Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool komt fout Robertson te boven en rekent af met Arsenal

Laatste update:

Liverpool heeft maandagavond op eigen veld afgerekend met Arsenal. De bezoekers uit Londen kwamen tegen de verhoudingen in op voorsprong op Anfield. Alexandre Lacazette profiteerde van een fout van Andrew Robertson. Nog in de eerste helft stelde de thuisploeg orde op zaken: Sadio Mané en Robertson zorgden ervoor dat het team van Jürgen Klopp ging rusten met een 2-1 voorsprong. Vlak voor tijd werd de eindstand op 3-1 bepaald door invaller Diogo Jota.

Vroeg in de wedstrijd ontsnapte Mané aan een rode kaart. In een poging om Kieran Tierney van de bal te houden plantte hij zijn elleboog na 125 seconden spelen vol in het gelaat van de Arsenal-back. Scheidsrechter Craig Pawson spaarde Mané door een gele kaart uit te delen. De thuisploeg had de wedstrijd vanaf de eerste minuut onder controle, maar kwam na 25 minuten spelen toch op achterstand. Robertson verwerkte een voorzet vanaf de linkerflank ongelukkig, waardoor hij onbedoeld Lacazette vrij voor doelman Alisson zette. De Franse spits raakte de bal niet goed, maar desondanks liet hij de Braziliaanse sluitpost kansloos. Even daarvoor was Trent Alexander-Arnold dicht bij de openingstreffer namens Liverpool; zijn afstandschot werd van richting veranderd en spatte uiteen op de lat.

Hoeveel wedstrijden schorsing had deze actie opgeleverd in de Eredivisie? ??

Geplaatst door voetbalzone op Maandag 28 september 2020

Arsenal kon niet lang van de voorsprong genieten. Al een paar minuten na de 0-1 trok Liverpool de stand gelijk. Pawson pastte uitstekend de voordeelregel toe toen Naby Keïta op het middenveld naar de grond werd gewerkt. De bal kwam terecht bij Mohammed Salah, wiens inzet nog gekeerd werd door Bernd Leno. Sadio Mané stond op de juiste plek om de gelijkmaker binnen te werken. Liverpool stelde in korte tijd orde op zaken en boog de achterstand om in een voorsprong. De voorzet van Alexander-Arnold was te hoog voor Mané, waarna Robertson in de zestien opdook en zijn eerdere fout goedmaakte door de 2-1 achter Leno te prikken. De voorsprong was verdiend, daar Liverpool de bovenliggende partij was en vrijwel de gehele eerste helft de lakens uitdeelde.

Alexandre Lacazette zegt 'merci' na gestuntel in de Liverpool-defensie! ??

Geplaatst door voetbalzone op Maandag 28 september 2020

Virgil van Dijk, die net als Georginio Wijnaldum de hele wedstrijd speelde, zette de lijnen uit in de achterhoede en strooide de volledige wedstrijd met fraaie passes. In verdedigend opzicht kwam hij persoonlijk nauwelijks in de problemen, maar zag hij toch hoe Lacazette in de tweede helft tot twee keer toe vrij voor Alisson opdook. Waar de Franse spits bij zijn eerste kans buitenspel bleek te staan, mocht het team van manager Klopp keeper Alisson bedanken voor een goede redding oog in oog met de Arsenal-aanvaller. Invaller Dani Ceballos had een weergaloze steekbal in huis op Lacazette, maar de spits wist de 2-2 niet te scoren. Aan de andere kant van het veld verprutste invaller Diogo Jota tot twee keer toe een grote kans om de wedstrijd definitief in het slot te gooien. Vlak voor tijd was het alsnog raak voor de Liverpool-aanwinst. David Luiz kopte een voorzet van Alexander-Arnold in de voeten van Jota, die vanaf de rand van het strafschopgebied de eindstand op 3-1 bepaalde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terechte uitslag Liverpool, Lacazette laat maar weer eens zien waarom hij geen topspits is, aardig genoten van een aantal Arsenal spelers met name Elneny die zich echt heeft teruggeknokt bij Arsenal een paar maandjes geleden had niemand dat van hem verwacht. Voor de rest terechte overwinning Liverpool, Alisson laat zien waarom hij een echte topkeeper is, wint vandaag gewoon 2 of 3 punten voor z’n team

28 september 2020 om 23:04

Als Lacazette niet helemaal mee hoeft te verdedigen tot aan zijn eigen 16 dan heeft hij misschien wat meer puf over. Je moet je spits niet zoveel verdedigende taken meegeven joh. Scoort wel 3 keer op rij.

28 september 2020 om 23:15

@jwtw030. Alstjeblieft, geloof die onzin van Yoeri Mulder nou niet.. Gewoon slechte afronding van Laczette. Al had je hem de hele wedstrijd voorin laten staan, dan nog had hij die ballen niet afgemaakt. Is gewoon een gebrek aan kwaliteit en gebrek aan consistentie. Natuurlijk ligt dit verlies niet aan hem, want het is gewoon een gebrekkige teamprestatie. Echter, hij had persoonlijk ervoor kunnen zorgen dat je een puntje steelt. Daarvoor staat hij op het veld. En als je tegen Liverpool 2 van zulke grote kansen krijgt, dan moet je die nemen! Ongeacht hoeveel je hebt moeten lopen.

29 september 2020 om 00:27

Het heeft niks met Yoeri Mulder te maken. Als ik zie hoeveel meter hij mee terug moet om mee te verdedigen en vervolgens zo een sprint eruit trekt dan kan je best uitgeput zijn en slecht afwerken. Neemt natuurlijk niet weg dat die bal gewoon moet zitten, want je speelt niet voor niets bij Arsenal. Het viel me iig op en vind dat je spits zijn energie in aanvallen moet stoppen en niet bij balbezit tegenstander de nr 6 van de tegenpartij moet volgen tot je eigen 16.

29 september 2020 om 12:07

Het is niet alsof hij een doelpuntenmachine is zonder die verdedigende taken. Of dat het kansen waren waarbij vermoeidheid een rol speelde in het missen ervan. Bij Liverpool hebben ze drie aanvallers die hebben laten zien dat te kunnen scoren en te kunnen meeverdedigen. Al is dat voor een Firmino wel een tijdje geleden. Maar punt is, dit is slecht afwerken omdat Lacazette een, voor de top van de Premier League-begrippen, matige spits is.

28 september 2020 om 23:04

Ik dicht Liverpool de grootste kansen toe op een kampioenschap. Simpelweg omdat de concurrentie allemaal niet top is. Vandaag ook terecht gewonnen, al heeft Arsenal inderdaad wel wat kansen gehad.

28 september 2020 om 23:09

Ik denk dat Leicester echt heel brutaal kan gaan doen mbt de titel, ook zou ik City niet zo snel afschrijven en ik denk dat met een fitte selectie Chelsea het Liverpool ook heel lastig kan gaan maken. Ik verwacht van Liverpool niet dat ze weer tegen de 100 punten gaan pakken.

28 september 2020 om 23:49

Chelsea heeft heel veel nieuwe jongens en om eerlijk te zijn betwijfel ik of alle enorme aankopen wel materiaal zijn voor de top. Ik denk dat het tussen City en Liverpool gaat. Die zakken niet zo snel door de ondergrens dat zal Chelsea en United wel vaker overkomen.

29 september 2020 om 10:21

Leicester mee doen om de titel? Dat is echt waan van de dag, en ze waren niet eens geniaal tegen city. Ze hebben daar totaal de selectie niet voor, zeker niet in de breedte.

29 september 2020 om 10:38

@Leicester was niet bijzonder goed tegen City. Die 2-1 was werelds! En die 4-1 was natuurlijk een beauty. De eerste 30 minuten werd Leicester al helemaal vast gezet door City. Het is dat City de counters zo slecht verdedigde en zelf bagger slecht was in de aanval. Hadden ze niet mogen verliezen.

28 september 2020 om 23:10

Bizar dat ze die handsbal van Jota niet afkeurden. Tegenwoordig is letterlijk elke handsbal een overtreding maar deze natuurlijk niet...

Ik ben aan het wachten op Lacazette haatcomments. Overigens, hoe staat de goal van Jota? Die maakt duidelijk hands en aanvallend hands is toch altijd een overtreding? Ik snap werkelijk waar niks meer van de hands regels in Engeland.

28 september 2020 om 22:58

Tsja als je als spits niet kan afronden, waarom ben je dan spits?

28 september 2020 om 23:01

Uitstekende vraag. Stel hij maakte die 2 100% kansen, dan hadden we hier misschien wel 3-3 gespeeld of wie weet gewonnen.

28 september 2020 om 23:01

3e wedstrijd op rij dat ie scoort...

28 september 2020 om 23:05

Waarvan 2 echte cadeaus die zelfs Morata in zijn Chelsea-tijd afmaakte. Natuurlijk moet je die ook maken, maar die maakt Sava Petrov ook nog wel. Voor een spits die bij Arsenal speelt, heeft hij vandaag teveel grote kansen gemist.

28 september 2020 om 23:07

Dan had Liverpool denk ik wel wat meer op zoek zijn gegaan naar doelpunten. Liverpool liet zich door de onmacht van Arsenal in slaap sussen.

28 september 2020 om 23:13

Natuurlijk klopt dat Samcro, maar ook de 3e wedstrijd dat hij kansen mist. En in sommige wedstrijden wordt je dat fataal. Je had hier 1 punt kunnen stelen, maar dan moet je ook klinisch zijn. Daar is de hele tactiek van Arteta op gebaseerd tegen de Liverpools van de wereld, omdat we het voetballend niet kunnen winnen en verdedigend niet kunnen houden op 0. En zelfs jij moet toegeven dat die kansen van Lacazette echt echt mega groot waren... 1 is een slap stiftje die nergens op sloeg en de 2e laat hij al veel te vroeg zien wat hij wil en schiet hij daarom tegen Allisson op. Gewoon beide keren echt zwak afgemaakt.

28 september 2020 om 23:46

Die eerste kans was ook buitenspel, werd laat gevlagd maar die w anders gewoon afgekeurd.

29 september 2020 om 00:32

Maar laat wel 2x 1 op 1 liggen binnen de 5min. Das vrij zwak, geen topspits. Beter auba in de punt en een goeie winger halen. Mss lemar?

29 september 2020 om 11:33

Het klopt dat Lacazette niet de killer is die auba bijvoorbeeld wel is, maar Lacazette is ongelofelijk belangrijk voor Arsenal. Pakt laatste weken vaak toch zijn doelpunt mee, en is met inspelen en balvast houden belangrijk met het vooruit voetballen. Tuurlijk moet hij minstens een van de twee kansen maken, maar we moeten niet vergeten dat Firmino ook al een tijdje niet heeft gescoord. Maar hier horen we weer niks over.

28 september 2020 om 23:00

Nou, geen haatcomments, maar kom op zeg? Hoe kun je die kansen zo inschieten? En bij Ziggo zegt die Yoeri Mulder dan: ''ja hij heeft te veel moeten lopen en was daarom te moe om nog te scoren''. Man man, wat een onzin! Uiteindelijk ligt het niet aan Lacazette dat we verliezen, want we zijn gewoon een stuk minder dan Liverpool. Maar het is wel zuur dat als je zulke mega grote kansen krijgt, dat je die dan niet neemt...

28 september 2020 om 23:02

Wellicht begrijp je mij nu beter dat ik al voor zijn komst riep dat het geen goede spits was terwijl de meeste Arsenal fans mij counterde dat die zoveel scoorde in Frankrijk. Die twee kansen, dat is echt beschamend, dat kan echt niet.

28 september 2020 om 23:06

Tja, als je er zoveel maakt in Frankrijk mag je wel een goede spits genoemd worden. Toen zou je niet verwachte dat hij zo'n kansen zou missen.

28 september 2020 om 23:09

Achja het is met spelers uit de Franse competitie toch altijd een gokje blijkt maar weer. Een speler als Pepe speelde de Franse competitie aan flarden maar kan bij Arsenal geen potten breken terwijl een speler als Hazard dat wel deed bij Chelsea. Het voelt tegenwoordig gewoon als een coinflip wanneer spelers naar de PL komen want bijna geen enkele speler is een gegarandeerd succes meer.

28 september 2020 om 23:12

Het zegt vaker iets meer over de Franse competitie inderdaad. Pepe had trouwens één goed seizoen, maar als Arsenal naar de Afrika Cup had gekeken, hadden ze hem direct weer kunnen doorstrepen.

28 september 2020 om 23:15

Ach schei toch uit man Laca is gewoon een goeie spits, dat hij die kans mist is denk ik een dingetje van zelfvertrouwen. Het lijkt me ook vervelend als spits om telkens maar in de 60/70 minuut gewisseld te worden, hij weet bij elke kans die hij mist dat Nketia die echt nog een paar klassen te kort komt zich al warm mag gaan lopen. Zelfs een spits van Dordrecht maakt zulke ballen af, dit is echt geen kwestie van onkunde, deze bal heeft ie in zn carriere al 100x gescoord

28 september 2020 om 23:48

Onzin cr7_arsenal. Als hij deze bal al 100x in zijn carrière heeft gescoord, dan moet hij hem nu ook kunnen scoren. En gebrek aan zelfvertrouwen? Sinds de start van het seizoen een basisplaats, vorige potten gescoord, deze pot ook gescoord. Hoeveel meer zelfvertrouwen moet hij hebben? Nee, dit zijn gewoon slecht afgemaakte kansen van een spits die uiteindelijk niet klinisch genoeg is. En nee, ik zeg niet dat dit verlies door hem komt.

29 september 2020 om 09:33

Valt me trouwens ook echt op dat hij de bal heel vaak slecht raakt. Vorig seizoen maakt hij een aantal doelpunten waarvan je denkt toemaar, maar in de herhaling zie je dan hij 'm helemaal verkeerd raakt. Ook vandaag weer. Geen idee wat het met die man is. Dacht dat dit een killer was, maar heeft toch echt laten zien dat hij dit is.tegen mindere ploegen met Laca in de spits snap ik, dan kun je wel beter voetballen. Als je gaat counteren dan knal Auba daar maar neer. Die had er 2/3 gemaakt vandaag.

28 september 2020 om 23:08

De regel is aangepast. Aanvallend hands is niet altijd een overtreding, enkel wanneer er een grote kans uit voorkomt of er wordt gescoord zoals hier het geval. Hij had dus niet mogen tellen, maar de regel is dus sinds dit jaar niet meer aanvallend hands is een overtreding. Kleine nuance

28 september 2020 om 23:12

Oke bedankt voor de toevoeging. Maar de goal had dus hoe dan ook niet mogen tellen. Ach ja hoe dan ook zouden we verloren hebben. Een 2-1 ziet er alleen een stuk beter uit dan een 3-1.

28 september 2020 om 23:30

Dat was ook het geval bij de 3 3 van vhelsea de hands van havertz het lijkt gewoon politiek de var in england maarja arsenal en var gaat natuurlijk nooit samen los daarvan mag je natuurlijk nooit afhankelijk zijn van de var

29 september 2020 om 12:16

Mwah, het is ondertussen seizoen 4 aanmodderen met die kerel, op een gegeven moment word zelfs ik moe ervan om continu aan te geven dat ie niet goed genoeg is. Het mag nu wel duidelijk zijn. Ik raakte meer geïrriteerd door de enorme fouten bij de 1-1 en de 2-1 en deed de tv uit bij de 3-1, wat kennelijk ook nog een handsbal was. Dus ja, dan heb je die nieuwe regels en maken ze er niet eens gebruik van. Dat is stom. Liverpool is andere level, maar dit is een stomme manier om te verliezen, want i.t.t. de vorige twee potjes tegen Liverpool ging deze om het echie.

Alleen laatste halfuur kunnen zien en was niet best. En aan de reacties te lezen was het al heel de wedstrijd zo. Trouwens ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat Pepe een grote flop is geworden, waarom kwam Saka niet erin?

28 september 2020 om 22:59

Waarom is dat nu duidelijk? Ik geef hem nog even de tijd. Waar ik me wel enorm aan erger bij die jongen is zn inzet. Slap, traag en dom. Hoop dat Arteta dat eruit krijgt, maar ben toch bang dat Pepe iemand is met heel veel talent in zn voeten, maar niet in zn hoofd.

28 september 2020 om 23:06

Tijd? Dit is nu zijn tweede seizoen en hij heeft 80 miljoen gekost. Zelden maakt hij indruk, het is zoals je zegt ook zeker zijn inzet maar heb het wel beetje gehad. Ben bang voor Gervinho 2.0. Die was ook snel met zo en nu leuke acties maar voor de rest was het niks. Ik krijg zo'n gevoel ook bij Pepe.

28 september 2020 om 23:08

Omdat ik vind dat je een speler niet af kunt rekenen op een seizoen zoals vorig seizoen. Je komt in een ploeg waar het totaaaal niet loopt en er het hele jaar totaal geen idee achter zit. Erg lastig voetballen.

28 september 2020 om 23:14

Ik irriteer me aan Maitland-Niles, heeft letterlijk niets goeds gedaan vandaag. En Lacazette man man man.

28 september 2020 om 23:18

Die mogen ze van mij ook nog steeds verkopen.

28 september 2020 om 23:25

Inderdaad, Pepe echt een Gervinho 2.0 je hebt gewoon van die spelers die als ze de bal krijgen beginnen te dribbelen dat ze altijd gevaar stichten (Sterling, Mane, Son, Mahrez etc.) en je hebt spelers die de bal krijgen en maar iets doen en je hoopt dat het gevaarlijk wordt(Pepe, Gervinho, Walcott etc.)

29 september 2020 om 09:30

Precies, terwijl Pepe qua talent/voetballen niet minder is dan de spelers die jij opnoemt. Het grote probleem bij hem is echt het verstand en de mentale kracht. Domme keuzes, slap voetbal, slap de duels in en noem maar op.

28 september 2020 om 23:00

Liverpool hield Arsenal veel te lang in de wedstrijd, maar het krachtsverschil was erg duidelijk.

28 september 2020 om 23:02

Die Saka heb ik maar een paar keer kunnen zien, maar die kan echt voetballen he? Ik was meteen overtuigd. Ook door de energie die hij in de wedstrijden gooide. 'Echte premier league voetballer', dacht ik toen. En ook dat jullie goud in handen hadden. Waarom speelt hij niet meer wedstrijden, denk je?

28 september 2020 om 23:18

Hij speelde vorige wedstrijd nog in de basis en de 1e wedstrijd nog als invaller. We moeten nog steeds niet vergeten dat hij pas 18 jaar is hè. En voor deze wedstrijd was het ook een tactische ''aanpassing'' door hem niet op linkerwingback te zetten. AMN stond daar, omdat Salah vrijwel altijd naar zijn linker naar binnen draait. Daarom stond de rechtsbenige AMN daar. Niet dat het heeft geholpen, maar er zat dus wel een idee achter.

28 september 2020 om 23:45

@ Jackieboy10 , bedankt! Holy shit is hij pas 18? Dan ben ik echt zwaar onder de indruk. Zie zijn naam eigenlijk nooit op de golden boy lijstjes langskomen of besproken worden hier op VZ, maar als Saka geen talent van de buitencategorie is weet ik het ook niet meer.

28 september 2020 om 23:50

Hij is 19, ik zat er 1 jaartje naast! Maar alsnog. Nee, dat vind ik persoonlijk ook vreemd. Dat zal ook komen omdat Arsenal als team slecht presteert, waardoor het misschien minder in het oog springt. Maar inderdaad, buitencategorie. En zo volwassen ook! Linksback, linksbuiten, aanvallende middenvelder je noemt het maar. Op elke positie speelt hij zonder te klagen en speelt hij goed!

28 september 2020 om 23:03

Het eerste half uur was een stuk erger, geweldige eerste helft van Liverpool.

We hebben vooralsnog een dosis geluk nodig om Liverpool te verslaan. Helaas vielen die dingen, zoals de elleboog van de week na 5 minuten van Mané, deze wedstrijd totaal niet onze kant op, en dan komen we nog tekort tegen dit niveau. Liverpool duidelijk lessen geleerd van de vorige 2 wedstrijden tegen ons, met name de eerste helft gaven ze eigenlijk niks weg terwijl ze Arsenal het omschakelen onmogelijk maakten. In de tweede helft aardige verbetering waar we eigenlijk gewoon 2x moeten scoren maar dat nalaten. Hopelijk lessen leren hiervan, ook voor Arteta met betrekking tot bepaalde spelers.

28 september 2020 om 23:53

Ik snap niet dat mensen de intentie van Mane niet zien. Hij probeerde, zoals hij dat bij elk duel doet, zijn tegenstander op afstand te houden. Nu raakt hij hem in het gezicht, maar dit doen de spelers in de PL bij bijna elk duel. Die commentator snapte niet dat Mane gebaarde dat hij zijn schouder raakte en mensen gaan daar lekker in mee.

29 september 2020 om 11:38

Dat komt, omdat je Mane ziet draaien en zijn gesloten vuist in het gezicht van Tierney gaat, terwijl dat hij ook nog eens naar zijn tegenstander kijkt. De intentie was er zeker wel om hem te raken, maar of het op deze manier bedoeld was is voor iedereen een vraag.

29 september 2020 om 12:20

Ik snap niet dat mensen telkens wijzen naar intentie om een overtreding waar je makkelijk rood voor kan geven goed te praten. Ja, oeps, per ongeluk, jammer joh, van het veld af. Zo zou het moeten. Maar mensen blijven klagen en laten hun bias daarin zien onder het mom van het spel puur houden of zulke onzin.

Arsenal ronduit zwak. Ik had er meer van verwacht. Laca geen echte killer. Liverpool verdiende winnaar.

Arsenal was niet best vandaag, Liverpool was ook niet heel overtuigend, maar de meest bepalende man op het veld was toch de scheidsrechters. En is er hier iemand die mij de handsregel uit kan leggen? Hoe kan het dat de handsballen van Havertz en Jota wel mogen, maar Spurs zo'n belachelijke penalty tegen krijgt? Want er is volgens mij echt geen pijl meer op te trekken. Is het niet een idee om te stellen dat als je voordeel hebt van de handsbal dat het dan een overtreding is?

28 september 2020 om 23:01

Is het onthutsend zwakke spel van Arsenal niet gewoon meest bepalend? Zeker in de eerste helft zat er echt he-le-maal niks in. Iedere keer weer proberen op te bouwen, maar na maximaal 3 passes de bal al weer kwijt.

28 september 2020 om 23:05

Echt belachelijk, en een keeper die in de 91e minuut bij een 1-3 stand de bal van de 5 meter lijn naar de verdediger op de achterlijn passt, wat verschrikkelijk dit.

28 september 2020 om 23:05

Een elleboog niet bestraffen met rood na anderhalve minuut heeft enorm veel effect op een wedstrijd, en helemaal als die speler die dan al niet meer op het veld had mogen staan daarna nog scoort ook. En dan een goal waarbij het toch enorm sterk lijkt op aanvallend hands die mag blijven staan, dat heeft volgens mij ook een groot effect. Arsenal verdiende hier absoluut niet om te winnen, maar je kan niet ontkennen dat jullie vandaag enorm veel geluk gehad hebben.

28 september 2020 om 23:07

Ik vond het geen rood. Het was nog wel een vrij natuurlijke manier om iemand met je arm weg te duwen naar mijn idee.

28 september 2020 om 23:09

Waarom ga je nu weer in op dit soort dingen? Ze bespreken hier het spel van Arsenal en het enige wat jij weer doet ik wijzen op dingen die geen zak met het spel te maken hebben.

28 september 2020 om 23:11

Het was geen eleboog, eerder een lompe duw. Maar met een beetje pech is het indd rood. Voor de rest was die goal van Jota niet meer bepalend. Arsenal leek het toen al lang te hebben opgegeven. Zonder geluk had Arsenal deze wedstrijd overigens helemaal niet gescoord.

28 september 2020 om 23:11

@Lierse1997, de bal was nog 2 meter weg en Mane is niet de grootste. Als er iets een 100 procent bewust uithaal met de arm was dan was dit het wel...

28 september 2020 om 23:25

Een uithaal was het toch niet? Hij duwt met zijn arm en zijn elleboog raakt dan Tierney. Maar er was geen sprake van een slaande beweging, eerder van een wegduwende.

28 september 2020 om 23:27

@stravven ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt hoor... Als Mane daar rood krijgt, is het gewoon zwaar bestraft. De rest van de wedstrijd was Arsenal gewoon mega kansloos. Op die twee gruwel kansen van Laca na.

28 september 2020 om 23:57

Als je zelf gevoetbald hebt dan snap je toch dat hij de speler wilde afhouden? Dit is geen elleboogstoot. Ik vind dat je echt onderscheid moet maken tussen bewust uitdelen en per ongeluk (lomp) iemand raken. Intentie is gewoon erg belangrijk.

28 september 2020 om 23:01

Ook dat (laatste) is weer subjectief. Ik vond altijd aanvallend hands een overtreding juist heel fijn. Maar blijkbaar houden ze van discutabele beslissingen, want ze hebben er dus weer een rare draai aan gegeven.

28 september 2020 om 23:02

Er is inderdaad geen touw aan vast te knopen, want dit is aanvallend hands. Persoonlijk vind ik het trouwens goed dat voor dergelijke dingen goals niet afgekeurd worden, maar volgens de regels zou het toch wel moeten dacht ik.

28 september 2020 om 23:04

Vooral Havertz die afgelopen weekend de bal binnen hield met zijn arm, en hier Jota die de bal helpt controleren is toch echt voordeel halen uit het gebruik van je handen.

28 september 2020 om 23:06

Havertz heb ik niet gezien, maar dit was inderdaad de bal met de arm meenemen. Gewoon heel vreemd, want in de PL wordt er normaal voor elke millimeter gekeken en dit soort overduidelijke dingen worden dan over het hoofd gezien.

28 september 2020 om 23:10

West Brom kon zich echt bestolen voelen, twee dubieuze goals van Chelsea goedgekeurd om het 3-3 te laten eindigen. de 3-2 leek voort te komen uit een overtreding van Azpiliqueta, de 3-3 had de handsbal van Havertz die vooraf ging. Maargoed, de arbitrage, zowel op als naast het veld, heeft deze speelronde zoveel vreemde beslissingen gemaakt dat het gewoon lijkt alsof ze een kwartje opgooien om te kijken of iets een overtreding is of niet.

28 september 2020 om 23:23

En als Liverpool er geen 3 had gemaakt, had Arsenal hier gewoon gewonnen he...

28 september 2020 om 23:32

Hahaha, precies. Er wordt gedaan alsof we ook maar enige aanspraak maakten op een overwinning. Gewoon snel vergeten, verloren bij de kampioen. Waar hebben we t over?

28 september 2020 om 23:57

Tenminste geen 5-0 onderuit gegaan, je kan zien dat we aan het terugkrabbelen zijn. Op naar Sheffield.

29 september 2020 om 09:24

Volgens mij is er niemand hier die zegt dat Arsenal iets verdiende. Maar eerlijk, begrijp jij de handsregels nog Samcro? Want ik heb echt geen flauw idee wat tegenwoordig wel en geen hands is.

29 september 2020 om 12:21

Spurs had een penalty tegen moeten krijgen, doelpunten van Abraham (na hands Havertz) en Jota hadden afgekeurd moeten worden. De reden waarom het zo liep, is omdat Engelse scheidsrechters oprecht de slechtse van de wereld zijn.

Volgende pot beginnen met Ceballos, bracht wat. Luiz en Willian mogen terug naar Brazilië, waar-de-loos.

28 september 2020 om 23:07

een beetje overdreven opmerking over willian. Die kwam simpelweg niet in het spel voor door de sterke verdedigers van liverpool, met name zijn directe tegenstander robertson. Weinig loopacties maar eenmaal aan de bal deed willian het niet slecht. David Luiz daarentegen wint weliswaar veel kopduels, maar aan de bal zeker dramatisch. Telkens weer proberen op te bouwen samen met Leno en Holding. Belachelijk dat ze dat 90 min volhielden. Ze zijn er maar 1x goed uitgekomen

29 september 2020 om 09:31

Helemaal mee eens. En waarom lees ik hier niets over het dramatisch wegkoppen door het midden van Luiz bij de derde goal. Als eerst moet ie die bal al laten lopen en als tweede moet die bal of naar buiten of ver over de 16 door het midden. Man man man zo maak je nooit een kans in de PL met dit soort clowns.

Liverpool was oké, Arsenal niet normaal slecht. Als lacazette gewoon een normale spits kan zijn sta je 3-2 voor, maarja het blijft een choker eerste klasse.

29 september 2020 om 00:00

Je lijkt nu te vergeten dat Liverpool ook kansen had en dat Liverpool waarschijnlijk een tandje zou bij schakelen als Arsenal de 2-2 zou maken.

Lekkere driepunter ! Salah mag toch wat minder egoïstisch soms zijn, blijft ie van de bal af had Jota al eerder geprikt

29 september 2020 om 00:55

Je ziet dat hij volledig gefixeerd is op de bal, hij heeft Jota gewoon totaal niet gezien en was volledig in de veronderstelling dat die bal op hem bedoeld was. Dus niet zozeer egoïsme, maar meer een kwestie van heel slecht het overzicht gehouden.

Denkt dat na die twee vorige 'overwinningen' tegen Liverpool ons krediet toch wel een beetje op was. Verdiende overwinning van Liverpool, alhoewel het toch een cadeautje of twee van de arbitrage kreeg. Maar goed, voetbal is soms mazzel, en vandaag was Liverpool overduidelijk de betere een beetje mazzel.gefeliciteerd, scousertjes!

Lacazette, wat een levende meme. Doet me denken aan Morata. Voor Arsenal geen man overboord, en als City nu om de zoveel tijd klop gaat krijgen van de Leicester’s van de wereld, denk ik wel te weten wie er weer solliciteert naar een kampioenschap.

28 september 2020 om 23:01

Liverpool is tot nu toe ook verre van overtuigend. Zeker achterin staat het nergens naar, zag je vandaag ook.

28 september 2020 om 23:02

Defensief zijn ze inderdaad echt vrij zwak. Al speelde Allison wel gewoon een goede pot.

28 september 2020 om 23:14

Dat is dus het vervelende, ze hebben nu al 2 top 6 ploegen gehad en daarvoor hoefden ze niet eens te overtuigen. Dat dat dan vooral mogelijk wordt gemaakt door Christensen en Lacazette dan even daar gelaten. Pep heeft z’n verdediging ook niet op orde, Chelsea is nog een half vreemdelingenlegioen, United speelt slecht, Arsenal moet van te ver komen, Spurs niet constant genoeg.. Dan kan Liverpool het wel maken om af en toe te schutteren achterin, zeker als ze er dan alsnog met de punten vandaan gaan.

28 september 2020 om 23:29

Als Arsenal gewoon eens een beetje gaat voetballen dan maak je gewoon kans op de overwinning. Die paar keer dat Arsenal door de as voetbalt, waren ze gelijk levensgevaarlijk. Maar ja, Arteta stapt niet af van deze waardeloze opstelling, die gelijk staat aan afbraakvoetbal.

29 september 2020 om 00:04

Ik denk dat je onderschat hoe lastig het is om dat te doen tegen een ploeg die zoveel beter is. Liverpool speelde af en toe de bal rustig rond alsof het een hersteltraining was. We moeten niet vergeten dat Arsenal drie keer op goal heeft geschoten en Liverpool 9 keer op goal en 10 niet op doel.

29 september 2020 om 09:17

Natuurlijk is het niet makkelijk tegen Liverpool, maar Arsenal maakte het ze ook makkelijk. Kijk eens naar dat druk zetten. Liverpool doet dit bv op de juiste momenten en dan vol. Arsenal doet dit af en toe een beetje, dan rent die een keer, dan huppelt die een beetje. Middenveld doet dit vervolgens niet en Liverpool speelt de bal nog makkelijker rond dat op de training.ik heb het idee dat Arsenal ook echt iemand in het veld mist die dit kan aansturen. Zo moeilijk is druk zetten niet, maar je moet dit wel als team doen. Als ik dan naar de spelers van Arsenal kijk, dan zit daar niemand tussen die de kwaliteiten heeft om dit te doen.

29 september 2020 om 12:23

Tsja, je kan voetballen tegen Liverpool, maar je hebt kans dat je dan met 7-2 verliest ipv 2-1. Zij kunnen ook makkelijk counteren en veel beter dan wij. En wij kunnen daar absoluut niet mee omgaan.

28 september 2020 om 23:02

Ik had al een verlies ingecalculeerd, aangezien we gewoon nog bij lange na niet op het niveau van een Liverpool zitten. Als Liverpool nog voor de titel speelt, hebben wij als Arsenal zijnde gewoon geen kans. Uiteindelijk is het dan wel een beetje zuur dat we hier een punt hadden kunnen stelen en dat niet doen. Dat is iets dat je op dat moment moet doen! Lacazette scoort nu 3 wedstrijden op rij, maar mist ook weer ontzettend veel kansen. Hij is gewoon niet klinisch genoeg, wat echt vervelend is. En in deze wedstrijd is het wel echt schrijnend hoe hij die 2 1vs1 situaties afrondt...

28 september 2020 om 23:18

Liverpool speelt nu zeker voor de titel en Arsenal was allesbehalve kansloos hoor. Die kansen van Lacazette vond ik groter dan die 3-1 van Jota. Ik weet hoe het voelt, gelukkig speelt dat gevoel tegenwoordig op de een of andere magische manier weer voor Juventus.

28 september 2020 om 23:53

Haha ja, maar dat is dus het klinisch kunnen zijn. Dat kan Lacazette niet. Die kansen waren immens groot! Dat is een klein beetje het frustrerende. Maar een verlies was hier wel gewoon terecht. Liverpool was beter en ik had nooit het gevoel dat we aanspraak maakten op de overwinning. Het is alleen zuur dat je hier dus een punt had kunnen stelen en dat je dat nalaat.

Niet echt een hoogstaande pot. Liverpool veel de bal, maar ook niet op hun best. Vond ze achterin ook enorm kwetsbaar. Een lange bal erover en er komen 3 a 4 dikke dikke kansen uit voor Arsenal.

Verder snap ik geen zak van dat voetballen bij Arsenal. Het druk zetten is maar half half en dat uitvoetballen overdrijven ze ook enorm. Nu ging het vandaag een aantal x net goed, maar zo ga je nog veel doelpunten tegen krijgen. Het idee is goed, maar af en toe...

28 september 2020 om 23:03

Het ergste is dat het meerendeel van die momenten kwamen door Luiz, terwijl die juist sterk in de passing zou zijn. Bijvoorbeeld in de eerste helft passt ie een bal 5 meter naast de man terwijl hij 2 opties heeft en in de tweede helft dribbelt langs de eigen 5 meter lijn om vervolgens Holding een harde zaadbal te geven over 5 meter. Het is een dun lijntje, want de goal van Laca komt er ook uit voort.

28 september 2020 om 23:12

Vond Holding nog een stuk erger en ook Leno was alles behalve zeker. Sloeg toch ook nergens wat ze soms aan het doen waren?
Het ergste is nog dat ze na 3x overspelen de bal alsnog naar voren rammen, deze komt bij Liverpool en zij kunnen direct 40 meter naar voren omdat de verdedigers van Arsenal nog in de 16 staan..

28 september 2020 om 23:33

Tierney speelde ook dramatisch. Maar goed, Xhaka ook, Willian ook, Auba ook, Laca ook. En dan sla ik er volgens mij nog 5 over.

Mane die rood had moeten hebben en de goal van Jota waarbij de bal hem duidelijk op zijn arm raakt en het dus hands is, maar de VAR kijkt er niet eens naar. Het wordt weer hetzelfde verhaaltje dit seizoen vermoed ik.

28 september 2020 om 23:04

Denk dat het geen hands is. Maar lichaam rechts. Vandaar. Dat is mijn eerste kijo erop maar wil het nog wel even beter terugzien.

28 september 2020 om 23:06

Blijkbaar is de regel dat als je de bal via je lichaam op je arm krijgt dat het geen hands is. Maar zowel dit weekend met Havertz als vandaag met Jota halen ze absoluut voordeel uit het gebruik van hun hand.

28 september 2020 om 23:05

Jij mag echt niks over de VAR zeggen na de 1e weken van dit seizoen. United heeft haar VAR mazzeltjes voor het hele seizoen alweer gehad. Maar goed. De haat is groot I get it. Jaren lang ons kunnen uit lachen als we net de EL haalde. Nu zit je zelf in dat schuitje en zij wij de gebeten hond.

28 september 2020 om 23:08

Hoezo mag je de VAR niet bekritiseren? Mogen mensen die fan zijn van Newcastle niet kritisch meer zijn omdat ze die belachelijke penalty mee kregen, een waar heel veel fans van Newcastle ook absoluut heel kritish op zijn? Nee, je hebt voordeel gehad dus jouw mening telt niet meer.

28 september 2020 om 23:10

Zoiets. Mensen zeuren alleen maar over dat Liverpool VAR beslissingen mee krijgt. Maar als je de ratio erbij pakt van VAR beslissingen is United de club die er het meest profijt uit haalt qua punten.

28 september 2020 om 23:15

Maar de meeste mensen hier geven ook niet Liverpool de schuld, maar de VAR en de scheidsrechter. Welke club je support neemt niet weg dat je over een belachelijke beslissing mag zeggen dat het een belachelijke beslissing is. Als je het over de VAR en vreemde beslissingen wil hebben denk ik dat na dit weekend vooral Spurs, West Brom, Brighton en United en Arsenal mogen praten, en dat mensen die voor Liverpool zijn ook niet echt veel mogen zeggen. Want de penalty die United tegen kreeg was ook gewoon belachelijk. Niet zo erg als die voor Newcastle, maar nog steeds absoluut geen penalty. Maargoed, bij deze mag jij nu ook niets meer opmerken op de VAR want Liverpool heeft er vandaag voordeel van gehad. Is dat ook weer geregeld.

28 september 2020 om 23:25

Hoezo betrek je United hierbij? Lekker typisch. Overigens neem ik aan dat je het hebt over de penalty tegen Brighton die gewoon terecht was?

Pepe is wegegooid geld geweest , Jota gelijk even goaltje meegepakt, lekkere start. Met dat gestuntel van Chelsea en City zie ik nog geen uitdager die het Liverpool moeilijk gaat maken.

Ondanks de voorsprong het begin niet verrast met deze uitslag, aub volgende pot met ceballos beginnen en zsm Aouar binnenhalen want het gebrek aan creativiteit in dit team is echt triest.

Xhaka zwak, Holding niet goed genoeg. Mane geweldige speler. Liverpool terechte overwinning, heel sterk en enorm snel met de pressing. Wel duidelijk dat wij kwetsbaar zijn als we snel onder druk gezet worden. Tierney vond ik ook matig. Verder verwacht resultaat, nu transfers afronden.

28 september 2020 om 23:23

Het is gewoon belachelijk dat Arteta de keeper en verdediging van Arsenal wil laten voetballen. Leno is met zijn voeten heel zwak en Holding kan helemaal niet voetballen. Elke doeltrap eindigde in een één tweetje van Leno met een lange bal erachteraan. Ik snap dat je de opbouw erin wil brengen, maar als het niet werkt moet je een plan B hebben.

28 september 2020 om 23:27

Ik denk dat Leno dit plan zelf trekt, het gebeurt nu al steeds, onder 3 verschillende coaches. Maar toen Martinez onder de lat stond gebeurde het echt zelden

28 september 2020 om 23:34

Toen gebeurde precies hetzelfde.

28 september 2020 om 23:43

Toen gebeurde niet hetzelfde, je zag vaak dat Martinez iedereen naar voren sturen en de bal in een keer lang naar de vleugels speelde

28 september 2020 om 23:54

Totaal niet. Je zag letterlijk in de community Shield begin dit seizoen Martinez nog met 3 tegenstanders in eigen 16 de bal nog slechts 3 meter verder naar de eigen verdediger speelde..

28 september 2020 om 23:39

Het is alleen helaas wel weer pijnlijk duidelijk geworden hoe ver weg we nog zijn... Zoveel spelers die eigenlijk gewoon niet niveau hebben. Daarbovenop nog deze __waardeloze__ 343 opstelling waardoor je met 2 tegen 3 centrale middenvelders speelt. Ik zie het alweer somber in.

Stravven, wat heb jij een gekleurde bril op zeg. Lachwekkend bijna. N.a.v. jouw reacties in het live meepraten.On: Liverpool oppermachtig. Geweldig dat Jota meteen zijn 1e goal maakt. Ook fijn voor Robertson dat hij zelf zijn fout heeft kunnen goed maken.

Nieuwe coach, nieuw seizoen, en nog steeds de zelfde frustraties. Dit Liverpool is echt geen ploeg waar voor je als Arsenal zo defensief moet spelen. Kijk wat Leeds doet tegen dit Liverpool. Leno wat een flutspeler is dat zeg, hoe kun je Martinez verkopen en deze clown opstellen. Zorgt constant voor rare situaties door zn geforceerde opbouwen. Onder Emery gebeurde het, onder Ljunberg en nu onder Arteta weer. Dacht eerst nog dat het onderdeel was van de tactiek. Maar toen Martinez onder de lat stond zag ik dit zelden tot nooit.

Arsenal werd compleet weggespeeld, als zelf auba afwezig is, dan weet dat de tegenstander van absurd niveau is. Blijf me steeds er over verbazen dat zelfs vlak voor tijd, met de krappe 2-1, liverpool blijft aanvallen. Onder het motto; aanval is de beste verdediging.

28 september 2020 om 23:04

Compleet weggespeeld? Liverpool was toch ook helemaal niet overtuigend? Daar ging me toch ook veel fout en met name achterin erg kwetsbaar.

28 september 2020 om 23:07

Enige wat niet overtuigend was was 1 momentje van Robertson. De steekbal van Ceballos was gewoon heerlijk. Wat heeft Arsenal naast die ene kans gecreëerd? Niks. Precies. Het veldspel is om te janken en Liverpool was op 60/70% heer en meeste over dit zwakke Arsenal.

28 september 2020 om 23:07

Enige wat niet overtuigend was was 1 momentje van Robertson. De steekbal van Ceballos was gewoon heerlijk. Wat heeft Arsenal naast die ene kans gecreëerd? Niks. Precies. Het veldspel is om te janken en Liverpool was op 60/70% heer en meeste over dit zwakke Arsenal.

28 september 2020 om 23:08

In de eerste helft had Arsenal echt niets in te brengen.

28 september 2020 om 23:15

Arsenal was ook zwak, maar heeft evengoed 4 dikke kansen gehad. Liverpool had veel de bal, maar vond ze ook echt niet super. Leuk dat je zegt dat ze op 60/70% speelde, misschien was het daarom ook niet zo goed.

29 september 2020 om 06:08

4 dikke kansen? 1 werd afgevlagd voor buitenspel, de ander was buitenspel van Maitland-Niles dus.. dan blijft de kans van Lacazette over. 1 kans gehad en 1 goal door een fout. That's it.

29 september 2020 om 08:40

2x Laca, beide keren geen vlag. Maitland Niles was idd buitenspel, Auba op het laatste nog, maar die legt de bal zo debiel breed. Was echter ook een dikke kans. En tja, die fout van Robinson is een fout, maar wel kans nr 4. Die maken ze dus.

Tsja Arsenal, teveel B spelertjes zeg. Arteta denkt poeh waar ben ik belandt. Vreemd dat je niet eens onder de druk kunt uitvoetballen. Bewegen zonder, goed positioneren en steeds de 3e man zoeken in de passing maar niets ervan. Met Ceba erbij ging het wel wat beter. Liverpool was sterk, de drive, zeer netjes. Verdiend gewonnen. Maar als Arsenal en met name Laca klinisch was geweest had het anders kunnen lopen.

28 september 2020 om 23:07

@sociofan1. Tja, ik had niets anders verwacht want wij zitten gewoon niet op het niveau van Liverpool. Wat mij dan wel tegenvalt, is dat als je zulke mega grote kansen krijg je ze niet pakt...!! Je had hier gewoon een punt moeten stelen. Verdedigend was het wederom zwak, maar ook bij Liverpool was de verdediging niet je-van-het. Een steekballetje en de hele verdediging was weg. Daar hadden wij meer van moeten profiteren! Dus n.a.v. de wedstrijd is het ietwat zuur, maar van tevoren had ik ook geen punten verwacht hier. Dus voor de rest van het seizoen is het niet relevant in mijn optiek. We moeten de punten pakken uit en thuis tegen de ploegen buiten de traditionele top 6 en tegen de top 6 de thuiswedstrijden de winst binnen halen en proberen uit een puntje te stelen.

28 september 2020 om 23:25

Met deze opstelling speel je met 2 technisch gebrekkige verdedigende middenvelders tegen de 3 middenvelders van de tegenstander. Als je dan iets wil gaan doen wat met voetbal te maken heeft, ben je kansloos. De 2 vrije mensen van je ploeg worden de links en rechtsback, wat niet de mensen zijn waarvan je enorm veel creativiteit kan verwachten. Als Arsenal gewoon weer eens 433 gaat spelen, met Tierney links, Bellerin rechts, daarvoor Ceballos en Xhaka, dan kan je in ieder geval weer gaan voetballen.

Liverpool een paar maatjes te groot voor Arsenal. Al heeft Liverpool hun beste voetbal niet moeten bovenbrengen. Arsenal een paar kleine prikjes in de 2de helft , maar met dank aan Allison toch niet in de problemen gekomen. Zeer sterke invalbeurt van Jota trouwens.

Trainingspotje voor Liverpool dat het op 50% nog makkelijk kon doen. Arteta probeert te voetballen met spelers die dat eigenlijk niet zo goed kunnen.

28 september 2020 om 23:18

Ga fietsen met je "trainingspotje"
Ja Arsenal was echt slecht maar voor hetzelfde geld maakt Lacazette die 2-2 en dan was het een andere wedstrijd.

28 september 2020 om 23:21

Probeert te voetballen? Het enige wat er een beetje is ingeslopen, is het rondtikken van achteren met 5 verdedigers en een keeper. Verder wordt continu het middenveld over geslagen. Arsenal moet zich schamen, het leek nergens op. Ik snap dat Arteta ondertussen wat krediet heeft, maar dit afbraakvoetbal slaat nergens op. Dit zal ik van een aantal supporters niet mogen zeggen maar; hij heeft een paar grote wedstrijden gewonnen, met zat geluk. Dit is echt weer een topwedstrijd, en Arsenal wordt gewoon 100% weggespeeld.ga weer gewoon eens met drie middenvelders voetballen en probeer kansen te creeeren door de as. Dit is gewoon Stoke City voetbal, maar dan met Arsenal.

28 september 2020 om 23:40

Het middenveld wordt overgeslagen omdat we daar te weinig kwaliteit hebben lopen. Aouar zou ons meteen zoveel meer opties geven. Partey erbij wordt het nog beter. Deze twee wandelen de basis in. Xhaka erbij en je kunt 433 spelen, al moet je nu ook serieus naar El Neny kijken.

28 september 2020 om 23:49

Arteta heeft voorlopig nog geen minuut 433 gespeeld. Ik heb er zeer mijn twijfels over of hij dat überhaupt van plan is.

28 september 2020 om 23:50

Ik dacht, ik zeg het even netjes maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Maar sommigen zien Arteta als de kroonprins en geven hem enorm veel krediet. Als je bovendien wilt voetballen moet je iemand voor de verdediging hebben die goed is in de korte passing en Xhaka is alles behalve dat.

28 september 2020 om 23:58

Dan zet El Neny daar, of Torreira, of weet ik veel. Voorlopig lijkt Xhaka het verlengstuk van Arteta zijn, de eerste die hij opstelt. Daarom denk ik dat Arteta niet af gaat stappen van 343 en zolang ze dat niet doen, zal het voetbal niet om aan te gluren zijn.

29 september 2020 om 08:42

Dat is gewoon het hele probleem van deze opstelling. Ik snap het zeker, omdat zowat al onze cv's verdedigend niet goed genoeg zijn. Was ik echter totaal niet kan begrijpen is dat je de hele wedstrijd zo blijft spelen. Er is totaal geen middenveld, omdat er twee controleren/verdedigende spelers staan. Als je 2-1 achter staat, dan wissel je toch Niles, zet je Tierney/saka op linksback en zet je een man op het middenveld erbij? Echt onbegrijpelijk.

29 september 2020 om 08:52

Volgens mij ging Niles het laatste half uur op het middenveld spelen. Laten we hopen dat Arteta het ziet zitten met het centrum Gabriel-Saliba, anders wordt het nog een lang seizoen. Je zegt het precies goed inderdaad, deze opstelling gaat ten koste van het middenveld. Als je geen middenveld hebt, kun je niet voetballen. En dan blijkt ook nog eens dat Arteta dwarser in wisselen is, dan Wenger.

29 september 2020 om 09:27

Niles idd, iemand die er geen zak van kan en zowat alles mist om een topper te worden. Slijt zo'n jongen toch voor 20mln. Je hebt er niets aan. Op links kun je Tierney, Saka en Kola kwijt, op rechts kun je Bellerin en Chambers kwijt.als je Aouar haalt, dan ga ik er vanuit dat Arteta wel 4-3-3 o.i.d. gaat spelen. Kan niet anders. Enige jammere is dat je dan geen fatsoenlijke cvm hebt, maar goed je kunt dan El Neny naast Xhaka. Ceballos zetten. Volgend jaar maar even Sangere bij PSV oppikken voor 25mln haha.

Ingecalculeerd verlies, had al rekening mee gehouden. Had heel anders kunnen /moeten lopen maar ja Lacazette. Is mij nog steeds niet duidelijk of stifje van Lacazette nou wel of niet buitenspel was. David Luiz erg goed, Elneny erg goed en ja onpopulaire mening maar Lacazette op gemiste kansen ook gewoon goed. Werkte wederom knetter hard en 3 slagen in de rondte. Meer gedaan dan Aubameyang iig. Holding, Tierney en AMN slecht 1e helft maar groeide 2e helft wedstrijd in en werden beter. Ceballos viel goed in maar zowel Willian als Pepe vielen mij vandaag erg tegen zeg. Deze nederlaag kan gebeuren en is acceptable maar één ding waar ik wel gek van werd, Liverpool stond met 4 man continue zowat in onze 16 en we blijven maar opbouw van achteruit doen. Hield elke keer mijn hart vast.

Gaat niemand het hebben over Nicolas Pépé die 72 miljoen pond heeft gekost en geen pepernoot heeft geraakt?

28 september 2020 om 23:16

Heeft toch gewoon 1 sprintje getrokken en pak weg 400 meter gejogd. Prima prestatie.

28 september 2020 om 23:17

Waarom zouden we? Elke Ziggo commentator blijft elke wedstrijd herhalen, is dat niet erg genoeg dan? Gaat Barcelona commentator ook steeds tot in eeuwigheid herhalen dat Coutinho 140 miljoen heeft gekost?

28 september 2020 om 23:22

Ik heb Wietze er niks over horen zeggen. 72 miljoen pond voor het zuinige Arsenal, wat een kapitaalvernietiging..

28 september 2020 om 23:23

Net zo erg als Spurs en Ndombele, ze hebben tot nu toe evenveel gebracht. Aan de andere kant minder erg dan Chelsea en Kepa, maar die overtreffen is ook vrij lastig.

28 september 2020 om 23:27

@stravven Klopt, maar Mourinho lijkt Ndombele nu aan de praat te krijgen.

28 september 2020 om 23:30

Pepe leek eind vorig seizoen ook op te leven, maar dat viel ook weer tegen. Momenteel moet hij het met invalbeurten doen, dat helpt niet echt.

28 september 2020 om 23:30

En Arteta krijgt Pépé ook nog aan de praat.

28 september 2020 om 23:35

Arteta krijgt Pepe niet aan de praat, want die is van het niveau Bruma.

29 september 2020 om 01:49

Samcro gelooft in sprookjes zoals wel vaker. Ik help hem graag uit zijn droom.

29 september 2020 om 07:40

Hoe dan Feno? Want het enige dat jij doet is doorgaan over 1 ding dat je in het verleden goed hebt gehad, wat je allemaal fout voorspeld hebt babbel je overheen. Het feit dat je niet ziet dat we onder Arteta stappen zetten zegt meer dan genoeg over je inzicht.

29 september 2020 om 10:31

@J.Vertonghen; Wietze niet nee. Maar John van Vliet wel per definitie tijdens elke Arsenal pot. Alsof Pepe hem persoonlijk wat heeft aangedaan

29 september 2020 om 09:27

Ben jij toch vervelend. Kun jij je niet bezig houden met je eigen club?

29 september 2020 om 12:26

Pepe is een flop en gaat het niet redden bij Arsenal. Meer hoeft er niet gezegd te worden.

Wat is Sadio Mane een achterlijk goede voetballer zeg. Wauw wauw wauw.

28 september 2020 om 23:25

HIj was goed en had nogal veel geluk om niet na twee minuten al onder de douche te staan. En het was niet dat de goal van Mane vandaag eentje is die je gaat onthouden, die van Lacazette onthoud je misschien nog omdat hij zo enorm lelijk is maar dat is het dan ook.

28 september 2020 om 23:41

Ik vond die beweging met zijn arm geen rood hoor. Geel was op zijn plek. En de reden dat ik hem achterlijk goed vond had niks met die intikker te maken. Die man was 90 minuten onbespeelbaar. Zo tweebenig, zo’n goede versnelling, die dribbel en kracht. Fenomeen.

29 september 2020 om 09:28

Het probleem is dat het allemaal zo willekeurig is. Deeney is er tegen Arsenal afgestuurd voor hetzelfde. Net zoals handsballen, ik heb echt geen idee meer wat wel en niet mag omdat het volledig willekeurig lijkt te zijn dit seizoen. Vorig seizoen was het niet perfect, maar wel duidelijk. Dit seizoen is het gewoon echt een muntje opgooien en als hij op kop landt dan is het een overtreding, of daar lijkt het toch op.

29 september 2020 om 09:28

Ja wereldspeler, echt genieten die man.

Een teleurstellende avond... Ik kijk natuurlijk door een Arsenal bril, maar soms heb je gewoon wat geluk nodig om een resultaat te halen en dat zat er vandaag niet in. Vooral de 2-1 van Robertson was slecht verdedigd, dat was Willian zijn man. Daar dwong je geen geluk af, individuele fout. Maar we bleven in de wedstrijd. Dan starten we lekker en volle bak aan de tweede helft en maakt Trent een overtreding en laten we eerlijk zijn; in de Eredivisie is dat een rode kaart voor Trent! Dan nog de gemiste kans van Lacazette en de wedstrijd loopt ineens anders... Helaas niet zo gelopen, maar we bleven lang in de wedstrijd. Het is wel duidelijk dat Arsenal vooral op het middenveld meer nodig heeft. Ik las vandaag dat volgens Sky Partey én Aouar allebei kunnen komen. Dat zouden de benodigde versterkingen kunnen zijn.

Arteta mag Klopp bedanken.3-1 is een bescheiden resultaat. Liverpool vele malen sterker, je hebt echt idee dat ze krachten sparen of sympatie hebben voor de gunners om ze niet met 6-1 naar huis te sturen.Had Lacazette die kansen wel benut, zie ik Liverpool alsnog makkelijk weer terugkomen, want ze hadden de wedstrijd onder controle.

29 september 2020 om 10:43

Liverpool won terecht maar overdrijven is ook een kunst. Zoveel echt grote kansen had Liverpool nou ook weer niet hoor. En ze deden op halve kracht en namen zkr halfuur niet serieus.

Liverpool had veel meer kunnen scoren. En kan iemand me uitleggen waarom Arsenal zulke slechte corners geeft? Zelfs de commentators lage dubbel van het lachen.

29 september 2020 om 12:28

Omdat Pepe het niveau niet heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren