Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Lazio laat De Vrij niet voor minder dan 18 miljoen naar Spanje gaan'

Laatste update:

Stefan de Vrij blijft mogelijk maar een jaar bij Lazio. Diverse media in Italië en Spanje schrijven dat de verdediger in beeld is bij Valencia, dat deze week de verkoop van Nicolás Otamendi aan Manchester City afrondde. De Primera División-club wil zich in de slotweek van de zomerse transfermarkt nog met een centrumverdediger versterken.

/

Valencia zou naar verluidt een formeel bod van veertien miljoen euro op De Vrij hebben gedaan. Daar nam Lazio, dat een jaar geleden 6,5 miljoen euro naar Feyenoord overmaakte, echter geen genoegen mee. De club uit Rome wil de Oranje-international van 23 jaar alleen laten gaan als er minimaal achttien miljoen euro wordt geboden.

De verkoop van Otamendi voor 45 miljoen euro is in het nadeel van Valencia. Los Che stuiten nu op hogere vraagprijzen. Zo was ook Ezequiel Garay in beeld, maar Zenit Sint-Petersburg vraagt de hoofdprijs voor de Argentijns international. Valencia, dat tevergeefs probeerde om Eliaquim Mangala in de deal met Manchester City te betrekken, wordt ook gelinkt aan Óscar Duarte (Club Brugge) en Aymen Abdennour (AS Monaco).

Denk jij dat Stefan de Vrij deze zomer bij Lazio vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaan voor of Abdennour of Stefan de Vrij. Allebei zeer sterke, jonge en opbouwende verdedigers.

22 augustus 2015 om 20:38

Abdennour jong en opbouwend? Ken je die hele verdediger wel?

22 augustus 2015 om 20:42

Abdennour is net 26 en dat is aardig jong voor een centrale verdediger. Daarnaast kan hij ook gewoon aardig opbouwen

22 augustus 2015 om 20:50

Ik zeg al weken dat van gaal ze beide moet oppikken, dan heb je gwn voor minder dan 30 mil 2 prima verdedigers met groeimogelijkheden die beide kunnen voetballen. Verder is abdennour ook nog een echte leider. Daarnaast zou ik als van gaal ook reus proberen te strikken en dan heb je een fantastisch team.

22 augustus 2015 om 22:23

Smaling speelt prima bovendien heb je met Rojo nog een backup. Dan kun je inderdaad een van beide halen. Beide is nergens voor nodig bovendien is het een grote stap voor beide en zullen ze dan moeten wennen. Overigens heb je dan meer aan de vrij naar mijn mening. Die is jonger en heeft internationale ervaring (scoren op een WK 😂).

23 augustus 2015 om 03:24

Rojo een back up? Sorry maar Rojo speelt nog niet want hij is nog niet fit omdat ie mee deed aan de copa anders staat Rojo gewoon basis hoor..

18 miljoen lijkt me vrij goedkoop voor de vrij.

22 augustus 2015 om 19:44

Moet je kijken hé 6,5 miljoen bij Feyenoord en nu waarschijnlijk 18 mil.
En jaar geleden zat hij nog bij Feyenoord hoe hard kan het gaan.
Maar inderdaad jij zegt vrij goedkoop, hoe ver kan men gaan De Vrij.

23 augustus 2015 om 00:02

Goaltje op een WK maakt je nou niet echt een betere verdediger oid. Bovendien heeft Abdennour meer CL meegemaakt. Vind niet dat je 1 van de 2 nou duidelijk beter kan noemen dan de ander.

23 augustus 2015 om 00:02

Ik zie dat VZ app 'm hier plaatst, moet een stukje naar boven.

23 augustus 2015 om 15:35

Niet zo heel erg toch moet een stukje naar boven.
Je zegt @weazel ,vind niet dat je 1 van de 2 nou duidelijk beter
kan noemen dan de ander. Nu ik ook niet ik moet wel zeggen dat
De Vrij zich in een rap tempo zich heeft ontwikkelt. Vind hem al
best Italiaans verdedigen.

Deze jongen heeft zich stormachtig ontwikkeld! Alle respect voor deze jongen, dat terwijl heel veel mensen het niet in hem zagen zitten. Maar ik vond hem altijd top spelen, en nu nog meer! Man, ons toekomst van Oranje is terug veilig gesteld. Met spelers als De Vrij, Bazoer, Klaassen, Depay, Willems, Tete (is nog jong maar o zo goed) etc horen we toch op het EK! En ohja, De Vrij zie ik echt wel naar Valencia gaan, dat toch een stap hoger is dan Lazio.

22 augustus 2015 om 19:37

De Vrij zou het vaste centrale verdediging moeten worden met naast hem Blind, want die speelt ook opvallend goed als CM.

Ik denk niet dat valencia op dit moment echt een stap omhoog is.

22 augustus 2015 om 19:43

Ik vind Valencia momenteel (en ook historisch) een stapje omhoog. Valencia is de competitie geeindigd op 77 punten uit 38 wedstrijden. Lazio had in de zwakkere Seria A 69 punten uit 38 wedstrijden. Daarom zie ik Valencia toch als een stapje hogerop.

22 augustus 2015 om 19:51

Onzin. Je kan altijd 7 punten verliezen t.o.v. het vorige seizoen of tegenstanders of andere competities. Niet vergelijkbaar

22 augustus 2015 om 19:52

Ik weet niet of serie a perse zwakker is. De top en subtop in Italië is veel breder, waardoor je vanzelf ook meer punten laat liggen. Daarnaast spelen Italiaanse clubs van zichzelf al wat verdedigender waardoor je vaker tegen een gelijkspel aanloopt.
Dat gezegd hebbende denk ik zelf ook dat Valencia een stapje hoger is. Zowel qua naam als qua spel en individuele kwaliteit.

22 augustus 2015 om 19:55

De top van Spanje is natuurlijk sterker dan die van de Serie A. Of middenmoot en onderste clubs vergelijkbaar zijn is niet te meten. Lazio en Valencia vind ik echter vrij gelijkwaardig. Valencia heeft alleen meer geld te besteden.

22 augustus 2015 om 20:04

Als je de top vijf clubs van de serie A afzet tegen die van La Liga, dan is dat absoluut in het voordeel van La Liga. 1. Barcelona of Juventus (Barcelona) 2. Real Madrid of AS Roma (Real Madrid) 3. Atletico Madrid of Lazio Roma (Atletico Madrid) 4. Fiorentina of Valencia. (Valencia) 5. Sevilla of Napoli (Sevilla). Pas daarna begint het in het voordeel de Serie A te worden. De top in de Serie A is qua punten helemaal niet breed. Dat is namelijk Juventus. Met een beetje fantasie AS Roma. Lazio had zo weinig punten dat je het absoluut geen top kunt noemen maar het begin van de subtop. De subtop in de Serie A is groter dan die van La Liga.

22 augustus 2015 om 20:38

Ik bedoel het ook in de breedte. Natuurlijk is de top van Spanje beter dan die van Italië, maar ik vind dat er in de serie a toch meer clubs zijn die wat meer potten breken dan in de pd.
Al kun je het inderdaad nooit precies meten, zeker ook omdat er nogal wat clubs zijn die de el niet serieus nemen.

23 augustus 2015 om 09:11

Bovendien. Valencia word nooit nooit nooit kampioen terwijl Lazio een kans maakt. Ik zou niet weten waarom hij naar Spanje zou willen. Risico bestaat dat het daar mis gaat... nu speelt hij. Wellicht ook CL dus ook geen verschil.

De Vrij in de verdediging brengt toch een stukje zekerheid met zich mee.

18 miljoen vind ik nog weinig eigenlijk, tegenwoordig kan je voor zo een speler misschien wel 30 miljoen vangen. Ik denk trouwens dat Valencia niet echt een stap vooruit is ten opzichte van Lazio, De Vrij kan beter wachten op een echte topclub.

22 augustus 2015 om 19:39

geen stap omhoog? Valencia gaat bijna zeker CL spelen en worden de verassin van dit seizoen in La Liga. Ze beschikken over jonge, getalenteerde spelers die nu al heel erg goed zijn. Voor de Vrij is dit een prima stap om zijn loopbaan later te vervolgen bij een echte topclub.

22 augustus 2015 om 19:53

Lazio speelt misschien ook wel CL voetbal. Daarnaast weet je nooit wat Valencia met je wil of gaat doen wanneer je iets minder begint. Bij Lazio is hij nu de man (na 1 seizoen al!) en is die zeker van een basisplek en een plek in Oranje.

Bij Lazio kan die ook doorstromen naar een echte topclub.

22 augustus 2015 om 21:26

@iniebusixavi
Valencia zou misschien iets sterker dan Lazio maar de stap is hoe dan ook niet groot genoeg. Bij Valencia zal hij waarschijnlijk ook niet om de prijzen spelen.

Persoonlijk lijkt het me sterk dat Lazio De Vrij laat gaan voor dat geld. Zijn rust in de achterhoede was toch wel een bepalende factor voor de ploeg vorig jaar. Hij is weliswaar nog jong, maar kwam in mijn ogen naar gelang van het seizoen steeds volwassener over in zijn spel. Hem verkopen en Lazio blijft eigenlijk alleen met Gentiletti achter die iets van rust kan brengen. Een bod boven de 20 miljoen zou hen echt pas aan het denken kunnen zetten.
Overigens, als hij verkocht wordt, zal dat pas na de CL voorrondes zijn denk ik. Ze hebben hem nog hard nodig.

22 augustus 2015 om 21:38

Mag hij dan nog wel in de CL uitkomen voor Valencia, als hij de vCL met Lazio heeft gespeeld?

23 augustus 2015 om 01:06

Ja dat mag, dat is de nieuwe regeling

Lazio-Valencia schat ik van hetzelfde niveau in, ware het niet dat de PD een mooiere competitie is volgens velen! Wie weet dat dit voor De Vrij anders is, maar dat salaris de doorslag kan geven. In ieder geval speel je bij beide clubs mee om (en met) Champions League voetbal! Heeft een goed voetbaljaar gehad iig!

Abdenour of de Vrij dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Abdenour is echt een geweldige verdediger en ook nog eens erg jong. Kan een goed koppel vormen met Mustafi. Vezo was tegen Monaco veruit de zwakste schakel.

22 augustus 2015 om 19:50

Bedoel jij die 26 jarige?

Ze bieden 14 en moeten 18 betalen....
Dat moet geen obstakel zijn lijkt mij...

Zou ik lekker bij Lazio blijven. De stap naar Valencia is niet een heel erg grote stap vooruit en je zit pas net lekker bij deze club. Bij Lazio ben je de man en heb je een vaste basisplek. Bij Valencia is het nog maar afwachten wat ze met je doen.

Valencia kan beter voor Veltman gaan, ik denk niet dat Ajax 18 miljoen euro zal vragen terwijl Veltman niet onder doet voor De Vrij volgens mij. Bovendien wordt Veltman niet gewaardeerd door een groot deel van het Ajax publiek dus kan hij beter de eer aan zichzelf houden.

22 augustus 2015 om 20:03

Veltman wordt niet gewaardeerd omdat hij niet snapt hoe hij moet verdedigen. Alleen de moeilijke uitweg snapt hij, en dat is veel te gevaarlijk. Hij zal bij Valencia helemaal niet gewaardeerd worden als hij dit blijft doen, maar voor Ajax zou het een goede deal zijn.

22 augustus 2015 om 20:42

Onzin, hij was samen met Cillessen de beste van Ajax vorig seizoen. Terwijl hij niet bepaald werd ontlast door de centrumverdediger naast hem of de controleur voor hem.

22 augustus 2015 om 21:07

Als je altijd de ''voetballende manier'' wilt zien, ja dan snap ik dat je hem 1 van de beste vind. Hij geeft alleen enorm veel ballen weg vlak voor zn eigen doel, omdat hij niet snapt dat je de bal ook wel eens gewoon weg mag knallen. Oh ja, dat mag volgens de ''hollandse school'' niet. DAT is onzin. Het is de verdediger zn taak om doelpunten te voorkomen, en dat doet hij niet.

22 augustus 2015 om 21:28

Mwah dat is meer de kritiek op de algemene Hollandse school. Veltman is inderdaad een typische speler van de Hollandse school maar zijn probleem was dat hij regelmatig een blundertje maakte, soms kwam dat Ajax duur te staan. Maar die slippertjes maakt hij nauwelijks meer. Nu maakt iedere verdediger wel eens een fout dus je kan niet eisen dat hij voor de rest van zijn leven foutloos moet spelen. Maar toen het mis ging tegen Rapid Wien kreeg hij de volle laag terwijl hij al erg lang speelde zonder regelmatig een slippertje te maken vond ik.

Weet je, de vraag is gewoon: mag je als verdediger het randje opzoeken? Mag je die aanvaller uitkappen of mag je een pass geven die perfect moet zijn om het goed te laten komen? Een zwart/wit-antwoord lijkt me niet gepast. Maar waar leg je de grens? Welke foutenmarge is tolereerbaar? Dan moeten we de statistieken er bij pakken om een conclusie te maken. Of je geeft een oordeel op gevoel, als je denkt objectief te zijn en al die wedstrijden van hem in je onderbewuste gelogd hebt zitten. Wat mij betreft zit Veltman statistisch goed. Frank de Boer denkt dat ook, want anders zou hij hem niet blijven opstellen. De Boer had vroeger zelf ook regelmatig een slippertje, maar ook niet te vaak want anders zouden we hem niet als topverdediger herinneren.

22 augustus 2015 om 23:49

Tuurlijk mag je het randje opzoeken, maar dan nog moet je er alles aan doen om dat geen goal te laten worden voor de tegenpartij.
Leuk dat hij een tijdje beter speelt, maar ik vind niet dat hij nu al klaar is voor een club als Valencia.
Maar als dat ervoor zorgt dat De Vrij in Italie blijft, ben ik voorstander ervan hoor.

23 augustus 2015 om 12:39

Ze hebben sinds die nieuwe opmaak bij het live meepraten ook een heleboel statistieken toegevoegd. Als je op het team klikt zie je daar "prestaties" en "passing" staan, dan kan je mooi zien hoe goed de spelers het statistisch gedaan hebben. Ik zal voortaan daar ook meer op letten. Ben benieuwd.

22 augustus 2015 om 20:04

Je maakt een grapje zeker? De Vrij stond bijna bij alle Italiaanse media in het elftal van het jaar. Je weet we in het land waar ze verdedigen hebben uitgevonden. Veltman is in de eredivisie zelfs niet onomstreden.

22 augustus 2015 om 20:45

Verdedigen in Italië is juist makkelijker omdat ze zo compact spelen. In Oranje kan het nog stukken beter met De Vrij want daar moet hij ineens veel meer ruimte verdedigen. Veltman heeft die taak altijd bij Ajax.

22 augustus 2015 om 20:51

Je hebt gelijk. Een topverdediger zijn in Italië is makkelijker dan Nederland. Niet voor niets zien we internationaal dat de eredivisie wordt gezien als de broedplaats voor internationale topverdedigers.
Sommige mensen hier hebben geen bord voor hun koop, maar die kijken de hele dag tegen ren compleet tuinhuis aan.

De Vrij en Veltman in een zin noemen is al bijna gênant, maar dan ook nog zeggend at Veltman niet minder is, daar moet je lef voor hebben. De Vrij is met afstand de beste verdediger van Nederland sinds Stam.

22 augustus 2015 om 21:03

Alsof Italië de broedplaats voor topverdedigers is. Bij Juventus moeten ze ook nog eens met z'n drieën in het centrum spelen om het te kunnen redden.

Het beste duo in Oranje is Veltman - Vlaar. Jammer dat Vlaar zo vaak er uit ligt. De Vrij mag ook wel links in het centrum van mij hoor.

22 augustus 2015 om 21:19

Met ze drieen Geertje? Leg 'ns uit. 4312 2 cvs...

22 augustus 2015 om 21:28

Juve speelde toch meestal 352? Bonucci - Barzagli - Chiellini in het centrum...

22 augustus 2015 om 20:10

De Vrij is sowieso 3 klassen beter maar daar betaal je dan ook voir. Verder zijn er 50 betere opties te verzinnen dan Veltman.

23 augustus 2015 om 09:14

Veltman? Jij bent echt niet lekker. Ga je mond spoelen. Veltman kan zeker niet verdedigen. In Nederland heeft ie t al zwaar.

Van Champions League voorronde naar Champions League voorronde. Blijf lekker bij Lazio, het gaat toch goed daar?

Ja, Otamendi is voor 45 miljoen verkocht aan City, maar Valencia had ook nog voor 30 miljoen ofzo aan schulden openstaan bij City dankzij de verplichte koopoptie op Negredo. Dus zoveel krijgen ze nou ook weer niet bijgeschreven na aftrek van schulden

22 augustus 2015 om 20:24

Hoe kom je daar bij?

22 augustus 2015 om 20:46

Waarom is het volgens jou niet waar dan?

23 augustus 2015 om 09:24

Omdat ik niet zou weten waarom Valencia schulden zou hebben uitstaan bij City én ik dat verhaal nergens bevestigd krijg in de Spaanse lokale krant. Sinds wanneer doen we aan omgekeerde bewijslast trouwens?

Ik weet niet of ze daadwerkelijk een bod hebben uitgebracht, wel is hij direct in beeld. Alleen is hij in beeld samen met Garay, Vertonghen, Rolando en Duarte. Dus ja. Al vind ik het zeker geen slechte optie. Wel is duidelijk dat er nog een centrale verdediger moet moet komen.

De vrij lijk me wel minstens 25 miljoen waard. Stormachtig ontwikkeld, groot talent

Ik zie De Vrij liever naar Engeland of Duitsland gaan. Vind 18 miljoen maar weinig trouwens.

Als Lazio maar 18 miljoen vraagt, dan laten ze hem wel erg makkelijk gaan.

23 augustus 2015 om 09:15

Als ik Feyenoord was zou ik hem dan snel terug kopen voor 14 miljoen

Liever zie ik De Vrij nog een paar jaar blijven. Hij maakt echt stappen bij Lazio, hij is nog niet uitgeleerd en zit daar goed op zijn plaats. Hij kan denk ik beter gewoon een paar jaar nog blijven. Nu een jaar met Europees voetbal erbij is voor De Vrij ook goed. Er is geen reden dus om weg te gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren