Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord nog puntloos in 2016 ondanks wereldgoal

Laatste update:

Feyenoord heeft donderdagavond ook zijn derde wedstrijd van 2016 niet weten te winnen. In De Kuip was het bezoekende sc Heerenveen met 1-2 te sterk voor de Rotterdammers. De score had nog een stuk hoger kunnen uitvallen als de Friezen niet zoveel kansen hadden laten liggen. Met name Morten Thorsby verzuimde om de thuisploeg meer pijn te doen. Feyenoord evenaart een negatief clubrecord door vier Eredivisie-wedstrijden op rij te verliezen.

/

De veelbesproken Michiel Kramer kreeg al na vijf minuten de kans om van zich af te bijten. Een goede voorzet van Dirk Kuyt belandde op het hoofd van de spits, maar Erwin Mulder redde knap. Een nog grotere kopkans was er voor Jan-Arie van der Heijden, alleen kopte de verdediger hoog over. De grootste mogelijkheid was er echter voor sc Heerenveen, toen Henk Veerman de bal met het hoofd neerlegde voor Thorsby. Het adequate optreden van Kenneth Vermeer voorkwam dat de inzet van de middenvelder tegen de touwen vloog. Uit de hoekschop die volgde kopte Kenny Otigba mis.

Buiten die grote mogelijkheid domineerde de thuisploeg. Karim El Ahmadi was met een schot met de buitenkant van zijn voet dicht bij de 0-1 na een slippertje van Joost van Aken. Even later was Mulder goed op zijn post, toen Kramer een goed indraaiende vrije trap van Marko Vejinovic verlengde met het hoofd. De aanvaller moest kort daarna het veld verlaten voor Anass Achahbar wegens een enkelblessure. De nieuwe spits zag niet veel later zijn collega aan de overzijde toeslaan. Sam Larsson stuurde Veerman diep en die rondde met een fraai wippertje af.

/

Een minuut na rust had Heerenveen gelijk de score kunnen verdubbelen. Vermeer redde maar half op een listig schot van Joey van den Berg, waarna Thorsby voor een leeg goal de bal tegen de lat mikte. Feyenoord kwam slecht de kleedkamer uit en net toen het zich wat op leek te richten via een gekraakt schot van Achahbar, kregen de Friezen een nieuwe kans. Wederom legde Veerman de bal goed neer voor Thorsby, maar ditmaal schoot de Noor naast. Feyenoord kreeg het lastiger en lastiger met Heerenveen en ontsnapte dankzij Miquel Nelom aan een grotere achterstand, dankzij een formidabele tackle op Luciano Slagveer. Even later redde Vermeer weer goed op een schot van ditmaal Caner Cavlan.

Doordat Heerenveen verzuimde de knock-out toe te dienen, kreeg Feyenoord de kans terug te komen. Achahbar zorgde met een geweldige omhaal op aangeven van Kuyt voor de gelijkmaker. Zijn inzet van de rand van het strafschopgebied ging via de onderkant van de lat het doel in. Toch bleven de bezoekers dreigen. Cavlan lukte het zelfs om Vermeer te passeren, maar Van der Heijden voorkwam met een ingreep erger. Toch viel de haast onvermijdelijke 1-2. De bal kwam uit de kluts terecht bij Van den Berg, die met een schuiver de touwen vond. Feyenoord moest weer jagen en vond via een gedurfde vrije trap van Tonny Vilhena nog de lat. Verder waren de beste kansen nog voor Heerenveen. Eerst werd Mitchell te Vrede nog gelanceerd door een Feyenoorder, maar stuitte hij op Vermeer en bij de hoekschop daarop trof zijn inzet een in de doelmond liggende ploegmaat. In de slotseconden had Achahbar de nog een kans om de stand gelijk te trekken, maar Mulder lag goed in de weg.

Eindigt Feyenoord in de top vier?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er waren drie hoogtepunten in deze wedstrijd.
1. de goal van Anass Achahbar
2. de vrije trap van Vilhena (op de lat)
3. nelom

Wat zonde van zo’n prachtige club. Nu de titel volledig uit beeld is (wat het al een beetje was) gun ik ze de beker. Ze Moeten toch een prijs pakken.

28 januari 2016 om 22:41

De goal van Veerman was ook hoogtepunt.

28 januari 2016 om 22:45

Man man man, wat liet Feyenoord zich weer kennen. En de man die het allerslechtste was, Jan Arie van de Heijden, mag telkens weer starten... Je kan beter een jeugdspeler inpassen dan deze loser. Miskoop en een aanfluiting. Daarnaast was heereveen gewoon beter, Feyenoord creeerde weinig. Heereveen liet ons in leven door die schele thorsby, maar het is gelukkig maar 2-1 gebleven. Achabar en opnieuw vilhena de lichtpuntjes.

28 januari 2016 om 22:49

Leg mij eens uit (buiten z'n wereldgoal) waarom Achahbar een lichtpuntje was?

28 januari 2016 om 22:51

Achabar heeft buiten die goal ook bijna alles fout gedaan. Als hij echt zo goed is had hij die laatste kans ook niet op zo'n trieste manier verkloot.

28 januari 2016 om 22:53

Kongolo en Karsdorp waren ook dramatisch, dat die nog in de basis staan. Die 2 samen met v/d Heijden hebben gewoon het kampioenschap van feyenoord verspeelt.

28 januari 2016 om 22:54

Hoezo vilhena? Zeer matige pot. Voor mij: slechtste Elia, minst slechte Vejinovic, beste Vermeer.

28 januari 2016 om 23:00

Achabar is dan ook geen spits, maar meer een schaduw spits.

28 januari 2016 om 23:01

@feyenoord!

"schele" Thorsby? Kon je clubje niet tot fatsoenlijk voetbal komen vandaag? Jammer man. Wees blij dat het niet 0-10 was.

On topic:

Qua kansen een zeer effectief Heerenveen gezien, maar daar mochten wel wat meer goals uit vallen. Wel blij dat er weinig kansen weggegeven werden. Thorsby mocht er wel een paar maken, maar uiteindelijk niet fataal geweest gelukkig. Verder nog aardig geluk gehad in de laatste seconden.

28 januari 2016 om 23:03

Veijnovic? In een vitesse shirt misschien, wat een drama voetballer is dat geworden in het tenue van feyenoord. Heb nog niks goeds gezien van die vent, het hele jaar niet.

28 januari 2016 om 23:08

Oh Vejinovic was bij ons al niet bijster goed hoor. Om één of andere reden hebben veel mensen dat beeld steeds, maar hij deed het redelijk, had wel twee betere middenvelders naast zich met Propper en Vako.

28 januari 2016 om 23:13

Hij geeft toch gewoon aan dat Heerenveen veel vaker had moeten scoren in principe. Het was inderdaad Thorsby die wat kansen om zeep heeft geholpen.

28 januari 2016 om 23:23

Dan kan ik ook nog wel wat ongepaste woorden gebruiken om sommige spelers van Feyenoord te beschrijven. Hij kan beter zijn eigen spelers (persoonlijk) gaan bekritiseren dan over die van Heerenveen te gaan oordelen

29 januari 2016 om 00:17

Bij Vitesse ook niet. Teerde op pröpper en penalty's

29 januari 2016 om 01:38

@usainbale
Take a chillpill man! Slaap je met die spelers ofzo dat je je daar zo druk om maakt en zo fel op moet reageren? Hij geeft zo alleen aan dat Heerenveen vaker had moeten scoren.

Het is prima om supporter van een club te zijn, maar af en toe verbaas ik me echt erom hoe ziekelijk ver mensen daarin kunnen gaan...

29 januari 2016 om 03:12

Volgens mij verwoord hij het goed hoor. Of vond jij thorsby scherp vandaag?

29 januari 2016 om 10:51

Ja hij zat niet voor niks de laatste 6 wedstrijden op de bank.

28 januari 2016 om 22:44

Ik neem aan dat je de hoogtepunten van feyenoord bedoeld? Want ik vind de 2 goals van sch toch wat grotere hoogtepunten dan een bal op de lat.

28 januari 2016 om 22:48

Klopt. Ik bedoel de hoogtepunten van Feyenoord.

28 januari 2016 om 22:59

Beetje jammer dat van de Heijden elke keer de schuld krijgt van het collectieve falen. Doet me een beetje denken aan van der hoorn bij ajax in zijn beginperiode

28 januari 2016 om 22:50

Kon je de klok op gelijk zetten, matig elftal en weer een jaar niks. Misschien de beker nog, maar dan moet het beter. Middelmaat ten top zeg dit elftal.

28 januari 2016 om 23:02

Helaas is niet anders
Weten nu wat werkelijk hun positie is in de eredivisie
Plaats 6 meer is mee genomen
Technische staf mede verantwoordelijk voor de nederlagen
Af en toe goedmaakt maar vaak en het meest slecht
Bezem door de selectie en technische staf wat er nu gebeurd kan gewoon niet
Wil geen spelers bij naam noemen maar iedere speler is mede schuldig aan de nederlagen
De beker winnen ze ook niet hoor de kwaliteit missen ze woon is jammer is niet anders
Totaal geen vertrouwen en dat zal voorlopig zo blijven


28 januari 2016 om 23:24

Ik vind het echt zonde hoor, begrijp me niet verkeerd. Er mag nu wel is wat beter gepresteerd worden. Ik vind dat Feyenoord minimaal t/m maart mee moet doen. Aanfluiting.

28 januari 2016 om 22:54

Feyenoord mist simpelweg doelpunten om mee te kunnen doen. De spits maakt er te weinig. De vleugels spelers idem en de middenvelders hebben we het maar niet over want dat is voornamelijk balletje breed en terug. Totaal geen diepgang.

Zo win je als je een goede dag hebt van iedereen. De andere kant van de medaille is dat je van iedereen kan verliezen.

Ze leken aardig op weg maar nu is het inmiddels wel weer duidelijk dat het nog jaren zal duren voordat je echt kunnen meedraaien in de top van Nederland.

Jammer voor de fans want die hebben echt hele magere jaren achter de voeg en de gifbeker is blijkbaar nog lang niet leeg.

28 januari 2016 om 23:01

Het is echt niet alleen een gebrek aan goals kan ik je verzekeren. V/d Heijden is misschien wel de slechtste verdediger die ooit in Feyenoord 1 gespeeld heeft, man man man. Ook Kongolo loopt er bij alsof ie David Luiz is. Groot talent maar oogt niet echt geïnteresseerd.

28 januari 2016 om 22:59

Misschien toch kazim behouden lastig mannetje maar wel een vechter voor in die balvast is is maar een idee hoor

28 januari 2016 om 23:37

Middenveld werd weggeblazen van F. Vilena, Immers en Toornstra was m.i. Een betere invulling ... Maar ja, Immers is weg, Vilena gaat weg en Toornstra wil weg!

Geen vertrouwen = zwakke leiding ...

29 januari 2016 om 00:21

Jaja...veerman bedoel je zeker

29 januari 2016 om 00:25

Ach Feyenoord is gewoon een suptopper met veel middelmaat. Ik ben Feyenoord supporter en ik zie ze niet als top. Sprake van de titel was mooi in het begin toen ze er dicht op zaten, maar je ziet dat Feyenoord van iedereen kan verliezen. Is ook niet erg. Feyenoord moet proberen alvast met volgend seizoen bezig zijn en te zorgen dat het een stabiele top 3 is

29 januari 2016 om 01:34

Maar werd dit niet ook al vorig jaar gezegd? Zonde dat ze het niet trekken. Mijns inziens de trainer weg. Gegokt op een ajax-scenario en verloren.

29 januari 2016 om 07:42

Doe normaal met je trainer weg. Echt weer waan van de dag op vz. Ik snap dat frustraties hoog oplopen maar kijk naar cocu. Deed het in z'n eerste seizoen ook slecht. Gun gio de tijd om zich te ontwikkelen. Hij zal dit seizoen fouten maken die hij volgens seizoen beter doet.

29 januari 2016 om 10:56

Nou ik denk ook dat het aan de leiding ligt. Er zijn maar heel weinig lijnen te herkennen in het spel van feyenoord. Dat het heel matig is en dat is ze wel aan te rekenen. Clasie is dan vertrokken maar er is veel voor teruggekomen dus dat is geen excuus.

Dit had Heerenveen echt gewoon rustig met 1-8 moeten winnen als ze een beetje normaal hadden gespeeld. Plus een 2e geel voor Kuijt natuurlijk. Oh en mogelijk een penal voor hands, die zijn ook wel eens voor minder gegeven. Verder dacht ik dat de arbitrage geel zou geven voor schwalbe´s, lijkt er niet bepaald op.

28 januari 2016 om 22:41

En een rood van marzo, ook niet gegeven.

28 januari 2016 om 22:44

Jij zit echt alleen maar te zaniken over de tegenpartij en de arbitrage. Maar aan jouw eigen ploegje ligt het zeker nooit?

28 januari 2016 om 22:56

Hij reageert gewoon op een reactie van zijn voorganger. Zegt voorderest niks over het (dramatische) spel van Feyenoord

28 januari 2016 om 23:00

Volgens mij heb ik al gezegd dat Feyenoord niks verdiende en dramatisch was de 2e helft, dus alsjeblieft zeg helemaal niks. Daarnaast was het gewoon een reactie op de OP, die dit over het hoofd zegt. Ben dan ook helemaal niet negatief over de scheids, maar jij leest waarschijnlijk alleen wat je wil lezen.

28 januari 2016 om 23:04

Rood voor Marzo? Dan zie je het toch duidelijk verkeerd, daar was niet zo veel aan de hand om daar een rode kaart voor te geven

28 januari 2016 om 23:10

Als die gegeven zou worden was het terecht geweest, het is geen fout om hem niet te geven, maar was terecht geweest als die gegeven werd. Net zoals die 2e gele kaart niet een verplichting was, maar wel terecht zou zijn geweest.

28 januari 2016 om 23:30

Onzin, was gewoon een mannelijke overtreding. Opstaan, handje geven en vrije trap nemen. Je voert het nu als excuus aan, beetje zwak.

29 januari 2016 om 07:42

Wat een rare reactie het is geen fout om hem niet te geven maar wel terecht als die hem geeft? Hmmm volgens mij spreek je jezelf dan aardig tegen. Hier had je in de verste verte nooit rood voor kunnen geven

29 januari 2016 om 16:25

Nee hoor, ik zeg alleen dat het gegeven kan worden. De reden dat we verloren is zwak verdedigen en het niet kunnen creeren van kansen, maar je leest wat je wil lezen.

29 januari 2016 om 16:26

Nee hoor, soms kan iets gegeven worden en het zou terecht zijn geweest. Maar als het niet wordt gegeven is het geen fout. En hier had het gegeven kunnen worden en was het terecht geweest, de manier dat die met 2 benen van achter iemand naar haalt in een schaar, dat had rood kunnen en mogen zijn.

28 januari 2016 om 22:43

1-8 vind ik wat overdreven. 2-6 eerder.

28 januari 2016 om 23:28

Als FC Twente-fan over zieltjes praten, Foei

100% Ajax heeft natuurlijk gelijk. Feyenoord moet nu echt uit een ander vaatje gaan tappen anders ga je nooit meer aanhaken.

28 januari 2016 om 23:13

Serieus?

- Thorsby had er allang af gemoeten.
- Marzo had rood kunnen hebben
- Vd. Berg maakte lichtelijk hands
- Kramer werd gestruikeld in de zestien
- Vilhena werd gehaakt

Maar niets van dit alles werd gegeven en nu kom je met Kuyt 2e geel voor een 'elleboog' waar de speler zelf tegen op loopt. En Vejinovic was arm langs het lichaam..

28 januari 2016 om 23:32

En je begint je post met Serieus? En vervolgens zet je er allemaal dingen neer die niemand gezien heeft, behalve jezelf. Wees gewoon eerlijk, scheids heeft weinig fout gedaan. Overwinning was dik verdiend.

29 januari 2016 om 00:39

Feyenoorders die over de scheidsrechter zeuren moet je sowieso niet serieus nemen. Eerste helft van het seizoen ontzettend veel meegekregen en heel veel geluk gehad. Dat blijkt meteen uit het begin van de tweede helft.
Heel matig elftal heeft Feyenoord met 0 scorend vermogen. Kuyt moet alles doen. Kramer kan echt helemaal niks, Elia komt geen man voorbij en op het middenveld is alleen Vilhena zichtbaar.

29 januari 2016 om 07:14

Banaantje jij bent een typisch voorbeeld van alles tegen mijn club is fout. Lees je comment morgen nog eens terug..

29 januari 2016 om 17:05

Teun Teun

Feyenoord heeft:
2 onterechte penalties tegen gekregen
Onterecht rood kasdorp
Geprobeerd Elia te schorsen (zonder bewijs, 1 zei slaan ander kopstoot)
Geprobeerd kramer veel te zwaar te straffen (2 wedstrijden was max ipv5)
Younes die 2 meter over de zijlijn gaat en door mag gaan... Zo kan ik nog wel een paar dingetjes opnoemen!! Leg dat meer naast de dingen waarmee Feyenoord geluk heeft gehad en je zult je vorige woorden inslikken!!!

Mensen moeten eens leren dat ELKE club in een seizoen de scheids soms mee heeft en soms tegen....

Als de scheids goed had gehandeld en Moreno root had gegeven voor de tackle op luke shaw had Moreno ook niet kunnen scoren! Door dat Moreno geluk had en mocht blijven staan is PSV uiteindelijk door een klein punt verschil geplaatst voor de volgende ronde... (Persoonlijk ben ik daar blij om voor de co-punten) maar goed, dan heb je het gevalletje tenane / Moreno nog, de onterechte penaltie die PSV kreeg tegen Feyenoord de 1ste wedstrijd dit seizoen (ja hoor PSV heeft niet heel veel geluk gehad haha)
Ook vorige jaar vergeten toen kuipers PSV de wedstrijd overhandigden!! Elk PSV fan zat op vz te schreeuwen om moord omdat van Boekel de wedstrijd floot, en wilden allemaal kuipers hebben... Kortom, elke club heeft in een seizoen dingen mee en tegen zitten, maar objectiviteit is bij sommige mensen ver te vinden!! Zonde

28 januari 2016 om 23:16

Penal voor hands? Moeten alle spelers voortaan hun arm eraf hakken? Verder hadden er wel meerdere spelers met rood eraf gekunt (beide kanten), aangezien van Boekel met kaarten aan het strooien was.

Lekkere puntjes, dikverdiend. Hadden Feyenoord echt kunnen wegspelen net zoals zij hier deden. Maar 1-2 is ook mooi.

28 januari 2016 om 22:50

Is van den berg nu geschorst voor volgende week?

28 januari 2016 om 22:51

Zondag*

28 januari 2016 om 22:53

Volgens mij niet.

28 januari 2016 om 22:56

Gelukkig maar, zondag moeten we echt winnen

28 januari 2016 om 23:14

Jewel, 5e gele kaart

28 januari 2016 om 23:32

Als het 5e was heb je gelijk idd. Excuses.

28 januari 2016 om 23:33

Nee, ook alweer niet waar. Hij had nog een staan van vorig jaar. Was al geschorst tegen AZ. Kan gewoon meedoen.

28 januari 2016 om 22:55

Gefeliciteerd dan maar. Een puntje zou, zeker gezien het aantal kansen, wel iets te veel van het goede zijn geweest voor Feyenoord.

Aan het eind van het seizoen staat Feyenoord gewoon 3e, daar ben ik niet bang voor.
Maar het is momenteel wel echt dramatisch, feyenoord was de 1e helft beter, kan niet scoren. 2e helft was gewoon dramatisch. Leuk dat er gescoord wordt, maar als je dan zwakke verdedigers zoals VdH en Nelom achterin hebt staan red je het niet.

28 januari 2016 om 22:43

Voorin is het ook niks. Na rust paar halve kansjes en een geluksgoal.

28 januari 2016 om 22:47

We hebben een goede spits nodig, daarna staat het voorin wel goed.

28 januari 2016 om 22:51

Als die geen ballen krijgt scoort ie ook niet. Kramer legt ze er ook wel in als ie bediend wordt, maar dat gebeurt te weinig nu.

28 januari 2016 om 23:03

Dit feyenoord heeft een spits nodig die niet afhankelijk is van aanvoer van de flanken

28 januari 2016 om 23:03

@thomasderksen; het hele team hangt momenteel als los zand aan elkaar en jij denkt dat de kost van een spits dat oplost? Ik denk dat daar heel wat meer voor nodig is hoor!

28 januari 2016 om 23:04

Je hebt een spits nodig omdat je voor de 2e wedstrijd op rij 8 kansen weggeeft.... Lekker logisch ja!!

28 januari 2016 om 23:09

Nee, dat lost het niet op, maar als je niet scoort win je niet. De verdediging is of te slecht (vdh en Nelom) of uit vorm (karsdorp, van Beek). Botteghin geblesseerd. Maar op een vervanger voor Nelom is er niks nodig. De aanval wel.

28 januari 2016 om 23:29

En als je de nul houdt verlies je niet!! Ga eerst eens daar vanuit spelen, die goal maak je heus wel

28 januari 2016 om 23:34

Tja, maar om nu nieuwe verdedigers te halen omdat er 2 met een vorm dip zitten lijkt me niet nodig. Een vervanger voor Nelom is wat we nodig hebben in de verdediging, een goeie LB die we kunnen opstellen als Kongolo CV moet staan.

28 januari 2016 om 22:45

Hoe weet je dat zo zeker? Het lijkt echt helemaal nergens op momenteel. Ook in de eerste seizoenshelft werd er nauwelijks op overtuigende wijze gewonnen. Toen zat alles mee, nu zit alles tegen.

28 januari 2016 om 22:45

Alles mee? Ado en Ajax vergeten. Hadden 5 punten meer moeten hebben uit die wedstrijden. Het is meer hoop, dan zeker weten.

28 januari 2016 om 22:47

Het zat vandaag juist helemaal niet tegen. Ze kwamen nog goed weg.

28 januari 2016 om 22:53

Een paar wedstrijden geleden had ik dat ook wel gedacht, maar Feyenoord krijgt nog erg veel lastige uitwedstrijden die ik ze niet snel zie winnen. Als ze volgende week van Ajax verliezen dan denderen Heracles en NEC er waarschijnlijk al overheen. Feyenoord zal heel snel uit deze dip moeten komen anders wordt het een hele zure 2016.

Ze hebben nu al 5 competitiewedstrijden op rij punten laten liggen en in de beker hadden ze het ook erg moeilijk met Willem 2. Ik weet eigenlijk niet of het wel een dip is of dat Feyenoord wat aan de gelukkige kant was in de overige wedstrijden.

28 januari 2016 om 23:20

Feyenoord voor rust beter? Dat je meer balbezit hebt, dat maakt je nog niet beter. Het was toch echt Heerenveen die de grote kansen had.

28 januari 2016 om 23:36

Nee, balbezit maakt je niet beter, beter veldspel wel.

28 januari 2016 om 23:54

Hoe kan het veldspel van Feyenoord beter zijn als Heerenveen de beste kansen heeft? Dat mag je me toch wel even uitleggen namelijk.

29 januari 2016 om 00:11

Omdat een goeie kans kan ontstaan uit iedere situatie. Je hoeft niet goed te voetballen om een grote kans te krijgen. Daarintegen kan je wel goed voetballen tot aan de 16 meter en geen kansen krijgen.

Voorbeeld: Als ik door 2 counters 2 grote kansen krijg, maar voor de rest niks voor elkaar krijg, heb je alsnog 2 grote kansen, zonder goed spel.

29 januari 2016 om 05:42

Maar toch ben je dan gevaarlijker en in principe gewoon beter, want je strijdplan is beter dan die van je tegenstander.

29 januari 2016 om 11:10

Was gewoon kut. Eerste helft beter? Ja de eerste helft van de eerste helft dan.

Wat was Feyenoord dramatisch slecht. Heerenveen had met 1-8 kunnen winnen. Heerenveen sneed er als gesmolten boter erdoorheen. Het kraakte het piepte bij Feyenoord.

28 januari 2016 om 22:44

Op dit moment snijdt de Graafschap er nog doorheen, de verdediging is zo dramatisch georganiseerd

28 januari 2016 om 23:11

De verdediging is erg zwak, maar de aanvallers laten ook wel erg weinig zien zeg.
Kuijt, Kramer en Elia hebben de laatste 5 wedstrijden wel erg weinig doelpunten gemaakt zeg. Als zij gewoon wat vaker scoren dan creëer je ook meer rust in de ploeg en verdedigd de hele ploeg ook beter.

Wat is er aan de hand met de verdediging van Feyenoord?!

28 januari 2016 om 22:44

Eén grote gatenkaas, ongelofelijk.

28 januari 2016 om 22:58

Zal niet alleen de verdediging zijn. Het middenveld heeft zo ook z'n verdedigende verantwoordelijkheden, maar het was overall echt enorm slappe hap.

28 januari 2016 om 23:16

Middenveld was hier ook erg verantwoordelijk voor. Ze werden op het middenveld totaal niet aangepakt en konden in alle rust indribbelen en de aanvallers bedienen. Het middenveld was in balbezit redelijk, maar bij balverlies dramatisch!

Dit is echt een probleem van deze ploeg, niet van de trainer. Kan me herinneren dat ze vorig jaar ook 3 of 4x op rij verloren.

28 januari 2016 om 22:47

Dan 3x want de laatste 4x op rij nederlaag was ergens in 1987 ofzo

Crisis in Rotterdam! Heerenveen zeer verdiende overwinning, hadden het eigenlijk veel eerder af moeten maken natuurlijk. Pijnlijk voor Feyenoord om in de eigen Kuip zoveel kansen weg te geven. Vond Achahbar het wel weer leuk doen trouwens. Iemand enig idee waarom hij zo weinig de kans krijgt?

28 januari 2016 om 22:44

Achahbar is niveau Te Vrede. Leuk spitsje voor Utrecht ofzo

28 januari 2016 om 22:46

Ach dat Feyenoord die punten verliest kan gebeuren, had de eerste seizoenshelft al wat vaker kunnen gebeuren. Het meest ontstellende is dat de ploeg amper een goede wedstrijd heeft gespeeld en met de week onmachtiger lijkt te worden. Er komen nu ook amper nog kansen door wilskracht en opportunisme, iets waar Feyenoord toch vaak op terug kon vallen. Het publiek kan het momenteel ook niet opbrengen om de boel op te zwepen, en dat snap je ook als je dit een tijdje lang aan moet zien. Buiten dat werd er misschien wel teveel van Feyenoord verwacht met nieuwe mensen als Vejinovic, Elia en Kuyt, maar moeten we nu concluderen dat er eigenlijk over de breedte nog echt wel wat kwaliteit te kort komt om wedstrijden af te dwingen.

28 januari 2016 om 22:47

Heeft buiten dat wonderschone goal ook geen krentenbol geraakt. Moet een nieuwe spits komen

28 januari 2016 om 22:47

Achahbar speelde helemaal niet goed. Z´n goal verbloemde veel. Al kan je hem eigenlijk niks kwalijk nemen.

28 januari 2016 om 22:57

Ik vind ook dat Feyenoord wel erg weinig wisselt in de voorhoede en dat Achabar niet vaker mag invallen bevreemd mij ook. Lijkt erop dat ze eigenlijk totaal geen vertrouwen hebben in die jongen. Wellicht dan beter om op huurbasis ergens anders te spelen.

28 januari 2016 om 23:03

Gezien het presteren van Kramer is het misschien raar dat Achahbar niet meer minuten krijgt, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij vandaag de pannen van het dak heeft gespeeld....hij speelde buiten zijn goal zelfs best wel matig.

28 januari 2016 om 23:07

Op basis van vandaag zou haast niemand een basisplaats verdienen. Maar dat is in zulke wedstrijden vaak ook lastig te beoordelen, omdat dan niemand uitblinkt. Ik denk dat het wel goed is als je Kramer een keer laat banken en een andere speler de kans geeft. Kramer is volgens mij de perfecte breekijzer, maar niet een jongen die de volledige 90 minuten moet spelen.

29 januari 2016 om 01:05

Ik snap dat gezeur op Achahbar niet. Buiten zijn goal om dit dat? Ja en? Kramer laat toch ook niks meer zien buiten zijn goals om? Waardeloze speler, terug naar Den Haag sturen.

29 januari 2016 om 01:28

Kan je niet gewoon beter Kuyt in de spits zetten? Die is tenminste bewegelijk en kan ook aardig afmaken.

29 januari 2016 om 11:12

Achahbar misschien niet best maar Kuyt en Elia al helemaal waren nog een stuk minder. Dan moet een speler die het hele seizoen op de tribune is gezet vanuit het niets de pannen van het dak spelen in zijn eentje?

Wat een slechte wedstrijd van onze kant. Heerenveen heeft verdiend gewonnen. Achahbar behouden en eerste spits maken, Kramer als pinchitter gebruiken. Hopelijk is Botteghin snel terug, de verdediging is op dit moment gewoon zo lek als een mandje dan blijf je maar verliezen.

Wat waren we weer slecht vanavond. Mogen blij zijn dat het niet 1-6 is geworden. Maar zullen we ipv een spits niet een aantal verdedigers halen? Karsdorp is zo nonchalant en uit vorm, vd heijden en nelom hoef ik niks over te zeggen

28 januari 2016 om 22:44

Nelom speelde vandaag nog wel redelijk. Hij wordt vaak bekritiseerd, maar haalde als weinigen vandaag een voldoende.

28 januari 2016 om 22:46

Klopt, hij heeft ons een paar keer gered, maar ik vind hem positioneel zo slecht. Staat altijd te ver naar voren vind ik

28 januari 2016 om 23:06

Nelom was vandaag inderdaad een van de beste Feyenoorders, maar toch mag Kongolo van mij wel weer snel terug naar de linksback. Sinds Kongolo weer wedstrijden centraal speelt loopt hij echt enorm te stuntelen en verliest hij ineens heel veel duels.

Ik weet het niet meer,zie het niet meer zitten met me cluppie.
Eerste helft ging nog wel,maar daarna was het gewoon vermoeiend om te zien. Iiig goed dat we weer een middenvelder erbij hebben gehaald,want een spits hebben we niet nodig
Ik gaat een potje janken,laters

28 januari 2016 om 22:48

Het is gewoon spijtig dat de verwachting voorafgaand aan het seizoen zo hoog was, dan komen deze dreunen extra hard aan. Als Feyenoord uiteindelijk 'gewoon' 3e eindigt is er niks aan het handje in principe. Dan volgend jaar hopen op beter spel.

28 januari 2016 om 23:03

Op basis van begroting hoor je gewoon 3e te eindigen en dan doe je gewoon wat er van je verwacht wordt. Al vind ik het makkelijk gezegd van analisten van VI dat je het dan goed hebt gedaan. Want 3e worden met een club als Feyenoord is geen goede prestatie, maar meer een degelijke prestatie. Het is voldoende maar niet meer dan dat. Het zou wel erg matig zijn als ze 4e worden en zelfs erg slecht als ze als 5e of lager eindigen. Ik hoop het echter van niet. Want ik wil Feyenoord volgend jaar gewoon Europees zien spelen. Want het is niet te hopen dat NEC of Heracles Europees gaat spelen. Die krijgen in de voorronde al een hele goede tegenstander waardoor ze nooit de groepsfase halen en dus ook weinig punten voor NL zullen behalen.

Ik denk niet dat dit met wat matige spelersaankopen op te lossen valt maar we weten allemaal dat Feyenoord dat toch gaat proberen!

28 januari 2016 om 23:08

Santos: Van Geel legt je vanavond nog een contract voor....gefeliciteerd daarmee!

Ik vrees dat het ook nog gaat gebeuren ook helaas.

Wat een schande dit! Feyenoord moet zelfs vrezen voor plek 3. Van Geel haal twee toppers!

28 januari 2016 om 22:45

Ik denk dat we met dit spel niet de top 5 zullen halen.

28 januari 2016 om 22:45

Welke toppers hebben je in gedachten?

28 januari 2016 om 22:51

Gerard Joling en René Froger.

28 januari 2016 om 22:56

Jaaah achteraf natuurlijk. Doodzonde. Net als John Guidetti.....

28 januari 2016 om 22:58

Haha lametje ik hoorde dat Gordon transfervrij is

28 januari 2016 om 23:03

Tighadouini huren van Malaga en R. Cruz of Kurani kopen. Beide hebben nog n contract voor een half jr en hebben een neusje voor de goal. Of Guerrero van Gijon, ook een half jaar contract en een stuk jonger.

28 januari 2016 om 23:20

Denk dat kurani zijn salaris een probleem gaat worden

28 januari 2016 om 23:54

Ik denk het niet. Hij verdient bij zijn huidige club 20K minder dan Kuyt.

Man man man Feyenoord wat is er gebeurd in de winterstop heel het team lijkt er wel niks meer van te kunnen...

28 januari 2016 om 23:11

Ze hebben een aantal intensieve workshops gehad bij Maaslander zo te zien; "Hoe creëer ik de ultieme gatenkaas?"

28 januari 2016 om 23:15

Jaa daar lijkt het verdomme wel op..

28 januari 2016 om 23:47

Zelden zulke goede leerlingen gehad gok ik.


Wat schaam ik me voor mijn club zeg..

Dit Feyenoord verdiendt echt geen punt! Het is gewoon triest hoe ze op dat veld lopen. De tegenstander krijgt het Legioen niet stil nee dat doet Feyenoord tegenwoordig zelf.

Jammer dat Kramer uitviel want met hem speelde we vele malen beter, kreeg eindelijk ook is goede ballen om mee te werken. Achahbar scoorde dan wel maar was ook gewoon bar en bar slecht, verloor elk duel en elke bal.

Wisselbeleid van Gio ben ik nou ook niet echt een fan van. Op naar de eerste punten van 2016!

Voor de winterstop zat het Feyenoord tot aan de wedstrijd tegen NEC altijd mee. Strafschoppen, buitenspelsituaties, klutsgoals, noem het maar op, het voel uit in het voordeel van Feyenoord.
Dat vaatje geluk is nu helemaal op en nu moet Feyenoord de punten bij klaar zien te schrapen.

Ook dit seizoen moet Feyenoord tot de allerlaatste ronde knokken voor directe plaatsing voor Europees voetbal.

28 januari 2016 om 22:50

Verre van altijd.
Buitenspel situaties vaak niet mee, genoeg penalty's niet gekregen, onverdiende tegen, onverdiende kaarten tegen, uitbal gemist, buitenspel gemist. Noem maar op.

28 januari 2016 om 22:53

Die uitbal doet nog pijn

28 januari 2016 om 22:56

Zeker weten..

Mooi dat iedereen nu weer helemaal fan van achahbar is. Ja hij maakt een geweldige goal. maar voor de rest heeft die ook niets goed gedaan. Laten we het al helemaal niet hebben over die grote kans in de laatste minuut....

28 januari 2016 om 22:50

Zo'n goal is ook veel geluk bij, dat is gewoon proberen en hopen dat ie binnen valt. Verder heeft ie geen poot aan de grond gekregen.

28 januari 2016 om 22:59

Hij kan tenminste uit het niks een goal maken. Kramer moet hem op een presenteerblaadje krijgen en dan is het nog maar afwachten of hij hem maakt. Plus met achabar kan je tenminste combinatievoetbal spelen. Helaas dat feyenoord enkel de lange bal hanteerd. Wanneer je achabar brengt moet je ook gustafson brengen, anders staat hij op een eiland. Kijk maar wanneer gustafson en kramer samen spelen, kramer kan totaal niet meevoetballen dat kan achabar wel.

28 januari 2016 om 23:24

In de zomer word er geroepen om kramer en nu is het niks meer. En er is een goede reden dat die acchabar niet speelt. Heeft vaak genoeg kansen gehad maar scoort haast niet. Heeft 5 doelpunten voor feyenoord gemaakt waarvan 3 pure beauty's met het nodige geluk. Echt een topper

29 januari 2016 om 11:20

"."heeft vaak genoeg kansen gehad maar scoort haast niet. "

Grappig. Elke keer dat Achahbar in de spits stond (dus niet aan de zijkant) maakte hij doelpunten (dordrecht, Psv, AZ, gisteren weer).
Dit seizoen heeft hij nog geen 90 minuten gespeeld. Hij krijgt zoveel kansen.

Jij kijkt waarschijnlijk alleen naar de statistieken met aantal wedstrijden en aantal goals maar vergeet er dan bij dat de meeste wedstrijden in die lijstjes korte invalbeurten waren en dat hij vaak ook aan de zijkant stond i.p.v. in het centrum.

Dan is je trainer een oud-topverdediger... En dan kan niemand normaal verdedigen. Behalve Nelom, die voor de eerste keer in drie jaar een redelijke pot speelt. Een schande is het. Jan Arie nooit meer opstellen, nog liever een D junior erin. El Ahmadi ook snel vervangen. En die spits moet echt komen.

Maar goed, dat zal allemaal niet gebeuren, dus winnen we dit seizoen weer niks en eindigen we straks 6e.

Wat is het toch heerlijk om voor Feyenoord te zijn.

29 januari 2016 om 01:40

Maar ik snap het niet. Vd Heijden en El Ahmadi zijn eigenlijk niet zo slecht toch? Dacht aan het begin van het seizoen dat Feyenoord wel een prima team zou hebben, maar nu na de winterstop lukt niks meer. Middenveld ook overlopen, en verdedigend drama. Alleen Vermeer was wel oke. Maar individueel zijn ze toch niet zo slecht?

Wat een zwak Feyenoord. Leek alsof Den Haag speelde. Totaal geen inspiratie bij Feyenoord. Waar je uit in een half uur 5 keer scoort in Friesland. Kon je vandaag met dezelfde score verliezen in eigen huis.

Ik vind het alleen maar jammer dat feyenoord heeft verloren. Nu zullen ze extra focus leggen tegen ons.
Maar oke, je ziet hoeveel ruimte ze achterin weggeven met Karsdorp en Nelom die constant hun man laten lopen. Lekker Marengo en Duplan laten spelen en er zit perspectief in!

Gaat nog leuk worden zondag!

Mag gezegd worden het was een heerlijke goal. Maar daar is van Feyenoord kant ook alles mee gezegd.

Wat een waanzinnige wedstrijd. De 3 punten zijn totaal verdiend. Wereldgoal achabar, maar toch veel karakter getoond. Alleen veel te veel kansen gemist. We hadden het onszelf veek makkelijker kunnen maken, maar misschien maakt dit de overwinning wel mooier

Achahbar moet veel vaker speeltijd krijgen voegt veel meer toe dan Kramer

28 januari 2016 om 22:57

Afgezien van de goal heeft Achahbar ook niks toegevoegd hoor

28 januari 2016 om 23:05

Hij kan tenminste uit het niets een goal maken en stond op een eiland. Normaal heeft hij gustafson dan om hem heen en kan hij de combinatie aangaan. Iets wat kramer allemaal niet kan.

28 januari 2016 om 23:31

Ik heb het ook niet specifiek over deze wedstrijd maar meer in het algemeen.

Wat kan ik toch genieten van die analisten. Voor het seizoen was Feyenoord een van de absolute kandidaten voor de titel. Termen als ''brede selectie'' hoorde je in overvloed. Precies die analisten schrijven nu Feyenoord volledig af. Wat is het toch een makkelijk baantje. Waar kan ik solliciteren?

On: Feyenoord mist gewoon kwaliteit. Van voor tot achter. Geen enkele speler zou bij Psv of Ajax in de basis staan. Dat zegt in principe al genoeg. In de eerste helft van het seizoen zat alles mee en dat verbloemd een hoop. Nu zit alles tegen en komen de ware kwaliteiten van het team naar boven.

28 januari 2016 om 23:26

Zat idd ook al te bedenken wie van Feyenoord ik nou bij PSV zou willen hebben. Verder dan Karsdorp in goede vorm kwam ik eigenlijk niet. Maar zelfs die is nu uit vorm.

29 januari 2016 om 00:31

Ik vind Vermeer beter dan zoet, verder kom ik ook niet.

Jammer van zo'n grote club als Feyenoord. Helaas een gevallen topclub. Het zal een tijdje duren eer Feyenoord weer kan concurreren met de traditionele top drie. Dit seizoen zullen ze alles op alles moeten zetten om in ieder geval minimaal vierde te eindigen en voorronde Europa League te spelen. Ook volop focussen op de beker.

Voor Vilhena is niet veel eer meer te behalen bij Feyenoord. Ik snap wel dat hij een transfer wilt forceren.

N.b.: met de traditionele top drie bedoel ik nu alleen Ajax en Psv! Dus eigenlijk de huidige top twee.

28 januari 2016 om 22:55

De sportieve crisis op dit moment heeft niks met het vertrek van Vilhena te maken, dat weet je?

28 januari 2016 om 23:00

Ze moeten niet alles op alles zetten voor plek 4 maar gewoon voor plek 3! Die moet nu gewoon nog mogelijk zijn ook al spelen ze zo belabberd

Ontzettend blij met deze punten, dik en dik verdiend!!

28 januari 2016 om 23:14

Klopt. Kan je geen ongelijk geven. Van harte!

Drama drama ik schaam me gvd kapot voor me club. Die verdediging is hopeloos uit vorm en loopt maar een beetje te kloten. Van mij mag elia de komende wedstrijden lekker banken want hij veneukt alles compleet. Kuyt in de spits met achabar er achter en die nelom wil ik nooit meer in een feyenoord shirt zien.

28 januari 2016 om 23:01

En dan hebben we het nog niets eens over Van Der Heijden gehad... echt.. waar hebben we dit aan verdiend...

Is van bronckhorst soms blind? Iedereen ziet dat de verdediging in een dip zit (karsdorp en van beek) en dat van der heijden en nelom het niveau niet aankunnen. Je hebt niks beters op de bank dan moet je maar een verdedigend blok creeeren. 5-3-2 gaan spelen met een verdedigende middenvelder direct voor de verdediging.
Ik zou spelen met nieuwkoop, van beek, van der heijden, kongolo, nelom
Karsdorp vilhena gustafson
Achabar elia

Karsdorp en vilhena gewoon gebruiken als ondersteuning van de verdediging en beide kunnen ze in balbezit de opbouw verzorgen. Ik denk dat achabar en gustafson en elia enorm technisch zijn en daardoor goed kunnen combineren. Ook beschik je over voldoende creativiteit.

Eerst maar eens aan verdedigen gaan denken, je mag van geluk spreken dat je na de winterstop geen 20 goals tegen hebt.

Kuyt met pensioen sturen, leuk die vuistjes

En dan te bedenken wat Kuyt twee keer zegt: In de eerste seizoenshelft waren we oppermachtig in de Kuip. Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens want er waren ook wedstrijden bij waarvan de punten wel gemakkelijk in de Kuip bleven. Trouwens hij had ook wel rood kunnen krijgen. De eerste overtreding was een smerige op de enkels.

Heerenveen kon de wedstrijd al veel eerder beslissen, heeft terecht gewonnen. Feyenoord was echt enorm slordig.

Vraag mij af of Heerenveen subsidie krijgt voor Slagveer. Wat is dat een drama. Zit die eindelijk op de bank, mag hij invallen, en dan raakt hij zoals wel vaker geen knikker.

Je zult maar Kenneth Vermeer heten, en doelman zijn van Feyenoord. Met een verdediging voor je die de tegenstander alle gelegenheid geeft om kansen te creëren. En aan het doelsaldo te werken. Het is dat SC Heerenveen dat laatste onderdeel vanavond naliet. Anders was het leed en het schaamtegevoel voor Feyenoord vanavond in de Kuip niet te overzien geweest.

28 januari 2016 om 23:03

Het schaamtegevoel is voor mij nu al niet te overzien..

Wat is dit Feyenoord schandalig slecht. In de periode dat er geen geld was en we gedwongen werden om spelers van Varkenoord door te schuiven werd er veel beter gespeeld dan met dit gekochte elftal. Ook toen hadden we slechte wedstrijden maar dat was acceptabel gezien de leeftijd van die spelers. Het was in ieder geval leuk om te kijken en het maakte je als supporter weer eens trots. Ook als je nu naar het team kijkt zie je dat het de spelers uit eigen jeugd zijn die nog enig niveau halen en genoeg potentie hebben. Buiten, Vilhena, Karsdorp, Kongolo, Beek en Achabar is het een en al drama. Alleen Botteghin vind ik een sterke aankoop al wordt dat ook geen topper. Kuyt en Elia hebben wel genoeg punten gepakt maar brengen toch te weinig. Gustafson, Hahn en Tapia kunnen misschien ook wel wat worden. De rest mag echt vertrekken. Gooi Schuurman en Verdonk maar voor de leeuwen en haal Woudenberg maar terug van Nec. Dit seizoen is toch alweer verloren dus laat deze jongens maar vast minuten maken zodat ze volgend seizoen al gewend zijn aan dit niveau.

Feyenoord kan de druk niet aan en moest winnen daardoor onstonden wel heel veel kansen voor heerenveen het is ook een beetje zelfoverschatting van de eerste seizoenshelft maar feyenoord is gewoon geen kampioenselftal en moet zelfs met gelijkspel tevreden kunnen zijn.

Vorig jaar nog maar, werden wij eerste in de poule, boven Sevilla en verloren nipt van Roma. Met dezelfde verdedigers ( op Arie na dan)..... wat is er gebeurd???

28 januari 2016 om 23:04

Karsdorp is geen echte rechtsback dat blijkt eens te meer. Maakt een hoop goed met snelheid maar komt daar toch echt te kort.
Van beek zit in een dip.
Kongolo is de enige die nog presteerd.
Nelom is nooit een geweldenaar geweest.
En vorig jaar had je clasie nog die heeeeeel
veel onderschepte.

5-3-2 spelen.
nieuwkoop, van beek, tapia. kongolo, nelom
Karsdorp vilhena gustafson
Achabar elia

Op weg naar het rechter rijtje

Kazim was denk ik juist goed voor de ploeg. Die felheid slaat over op andere. Niet de beste voetballer, oke. In Nederland schrikt men veels te snel trg van wat straatmaniertjes.

Heeft die van hanegem toch goed gezien. Die Bondscoach heeft echt een Ajax bril. De Feyenoord verdediging is heel goed.

Wat me opvalt aan de verdediging de laatste 2 wedstrijden is dat ze erg ver van het doel af willen verdedigen en dan op nog eens op één lijn en op buitenspel spelen. Deze tactiek blijkt totaal verkeerd uit te pakken. Az en Heerenveen sneden er doorheen alsof het geen moeite kostte.

Wat een belachelijke cijfers, haha. Jan Arie speelde alleraardigst. Nelom was samen met Vermeer de beste, Vermeer 6.5, Nelom 4.8, waar hebben mensen zitten kijken zeg... En Vilhena een 5.6... Mensen alleen schot op de lat gezien waarschijnlijk..

En tuurlijk had Heerenveen rood moeten hebben (thorsby) en een penalty, maar de oorzaak mag je bij jezelf zoeken. Wat een drama vertoning weer

29 januari 2016 om 07:05

Jan Arie speelde alleraardigst? Vraag me af wat jij hebt zitten kijken? Jan Arie moet per direct vertrekken al moet je hem 5 miljoen meegeven. Nog nooit zo'n slechte verdediger in een Feyenoordshirt gezien.

29 januari 2016 om 11:25

Hij begon nog wel goed maar vind het meer een middenvelder.

Wat een gatenkaas weer achterin bij Feyenoord. Het is dat Heerenveen slordig en niet scherp was, want anders had het zomaar in 1-4 ofzo kunnen eindigen. Goal van Achahbar was overigens prachtig, die jongen kan alleen maar prachtige goals scoren blijkbaar.

Kuyt mag toch wel als miskoop bestempeld worden. Iemand met zoveel salaris en dan nu alweer een straat achterstaan op de concurrentie.

28 januari 2016 om 23:38

Ik hoop dat jij jezelf serieus neemt? Dan is er tenminste nog iemand met wie je kan praten.

Teleurstellende prestatie van mijn club. Op Vejinovic, Basacicoglu, Kongolo en Vermeer na iedereen een diepe onvoldoende. Er is geen vertrouwen en dat moet niet te lang duren.

28 januari 2016 om 23:37

Heeft Bilal een bal geraakt dan? :

28 januari 2016 om 23:57

Die heeft zeker een bal geraakt en ook meerdere malen goede acties neergezet. Ik zou hem weleens een paar wedstrijden op de plek van Kuyt willen zien. Kuyt spits.

renee van der Gijp, jou voorspelling die jij een paar maanden hebt gedaan klopt niks van jonge dat Psv feyenoord en ajax tot het eind zouden strijden voor de titel

Geweldige team prestatie van ons Heerenveen. Ieder heeft het over de zwakheden van Feyenoord maar ik vindt dat we dan Hveen te kort. Prima zet van Foppe om Marzo vd Berg en Thorsby op het midden te zetten. Thorsby moest 2x scoren maar wat speelde hij (weer) goed! Op naar zondag!!!

Achabar hij was gewoon de man van de wedstrijd ondanks een nederlaag
En de Trainer mag hem vaak opstellen want zo,n speler is tog zonde om hem op de bank te laten.

Lekker zo die 3 punten uit de kuip meenemen, gebeurt niet vaak!

Ik vind toch wel dat het kantelpunt in de wedstrijd bij het uitvallen van Kramer lag, vond hem redelijk gevaarlijk. Na zijn uitvallen leek Feyenoord langzaam de grip te verliezen en daar hebben wij van kunnen profiteren!

Laat ik beginnen met de vraag: Wat is er aan de hand met Karsdorp? Daarnaast aan de andere kant (links back) hebben we iemand staan, dan druk ik het nog netjes uit, er helemaal niets van kan. Centraal hebben we ook niet veel bijzonders meer. Kongolo maaide een keer flink over de bal heen waarbij ik dacht van: kijk daar gaan we weer. Ook zou ik graag de persoon willen spreken die van der Heijden heeft aangeboden want dit slaat echt alles..

Op het middenveld hebben we veel matige spelers waaronder: Vejinovic, Toornstra en recente aankoop Tapia alhoewel hij zich nog moet bewijzen. El Ahmadi, werkt hard maar kan er ook vrij weinig van. Ik vraag me af.. Hebben ze het nieuwe jaar geen salaria gekregen want het spel is dramatisch.

Voorin hebben we Elia daar had ik meer van verwacht. Kramer, Achahbar en Kazim 3 matige spitsen. Buiten de goal van Achahbar om speelde hij ook onvoldoende.

Dirk werkt altijd heel hard. Maar daar worden de jonkies niet wakker van blijkbaar. Als we geen Vermeer in het doel hadden dan was deze wedstrijd een 1-5 eindstand geworden. De enige die ik de laatste tijd goed vind spelen is Vilhena. Geef die jongen gewoon zijn 700.000! Stuur Kazim weg, verkoop Toornstra nog even snel en geld is er over voor Vilhena.

Het word tijd dat er iets veranderd bij de club. Van Geel mag van mij ook wel gaan en Gio is te vroeg begonnen als coach want je merkt gewoon dat hij niet klaar is hiervoor.

Dirkie kuijt is toch echt wel de meest trieste gozer die ik ooit op een voetbalveld heb gezien. Gaat bij elk wissewasje naar de scheids om 5 minuten te zeiken. Ik weet dat hij aanvoerder is... Toch gewoon geel geven voor dit walgelijke gedrag

29 januari 2016 om 11:07

Ja valt mij ook op geen prestaties maar veel praatjes. De hele voorhoede us een lachertje. Elua zoals altijd begint aardig en zakt ver terug. Kuyt is denk ik toe aan nieuwe batterijen. Kramer/anas drama en bilal. Enige die kan lacheb is kazim die lacht zijn lul uit zijn broek.

Geweldig weer die uitslag. Ome Dirk kijkt met de week sipper!

Schattig dat iedereen nu al de hele tijd wist dat Feyenoord slecht was. Zeg het dan eens voor er een paar keer op rij verloren werd.

On:
zaadpartij. Prachtige goal van Achahbar, maar met die jongen ga je het ook niet redden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren