Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hoofdrollen voor Kuyt en ex-PSV’er bij zeldzame nederlaag Fenerbahçe

Laatste update:

Fenerbahçe gaat nog altijd riant aan de leiding in de Turkse competitie, maar de ploeg van trainer Ersun Yanal heeft zaterdagavond een lelijke tegenvaller moeten incasseren: Eskisehirspor was voor eigen publiek met 2-1 te sterk. De openingstreffer van Henri Bienvenu werd nog ongedaan gemaakt door Dirk Kuyt, maar met dank aan uitstekend keeperswerk van Ruud Boffin en de maker van het winnende doelpunt, Erkan Zengin, leed de lijstaanvoerder een zeldzame nederlaag.

Het als zevende geklasseerde Eskisehirspor speelde in het eigen stadion Atatürk zeker niet slecht tegen de koploper van de Süper Lig, maar had het aan de door PSV opgeleide Boffin te danken dat een treffer van de gasten lange tijd uitbleef; de Belgische doelman, die in Nederland uitkwam voor FC Eindhoven, MVV Maastricht en VVV-Venlo, was in de eerste helft vrijwel onpasseerbaar. Pierre Webó schoot over, maar Raul Meireles (na een voorzet van Kuyt) en Moussa Sow moesten hun meerdere erkennen in Boffin, voordat Kuyt uiteindelijk voor de gelijkmaker zorgde.

Het was namelijk dat de thuisploeg dat op voorsprong was gekomen in Eskisehir. Bienvenu verscheen na een prachtige dieptepass alleen voor Volkan Demirel en gaf de goalie met een bekeken lobje het nakijken: 1-0. Kort voor de pauze werd het echter 1-1, al kon dat Boffin niet verweten worden; Kuyt veranderde een schot van Meireles van richting en liet Boffin op die manier kansloos. De Belg mocht overigens van geluk spreken dat de Oranje-international niet nóg een keer scoorde, want in de blessuretijd van de eerste helft kopte Kuyt van dichtbij over.

Vijf minuten na de pauze scoorde Kuyt wél voor de tweede maal, maar dit doelpunt werd afgekeurd. De Nederlander beroerde de bal enigszins ongelukkig met zijn hand en in plaats van een goal, leverde de actie hem een gele kaart op. Met nog een half uur op de klok had Kuyt alsnog de 1-2 voor zijn rekening moeten nemen, maar op aangeven van Meireles schoot de ervaren aanvaller naast. Tien minuten voor tijd was het aan de andere kant raak: Eskisehirspor kwam er snel uit, en vanaf de linkerkant van het strafschopgebied krulde Erkan de bal prachtig over Volkan heen in de verre hoek, 2-1. Fener heeft nog wel een voorsprong van tien punten op aartsrivaal en runner-up Galatasaray, maar het derde verlies van deze competitie zal een flinke teleurstelling betekenen voor de koploper.

Denk je dat Fenerbahçe kampioen van Turkije wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bedankt Kuyt! Stop alsjeblieft.

1 februari 2014 om 20:04

Je hoeft niet alles op kuyt te gaan schuiven. Hij heeft ook gescoord wat nu?

1 februari 2014 om 20:05

Haha gescoord? Met toeval een voetje tegen het schot van Caner. We speelden met 10 man vandaag en Kuyt was de reden.

1 februari 2014 om 20:06

Wat nu? Dus als je scoort mag je de rest van de wedstrijd kapot slecht spelen?

1 februari 2014 om 20:13

Als hij die kans gewoon kon intikken ipv eroverheen sprongen waardoor de bal via zijn arm erin ging was het nu heel anders geweest.

Fenerbahce heeft heel lang aangezet, is heeeeel veel druk gaan zetten maar het mocht niet baten helaas. Op naar volgende week hopelijk gaat het dan beter.

1 februari 2014 om 20:13

Door hem kwam de gelijkmaker hoor. Als hij dat niet had gemaakt was het al veel eerder over.

Nee, hij mag dan niet slecht spelen maar als iedereen slecht speelt en dan noemen jullie maar 1 naam op dan reageer ik er wel op.

Holmen, volkan, egemen, kuyt en mehmet topal vond ik niet goed.
Egemen en mehmet topal verdedigend goed maar voor de rest niks gewoon.. egemen denkt nadat hij 2x gescoord heeft dat hij een spits is..

1 februari 2014 om 20:14

Klopt, slechte timing maar de bal kwam ook onverwachts.

1 februari 2014 om 20:31

Gescoord? Hij mist een leeg goal man. Alles wat hij raakt is balverlies

1 februari 2014 om 20:41

Jullie hebben gelijk. Ik ben het ook eens met jullie.

Ik reageerde alleen zo omdat alleen kuyt werd genoemd. Iedereen is schuldig daarom.

1 februari 2014 om 20:53

We gaan het heel moeilijk krijgen. Jij hebt ook gelijk er waren meer spelers die slecht waren, maar Kuyt serieus hij is echt een drama. Volkan mag ook plaats maken voor Mert.

Is het nog mogelijk om een spits te kopen uit het buitenland?

1 februari 2014 om 21:00

Dat is ook scoren.. Inzaghi scoorde bijna alleen maar op die manier en rende dan van blijdschap een rondje om het veld.. Scoren is scoren en in dit geval de gelijkmaker.

2 februari 2014 om 02:09

Fener speelde met 4 spelers ofzo als ze zo doorgaan dan weet ik het niet meer ..

Alleen de eerste 45 minuten bekeken. Ik moet zeggen dat Es Es veel beter speelde. Ze creëerde het spel en kwamen verdiend op voorsprong. Fener scoort vervolgens een geluk doelpuntje, wat natuurlijk ook hoort bij het spel.

Ik wil jou feliciteren Forzafener. Je voorspelde dat Fener zou verliezen als je zo door bleven spelen. Jammer genoeg voor jou en je kleurgenoten heb je gelijk gekregen.

Nu moet Gala morgen winnen van Bursaspor, wat heel moeilijk gaat worden. Anders heeft deze overwinning van Es Es geen meerwaarde voor ons.

1 februari 2014 om 20:01

Heb jij de helften verwisseld ofzo? Fener speelde in de eerste helft juist veel beter, het was Eskisehir die met geluk door een blunder op 1-0 kwam. Maar Kuyt heeft de wedstrijd voor ons verspild.

1 februari 2014 om 20:05

Welke wedstrijd heb jij gekeken kerel? Fener was veel beter. Es es was gewoon effectief door te profiteren van onze fouten achterin.

1 februari 2014 om 20:09

Niet overdrijven man dat Fener veel beter was. Doe je ogen open ben je blind ofzo? Als je al blij bent met dit dan kunnen we beter allemaal stoppen en iets anders volgen.

2 februari 2014 om 16:33

Waar lees jij dat ik heb gezegd dat ik blij ben met dit voetbal? Fener heeft ook niet goed gespeeld, maar Es es was zodanig zwak dat wij veel meer kansen hebben gecreëerd. Dus wij hadden hier sowieso moeten winnen gezien de kansverhoudingen.

1 februari 2014 om 20:07

Dankje ua010.

Helaas, maar ik heb mijn gelijk gekregen ja. Es Es uit is altijd lastig. Het is geen schande dat we hier verliezen, maar het feit dat we vrij eenvoudig hadden kunnen winnen maakt het extra zuur.

Succes tegen Bursaspor.

Kuyt, Topal en Volkan hebben deze wedstrijden verloren voor ons. Meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken. Lekker stoer doen en geen transfers doen en dan Mehmet Topuz als reddende engel in het veld zetten.

1 februari 2014 om 20:03

Ik zei dat het 2-1 zou worden. Dat is het ook geworden, maar dan voor Es Es. Sorry man.

Maar jullie verdiende echt veel meer dat wel.

1 februari 2014 om 20:06

Jullie worden toch makkelijk kampioen. Jullie staan al 10 punten voor, ben ook niet zo zeker ervan dat Galatasaray morgen gaat winnen. Maar we zitten ook nog in de CL en beker, dus wij gaan nog veel punten verliezen.

En ja, Besiktas? Wie gaat hen kampioen maken? Superster Dany Nounkeu!

1 februari 2014 om 20:11

Off: ik vind het inderdaad een dramatische transfer van Besiktas.

On: houd je er wel rekening mee dat Emenike, Alper en ook Webo nu geblesseerd zijn? In de periodes dat we hun moesten missen, gingen we eerst langs Es Es, moeten we volgende week tegen Sivasspor uit en moeten daarna tegen Kasimpasa.

Ik raad mijn club aan om nog een spits aan te trekken. Liefst een Turkse, kan ook niet anders. De transfer deadline in Turkije is tot maandagmiddag. Ik vrees dat een nieuwe aankoop absoluut vereist is.

1 februari 2014 om 20:26

Eerlijk gezegd ben ik niet zo erg op de hoogte van wie geblesseerd is, dus ik had er niet echt rekening mee gehouden. Maar nu je het zegt, het is inderdaad beter om een spits aan te trekken voor maandagmiddag.

Maar ook met blessures en een te kort aan spitsen zie ik Fenerbahce kampioen worden. Ze gaan natuurlijk punten verliezen, maar Galatasaray is alles behalve constant dit seizoen. Ook vandaag hadden jullie kunnen winnen als de kansen werden afgemaakt. Het grootste verschil qua resultaten, naar mijn mening, is dan ook dat Fener het wil en kracht heeft om een wedstrijd uiteindelijk toch naar zich toe te trekken (ook al is het in de blessure tijd). Daar waar wij ze bijna allemaal gelijkspelen (7x !).

1 februari 2014 om 20:46

De wedstrijd tegen Kasimpasa moet trouwens zonder publiek gespeeld worden. Ik weet niet of je al op de hoogte was, bij deze.

1 februari 2014 om 20:52

Fener is in beroepen gegaan. Eerder ging Sanliurfaspor in beroep voor hun straf en die mogen nu wel gewoon voor eigen publiek spelen.

In de wedstrijd Trabzon tegen Bjk, zet ligtv het geluid extra zacht zodat het gevloek niet te horen is en ze krijgen geen straf..

Bij ons werd geroepen: 'wij zijn de soldaten van Atatürk', en we krijgen een wedstrijd zonder publiek. Even serieus, maar begrijp jij de logica van de Pfdk?

1 februari 2014 om 22:51

jullie mogen umut van ons

2 februari 2014 om 00:35

Als Mert van het begin af aan de vertrouwen had gekregen, denk dat dit jullie een hoop frotgoals had gescheeld. Volkan staat langs de
1ste paal terwijl je weet dat zoeen schot bijna altijd in de verre hoek gaat. Als je daar gaat staan ben je zoiezo al kansloos.

2 februari 2014 om 02:08

Ik irriteer me zo erg aan Volkan he niet normaal ..

Hopelijk wordt de achterstand morgen 7 punten...

1 februari 2014 om 20:39

Hopelijk. Eses is voor elke club een lastige uitwedstrijd, en Fenerbahçe gaat een reeks zware wedstrijden tegemoet. Bursaspor doet het minder goed dan in voorgaande seizoenen, maar blijft een sterke tegenstander. Dat wordt 90 minuten nagelbijten.

Als Galatasaray morgen de 3punten weet te pakken word de achterstand op 1e plek 7punten, en volgens mij moet fenerbahce nog uit spelen tegen trabzonspor uit tegen besiktas en ook nog is uit tegen Galatasaray zou fantastisch zijn als we leiderschap overnemen en ook nog is actief blijven in de cl

1 februari 2014 om 20:07

Ga daar maar niet van uit. Galatasaray presteert ook niet veel beter, het zou je straks alleen maar meer pijn doen als Fener hoogstwaarschijnlijk kampioen wordt. Laat ze maar eens stabiel en 2e worden, het seizoen daarop wil ik dat we over tegenstanders heen walsen.

1 februari 2014 om 20:25

Zolang wij niet opgeven is niemand kampioen

1 februari 2014 om 20:29

Morgen gaat het zeker niet makkelijk worden vooral omdat er ook nieuwelingen mee gaan spelen.
Telles, hajrovic (volgens mij typ ik het verkeerd) en salih dursun.

Ik gun jullie geen punten vooral omdat fener heeft verloren maar alsnog veel succes morgen!

1 februari 2014 om 20:47

Hajrovic speelde wel aardig in Antalya. Salih Dursun viel tegen op zijn debuut. Telles moet nog debuteren. Er is dus inderdaad wat onzekerheid, maar als Mancini met een fatsoenlijke opstelling komt moet het lukken.
Ik hoop op een 4231. Drogba mag wel een keer gepasseerd worden als hij er zo nonchalant bijloopt, Selçuk idem ditto in zijn huidige vorm. Dus misschien kan Yekta op zijn positie en Emre op de flank.

Muslera
Salih/Sabri
Semih
Chedjou
Telles
Selçuk
Melo
Hajroviç
Sneijder
Yekta/Emre
Burak
1 februari 2014 om 20:47

Telles heeft nog geen licentie en Hajrovic zal echt niet meteen starten. Met wat geluk krigt hij 20-30 minuten. Denk dat Eboue morgen speelt en niet Salih of Sabri.

1 februari 2014 om 20:52

Emre moet je nooit op de flank zetten! Daar komt hij niet tot z'n recht. Als je hem laat spelen moet je hem vrij op 10 zetten, anders is het zonde van een plek in het elftal.

Ik hoop dat we in een 4-2-2-2 zullen spelen. Muslera; Telles (als z'n licentie op tijd geregeld wordt, anders noodgedwongen) Balta, Semih, Chedjou, Eboue (als Telles speelt Sabri of Salih); Melo, Selçuk; Sneijder, Emre; Drogba, Burak. Ik realiseer me dat Drogba geen knikker meer raakt maar tot de wedstrijd tegen Chelsea moet hij wel spelen om fit te blijven en z'n zelfvertrouwen te behouden.

1 februari 2014 om 20:59

off;Zowel Telles als Hajrovich hebben een licentie gekregen, maar zoals je al zegt tis nog maar de vraag of ze daadwerkelijk worden opgesteld morgen. On; mooie overwinning van Es Es, afstand tussen ons word morgen hopelijk 7 punten!

1 februari 2014 om 21:01

Telles heeft vandaag zn licentie gekregen las ik.

1 februari 2014 om 21:09

Telles heeft nog geen licentie
http://www.tff.org/ Default.aspx?pageid=130 (spatie weghalen)

1 februari 2014 om 21:10

Hajrovic wel (zelfs Lucas Ontivero heeft al een licentie),maar Telles nog niet helaas.

http://www.tff.org/ Default.aspx?pageid=130 (spatie weghalen)

de flanken bij eskisehirspor waren ontzettend goed... als galatasaray fan krab ik wel even achter mn oren na het vertoonde spel van vandaag.. snap niet dat ze 7e staan... alhoewel ze nu gedeeld 5e staan hoop ik dat ze dit blijven volhouden.. gefeliciteerd es es nu moeten wij nog bursa aanpakken en we kunnen het gat wat kleiner maken !!

De enige reden waarom Kuyt een hoofdrol had was dat hij de slechtste was op het veld. Werkelijk dramatisch. Die goal is terecht afgekeurd, echter: is het zo moeilijk om je timing goed in te stellen om die bal gewoon een simpel tikje te geven? En de goal die hij maakte was gewoon de verdienste van Caner.

Slechtste spelers op het veld: onze Dirkie en Mehmet Topal. Topal ging nog wel, maar letterlijk elk balcontact van Kuyt was er eentje teveel. Een dikke, hele dikke onvoldoende. Zo ga je niet mee naar Brazilië Dirkie.

Gefeliciteerd Es Es. Geweldige aanhang. Eentje die geweldig achter hun ploeg kan staan. Wij staan nog eerste en gaan wachten op puntenverlies van onze naaste belager.

1 februari 2014 om 21:00

Ik ben het met je eens over Kuyt, hij leek net een amateur.
Topal vond ik 1e helft echt sterk spelen, maar 2e helft ik weet niet wat hij had ook hij speelde ver onder zijn niveau.
Holmen was ook dramatisch trouwens.

Wat een dramatische wedstrijd. Fener kon niet eens fatsoenlijk combineren. Volgende week tegen Sivas en ik ben bang voor puntenverlies, als we zo gaan voetballen. Kuyt bedankt jonge, ga zo door. Topal, Emre, Topuz en Kuyt mogen allemaal weg, gratis de deur uit. Contracten direct ontbinden. Mereilles mag wat pit tonen en anders kun je hem ook toevoegen op die lijst.

1 februari 2014 om 20:16

Ik schat Sivasspor zelfs nog hoger in dan Es Es. Wordt een zeer moeilijke pot. Webo en Emenike zijn er niet. Moge God onze Moussa beschermen.

1 februari 2014 om 20:33

Je zag aan sow dat hij niet blij was met de passjes die hij kreeg maar het was moeilijk omdat iedereen verdedigend speelde.

Moussa sow! Hem vind ik de beste spits die ik bij fener heb gezien. Insallah gaat hij nog lang en gelukkig bij fener spelen en ons blij maken met zn doelpunten!!

Over Ersun Yanal bestaat de hypothese dat zijn clubs in het tweede seizoenshelft altijd in verval raken. Zij het door blessures, zij het door moeheid door de trainingsstof. Ik zeg niet dat dat weer gebeurt, want een verliespartij is te vroeg daarvoor, maar ik vraag me af of het met die blessures ineens bij Fener weer die kant op zal gaan en waar het dan aan ligt.

En ik weet niet meer wie in live meepraten zei dat Fener zoveel beter was, maar Fener was echt dramatisch. Ik zeg dit niet om lullig te doen over de rivaal van GS maar het spel sloeg echt nergens op vandaag. Het viel me ook op dat Fener echt ontzettend vaak buitenspel stond. Als het Burak was, waren er al 120 grappen gemaakt

Oh en kan iemand mij uitleggen waarom Fener altijd wegkomt met op enkels en ruggen stappen? Bruno Alves en Caner hadden al tien voetbalcarrieres voortijdig kunnen laten beeindigen maar er is niet eens een keer rood gegeven.

Oh ja, voor de liefhebber, Boca Juniors - River Plate om 02.10! :D

1 februari 2014 om 20:08

Ik zag je dat je zei Boffin zijn straf had uitgezeten, maar hij had direct rood gekregen vorige week. Dat is toch gewoon twee wedstrijden schorsing?

1 februari 2014 om 20:12

Goede vraag, maar ik geloof dat het toch maar een wedstrijd is. Bij Elazig-Galatasaray van vorig seizoen (waar Muslera direct rood kreeg en Melo een penalty redde), zat Muslera zijn straf uit tegen 1461 Trabzon en was hij er de volgende competitiewedstrijd weer bij. Dus dan klopt het wel dat Boffin z'n straf in de beker helemaal uit kon zitten.

1 februari 2014 om 20:15

Een rode kaart in de competitie telt volgens mij niet in de beker, maar een rode kaart in de beker telt sowieso wel in de competitie.

1 februari 2014 om 20:19

Jawel, rode kaarten in de competitie tellen ook in de beker, en ook in de Super Cup en vice versa. Zie mijn Muslera voorbeeld. Ander voorbeeld: Sabri en Volkan. Iedereen weet nog wel dat ze beiden rood kregen in de 33ste wedstrijd vorig seizoen, en dat die rode kaarten ook tijdens de Super Cup geldig waren (mert keepte toen). Rode kaarten tellen in alle competities mee. Burak Yilmaz zat zijn 2 wedstrijden schorsing uit tegen Gaziantep (competitie) en Elazigspor (beker) en mag morgen dus meedoen. Boffin zat zijn rode kaart ook in de beker uit (direct rood = automatisch een wedstrijd schorsing).

1 februari 2014 om 20:09

Dat klopt inderdaad. Vooral nu ze ook geen aankopen hebben gedaan krijgen ze het sowieso lastig, verder hoop ik natuurlijk dat het Ersun-effect na winterstop van toepassing gaat. Het zou de competitie tenminste wat spannender maken :D

1 februari 2014 om 20:10

Deze liefhebster gaat vannacht goed los op die match.

2 februari 2014 om 01:36

Waar kan je Boca - River Plate zien dan? Kijk je via internet of turkse zender ofso?

Hoe zit het nou eigenlijk met die wedstrijd van Kasimpasa die tegen Bursaspor overgespeeld moet worden? Hopelijk wint Kasimpasa dan opnieuw. Hup Kasa en Arveladze en vrienden!

1 februari 2014 om 20:12

Je bedoelt Kasimpasa tegen Besiktas. Die wordt binnenkort overgespeeld inderdaad.

1 februari 2014 om 20:15

Kasimpasa tegen Besiktas, die wedstrijd wordt op 11 februari om 19.00 opnieuw gespeeld.

Het valt me op dat iedereen de schuld aan kuyt geeft? Maar iedereen speelde gewoon nep hoor. Laatste kwartier werd er niet goed getikt

Ze konden serieus niet eens 5 keer passen de laatste kwartier ofzo.
Maar ja, morgen moet gala verliezen dan!

1 februari 2014 om 20:11

Kuyt was de grootste verantwoordelijke. Als jij een van die 100 dikke kansen er in maakt heb je op zijn slechtst een gelijkspel. Topal en Volkan waren ook drama.

1 februari 2014 om 20:19

Klopt, slechte timing

Dit keer waren wij vele malen beter en gaan we onderuit. Es es heeft amper kansen gehad en winnen hier met 2-1. Wij missen zoveel kansen. Alves verdedigde heel zwak vandaag. Volkan moet nu echt oprotten op doel bij Fener. Die gast krijgt iedere week onnodige goals tegen of komt verkeerd uit. 1 op 1 Reddingen heeft hij helemaal niet. Kuyt mag echt stoppen met voetballen, Meireles mag opzouten, Mehmet Topal is gewoon Selcuk 2. Volgende week wordt helemaal lastig uit bij Sivas met al die blessures. Puntenverschil kan zomaar eens 4 worden binnen 2 weken. En daarna wacht Kasimpasa zonder toeschouwers, wat trouwens een belachelijke straf is.

Allereerst wens ik persoonlijk mijn condoleances aan de Fenerbahce-supporters voor het overlijden van Luis Aragones. Hij was geen goede coach bij Fenerbahce, maar wel een bekende coach vanuit het korte verleden. Zijn grootste fout was nog altijd het halen van Daniel Güiza. Topragi bol olsun Rip.

Ik keek een grote deel van de wedstrijd niet, maar ik zapte de 60ste minuut in op het moment toen Holmen de bal in de hoek binnenhield en aan Kuyt gaf, die vervolgens zijn kans zwaar miste. Die moest erin trouwens. Ik lees dat Fener in de eerste helft goed was en allang al 2 á 3 moest scoren. Ik weet het natuurlijk niet. In de tweede helft vond ik de beide ploegen niet echt sterk met de bal omgaan tot de laatste 10 minuten. Op dat moment was het Es Es, wat vooral na het doelpunt, beter speelde. Fener heeft de shock van zijn leven gehad toen de 2-1 erin vloog.

Fenerbahce begint te wankelen. Dat verwacht ik ook uiteraard als een Gala supporter. Dat Webo en Emenike er niet zullen zijn is een grote gemis voor Fener. Ik denk dat er nu aanvallend problemen zullen ontstaan, maar bij Fenerbahce is iedereen (niet altijd maar op bepaalde momenten) in staat om te scoren. Natuurlijk is het nog een lange weg voor Galatasaray, en daarom ga ik nu niet zeggen dat we morgen gaan winnen van Bursa. Die zijn nog lastiger dan een Es Es.

Webo is waarschijnlijk lang in de lappenmand. We moeten echt een Turkse spits aantrekken vlak voor het sluiten van de Turkse transfermarkt. Anders gaat het lastig worden.

1 februari 2014 om 20:16

Ik zie het bestuur wel aankloppen bij Cenk Tosun, let maar op.

1 februari 2014 om 20:23

Cenk Tosun zou een uitstekende tussentijdse versterking zijn. Als hij maar Turks is, want we zitten al in de knoop met onze buitenlanders.

1 februari 2014 om 20:29

Cenk zou Besiktasli zijn en idd al een voorcontract getekend hebben volgens de geruchten

1 februari 2014 om 22:24

Nee, Cenk is een fanatieke Fenerli. Dat zei hij toen Bulent Uygun ( ex-spits van Fenerbahce) zijn coach was. Hij zei dat hij fanatiek Fenerli is en dat Bulent Uygun zijn idool was ..

1 februari 2014 om 20:17

Ja, dat moeten wij ook, maar zie maar eens een goede Turkse spits te vinden. Iets met een naald en een hooiberg. Volgens geruchten is Besiktas akkoord met Cenk Tosun over een overgang in de zomer, wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden aangezien ik hem wel graag bij GS zou willen zien.

1 februari 2014 om 20:26

Waarom geen Eren Derdiyok? Heeft tijdens de trainingskamp van Leverkusen flink wat doelpunten gescoord. Speelt bovendien onder dubbele nationaliteit.

Ik heb na Karabuk - Fb weer eens een Fb wedstrijd gekeken. Als het mis kan gaan, dan gebeurt het meestal in dit soort wedstrijden.

Dit lijkt toch helemaal nergens op ? Een teletekst-ganger denkt bij 10pt verschil op CL-ganger Galatasaray dat er een voetballende machine is ontstaan in Kadiköy. Als ik dit soort voetbal zie, kan niemand mij overtuigen dat die 90 goals géén geluk zijn. Er is een hele makkelijke verklaring voor te geven. Na Karabuk ging ook Eskisehir na de 2-1 gewoon doordrukken. Dan zie je dat Fener niet in staat is om het spel te spelen waardoor ze die 90 goals maken: Alles herhaaldelijk in de pot gooien. Omdat de tegenstander 11 man in hun zestien heeft, kunnen ze dat gewoon 10-15x doen tot een Alves, Egemen, Webo, Topal, Sow, Kuyt z'n kop er tegen zet. Maar als de tegenstander voorin druk zet, dan kunnen ze de bal niet kwijt en lijden ze balverlies.

1 februari 2014 om 20:39

Broer, jij moet onze wedstrijden niet meer kijken man. We verliezen elke keer! Hehe

Het is niet dat Eskisehir zo goed druk zette. Het middenveld van Fener zakte echt af na een uur spelen. Juist als wij ietsjes meer druk hadden gevoerd, hadden we de beslissende goal kunnen maken. Maar je ziet hoe slecht en scheef Kuyt bezig was. Arme Moussa stond in zijn eentje voorin. Ik vond juist dat Es Es een beetje onzeker begon en niet de goede oude Es Es was die we kennen. Ze hebben natuurlijk twee lastige wedstrijden tegen Bursa achter de rug. Wellicht is dat de reden. De keerpunt van de wedstrijd was de misser van Kuyt. Belachelijk. Een speler met jarenlange Premier League ervaring die niet eens goed kan timen op een eenvoudige bal voor het doel.

1 februari 2014 om 20:46

Wat gebeurde er trouwens na het tweede doelpunt op de linkervleugel van Eses? Opeens ontstond er iedere keer een gat en kon iemand de hele vleugel afrennen in zijn eentje.

1 februari 2014 om 20:47

Hehe. Zo een Fb - Kayseri kijk ik bijvoorbeeld niet. Maar bij zo een moeilijke uit wedstrijd ga ik er wel voor zitten. Ik kan helaas niet lovend zijn. Misschien makkelijk gezegd bij een nederlaag, maar ik denk dat jullie dit ook vinden. Dit gaat een kampioenschap worden op basis van 'gaz', motivatie en ziel. Zo winnen jullie de wedstrijden namelijk. Jullie zijn terecht koploper.

1 februari 2014 om 20:54

Het is geen sprankelend voetbal. Het is rugby voetbal. De wil en strijd is hoger dan het voetballend vermogen. Achja, als we maar kampioen worden.

Zeg wat je wil. Verklaar me voor gek maar met baroni hadden we gewonnen. Hij is veel beter dan holmen pff

Ik was sinds het begin al tegen zn transfer.

1 februari 2014 om 20:42

Baroni is geen speler voor Fener. Knoop dat in je oren. Baroni speelt alleen goed in een paar wedstrijden tegen Trabzonspor en twee jaar geleden draaide hij een goed seizoen. Waarom? Kocaman twijfelde aan hem en hij deed zijn stinkende best om een nieuw contract te verdienen. Dat is hem gelukt. Nu gaat hij elke wedstrijd verder met lopen. Holmen valt vandaag minder op, maar vind je het gek als ie al tijden geen kans krijgt?

1 februari 2014 om 21:00

En Baroni gaat een Turks paspoort aanvragen? Haha dan kom je echt nooit meer van hem af!

1 februari 2014 om 21:08

Alsjeblieft niet zeg!

1 februari 2014 om 20:45

Dit meen je niet he? Jij praat nu over het technisch aspect, maar Fener was vandaag in de tweede helft zwak op het middenveld. Holmen werkt 10x harder dan Baroni.

1 februari 2014 om 20:54

Baroni passt beter dan holmen betere inzicht, schot alles.. holmen daarin tegen rende de 1e helft 6km ofzo maar als je zn spel zag sloeg dat nergens op.

Vooral die ene actie dat hij de bal gaf aan sow terwijl hij buitenspel stond en niet naar kuyt die rechts Helemaal vrij was. Kijk ik vind baroni ook geen speler voor fener daar niet van maar je moet het doen met de materiaal die je hebt toch?
En dus zou baroni beter zijn Vind ik.

1 februari 2014 om 21:04

Baroni loopt alleen maar iedereen in de weg. Hij is werkelijk nergens anders goed voor dan dode spelsituaties en afstandsschoten. Vrije trappen kunnen Caner en anderen ook wel nemen en afstandsschoten kunnen worden uitgevoerd door Meireles of Emre. Dus zoals ik al zei: op technische vlak is Baroni goed, maar Fenerbahce heeft conditioneel een sterkere middenveld nodig om niet uit het wedstrijd te haken net als vandaag.

Daarom hoop ik dat Holmen de komende tijden veel meer in het selectie zal worden opgenomen dan Baroni. Ook al bakt hij er niet veel van op het technische vlak, Kuyt kan het ook niet? Maar ze werken wel hard, vooral bij een achterstand.

Ik weet niet zeker of het de enige reden is, maar het gedoe rondom Aziz heeft het team wel psychologisch een klap bezorgd. Die vent moet zo snel mogelijk weg. Enerzijds omdat we een voorzitter aan het hoofd hebben nu waarvan velen denken dat hij heeft omgekocht (of dat klopt laat ik in het midden, want niemand hier weet of het een eerlijk proces is geweest, waar ik ook mijn twijfels bij heb, maar het kan), maar als we om de 3 maanden een bericht krijgen dat er weer gedonder is, heerst er ook nooit rust binnen de spelersgroep.

Hij moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden en opstappen voor hij eruit gegooid wordt, zij het door protesten van de fans of door een beslissing van de rechter.

Over vandaag, het zat er al aan te komen. Tegen Konyaspor leek het al moeizaam te gaan, en Eskisehirspor is wel een stuk taaier. En we moeten wel een flinke buffer hebben, gezien Sivas, Kasimpasa, Galatasaray, Besiktas en Trabzonspor ook lastig gaan worden. Laten we zien waar het schip strand, maar zolang de kans nog bestaat dat we op de laatste speeldag opeens een bericht krijgen van het gerechtshof dat de voorzitter de bak in draait, houd ik mijn hard vast.

Heerlijk zeg dit, maar moet maar niet al te vroeg juichen. Hopelijk zal Gala hier van profiteren en vol voor de 3punten gaan tegen Bursa zodat het verschil naar 7punten daalt.
Mooie goal van Erkan Zengin trouwens..

Het verlies van Fenerbahce is geen reden voor Galatasaray om ook punten te verliezen. Ik ben heel vaak optimistisch, soms zelfs te. Echter kan ik dat nu niet zijn. Galatasaray wint te moeizaam. Morgen tegen een Bursaspor, waarvan we weten dat ze heel lastig kunnen zijn. Ik weet het nog niet hoor.

Ik hoop op een overwinning, zodat we 3 punten kunnen inlopen. Dat zou ideaal zijn.

Ik heb de match niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen. Maar... Honing is zoet, maar is niet altijd verkrijgbaar. Fenerbahce is de terechte koploper, maar het hangt aan een dun draadje of ze zullen in een vormcrisis raken. Het enige echte voordeel van Fenerbahce op Galatasaray is de wedstrijddruk. Maar ook daarop heeft Galatasaray geanticipeerd door haar elftal zowel in de basis als breedte te versterken.

Mwah, Fenerbahce blijft voorlopig aan kop. Minstens 4 wedstrijden, hehe. Neejjo, met veel discipline staan ze terecht aan kop!

jammer voor fenerbace, ik heb ze vorige week zien voetballe toen wonnen ze met een goed spelende emenieke.

2 februari 2014 om 00:08

Lol welke wedstrijd heb je gekeken dan want ik zag met mijn eigen ogen dat konya, fener gewoon zoek speelde en Emenike was ook dramatisch.

Homer vindt dat echte kampioenen ook weleens mogen verliezen. Op naar de titel. Dit was een drempeltje op een weg van 34km. Die moet je ook nemen om te beseffen waar je het voor doet.

Hoofdpijn dit maak niet uit wie beter speelt gaat om winnen kuyt is een goeie speler maar hij is niet die kuyt van liverpool.

Webo heeft het seizoen afgesloten, dus dat wordt op de valreep nog een aanvaller halen.
Ik hoop op een 6 maanden huurperiode van Dembe Ba of Vucinic

Ik heb alleen de 2e helft gezien en op basis daarvan was Es Es de terechte winnaar.. Ik zat weer te wachten op de 1-2 in de slotfase maar het was Es es dat toesloeg..

Ik kom zelf uit Eskisehir en ben vaak in het stadion geweest, wat hebben ze toch een geweldige aanhang.

Ik heb het al vaak gezegd, ik weet niet wat Yanal doordeweeks op de training doet maar enige vorm van positiespel of combinaties zitten er niet in. Het is blijven hopen op een bal die goed valt en ballen in de pot gooien.. Alleen zelfs dat lukte niet vandaag.

Es Es ging na het inbrengen van Kamara en Necati steeds beter spelen en combineren en Fener keek machteloos toe.. Ze misten al Emenike en het uitvallen van Webo is voor hun opportunistische spel natuurlijk een aderlating.. Verder viel Salih Ucan dramatisch in.. Jongen heeft duidelijk kwaliteiten maar doordat hij nooit speelt leert ie niks en is hij nog steeds te licht..

Kijken wat Gs morgen doet tegen Bursa.. Gezien de vorm van Gs de laatste tijd, en het vertoonde spel zie ik Bursa daar wel iets halen.. Dat zou een topweekend zijn voor ons..

kuyt is goed nu nog steeds ik wil hem zien tot zijn 40ste verjaardag want deze man scoort wel en die doelpunt moest gewoon tellen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren