Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Zeeuw raadt Ajax collega aan: ‘Een speciale speler’

Laatste update:

Demy de Zeeuw zit er niet mee dat hij zondagmiddag pas een afscheid krijgt van Ajax, ook al heeft hij de club uit Amsterdam vier jaar geleden verlaten. Het kan worden gezien als een manier om de middenvelder van NAC Breda in de war te brengen voor de competitiewedstrijd in de Amsterdam ArenA, maar dat spreekt hij tegen.

/

“Nee, we gaan toch alleen verdedigen. Daar heeft Ajax moeite mee en het is de enige mogelijkheid voor ons daar een punt of meer te pakken”, verzekert De Zeeuw in gesprek met Het Parool. NAC-coach Robert Maaskant vindt het ‘typisch Ajax’. “Toen ik trainer van FC Groningen was, hadden ze de week voor Ajax - FC Groningen opeens belangstelling voor wat spelers van ons. Maar ik vind het prima. Demy is oud en wijs genoeg om hiermee om te gaan”, zei de oefenmeester zaterdag in gesprek met De Telegraaf.

De Zeeuw heeft een tip voor zijn voormalig werkgever. “Ik denk dat Adnane Tighadouini kan slagen bij Ajax. Hij creëert veel kansen en hij schenkt het team veel assists. Als je bij NAC in deze vorm elf keer scoort, ben je een speciale speler.”

Adnane Tighadouini zou een goede versterking voor Ajax zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft hij aandelen in adnane?
laatste keer liep hij m ook al zo te promoten dat hij wel bij Feyenoord meekon.

18 april 2015 om 14:27

Private investeerder.

18 april 2015 om 14:27

Is ook een prima voetballer. Grote fout geweest van Vitesse om hem zo makkelijk te verkopen en in plaats daarvan Labyad te huren. Tiga is veel beter dan Olynik.

18 april 2015 om 15:56

Deze vind ik raar. Met wie vergelijk je hem nu ? Labyad of Olynik ?

18 april 2015 om 16:11

Vitesse valt dan ook niet onder een topclub in nederland, en ajax wel. Bij vitesse zou hij kunnen meedraaien, bij Ajax of Feyenoord nog net niet.
Mvg. Profanalist

18 april 2015 om 17:22

Ajax is nu Fischer terug is goed bezet op de flanken maar toch zie ik deze jongen graag komen, vind hem bepalender en constanter dan bijv Kishna.

Gelijk heeft hij maar misschien toch wat voor PSV aangezien depay vertrekt?
Ajax heeft al El ghazi , kishna en fischer komt er ook weer aan ... Schone word ook gebruikt op de buitenposities dus genoeg bezetting

18 april 2015 om 14:26

Misschien voor de breedte maar ik hoop toch op een verassing als vervanger voor depay (buitenland) niet corona,berghuis,tighadouni en consorten

18 april 2015 om 14:35

ja die consorten is een goede speler

18 april 2015 om 15:05

Haha

18 april 2015 om 15:51

Als je Corona voor een redelijke prijs kan overnemen moet je dat direct doen, heeft zeker net zoveel potentie als Depay, ga je er in mijn ogen helemaal niet op achteruit.

18 april 2015 om 15:56

Die Corona speelt niet eens op links. En helemaal niet op achteruit? Hij is een paar klassen minder dan Depay.

18 april 2015 om 15:58

Ja corona kan opzich wel op rechts als vervanger voor narsingh. Maar ik ben bang dat hij niet goedkoop gaat zijn door al die partijen die toch geld willen zien.

18 april 2015 om 15:58

Bleh, die Corona is zo overschat. Is nauwelijks beslissend en is zeker 2 a 3 klasses minder dan Depay.

18 april 2015 om 17:14

Berghuis is een fantastische speler man! Ben al tijden aan het duimen voor een transfer van hem naar Psv. Daar zullen we namelijk geen spijt van hebben.

18 april 2015 om 17:46

Idd Corona gewoon halen en als het kan ook Tapia halen, als Wijnaldum zou vertrekken.

18 april 2015 om 14:38

Kishna vertrekt waarschijnlijk, Fischer na 14 maanden blessureleed moeten we het nog maar ff zien en Anwar is nog te wisselvallig. Adnane lijkt me een prima aanvulling.

Uiteraard ook prima voor Psv, maar ik ben het eens met Rombomcu dat hij niet als directe vervanger van Depay gezien kan worden. Ik denk dat PSV hoger gokt.

18 april 2015 om 15:41

Tighadouini moet naar Psv! De ideale opvolger van Depay!

18 april 2015 om 14:51

Ajax zit juist heel dun in buitenspelers.fischer is lang geblesaeerd en had daarvoor een draak van een eerste seizoenshelft. Kishna gaat miss weg en is ook heel inconstant. Dan blijft er een goede buitenspeler waar je op kan bouwen. Schøne is echt pure armoe, wat ben ik klaqr met die man in de voorhoede.

18 april 2015 om 16:45

Dan schuif je toch Cherny door dat is een heel groot talent.

18 april 2015 om 17:58

En Muric

19 april 2015 om 08:45

Muric staat op rechts heb je vandaag Cerny zien spelen heerlijk was het weer.

19 april 2015 om 13:43

Cerny en Muric kan je toch nog niet op bouwen , zijn jonkies die nog geen 1 wedstrijd in Ajax 1 hebben gespeeld. Zelfs met Cerny en als Kishna blijft hebben we 3 goede buitenspelers.

"We gaan toch alleen verdedigen." hahaha lekker gewoon zeggen waarop het staat. Mooi

18 april 2015 om 15:02

Inderdaad mooi, weet ik tenminste van te voren dat ik de wedstrijd niet hoef te zien.

18 april 2015 om 14:33

Gefeliciteerd met je baard. Kijk je wel uit met stukken eten die erin blijven hangen?

18 april 2015 om 15:37

@mentalist: te vaak de Griezels gelezen? Kijk maar uit dat je stoel niet telkens een beetje kleiner wordt.

Leuk voor de subtop die speler, maar niet het niveau dat Ajax nastreeft en dus voor mij absoluut geen wens om toe te voegen aan de selectie.

Nee dank je, liever verder gaan met fischer, cerny en dekker. De eigen jeugd moet niet verdrongen worden met een type labyad.

18 april 2015 om 14:35

Die andere 2 ken ik niet, maar Fischer? Whahahaha lachwekkend, kon Emmen nog niet eens aan en ook geen eigen jeugd trouwens

18 april 2015 om 15:00

Heeft 14 maanden niet gespeeld.....

18 april 2015 om 15:23

Als je 14 maanden niet hebt gespeeld is dat een excuus om het niveau van Emmen niet aan te kunnen?? Wat een joke

18 april 2015 om 15:23

je weet wel dat fisher in 2012 (toen nog voor zijn blessure) bij de top 50 talenten , plaats 29 in beslag neemt en weet je ook dat als een speler drie jaar in een opleiding speelt hij onder de richtlijnenen van de uefa als eige jeugd wordt bestempeld. dus je verhaal van emmen... denk je niet gewoon dat hij een slechte wedstrijd speelde net zoals messi adt wel is doet..

18 april 2015 om 17:03

Ik ben ook een fan van Fischer maar voor zijn blessure heeft hij een dramatische seizoenshelft gehad, dus wel eens een slechte wedstrijd gaat hier niet echt op. @difference liever verder gaan met 3 talenten die nog 0 hebben bewezen op het hoogste niveau. Type labyad ? Bedoel je een snelle behendige buitenspeler of het feit dat hij marokaans is ? Slaat helemaal nergens op wat je zegt.

18 april 2015 om 17:57

Kharika, Fischer kan niet in z'n eentje zorgen dat het hele team goed speelt, de meesten in dat team zijn jongkies die net komen kijken

Misschien als Kishna vertrekt inderdaad een goede optie als concurrent voor Fischer al is dit weer zo'n speler met een 50/50 slagingspercentage bij Ajax. Als Ajax Andersen volgend jaar niet verhuurd zou ik hem gewoon als back up op linksbuiten houden en dat geld lekker op de bank.

18 april 2015 om 14:35

Type Labyad omdat!?

Als Kishna vertrekt zie ik Adnane graag komen om met Fischer voor de LB positie te concurreren.

18 april 2015 om 15:04

Volgens mij noem ik Labyad helemaal niet?!?

En zoals ik ook zeg vind ik hem ook geen slechte optie als Kishna vertrekt maar weet ook niet of dat een succes gaat worden en daardoor wel een gok.

18 april 2015 om 15:39

Reactie is niet voor jou bedoeld. Maar voor difference09. 😉

Nee, op het middenveld hebben ze nog heel veel spelers nodig.

Tighadouini zou een prima speler zijn voor Ajax. Als je bij het in nood verkerende Nac al zo speelt, wat laat je dan wel niet zien bij een titelkandidaat die op de helft van de tegenstander speelt? Ik denk echter dat hij naar PSV vertrekt als vervanger van Depay.

18 april 2015 om 14:41

Ik denk dat hij bij Nac wel wat meer ruimte krijgt dan bij Psv of Ajax. Is voor een aanvaller toch iets makkelijker spelen denk ik.
denk dat hij daardoor juist minder past bij een club die op de helft vd tegenstander speelt

18 april 2015 om 14:47

Voor een aanvaller makkelijker spelen bij Nac, dan bij Ajax of Psv? Neem aan dat je dan puur doelt op de mogelijkheid om te counteren. Op elk ander vlak lijkt het me een stuk makkelijker om als aanvaller te spelen bij een topclub.

18 april 2015 om 17:08

Klopt. Maar in de ruimte kan je meer profiteren van je snelheid. Dat is lastiger als je al rond de 16 moet bewegen.

Tighadouini is een uitstekende speler. Maar het is wel een Marokkaan. Als je daar al geen stront mee aan de knikker (gevalletjes als El Hamdaoui, Kali, Bakkali, Labyad), dan is het maar de vraag of hij mentaal wel is opgewassen tegen de eisen van het topvoetbal in Nederland (aissati). Dit bedoel ik niet kwaad, maar het is wel een feit dat Marokkanen zich door mentale issues vaak wel laten afleiden om zich gestaag door te ontwikkelen bij een topclub en er te slagen. Ik kan alleen in Ibrahim Afellay, Khalid en Karim El Ahmadi Marokkaanse spelers bedenken die echt vanuit een topclub hier rijp waren voor een topcompetitie in het buitenland.

18 april 2015 om 14:44

( maar het is wel een marokkaan) schaam je je niet iedereen over 1 kam scheren? En dan zeggen ik ben objectief. Je bedoel het niet kwaad maar heel je stuk is niet om naar huis te schrijven. Zolang er niet word ingezien dat iedereen een mens is dan komt het nooit goed.

18 april 2015 om 17:57

Waar in dit stuk wordt niet ingezien 'dat iedereen een mens is' dan? Doe niet zo dramatisch! Het enige dat ik bedoel is dat Marokkaanse voetballers weliswaar veel talent hebben, maar in vele gevallen of botsen met de eisen die aan topvoetbal worden gesteld of soms een andere gebruiksaanwijzing vergen. Dat is niet racistisch, zelfs niet subjectief! Bovendien, geef ik met Afellay en co niet aan dat er ook uitzonderingen zijn? Hoe is dat dan iedereen over een kam scheren?

Trouwens, nota bene Ali Boussaboun gaf vorige week in VI nog aan dat Marokkaanse voetballers een andere aanpak nodig hebben dan Nederlandse. Wanneer je de slagingspercentages van Marokkaanse voetballes in de Nederlandse top naast die van Nederlandse voetballers legt, wetende dat zij technisch zeker niet minder talentvol zijn, kan de conclusie trekken dat Boussaboun daar vanuit een objectief perspectief dus gelijk in heeft.

In plaats van gelijk weer met die schaam-jij-je-niet-retoriek aan te komen en direct een onnodig pleidooi voor gelijkheidsbeginsels te houden: geef me liever een argument waaruit blijkt dat Marokkaanse talenten geen (groter) risico hoeven te zijn voor topclubs om over drie, vier jaar als geslaagde prof met winst door te verkopen!

18 april 2015 om 15:01

Wat een rare reactie van jou. Je moet niet alles zo zwart wit zien man. Zelfde als je zegt kan beter geen hollander halen want hij is gierig in zijn assists en het zijn jaknikkertjes bij trainers.

18 april 2015 om 18:11

Ik denk dat topclubs Marokkaanse talenten best als risico zouden kunnen beschouwen als daar de knip voor moet worden getrokken. Dat is alles. Of zou Marcel Brands er na Labyad en Bakkali op vertrouwen dat dit per definitie een uitzondering was. Die man heeft de hele hofhouding rond die gasten vaker gezien dan zijn eigen familie de afgelopen jaren! Natuurlijk verschilt dit per persoon, zie Maher en El Ahmadi.

Als jij dat trouwens vind van die 'hollanders', kun je toch prima zo'n stelling droppen. Maar kom dan met argumenten. Waar baseer je zoiets op? Niet op de assistranking, want daar staan jongens als Davy Klaassen en Luuk de Jong gewoon in de top 10. En ja-knikkers? Hoezo? En is dat erg, in een teamsport? Dat je doet wat er wordt gevraagd? Dat je trots je niet in de weg zit omdat je eens gewisseld wordt?

20 april 2015 om 10:41

"ik kan alleen in Ibrahim Afellay, Khalid en Karim El Ahmadi" Zoveel Marokkaanse spelers waren er niet in de eredivisie toen Ibi, Boula en KEA net begonnen. Op dit moment is dit wel anders en ze zijn bijna allemaal vrij jong dus wat betreft of ze doorbreken of niet.. moet nog bezien worden.

Dit is de rest van de spelers met een Marokkaanse achtergrond in de eredivisie op dit moment:

- Anwar El Ghazi (ajax)
- Bilal Basaçikoglu (feyenoord)
- Anass Achahbar (feyenoord)
- Youness Mokhtar (FC Twente)
- Bilal Ould-Chikh (FC Twente)
- Mohamed Rayhi (psv)
- Hakim Ziyech (SC Heerenveen)
- Zakaria Labyad (vitesse)
- Rochdi Achenteh (vitesse)
- Hilal Ben Moussa (FC Groningen)
- Yassin Ayoub (FC Utrecht)
- Nacer Barazite (FC Utrecht)
- Mohamed El Makrini (cambuur Leeuwarden)
- Fahd Aktaou (heracles Almelo)
- Ilias Bel Hassani (heracles Almelo)
- Oussama Tannane (heracles Almelo)
- Adnane Tighadouini (nac Breda)
- Mounir El Allouchi (nac Breda)
- Ali Messaoud (willem II)
- Ilias Haddad (FC Dordrecht)
- Mo Hamdaoui (FC Dordrecht)
- Khalid Karami (excelsior)
- Adil Auassar (excelsior)

Volgens jouw beredenering heb je met al deze spelers dus "stront aan de knikker"? Begrijp ik toch goed?

Zo goed vind ik (mening!) hem helemaal niet. Tegen een ploeg als Dordt gigantisch veel kansen krijgen, en er maar 2 afmaken is nou niet bepaald top.

18 april 2015 om 14:55

Lijk ajax wel toen dordt in de arena speelde,en daar was het niet 1 speler die vaak miste..
En dan zeg je dat is nou niet bepaald top.

Inderdaad kaaris 84 wat een uitspraak maar het is wel een Marokkaan so what wat heeft dat ermee te maken. Slaat nergens op hoor niet elke Marokkaan is net als El Hamdaoui en trouwens Bakkali is een belg geen Marokkaan. Ik vind dat hij een ban verdient voor zo een rare uitspraak maar dat is niet aan mij is een provocerende reactie.

18 april 2015 om 15:02

Hij bedoelt ermee dat de Boer niet met moeilijke jongens om kan gaan denk ik. Het was volgens mij niet bedoeld om te zeggen dat ze allemaal zo zijn als Labyad en El hamdoui

Thigadouini vind ik nog niet klaar voor Ajax heeft nog een tussenstap nodig Utrecht Heerenveen Vitesse Az Twente zouden opties kunnen zijn. Al Kan Twente nu niks meer doen dus dat word lastig voor ze nu gezien hun situatie. Ik denk dat hij voor Ajax Psv en Feyenoord nog tekort komt alhoewel ik Thigadouini wel een talent vind.

Qua effectiviteit heeft Ajax meer aan Tighadouini dan aan Kishna. Ik zou in ieder geval een ruil van deze spelers niet wensen.

18 april 2015 om 16:11

Ik ook niet. Dus dat komt goed uit. Tighadouini moet lekker bij NAC blijven, Kishna bij Ajax.

Naast Kishna heb je straks ook Fischer weer terug.

Zie hem ook nog wel naar Feyenoord komen als Boetius en Achahbar niet verlengen. Leuke speler met doorgroeimogelijkheden!

18 april 2015 om 16:05

Feyenoord gaat geen geld uitgeven aan buitenspelers deze zomer. Daar hebben we Manu, Boetius, Bilal, Achabar & Sleegers al voor volgend jaar. Er zal er vast 1 of wellicht zelf 2 van deze weg gaan maar dan heb je nog genoeg opties met Kuyt of Toornstra op de flank.

Ik denk dat hij als invaller een goede speler is voor Ajax.

Ze hebben hem toch gratis naar NAC laten gaan met clausule bij doorverkoop?

Denk trouwens dat Demy de Zeeuw volgend jaar een van de ervaren krachten van Ajax word.
Hij kost geen transfersom en heeft genoeg ervaring die de andere missen.

18 april 2015 om 20:28

Ik denk het niet, zou vreemd zijn om dan morgen eerst afscheid van hem te nemen en 2 maanden later weer te presenteren als aanwinst.. Daarnaast hebben we genoeg middenvelders, ook Gudelj vind ik om dezelfde reden overbodig.

haha tighadouini naar ajax de talentenkerkhof? waar hij zogenaamd als een robot in het ajax systeem moet spelen zonder enige vrijheid?

nee doe maar liever naar psv. ajax verdient zo n speler niet.

Gewoon top als Tighadouini naar Ajax komt, Kishna waarschijnlijk weg en Fischer is ook nog niet zeker of hij zijn oude niveau haalt. Lijkt mij prima. Die reacties met ''ajax verdiend zo'n speler niet.'' slaat natuurlijk helemaal nergens op maar, dat krijg je hé 1 jaar kampioen krijgen ze kapsones in die lampenstad. Gelukkig is het record nog steeds bij Ajax en gaat daar nooit verandering inkomen. Volgend jaar staan we er weer!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren