Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hazard gaat megacontract aan voor miljoen euro per vier weken’

Laatste update:

Eden Hazard kan binnenkort de best verdienende voetballer worden bij Chelsea. De Belgische aanvaller heeft volgens Goal aan het einde van het seizoen 2013/14 een gesprek gevoerd met trainer José Mourinho. Beiden gaven daarin aan hoe zij hun toekomst zien en Hazard wil graag nog in Londen blijven. Mourinho ziet hem ook liever niet vertrekken en dat levert de aanvaller, die dit seizoen vier keer in de basis begon en eenmaal scoorde, mogelijk een megacontract op.

/

Hazard zou al dicht bij een recorddeal met Chelsea zijn: de club zou hem een voorstel hebben gedaan, waarmee hij een slordige 250.000 euro per week gaat verdienen. Als dat bedrag klopt en Hazard ‘ja’ zegt, hetgeen zeer waarschijnlijk is, wordt hij de best betaalde speler aller tijden in dienst van Chelsea. Op dit moment is zomeraankoop Cesc Fàbregas degene met het hoogste salaris van allemaal op Stamford Bridge.

Het huidige contract van de 23-jarige Hazard loopt nog tot medio 2017. Chelsea wil daar graag twee à drie jaar aan vastplakken en de Belgisch international dus voor de lange termijn vastleggen. In juni is hij al in gesprek gegaan met the Blues, nadat de naam van Paris Saint-Germain bleef rondzingen als club met belangstelling. Ook Real Madrid is de laatste maanden een paar maal genoemd. Vorig week tekende zijn landgenoot Thibaut Courtois reeds een nieuw contract.

Als Eden Hazard de best betaalde speler wordt bij Chelsea, is dat...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 september 2014 om 16:12

Inderdaad, Hazard is een goede voetballer maar nog lang niet een echte topper.
Maar blijkbaar hoef je geen topper te zijn om een top salaris te krijgen.

15 september 2014 om 16:33

Nee geen topper..niet doorslaggevend in grote wedstrijden. Op het wk ook niet gezien.

15 september 2014 om 16:37

Nou ronaldo ook niet op het wk gezien. Messi was ook geen geweldenaar en vorig seizoen minder. Zijn dat dan geen toppers meer??

Volgend mij was Hazard de grote man vorig seizoen bij Chelsea....

15 september 2014 om 16:41

Tegenwoordig moet je 40 goals maken mega populair zijn om goed te zijn..

Hazard is duidelijk een wereldtopper, die kan je gewoon simpel opmerken door hem te zien spelen.

Hij scoort niet vaak, naar de meeste hun zin, maar soit, liever Hazard in je selectie dan bij je tegenstander...

15 september 2014 om 16:41

Gast, zelfs in de kwalificatiecampagne is ie nergens te zien. Maar eht heeft imo meer met Wilmots' incompetentie te maken dan met Hazard's talent

15 september 2014 om 16:41

inderdaad, is bij momenten wel een leuke speler, zeker als de ploeg draait, maar een drager is hij zeker niet, en bij de nationale ploeg heeft hij niet eens 1 geweldige wedstrijd gespeeld

15 september 2014 om 17:19

Topper in wording, om hem na 1 seizoen de best betaalde speler te maken gaat nergens over.

15 september 2014 om 17:34

Messi was ondanks geen groots wk wel belissend in een aantal wedtrijden op het wk, maar Ronaldo en Messi hoeven zich toch meer te bewijzen. Beiden hebben ze zoveel betekend voor hun clubs.

Ik denk dat deadsr bedoeld dat hij nog niet de bepalende speler is die Messi en Ronaldo al wel zijn. Hazard is een fantastische voetballer maar heeft nog wel een eweg te gaan om zo'n grote speler te worden.

Dat Chelsea hem nu zoveel gaan betalen is denk ik zo omdat ze denken dat hij die speler wel gaat worden.

15 september 2014 om 17:56

Jongens jongens, wat een hoop onzin weer. Hazard komt bij belgie niet goed uit de verf maar is al ongeveer 2 seizoenen een vd beste spelers van de premier league, een absolute topper. Wie anders beweert kijkt niet genoeg engels voetbal. Ook in de grote wedstrijden is hij beslissend

15 september 2014 om 17:06

Hazard 250.000 per week. Rooney 365.000 per week. Het is allebei onvoorstelbaar veel, maar zeker niet te vergelijken nog qua salaris. Die Maria verdient 375,000 per week. Van Persie 375,000 per week. De salarissen stijgen alle malle daar.

Maar ik vind 250 pw nog .. ja het is schandalig om te zeggen, maar best netjes.

15 september 2014 om 16:05

Nee, want Chelsea werkt sowieso niet mee. Hazard blijft zeker nog 5 jaar bij de club.

15 september 2014 om 16:23

Als Hazard weg wilt, lijkt het me beter dat Chelsea hem dan gewoon laat gaan (voor de juiste prijs). Je hebt niet veel aan een ongemotiveerde voetballer.

200.000 pond per week dus, ofwel 10.4 miljoen pond per jaar, dat is volgens mij vergelijkbaar met Kompany.

15 september 2014 om 16:23

Kompany verdient er 13 of 13,5 per jaar denk ik.

Zal dit ooit nog stoppen....dat geld smijt gedrag.

Tijd voor nieuwe regels dacht ik zo, want dit slaat inmiddels nergens meer op.....om te janken dit.

15 september 2014 om 16:01

Het stopt niet, niet vanzelf.

Alleen invoering van gelimiteerd aantal buitenlanders in selectie kan het voetbal redden.

15 september 2014 om 17:06

@josephius Dat denk ik niet. Dat zal de prijs van (zeer) talentvolle buitenlandse spelers alleen maar opdrijven. De grote clubs zullen, naast de beste spelers uit eigen land, toch blijven zoeken naar de beste buitenlandse spelers. Die hebben een unieke uitgangspositie omdat er maar een maximaal aantal buitenlanders mag spelen.

Een lastig probleem dus...

15 september 2014 om 16:10

Nou, niet mee eens. Zo zit dit wereld toch gewoon in elkaar? Of vind je het ook zo gek dat acteurs en muzieksterren zo veel verdienen? Misschien is dit ook gewoon grotendeels iets wat door cultuur wordt bepaald. Waarom moet dit stoppen, en vooral, hoe wou je dit gaan bereiken? Het is altijd zo makkelijk om maar te roepen dat het een schande is. Ik vind dat wel meevallen. Omdat sport en dus ook voetbal in principe live gekeken moet worden, betalen tv zenders zo veel geld voor de uitzendrechten van deze wedstrijden. Mensen betalen daarnaast de hoofdprijs voor een kaartje als ze naar het stadion gaan. Heb je wel eens de bedragen gezien die clubs ontvangen van sponsors? De miljoenen de een club krijgt als ze ver komen in de Champions League bijvoorbeeld? Dan is het toch helemaal niet zo gek dat je juist degene die voor het product op het veld zorgen en deze resultaten behalen, daar goed voor betaald? Wanneer sterspelers als Hazard niet meedoen bij Chelsea, neemt de interesse in Chelsea als club van een hoop mensen meteen af. En natuurlijk, fan van de club blijven ze altijd, maar supporters willen natuurlijk ook zo veel mogelijk goede spelers op het veld zien. Ik zou het juist belachelijk vinden als een club miljoenen ontvangt qua sponsorgeld en dergelijke en daarmee gewoon helemaal niks doet, waardoor juist alleen de eigenaren eraan verdienen omdat ze er verder schijt aan hebben. Daarbij vind ik het in voetbal nog meevallen. Het american football seizoen bestaat in principe uit 16 wedstrijden, eventueel komen er een aantal bij in de play-offs. De beste spelers daar krijgen meer dan 20 miljoen per seizoen, oftewel ruim 1 miljoen per wedstrijd. Nogmaals, het komt door cultuur ofzo, maar gek genoeg hoor je daar niemand over klagen.

15 september 2014 om 16:20

Nog ff goed lezen......10 miljoen....(das een 1 met 7 nullen) voor een maand voetballen.

Dat is niet normaal......niemand, ook niet alles en iedereen die jij erbij haalt, hoort dit astronomische duizelingwekkende belachelijke bedrag te krijgen voor slechts vier weken hobbieën op niveau.....wat edn waanzin.

Edit. Ja de wereld is gek....

15 september 2014 om 16:22

De beste NFL players verdienen 20 miljoen, die spelen dus altijd play offs dat zijn ook nog eens 6 wedstrijden, dan krijg je de wildcard wedstrijden en de winnaars daarvan spelen de superbowl.
Komt nog bij dat die 20 miljoen dollars zijn, wat toch een miljoen of 5 scheelt met de Euro

15 september 2014 om 16:24

Nee, misschien moet jij het nog eens even goed lezen.

15 september 2014 om 16:26

Het is niet 10 miljoen, maar 1 miljoen. Nog steeds teveel, maar toch ff wat minder!

15 september 2014 om 16:29

Wat je zegt is niet waar. Er komen in de playoffs hooguit 4 wedstrijden bij, geen 6. Je speelt dus maximaal 20 wedstrijden per seizoen. Daarbij gaan er maar 2 teams door naar de superbowl en uiteraard spelen niet alle goede spelers enkel op die twee teams, er zijn juist zat spelers die meer dan 20 miljoen (inderdaad, dollar) per seizoen verdienen en geen eens de playoffs halen. Blijf op een per wedstrijd basis vele malen meer dan de voetballers.

15 september 2014 om 16:33

Gelukkig kijk je geen Basketbal en F1

15 september 2014 om 16:40

Jij vindt het oké omdat ze in Amerika nog meer verdienen, ik vind het belachelijk ook al verdienen ze in Amerika 10x zoveel.

Als je dan toch aan het vergelijken wil gaan, ergelijk het eens met Obama, die man is een wereldleider, heeft de verantwoording over ruim 300 miljoen Amerikanen en verdient nog geen half miljoen.

15 september 2014 om 17:02

Die bedragen gaan in voetbal rond omdat wij (de kijkers) dat geld in het laatje brengen.

Als je wilt dat er minder geld in het voetbal komt zullen wij zelf minder moeten gaan kijken naar voetbal en minder moeten gaan betalen voor voetbal. Maar dat gaat voorlopig niet gebeuren, dus voorlopig gaat er ook meer en meer geld in het voetbal komen.

15 september 2014 om 17:10

Als je het hele stukje leest begrijp je misschien ook waarom ik het oke vind. En trouwens, wat een kromme vergelijking zeg. Spelers van Chelsea (en elk ander groot team) worden in principe betaald door een rijke clubeigenaar. Als Abramovich graag 10 miljoen per seizoen uitgeeft om Hazard te behouden, waarom zou hij dat niet mogen doen? Alles wat Obama doet wordt betaald met belastingcenten, naast zijn salaris. De beveiliging, huisvesting, entertainment en het rondvliegen van die man heeft in 2013 meer dan 1 miljard dollar gekost...

15 september 2014 om 17:23

Niks krommer als die van jou, jij vergelijkt een totaal andere sport op een ander werelddeel met die van Hazard, je haalt er filmsterren en weet ik niet wat bij.
Wat heeft het salaris van een filmster nu met het salaris van Hazard te maken?

Dat de beveiliging van Obama zoveel kost heeft ook niets met het salaris van Obama te maken, ik zeg toch ook niet dat een voetballer verantwoordelijk is voor de kosten van de politie die aanwezig is bij de wedstrijden.

Daarbij zeg ik ook niet dat het niet mag of dat het verboden moet worden, ik zeg alleen dat ik het belachelijk vind.

15 september 2014 om 17:35

Oh begrijp me niet verkeerd. Ik heb het ook over de sport in het algemeen waarin dit soort bedragen veelal voorkomen, want vaak roepen mensen dat het voetbal zo verziekt is, maar het is bijna in elk sport zo. Als ik zie dat de sterren in de Nfl, Formule 1, het basketballen zoveel verdienen, vind ik het nog meevallen met de voetballers.

15 september 2014 om 17:47

Je bent zelf ook wel krom bezig. Je klaagt dat hij 't salaris van voetballers vergelijkt met filmsterren, maar vervolgens vergelijk je voetballers met Obama

15 september 2014 om 18:42

Aai, maak ik ff een blundertje......maar het blijft gekkehuis

In deze tijden geen gek bedrag voor een spelers met zijn kwaliteiten en potentieel. Heerlijk dat we hem op de Bridge houden. Nu nog een clausule van 300 miljoen als het kan!!

15 september 2014 om 15:49

Dat is hij nooit waard, hij is een overschatte speler net zoals james rodriguez

15 september 2014 om 15:54

Hazard is gewoon al een bewezen kracht die voor rond de 90mil weg zal worden gekocht. James is iemand die nooit zijn transfer zou hebben afgedwongen als het WK nooit had plaats gevonden. Was een heerlijke speler bij porto en afgelopen seizoen bij Monaco maar naar real gaan en het bedrag dat voor hem is betaald is belachelijk.

15 september 2014 om 15:58

Gelukkig niet, daarom zal ook niemand het betalen en zal hij lekker bij Chelsea blijven!

15 september 2014 om 16:13

Bewezen is een groot woord.
Voor een bewezen kracht presteerd hij het te vaak om op belangrijke momenten onzichtbaar te zijn.

15 september 2014 om 16:00

Cfc, waarom zou je dat doen? Het is in Engeland niet verplicht, en een clausule zegt ook niet dat ze hem perse voor dat bedrag verkopen, Di Maria, Alexis en Fabregas hadden ook allemaal een clausule voor meer dan 100 miljoen. Gewoon geen clausule, dan kun je vragen wat je wil mits het contract lang genoeg loopt.

15 september 2014 om 18:51

Zo'n hoge clausule geeft vaak wel aan dat belangrijke spelers niet weggekocht kunnen worden. Bedoelde het ook meer om aan te geven dat ik hem absoluut niet wil zien vertrekken bij Chelsea.

En hij is lang niet de belangrijkste speler van Chelsea....vreemd

15 september 2014 om 16:14

Chelsea met of zonder Hazard is toch een wereld van verschil...

15 september 2014 om 16:17

Lang niet? Dat je claimt een Costa boven hem te vinden kan ik begrijpen, maar ben toch benieuwd waar je hierna ergens Hazard gaat plaatsen.

16 september 2014 om 09:13

Fabregas is ook veel beter op het moment. 6 assists al, en hij domineert het middenveld volledig. Daarna kan je gaan denken aan Hazard, hoewel de verdediging natuurlijk ook veel complimenten verdient.

16 september 2014 om 11:07

Fabregas, Courtois, Costa, Matic vind ik alle 4 veel belangrijker voor dit team dan Hazard. is tot wereld talent gepraat na 3 goede wedstrijden. Heeft laatste maanden van vorig seizoen niets spectaculairs laten zien.

Had ik maar beter niet mijn best op school gedaan en ook wat meer op een bal getrapt.

15 september 2014 om 16:03

Tsja, hij krijgt in een uur krijgt moet ik toch iets langer voor werken. Voor wat hij op een jaar krijgt moet ik met mijn huidige salaris de rest van mijn leven werken...

15 september 2014 om 16:14

Da's vraag en aanbod dat werkt, stravven. Het alternatief is Noord-Korea en daar gaan we ook niet gelukkiger worden.

Britney Spears beurt ook meer dan u en ik en dat 'wijf' kan niet eens goed playbacken. En ze is nog eens lelijk ook.

En geloof maar niet dat de CEO van een doordeweekse multinational zo ontzettend veel slimmer is als wederom u en ik. Geboren worden in het juiste nest is daar véél belangrijker dan talent.

15 september 2014 om 16:16

Dan moet ik toch echt concluderen dat jij een redelijk goed salaris hebt nu

Stel de rest van jou leven bestaat nog uit 70 jaar dan verdien jij nu dus ff snel gerekend ongeveer €11500,- per maand........ook niet verkeerd toch

15 september 2014 om 16:35

Nee, Iedereen komt, ik hoef geen Noord-koreaanse praktijken, ik weet bijna zeker dat ik er op achteruit zou gaan.

@tinus ik zit zeker goed voor iemand van 21. En ik welgeteld €0 per maand. Dat krijg je als je in London werkt en woont en alles. Maar nee, ik hoef niet te klagen over mijn maandsalaris.

15 september 2014 om 16:46

Ik geloof niet dat britney spears uit een bevoorrechte familie komt. Afgunst vertroebelt de objectiviteit blijkt maar weer, zelfs over haar uiterlijk. Ook kun je wel stellen dat geen enkele directeur van een beursgenoteerde onderneming een domme jongen is die zijn positie cadeau heeft gekregen in verband met zijn achternaam. Idem voor voetballers, als je geen talent hebt zul je nooit 10 miljoen per jaar verdienen. Enige waar je een punt hebt, is dat het vraag en aanbod is. Een bemoeienis van de bonden hierin zou echter wel heel erg welkom zijn om de kansen wat te doen keren. Salarisplafond of het inkrimpen van het aantal contractspelers zou al heel veel goeds doen, of een het aantal transfers sterk beperken.

15 september 2014 om 17:21

Johndiego,

Britney Spears en de voetballers hebben hun positie ook niet te danken aan hun nest. Dat staat er ook niet. En neen, er is geen enkele afgunst langs mijn zijde. Ik verdien aardig mijn brood, misschien iets minder dan la Britney, maar ik doe iets wat ik graag doe en kom meer dan toe. Héél de wereld mag meer verdienen dan mij, ik ben dan nog steeds gelukkig.

Oh ja wel, er zijn héél wat Ceo's die niet van de slimste zijn. De meeste zijn gewoon intelligent genoeg om zich te omringen met mensen die wél over de nodige vaardigheden beschikken.

Heel dat wereldje is er één van nepotisme. CEO x wordt aangesteld door de raad van bestuur van bedrijf a en diezelfde CEO x zit in de raad van bestuur bij bedrijf b, waar hij CEO y aanstelt. En die, maar dat had u al begrepen, zat dan weer in de raad van bestuur van x. You cover my *ss, I'll cover yours.

Zij trouwen ook niet met u en mij. Neen, ze trouwen met elkaar. Dochter van vooraanstaande familie x, trouwt met de telg van de betere familie y. En deze leren elkaar kennen op kakscholen zoals Eaton. Daar krijgt u uw zoon of dochter niet binnen omdat het schoolgeld te duur is.

Of geloof u in Disneyaanse avonturen waar de vagebond mag daten met tha lady?

Oh ja, af en toe mag een gewone sterveling meedoen met het circuit. Dat doen ze wanneer u over echt bijzondere talenten beschikt, maar die mensen zijn zeldzaam. En zelfs in dat geval zal men levenslang op u neer kijken. Nooit, zal u er 'echt' bij horen en dat zullen ze van tijd tot tijd laten merken ook.

Wat denkt u, dat wanneer pakweg Bill Gates in Afrika of laten we niet dramatisch doen, gewoon in Nederland was geboren in een arbeidersgezin, dat hij dan van Microsoft een succes had kunnen maken?

Echt wel niet. Papa was immers een vooraanstaand advocaat die met de groten der Aarde al mocht dineren nog voor Billy een plaatselijke beroemdheid was. Zonder dat - geen toegang tot Ibm, DEC en andere giganten. Belt u maar eens naar IBM om te zeggen dat u een geniaal idee heeft. Men zal u in het beste geval door de laagste bediende te woord staan. Uit beleefdheid.

De American Dream waar u misschien in gelooft, u weet wel, die droom waar iedereen alles kan worden als u maar hard genoeg uw best doet, is nagenoeg een mythe.

15 september 2014 om 17:27

Ik kan niet zeggen dat Iedereen komt geen gelijk heeft, alles in het leven draait om netwerken, zonder mensen te kennen kom je nergens. Ik heb mijn huidige baan ook aan kennissen van mij te danken.

16 september 2014 om 09:19

Mooie post Iedereen komt,

Als u artikels, blogs of columns zou schrijven, zou ik er zeker aandacht voor hebben.

Lekker hoor zo'n 13e maand.

13 miljoen per jaar, dat is veel!

Er zijn dagen bij dat ik minder verdien.

Te gek voor woorden. Belachelijke bedragen. Is geen voetballer waard.

Goede speler, dit verdienen op je 23e is wel heel erg ziek. Maar vindt hem niet veel minder dan een Ribery bijvoorbeeld. Absoluut een topper.

Belachelijke bedragen, begint langzaam al een standaard te worden.
Maar is puur business in de voetbalwereld, geen maatstaf voor voetbalkwaliteiten.

Ik zou hier erg blij mee zijn. Natuurlijk is het heel veel geld maar Chelsea heeft die ruimte voor zichzelf gecreëerd door goede zaken te doen op de transfermarkt + het vertrek van een aantal absolute grootverdieners.

Hazard is ons beste speler en gewoon one of a kind. Ik zou hem eigenlijk met geen enkele speler ter wereld in willen ruilen. De spelers die nu nog beter zijn dan hem zijn spelers die geen potentie meer hebben.

Dus Hazard wordt weldra de best verdienende speler van Chelsea. Chelsea wordt allicht kampioen in de Premier League, en is dus het beste team van Engeland. Engeland is het land met de sterkste competitie van de wereld. Nu, wie kopt hem binnen...... jij? Inderdaad ! Hieruit kunnen we onomstotelijk afleiden dat Hazard de beste speler ter wereld is ! Ik als Belg ben terecht fier als een gieter. Hahahahaha ;o)

15 september 2014 om 19:32

Atletico, real en barca maken gehakt van de Engelse clubs

Hazard? geen scorend vermogen die gast. alleen beetje dribbelen en voorzetten. Heb liever een Di maria als Hazard

15 september 2014 om 19:23

Meeste goals en assists van Chelsea vorig seizoen, maar inderdaad: wat een amateur. Kan niks anders dan 'een beetje dribbelen' (meeste geslaagde dribbels by far van de hele premier league vorig seizoen), meeste overtredingen tegen, één van de meeste Man of the Match awards gewonnen, tweede in speler van het jaar van de Bpl, vóór Touré, Sturridge, Agüero etc + talent van het jaar award gewonnen.

Het is inderdaad wel triest dat voetballers of überhaupt sporters zo mega veel per week kunnen verdienen... Mensen die levens redden zoals ambulance personeel of artsen verdienen dat niet eens per jaar...

16 september 2014 om 09:21

Vraag en aanbod. Erg belangrijk om dat eens te gaan begrijpen.

Ik vind Hazard persoonlijk niet minder dan Bale.

Hele goede speler,goede techiek..explosief.

Alle menbers die vinden dat hij dit niet verdient moeten toch even naar Chelsea kijken . Waardoor kan Costa al die goals maken wie is de spelverdeler wie laat de verdediging wankelen wie tribbelt de verdediger gek Hazard in Chelsea 23 jaar , Sorry hoor maar Courtouis tekende ook een contract van 120 000 eu per maand .
Als Belg ben ik fier dat onze jonge spelers belangrijk zijn voor hun Club .
Er was een tijd inde jaren 90 tot 2000 dat de Nederlanders overal het mooie weer maakten en zij zijn ook goed betaald geweest .
Geen wraak plz dat Belgie betere voetballers en een keeper of 2 zelf hebben van 20 tot 28 jaar !!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren