Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het selecteren van Balotelli was mijn fout, daarom neem ik ontslag’

Laatste update:
/

Cesare Prandelli bood direct na de dramatische uitschakeling van Italië (Uruguay won met 0-1) op het WK zijn ontslag aan. De keuzeheer repte over verkeerde keuzes, vond dat scheidsrechter Marco Rodríguez de wedstrijd had verpest en gaf Mario Balotelli een veeg uit de pan. De spits werd in de rust gewisseld.

Balotelli maakte bijzonder weinig indruk in het verloren duel met Uruguay. De spits van AC Milan lag een aantal keer op de grond en hij kreeg een gele kaart na een wilde beuk richting een tegenstander. “Het selecteren van Balotelli was mijn fout, daarom neem ik ontslag”, tekent La Gazzetta dello Sport op uit de mond van de coach. “Ik haalde hem van het veld omdat hij al geel had en ik wilde niet met tien man komen te staan. Je weet nooit wanneer hij nerveus is of wanneer hij rustig is.”

Ook de scheidsrechter, die Claudio Marchisio van het veld stuurde en de bijtende Suárez liet staan, moest het ontgelden. “Hij heeft alles verpest. Hij gaf ons ten onrechte een rode kaart. Daarmee verpestte hij voor ons de wedstrijd. Wij hadden een gelijkspel verdiend. En dat was genoeg geweest.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wel eerlijk van de beste man...

24 juni 2014 om 22:03

En terecht balotelli is een te wisselvallige spits. Ik had liever rossi gezien ipv deze clown. Jammer dat prandelli vertrekt, ik vond hem een hele goede coach en bleef altijd netjes en had respect.

24 juni 2014 om 22:07

Te wisselvallig? Zwaar overschat is hij. Buiten t feit datie niet spoort presteert hij niet. Al hele seizoen niet. Is te afhankelijk van zn team.

24 juni 2014 om 22:07

Mee eens maar als hij ni gaat wordt ie ontslagen. Zo werkt het in Zuid Europese landen. Maar net als hodgeson van Engeland zijn ze op de goeie weg en helaas is t exit voor beide heren.

24 juni 2014 om 22:10

Beetje jammer dat Milan al Inzaghi heeft aangesteld. Prandelli is een goede coach al heeft hij met een verkeerd systeem gespeeld dit WK. Veel te verdedigend en alles afhankelijk van Pirlo. Nu maar hopen dat Arsenal ff met een mooi bedrag over de balk komt dan halen wij Iturbe

24 juni 2014 om 22:11

Balo moet naar een ploegje ergens in de middenmoot. Ff uit de schijnwerpers, voor een jaar of 12 whahahahahaha

24 juni 2014 om 22:12

De roem van Balotelli is grotendeels gebaseerd op de negatieve dingend waarmee hij de krant haalt.
Soms laat hij eens wat leuks zien op het veld maar de spits van FC bal op het dak laat ook wel eens wat leuks zien.
Het is een leuke spits maar absoluut geen top spits.

24 juni 2014 om 22:14

2 jaar geleden was hij de reden van de finale plek van Italie. Ik vind dit heel goedkoop. Hij had wel een paar andere spitsen mee moeten nemen want die Imobille heeft ook niks laten zien. Beter was Toni meegegaan, of Totti. Balotelli was trouwens wel degene die de winnende scoorde tegen Engeland.

24 juni 2014 om 22:20

@paolo Maldini
Er zijn heel wat Gunners die hem willen omdat ze denken dat Wenger hem zal temmen. Maar die jongen spoort gewoon niet, het is geen kwestie van temmen. Mourinho en Mancini konden het ook niet, nochtans ook goeie trainers.

Nee, hou hem maar, zeker voor de belachelijke vraagprijs van +30miljoen. Geef mij dan maar Sanchez, ookal is hij meer een buitenspeler.

24 juni 2014 om 22:34

Mourinho??

Mourinho heeft het hem denk ik allemaal geleerd. Die valt zelf ook niet te temmen.

Voor dat geld zie ik liever griezmann komen bij Arsenal

24 juni 2014 om 22:36

kwaliteit heeft hij zeker om een topspits te worden maar hij mist hersens voor andere dingen die ook belangerijk zijn. Suarez is er ook 1 van, alleen hij heeft wat meer kwaliteit.

24 juni 2014 om 22:43

Mourinho had Balotelli aardig onder controle hoor

24 juni 2014 om 22:56

Presteert het hele seizoen niets? Nou als ajacied kan ik je vertellen dat hij zeker heeft gepresteerd, hij was hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor het door gaan van Milan! Van zijn vervelende schwalbe in de eerste wedstrijd naar het geweldige bal vasthouden in de tweede wedstrijd. Vervelende gozer zeker, niets gepresteerd? Nee. Ook in de competitie heeft hij voldoende punten voor Seedorf gepakt.

24 juni 2014 om 23:12

Zoals die ene match waarin balo bij de rust geel had en Mourinho hem niet Kon vervangen omdat hij geen andere spits had. Mourinho heeft in de rust 15 minuten lang op hem ingepraat en Balo pakt gewoon rood. Noem je dat onder controle willian-borges?

24 juni 2014 om 23:26

Ballotelli is de meest overschatte spits van heel Europa wat een kwal! Heeft het nadenkings vermogen van een kind van zes en presteert uitermate slecht voor zijn status. Statistieken bewijzen dit ook. Leuk een winnende goal tegen Engeland maar een wereldklasse spits is ie niet en word ie niet!

25 juni 2014 om 00:11

Het spijt me zeer voor al de mensen die hier hebben gereageerd, maar Prandelli heeft dit nooit gezegd. Voetbalzone neemt het verkeerd over van de Italiaanse media. Hij heeft gezegd: "mijn hele project heeft gefaald". Toen vroeg men naar Balo en zei hij: "balo is gewoon onderdeel van het project. Het project heeft gefaald, want ik heb de verkeerde keuzes gemaakt".

25 juni 2014 om 00:42

Ja elke spits op dit niveau had op die plek op dat moment de bal binnen gekopt. Voor de rest loopt hij alleen maar te zaniken.

25 juni 2014 om 02:13

Azalmaar2, in ieder geval één normale reactie.

Wat is dit nou voor een trainer? Ontslag nemen en vervolgens een speler de schuld geven? Dan blijkt dat deze beste man de verantwoordelijkheid niet kan dragen. Italië speelde op 0-0, hoezo moet Balotelli zich laten zien als hij in zijn eentje 40 meter van de goal moet spelen? De echte zwakte lag naar mijn mening bij de speelwijze van de Italianen en bij Immobile en vooral Marchisio.

Balotelli afzeiken en Marchisio vrijuit laten gaan, Prandelli is niet goed bij zijn hoofd. Typische Italiaan.

24 juni 2014 om 22:25

Lekker eerlijk als je de scheids nog even een sneer uitdeelt voor een correcte beslissing. Marchisio zet duidelijk zijn voet met gestrekt been net onder de knie neer.

24 juni 2014 om 22:45

Suarez moest er gewoon af.
Balotelli is zo'n speler als Bakkali, ze denken altijd de beste te zijn

25 juni 2014 om 01:00

Vindt niet dat i gefaald heeft 2jaar geleden nu 1ste ronde eruit .verder vindt ik dit 1goede trainer niks mis mee heeft zo weer nieuw werk haha.

25 juni 2014 om 06:04

Italie had Pelle moeten selecteren, ik weet zeker dat hij het enorm goed had gedaan, is een echte Italiaan qua houding en die lange ballen van Pirlo zouden perfect bij hem passen.

25 juni 2014 om 08:28

Pelle zou zowiezo nog achter Toni komen. Als je in de eredivisie goed presteert wil niet zeggen dat je goed genoeg bent voor de squadra. Pelle is namelijk ook mislukt in Italië.

Lekker sjiek om Balo zo onderuit de zak te geven. Zeg gewoon dat je gefaald hebt en klaar.

24 juni 2014 om 22:02

Enigzins begrijp ik hem ook wel. Balotelli heeft verschrikkelijk veel talent en is ook een hele goede voetballer maar het lijkt mij nou niet de beste persoon om mee te werken.

Hij heeft gewoon de mentaliteit niet... Dart pijltjes naar jeugdspelers gooien, op de trainingen 20% geven, zich verschrikkelijk gedragen tijdens wedstrijden. Die jongen is zichzelf gewoon onhandelbaar aan het maken.

24 juni 2014 om 22:03

Hij zegt dat hij gefaald heeft en dat dat de reden is dat hij ontslag neemt

24 juni 2014 om 22:03

Het werd tijd dat er iemand opstond en Balo op zijn plek zet. Die gozer is gestoord. Nooit meer oproepen. Dapper van Prandelli. Riod was belachelijk maar Uruguay had ook een penalty kunnen krijgen. Suarez moet eraf , voor die gozer ben ik alle respect kwijt als voetballer, maar san moet Chiellini er ook af. Al met al kun je niet de schuld alleen aan de scheids geven en moet I gewoon op winst spelen ipv op een gelijkspel.

24 juni 2014 om 22:04

Ach hou op man, Balotelli is gewoon een verschrikkelijke speler die liever voor zichzelf speelt dan in dienst van het team, als je hem wel selecteert kan je op z´n minst je best doen toch? deze man is nog meer bezig met de tegenstander dan met de bal. Heb het wel weer gehad met ´enfent teribble´

24 juni 2014 om 22:10

zegt ie toch ook? :'

24 juni 2014 om 22:12

Ik ben het met je eens hoor Gl.

Balotelli is natuurlijk een ontzettende klootzak in het veld en een moeilijk behandelbaar joch, maar Prandelli geeft hem hier de schuld van zowel het falen als Italië als het beëindigen van zijn bondscoachschap. En dat is natuurlijk een beetje overtrokken. Die hele reactie is puur en alleen ingegeven door frustratie van de uitschakeling. Als Prandelli dit namelijk al eerder vond had hij hem vandaag sowieso niet opgesteld.

Balotelli heb je helemaal niks aan. Als er een mug op hem gaat zitten voelt ie zich al persoonlijk aangevallen. Storende factor in de groep. Jammer van Prandelli. Probeerde vrij aanvallend te spelen de voorbije jaren.

24 juni 2014 om 22:02

Inderdaad. De landen die het goed doen hebben een geweldige teamspirit en ijzeren discline en dan kom je met balotelli aanzetten...blijkt gelukkig maar dat je met die misplaatste arrogantie niks bereikt. Laat hem maar een poosje voor de spiegel staan

24 juni 2014 om 22:04

Nee inderdaad je hebt niks aan Balotelli. Schoot persoonlijk Italië de finale in 2 jaar geleden, en nu is hij op eens nutteloos? Ik snap best dat het een rare kerel is, maar nutteloos is hij zeker niet.

24 juni 2014 om 22:12

Onze grote vriend speelde ook een goede wedstrijd op het EK. Had tot dat punt bijna niets laten zien maar vierde zijn goal alsof hij God was en door het iconische juichen zijn veel mensen dat nog gaan geloven ook.

Brak bij Inter door als een talent maar maakte het niet waar. Trok naar City, heeft daar veel vertrouwen gekregen en heeft bij vlagen laten zien dat hij goed kan voetballen maar viel meer op door controverse dan door geniaal voetbal. Trok naar Milan, was belangrijk vorig seizoen maar laat dit seizoen zien dat je als team ook geen flikker aan hem hebt. Is in dit Italië ook een enorme dissident en heeft net zoals op het EK van twee jaar terug geen flikker laten zien. Maar als jij op basis van één wedstrijd Balotelli nu tot belangrijke speler voor Italië wilt bombarderen, dan stel ik voor dat we Memphis Depay ook alvast tot supervedette van Nederland verkiezen en Danny Koevermans een legendarische Oranje status toekennen omdat hij ons de drie punten tegen Luxemburg bracht.

Balotelli is de meest gehypete speler die er op dit moment is, wellicht samen met Cavani en David Luiz. Je koopt een hoop egoisme, overschat talent, luiheid en controverse. Nou succes

24 juni 2014 om 23:12

Ben het volledig met je eens. Ik moet alleen wel David Luiz hier een klein beetje verdedigen Verschrikkelijke voetballer die zichzelf helemaal geweldig vindt, maar hij werkt zn eigen wel kapot voor het team. Luiz geeft iedere wedstrijd 100% en probeert iedere wedstrijd zijn kunsten te vertonen. (jammer genoeg voor hem stelt dat nog niet altijd veel voor)

On: Fitheid van de speler lijkt dit toernooi de voornaamste reden van succes. Vooral Zuid Amerikaanse landen, die gewent zijn aan deze temperaturen, lijken daar hun voordeel uit te halen. We hebben geluk dat we met onze speelstijl weinig krachten verspelen en we kunnen beschikken over Arjen Robben. Met de huidige speelstijl (10 man voor de pot en alle ballen op Robben) zie ik ons nog ver komen dit toernooi. Mexico zal nog enigszins lastig worden, maar de horde erna moet simpel gewonnen kunnen worden.
Ik verwacht ook niet dat Argentinië ver zal komen, dus komen we alleen in de finale een topper tegen. Het zou toch fantastisch zijn als we met dit zooitje het wk winnen.

24 juni 2014 om 22:05

Precies, naar mannetje die Balotelli, en iedereen hem weer toejuichen als ie weer eens een ´stunt´ uithaalt, alle respect voor Prandelli maar Balotelli is gewoon een regelrechte relnicht die je inderdaad niet had moeten opstellen

Klopt helemaal, Balotelli had hij niet moeten oproepen. Ik zei vanaf het begin al dat Immobile en Toni hadden moeten spelen, Niet dat hij hiernaar luistert, maar ik had al zo'n voorgevoel. Balotelli is een overschatte speler(vind ik). Hij doet niks tijdens trainingen en stelt zich aan als een gek.

Uruguay mocht ook wel met 10 man spelen hoor maar nee meneer die bijt mocht gewoon blijven en doet alsof die niks deed.

Ballotelli uit vorm pffff jammer hoor

24 juni 2014 om 23:31

Is ie ooit in vorm geweest dan? Het is echt een momenten-voetballer, doet af en toe iets geniaals maar over het hele seizoen of toernooi heb je niks aan zo'n lamzak die heel het teamproces verkloot.

Suarez dikke schorsing geven!! Maar dan kun jebeter ontslag nemen dat geen terechte rode kaart was!!!!!

24 juni 2014 om 22:00

Scheidsrechter heeft het gewoon niet gezien. Dat kan gebeuren. Hij kan alsnog geschorst worden natuurlijk.

Ik snap wel dat hij ontslag neemt. Niet alleen deze wedstrijd, ook tegen Costa Rica was het bijzonder matig. Tevens was de voorbereiding van Italië alles behalve goed. Het gelijkspel tegen Luxemburg als toppunt natuurlijk. De toppers (pirlo, Chielini en Buffon) zijn al wat ouder en Balotelli valt voornamelijk op door zijn gedrag en een incidentele wereldgoal.

Overiges is het te hopen dat Suarez zwaar gestraft wordt, maar daar heeft Italië niks aan.

Het moet toch niks nieuws zijn dat Balotelli een tikkende tijdbom is? Soms geniaal, vaker een idioot in zijn acties. Verder is het natuurlijk geen schande om met 1-0 van Uruguay te verliezen, het is weggegeven tegen Costa Rica.

24 juni 2014 om 21:58

Het is wel schandalig aangezien iemand met een schop rood krijgt en iemand die bijt geen rood krijgt. Het had gewoon 10 tegen 10 moeten staan. En dan had je een hele andere wedstrijd gehad.

24 juni 2014 om 22:07

Dat Suarez geen rood kreeg, kan je de scheidsrechter niet aanrekenen, aangezien de bal niet in de buurt was, en de scheidsrechter het dus niet gezien heeft, de rode kaart van Italië was meer dan terecht.

Hoezo een onterechte rode kaart? Die schop van Marchisio sloeg helemaal nergens op. Rood was hier volkomen terecht!

25 juni 2014 om 10:19

Zulke overtredingen worden bijna elke wedstrijd gemaakt hoor. Geel voor Marchisio was meer op zijn plaats geweest. Het was geeneens een schop, eerder een tikje. Kortom, die scheids was gewoon voor Uruguay.

Tja als je door de fifa word uitgeschakeld dan zou ik ook ontslag indienen. Wat heeft het nut nog van zo'n toernooi. Nu doen de meeste hier er makkelijk over de uitschakeling van Bosnie en Italie. Maar ik wil nog wel eens zien dat Mexico met een buitenspelgoal ofzo de winnende maakt tegen Nederland. Want zo gaat het al de hele toernooi.

24 juni 2014 om 22:05

Hoe word je hier uitgeschakeld door de fifa als Italië zijnde? Het was gewoon een drama pot van Italië. Niks gecreëerd. Oke Uruguay deelde mee in de malaise en hebben mazzel dat ze met een kopgoal winnen. Maar Italië heeft ook dramatisch gepresteerd.
En natuurlijk was het rood voor balo, maar het was buiten het zicht van de scheids. Geheel logisch aangezien hij de bal volgt die naar buiten gaat..

24 juni 2014 om 22:05

Rood voor suarez bedoel ik natuurlijk!

24 juni 2014 om 22:09

Door de Fifa uitgeschakeld? Nu draaf je te ver door. De scheidsrechters moeten in een split-second beslissen wat ze doen. Goed, bij Bosnië is het een grove fout die de assistent-scheidsrechter begaat, maar daarvoor heeft hij ook moeten boeten. De rode kaart van vandaag voor Marchissio is gewoon terecht. Er moet een lijn getrokken worden, de overtreding die de speler begaat is gewoon gericht op het blesseren van de tegenstander, op een zeer onnodige plaats.

Italië heeft het volledig aan zichzelf te danken dat ze nu uitgeschakeld zijn, ze zijn te laf om vanaf het begin vol op de aanval te gaan spelen. Ja, je weet van te voren dat Ballotelli geweldig kan zijn, maar ook dat hij het team alleen maar omlaag haalt. Naar mijn idee is Italië gewoon niet goed genoeg om een WK te kunnen vlammen, zoals bijvoorbeeld Nederland of Duitsland dat wel kan. Puur omdat de mentaliteit daar heel anders is, mede bij de coach.

De Fifa is niet altijd even netjes, maar niet alles hoeft in de schoenen van de bond geschoven te worden. De scheidsrechters hebben het echt niet makkelijk, zij kunnen (helaas) niet meerdere keren naar herhalingen kijken.

Laten we hopen dat de scheidsrechter die gisteren de wedstrijd tussen Nederland en Chili een prima wedstrijd floot een tweede wedstrijd mag gaan fluiten en dat hij wederom laat zien dat hij een goede arbiter is.

24 juni 2014 om 22:41

Als jij een shceidsrechter bent. En je ziet een bijtende beweging van Suarez. En Chiellini komt naar je toe met een bijt afdruk in zijn arm. Terwijl Suarez doet alsof ie last van zijn tanden hebt. Terwijl je weet dat Suarez een reputatie heeft. Dan weet je toch dat hij weer gebeten heeft. Dan kun je toch niets anders doen dan rood geven aan Suarez. Dan had je 0-0 gehad met 10 tegen 10. En nu kon Uruguay profiteren van een man meer.

24 juni 2014 om 22:54

Jij weet toch net zo goed dat de scheids het zelf moet waar nemen. Hij heeft dat dus niet gedaan en kan dus ook niet straffen. Natuurlijk moet hij alsnog geschorst worden, daar geef ik je gelijk in!

24 juni 2014 om 23:05

@iedenis In zin 2 ga je de fout in. De scheids heeft niks gezien, hij was met het spel bezig en dat bevond zich ver van Suarez en Chiellini vandaan. Logisch dus dat hij het niet heeft gezien. Suarez wordt nog wel geschorst maar daar heeft Italië niks aan.

Italië moet verder helemaal niet klagen want ze hebben niks laten zien wat een doorgang naar de 8e finale zou rechtvaardigen. Klootloos voetbal en een domme rode kaart.

25 juni 2014 om 00:02

Ledenis hoor je belachelijke argumentatie eens aan. Als de scheids het niet ziet, wat logisch is omdat de bal niet in de buurt is, dan kun je toch geen rood trekken? Ga je dan rood trekken op vermoedens? Denk eens na man.

25 juni 2014 om 10:20

Uruguay heeft ook niets laten zien. Die gaan hard onderuit tegen Colombia, dat weet ik nu al.

Nou die rode kaart voor marchisio was terecht, had suarez natuurlijk ook rood moeten hebben voor de rest heeft de scheids prima gefloten.

Wel een lage actie om dit zo in de media te gooien. Ook al is Balotelli een matige voetballer.

Wat Balo betreft 100% gelijk , weg met die clown.De rode kaart was 200%. Terecht met de noppen tegen het been. Eat de uitschakeling van Italie betreft , zonde

Absoluut, Balotelli heb je niks aan, Suarez had van het veld gemoeten.
Daar heeft de beste man gelijk in maar de rode kaart was gewoon terecht!

Prandelli is een held, super kerel. De enige Italiaan die ik het gegund had!
Tja met Balo wwet je het idd nooit en hij had al rood kunnen krijgen. Rood voor Marchisio was terecht en het is natuurlijk jammer dat de beet van Suarez niet gezien werd, masr dat wordt nog wel rechtgetrokken mag ik hopen

24 juni 2014 om 22:20

Doe ff normaal,man.
Prandelli wilde het anti-voetbal weer op een troon plaatsen.
Het zou een schande zijn als Italie door zou gegaan zijn met dat soort afbraak voetbal.
Pirlo was de enige (wereld-) voetballer wat in de basis stond en al de rest waaaaaddeelooooos.
Ochja, Buffon was ik bijna vergeten,sorry Buffon.

Als ik Prandelli was geweest zou ik dus eerst even een goed nachtje slapen, een dagje rust nemen en daarna pas een beslissing hebben gemaakt. De frustratie spat op dit moment van de man af en dan uit je je op manieren waarop je later zegt 'had ik dat maar iets anders gedaan'. De sneer naar Balotelli is onnodig hard en zijn beoordelingsvermogen laat duidelijk te wensen over, want het was natuurlijk gewoon rood.

24 juni 2014 om 22:23

Ik heb wel eens vaker een reactie voorbij zien komen van jouw en ik bewonder dan ook jou objectieve kijk en normale gedrag. Ben het eens met je berichtgeving

24 juni 2014 om 22:45

Bedankt voor de mooie woorden, altijd mooi om te horen dat je bijdrage gewaardeerd wordt. Al is het natuurlijk wel jammer dat we op de voetbalfora objectiviteit en normaal gedrag als een zeldzaamheid zijn gaan waarderen.

24 juni 2014 om 22:58

est. 1892 is heel makkelijk in het uitdelen van complimenten dus neem het niet te serieus.... hahaha...

maar objectiviteit is hier vaak ver te zoeken.

on: was duidelijk rood van Marchissio, Balotelli had wat mij betreft ook rood kunnen hebben de eerste helft.
Als de beet van Suarez niet is gezien kan je daar ook niets voor geven, maar wees maar niet bang dat Suarez niet geschorst wordt voor de rest van dit WK!

24 juni 2014 om 23:59

@lahaya070 haha humor Een objectiviteit kijk is nooit verkeerd.

je had nog beter Pelle mee kunnen nemen dan Balotelli !

Balotelli is voetballend op elk front beter dan Pelle, maar is als Vergif in je ploeg.

als hij in vorm is, en het loopt om hem heen goed dan prikt ie er wel een stuk of 20-25 in in een seizoen, maar als het hem ff niet zint dan loopt ie 5 km in een wedstrijd en gaat ie vervelend lopen doen.

nou hebben italianen wel vaker temperament, maar Ballo is gewoon knettergek !

24 juni 2014 om 22:07

Ja of Totti of Toni.

24 juni 2014 om 22:12

@stengun

Tsja, dat is natuurlijk makkelijk om dat nu te zeggen. Voor hetzelfde geld had Ballotelli net als vier jaar geleden een aantal geniale acties gehad en had iedereen gezegd: Hij is een beetje gek, maar wat is hij toch geniaal en voetballend fantastisch.

Je weet dat wanneer je hem selecteert je geluk kan hebben, maar dat het ook vies kan tegen vallen.

24 juni 2014 om 22:30

@stengun, misschien ga ik me nu belachelijk maken, maar mijn mening is dat Pelle een betere speler is dan Balotelli.

25 juni 2014 om 02:22

'misschien' kan je weglaten, je maakt jezelf volkomen belachelijk. En ook dit is een volkomen objectief standpunt.

25 juni 2014 om 06:13

Het zijn andere Spitsen, wanneer ik al die lange ballen van Italie gisteren zag zou Pelle hier veel beter in passen dan Ballo. Ballo is een spits ala messi ronaldo die het met z'n individuele klasse kan doen, echter is hij ook een spits die iedereen tegen je opzet door die uitspraken die hij maakt, hij haalde zijn niveau niet en ik zou hem niet meer selecteren. Gewoon oude Italiaanse school doen waarbij verdedigen en het middenveld centraal staan.

Als Wenger deze grappenmaker haalt... he-le-maal niks gepresteerd tot nu toe. Weet ook niet waarom men hem ophemelt.

24 juni 2014 om 22:03

Omdat hij een ongekend talent heeft die met de juiste begeleiding een wereldtopper kan worden, dat is de enige reden waarom je voor Balotelli zou gaan.

Als Wenger het niet kan, dan kan niemand het.

24 juni 2014 om 22:08

Ongekend talent? Sorry maar het is een matige speler, gehyped door sponsors, omdat ie zo vaak in de media komt met z'n rariteiten. Met hem schiet je echt niks maar dan ook niks op. Zou het ook niet proberen, zonde van geld, tijd en energie.

24 juni 2014 om 22:09

Arsenaladdict... als Mancini, Mourinho, Alegri en Seedorf de beste jongen niet in bedwang konden houden.. waarom een Wenger in godsnaam wel??

Balo zou een drama aankoop zijn... genial voer voor de engelse tabloids.. meer niet.

25 juni 2014 om 02:46

Is dit serieus je vraag? Mourinho werkt alleen met de mensen waarmee hij een connectie voelt, de rest laat hij vallen. Mancini is een belachelijk slechte coach, ik mag hopen dat we het daar over eens zijn. Seedorf is in mijn ogen nog niet eens een coach, is aangesteld uit een wanhoopspoging aangezien AC het einde zoek was. En Alegri heeft overall zeer teleurstellende resultaten gehaald met AC, onbegrijpelijk dat men nog zo lang aan hem heeft vastgehouden.

Ik zeg dit niet omdat ik een Arsenal-fan ben, maar groot fan ben van Balotelli. Niet om zijn uitstraling, maar juist omdat hij aan alle kanten onterecht wordt afgemaakt. Hij is 23 jaar (!), is zeven jaar geleden gebombardeerd als één van de grootste talenten van de wereld. Heeft altijd moeite gehad in Italië, mede door racisme (oa Juventus-fans) en onterechte verhalen die rondgingen in de media. Nu heeft hij weer een bondscoach die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, maar op een makkelijke manier afschuift op Balotelli. Na dit soort uitspraken mag men de wanprestatie van Italië volledig leggen bij Prandelli.

Ik wil de samenwerking tussen Wenger en Balotelli inderdaad wel eens zien. Nog steeds enorm talentvol en volgens mij een geweldige kerel. Jammer dat voetbal-supporters zich zo enorm laten leiden door de media.

Daarom begrijp ik er ook helemaal niks van dat Arsenal interesse heeft. Overigens is het nu meteen duidelijk waarom alleen Balotelli niet meedeed aan het eerbetoon aan Prandelli na afloop.

Denk dat de teleurstelling wel meespeelt bij zijn reactie.

Trekt in ieder geval zijn conclusies, dat zie je toch al weinig.

Maar met Balotelli wist hij toch van te voren, wat hij binnen de ploeg haalde.

Had gewoon aanvallend Uruquay moeten bestrijden en had dan waarschijnlijk met 3 - 0 gewonnen.

Jammer voor Italië maar ze moeten alleen naar zich zelf kijken en analyseren waarom ze het niet hebben gered op dit Wk.

Ledenis, jij hebt gelijk, het lijkt zo alsof de fifa het toernooi bepaalt. Brazilie kroatie , bosnie etc

Als je deze kortzichtige teksten leest, snap je ook wat beter waarom ook dit WK een debacle is geworden.

De rode kaart was naar mijn mening gewoon terecht. Balotelli selecteren, ach ja, de helft van de wereld denkt dat hij heel goed is. Heb het zelf nog steeds niet gezien maar ach.

Alsof Italië dermate aanvallend speelde dat Balotelli wat uit kon halen.. buiten Verratti en zo nu en dan Pirlo is het gewoon een bijzonder matig elftal.

24 juni 2014 om 22:28

Nee, met de weinige ballen die hij kreeg deed hij ook niets goed, hij was bijzonder zwak de voorbije 2 matchen. Niet alles ligt aan zijn ploegmaats.

Zelf dacht ik eerst ook aan een overdreven rode kaart, maar in de herhaling was te zien dat het gewoon een smerige overtreding was, die zeker met rood bestraft kon worden. Goed gezien van de scheids.

Lekker dom achteraf. Al zn vooroordelen over Balo vertelt ie nu nog even en als ie gescoord had dan stond ie eer maar wat

Maar goed, Als suarez nu pas echt een schorsing verdient, wanneer verdient Baloteli hem dan pas???

Mijn besluit staat al enkele jaren vast.
Je moet als ploegleiding niet normaal zijn om een speler als Balotelli aan boord te halen.
Volgens mij is voetbal een teamsport en die gekke Balotelli is G E E N teamspeler.
Dus heer Cesare Prandelli oprotten,jij hebt de keuze gemaakt.

Om nou te zeggen dat die rode kaart ten onrechte was is lachwekkend natuurlijk. De scheids stond er naast en zag het gebeuren. Nu moet Italië aan iets nieuws beginnen, er loopt voldoende talent rond. Maak er nou weer eens een team van!

prandelli heeft gefaald !!!! het begon al voor wk door beste Italiaanse spits rossi niet mee te nemen!
En tijdens het wk te veel om op te noemen.
Goed gedaan op ek maar nu niet en gewoon weg gaan wat van marwijk ook had gedaan.

Onnodige sneer naar Balotelli. Als trainer zijnde had hij dan maar met Immobile en Cerci moeten beginnen, of Balotelli in vorm moeten krijgen. Erg zwak om zijn speler na het WK zo na te schoppen. En laten we niet doen alsof Mario de enige reden is voor het slechte spel van Italië.

Prandelli je het zelf geblunderd door Mario in de rust te wisselen, anders was je door, alle dreiging en fysieke kracht was foetsie.. Prandelli beetje makkelijk dit...

Geen enkele bondscoach van italie moet balotelli nog selecteren.
Je hebt er geen moer aan en hij is een lopend kruidvat waarop je zit te wachten wanneer ie tot ontploffing komt.
Zoiets mag je land nooit vertegenwoordigen.

Prandelli toont ballen om dit te zeggen en daaraan zijn conclusies te trekken .

Jammer dan weer dat hij die rode kaart probeert goed te praten.

25 juni 2014 om 02:55

Was elke coach maar zo hé? Geen verantwoordelijkheid nemen maar de schuld afschuiven op een speler die hij zelf opstelt in zelfgekozen systeem en speelwijze. Ik weet niet wat dit met 'ballen tonen' te maken heeft, ik noem het lafheid.

25 juni 2014 om 05:38

Noem mij eens een coach die toe dat hij geeft fouten gemaakt heeft en dat de daardoor de uitschakeling zijn schuld is , dus vind dat hij moet vertrekken??
Hij had ook 2 weken kunnen wachten en de oprotpremie van de italiaanse bond kunnen binnen harken.
Dat is pas laf.

25 juni 2014 om 13:03

Vorig jaar, toen NL 8-1 van Hongarije won diende de coach per direct zijn ontslag in met de woorden: 'we streden om plaatsing voor WK, maar verliezen met 8-1. Daar ben ik verantwoordelijk voor, ik stap per direct op'.

Bert van Marwijk nam ook zijn verantwoordelijkheid toen hij ontslag nam. Veel coaches houden de eer aan zichzelf, wanneer ze aanblijven krijgen ze het hele volk over zich heen en dat kan een negatieve impact hebben op de carrière van de betreffende coach. Daarin is Prandelli dus absoluut niet uniek. Wel uniek is het feit dat hij de schuld op een makkelijk zondebok schuift, Balotelli krijgt al jaren zware kritiek in binnen- en buitenland. In plaats van hem in bescherming te nemen kiest Prandelli hem uit om zijn eigen naam zuiver te houden. Dat er vervolgens zoveel voetbal-supporters achter deze man gaat staan, is echt onbegrijpelijk.

Hahaha, je blijft toch lachen met die trainers.
Als-ie scoort is hij de held, nu wordt-ie neergemaaid omdat hij is wie hij is.
Alsof meneer de Italiaanse loser dat vantevoren niet al wist...

Nog lachwekkender wordt Prandelli wanneer hij begint te zeiken over de rode kaart.
Dat was een 1000% rode kaart (nee, geen nul teveel ingetikt, voor de volle duizend procent).

Voor het toernooi vind ik het wel jammer dat de Italianen eruit liggen, was toch een vervelende tegenstander geweest in de 'andere' helft van het schema :-)

Hoe kan je op je telefoon duimpjes geven? Sorry

24 juni 2014 om 22:29

(Y)

Wat een zielenpoot die Prandelli om dit te roepen. Italië moet naar huis omdat het hele team slecht heeft gepresteerd en niet alleen Mario.

Dit is toch ook niet het geval bij ene Engeland, Spanje of wie dan ook, of wel dan?? Maar als Italië is uitgeschakeld dan is het natuurlijk weer allemaal te danken aan Ballo, dus vind ik het zwak om dit zo na te roepen in de media.

Btw, hij had er met donkerrood eraf gemoeten, zoiets laten zij volgens mij niet eens toe in de Afrika Cup.

Balotelli is al niet zo geliefd in Italie. Om nou indirect hem de schuld te geven van de uitschakeling is zielig van Prandelli. Hij probeert zijn falen als coach te verbloemen door de minst geliefde als zondebok neer te zetten, hopende dat de meute dit oppikt. Gezien de reacties hierboven is Prandelli daarin geslaagd.

Geeft ook wel aan wat voor gloryhunters en klapvee hier reageert. Had balotelli gescoord zaten de negatievelingen met eelt op de handjes bij te komen. Was ook dom om Balotelli eruit te halen. Ondanks dat hij vaak lag, was wel alle echte dreiging eruit. Pirlo probeerde het een aantal keer met Cassano. Balo was toch al geschorst voor de komende match.

Is ook grappig dat Prandelli Marchissio niet afvalt. Een belachelijke overtreding, waarmee je je team naait.

Indirect geeft Prandelli Balotelli de schuld. Nou dan wil ik indirect claimen dat Prandelli een racist is. Voor wie serieus over racisme zal vallen, in de voorgaande zin, wil ik indirect claimen dat jullie dom zijn

Italie terecht rood en suarez had ook rood moeten hebben

balo moet zich schamen hij rent niet eens de hele wereld zit te kijken.

die man komt met zijn scheenbeen op iemands hoofd en dan gaat tie raar kijken voor een gele kaart.

die bijt actie van suarez was op het eind een rode kaart zou geen verschil meer maken.

de fifa heeft italie eerder genaaid england italie en uruagay in 1 poul dat is bijna onmogelijk

24 juni 2014 om 22:41

Spanje, Nederland en Chili is dan zeker wel normaal.

24 juni 2014 om 23:16

niemand had verwacht dat nederland het zo goed zou doen.
en stonden zelfs 10 op de fifa ranking.

ik schatte zelfs chili hoger dan nederland .

italie uruguay england zijn toch wel beetje te veel

25 juni 2014 om 07:16

Spreek voor je zelf. Ik had helemaal nie gedacht dat Nederland het slecht zou gaan doen, misschien jij wel, maar dat betekent niet meteen iedereen, ik had gedacht dat Nederland won van Spanje Nederland won van Australië en Nederland won van Chili, en ik zat op voetbalzone, ook al weet je dat niet allemaal mensen te bekritiseren omdat ze zo negatief waren over Nederland.

Ik snap trouwens niet dat al die Italianen behalve Balotelli zulke hoge cijfers krijgen ze speelden een draak van een wedstrijd

En terecht jammer v prandelli selecteerde veel onbekende, maar heeft italie wel de bravoure terug gegeven tijdens de confed cup vond ik ze prima spelen genoot ervan nu is het weer drama forza azzuri!

Die rode kaart was terecht van Marchisio. Die gozer had geen enkele intentie om de bal te raken, maar was puur op de man gericht. Zelfde als Balotelli, die ook als een gek in kwam.

Mario Balotelli staat voor onrust,negativiteit, gele kaarten, vertraging in het spel door elke keer te gaan liggen en de tegenstander een kaart aan te naaien.
Wij kennen ook zijn goede kanten, de mooie goals, zijn kracht en genialiteit ,daarom zet je hem ook in de basis als trainer zijnde want hij kan het zo ineens een wedstrijd beslissen.

Nu laat zijn genialiteit hem in de steek en en is dan ook totaal niet van waarde voor zijn elftal. Dat ziet iedereen behalve Mario zelf.

Niet meer oproepen en bouwen aan een elftal zonder hem, laat hem maar dat voelen.

Hey Balo haters hebben die twee andere spitsen het wel dan laten zien nu zij die kans hadden gekregen,waarom hoor je niemand over een Cassano of de zo gehypte Immobile zij hebben immers beide niet gescoord dit wk en speelde ook erg goed tegen Uruguay toch..
De echte kenners weten dat het aan de rode kaart lag en het collectief en de zogenaamde kenners aan 1 man namelijk aan Balo

Zeg ik iets geks als ik zeg dat hij Pelle in deze wedstrijd heel goed had kunnen gebruiken? Om iets te forceren? En hij heeft een winnaars mentaliteit. Plus balvast, kopsterk en maakt soms een doelpunt.

Blij dat ie het dan toch met mij eens is. Ach....iedereen maakt wel es n foutje. Goed dat ie dat toegeeft!

Balotelli op 20% is nog beter dan alle andere aanvallers van Italie. Wat zijn dat een stelletje prutsers daar voorin zeg niet normaal.

Balotelli is het nu opeens schuld dat ze eruit liggen? Hij is de enige reden dat ze überhaupt punten hebben dit toernooi.

Als balo de winnende binnenkopt is het een gewelidige prestatie van "het team" en als ze verliezen, dan heeft balotelli het niet goed gedaan.

Het blijft een gekke kerel, maar wel de beste gekke kerel die er rondloopt. Hopelijk blijft ie nu gewoon bij Ac Milan ^^ kan hij proberen een goed ritme op te bouwen en alle negatievelingen eens op hen plaats zetten

Eindelijk worden ze eens wakker in Italie/de wereld. Neem aan dat Wenger niet de volgende trainer is die 30+ miljoen gaat uittrekken voor deze middelmatige spits

vind het echt zielig dat ie dit op Balotelli afschuift! Ben gewoon een man en zeg dat je fouten hebt gemaakt, maak daarmee niet een ander zwart! alsof het alleen Balotelli was die het heeft verprutst. echt een heel sneu mannetje met deze opmerking.

Natuurlijk is het makkelijk om de schuld bij Balotelli neer te leggen... en ergens ook wel terecht want hij heeft niets gepresteerd....

Maar als je in 3 wedstrijden tijd 22 van de 23 mensen gebruikt dan heb je gewoon je voorbereiding niet goed gedaan!

Lol

Lekker goedkoop en achterbaks alle schuld op mario reflecteren
Prandelli wist van te voren dat mario wisselvallig is en een nerveus handgranaat karakter heeft alle duels speel je met hem de voorbereiding ook en nu is het opeens een fout hem te hebben geselecteerd

Feit dat pirlo de enigste man is die mario kan bereiken speelt zeker geen rol?

Zoals iemand eerder een wk of ek terug was hij nog de held tegen Duitsland




balotelli is top punt van balt net niet man hahaha
nee maar ik denk dat hij goed bezig is om zijn loopbaan!!
sorry ik bedoel niet lopen baan.
hij doet echt weinig op naast buiten het veld
waar hij ook gaat heeft hij problema!!!!
dit kan hij op zijn buik schrijven de clubs hebben geen interesse in zo speler .
die alleen bezig is met zich zelf dan het tot goede prestatie komen waar voor hij gehaald is

25 juni 2014 om 08:51

Ga jij eens terug de schoolbanken in, ik begrijp geen hol van wat jij schrijft.

Jij bent zeker niet zo'n slimme guy.

Balotelli verdient het niet om zo afgestraft te worden. In. Engeland of Portugal doen ze dat toch ook niet met Rooney en Ronaldo, die zwaarder teleurgesteld hebben?

trouwens deze trainer spoort echt niet man!!!
je bent ten alle tijden eind verantwoordelijk voor het team klaar .
zo slecht heb ik al jaren niet gezien spelen

Jongens kom op zeg, net of je op je 23ste al uitermaten kan presteren, deze jongen is nu nog niet klaar voor het echte voetbal maar hij wordt dat vast wel, dat weet ik zeker.
Misschien moet balotelli is niet zo in de schijnwerpers worden gezet, nu gebeurd dat ook weer nu die Een wedstrijd minder speelt.

En ook dat stomme Gezeik dat pirlo de beste man is op het veld,hou toch op joh.
Prndlli zei zelf voor de wedstrijd dat die nerveus was omdat zijn team niet helemaal fit is, nou dat zie J ook, dus kan je niet all schuld op balotelli leggen nu, dat is alleen voor zielige mensen die maar de schuld op andere leggen.

Wie speelde er wel goed dan. Man wat een poep team is dat

Dit is erg laag van de bondscoach. Balotelli heeft hem gered tegen Engeland. Andere spelers maakten ook geen indruk hoor. Pirlo misschien toch iets overschat? De Rossi? Waar was hij?

Jankert zeg. Die rode kaart was volkomen terecht!

Balo vind ik ook een zwaar overschatte speler, zeker geen 30+ miljoen waard waarover steeds gesproken wordt. Vraag me wel af of het wel correct is wat hier vermeld staat over Prandelli. Lijkt mij niet logisch dat je hem zo afvalt als je hem zo vaak heb opgesteld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren