bij Polen bijzonder sterk en heeft bewezen makkelijk doelpunten te kunnen maken. Als Overmars maar een beetje opschiet, mocht hij Milik laten lopen voor 2,8 miljoen mag Marc Netto wat mij betreft vertrekken.

27 maart 2015 om 14:54

Marc Netto is tenminste verstandig. Je kunt wel bakken vol geld uitgeven, maar daar schiet je geen fluit mee op. Ajax moet nog genoeg doen.

1. Nieuwe Toekomst bouwen
2. Salarissen omhoog gooien
3. Eventueel Arena kopen
4. eventueel van de beurs.
5. Spelers binnenhalen die een meerwaarde hebben, zoals ervaring en die een mentor willen zijn.

Wat die niet moet doen is (zoals het vroeger ging) vooral bakken met geld uitgeven aan onzinnige transfers.

Punt 1 even uitgelicht, Ajax zal de komende jaren moeten teren op de jeugd, met de verkoop van de Toekomst aan de gemeente, zul je een nieuw trainingscomplex moeten hebben. Van mij part kost het 50 miljoen, dat geld ga je wel terug verdienen.

Punt 2 even uitgelicht, door het salaris plafond omhoog te gooien, kun je oud spelers eerder aantrekken. Stel je trekt het door na 2 miljoen, dan kun je misschien Nigel de Jong overhalen om naar Ajax te komen met eventuele bonussen en de jeugdige spelers motiveren om ook dat niveau te halen, door niveaus in te stellen. Door bijvoorbeeld eerste contract jaar is 250 000 netto 2e 500 000 enz... Tot een max 2 miljoen netto.

Punt 3 even uitgelicht, meer omzet minder lasten, al zou ik het nooit doen. Eens in de 20 jaar heb je hoge kosten van onderhoud / verbouwing.

27 maart 2015 om 15:10

Ik zeg ook nergens dat hij geen goed werk levert. Het is alleen wel zo dat we onderhand eens fatsoenlijk voetbal willen zien. (lees: betere spelers) Het kan niet zo zijn dat spelers als Van der Hoorn, Veltman, Zimling, Sigthorson de voorkeur krijgen boven een eventuele aankoop (milik voor 2,8m). Sinkgraven / Klaassen / Bazoer / Andersen is prima, Ghazi / Kishna / Fisher / Schone is goed, alleen wil ik ook graag versterkingen zien in de achterhoede en Milik als eventuele spits.

27 maart 2015 om 15:29

Enige wat Ajax een keer moet doen is duidelijkheid geven, alleen is dit onmogelijk, doordat het een beursgenoteerd bedrijf is, als ze van de beurs af willen is het niet handig je hele beleid op tafel te leggen, aangezien het dan misschien wel kan leiden tot verhoging, dus Ajax meer gaat betalen aan de aandeelhouders. Je kunt het beter dan zo laten en dan op den duur kijken wat er gebeurd. Ik vermoed dat er voor volgend jaar al veel meer is geregeld dan wij denken. En dat ze na het seizoen eerst de aandelen afkopen en dat we dan veel meer te weten komen.

27 maart 2015 om 17:49

Punt 2 moet je nooit doen als je niet voldoende inkomsten hebt. Dat moet je nóóit van je eigen vermogen doen. Je moet zorgen dat je jaarlijks meer inkomsten genereert voordat je zoiets doet, dus door sponsoren aan te trekken en je jaarlijks terugkerende inkomsten moeten de jaarlijkse uitgaven dekken. Als je een speler 2 milj wilt betalen moet je die 2 milj ook wel elk jaar binnen krijgen, anders snoep je van je eigen vermogen. Als jij 1000 euro spaargeld hebt en 1000 euro inkomen, ga je toch ook niet 1200 per maand uitgeven? Dan is over 5 maanden je spaarrekening leeg. Zo moet je ook het eigen vermogen van Ajax zien.

En punt 3 is juist een goede zet, daarmee bespaar je jaarlijks 10 milj huur! Dáármee kun je dan eventueel punt 2 mee bekostigen omdat je jaárlijks 10 milj huur bespaart..

Alhoewel Milik maar moeilijk in het systeem past is de praktische werkelijkheid (gewoon prima scorend vermogen) ook wel een aardig om mee te nemen. Dus misschien dan wel zo laat mogelijk; maar wel vastleggen die Milik.

Maak je allemaal niet zo druk, tuurlijk gaat Ajax deze optie lichten. Milik is een zeer groot talent, waar ze veel geld aan kunnen verdienen in de toekomst. De Boer heeft al aangegeven Milik graag te willen behouden.

Ze wachten gewoon tot de laatste dagen ivm met eventuele erge blessures/ andere kwetsuren. Stel als hij nou op de training zich verstapt en hij scheurt alles af wat er maar af te scheuren valt, en nooit meer kan voetballen, dan is het weggegooid geld

27 maart 2015 om 14:43

Dat zou dan gelden voor elke speler. Dan kan je beter geen spelers kopen en alleen maar huren.

27 maart 2015 om 14:45

klopt, alleen heeft Ajax als enige tot mei de keuze over hem, terwijl spelers die nog bij andere clubs spelen ook direct kunnen worden gekocht door andere clubs.

27 maart 2015 om 15:29

Met de risico dat hij toch voor een ander club kiest, lekker verstandig

Ik ben het tot nu toe altijd wel eens geweest met wat Overmars heeft gedaan. Maar als hij deze optie niet licht, moeten er wel hele goede redenen voor zijn dat dat niet gebeurt. Anders zou ik dat onbegrijpelijk vinden!

Milik verbloemt door zijn goals dat hij ook gewooon slecht is, hij heeft een matige aanname, hij is stijf links, en komt gewoon tekort, maar dat wil niemand zien door de doelpunten die hij maakt, als siggy ze allemaal had gemaakt was het een wereldspits

27 maart 2015 om 14:31

Maar Sigi maakt ze niet en Milik wel, dus Milik is een goede spits!
En zelfs al zou Milik niet de eerste spits van Ajax worden voor de komende jaren, dan nog kan je hem er heel goed bij hebben als tweede spits. En als je hem kwijt wilt vang je altijd wel minstens die 2,8 miljoen die hij nu kost. Dus gewoon altijd doen, lijkt me..

27 maart 2015 om 14:40

Waarvoor staat een spits er, om doelpunten te maken. We hebben na Suarez geen spits meer gehad die doelpunten kon maken, nu hebben we er een en gaan we naar andere kwaliteiten kijken.

Goede afmaker maar een hele matige voetballer. Zwakke aannames en matige basistechniek. Prima spits voor de eredivisie maar een stap hoger moet ik nog maar zien, zeker geen typische Ajax spits.

27 maart 2015 om 14:42

Noem eens namen voor een typische Ajax spits en de laatste typische Ajax spits die bij Ajax heeft gespeeld. Typische Ajax spits vind ik echt onzin, zelfs Ronaldo, Messi en Bendtner zouden bij Ajax worden afgebrand aangezien het geen typische Ajax spitsen zijn

27 maart 2015 om 16:04

Je heb gelijk hoor een typische Ajax spits bestaat ook niet al willen ze dat in Amsterdam graag doen geloven. Het is niet een goed mee voetballende spits hij is een echte doelpunten maker matige techniek goed linker been en sterk met het hoofd niet heel snel. Een beperkte spits leuk voor de eredivisie maar voorlopig geen stap hoger.

27 maart 2015 om 14:42

Precies wat ik wou zeggen een goede afmaker is het, maar hij heeft echt een slechte aanname en kan niet mee voetballen. Hij slaat ook vaak de buitenspelers over bij een aanval. Ajax kan toch wel een betere spits krijgen hoop ik.

Milik halen, een spits met deze kwaliteiten(of potentieel in ieder geval) voor deze prijs kan Ajax in de positie waarin het zich nu bevindt, niet laten schieten.

Is nog niet goed genoeg voor Inter, althans hij is er nog niet aan toe. Inter is niet meer wat het geweest is, maar zou hem toch aan raden om nog minimaal één jaar in Amsterdam te blijven. Dan kan hij wellicht ook een volledig jaar spelen en bewijzen dat hij een niveau hoger aan kan.

Ajax en duidelijkheid verschaffen ppfff. Hoe moeilijk kan het zijn.

27 maart 2015 om 17:57

Ajax heeft toch duidelijk gemaakt dat de optie voor 1 mei gelicht moet worden, hoe duidelijk wil je het hebben?

Milik is uitstekend op zijn plek bij Ajax en het zou raar lopen mocht Ajax hem niet definitief overnemen. Inter moet zich verleggen op spelers die er meteen staan. We zitten in een diep dal en met jonge talenten nemen we weer onnodige risico's.

Mocht Icardi vertrekken dan zie ik liever dat Inter vol voor Jovetic/dzeko gaat. Spelers met voldoende bagage om het team direct verder te helpen.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren