Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool loopt na misser Gerrard volgende zeperd op

Laatste update:

Liverpool heeft opnieuw een teleurstellende avond achter de rug. De ploeg van Brendan Rodgers was op het eigen Anfield sterker dan West Bromwich Albion, dat in de gehele wedstrijd maar drie keer gevaarlijk naar voren kwam. Gareth McAuley wist bij het eerste moment echter wel een hoekschop van Chris Brunt binnen te koppen, terwijl Romelu Lukaku in blessuretijd het slotakkoord verzorgde: 0-2. Niet lang voor de openingstreffer had Steven Gerrard namens Liverpool nog een strafschop gemist. The Reds worden op de ranglijst gepasseerd door West Bromwich en hebben dit seizoen nog geen enkele wedstrijd tegen een team uit de top tien gewonnen.

/

Rodgers zal balen als een stekker. De coach weet dat zijn ploeg de overwinning had verdiend, maar Liverpool hielp voor de zoveelste keer dit seizoen teveel kansen om zeep. De grootste mogelijkheid om te scoren was dus voor Gerrard, die mocht aanleggen voor een penalty, die was versierd door Luis Suárez. De Uruguayaan ging theatraal naar de grond toen hij het lichaam van Jonas Olsson voelde, terwijl de voormalig NEC-verdediger niets fout deed. De gemiste strafschop van Gerrard betekende gerechtigheid en negen minuten voor tijd kwam West Bromwich uit het niets op voorsprong, die in blessuretijd ook nog eens werd uitgebreid door invaller Lukaku.

De ploeg van voormalig Liverpool-trainer Steve Clarke klimt door de zege naar de achtste plek; Liverpool staat nu negende, en deed maandagavond dus wederom te weinig met het vele balbezit. De thuisploeg was de gehele wedstrijd dominant, maar dat resulteerde in de eerste helft niet in veel opwinding voor het vijandelijke doel. De beste kans op de openingstreffer voor Liverpool werd zelfs onbedoeld gecreëerd door West Bromwich-verdediger Steven Reid, die bij het uitverdedigen tegen zijn standbeen aan schoot, en de bal net over de lat zag gaan. Daniel Agger en Stewart Downing hadden daarvoor ook voor wat gevaar gezorgd, terwijl een doelpunt van Jonjo Shelvey werd afgekeurd wegens buitenspel.

/

Liverpool had niet veel last van West Bromwich, dat zich vooral op de eigen speelhelft voortbewoog, maar kon niet tevreden zijn over de eerste helft. The Reds probeerden de druk in het tweede bedrijf wat verder op te voeren en kregen na rust ook betere kansen. Ben Foster keepte echter geweldig en voorkwam dat Gerrard, Jordan Henderson, Fabio Borini en nogmaals Gerrard de score openden. Suárez kon na laatstgenoemde poging nog bijna de rebound binnentikken, maar werkte de bal maar net naast. Even later liet Suárez zich opnieuw gelden, toen hij een strafschop verdiende met een fopduik. Gerrard faalde echter vanaf elf meter, wat betekent dat Liverpool nu de laatste vier penalty's op Anfield heeft gemist.

West Bromwich kwam met de schrik vrij en liet zich hierna, met nog tien minuten reguliere speeltijd, plotseling voor het eerst gelden in aanvallend opzicht. Dat leverde direct het gewenste resultaat op: een schot van Youssouf Mulumbu werd nog tot hoekschop verwerkt door José Reina, maar uit deze corner kopte McAuley de 0-1 binnen. Invaller Lukaku schoot vervolgens net naast, maar was bij zijn tweede poging (en het derde gevaarlijke moment van West Bromwich in de hele wedstrijd) wel trefzeker. De Belgische aanvaller troefde Agger af, die er bij de 0-1 van McAuley overigens ook niet goed uit zag, en schoot het slotakkoord tegen de touwen. Liverpool heeft dit seizoen nu al acht keer verloren.

Brendan Rodgers is niet de juiste man voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hele mooie wedstrijd. Liverpool speelde erg goed en had moet winnen, maar Foster keepte zo verschrikkelijk goed! Een gelijkspel was al jammer geweest, maar verliezen is al helemaal zuur.

Suarez was niet altijd even scherp trouwens en Gerrard was een beetje uit vorm, hij miste die penalty misschien daarom ook, al had die eigenlijk nooit gegeven moeten worden.

Mijn cijfers voor Liverpool:

Reina - 7
Johnson - 6
Carragher - 7
Agger - 7
Enrique - 6
Lucas - 9
Gerrard - 6
Henderson - 7
(sterling) - 7
Shelvey - 4
(borini) - 5
Downing - 8
(coutinho) - 7
Suarez - 6

Man of the Match: Foster met een 10

Brunt en Morrison speelden trouwens ook erg goed, de rest heb ik eigenlijk niet genoeg op gelet om er een goed oordeel over te geven.

11 februari 2013 om 22:58

@geert Vs

Johnson een zes? Dit vereist uitleg, want ik heb hem alleen maar de bal zien kwijt raken. Hij heeft welgeteld 1 voorzet gegeven gevolgd door dat hakje van Henderson. Wat een schande dat hij er niet werd uitgehaald.

11 februari 2013 om 23:00

Hij deed veel goed en raakte vervolgens knullig de bal kwijt, meerdere malen gebeurde dat. Ik begrijp wat je bedoelt maar hij speelde geen onvoldoende vond ik, verdedigend stond hij bijvoorbeeld wel zijn mannetje en vaak was zijn passing vaak best goed hoor.

11 februari 2013 om 23:08

@geert Vs

Hij heeft heel de wedstrijd geen directe tegenstander gehad en West Brom heeft geen één keer via de flanken aangevallen. Ik heb Johnson wel een keer een corner zien weg koppen toen hij helemaal vrij stond, maar om hem daar een zes voor te geven... Wat hij wel heeft gedaan is eindeloos wachten met een pass geven, zodat hij (ik doe een wilde gok) 10 keer tegen een tegenstander op heeft geschoten, zeker vijf voorzetten helemaal verpest en als toetje twee keer de bal over de zijlijn laten rollen.

11 februari 2013 om 23:31

Hij was vaak ongelukkig in zijn acties, je zag ook dat het helemaal niet zijn bedoeling was, hij had een beetje een pechdag eigenlijk. Zijn inzet was goed en zijn looplijnen uitstekend. Maar ik wil hem ook best een 5 geven als ik jou daar een plezier mee doe, want dat kan best hoor :P

12 februari 2013 om 01:35

Dat zijn vaak de lastigste wedstrijden, die zonder rechtstreekse tegenstander!

Match niet gezien btw.

11 februari 2013 om 23:00

Ik vraag me echt of jij naar deze wedstrijd hebt gekeken of heb je de hele tijd aan je verslag gewerkt?

Liverpool speelde ERG goed? Ze speelden redelijk, eerder matig dan goed. Op het einde na die 0-1 gaven ze alle hoop al op.

Ja ze domineerde maar ze maakten niks af. Dat jij tevreden bent kan ik me echt niet inbeelden, Reina/agger waren verschrikkelijk. Dankzij Agger verlies je deze wedstrijd.

11 februari 2013 om 23:02

Na de 0-1 was het niets meer van de zijde van Liverpool, maar daarvoor speelden ze alsof ze titelkandidaar nr. #1 zouden zijn. Geweldig positiespel, hoog baltempo, veel dreiging maar een matige Suarez die geen potten kon breken.

11 februari 2013 om 23:01

Dat kan je toch niet goed spelen noemen wat Liverpool liet zien. En het absurde hoge cijfers geven. Als je sarcastisch bent kan ik het wel waarderen.

11 februari 2013 om 23:03

Kijk de eerste helft maar eens terug dan, die was echt heel goed.

Omdat het aan het einde zo treurig was krijgen ze nu de volle laag maar ik weet wat ik gezien heb.

11 februari 2013 om 23:07

In de eerste helft begon ik bijna in slaap te vallen. Hun balbezit is goed, maar hun final third ballen is simpelweg gebrekkig.

11 februari 2013 om 23:15

Nou ik heb anders genoten. Als jij alleen maar doelpuntjes wilt zien ga je maar samenvattingen kijken.

11 februari 2013 om 23:23

Eerste helft was matig vond ik zelf.
Het was wel Liverpool dat voetbalde en kansen had, maar gewoon veelste matig.

11 februari 2013 om 23:23

Ik kijk graag ook naar het spel. Maar jij kan me niet wijs maken dat Liverpool goed uitgespeelde mogelijkheden hadden. Ze kwamen niet verder dan de tweede lijn.

11 februari 2013 om 23:27

Daarin spreek ik je ook niet tegen. Er was een heel goed positiespel, daar genoot ik van, maar dat resulteerde niet in grote kansen. Suarez haalde soms de trekker over en dan was het een ingooi, dat zegt genoeg.

11 februari 2013 om 23:29

@lfc076

Er werd gespeeld met passie, hoog baltempo en meestal zuivere passing (op een aantal knullige momentjes na), dat is toch niet matig?

Benoem jij eens precies wat je structureel matig vond aan het spel van Liverpool.

11 februari 2013 om 23:40

Teveel fouten, veel balverlies en geen echte kansen creëren.
Liverpool had wel enorm veel balbezit en kreeg genoeg kansen ja, maar ik vond het toch te matig. De 2e helft wat beter met betere kansen, maar toch de deksel op de neus.

12 februari 2013 om 00:41

Zie ik dit goed?

Eerst zeg je: geen echte kansen creëren

En direct daarna: kreeg genoeg kansen

Het was gewoon een pechdag voor Liverpool dat wel goed speelde. Het deksel op de neus zeg je zelf ook.

12 februari 2013 om 01:04

Ja dat zie je goed. Geen 'echte' kansen creëren. Liverpool had wel genoeg kansen maar geen echt grote kansen vond ik.
Het was idd gewoon een klotewedstrijd, weer pech en alleen maar tegenvallen.

11 februari 2013 om 23:02

Zijn dat allemaal minnetjes voor de cijfers?

11 februari 2013 om 23:05

Flauw, vind het best grappig hoor, maar moet de verliezer allemaal onvoldoendes krijgen?

Liverpool verdiende de overwinning, West Brom was met een punt ook al heel tevreden geweest gezien het spelbeeld, daar ben ik van overtuigd.

11 februari 2013 om 23:03

Dat jij ze nog een voldoende geeft, allemaal een onvoldoende vriend.

11 februari 2013 om 23:11

Reina keepte vandaag zwak, waarom een 7? Agger werd zo simpel weggespeeld bij die goal van Lukaku, een 7 is ook voor hem te veel. Was Coutinho nou echt zo goed in die 10 minuten dat je hem een 7 geeft? Lucas een 9 vind ik ook absurd hoog. Speelde hij een bijna perfecte wedstrijd? Downing een 8...?

11 februari 2013 om 23:15

Reina keepte zwak? Wat deed hij fout dan? West Brom had bijna geen kansen en Reina neutraliseerde wat ze wel kregen, tot de 0-1. Hij krijgt een 7 omdat hij goed meedeet in het positiespel als de bal terug op hem gespeeld werd.

Edit: nog even een citaatje uit het artikel toevoegen:
"De ploeg van Brendan Rodgers was op het eigen Anfield sterker dan West Bromwich Albion, dat in de gehele wedstrijd maar drie keer gevaarlijk naar voren kwam."

11 februari 2013 om 23:26

Hoe kun je Reina zwak beoordelen als hij nauwelijks wat te doen had? 3 pogingen op goal waarvan 1 gered, 1 goal uit een corner en de 2e goal gewoon door het niet ingrijpen van Agger.

Waar is Liverpool toch mee bezig... meer dan 23 schoten op doel en WBA maar 3 en dan staat het opeens 0-1 die erg mooi werd ingekopt.

Lukaku is trouwens ongelooflijk snel, wow... 2-0 was erg goed afgemaakt. Ook goed dat hij eindelijk progressie maakt, hij is nog maar 18.

Oh ja, Gerrard schiet zijn penalties altijd laag links in de hoek. Besluit hij deze keer rechts te trappen, pakt de keeper hem. Wat een pech.

11 februari 2013 om 22:59

Bij de 2-0 had Lukaku het ook makkelijk, hij is snel ja maar hij werd totaal niet aangepakt.
Gewoon balen, want dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn, nu staat Liverpool op de 9e plek.
Zoveel frustratie gewoon, vorige week tegen City door een blunder 2 punten verloren en nu 3.
Ik heb weinig vertrouwen op de 5e plek.

11 februari 2013 om 23:06

5e plek is nagenoeg onmogelijk, zelfs 6e word moeilijk met Everton in de huidige vorm. Top 5 zal bestaan uit United, City, Arsenal, Chelsea en Spurs, enige vraag is in welke volgorde.

11 februari 2013 om 23:11

United in ieder geval kampioen.
In 1 week 5 punten verloren, anders was de 5e plek nog helemaal zichtbaar.
Maarja, alles is nog mogelijk, hopen op een stunt.

11 februari 2013 om 23:17

Hoe gaat het met onze vriend Assaidi?
Speelt hij af en toe of alleen tribune/bank?

11 februari 2013 om 23:22

Assaidi speelt nooit meer. Die moet daar weg, misschien traint hij slecht, ik weet het niet. In de speeltijd die hij kreeg in de Europa League deed hij het goed, maar in de Premier League heeft hij maar een paar keer ingevallen en that's it.

11 februari 2013 om 23:27

Speelt bijna nooit, zit ook nooit in de selectie dus vind het raar dat Liverpool hem heeft gekocht. Misschien moeten ze hem maar opstellen voor bijvoorbeeld Shelvey.

11 februari 2013 om 23:33

Ja, veel slechter dan Shelvey had hij het niet kunnen doen. Die leverde alleen maar de bal in zonder hem zelfs echt aan de voet te kunnen krijgen. Voortdurend miscommunicaties met zijn teamgenoten en hij stond werkelijk altijd buitenspel.

11 februari 2013 om 23:41

Shelvey jaagde ook amper. Als je begint met Lucas, Gerrard, Downing, Henderson, op het middenveld, en dan Suarez en Sturridge in de spits, of Sterling, dat zie ik veel liever.

12 februari 2013 om 00:07

killers die WBA , 3 kansen 2 goals. al is het nodige geluk vandaag ook gunstig geweest.

Wanvertoning van Liverpool. Gelukkig ging die penalty er ook niet in die ze onterecht gekregen hadden door die schandelijke speler genaamd Suarez, wat wordt je daar misselijk van, die capriolen die hij uithaalt, kan leuk spelen maar doet liever aan toneel.
WBA gewoon veel effectiever, slecht verdedigt van Liverpool ook.

En wat een beest is dat ook he die Lukaku, ongelooflijk hoe groot sterk en toch vrij snel aan de bal. Ben benieuwd of Chelsea hem terughaalt na dit seizoen.
Heel jammer voor de Liverpool fans dit spel, beetje net als het Twente scenario hier, weet alleen niet of het in dit geval echt aan de trainer ligt..

11 februari 2013 om 22:59

hahahahaha een blindevogel ben je zeker!
twente scenario?? haha laat me niet lachen man twente speelt belabbert voetbal maar haalt de punten wel, Liverpool is elke week weer de betere en toch verliezen ze altijd.

12 februari 2013 om 00:16

Dan doel ik vooral op het vertoonde spel he, en als ik me niet vergis is de crisis bij Twente pas echt begonnen na de winterstop en hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen, dus hoe bedoel je ze pakken de punten wel?

12 februari 2013 om 00:23

Inderdaad. Twente pakt gewoon een punt tegen Zwolle. Hadden dat punt echt niet verdiend hoor. Liverpool krijgt meestal te weinig.

11 februari 2013 om 23:02

Als je in een thuiswedstrijd in een opstelling begint met Shelvey als aanvallende middenvelder dan verdien je dit, deze nederlaag mag voor een deel zeker op het conto van Rodgers worden geschreven. Waarom geen Coutinho vanaf het begin? Waarom geen Borini naast Suarez? Die miste duidelijk Sturridge om zich heen.

ongelooflijk wat een frustratie, Liverpool 10duizend x beter en toch verliezen ze met 2-0...

Wat een k*twedstrijd, om heel snel te vergeten.
Het was een zwaar teleurstellende wedstrijd, ondanks dat verdiende Liverpool de overwinning.
West Bromwich had misschien 3-4 doelpogingen tegenover 20 van Liverpool en dan toch verliezen, dat krijg je ervan, als Foster er niet stond had Liverpool hier minimaal gelijk gespeeld.
Ik heb er geen vertrouwen meer in, in plek 5 want dat gat is gewoon te groot.
Frustratie.

edit: Jammer dat Gerrard de penalty miste, hij had wel mogen scoren met dat mooie schot, maar wat een redding. Penalty was wel onterecht, gewoon gemakkelijk gevallen van Suarez.

11 februari 2013 om 23:07

Plek 5 is nu inderdaad heel ver weg helaas. Verder moeten we wel op dit voetbal kunnen bouwen. Ik weet zeker, als je Sturridge erbij had gehad voor Shelvey was het hier een slachtpartij geworden. En ik vond Henderson wel zeer belangrijk vandaag, gaf goed druk de hele tijd op de defensie van WBA waardoor deze geen normale bal konden geven, Downing was ook goed. Toen Rodgers deze 2 eruit haalde was het over, geen druk meer op de verdediging.

11 februari 2013 om 23:14

Klopt, altijd erin blijven hopen. Henderson en Downing speelde goed. Gerrard viel tegen, Lucas heel weinig gezien en Shelvey speelde echt slecht vond ik. Net zoals Johnson, veel te veel balverlies.
Rodgers moest met Sterling beginnen, helaas was Sturridge niet fit.
Ik hoop dat er nog wonderen gaan gebeuren, want nu zit de 5e plek er niet in.

11 februari 2013 om 23:17

Shelvey is leuk als pinchhitter soms maar meer ook niet. Ik had misschien liever Coutinho gezien ipv Sterling dan maar ieder zijn voorkeur . Lekker blijven ballen misschien dat we in de Europa League nog wat kunnen bereiken zoniet op naar volgend seizoen!

11 februari 2013 om 23:29

Over Coutinho kun je niks beoordelen, te kort gespeeld. De cijfers hierboven kloppen niet, gewoon puur om de uitslag. Ik vind alleen dat Glen Johnson en Shelvey een onv. moeten krijgen.
Ik vond Enrique, Henderson en Downing aardig voetballen.
Ik hoop op een leuke wedstrijd donderdag met een beter resultaat.
Kop omhoog en doorgaan.

11 februari 2013 om 23:35

Volledig mee eens! Scorebordjournalistiek hierboven. Maarja, dat is het hedendaagse niveau van voetbalzone.

11 februari 2013 om 23:43

Naja, niet dat VZ er wat aan kan doen, maar de leden. Want er zijn er genoeg die de wedstrijd niet hebben gekeken, en alle spelers van LFC een onv geven en van WBA een vold.
Net zoals gister bij Ajax - Roda, bijna iedereen van Ajax een onv, en iedereen van Roda een 6-7 terwijl Ajax de betere was.

11 februari 2013 om 23:15

Liverpool had maar 7 doelpogingen op doel West Brom maar 3. De rest van alle Liverpool schoten waren geeneens op doel. De machtsverhouding van Liverpool viel nog mee.

11 februari 2013 om 23:29

Liverpool had meer dan 20 schoten, WBA 3, en de uitslag is 0-2, dat mag toch nooit gebeuren?

11 februari 2013 om 23:38

Nee, dat mag ook niet gebeuren daar heb je gelijk in. Maar het kan geen toeval zijn dat Liverpool van geen enkele team uit de linkerrijtje heeft gewonnen. De flanken zijn slecht. Er is geen aansluiting vanaf het middenveld doordat jullie geen spelmaker achter de spits hebben. Verdedigers die al jaren niet voldoen. En daarbij is Rodgers ook een best overschatte trainer. Verwachte veel van hem omdat ie veel liet zien bij Swansea. Maar het bleek dat ie mee lifte op de successen van Roberto Martinez die voor hem trainer daar was.

11 februari 2013 om 23:44

De aansluiting van de verdediging naar het middenveld is goed met Enrique (speelde goed_ en Johnson (die slecht speelde vandaag) Maar Liverpool mist goede buitenaanvallers. Ik vind Borini heel erg tegenvallen.

Sorry dat ik het zeg, maar dit is echt prachtig. Puur voor die duikelaar Suarez. Verder niets tegen Liverpool hoor. Mooie club blijft dat.

Gedisciplineerd gespeeld door Wba, hopeloos door Liverpool. Voetballend compleet onmachtig. Wel wat kleine kansjes gecreeerd, maar de alom bekende oude voetbalwet leert dat het dan dus zo afloopt. Enrique en Johnson mogen ze van mij gratis weggeven aan Fenerbahce, die houden wel van blinde paarden.

11 februari 2013 om 23:01

tjonge jonge zeg kijk eens wat meer wedstrijden van Liverpool zou ik zeggen, Johnson en Enrique zijn 2 van de betere backs in de Epl. Niet na 1 wedstrijd zeggen dat ze van het niveau Fenerbache zijn, dat is alleen voor Dirkie Kuyt weggelegd

11 februari 2013 om 23:03

Ik kijk vrijwel elke wedstrijd en ik erger me vrijwel elke wedstrijd weer kapot aan die gasten. Rennen tot aan de 16/achterlijn om vervolgens of de bal kwijt te raken of terug te kappen en terug te spelen. Overzicht ontberen ze beiden.

11 februari 2013 om 23:05

Het lukte gewoon niet, WBA verdedigde continue met 10 man. Liverpool had genoeg kansen, echt genoeg kansen om te winnen, meer dan 20 doelpogingen tegenover 3 van Wba.
Dit is gewoon al jaren aan de gang, de beste zijn maar toch verliezen.

11 februari 2013 om 23:11

Een doelpoging is niet per definitie een kans, ik kan er zo geen onmisbaar grote uitpikken, behalve misschien die van Borini? Foster pakte die pingel en die bal van Gerrard waar die rebound van Borini uitkwam goed, maar verder heb ik weinig spannends gezien voor de goal eigenlijk.

11 februari 2013 om 23:15

Ik mis nog een hakje van Henderson, niet enorm groot maar redelijk spannend

11 februari 2013 om 23:19

Maar dan heb je het ook wel gehad. Die kopbal van Agger uit de corner nog, maar verder was het niet veel hoor. Liverpool had dan wel 20+ doelpogingen, daarvan waren er misschien 5/6 op doel?

11 februari 2013 om 23:24

Klopt zeker dat er niet veel op doel waren. Helaas is dat het verhaal van het moment. Verder, van die ballen die op doel waren hadden er sowiezo 1 en misschien ook wel 2 ingemogen. Om die knal van Gerrard te noemen en dan die waardeloze rebound van Borini....

Top actie van Lukaku zeg, Chelsea moet echt volgend jaar alles op Lukaku en Ba zetten. Weg met Torres en Falcao zou niet nodig zijn met zo'n top talent in aantocht

11 februari 2013 om 23:02

Ik hoop ook dat ze Falcao niet gaan halen, zou jammer zijn met zoveel talent, maar ik vrees ervoor. Ik lees hier en daar dat ze Courtois in de deal willen betrekken, dat zou heel jammer zijn.

Wat doet Liverpool zichzelf tekort. Zo goed spelen, zoveel kansen, en dan zo verliezen. De grootste fout kwam van Rodgers, toen de beste meneer Henderson en Downing eraf had gehaald was alle druk die eerst op de verdedigen van WBA werd gezet helemaal weg. De enige nodige wissel was Coutinho voor Shelvey verder stond het prima. Op Johnson na dan, wat was hij slecht zeg. Zonder dat Gerrard die penal mist, was natuurlijk geen penal, maar ook geen schwalbe contact was er namelijk zeker maar niet genoeg voor een penal. Heel jammer dat je het dan aan het eind zo weggeeft door 2 persoonlijke fouten. Wat ook wel gezegd mag worden was dat die Foster een enorm goede partij keepte.

Ynwa

Tja de wet van het voetbal zeker ? Als je je kansen niet afmaakt dan valt het doelpunt aan de andere kant, dit was hier het geval. Jammer voor Liverpool, Foster keepte geweldig en Lukaku viel heerlijk in, was snel en krachtig en scoort ook een mooi doelpunt.

Deze wedstrijd geeft gewoon de huidige trend weer die al 3 a 4 jaar aan de gang is. Goede degelijke wedstrijden spelen maar altijd weer het deksel op de neus.. Altijd hetzelfde..

Goed voetbal, amper resultaten. Zo verschrikkelijk jammer.

11 februari 2013 om 23:04

Het was niet goed en degelijk, het was hopeloos, zonder idee, vanaf minuut één. Wel typisch Liverpool dat je thuis verliest van een club die al 8 wedstrijden zonder overwinning was.

11 februari 2013 om 23:08

Dan spelen er heel veel ploegen hopeloos en zonder idee. Er werden gewoon veel kansen gecreëerd.

11 februari 2013 om 23:13

Ik zie meer mensen het hier hebben over veel kansen, maar ik heb die echt niet gezien, hoe graag ik dat ook anders had gezien.

11 februari 2013 om 23:22

Raar, want ze waren er wel hoor..

Als je Suarez weer ziet spelen dan gun je Liverpool gewoon een verlies, ik kan er niks aan doen. Probeer telkens weer sympathie op te brengen voor de club maar Suarez geeft je weer alle reden om ze alles te misgunnen.

Volgens de coach van WBA speelt Liverpool het beste voetbal uit de competitie, dat moeten we dan maar geloven.

11 februari 2013 om 23:02

Waren duidelijk mindgames

11 februari 2013 om 23:04

Gewoon getroll denk ik

11 februari 2013 om 23:07

Suarez maakte idd een fopduik, maar ondanks dat was het gewoon Liverpool een overwinning gegund. Jammer dat ze de penalty gemist hebben, maar hij was ook onterecht.
Het was gewoon een klotewedstrijd die niet de eerste keer zo gaat, de betere zijn en dan toch weer niet winnen.

11 februari 2013 om 23:13

Volgens mij kost het jullie ook gewoon te veel kracht en moeite om kansen te creeeren, dan is de scherpte weg voor de goal. Een beetje minder geren en wat meer gecontroleerd aanvallen helpt een hoop.

11 februari 2013 om 23:16

Het is gewoon elke wedstrijd zo, 20 kansen maar geen goals, of 1 goal. WBA verdedigde continue met iedereen op de helft en Liverpool kwam er gewoon niet doorheen.
WBA verdiende hier geen overwinning, 3 goalpogingen waarvan 2 goals.
Liverpool heeft het aan zichzelf te danken, gewoon 5 punten in 2 wedstrijden verloren.

11 februari 2013 om 23:23

Nou.. 20 kansen . Veel zinloze schoten buiten de 16. Maar als het elke wedstrijd zo is, dan is het in ieder geval een kwaliteitsprobleem.

Ben het wel met je eens dat WBA de overwinning niet verdiende. De kansen van Liverpool zijn groot, maar niet onmisbaar. Alles gebeurt op het aller hoogste tempo, anders kunnen ze niks creeeren. En echte tap-ins creeeren ze bijna niet.

11 februari 2013 om 23:28

Nou de kwaliteit is er wel, maar er ontbreekt duidelijk rust en organisatie in de spel van Liverpool, met de juiste coach moet dit wel verholpen worden.

11 februari 2013 om 23:31

Kwaliteit is er genoeg, maar de kansen afmaken is en blijft een probleem ondanks dat Liverpool al veel gescoord heeft vergeleken het vorige seizoen.
20/25 pogingen om te scoren, en WBA 3, uitslag 0-2, dat mag toch nooit gebeuren?
Ik geef de schuld niet aan Rodgers, hij had de opstelling anders moeten maken ja want Shelvey speelde slecht. Maar het spel is al een stuk beter vergeleken vorig seizoen.

11 februari 2013 om 23:43

Maar hij moet ervoor zorgen dat het allemaal loopt. Als Liverpool meer scherpte had dit seizoen, dan waren ze nu veel hoger in de ranglijst, misschien in de top 4.

11 februari 2013 om 23:46

Er waren genoeg wedstrijden dit seizoen waarbij Liverpool had gewonnen als de kansen af gemaakt werden, zoals tegen City thuis, Man United thuis, Newcastle thuis, Stoke City thuis, Tottenham uit, Sunderland uit etc.
Daarom staan ze nu 9e en dat is gewoon waar het niet thuis hoort.

12 februari 2013 om 00:04

Dat zeggen jullie al 1,5 jaar of zo toch?

12 februari 2013 om 00:09

Als Liverpool wat meer scherpte had dit seizoen, dan waren ze in de ranglijst hoger dan Arsenal geplaatst.

11 februari 2013 om 23:09

Let maar eens een hele wedstrijd op die Giroud van jullie, dat is niet eens een toneelspeler, dat is gewoon een mietje. Suarez maakt hier een schwalbe ja, maar mensen zoals jou en King_eric komen hier alleen weer jullie gal spuwen als een stel zure appels die niks beters te doen hebben.

11 februari 2013 om 23:11

Comment? Waar zit ik hier mijn gal te spuien? Lezen wordt nu ook al een probleem voor je?

11 februari 2013 om 23:13

Volgens mij hebben zowel King_eric als PG gewoon gelijk, omdat Suarez steeds duikt gun je hem niets meer en daardoor LFC ook niet. En hoe vaak zie jij Giroud schwalbes maken? Ik heb er 1 gezien dit seizoen...

11 februari 2013 om 23:16

DIe loopt ook de hele wedstrijd te klagen tegen de scheidsrechter met gebaartjes. En King_eric ik had het niet specifiek over deze wedstrijd voor jou, maar jij en ik weten allebei dat je het niet hebt op Liverpool en dat maar wat graag laat blijken.

11 februari 2013 om 23:31

Ik post eigenlijk nooit in Liverpool-topics, tenzij United ermee te maken heeft, dus ik weet eigenlijk niet echt waar dit van komt.

12 februari 2013 om 00:29

Breedje zijn naam is rood, breedje heeft een laag aantal punten, breedje loopt altijd te klagen en haten op alles wat met Manchester United te maken heeft en heeft Liverpool als favoriete club op zijn profiel staan. Daar komt het vandaan, hij is gewoon aan het provoceren.

Over de fopduik van Suarez kan ik niet oordelen omdat ik de wedstrijd niet heb gezien, ik zoek het nog wel even op maar kan niet zeggen dat het mij verbaast. Binnenkort loopt hij natuurlijk weer ergens in de Uruguaanse media te huilen dat ze hem altijd moeten hebben en hij een slechte naam heeft... Het is een goede momenten voetballer maar een walgelijke speler. Misdraagt zich keer op keer.

12 februari 2013 om 00:44

Ik ben aan het provoceren? Ik heb helemaal niks tegen Manchester United, waarom zou ik? Ik woon niet in Liverpool, ben er niet bepaald mee opgegroeid, dus waarom zou ik de haat die die mensen in Liverpool vanuit topografische en historische achtergronden richting Manchester hebben ook koesteren?

Vind mijn rode naam wel wat hebben moet ik zeggen, dat jij op basis daarvan iets kan beoordelen vind ik knap, maar bovenal behoorlijk sneu.

Antivoetbal van WBA beloond. Maar Reina is echt een drama. 3 ballen op doel en er gaan er 2 gewoon in. Als je dat vergelijkt met Foster die echt de meest geweldige reflexen tentoonstelt is het wel treurig voor een club als Liverpool.

11 februari 2013 om 23:03

West Brom probeerde naar voren te spelen maar ze kunnen het simpelweg niet. Probeert het hele seizoen al onder Clarke goed te voetballen.

11 februari 2013 om 23:20

Wat kon Reina beter doen? Die 0-1 uit de hoekschop was door niemand te stoppen, dan moet je gewoon geluk hebben waar die verdediger die bal naar toe ramt met zijn hoofd. De 0-2 was gewoon een goed geplaatst schot, dat kun je geen houdbare bal noemen.

Man of the match: Foster. Die had echt enkele fenomenale reddingen in huis. Overigens was 0-2 zeer onterecht. Wel een les in effectiviteit. Doelpogingen 23 tegen 4. En toch 0-2. Als Suarez ooit naar Barca gaat krijgt Sierd de Vos een hartverzakking. Grappige commentator, maar overdrijft wel vaak.

Als ze in Rome nog een leuke paus zoeken, op Anfield loopt iemand rond die ik wel kwijt wil daar. Hoe lang duurt het nog voordat je mag zeggen dat-ie de slechtste manager sinds Souness is?

11 februari 2013 om 23:02

Sinds Dalglish bedoel je?

11 februari 2013 om 23:04

Neen, ik weet toch wel wat ik zelf bedoel. Al stel ik je hulp op prijs. Dalglish was een miljoen keer beter dan dit figuur. Al was het maar omdat-ie nog wel eens een leuke uitwedstrijd of bekerwedstrijd won. Deze gozer verliest doodleuk van Oldham.

11 februari 2013 om 23:10

Wat ik vooral jammer vind bij Rodgers is dat hij zich zo professioneel gedraagt in de media. Lachen bij persconferenties en interviews, of bij gekke T-shirtacties zit er jammer genoeg niet meer in. Ik wil Dalglish eigenlijk ook wel terug...

11 februari 2013 om 23:11

Kenny neemt zichzelf in ieder geval niet zo serieus. Dat doet Rodgers wel. Alles wat hij zegt en doet is gericht op het in een goed daglicht stellen van Rodgers. Maar voetbaltechnisch.. Hij snapt 't niet.

11 februari 2013 om 23:14

Tsja, zo zie je maar dat de stap van Swansea naar Liverpool toch enorm groot is, bij LFC heb je veel meer druk en moet je winnen, bij Swansea was niet degraderen het doel.

11 februari 2013 om 23:41

@stravven

Swansea was goed door Martinez. Rodgers maakte daar goed gebruik van. Wat zijn voorganger daar neer heeft gezet.

11 februari 2013 om 23:08

Zou haast denken dat hij omgekocht was met deze wissels.

Lukaku doet het toch echt goed de laatste tijd, een genot om te zien hoe hij helemaal openbloeit. België heeft sinds kort alleen nog een zwakte op de backs, probleem in de spits lijkt opgelost met Lukaku en Benteke.

3 punten wat een kut maandag

Dit was echt zo'n Fifa wedstrijdje..
100 schoten op doel en geen een gaat raak, tegenstander heeft er maar 3 of 4 en 2 gaan er raak.

11 februari 2013 om 23:08

Dan zou ik het toch eens op een lager moeilijkheidsniveau gaan proberen...

11 februari 2013 om 23:10

Hoor je dat, Brendan? Probeer het eens bij de semiprofs. Macclesfield lijkt me wel wat voor 'm.

11 februari 2013 om 23:16

Nee, daar gaat Terry over een paar jaar manager worden, alleen al om de voorzitster die daarzo zit(of ben ik nou helemaal verkeerd?). En je kan zeggen wat je wil, maar WBA heeft gewoon het doel van de avond bereikt: punten pakken

11 februari 2013 om 23:42

Misschien kan Lfcdutchy wel coach worden bij Liverpool!

Aangezien jij Chelsea fans voor alles en nog wat uitmaakte omdat wij volgens jou onterecht kritiek hebben op Benitez is het natuurlijk ''doodnormaal'' als jij dit doet ban Brendan.

12 februari 2013 om 13:08

Lfcdutchy is nog steeds bijzonder gefrustreerd over het vertrek van Dalglish en bij elk slecht resultaat weet hij niet hoe gauw hij erbij moet zijn om zijn gal over Rodgers te spuwen, terwijl als er goed gespeeld wordt en ze winnen met dikke cijfers hij nergens te bekennen is of een reactie schrijft dat het door een speler komt en niet door Rodgers. Als ze verliezen ligt het aan Rodgers en als ze winnen aan Suarez/gerrard in zijn optiek.

Benitez is ook één van zijn grote idolen en samen met Dalglish zal hij ze wel zien als de twee beste trainers aller tijden.

Vind overigens kritiek op Benitez bij Chelsea niet altijd terecht. Ze kampen met een mentaliteitsprobleem, maar Benitez is niet de juiste man om dat op te lossen(dus deels kritiek terecht). Het is voor beiden partijen beter dat de wegen scheiden. Ze hadden gewoon Di Matteo moeten houden.

Heb alleen het laatste halfuur gezien en Liverpool is gewoon echt, echt slecht. Ze passen dan wel van links naar rechts, maar het is allemaal hopen op toeval. Heb niet het idee dat er een gedachte achter zit. Heb een goede aanval gezien, toen Gerrard miste, nadat de bal werd teruggelegd.

Verder: gerechtigheid dat Gerrard die penalty miste. Weer een duikeling van Suarez, wat een valsspeler is dat zeg. Walgelijk.

Bij de twee tegengoals leek Agger wel een beetje op Derijck van Psv. Verkeerd dekken en bij de tweede goal dolde Lukaku hem gewoon.

11 februari 2013 om 23:08

Bij de 2e goal deed Agger alles fout, hij gaf het op en deed helemaal niks.

11 februari 2013 om 23:12

Het is op zich een prima verdediger, maar geen top. Ik vind Skrtel sowieso beter, waarom speelt hij niet gewoon?

En Carragher doet zijn best, is goed in de coaching en het is loyaal dat ze hem nu nog opstellen, maar het beste is er bij hem ook wel vanaf.

11 februari 2013 om 23:17

Zeker, een prima verdediger maar hij gaf de hoop op. Ik weet ook niet waarom Skrtel speelt en Carra wel, Carra speelde desondanks geen slechte wedstrijd.
Het is gewoon balen, Liverpool had genoeg kansen om te winnen.

11 februari 2013 om 23:52

Skrtel is een goede verdediger maar hij maakt (ook) regelmatig foutjes. Het lijkt bij hem alsof hij niet de hele wedstrijd 100% gefocust kan zijn, iig dat viel op bij mij.

11 februari 2013 om 23:09

Er zat anders een briljant aanval bij, bij het hakje van Henderson. Had echt meer verdient. Ik vind Liverpool bijna wekelijks de betere, alleen belonen ze zich zelf niet. Wat dat betreft was vandaag typerend. Maar qua voetbal ziet het er vele malen beter uit dan onder Dalglish.

11 februari 2013 om 23:14

Dat hakje van Henderson niet gezien, wanneer was dat?

Ik zie Liverpool niet iedere week spelen, en ze tikken wel aardig, maar dat houdt op zodra de '16' in de buurt komt. Laatste keer dat ik ze live zag spelen was tegen Arsenal. Het werd 2-2, maar niet om 'biased' te zijn, maar toen vond ik Arsenal een stuk beter voetballen dan Liverpool.

11 februari 2013 om 23:10

Laatste half uur waren net Henderson en Downing gewisseld dacht ik. Deze twee zorgden er in de eerste helft en het begin van de tweede helft voor dat WBA niet kon voetballen door hun goede druk naar voren en door heel nuttig in belang van het team te spelen. Toen Borini en Sterling erin stond was dit gebeurd en had ik de hoop eigenlijks al opgegeven.

Nou was draak van wedstrijd,jammer van Liverpool. Vind nog steeds mooiste club van England. Gerrard miste penalty en gelijk andere kant erin. Heb me voornamelijk heeeeeel erg mateloos geïrriteerd zelfs zo erg. Dat ik op Google naar sport 1 heb gezocht om ergens te kunnen mailen naar de redactie. Dat ze Sierd de Vos al1 maar Barca en Real moeten uitzenden. Wat en hatelijk opmerkingen over Suarez hele tijd duikelaar dit schande voor voetbal en kon wel boek schrijven, wat die allemaal over hem zei. Ja penalty was gemakkelijk gegeven maar als bij barca of real was dan was het gelijk 100% penalty. En over duikelaar aub zeg bij real en barca zijn de grootste acteurs nog beter dan bij Hollywood. Beetje meer respect naar Suarez is wel gepast. Is een van de beste spelers van PL en ja heeft af en toe vervelende trekjes. Maar dat maakt hem zo excentriek en leuk. Als iedereen zelfde is dan is ook niks aan. Maar goed als iemand mail heeft waar ik naar Sierd kan Mailen zou ik heel leuk vinden.

11 februari 2013 om 23:13

Liverpool speelde zeker niet goed maar een draak van een wedstrijd is ook overdreven. En Sierd is gewoon een grote hypocriet. Zijn Barcelona doet niets anders maar dat wordt met de mantel der liefde bedekt. Sowieso is het Nederlands commentaar van een treurig niveau.

11 februari 2013 om 23:49

Daarom pak ik altijd een livestream of hoop ik vanuit het diepst van mijn hart dat Sport1 internet TV het Engelse commentaar gebruikt, dat willen ze gelukkig nog wel eens doen. Die hebben het tenminste over voetbal, waar er in Nederland Emile Schelvissen, Sierd de Vossen etc. die de ballen verstand hebben van voetbal.

Als Liverpool wat georganiseerder speelt dan kost het ook niet zoveel moeite om een kans te creëren, waardoor je makkelijker je kansen afmaakt. De coach moet hiervoor zorgen.

11 februari 2013 om 23:20

Heb ik ook zovaak gehad, maar ik ben het gewend omdat ik fan ben van Liverpool.
Vorig jaar waren er ook wedstrijden dat Liverpool kans op kans op kans krijgt en sterker is, maar toch verliest.

11 februari 2013 om 23:24

Ja dat klopt van vorig jaar, maar dit seizoen is het nog erger aan het worden. Met de juiste coach kan Liverpool zeker voor de top 4 spelen.

11 februari 2013 om 23:37

Ja, thuis tegen United, Newcastle, Stoke City, Wba, City, Aston Villa. Uit bij Sunderland, Everton, Tottenham.
Liverpool verdiende daaruit zeker 20 punten, maar kreeg er slechts 5 !!
Het is gewoon enorm jammer.

Dit had ik niet zien aankomen. Maar ben blij dat Wba weer eens 3 punten heeft gepakt. Leuk dat Lukaku heeft gescoord.

Clarke van WBA de coach wel te verstaan vond vooraf Liverpool de best voetballende ploeg van de PL, ik vond het vooraf al een rare uitspraak en wat gaat hij nu over zij eigen ploeg zeggen dan? Dat WBA de beste is ofzo?

Carragher was vandaag met z'n 84 jaar de beste speler in 't rood.

12 februari 2013 om 00:31

Dat terwijl Carragher een speler is met maar weinig talent maar een enorme workrate... dan is de rest wel heel erg bedroevend lijkt mij.

Suarez zorgt er echt hoogstpersoonlijk voor dat veel mensen Liverpool niet veel gunnen... Na de match tegen Manchester City was ik een beetje onder de indruk van Liverpool (vooral van het samenspel van Suarez en Sturridge) maar nu ben ik blij dat ze verloren hebben. Suarez bezorgt Liverpool echt wereldwijd een slecht imago.

11 februari 2013 om 23:28

Suarez zorgt er persoonlijk voor dat je naar Liverpool gaat kijken. Voor Gerrard met alle respect voor zijn staat van dienst ga je niet kijken. Van Shelvy Downing enz enz enz word je niet warm van hoor. Suarez brengt leven erin zowel positief als soms negatief helaas word dat door veel mensen al1 maar gebruikt om hem te verkrachten!! En niet naar zijn voetballende kwaliteiten en zijn winnaarsmentaliteit woow hij speelt elke wedstrijd alsof zijn laatste wedstrijd is. Daar mogen wij nl. Voorbeeld aan nemen. Maar goed mensen hier kijken al1 maar naar de negatieve kanten daar zijn ze hier goed in. Liever mensen afbranden.

11 februari 2013 om 23:37

Helemaal mee eens. Hij geeft altijd 100%, een enorme drive. Doet alles voor de overwinning. Als Gerrard gescoord had nog met resultaat ook. Die schwalbes krijg je er niet uit, maar ik vind 'm een genot om naar te kijken. Bij. Ajax echt mijn favoriet geweest boven spelers als van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Ibra etc.

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als ik naar de statistieken kijk zonder de uitslag te weten, zou ik echt denken dat Liverpool hier dik met 3/4-0 had gewonnen, maar niks is minder waar.

Liverpool 0 - 2 Wba
Schoten (Op doel): 25(7) - 5(3)
Balbezit: 59% - 41%

Zuur voor de Liverpool fans lijkt me, jammer!

11 februari 2013 om 23:25

Tsja eigenlijk heeft Liverpool te weinig scorend vermogen als Suarez niet scherp is. Tel daar vandaag ook een matige Gerrard bij op en je komt niet verder dan de complimenten voor het positiespel, dat door een heel goed spelende Lucas tot stand kwam.

11 februari 2013 om 23:35

Jammer genoeg heb ik de wedstrijd niet gekeken, maar ik heb begrepen aan de statistieken en de reacties dat het achterin niet goed zat, en voorin ook niet. Als je met zoveel kansen/schoten niet kan scoren, ligt het aan je voorhoede neem ik aan. En aan de andere kant van het veld: met zo weinig schoten van je tegenstander, toch 2 doelpunten incasseren. Dat geeft aan dat je verdedigers en/of je keeper niet goed heeft/hebben gespeeld.

Jammer dat Liverpool zo afhankelijk is van Suarez. Wat als hij geblesseerd raakt of ergens anders naar toe wilt? Gerrard is ook al aardig op leeftijd.

12 februari 2013 om 00:38

Mwah Gerrard wordt dit jaar 33, dan kan je nog wel een paar jaar mee. En in zijn geval wel meer denk ik, hij oogt soepel en heeft dit seizoen nog geen minuut gemist in de competitie.

De verdediging neem ik niet zoveel kwalijk deze wedstrijd, misschien dat Agger een beetje slap verdedigde tegen Lukaku, maar eigenlijk doet een analyse na de 0-1 er niet meer toe, dat was zo'n dreun, vooral in mentaal opzicht, wat de wedstrijd eigenlijk direct besliste. En die goal viel uit een corner die snoeihard werd binnengekopt, volgens mij verloor Enrique zijn man door een handige loopactie van Mcauley.

12 februari 2013 om 00:57

Met aardig op leeftijd bedoelde ik eigenlijk ook rond de 33, maar het klopt dat deze beste man zeker nog een paar jaar door kan. Hopelijk zal zijn niveau niet te ver afzakken, doordat hij te oud wordt.

Oh oke, nee dan zit ik fout. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik oordeel alleen over de statistieken en de reacties.

Echt ongelofelijk dat we deze wedstrijd Niet gewonnen hebben... Zoveel beter terwijl we niet eens goed speelden.. Voor de 0-1 waren de goal attempts 25-0 ofzo plus nog een penalty.. Dat west brom speelde echt schandalig en dan durven ze nog te juichen ook na hun eerste poging op doel... Gerrard dit zijn gewoon momenten dat die penalty dwars door het net moet, niet zon flutballetje.. jonge jonge heel mijn avond is verpest, wat een frustratie

Ik hoef Sierd ook niet meer te horen bij engelse wedstrijden.. Hij loopt alleen maar iedereen te kraken en volgens hem zijn er maar 2 voetbalclubs: Real en Barca

Dit was zooo voorspelbaar dat Lukaku ging scoren vandaag tegen Liverpool. Alleen jammer dat Brunt ervoor had gescoord. Zou nog gekker zijn als hij die winning goal had gescoord in de slotminuten.

12 februari 2013 om 10:20

Mcauley(kopbal) had daarvoor gescoord,niet Brunt.

Suarez zorgt er persoonlijk voor dat je naar Liverpool gaat kijken. Voor Gerrard met alle respect voor zijn staat van dienst ga je niet kijken. Van Shelvy Downing enz enz enz word je niet warm van hoor. Suarez brengt leven erin zowel positief als soms negatief helaas word dat door veel mensen al1 maar gebruikt om hem te verkrachten!! En niet naar zijn voetballende kwaliteiten en zijn winnaarsmentaliteit woow hij speelt elke wedstrijd alsof zijn laatste wedstrijd is. Daar mogen wij nl. Voorbeeld aan nemen. Maar goed mensen hier kijken al1 maar naar de negatieve kanten daar zijn ze hier goed in. Liever mensen afbranden.

Echt sneu dat precies Gerrard moest missen.

Maar Liverpool heeft me avond weer wat humor bezorgd. Bedankt!

11 februari 2013 om 23:39

Haha inderdaad ik denk dat zij de vervanger van comedy central moeten worden .

Het is genieten hoe zo een team altijd voor elkaar krijgt om kansen te missen en alsnog als verliezer uit komen. Die Romelu Lukaku trouwens, doet het al veel beter dan Torres we moeten bij Chelsea gewoon voor de toekomst gaan en hem een kans geven.

Gerrard maakt meer fouten dan wat hij goed deed, wekelijks gebeurt dat. Verder agger, tja wat moet ik zeggen, dramatisch verdedigd, heel duidelijk gewoon dat hij tactisch erg nul is. Vooral middenvelder en verdedigers moeten versterken. Alle respect, maar ik moet toch eerlijk zijn, het werd de tijd dat iemand Gerrard gaat overnemen, hij heeft concurrentie nodig om sterk te maken. Gerrard heeft zoiets van schouderophalend, jammer morgen beter presteren.

Liverpool moet een paar goede aankopen doen om weer de top te kunnen bereiken. Ze hebben al veels te veel geld uitgegeven aan slechte spelers als Downing, Henderson, Carroll etc. Matige spelers moeten worden weggedaan om nieuwe en betere spelers te halen.
Pizszceck zou een topaankoop zijn, maar of die haalbaar is. Dan iemand voor op het middenveld. Ik denk dat Tioté niet zou misstaan. Matiuidi zou ook een goede keuze zijn. M'vila is al weg, anders kon je die ook halen. Liverpool zou evt een linksback kunnen halen. Cissokho, Baines of Pereira zijn zeker geen slechte opties, maar zo slecht is Enrique volgens mij niet.
Met deze opstelling zou Liverpool een stuk beter zijn. Coutinho op #10. Voorhoede is wel twijfelachtig of het zou werken.

Reina
Piszczek
Agger
Skrtel
Enrique
Gerrard
Coutinho
Tioté
Sterling
Suarez
Sturridge

Liverpool had hier natuurlijk wel moeten winnen eigenlijk ook al hadden ze niet superveel uitgespeelde mogelijkheden op de penalty en de kans van Gerrard(+ rebound Borini na). Vond WBA erg stug verdedigen en ze scoorde 2x met eerste maar 4? pogingen op goal....lekker effectief.

wehjoow man liverpool speelde beter vind ik maar ze morsen nu wel 3 punten

Wat een deceptie weer eens voor Liverpool. We kunnen wel blijven roepen dat Liverpool mooi voetbal speelt en eigenlijk weer had moeten winnen, maar als je in 1 seizoen niet eens van een top 10 team kan winnen is dat heel erg triest! Liverpool onwaardig ook. Dit is gewoon gebrek aan kwaliteit. In de Premier League sta je gewoon na 38 wedstrijden waar je hoort te staan en voor Liverpool is dat gewoon plek 7/8. Ik heb al eerder aangegeven Tottenham, Arsenal en zelfs Everton eindigen boven Liverpool dit jaar!

Allemaal leuk en aardig dat ze vinden dat Liverpool het beste voetbal speelt..grapjassen. Als je het beste voetbal speelt, mag je thuis toch echt wel van WBA winnen. Al hebben die trouwens best een aardige ploeg!

12 februari 2013 om 00:52

Dat klopt inderdaad helemaal, WBA is net zo een ploeg als Stoke City. Beide hebben veel minder kwaliteit dan clubs als Chelsea, Man City/utd, Arsenal en Liverpool maar doordat ze elke wedstrijd echt alles geven zijn de grote clubs toch blij als ze met minimaal een punt daar weg komen.

Jammer dat het zo snel zo slecht is gegaan met Liverpool. Je ziet ook duidelijk wat voor een grote rol dat Gerrard heeft voor Liverpool, speelt hij slecht dan slaat het hele team opeens helemaal nergens meer op. Ben benieuwd of ze een opvolger voor hem kunnen vinden want in de wereld van vandaag waar geld belangrijker is dan clubliefde gaat dat best wel moeilijk worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren