Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geen revolutie bij Oranje: 'Geen spelers met grote reputatie gesneuveld'

Laatste update:

Guus Hiddink laat vooralsnog veel bij het oude. De bondscoach van Oranje gaf woensdag zijn voorselectie voor het oefenduel met Mexico en het EK-kwalificatietreffen met Letland prijs, maar verraste niet. Daarmee voldoet hij niet aan de verwachtingen van kenners en analytici. "Er is geen sprake van een revolutie of een koerswijziging", concludeert NOS-commentator Arno Vermeulen. "Er zijn nog geen spelers met een grote reputatie gesneuveld."

/

Spelers als Wesley Sneijder, Robin van Persie, Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Nigel de Jong zijn gewoon van de partij, ook al lag een aantal van hen zwaar onder vuur na de blamerende 2-0 nederlaag in IJsland. Wel opvallend is de absentie van Jeremain Lens, die begin deze maand nog in de basis mocht beginnen tegen zowel Kazachstan als IJsland, maar tot twee keer toe niet overtuigde.

De rentree van Memphis Depay van PSV lijkt hem echter de kop te hebben gekost. Hetzelfde geldt voor Erik Pieters, die zijn plek af moet staan aan de in vorm verkerende Jetro Willems, terwijl de absentie van Daryl Janmaat van doen heeft met de opmars van Ajax-back Ricardo van Rhijn. Ten slotte is ook Jeffrey Bruma er niet bij. Logisch, vindt Vermeulen. "Omdat Vlaar terugkeert na een blessure."

Oranje treedt op 12 november aan tegen Mexico en kruist vier dagen later de degens met Letland. Dat duel moet door Nederland gewonnen worden om mee te blijven doen om de eerste twee plekken in Groep A. Op hetzelfde moment nemen de koplopers Tsjechië en IJsland het namelijk tegen elkaar op, wat inhoudt dat Oranje bij winst mogelijk het gat met één van die twee landen kan verkleinen tot drie punten.

Guus Hiddink had harder moeten zijn naar zijn gevestigde namen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou ook een beetje gek zijn om te veranderen om te veranderen. Ook al wil een deel van het volk dat.

Gewoon rustig blijven, straks knallen die ballen er wel in en kirren de Nederlanders als vanouds dat ze weer even Europees kampioen gaan worden.

29 oktober 2014 om 14:02

Zoals jij zegt, zo gaat het precies in nederland. Typisch, he! Een land zoals Duitsland ... het volk zou nooit zo in paniek raken als hier in Nederland.

29 oktober 2014 om 14:11

Niks meegekregen van de kritiek die Löw voor en zelfs tijdens het WK kreeg? Daar is snel genoeg paniek hoor.

29 oktober 2014 om 14:14

En nu wederom, Duitsers zijn dan ook geen geweldig voorbeeld.

29 oktober 2014 om 15:01

Met andere woorden, eigenlijk gaat het in elk land zo, Nederland is geen uitzondering

29 oktober 2014 om 16:07

Maar ik zou zeker niet van paniek spreken als Bruno Martins Indi er buiten werd gelaten.

Ongelofelijk hoe deze jongen steeds maar dat oranje shirtje mag dragen: steevast de zwakste schakel op het WK en vervolgens nog slechter onder Hiddink.

Bruno heeft de gunfactor mee met zijn humor, maar door dat charmeoffensief staan we nu wel met lege handen. Blijf professioneel man.

29 oktober 2014 om 18:06

@Geert dus je denkt dat Martins Indi een basisplaats probeert af te dwingen? Haha alsjeblieft zeg.

29 oktober 2014 om 14:03

Precies. We hebben gewoon een gat qua lichting tussen oud en jong, lot van een klein landje. Gelukkig raken we in Nederland niet zo snel in paniek

29 oktober 2014 om 20:30

We hebben inderdaad wel vaker zo'n gat gehad:
1978-1988
1988-1998
2004-2010

29 oktober 2014 om 14:37

In Nederland zou het een ramp zijn om je niet te kwalificeren, in België ligt dat toch wel anders. Het verschil tussen moeten en mogen.

29 oktober 2014 om 14:59

Baardgrasmus,

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je de olijke avonturen van het Belgische nationale elftal en alles er rond niet zo volgt.

Mocht je dat wel doen, dan zou je ook weten dat een niet-kwalificatie zou beschouwd worden als een mondiaal debacle zonder weerga. Alleen de ondergang van de Maya's of de Romeinen zou nog in de buurt komen.

29 oktober 2014 om 15:04

Bij een luxe land horen luxeproblemen

29 oktober 2014 om 20:31

Nee, bij Belgie is dat gewoon hetzelfde, alleen zijn de mensen er een beetje aan gewend dat ze er wel eens niet bij zijn.

Had ik wel verwacht, we moeten gewoon eerlijk zijn, we hebben nu nog geen spits lopen van de kaliber Van Persie of Huntelaar, Van Persie doet het laatste tijd wat minder maar als je weer kijkt hoe hij zondag speelt bij Man Utd(vooral eerste helft) mogen we boffen met 2 van zulk spitsen, Sneijder en BMI had overigens wel niet meer van mij gehoeven.

29 oktober 2014 om 16:10

Huntelaar mag echter wel de kans in de basis krijgen nu vind ik. Van Persie moet maar eens de bankzitter zijn.

Zul je zien dat Hiddink weer aan komt zetten met hetzelfde team....

Maar zo zou ik het doen:

Cillessen
Van der Wiel
Veltman
Vlaar
Willems
Nigel
Sneijder
Narsingh
Klaassen
Robben
Huntelaar

Ik kan types als Vermeulen totaal niet serieus nemen. Wat heeft de beste man zelf ooit gepresteerd als voetballer. Waarom zouden er grote namen moeten sneuvelen? Gaan we ze vervangen door knulletjes uit de eredivisie? Accepteer gewoon dat er een mindere lichting is en dat we moeten koesteren wat we als klein landje mondiaal hebben laten zien, niets mis mee.

29 oktober 2014 om 14:06

ja maar mensen maken zelf die fout, Vermeulen is een journalist en dat is iets anders als een voetbalanalist.

Als het om voetbaltechnische dingen gaat is het je eigen domme fout als je Vermeulen serieus neemt.

29 oktober 2014 om 14:16

Vermeulen is zowel voetbalanalist als journalist. Ik zie het verschil niet, want of je nu ex-voetballer bent, of barkeeper. Je analyseert het voetbal en je wordt er voor betaald. Dan ben je dus analist.

Als Jan van Halst zich morgen journalist gaat noemen, is hij ineens geen analist meer? Geef hem een perskaart en een notitieblokje en Jan mag z'n cv aanpassen.

29 oktober 2014 om 14:41

Iedereen kan zichzelf noemen wat die wil maar dat betekend niet dat dat zo is.
Vermeulen mag van mij zichzelf analist noemen maar dat is hetzelfde als ik mezelf een expert ga noemen in de wetenschap.

Ligt maar net of mensen slim genoeg zijn om te herkennen wie je wel en niet serieus moet nemen. Ener zit een groot verschil tussen analist of journalist, niet zo'n klein beetje ook.

29 oktober 2014 om 14:07

Wat hebben wij- meestal uitgesproken- leden van VZ gepresteerd in het topvoetbal? Vermeulen is wel heel irritant. Zijn analyses kunnen we wel missen.

29 oktober 2014 om 14:10

Dat is ook zo alleen doen wij dat op een iets ander podium. Waarom zouden we in hemelsnaam naar Arno moeten luisteren, op basis waarvan?

29 oktober 2014 om 14:39

Niemand zegt toch dat je naar hem moet luisteren? Je druk maken om hem terwijl je hem niet serieus zou nemen moet toch wel een van de meest onzinnige dingen zijn die je in je leven kan doen. En nou ga ik me om types als jij druk maken, ik ga snel iets zinvollers doen .

29 oktober 2014 om 15:16

Op zich wel grappig als iemand die keer op keer zijn mening geeft op een voetbalforum, iemand anders die een mening geeft over voetbal niet serieus kan nemen omdat die persoon niet genoeg heeft bereikt als voetballer....

Zal ik elke keer als jij je mening geeft ergens over, ook eens vragen wat jij als voetballer hebt bereikt?

Vermeulen mag gewoon zijn mening geven. Overigens blijkt uit dit artikel überhaupt geen waarde-oordeel van Vermeulen over de keuzes van Hiddink. Hij constateert alleen een feit.

30 oktober 2014 om 01:28

Dat mag hoor. Kan je met 100% zekerheid melden dat ik toch wel meer bereikt heb dan Arno en het grootste gedeelte van de bezoekers hier.

30 oktober 2014 om 07:29

Held!

30 oktober 2014 om 14:07

Nee dat maak jij ervan, geef gewoon antwoord op je vraag. Je snapt sowieso totaal de clue niet maar goed.

30 oktober 2014 om 14:21

Ik snap de clue perfect. Jij snapt de clue van het bovenstaande verhaal niet eens. Jij dacht namelijk dat Vermeulen commentaar had op het feit dat er geen reputaties waren gesneuveld, getuige je kritiek op de goede man. Dat terwijl Vermeulen geen waardeoordeel geeft.

Maar goed, jij moet even opscheppen over het feit dat je iets bereikt hebt in je leven. Wat natuurlijk erg makkelijk is als je anoniem vanachter een schermpje wat roept.

Ik ben eigenlijk Johan Cruijff. Je gelooft me niet? Nou het is toch echt zo!

Ik snap op zich nog wel dat hij ze heeft opgeroepen. Echter zal ik voor de verandering eens Huntelaar in de basis zetten ipv van Persie. Hij bakt er de laatste tijd nou eenmaal niet zo veel van, ja afgelopen weekend tikt hij wel mooi nog even de 1-1 binnen maar echt overtuigend vond ik hem nou ook niet spelen.

Ook op basis van het wk. Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt? 1 of 2? Nu was een daarvan zeker een wereldgoal en is van Persie nog steeds een van onze betere spelers maar toch, geef de Hunter eens een kans!

29 oktober 2014 om 14:41

Van Persie speelde juist weer als vanouds tegen Chelsea, vond hem buiten zijn goal ook erg overtuigend.

29 oktober 2014 om 14:42

Van Persie speelde dit weekend voor de verandering juist wel een keer goed. Vrijwel al het gevaar kwam van hem of hij was erbij betrokken. Ik vind ook dat Huntelaar de kans moet krijgen, maar Van Persie liet dit weekend wel weer een keer zien waarom hij bij United speelt.

Ik vind dat de bondscoach zelf de grootste fout heeft gemaakt.
Je kan niet met een middenveld zonder lopende speler spelen als je 433 speelt.
Dus je kan niet met sneijder en affelay op een middenveld spelen.
Wel met fer of klaassen.

29 oktober 2014 om 14:38

Kan het niet meer eens met je zijn.. Affelay en Sneijder verdedigen niet mee. Doen niet veel loopwerk... Als je dan ook vleugelspelers opstelt die alleen gaan en niet mee verdedigen dan wordt je in de omschakeling afgeslacht..

29 oktober 2014 om 15:47

Afellay en Sneijder lopen juist allebei bizar veel. Ze rennen alleen te weinig de goede kant op. Daar bedoel ik mee te zeggen dat ze aanvallend heel veel loopwerk verzetten, ook teruglopen om de bal op te halen bij de middenlijn, maar dat ze het verrekken om terug te rennen om mee te verdedigen.

Ik ben een fan van Afellay, als voetballer en als mens, maar vind ook dat hij op dat vlak tekort schiet. En dat hoeft totaal geen probleem te zijn, als hij een box-to-box speler naast zich heeft en een fatsoenlijke CVM achter zich. Dan is hij op zijn best en zul je niemand horen zeuren over te weinig meeverdedigen.

Ik zou op deze manier gaan spelen (mocht iedereen fit/opgeroepen zijn):

Cilissen
vd Wiel
De Vrij
Vlaar
Blind/Willem
Affelay
Jong/Blind
Maher
Robben
Huntelaar
Depay
29 oktober 2014 om 14:35

Even serieus hoor.. Dit middenveld wordt totaal overlopen.. Affelay doet verdedigend geen stap te veel.. Maher zal ook niet veel mee verdedigen.. Dus mag de Jong /blind in zijn eentje de verdedigende taken in de omschakeling doen.. Dan wordt deze verdediging helemaal afgeslacht..

En als je Robben en Depay opstelt heb je niks aan Huntelaar. Huntelaar is een speler die vooral voorzetten moet krijgen en bediend moet worden. Depay en Robben zijn twee individualisten die vooral voor de eigen kans gaan. Dan heb je meer aan een bewegelijke spits die ook zelf kansen kan creëren.

29 oktober 2014 om 14:52

Toen Huntelaar erin kwam kon hij juist goed meevoetballen. Huntelaar is een killer, maar hij is echt niet alleen afhankelijk van voorzetten. En daarnaast heb je Van der Wiel en wellicht Willems die veel opkomen en een prima pass in de benen hebben. Ik denk dat Huntelaar juist beter bij Robben en Depay past dan Van Persie. Met Van Persie heb je af en toe te veel voetbal in je team. Huntelaar kan gewoon goed kaatsen en meevoetballen en kan ook de trekker overhalen als het moet.

29 oktober 2014 om 15:31

Meevoetballen heeft weinig zin als je geen bal krijgt.. Als je 5 egoïsten rond een spits opstelt maakt het geen donder uit wie in de spits staat.. Kan je beter geen spits opstellen en nog een verdedigende middenvelder opstellen.. Is je verdediging ook minder kwetsbaar..

29 oktober 2014 om 17:59

Maar alleen Depay zou ik als egoïst willen omschrijven en zelfs hij wil af en oe nog wel eens een voorzetje geven. Robben creëert zijn eigen kansen en maakt ze dan ook vaak af. Hij mag wel eens een actie te veel maken waar hij moet afspelen aangezien vrijwel al het gevaar van hem moet komen. Robben heeft de laatste jaren steeds meer geleerd om af te spelen of in ieder geval te combineren. ik denk dat Huntelaar prima kan combineren met Robben. Gewoon een bal kaatsen wanneer hij naar binnen trekt.

Sneijder heeft geen link met Van Persie en ja, hij schiet wel eens waar hij moet passen, maar dankzij Van Gaal loopt Sneijder nu ontzettend veel en speelt hij in dienst van het team. Ook geen egoïst in mijn ogen.

Depay is jong en grillig en gaat vaak voor zijn eigen actie, maar ook hij zal, zeker in Oranje denk ik, in dienst van het team gaan spelen waarbij zijn snelheid en actie ook benut gaan worden buitenom. Maar oké, Depay is niet de ideale speler voor welke spits dan ook.

Van der Wiel en Willems/blind komen veel op om voorzetten te geven. Volgens mij heeft Van der Wiel al een aantal perfecte voorzetten afgeleverd op Ibra en heeft ook Willems al een aantal assists op zijn naam staan (hij heeft in ieder geval prachtige, kansrijke passes).

Dus je kunt wel vol blijven houden dat er alleen egoïsten om Huntelaar zullen staan, maar dan snap je het systeem niet helemaal volgens mij. Dat is er namelijk op gericht om de backs over de buitenspelers heen te laten gaan zodat een spits kan combineren met de buitenspelers of kan anticiperen op een voorzet van de backs. Van Persie heeft vaak geniale loopacties en staat overal en nergens, terwijl je bij Nederland (denk ik) veel meer een aanspeelpunt en afmaker nodig hebt. En dat kan ook werken bij creatieve buitenspelers.

Het maakt ook niet veel uit of hij nou dezelfde spelers gaat selecteren.. Zo lang hij maar een team opstelt wat complementair aan elkaar is... Als je alleen aanvallende middenvelders en aanvallers opstelt die alleen denken in eigen belang en aanvallen dan heb je een probleem.. Je zal naar een elftal moeten met spelers die goed met elkaar kunnen samen spelen en elkaar iets gunnen.. Ook zal je wat meer balans in je middenveld moeten brengen..

29 oktober 2014 om 15:01

Dat zijn een boel open deuren als ik eerlijk ben...balans, gunnen. Het is al kansloos genoeg dat je overlopen zou worden als je geen Fer of Klaassen opstelt. Real speelt ook zonder een verdedigende middenvelder en zelf tegen topteams werkt dat prima. Nu kan je Nederland niet met Real vergelijken, maar tegen een IJsland of Kazachstan zou je prima twee creatieve middenvelders op moeten kunnen stellen zonder overlopen te worden. Het probleem zit dus in de verdediging. Als je dan gewoon een keer met 3 verdedigers gaat spelen en Van der Wiel en bijvoorbeeld Willems op de flanken heb je meer zekerheid achterin, doordat er altijd drie verdedigers staan. En Willems en VD Wiel kunnen lekker aanvallen zodat je ook nog aanvallende kracht erbij hebt. Op het wk liep de 352 niet soepel, maar nu heb je twee jaar om het erin te slijpen. Als je ziet hoe goed countervoetbal is tegen wereldteams en hoe goed je 352 ook aanvallend kunt spelen (Juventus, Chili) dan is dat toch een perfecte oplossing? Ik zit nu op mijn mobiel, maar ik zou deze opstelling voorstellen als experiment: Cillessen, VD Wiel, Van Dijk, Vlaar, De Vrij, Willems (Blind), De Jong, Blind (strootman mits fit), Sneijder, Robben, Huntelaar (of Depay voor counteren).

29 oktober 2014 om 15:28

Het zijn misschien open deuren.. Maar die open deuren heeft Hiddink niet bedacht..

Als je Affelay en Sneijder naast elkaar opstelt.. En vervolgens Robben en Lens (die geen bal weggeven) dan wordt je dus overlopen in de omschakeling.. Is algemene logica. Ik vind het erg makkelijk om de verdediging de schuld te geven. Wellicht zijn ze kwalitatief niet sterk, wellicht hebben ze niet genoeg ervaring.. Maar verdedigen begint bij de aanvallers. Als er voor je 5 man hun man laten lopen ben je als verdediging kansloos... Ook al stel je 6 verdedigers op..

En de optie van 352 zou kunnen. Puur omdat je dan meer voetballers hebt die ook verdedigend denken... Hiddink had gewoon een totaal niet gebalanceerd team opgesteld.. Dat is pure overmoed.. En gebrek aan chemie in je elftal kan je ook de bondscoach verwijten.. Had hij ook andere keuzes in kunnen maken..

Met Depay, Van Persie en Robben heb je voorin spelers die veel en goede looplijnen hebben. Ik zou dus spelers meenemen die over veel creativiteit beschikken. Ik snap bijvoorbeeld daarom het selecteren van Fer niet. Alleen vanwege zijn lengte en omdat hij kopsterk is? Laat Van Dijk dan maar de laatste 5 a 10 minuten invallen en gebruiken we hem als breekijzer. In plaats van Fer had ik dan Maher geselecteerd. Maher is in vorm (10w, 6 goals en 2 assists).

29 oktober 2014 om 18:06

Ik zou eerder toornstra, ziyech of pröpper selecteren, want zij zijn niet vies van af en toen mee verdedigen en werken wel stukken harder als maher.

Mag toch hopen dat die Afellay geen minuut gaat maken de komende interlands. Scoorde weliswaar tegen Kazachstan, maar dat nam niet weg dat hij simpelweg niet goed genoeg meer is. Hiddink is al jaren verliefd op hem, altijd al geweest. Maar zet een lopen a la Van Ginkel (weliswaar nu geblesseerd), Wijnaldum of Klaassen op het middenveld. Jongens die meters maken en diepgang hebben en niet zoals Afellay die een loopveld van 10 meter heen en weer heeft en geen meter teveel loopwerk verzet.

Hij kan ze prima oproepen, maar kan natuurlijk niet met droge ogen beginnen met Van Persie, Bmi, De Vrij en Sneijder in de basis!

cilis
Wiel
Veltman
Vlaar
Willems
Affelay
Blind
Clasie
Robben
Huntelaar
Depay

Op de lange termijn zal Sneijder wel vervangen worden door Sinkgraven en dan heb je er weer een groeibiljant bij. El Ghazi zal het Nederlands elftal ook wel halen en met Depay heb je een topper in huis. Robben is een prachtige speler. Strootman komt binnenkort weer terug. Het is allemaal niet zo somber als we denken. Alleen de spitspositie maakt me zorgen, maar er kan veel gebeuren in twee jaar. Zolang kunnen RVP en KJH nog wel mee.

30 oktober 2014 om 14:22

'el Ghazi zal het Nederlands Elftal ook wel halen'.

Nounou. En wanneer heeft hij dat laten zien dan?

Ik had denk ik zo gespeeld. Eindelijk weer Vlaar - De Vrij. De Vrij speelt dan normaal gesproken veel beter. Clasie in plaats van De Jong zodat Nederland het baltempo lekker hoog kan houden. Ik vind dat wij tegen mindere landen sowieso De Jong niet nodig hebben. Alleen tegen de absolute toplanden. Sneijder een linie terug zodat hij niet alle ballen hoeft op te halen. Maher speelde al eens op 10 tegen Italië en hij speelde toen goed. Samenwerking met Van Persie verliep ook prima. Ik zou dat, nu Maher weer in vorm is weer willen zien. Ook kan Maher en Sneijder eens van posities wisselen.

Robben, Van Persie en Depay beschikken over goede looplijnen. Met Clasie, Sneijder en Maher erachter hebben wij denk ik spelers met voldoende creativiteit om de aanvallers te bereiken.

Cillessen
vd Wiel
De Vrij
Vlaar
Blind
Clasie
Sneijder
Robben
Maher
Depay
Van Persie

Nou, dit is geen koerswijziging maar doorzetting van de lijn. Ik verwacht dan wat wijzigingen in basiselftal anders is er echt niet gebeurd. Als Hiddink slechts pappen en nathouden doet dan mag hij wat mij betreft vandaag vertrekken.

Ik hoop op: Van Persie geen aanvoerder meer en niet meer in de spits. Robben aanvoerder, Hunter in de spits.

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar wel de beste indicatie voor de toekomst.

Spelers als Wesley Sneijder, Robin van Persie, Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Nigel de Jong hebben we gewoon nodig. Spelen in de top en hebben ook het niveau om in de absolute top te spelen. Zonder deze gasten stellen we niks voor.

Koerswijziging of niet, ik heb er niet echt vertrouwen in dat het spel zal verbeteren. Hiddink is gewoon niet de juiste coach. Hadden we meer sterren gehad (zoals Brazilie, Spanje, Frankrijk), dan was hij de juiste man. Nu zitten er veel jonge jongens bij die echt wat meer sturing nodig hebben dan de warme hand van Guus.

29 oktober 2014 om 16:58

RVP en Robben ben ik met je eens maar Sneijder en de Jong hebben hun tijd gehad.

De Jong kan je nog wel gebruiken als je tegenstander beter is maar als je zelf het spel moet maken kan je beter een voetballer gebruiken dan een "breker"

Sneijder en RVP samen in 1 ploeg werkt gewoon niet.

Spelers als Lens, Janmaat en Indi hebben toch een slechte beurt gemaakt bij Hiddink denk ik zo, Lens heeft in 4 wedstrijden dramatisch gepresteerd en Depay is sowieso een betere optie op linksbuiten!

Op het EK hoop ik dit elftal te zien(zie opstelling) dan hebben we een degelijke achterhoede een heel sterk middenveld en een angstaanjagende voorhoede..
Ook kun je dan bijv. Huntelaar erin zetten voor Sneijder en dan Van Persie een vrije rol achter Huntelaar.

Ook zie ik graag dat er tijdens het EK gewisseld wordt tussen het 4-3-3 systeem en het 5-3-2, zoals Van Gaal dat zo goed heeft gedaan want hoe meer tactische variatie hoe beter je je tegenstander kunt verrassen!!

Cillessen
V. der Wiel
Vlaar
Van Dijk
Pieters
De Jong
Sneijder
Strootman
Robben
Van Persie
Depay

Als guusje het elftal wil laten voetballen, dan moet hij clasie en klaasen op gaan stellen.

Hiddink moet zijn hoofd uit Van Persies reet halen

Ik zou het niet normaal vinden als 1 van die 'grotere' spelers geslachtofferd zou worden. Als je 3 van de 4 wedstrijden verliest, is dat jammer, maar het is nog niet als 10 van de 10 wedstrijden. Na 3 verloren wedstrijden zou het heel kinderachtig zijn als Sneijder er bijvoorbeeld niet meer bij zit, terwijl Hiddink hier degene was die hier gigantische fouten heeft gemaakt: Cillessen, De Vrij, Martins Indi en Lens mogen nooit in de basis van het Nederlands elftal staan.

Ik snap heel goed dat Janmaat geslachtofferd is. De fout die hij maakte had grote gevolgen. Ook op het wk viel hij tegen en werd hij vervangen. Hij kan niet goed verdedigen. Verder verwacht ik niet zo heel veel wijzigingen. Vlaar zal er inkomen en Depay, maar die waren geblesseerd. Misschien mag Willems het proberen als rechtsback, dan kan Blind naar het middenveld. Misschien kan Klaassen ook nog wat minuten maken.

Zolang we met 3 spitsen spelen en dus een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts kan een spits in oranje nooit renderen. Als je dan ook nog een nummer 10 neerzet dan heb je met de naar binnen komende vleugelaanvallers een 9 en een 10 steeds 4 man op een kluitje die de ruimtes voor elkaar dichtlopen.

Ik zou zeggen 2 spitsen en 2 opkomende backs die de voorzetten geven moet wel rendement opleveren.
maar dan wel een 3 mans blok centraal achterin zetten met Vlaar Van Dijk en Nigel de jong
Krul op doel vd Wiel en Blind als backs.
Middenveld Strootman (als die fit is)clasie en Fer.
voorin Huntelaar en Robben

Hiddink, ga nou aub met pensioen. Lamme tak die je bent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren