Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hard gelag voor Justin Kluivert: Premier League-transfer ketst af

Laatste update:

Justin Kluivert ziet zijn transfer naar Fulham door de neus geboord worden, meldt The Athletic. De buitenspeler zou voor 9,5 miljoen euro de overstap maken van AS Roma naar de Premier League, maar krijgt zijn werkvergunning niet rond. De nieuwe FA-regels met betrekking tot werkvergunningen hebben dusdanig veel problemen veroorzaakt dat Kluivert een transfer naar Fulham kan vergeten.

Het Verenigd Koninkrijk heeft sinds de Brexit een puntensysteem in het leven geroepen. Om in het VK te kunnen wonen en werken moeten mensen voldoende punten hebben. Zo zijn er onder meer punten te krijgen op basis van een bepaald (minimum) salaris. Ook voetballers werken met een puntensysteem. Ondanks dat Kluivert vorig seizoen voor Nice uitkwam, betekent het gebrek aan recente optredens voor AS Roma dat hij niet voldoet aan de FA-criteria, schrijft journalist David Ornstein.

Kluivert kent geen al te gelukkige periode in Rome. De vleugelspeler verkaste in de zomer van 2018 voor ruim zeventien miljoen euro van Ajax naar AS Roma. In de Italiaanse hoofdstad kwam hij in het seizoen 2018/19 tot 29 optredens in de Serie A. Het seizoen daarop werd het perspectief minder, al kwam hij nog wel tot 22 optredens op het hoogste Italiaanse niveau. Verhuurperiodes bij RB Leipzig en OGC Nice volgden, maar een onuitwisbare indruk wist de 23-jarige aanvaller niet te maken. In Rome is zijn perspectief op speeltijd nihil, waardoor een vertrek de beste optie lijkt.

Bronnen binnen Fulham beweren dat de transfer van Kluivert definitief niet doorgaat. Dinsdag werd nog gesproken over een huurperiode met een gemakkelijk haalbare aankoopverplichting voor 9,5 miljoen euro. Met de transferdeadline van donderdagavond in het verschiet valt nog te bezien of de club uit de Italiaanse hoofdstad een passende oplossing weet te vinden voor de 23-jarige Nederlander. Het contract van Kluivert loopt nog door tot volgend jaar zomer. Ook Ajax was deze zomer in de race voor de buitenspeler.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou John!, gelijk bellen en halen die jongen!!

31 augustus 2022 om 10:52

Wat moet PSV met een speler die bij drie clubs achter elkaar geen goede indruk heeft achtergelaten? Als je het niet eens bij Nice red....

31 augustus 2022 om 10:54

Deed het toch leuk bij Nice.. (dacht ik tenminste). hij moet weg bij AS niet bij Nice. Mocht Gapko vertrekken, moeten we toch een back-up hebben. Binnen 24 uur!

31 augustus 2022 om 11:03

En waar gaat Gakpo naartoe dan? Die wilde CL voetballen en geen CL club die hem wilt. Verder moest hij 50mil+ kosten en wederom geen club die dat gaat betalen. Cody blijft gewoon in EHV hoor

31 augustus 2022 om 11:09

Ik zie Cody nog wel vertrekken. Als southampton 45 bied gaat PSV wel akkoord. en zou een mooie tussenstap voor hem zijn.

31 augustus 2022 om 11:35

STB040. Ik denk dat het voor Cody niet echt een tussenstap gaat zijn. Zie hem een beetje rond dit niveau clubs blijven hangen

31 augustus 2022 om 11:37

Als dat zo is, is dat zo! dan nog zie ik het als een betere stap voor hem, dan een stap naar United en Arsenal bijvoorbeeld.

31 augustus 2022 om 11:43

Ik zie dit eerlijk gezegd als een waardeloze overstap. Waarom naar Southampton gaan. Blijf dan bij PSV als hij dit seizoen uitblinkt komen er vanzelf wel grotere clubs. Als hij bij 30-35 goals betrokken is in de eredivisie komen er echt wel grotere clubs. Ik vind dat hij de potentie heeft omdat te doen en als hij dan ook nog in Europa wat leuke dingen doet komen die grotere clubs vanzelf.

31 augustus 2022 om 12:09

Voor Cody zou CL voetbal met Psv doorslaggevend zijn om te blijven. Hij heeft niet gezegd dat dat een vereiste voor zijn nieuwe club moet zijn…

31 augustus 2022 om 15:19

Deed het leuk bij Nice ? Dat is toch niet het niveau wat PSV moet willen nastreven. Ik schat Roma echt niet hoger in dan PSV, dus als hij daar niet goed genoeg voor is heeft hij niets in Eindhoven te zoeken. Kluivert gaat PSV echt niet beter maken. Ik hoef hem in Amsterdam in ieder geval niet te zien.

31 augustus 2022 om 11:02

Van mij mag John bellen en hem binnen halen. Dan komt die gast gelukkig niet naar Ajax.

31 augustus 2022 om 11:05

Aub John, halen deze man!!!! Niet treuzelen gewoon halen!!

PLEASE!

31 augustus 2022 om 11:30

Ja als je de komende jaren tevreden bent met EL en de 2 plaats moet je idd spelers als El Ghazi en Kluivert gaan halen.

31 augustus 2022 om 11:33

Ik ben totaal niet tevreden met EL, maar we zullen dit seizoen toch door moeten komen en minimaal als tweede moeten eindigen om de CL te halen! We hebben veel te weinig speling voorin om blessures (wat meer een feit dan toeval is momenteel bij PSV) op te vangen.

31 augustus 2022 om 11:47

Hou eens even lekker op alsjeblieft! Graag even wat meer ambitie. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er wat kapitaal in het elftal komt en Justin Kluivert is ruimschoots te licht bevonden voor de Europese subtop. Die ga je never nooit niet voor een veelvoud meer verkopen, zeker niet als het jong ook nog rond de €10M moet kosten. Dat je wat transferperspectief met El Ghazi een lege huls binnenhaalt is, als lapmiddel om de situatie rondom Madueke wat te stutten, nog enigszins te billijken, maar op links kun je beter een groeibriljant binnenhalen om ook een Antony-achtig scenario te kunnen aspireren. En waarom niet? FC Porto haalde voor €10M Gabriel Veron op bij Palmeiras en gaan daar over een jaar of drie ongetwijfeld hart op cashen. Dan ben je toch gek als je voor hetzelfde bedrag genoegen neemt met Kluivert?

31 augustus 2022 om 11:53

Ik ben het in alles met je eens wat je schrijft. Echter lijkt het scoutingsprogramma van PSV niet meer in staat te zijn dit soort spelers te halen. en hebben zij de filter Nederlandse identiteit nog steeds niet van de zoekopdrachten gehaald. Ook hebben wij iets in het water zitten wat ervoor zorgt dat iedereen als bosjes omvallen en er dan ook gelijk minimaal een maand uitliggen. We hebben toch echt meer spelers nodig en met nog één dag te gaan zie ik Kluivert wel als een optie ja.. Mocht Cody blijven is er al een stuk minder aan de hand, maar dat is wel een hele grote of.

31 augustus 2022 om 13:29

Til, El Ghazi, Kluivert/stengs... het zou wat mij betreft wel teveel van het goede zijn om dan nog te beweren dat je eraan werkt om over de grens het hoogste van het hoogste te willen bereiken. Inderdaad slaagt de scouting er nauwelijks in nog eens wat van de altijd veelgeroemde innovatie bij PSV waar te maken, maar dat vind ik geen reden om zelf ook voor spelers als Kluivert te pleiten (tenzij je dit met een zeker sarcasme deed natuurlijk). Nu je met El Ghazi al een speler hebt die hooguit kan verrassen, maar sportief niet doorslaggevend zal zijn en je financieel helemaal niets brengt, zou ik zelfs bij een vertrek van Gakpo de strijd staken als je geen duurzame oplossing kan vinden (bijvoorbeeld Zeballos, Popescu of Giovani halen). Aan paniekaankopen van Michael Ball-allure heeft niemand wat. Bovendien moeten we niet vergeten dat de eerste seizoenshelft 'maar' tot 13 november duurt en met het WK erbij een hele lange winterstop volgt. Zeker met het oog op de contractsituatie van veel spelers in Latijns-Amerika (vaak lopen die over hele kalenderjaren) kan het juist dan interessant zijn om toe te slaan.

Baal er overigens wel stevig van dat 'ons' technisch apparaat vooral met usual suspects op de proppen komt en transferinkomsten van voorgaande jaren ver ondermaats worden geherinvesteerd. Ik had nooit gedacht dat ik met jaloezie naar de creativiteit en slagvaardigheid van Feyenoord zou kijken, waar met Hanco, Szymansky, Gimenez en Ballaude in veelbelovende spelers geinvesteerd wordt die bij PSV niet hadden misstaan in de selectie maar gewoonweg niet worden opgemerkt. Bij PSV denkt men met Brathewaite en Hoever de defensieve zorgen over 42(!) tegengoals wel gestut te hebben en de leegte die Gakpo en momenteel Luuk de Jong achterlaten op hun positie is eveneens een zoveelste blijk van zelfgenoegzaamheid en middelmatige kwaliteitsnormen die de clubleiding van PSV kenmerkt. Op deze manier zie ik zelfs de tweede plek wel in gevaar komen dit jaar, zeker daar Feyenoord niet alleen de winnaar van deze transferzomer is (sportief gezien), maar ook een trainer heeft die ik de X-factor wel toeschrijf. Meer dan Schreuder en Van Nistelrooij, zonder hen tekort te willen doen.

31 augustus 2022 om 12:11

Ben je niet goed bij je hoofd! Weg met die Kluivert!

31 augustus 2022 om 12:14

Verschillen de meningen over, ik zelf vind het wel meevallen! Wel bedankt voor je reactie.

Het zou een nog groter hard gelag zijn, als ajax deze gast haalt ipv ocampos of een bailey. Dan kan je de rvc gelijk ontslaan, als ze dit wel toestaan.

31 augustus 2022 om 10:51

Hoezo? 9,5 mil voor een speler van 23 met restwaarde of een 28 jarige voor 20 mil. De RvC zou dit alleen maar toe juichen

31 augustus 2022 om 11:02

Zou echt bizar zijn want dan gaat de rvc dus op de stoel van hamselaar zitten. Zou echt gelijk opstappen als ik nu opeens wel kluivert zou mogen halen.

31 augustus 2022 om 11:17

Nou nou, dan kan jij niet in veel organisaties terecht ben ik bang. Overmars is ook wel eens terug gefloten en destijds ook niet gelijk opgestapt. Bovendien hebben ze al veel van hun wensenlijst in goed overleg met RvC wel al kunnen ophalen. Een 4 ogen principe over het kapitaal vind ik niet zo gek, en al helemaal niet voor zoveel geld voor Ocampos.

31 augustus 2022 om 11:26

Die restwaarde zie ik straks niet spelen, doe maar gewoon een fatsoenlijke spelers aub en niet oogklep kluivert. Nog 10x liever berghuis rechtbuiten dan.

31 augustus 2022 om 11:33

Maar Ocampos is die speler ook niet.. Als Kluivert niets is, verkoop je hem alsnog wel voor een bedrag dat in de buurt komt van het aankoopbedrag. Als Ocampos niet is, zit je met een slechte vedette met een vet salaris waar je nooit meer vanaf komt. Hoeveel geld je ook hebt als club, het is een onnodig risico.

31 augustus 2022 om 11:35

Voor de breedte zou Kluivert gewoon een prima versterking zijn.

31 augustus 2022 om 11:39

RVC moet zich niet met het transferbeleid bemoeien. Blokkeerde de transfer van Bergwijn voor 23+ miljoen om vervolgens 31+ miljoen te betalen.

31 augustus 2022 om 11:52

Restwaarde? Het gaat ook om het sportieve plaatje he? Kluivert heeft 0 rendement, enorm overhyped door zijn achternaam maar heeft het gewoon nergens laten zien. Als je het al niet laat zien bij Nice en Leipzig, wat heb je dan bij Ajax te zoeken? Hoef deze snotaap nooit meer in een Ajax-shirt te zien hoor, er zijn veel betere opties.

31 augustus 2022 om 12:12

Brobbey kreeg bij Leipzig ook geen poot aan de grond en is bij Ajax weer helemaal opgebloeid. Kluivert maakte dezelfde fout door te vroeg vertrekken maar wie weet kan hij ook weer opbloeien bij Ajax. Pas 23 jaar oud

31 augustus 2022 om 12:26

Om dat kluivert bij ajax ook gewoon heel matig was. Blind was gewoon basis bij united overigens. Tadic werd met southampton gewoon steeds 5e en 6e etc en sinds hij weg was presteerde ze pas slecht. Haller was in duitsland gewoon heel goed en brobbey was ook gewoon sterk bij ajax. Bergwijn had son en kane voor zich, maar speelde gewoon goed bij nederland en wanneer hij speelde. Kluivert valt daar echt totaal niet mee te vergelijken. Dat is het zelfde als ik zeg dat ik gefaald ben ergens op het 4e niveau in spanje maar hoezo zou het mij bij ajax niet gewoon lukken.

31 augustus 2022 om 13:02

Bergwijn ook pas de laatste 6 maanden weer goed hoor. Eigenlijk pas sinds de aanstelling van Van Gaal bij Oranje is hij weer in topvorm geraakt. Kluivert is misschien een twijfelgeval maar als ik moest kiezen tussen Ocampos en Kluivert had ik liever het risico genomen met Kluivert die goedkoper is en meer restwaarde heeft

31 augustus 2022 om 13:15

Blind, Tadic, Bergwijn en Klaassen waren allemaal de beste van de Eredivisie toen ze vertrokken. Ook in het buitenland hebben ze het niet onverdienstelijk gedaan. Kluivert had echt nog helemaal niks laten zien in de Eredivisie en heeft het ook in het buitenland niet laten zien. Hopen op een soort magische opleving vind ik nogal voorbarig en onrealistisch. Als die jongen het had gehad dan had het er toch nu op zijn 23ste toch al wel uit moeten komen. Het is geen keeper of verdediger die beter worden naarmate ze ouder worden. Als je een flankspeler bent die op zijn 23ste nog niks heeft gepresteerd dan gaat het ook niet meer komen. Daarnaast is hij gewoon op een vervelende manier weggegaan bij Ajax. Herinnerde me nog de vele comments: tot over 5 jaar bij PEC Zwolle. Wat mij betreft blijft dat zijn meer logische volgende stap.

31 augustus 2022 om 15:22

Voor de breedte in de kantine ja. Echt helemaal niets heeft hij in Eindhoven, Amsterdam of Rotterdam te zoeken. Misschien dat ze in Alkmaar een plekje voor hem vrij willen maken. Als topclub moet je echt een hoger niveau na willen streven.

31 augustus 2022 om 10:51

En waarom dan wel? Zou een kleine transfer zijn van een nog jonge voormalig jeugspeler. Onvergelijkbaar met Ocampos.

31 augustus 2022 om 10:57

Waarom? 10,5 miljoen verschil is veel geld. Jonge speler, restwaarde en zijn statistieken zijn niet eens heel slecht de afgelopen jaren…

31 augustus 2022 om 10:59

Ik zie voor € 9,5 miljoen tien keer liever Justin Kluivert komen dan een moeilijke Argentijn van 28 zonder restwaarde waar ik de kwaliteiten ook niet direct kan herkennen.

31 augustus 2022 om 11:11

Ik zie voor 10 miljoen nog liever tadic berghuis of kudus daar

31 augustus 2022 om 11:35

Hou toch op. Kluivert is niet niveau CL. Ik snap niet waarom mensen terug willen naar middelmaat hè.

31 augustus 2022 om 11:36

Nee, wacht maar af, mocht het inderdaad doorgaan. Kluivert is echt prima breedte versterking voor Ajax. Berghuis is ook goed, maar Kluivert brengt dingen die Berghuis minder biedt, zoals snelheid en diepgang. Kun je mooi afwisselen.

31 augustus 2022 om 11:51

Is Kluivert nou echt zoveel minder dan die Ocampos? Ik heb vannacht wat filmpjes met highlights zitten kijken van die Ocampos en ik vind het een klunzige speler met weinig overzicht en technisch gezien ook niet echt hoogstaand.Er lijkt geen idee te zitten achter zijn acties en hij schiet cobstant recht op de keeper af. Zijn schot is echt matig. En dat schijnen dan de hoogtepunten uit zijn carriere te zijn

31 augustus 2022 om 11:53

Als breedteaankoop is 10 mil te duur. Zou vrede meehebben als hij op te pikken is voor 2.5 mil + doorverkoop clausule

Maar liever gewoon Sontje doorschuiven.

Berghuis, Tadic, Concecao, Kudus genoeg opties op rechts. Geef Sontje wat speeltijd.

31 augustus 2022 om 11:54

Ocampes is niet het gewenste niveau maar Kluivert ook zeker niet. Heb beetje Younes, Sana vibes bij Kluivert. Af en toe een actie maar verder weinig tactisch inzicht. Ajax moet lekker vasthouden aan Berghuis, A-international, op rechts. Met Berhuis, Bergwijn, Tadic/klaassen/kudus en Brobbey heb je gewoon een prima CL-waardige aanval.

31 augustus 2022 om 12:02

Mee eens hoor maar haal ze dan allebei niet. Afgaande op de beelden die ik heb gezien vind ik Berghuis niks minder dan Ocampos. Wel een ander type speler. En als je er dan toch een haalt dan maar Kluivert. Die bloeit bij Ajax weer helemaal op denk ik. Terug in zijn vertrouwde omgeving nadat hij te gretig voor een buitenlamds avontuur koos. Hij heeft iig snelheid en een goed schot in huis

31 augustus 2022 om 12:05

@MrKrillin Zou ik ook doen. In Sontje zit nog rek en hij is bekend met het Ajax systeem. Die Ocampos vind ik niet indrukwekkend en die zit aan zijn plafond

31 augustus 2022 om 11:00



Ik zou dit nog liever zien dan Ocampos hoor. Maar nog liever helemaal niks dan Kloevoe

31 augustus 2022 om 11:15

Mensen vergeten dat het vertrek van Kluivert 1 van de beste tranfers ooit was voor Ajax. We haalden Tadic er voor terug en de rest is geschiedenis.

31 augustus 2022 om 17:25

Dat kun je nauwelijks een verdienste van Kluivert noemen.

Als ie nu maar niet naar Ajax komt.

31 augustus 2022 om 11:04

Ik denk ook dat Kluivert niet het gewenste niveau heeft. Kan je beter gewoon het seizoen in gaan met de selectie zoals die nu is.

31 augustus 2022 om 17:04

Als ie nu maar naar Ajax gaat

Heel de zomer bezig geweest met Kluivert en nu komt dit ter sprake. Goeie Fulham.

31 augustus 2022 om 11:36

Tja, volgens mij kan er altijd besloten worden om buiten de regels om een werkvergunning te vestrekken wanneer iemand niet aan de eisen voldoet. Het is niet zo dat ze dit van te voren konden weten en het is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Je weet pas zeker dat de werkvergunning rond komt, op het moment dat deze goedgekeurd wordt.

1 september 2022 om 16:50

Ik weiger te geloven dat ze geen experts kunnen betalen die tegen hun kunnen zeggen "ja, die Kluivert gaat hem waarschijnlijk niet krijgen".

Shit, dan komt ie waarschijnlijk naar Ajax. Zit ik persoonlijk niet echt op te wachten. Doen dan Ocampos maar.

31 augustus 2022 om 10:57

Ik zie zowel Ocampos als Kluivert liever niet komen.
Ik denk dat Berghuis de beste speler is voor de positie van Antony

31 augustus 2022 om 11:41

Aub geen Berghuis op rechts, die moet op 10

Als ajax m nu maar niet haalt, worden we niks wijzer van



Ajax gelijk ophalen deze gozer! Je hebt nog 13 uur de tijd. 9,5 miljoen is geen probleem en werkvergunning heeft hij ook niet nodig. Qua type speler veel meer vergelijkbaar met Antony dan Ocampos. Snel, behendig en creatief. Daarnaast nog zeer jong. 2/3 jaar knallen en voor 20-30 miljoen verkopen

Edit: Het lijkt echt te gaan gebeuren! Lars van FC Afkicken tweet een uur geleden dat hij stevige aanwijzingen heeft gekregen dat Kluivert onderweg is naar Amsterdam!

31 augustus 2022 om 11:06

Een speler die het niet eerder heeft gered bij Ajax. Vervolgens ook niet bij Leipzig, Nice en Roma is geen versterking voor Ajax. Hoogstens om de bank warm te houden.

31 augustus 2022 om 11:17

Ik denk zelf ook niet dat ie n versterking is voor dit Ajax, maar ik kan niet inschatten of en hoeveel ie gegroeid is.

Maar hoe heeft hij het niet gered bij Ajax vlgs jou? Toen ie vertrok was ie dat seizoen basisspeler en wilde Ajax zn contract verlengen...

31 augustus 2022 om 11:30

Misschien overdrijf ik iets te veel, maar hij heeft het 1.5jr leuk gedaan. Maar is niet vertrokken als een gevestigde naam. Overigens nadat Kluivert was vertrokken is Tadic aangetrokken.. Tadic had hem sowieso op de bank gehouden als Kluivert bleef.

31 augustus 2022 om 11:31

Laatste seizoen Ajax: 10 goals en 5 assists in 30 Eredivisiewedstrijden. Gewoon 1 op 2 qua doelpuntenbetrokkenheid.
Bij Nice afgelopen seizoen 6 goals en 7 assists in 31 wedstrijden (bij 13 goals betrokken in een fysiek sterke competitie).

Pas 23-jaar oud en voor minder dan 10 miljoen op te pikken. Als deze gozer 2 seizoenen lang rond de 12 goals maakt (wat makkelijk haalbaar is) en in de CL een paar leuke potten speelt verkoop je hem voor minimaal 30 door aan een premier league club

31 augustus 2022 om 11:35

Naja niet gered vind ik wat overdreven voetbal4ever. Hij was dat seizoen echt wel een smaakmaker. Tuurlijk zijn rendement liet te wensen over, maar hij was 17/18. Hij heeft echter zelf door zijn ontwikkeling een streep gezet door persé de deur uit te willen. Ik denk dat Ajax harder gegroeid is dan Kluivert over de jaren dat hij er niet was. Daarom wil ik hem er niet bij hebben. Doe dan maar Ocampos die zich inmiddels wel bewezen heeft.

31 augustus 2022 om 11:37

Betere cijfers dan onze grote braziliaanse vriend

31 augustus 2022 om 11:37

Ik ben het met je eens Bundy, de rek is er bij Kluivert niet uit. Hij zou prima kunnen renderen bij Ajax. De kans dat hij voor veel geld opnieuw een stap maakt is aanzienlijk. Maar nu er een streep staat door de transfer naar Fulham mag Ajax best nog wat afdingen hoor... Het is dan graag of niet voor Roma.

31 augustus 2022 om 11:50

Hij was helemaal geen smaakmaker, af en toe een leuke actie maar ook genoeg wedstrijden totaal onzichtbaar, aan het verzaken, mislukte acties. Ik hoef dit misplaatst arrogante knulletje absoluut nooit meer in een Ajax-shirt te zien. Hij heeft zijn kans gehad maar moest zo nodig weg. Ook niet echt door de voordeur vertrokken destijds.

31 augustus 2022 om 11:58

Wel allemaal in een Ajax dat twee klasse minder was.

31 augustus 2022 om 13:04

Nee, dat jaar was hij wisselspeler en speelde die zelf nog Youth league. Dit gaat om het jaar dat Ajax eruit vloog tegen Rosenborg en alles wat was opgebouwd eigenlijk in een dip zat.

31 augustus 2022 om 11:17

Ik ben benieuwd want in Eindhoven wordt aangegeven dat hij daar gesignaleerd is. Dat zou inhouden dat Gakpo wellicht gaat vertrekken en dat hij daarvan de opvolger is. Dan is wel de vraag wat Ajax zelf nog gaat doen. Helemaal niemand na een verkoop voor 95 miljoen kun je je eigenlijk niet goed voorstellen. Mogelijk dat na gisteren Chelsea toch bereid is om Ziyech te verhuren.

31 augustus 2022 om 11:48

Helemaal niks? We hebben Bergwijn toch gehaald? En Conceicao? Er is op Antony na niemand vertrokken en je zat al met een luxeprobleem voorin. Ajax heeft niemand meer nodig.

31 augustus 2022 om 11:30

"onderweg is naar Amsterdam"

Hopelijk om dan de trein, naar Eindhoven te pakken??!!

Kom op, Ajax dit niveau zijn we voorbij. Zou echt nergens opslaan

31 augustus 2022 om 11:30

Ik denk dat de supporters in Amsterdam bij de eerstvolgende thuiswedstrijd H2 wel heel hard zal protesteren, mocht zijn transfer naar Ajax inderdaad gebeuren.

31 augustus 2022 om 11:34

Als we een linksbuiten nodig hadden was ik het met je eens geweest, maar ik sta niet te springen om weer een jongen te halen die het best tot zn recht komt op links als oplossing voor op rechts. Bovendien vind ik Kluivert niet spectaculair beter dan Berghuis of Kudus op die plek en heb je Conceciao nog. Wat mij betreft haal je ofwel niemand, ofwel iemand die echt duidelijk beter is dan wat je al hebt (ziyech bijv.).

31 augustus 2022 om 11:42

Ewoud

Dan kan Ajax beter de kans geven aan Sontje achter Berghuis, Concecao.

Hij is wel een stuk goedkoper dus misschien vinden die kniepkeutels in de rvc dit wel een goed idee. Maar of ik hier nou vrolijk van word als hij naar Ajax komt... Nee eigenlijk niet. Slecht wakker worden op deze manier. Ik had wel zin in die Argentijn met pit. Lullig voor die gozer ook zeg! Eerste flater van Huntelaar en Hamstra als ze dit zonder overleg hebben willen regelen. Vandaag zal wel meer duidelijk worden..

Terug naar Amsterdam ipv die Ocampos

Dat check je als Fulham zijnde toch veel eerder dan op de laatste dag van de transferperiode?



Ach, alleen maar goed voor Fulham. Die jongen kan er niets van. Als die rat maar niet naar Ajax komt.

31 augustus 2022 om 11:16

Inderdaad. Snap niet dat mensen zo positief over hem zijn terwijl hij al 5jr lang laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. Dan heb ik liever dat ze een gevestigde naam halen voor wat meer geld.

nergens echt indruk weten te maken helaas, lijkt me ook niet dat Ajax dit moet willen.
Jammer dat hij niet naar Fulham kan, hopelijk kan hij toch nog een club vinden waar hij een basisplaats kan bemachtigen, dan maar een stap omlaag.

Als je dit als ajax zijnde gaat halen is er toch echt iets mis, 10 stappen terug ten opzichte van Antony, heeft nog nergens indruk weten te maken, dan liever niemand halen en Berghuis.

Van mij mag Ajax Kluivert halen. Heb hem eerlijk gezegd altijd gezien als een mooie sierlijke voetballer die toch altijd er vol voor gaat. Hij is te vroeg weggegaan, tsja had ons ook kunnen gebeuren. Voetballen kan die wel en Ajax kan met zijn directe concurrent Berghuis wel eens een ultieme ontplooiingsplek voor hem zijn.

Vraag me alleen wel af of hij zelf positief kijkt naar een terugkeer bij Ajax. Concurrentie aangaan met bijvoorbeeld Berghuis is ook niet niks. Ik vraag me af of hij dat wel zou willen. Kans dat ie gaat banken, zeker in het begin, is aanwezig.

31 augustus 2022 om 12:05

Kluivert staat al jaren stil in z'n ontwikkeling of althans; de ontwikkeling verliep erg moeizaam en traag. Dan vind ik bijna 10 miljoen euro wel erg veel geld. Het oogt leuk met wat doelpuntjes in de Ligue 1 en in combinatie met z'n CV en leeftijd, maar die jongen gaat echt niet belangrijk worden voor Ajax. Buiten z'n huidige concurrenten moet hij ook opboksen tegen een gevulde portemonnee. Voor 10 miljoen euro haal je al wel iets beters en Ajax kan het driedubbele spenderen voor een nieuwe kracht.

Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik hier reacties lees dat men Kluivert serieus weer terug wilt zien bij Ajax. Geen Ziyech weten te halen, Ocampos op het laatste moment afgeketst vanwege zware twijfels, geen Bailey omdat hij te duur zou zijn, dan maar genoegen nemen met het allerminste genaamd Kluivert. Het enige voordeel is dat hij misschien wel gratis kan spelen. Als er maar een versterking komt (als je dit een versterking kan noemen) zodat we geen lachertje zullen worden. Is de groeiende visie van Ajax nu al voorbij met het vertrek van een Antony? Is de achtergelaten takenlijst van Overmars nu al op? Ik ga veel liever voor Berghuis dan een Kluivert. Ook al lijkt Berghuis in Nederland al uitgespeeld.

Kluivert halen is veel beter als ocampos
Hoop dat Kluivertje komt

Alsjeblieft niet naar Ajax. Kom op Hamstra. Hij vond zichzelf toch te goed voor Ajax, doe maar gewoon niet en ook nog is voor 9.5 miljoen. Laat hem lekker wegblijven.

Die gaat dus naar Ajax. Prima, ga mij er niet druk om maken. Heeft toch geen zin.

Toch heel apart dat Kluivert niet aan de criteria voldoet. Je kunt ook punten halen op basis van salaris toch? Volgens mij verdient hij ietsjes meer dan een minimum salaris toch?
Omdat hij laatste tijd niet veel heeft gespeeld is de reden?
Echt een rare gasten daar die conservatieven.
Is niet normaal hoeveel mensen eronder lijden.
Schuld van de lage opkomst onder de jongeren (die vooral geen voorstander van Brexit waren) voor de wel of geen Brexit.

Het zal dan lastiger worden om spelers aan te trekken voor Engelse clubs. Ik las op VZ dat Dest in beeld was bij MU? een ruildeal of zo, maar voldoet hij dan wel. Ook niet erg succesvol in Spanje

De afgunst ook weer tegen deze jongen.

Is gewoon prima aanvulling/versterking voor Ajax en PSV

Kunnen niet concluderen dat hij er goed aan heeft gedaan om bij Ajax weg te gaan. Was basisspeler bij Ajax en zat dicht tegen NL elftal aan. Laat dit een voorbeeld zijn voor jonge spelers die eerst moeten rijpen in de top in NL. Ben bang dat Gravenberch het ook heel moeilijk haast krijgen

Kunnen niet concluderen dat hij er goed aan heeft gedaan om bij Ajax weg te gaan. Was basisspeler bij Ajax en zat dicht tegen NL elftal aan. Laat dit een voorbeeld zijn voor jonge spelers die eerst moeten rijpen in de top in NL. Ben bang dat Gravenberch het ook heel moeilijk haast krijgen

Voor Ajax is het goed geweest, aangezien Tadic er voor in de plaats kwam. Tadic was een veel betere speler dan Kluivert met ook een hoger rendement.

Kluivert was bij Ajax, dat toen echt stappen begon te maken, ook wel uit de gratie geraakt. Hij is gewoon te licht, te wisselvallig en te weinig rendement.

Ocampos is wel beter vind ik, overlegt betere statistieken op hetzelfde niveau. En hij is een vechter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren