Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jesper Karlsson gaat AZ verlaten: dinsdag medische keuring

Laatste update:

Jesper Karlsson gaat AZ verlaten voor Bologna. Dat meldt Gianluca Di Marzio maandagavond. De 25-jarige smaakmaker van de Alkmaarders gaat daardoor weer samenspelen met Sam Beukema, die eerder deze zomer al de overstap maakte naar de ploeg uit Italië. Bologna betaalt naar verluidt 'tien tot elf miljoen euro' voor de Zweedse vleugelspeler. De medische keuring vindt dinsdag al plaats.

Ook Napoli, Fiorentina en Lazio waren volgens Di Marzio geïnteresseerd in Karlsson, maar het is dus Bologna dat er met hem vandoor gaat. De nummer negen van het afgelopen Serie A-seizoen slaat een grote slag met de komst van de rechtspoot. Eerder namen de Italianen al Beukema over van AZ. De centrale verdediger maakte voor negen miljoen euro de overstap naar de Serie A.

Karlsson speelt sinds de zomer van 2020 voor AZ, dat destijds een vaste transfersom van 2,6 miljoen euro betaalde aan IF Elfsborg. Dat bedrag kon middels bonussen nog oplopen tot 4,8 miljoen euro. De Zweedse club wist daarnaast een doorverkooppercentage van vijftien procent te bedingen. AZ maakt na drie jaar dus een flinke winst op Karlsson.

De behendige vleugelspeler ontbrak in de competitiewedstrijden tegen Go Ahead Eagles (5-1 winst) en RKC Waalwijk (1-3 winst) wegens een hamstringblessure. Daardoor moest hij ook het terugduel met FC Santa Coloma (2-0 winst) aan zich voorbij laten gaan. De heenwedstrijd tegen de club uit Andorra (0-1 winst) lijkt dus de laatste wedstrijd te zijn geweest van Karlsson in het shirt van AZ.

Is dit een goede stap voor Karlsson?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nounou, ik had meer verwacht. Dat ze wel zo rond de 20 mil zouden vangen..

21 augustus 2023 om 18:52

Zeker! Voor dit bedrag had ik hem graag bij Feyenoord gezien

21 augustus 2023 om 18:55

Bij een andere Nederlandse club had AZ waarschijnlijk nog 50% extra gevraagd.

21 augustus 2023 om 18:57

Ik kan mij echt niet voorstellen dat AZ hem ook voor een dergelijk bedrag naar een concurrent had laten gaan.

21 augustus 2023 om 19:26

Het is ongelofelijk knap wat AZ al jaren doet op sportief vlak en het opleiden van talenten. Maar ik vraag mij echt af of er genoeg potentie ligt om echt structureel tot de top 3 te horen. Ik denk namelijk dat er bij FC Twente meer mogelijkheden liggen dan bij AZ gezien hun achterland, stadion, aantal supporers en het goede beleid wat ze daar inmiddels voeren

21 augustus 2023 om 20:24

Voor hetzelfde bedrag als Beukema vind ik toch niet helemaal terecht. Al vind ik Karlsson voor rond deze prijs gewoon marktconform. Een vrij veel geblesseerde vleugelspeler van AZ is toch geen 20 miljoen waard zeg..

21 augustus 2023 om 20:38

Ik denk echt dat AZ de komende 2 seizoenen voor grote verassingen gaat zorgen, vooral met het oog op de succes van de Future cup en de hele sterke selectie die ze nu al hebben. In mijn ogen is het een titelkandidaat.

21 augustus 2023 om 20:54

@Alkmaar, geen idee. Het seizoen is praktisch nog niet begonnen. Als hij het goed doet bij Milan en daar slaagt zal ik ruiterlijk toegeven dat ik fout zat. Ik gun het hem en het NL voetbal van harte.

21 augustus 2023 om 21:02

Hij komt natuurlijk van Az kunnen gewoon niet zoveel vragen voor een speler.

21 augustus 2023 om 21:54

Ik herinner me vaag een quote van Max Huiberts dat ze de policy hebben ïn principe niet te verkopen" aan de traditionele top 3 in Nederland, of er moeten bedragen worden geboden waarmee ze dan echt vooruit kunnen. 10 miljoen voor Wijndal bijvoorbeeld, pffffff

21 augustus 2023 om 18:54

Had ook een grotere club dan Bologna verwacht.

21 augustus 2023 om 18:54

Inderdaad, heel slecht onderhandeld van AZ, ook al hadden ze waarschijnlijk een afspraak met gemaakt met Karlsson. Dit is echt matig. Hebben met Van Bommel gelukkig wel al een vervanger

21 augustus 2023 om 18:58

Waarschijnlijk inderdaad afspraken gemaakt dat hij deze zomer weg mocht. Als Bologna dan de enige geïnteresseerde club is is dat maar zo. Hij moet ook een beetje weg nu vBommel het goed doet, Poku door lijkt te breken en we ook nog altijd vBrederode hebben. 4 goede linksbuitens is een beetje teveel van het goede.

21 augustus 2023 om 19:03

Inderdaad veel te weinig!

21 augustus 2023 om 19:23

Dit is nou eenmaal het bedrag dat hoort bij een topspeler van AZ. Is nu nummer 9 of 10 van de duurste uitgaande transfers ooit voor AZ.

21 augustus 2023 om 19:39

Dank voor deze provo post.
Je weet zelf ook dat dit veel te weinig is voor hem, als het ook daadwerkelijk zo is.
Anders kan ik me niet anders voorstellen dat er een afspraak is gemaakt vorig jaar.

21 augustus 2023 om 19:43

Vanaf 2013/2014 tot 2023/2024 heeft AZ 40 miljoen meer uit transfers binnengehaald dan Feyenoord. PSV 200 miljoen meer en Ajax 700miljoen meer. Dus volgens jouw beredenering is de enige topclub in de ED Ajax, dan eeuwige nummer 2 PSV en dan AZ als nummer 3. Al je berichten in deze post zijn gebaseerd op onderbuik en niet op feiten. Check je feiten en kom dan met die onzin aan.

21 augustus 2023 om 19:55

Haha AZ is een opleidingsclub en voert dat echt super knap uit. Maar dan is het natuurlijk ook logisch dat ze meer verkopen en dus meer inkomsten halen uit spelers. Ik heb letterlijk alle argumenten die ik heb gebruikt onderbouwd met cijfers die je gewoon op internet kan vinden. Jij haalt er nu iets bij waar ik het echt nog 0 keer over gehad heb (totale transferinkomsten), dit verzin je helemaal zelf.

21 augustus 2023 om 20:02

@tinus, niks met provo te maken. Blijkbaar hebben een hoop az supporters hier heel veel moeite met realistisch naar de status van hun club en spelers te kijken. Ik geef toe dat ik rond de 13 had verwacht, dus wel iets meer. Maar als je kijkt naar de transfers van Wijndal, Stengs, koopmeiners, Boadu.. dan is het toch niet heel realistisch om richting de 20 miljoen te verwachten voor Karlsen die vorig jaar ook nog eens een derde van het seizoen heeft gemist?

21 augustus 2023 om 20:17

Klopt Tinus, pure provocatie van Skes14. Ga ervan uit dat de moderators hier wel tegen optreden.

21 augustus 2023 om 20:46

Prima skes. Als jij deze discussie op zo'n vreemde manier wilt voeren. nr 10 duurste verkoop feyenoord: Aursnes naar benfica 11miljoen. nr 10 duurste verkoop AZ: Karlsson naar bologna 11 miljoen. Nu jij weer.

21 augustus 2023 om 20:53

Geen tegenargumenten hebben en dan maar provocatie roepen.

21 augustus 2023 om 21:06

Leg eens uit, ik wil op een vreemde manier deze discussie voeren? Jij bent degene die er opeens iets bijhaalt waar ik het echt helemaal niet over gehad heb.. Maar goed, ik gaf hier eerder indd al toe dat dat een statistiek is die mij verbaasd heeft. Ik dacht dat Feyenoord wat dat betreft wel echt een grotere status heeft en meer voor z’n spelers krijgt dan AZ. Iets wat er nu wel aan lijkt te komen. Voor AZ geldt wel echt dat ze het hiervan moeten hebben (opleiden) en de kans dat zij ook Kökcu bedragen gaan vangen schat ik heel laag in. Verder ligt Feyenoord gewoon op elk vlak voor op AZ.

21 augustus 2023 om 22:00

Kokcu bedragen? Die jongen heeft 25 miljoen opgeleverd, en AZ heeft voor een veel mindere Reijnders 20 gekregen. Hoezo schat jij de kans dat AZ Kokcu bedragen gaat ontvangen dan laag in? Zelfs voor Janssen heeft AZ 22 miljoen ontvangen, dan kan ik me alleen maar voorstellen wat voor bedrag er betaald gaat worden voor een jongen met het talent van Kokcu van AZ. Vergeet niet dat de recordtransfer van AZ voor de transfer van Kokcu jarenlang hoger is geweest dan die van Feyenoord.

21 augustus 2023 om 19:03

Had hem toch wel hoger ingeschat. Top 5 clubs in Duitsland een voorbeeld.

21 augustus 2023 om 19:09

Ik vind dit een prima bedrag voor een 25-jarige buitenspeler van AZ die bijna geen interlands heeft gespeeld bij Zweden.

22 augustus 2023 om 12:01

20 zou ik teveel vinden aangezien hij afgelopen seizoen lange tijd geblesseerd is geweest en nu ook weer loopt te kwakkelen. Een bedrag als 15 miljoen zou ik logischer vinden, maar misschien komt de transfersom daar wel op uit inclusief bonussen en dergelijke. Ik denk daarbij dat AZ de lichting achter Karlsson ook niet nog een een jaar op de bank wilt houden en daardoor wellicht met een iets lager bedrag akkoord gaat. Anders heb je een van Bommel en Poku die op de bank zitten en blijven hangen in hun ontwikkeling. Die kunnen nu mooi samen een tandem worden om die plek op te vullen.

Kan hij met alle respect voor Bologna niet hoger mikken

21 augustus 2023 om 18:57

Is toch ook gewoon een zeer wisselvallige speler. Een nieuwe Sam Larsson

21 augustus 2023 om 18:59

Ik schat karlsson wel iets hoger in

21 augustus 2023 om 19:00

Niet alleen jij Real_Amsterdam. Karlsson overlegt ook al jaren veel betere statistieken.

21 augustus 2023 om 20:26

Zo wisselvallig is hij ook weer niet. Het probleem is denk ik alleen dat hij graag wil vertrekken en door zijn blessureleed van het afgelopen seizoen is de hoofdprijs ontvangen niet enigszins reeel. Het is voor AZ een ongelukkig moment en een ongelukkige situatie.

21 augustus 2023 om 21:06

Karlsson is echt een topper....hij misstaat Bologna. Ik had het prachtig gevonden al PSV hem via een huur constructie gehaald had. PSV stelt aan een aan een van de grote clubs waar ze momenteel onder handelen voor om hem te kopen en huurt hem weer terug (dit alles onder bepaalde voorwaarden)

21 augustus 2023 om 22:03

Voor AZ is het prima hoor. Het enige jammere is dat we zo weinig van hem hebben kunnen genieten het afgelopen seizoen, maar hij is alsnog heel belangrijk geweest voor ons. Dat we dan een keer geen topbedrag ontvangen is niet erg, was met Koopmeiners hetzelfde. Er zijn met vBommel, Poku en vBrederode genoeg vervangers die ook heel goed zijn, en ook nog eens jonger zijn. Zou voor AZ ook niet goed zijn als Karlsson zou blijven, want dan zit je ineens met 4 linksbuitens die eigenlijk allemaal te goed voor de bank zijn.

21 augustus 2023 om 19:08

Speel je 1 goed seizoen bij Bologna, kun je zomaar eens de stap naar de Italiaanse top maken. Die stap is nu (nog) te groot. Bij Bologna zal hij beoogd basisspeler zijn gok ik, en kan hij zich op een hoger niveau ontwikkelen.

21 augustus 2023 om 19:33

Kan maar naar arnautovic

21 augustus 2023 om 22:05

Ik ben toevallig aan het kijken, en reken er maar op dat Karlsson basis gaat spelen. Het lijkt helemaal nergens op bij Bologna.

Goed voor de ontwikkeling van van Bommel

Sportief kwa club geen stap vooruit (had een grotere club verwacht voor Karlsson) maar de competitie is veel sterker en daarnaast is het leven in Italië als voetballer ook niet verkeerd lijkt me. Kan de stap dus begrijpen. Had wel een stuk hogere transfersom verwacht.

21 augustus 2023 om 19:02

De competitie is sterker. Maar is de competitie véél sterker? Als je ziet dat Lazio (nummer 2 van vorig jaar) over twee wedstrijden niet sterker is dan AZ dan valt dat toch relatief wel mee ? Ik zou er echt niet heel vreemd van opkijken als bijvoorbeeld een pak hem beet Heerenveen van Bologna zou winnen.

21 augustus 2023 om 19:14

Vind ik wel echt veel sterker ja, kijk alleen al Europees vorig jaar met 3 Italiaanse clubs in de Europese finales. AZ won idd maar daar stond tegenover dat Napoli bijvoorbeeld Ajax 2x alle hoeken van het veld liet zien.

21 augustus 2023 om 19:32

Ja, ze staan ook 3e in de coëfficiënten, boven Duitsland, dus je zult gewoon gelijk hebben. Ik denk dat ik een beetje biased ben omdat ik niks heb met de serie A en gek ben van de eredivisie haha

21 augustus 2023 om 19:38

We zijn ook gewoon erg lekker bezig de laatste jaren, Portugal ingehaald en nu Frankrijk in het vizier. Mogen we erg trots op zijn 👌🏻

21 augustus 2023 om 19:56

Lazio werd vooral 2de door onkunde van de rest van de topclubs. En buiten dat is het algemeen bekend dat Italiaanse clubs liever kiezen voor een hogere positie in de competitie dan Europees goed presteren.

21 augustus 2023 om 20:05

Klopt, daarom vervelend dat Lazio in de CL zit, ik vertrouw ze niet. Zie liever Juve of Atalanta in CL

21 augustus 2023 om 20:18

Bologna is toch wel een stap vooruit? Misschien niet als je enkel en alleen de standen op de ranglijst ernaast houdt, maar een Bologna heeft een hogere begroting, meer te besteden, grotere achterban, duurdere selectie. Natuurlijk zijn er verschillende factoren waardoor de clubs lastig naast elkaar te leggen zijn, maar een Bologna zou in de Eredivisie toch wel makkelijk in de subtop spelen.

Vind 10-11 miljoen behoorlijk meevallen. Gaat het vast goed doen in Italië! Mits hij fit blijft.

21 augustus 2023 om 18:59

Dat dacht ik dus ook. Kan gewoon niet kloppen AZ kennende. Die gaan bij zo'n bedrag voor minstens 50% doorverkoopclausule. En zelfs dat lijkt me onwaarschijnlijk. Die jongen heeft een contract tot 2026 en heeft alleen een hamstring blessure, dus waarom een spotprijs?

21 augustus 2023 om 19:43

Contract van nog 3 jaar, lopende competitie en Az heeft het geld niet perse nodig.Beetje vreemd als hier geen doorverkooppercentage aan vast gaat zitten en dan nog is her veel te weinig voor een speler die betere statistieken heeft dan dat Sinisterra of Anthony had.

Dit is het lot van Nederlandse clubs en zal een gemis zijn

Kan aan mij liggen, maar ik had zowel een ambitieuzere club als hoger bedrag verwacht.

Voor dit bedrag zou je toch zeggen dat Ajax of Feyenoord ook best hadden kunnen toeslaan toch? Mits die jongen zelf ook wil natuurlijk, weet je in ieder geval in de competitie wat voor kwaliteit je binnen haalt! Of zouden ze toch te bang zijn voor een gevalletje Sulejmani, Larsson, etc?

21 augustus 2023 om 18:54

Alsjeblieft niet deze jongen heeft t niveau niet voor Ajax imo en daarbij nog iemand van AZ laat dat maar ff achterwege als t kan.

21 augustus 2023 om 19:00

Az spelers slagen niet heel vaak bij Ajax of Feyenoord.

21 augustus 2023 om 19:45

Als wij ons gaan focussen op de Bergsma's en Vingino's dan slagen ze andersom ook niet bij ons.
Her is maar net waar je naar kijkt of gaat zoeken.

21 augustus 2023 om 19:55

Als je dat dan weet dan haal je ze toch ook niet.

21 augustus 2023 om 20:32

Verschil is dat je toppers van AZ met afvalligen van Ajax/Feye vergelijkt.

21 augustus 2023 om 22:07

Jawel, omdat de prestatie van een voorganger niks zegt over de prestaties van een andere jongen. Zou toch wat zijn als je de nieuwe Messi mist omdat er toevallig een paar andere jongens op andere posities waren die van dezelfde club kwamen niet goed genoeg waren.

21 augustus 2023 om 19:09

Ik ben het met je eens. Deze jongen heeft hele mooie dingen laten zien bij AZ en had zeker bij kunnen dragen bij ajax of feyenoord. Volledig over het hoofd gezien en zal nu ook niet meer haalbaar zijn nu hij naar Bologna gaat. Gemiste kans..

21 augustus 2023 om 19:09

In het verleden toonde PSV ook al enige interesse dacht ik maar AZ zal zijn topspelers niet zomaar naar de concurrent laten gaan.

21 augustus 2023 om 19:34

Keffie ... AZ had in nederland een heel andere prijs gevraagd. Plus het gaar hier over een mensch. Kan me goed voorstellen dat ie ons landje wel gezien heeft inmiddels, en het inruilt van Bella Italia. Prachtig land, prima klimaat, mooie competitie, en zeker wel 2 miljoen per jaar.

Vind ik wel een heel laag bedrag. Er zullen vorig seizoen wel afspraken zijn gemaakt waardoor we nog een seizoen langer van hem hebben kunnen genieten. Nu met vBrederode, vBommel en Poku gelukkig al genoeg adequate vervangers. Als ik die zie voetballen de afgelopen weken denk ik niet dat we Karlsson enorm gaan missen. Desalniettemin natuurlijk een fantastische speler voor ons geweest, veel succes in Italië!

AZ wilde toch tegen de 25 miljoen ontvangen?
Dit is wel heel karig, voor dat bedrag verbaast het me waarom Ajax of Feyenoord niet toegehapt heeft

21 augustus 2023 om 18:59

Die gaan zich niet weer branden aan een net nietje. Lekker naar een mooie competitie en gelijk heeft ie, hoewel het bedrag mijn inziens ook wat laag is.

Voor dit geld had Feyenoord een prima linksbuiten gehad. Echter, AZ had natuurlijk óf niet gehandeld met Feyenoord, óf het dubbele gevraagd.

Leuke transfer voor hem. Zat al een tijd lang niet meer met zijn hoofd echt bij AZ volgens mij. AZ toch nog 10+ miljoen voor hem ontvangen. En doorrr!

Wow wat een laag bedrag, jammer dan dat Feyenoord hem niet heeft gehaald

Dit vond ik altijd een hele goede voetballer. Was een grote fan van hem. AZ vangt weer wat miljoenen en met hun goede scouting weet ik zeker dat ze weer met een nieuwe parel komen..

Goeie stap van Karlsson, zo kan hij over een paar jaar een mooie stap naar PSV maken.

Zo weinig? Had Feyenoord dan niet Stengs kunnen laten lopen en vol voor Karlsson kunnen gaan?

Als ik dit zo lees heeft Bologna dus feitelijk Schouten ingewisseld voor Karlsson. AZ houdt overigens wel weer grote uitverkoop met Reijnders, Beukema, Hatzidiakos en Karlsson en het zou mij niet verbazen als er weldra nog een zak geld langskomt voor Pavlidis. AZ heeft een hele goede lichting in de jeugd zoals is gebleken uit de winst van de Youth League maar ik wil toch even refereren aan de wijze woorden van wijlen de meester Johan Cruijff: "ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken."

21 augustus 2023 om 19:36

Az: kijken wat Klaassen gaat doen ? Taylor ? Wijndal ? Huren of voor een paar miljoen ophalen ?

21 augustus 2023 om 22:10

Pavlidis gaat niet weg geloof ik. Zijn al best wat biedingen op gedaan, maar die worden allemaal van tafel geveegd. Zou ook niet goed zijn om Pavlidis weg te doen. Karlsson, Kerkez en Beukema zijn meer dan prima opgevangen, Reijnders al niet perfect, al moeten we nog even kijken hoe Dantas het gaat doen, maar die is nu helaas geblesseerd. Voor Pavlidis hebben we echter geen goede vervanger. We hebben Meerdink die wel een groot talent is, maar ik betwijfel of hij 40 wedstrijden 90 minuten kan spelen. Daarachter hebben we dan ook echt niks meer zitten. Dan moeten vBommel en Odgaard naar de spits.

21 augustus 2023 om 23:10

Wat Pavlidis betreft is het nog 10 dagen afwachten, tot het transferwindow sluit. Is trouwens Ernest Poku ook een optie in de spits? Je noemt Kerkez, die was ik nota bene nog vergeten in mijn reactie.

Zeker wel 50 % doorverkooppercentage dan zeker

Cerny is ook op 25 jarige leeftijd vertrokken die heeft wel een verleden met blessures die invloed heeft op hoeveel een club bereid is om uit te geven maar dat was rond de 7 of 8 dan vind ik 10 tot 11 niet gek voor Karlsson.

Het bedrag en de club vallen me beide heel erg tegen. Dit is op zich een stap omhoog of on ieder geval een stap die een volgende stap dichterbij brengt. Bologna doet het prima in de Serie A, volgens mij en daarom val je sneller op bij de (sub)topclubs. Toch vind ik deze stap jammer en had ik een grotere club en een grotere transfersom verwacht. Het lot van NL-clubs..

Az Alkmaar met de Serie A is bijna een vaste verbinding aan het worden. Bijna iedere speler die Az verlaat komt in de Serie A terecht en die spelers vallen daar ook nog eens positief op.
Echt een top beleid daar in Alkmaar

21 augustus 2023 om 19:32

Serie AZ

Het bedrag is natuurlijk speculeren maar ik vind 11 miljoen wel aan de lage kant. Alhoewel, Karlsson is de laatste jaren vaak geblesseerd geweest dus je kan ook niet op hem bouwen. Hoop wel dat er een vervanger gehaald gaat worden want alleen met jeugdspelers gaan we het niet redden.

21 augustus 2023 om 20:24

Valt toch wel mee? Het afgelopen jaar heeft hij pech gehad, maar we hebben het niet over extreme blessures. Tot het afgelopen jaar was hij eigenlijk weinig geblesseerd. Dat kan ook heel makkelijk pure pech zijn. Ik denk dat het vooral niet helpt dat Karlsson graag wil vertrekken en dat je daardoor genoegen dient te nemen met minder. Anders zou ik niet weten waarom AZ hem niet gewoon nog een seizoen aan boord houdt.

37 goals en 23 assists in 3 seizoenen Eredivisie om vervolgens voor 10-11 miljoen te vertrekken. Vervolgens gaat 1,6 miljoen naar Elfsborg. Beetje karig wat mij betreft, had de transfersom wel hoger verwacht met zulke statistieken.

Te vaak geblesseerd dat heeft de prijs gedrukt

Dit is wel heel erg vreemd. Hij heeft het afgelopen jaar wellicht weinig gespeeld door blessures, maar dat waren twee verschillende blessures en we hebben het ook weer niet over een afgescheurde kruisband of iets dergelijks.

Verder heeft hij een contract tot 2026 en is z'n marktwaarde hoger dan die 10 tot 11 miljoen. Misschien is AZ wel gewoon slachtoffer van omstandigheden. Veel geblesseerd geweest, dus niet heel veel indruk kunnen maken. Vervolgens laait de interesse de zomer erna (nu dus) op en de speler wel graag weg. Dan wordt het inderdaad lastig om het bedrag te incasseren die je graag wilt ontvangen.

Toch jammer, zie hem liever in de top van NL acteren....helaas te duur voor Feyenoord

Veel te weinig na mijn inziens
Daarnaast Bologna... Ik had verwacht dat hij toch richting een wat grotere club kon.

Maar kom op.... Ajax, PSV, Feyenoord...
10 miljoen... Deze jongen staat er direct

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren