Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Contractdetails Sánchez lekken uit; tekenbonus van 34 miljoen

Laatste update:

Alexis Sánchez gaat Arsenal verlaten voor Manchester City. Volgens de doorgaans goed ingevoerde journalist Gianluca Di Marzio hebben de koploper van de Premier League en de Chileense aanvaller een akkoord bereikt. Het is alleen nog maar de vraag of de overstap naar het Etihad Stadium deze maand gaat plaatsvinden, of pas komende zomer.

Sánchez zet zijn handtekening onder een contract ter waarde van vijftien miljoen euro per jaar. Manchester City heeft hem de optie gegeven om nu al de overstap te maken. Hij ontvangt dan een tekenbonus van 17 miljoen euro en Arsenal een transfersom van 23 miljoen euro. Wanneer hij na dit seizoen transfervrij verkast, krijgt hij een tekenbonus van 34 miljoen euro. Zijn contractdetails blijven verder onveranderd.

Het contract van de Chileens international loopt na dit seizoen af. Diverse Engelse media meldden maandag al dat een akkoord tussen Arsenal en City niet ver weg meer is. The Citizens hebben bij Arsenal gepolst over een mogelijke transfer, waarbij het bedrag van 28 miljoen euro is genoemd. De club van Arsène Wenger wil Sánchez echter alleen voor het 'juiste bedrag' laten gaan, zo klinkt het, en eist bijna 35 miljoen euro. Ook Paris Saint-Germain heeft interesse, maar Sánchez wil naar City.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties
9 januari 2018 om 00:13

Dat is bijna in alle eu landen zo!
In Spanje is het zelf vele malen erger dan in Nederland.

9 januari 2018 om 00:14

Dus ook Engeland heft flink wat belasting over dit bedrag

9 januari 2018 om 07:39

Klopt in Spanje is het 50% of meer. Het ken dus altijd gekker

9 januari 2018 om 06:31

Met slimme constructies kunnen ze veel omzeilen hoor. Maar waar gaat dit over zeg, 34 miljoen aan tekengeld? Alsof je gratis een speler haalt haha

9 januari 2018 om 09:49

Tekenbonus is de bonus voor het tekenen bij die club, want je kan ook overal anders tekenen en city heeft al aardig bespaart op sanchez iets van 60-70 miljoen zouden ze voor hem betaald hebben afgelopen zomer als lemar was gekomen bij arsenal.
Messi heeft naar verhalen die de ronde doen zo'n 100 miljoen aan tekengeld gehad van barca, waarom voor minder dan 300-400 miljoen is hij normaal niet te koop, maar een club kan hem ook 200 miljoen geven als hij gewoon uit contract loopt.
Denk dat het voor de speler ook financieel beter is extra tekengeld boven op het salaris.

Jammer dat geld de mentaliteit van vele spelers zo kapot maakt

9 januari 2018 om 00:26

Geld + prijzen* Waarom zou die bij Arsenal blijven. Hij wil voor de prijzen spelen en als je daar bij ook nog is veel kan verdienen dan is dat zo.

9 januari 2018 om 06:32

Voor de prijzen had die wel bij barcelona gebleven, geld speelt toch een belangrijke rol.

9 januari 2018 om 07:20

Als hij nu nog half jaar bij Arsenal blijft is het wel overduidelijk waar het hem om te doen is

9 januari 2018 om 08:21

Zat hij bij Barcelona niet regelmatig op de bank?

9 januari 2018 om 09:52

Haha bij barca gebleven, bij barca had die msn voor zich,dus weinig speeltijd is waarom hij is vertrokken, dat hij voor prijzen wou spelen en naar arsenal ging dat snap ik ook, mja als niemand anders concreet word, dan moet je wat als je wilt spelen.

Mensen die het voor het geld doen, die haasten zich niet om te spelen.

9 januari 2018 om 01:15

Grapjas, alsof een stap van Arsenal naar Manchester City een stap terug is.

9 januari 2018 om 08:07

Nou ja, eigenlijk zelfs 2 stappen terug.

9 januari 2018 om 09:53

Tegenwoordig niet meer, maar een man city heeft vrijwel arsenal leeggekocht in de jaren.

Kan iemand mij dit uitleggen. Waarom zou City hem een dergelijke bonus geven na dit seizoen. Ik neem aan dat ze hem liever nu halen door blesures. Daarnaast profiteren ze toch niet echt van zijn afgelopen contract als ze hem na dit seizoen die bonus geven??

9 januari 2018 om 00:24

Natuurlijk wel Busi, ze hoeven geen transfersom te betalen aan het eind van dit seizoen, dus met bovengenoemde constructie zouden ze 6 miljoen goedkoper uit zijn tov een winterse tranfer.

9 januari 2018 om 00:32

Alexis verkeert in de luxepositie om zoveel mogelijk tekenbonus te krijgen in plaats van transfersom die nodig is om een contract af te kopen.

9 januari 2018 om 09:50

Maar hij doet het toch niet voor het geld lol

9 januari 2018 om 09:59

Hij kan als "gratis" (geen transfersom) opgehaald worden aan het eind van het seizoen, dus iedereen die hem wilt halen kan bij hem aankloppen.
Als je een Man City, een PSG heb die voor jou langskomen, dan hoor je de spaarvarkens al knorren.
Als je jaren geleden naar een city ging was het om het geld. tegenwoordig zijn ze die nieuwe topclub in engeland die kans maakt op de titel, waar arsenal al jaren niet meer voor meedoet.

Als sanchez die wilt winnen zou ik wel nu overstappen ipv in de zomer, wint die hem dadelijk niet zoals gerrard nooit deed

9 januari 2018 om 07:27

Het gaat niet alleen om de besparing van een transfersom, waar hierboven al op werd gewezen. Hij is na dit seizoen transfervrij en dus ook aantrekkelijk voor bijv Barca, Bayern, etc. Met die gigantische tekenbonus probeert City de concurrentie voor te blijven. En die tekenbonus hoesten ze nu dus wat makkelijker op, aangezien er geen tramsfersom betaald hoeft te worden.

Zou bijna zeggen: laat maar zitten die transfer en gooi hem in hetzelfde schuitje als Walcott en co. Af en toe EFL cup of EL laten meespelen en that's it. Als hij zichzelf graag weigert in te zetten koopt hij zijn eigen contract maar af of speelt ie gewoon minder. Met deze transfer zouden alleen Alexis en City erop vooruitgaan

9 januari 2018 om 01:14

Wat een kinderachtige wijze van handelen. Je kan het Sanchez toch niet kwalijk nemen dat Arsenal zichzelf opstelt als een club zonder ambities? Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt met een speler. Ik had het hem niet kwalijk genomen.

9 januari 2018 om 01:39

Je kan hem wel verwijten dat hij de inzet, normaal een van de belangrijkste dingen van zijn spel, dit seizoen totaal mist. Normaal gezien jaagt hij alles af, dit seizoen loopt hij passief en ongeintresseerd te sjokken.

En geef een voorbeeld van een andere speler bij Arsenal? Sagna ging transfervrij weg, dat klopt, maar die is zich tot de laatste minuut blijven inzetten voor Arsenal. Fabianski idem, die zeurde ook niet dat hij tweede keus was en is gewoon blijven doen wat hij altijd deed. En dat zijn gelijk alle spelers met enige significantie die de laatste 10 jaar transfervrij vertrokken zijn bij Arsenal, de enige spelers die Arsenal liever wel behouden had.

9 januari 2018 om 07:52

Niemand neemt het hem kwalijk, maar dat betekend niet dat hij ooit nog in ons shirt hoeft te spelen. Als het aan mij ligt gaat die transfer sowieso in de zomer plaatsvinden en houden we hem lekker hier op de tribune. Zijn inzet en gedrag zijn waardeloos, dat nemen we hem kwalijk. Als hij nu gaat tekenen voor in de zomer en Wenger blijft hem opstellen ga ik helemaal gek worden.

9 januari 2018 om 09:25

@Stravven

Ik bedoelde natuurlijk dat spelers Arsenal verlieten voor een concurrent of amdere PL team vanwege hun ambities (van Persie, Adebayor, Sagna, Clichy, Chamberlain) etc. Het is toch een trend aan het worden. En je hebt gelijk dat Sanchez zich 100% hoort in te zetten voor zijn club. Maar nogmaals, er is een fundamenteel probleem bij Arsenal waar de fans nog meer zorgen om moeten maken.

@Cocoafc

Dat zou inderdaad gek zijn. Arsenal kan hem net zo goed nu laten gaan als ze hem niet meer hoeven op te stellen. Wat heeft het voor nut om dan nog iemands salaris te blijven betalen al is het maar voor een half jaar.

9 januari 2018 om 09:43

De vraag is dan; welke ambities? Weinig van de spelers van de afgelopen jaren die zijn weg gegaan, zijn er individueel sportief gezien erop vooruit gegaan. Het laat ook zien dat de spelers een gebrek aan ambitie hadden om samen met arsenal ervoor te zorgen prijzen te winnen. Nasri is na zijn transfer nooit meer de speler geweest die hij was. Clichy ook niet. Song ook niet. Fabregas werd de ideale 12de man bij barca en chelsea. Van persie 1 topjaar gehad bij man u. Vermaelen kreeg nog meer blessures dan bij arsenal. Sagna ook geen basisspeler want zabaleta kreeg de voorkeur. Deze spelers gingen kort achter elkaar weg. Als zij elkaar hadden gemotiveerd had arsenal een goed team gehad. Garanties waren er niet maar een voetballer speelt toch liever dan op de bank zitten.

9 januari 2018 om 10:09

Je mist toch de essentie van de punt die ik maakte. Ja achteraf kun je dat vaststellen, maar op dat moment zelf waren het gewoon logische stappen. Dat die spelers om dezelfde redenen weggingen lijkt mij voldoende om in te zien als Arsenal zijnde dat er iets niet goed gaat.

Want het lukte Chelsea & United wel om al die jaren hun vaste kern te behouden en altijd aantrekkelijk te zijn voor topspelers. Na de Ferguson tijdperk zijn ze bij 360 graden omgekeerd met hun filosofie, maar deze dingen voelde je ook al in die tijden aankomen.

Een ambitieuze voetballer zal altijd (en geld speelt ook deels een rol) altijd die stap willen maken naar Barcelona of United (van Persie). Ik denk niet dat Vermaelen naar Barcelona ging met het idee dat hij langdurig geblesseerd zou raken. Anders kun je als voetballer net zo goed stoppen. Dan kun je als persoon net zo goed niets ondernemen. De kans dat je met iets zal falen of niet lukken is altijd aanwezig.

9 januari 2018 om 10:16

Het is uiteindelijk een keuze die Arsenal maakt, ze kunnen die alleen kracht geven door volledig achter die keuze te staan en hem naar de tribune te verwijzen als hij niet presteert. Die ongeschreven regel dat spelers het in hun laatste jaar verprutsen als ze weg willen komt me neus uit. Een contract is een contract en als Arsenal hem daaraan wilt houden staan ze in hun recht. Los van het geld, het zou toch dom zijn om bij te dragen aan de kracht van City.

9 januari 2018 om 10:27

Ik ben het met je eens Coco, maar Arsenal had hem eerder moeten verkopen. Dit is gewoon kapitaal zelfmoord. Het was al lang duidelijk dat Sanchez niet wilde bij tekenen. Dit is toch een andere situatie dan wanneer een speler niet komt opdagen tijdens een training.

Arsenal heeft gewoon dom gehandeld. Had je hem eerder verkocht dan had je daar ook een leuk bedrag voor gehad.

9 januari 2018 om 12:08

Het is niet dat ik de essentie van jouw punt mis, maar ik belicht het graag 2 kanten op. Het leken wellicht logische stappen toendertijd, dat kan ik niet ontkennen. Maar in mijn ogen verschilde het per speler zeker. Vooral als je kijkt dat het meer spelers hun persoonlijke carriere geen boost heeft gegeven op club niveau en in het nationale team. Prijzen pakken als basisspeler voelt heel anders dan onderdeel zijn van een selectie dat prijzen heeft gepakt

9 januari 2018 om 10:43

Afgelopen zomer wilde hij weg en kon Arsenal een mooi bedrag krijgemn. Arsenal weigerde en wilde perse dat hij nog een jaar bleef.

Nu zijn we een half jaar verder en dreigt hij over zes maanden transfervrij te vertrekken. Nou moet hij ineens naar de tribune want hij wil niet bijtekenen.

Rare gedachtegang hoor.

9 januari 2018 om 13:55

Hij hoeft niet naar de tribune omdat hij niet bij wil tekenen, dat was afgelopen zomer al duidelijk. Hij moet zich respectvol opstellen en tot het einde van zijn contract inzet tonen. Nu presteert hij zo matig dat hij het niet verdient om telkens te mogen spelen, dus moet hij maar op de bank of tribune.

Dit is het beste voor beide partijen. Alexis & Özil laten allebei bij arsenal te weinig zien. Het argument: "ze willen prijzen pakken" vind ik veels te makkelijk. Zij zijn toch ook onderdeel van het team dat niet presteert? Natuurlijk staan de kwaliteiten van mesut en alexis buiten discussie. Toch had je meer van ze mogen verwachten. Er zijn namelijk weinig topwedstrijden geweest die arsenal door toedoen van een van beide heeft gewonnen. Sterker nog, de enige wedstrijd tegen Bayern die ze hadden kunnen winnen werd ingeleid door de gemiste penalty van Ozil. Nee, ik als Arsenal fan vind dat ze beide weg mogen. Begrijp me niet verkeerd. Wenger mocht van mij 3 jaar geleden al vertrekken maja het bestuur vind de centjes wel lekker. Zonde.

9 januari 2018 om 08:12

Huh ozil?? Alexis helemaal mee eens hoor, die toont dit seizoen nauwelijks nog inzet. Maar ozil speelt gewoon echr heel goed en wacht volgens mij gewoon af of ze cl gaan halen

9 januari 2018 om 09:05

Als je ozil zijn hele periode bij arsenal gaat beoordelen, kom je er achter dat hij het in topwedstrijden liet liggen. Geniaal tegen teams buiten de top 6. Dat hij de laatste weken beter speelt dan alexis is duidelijk. Vergelijkbaar aan ozil vind ik carzola. Carzola zijn begin was wisselvallig. Hij heeft zich toen ontwikkeld en aangepast aan de PL. Sindsdien draaide het spel van arsenal om carzola. Waarom draait het spel nu niet om ozil? Je kan dan discussiëren om zijn positie maar met zijn spel dwingt hij het ook niet af. Vaak erg passief ipv dwingend.

9 januari 2018 om 09:06

Alles draait om Ozil, alleen jij ziet het niet...

9 januari 2018 om 09:15

Dan zien wij toch allebei dat hij niet presteert? Noem mij 3 topwedstrijden waarin ozil beslissend was.

9 januari 2018 om 10:15

5 kansen minder gecreeerd dan De Bruyne, maar waar ze er bij City invliegen is dat bij Arsenal bijna nooit zo. Met een capabele spits voor zich zou hij het assistrecord van Henry verpulverd hebben. Zelfs met Giroud, Welbeck, Sanchez en Walcott voor zich heeft hij het bijna geevenaard. Als er nu nog mensen zijn die van Ozil verwachten dat hij een wedstrijd dicteert, moeten ze echt stoppen met over voetbal praten want dan snappen ze hem als speler nog steeds niet. Hij heeft zelfs geen toppers beslist in zijn beste jaren bij Real...

9 januari 2018 om 10:37

Natrappen, alleen dit seizoen al tegen Man U, Chelsea en Liverpool was hij de beste man op het veld bij Arsenal. Tot ziens.

9 januari 2018 om 12:21

Net als iedereen vind ik Ozil een goede speler. Ozil hoeft het spel niet te dicteren want hij is een speler die kansen voor het team creëert. Mijn vergelijking met carzola ging erom dat carzola heeft geleerd om ook zijn stempel verdedigend te drukken (druk zetten na balverlies, je man niet laten lopen) Dit zijn natuurlijk niet de kwaliteiten van ozil maar het is wel wat de PL aan je vraagt. Mede door zijn passieve gedrag speelt arsenal vooral in de toppers in balverlies met een man minder. Ik hoor veel mensen dan al zeggen, je moet ozil niet een waterdrager laten worden. Dat bedoel ik ook niet. De bruyne, david silva, mata, coutinho, eriksen, alli doen dat toch ook? Dat maakt de andere clubs meer een team dan dit arsenal

9 januari 2018 om 14:00

Het is vrij onsamenhangend wat je zegt...

Maar dat het niet om Ozil draait is onzin, want hij is de spil. Als hij niet speelt wordt er op 90 minuten misschien 1 of 2 keer een open kans gecreeerd, terwijl er dat met hem een veelvoud zijn....altijd.

Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen maar van Ozil blijft verwachten dat hij alles af gaat jagen. Wenger moet ervoor zorgen dat er 2 man bij Ozil in de buurt staan die dat doen en dan meteen de bal inleveren, zodat hij in zijn kracht kan spelen.

Maar goed...het is een gebed zonder einde, want iedereen lijkt te zien waar het aan ontbreekt, behalve de personen die er iets mee kunnen doen. Frustrerend, zelfs zo erg dat je er lacherig over gaat doen.

Dit is natuurlijk niet een speler die in de subtop van Engeland hoort. Het is een topspeler die om de prijzen mee moet spelen. Ik denk dat de Arsenal fans hem ook niets kwalijk moeten nemen. Hij heeft altijd alles gegeven, was de beste speler van Arsenal, maar de rest van het team komt gewoon flink te kort.

9 januari 2018 om 00:39

Vorig seizoen gaf hij inderdaad altijd alles, maar dit seizoen erger ik me met regelmaat aan hem. Het lijkt hem allemaal weinig meer te doen.

Als ik Arsenal fan was zou ik me toch zorgen gaan maken met de huidige stand van zaken. Arsenal moet vrezen dat zij hun 'vaste' top 4 plek ook kwijt raken. Als dat gebeurd dan zijn ze echt een subtopper. Normaliter hoort een club als Arsenal mee te doen om de landstitel etc. Qua financien hebben zij daar de middelen voor.

In plaats van dat zij doorpakken weten ze het altijd te flikken om bijvoorbeeld maar een topper te kopen in een transfer periode tot dat die topper er genoeg van heeft gehad en vertrek. Ik ben benieuwd of Ozil next is.

9 januari 2018 om 07:30

Ik denk er precies zelfde over.
Het rare is, dat ze dit bij ArsenalfanTV al 2 jaar of langer riepen.
Top-4 was gewoon doelstelling geworden om te cashen in de CL en als het kon, nog ff wat afvallers halen van de "echte topclubs".

Las laatst dat Arsenal op 2e plek staat van lijstje, rijkste topclubs ter wereld.

Benieuwd of ze nu wakker worden of het best vinden om voortaan wel de FA cup te winnen want top-4/5 gaat em niet worden, met zo'n beleid.

City, United, Chelsea, Liverpool en Spurs, zullen gewoon verder uitlopen...

9 januari 2018 om 09:33

Het was ook wel te voorspellen dat als Arsenal op dezelfde pad door zou gaan het uiteindelijk alleen maar erger zou worden. Ik denk dat het beste wat daar kan gebeuren is dat Kroenke & Wenger de club verlaten en zij worden vervangen door een nieuwe eigenaar, een tactisch betere coach en wellicht iemand die een soort gelijke rol heeft als David Dein.

9 januari 2018 om 11:25

Ja, moet daar echt heel snel wat veranderen.
Ik heb echt medelijden met die fans want ze herinneren nog de good times met "the invincibles" en ver komen in de CL en zelfs een finale.
Goed voetbal maar ook met resultaat.
Nu zie je ze laatste jaren een FA cup winnen en het vieren als hoofdprijs en dat zegt genoeg.

Nu zit er zelfs geen FA cup in maar waarschijnlijk wel die...cup en denk dat Chelsea morgen aankomt met een b/c keus...

Word het niet een beetje te veel allemaal daar bij City met ook nog is Sanchez erbij ? Raakt overvol voorin

9 januari 2018 om 08:28

Nee, Sane is incosistent en Jesus is geblesseerd, dus Sanchez is meer dan welkom. Daarnaast kunnen Sane en Sterling ook nog blessures krijgen. Wel vind ik dat Man City niet meer dan 25m moet betalen deze winter. Anders kun je beter wachten tot zomer.

9 januari 2018 om 11:12

Dus omdat Jesus geblesseerd is maar eventjes Sanchez halen alsof het niks is? Achja voor die club zal ik nooit respect krijgen. Ja iedereen kan blessures krijgen zo kan je iedere koop actie wel goed praten. Pep word weer is zoals altijd verwend

9 januari 2018 om 12:00

Hahahaha!! Pep verwend?? Jezus wat een onzin toch! Elke trainer geeft tegenwoordig veel geld uit. Kijk maar naar Chelsea, Man Utd etc. Toch presteert Man City 10x beter, terwijl ze bijna net zoveel hebben uitgeven. Alexis Sanchez is gewoon een buitenkansje voor Man City, omdat hij weigert te tekenen bij Arsenal en graag naar Man City.

9 januari 2018 om 22:57

Chelse heeft 3 opeenvolgende seizoenen circa tweehonderd miljoen uitgegeven, ik denk dat alleen United en Juventus (vorig jaar) daar dichtbij komen, misschien Milan. Maar niet 3 jaar na elkaar, en vooral niet nadat ar el een miljoen wer geinvesteerd voor het kampioenschap in 2012.

Lekker toch zo bonus je
Van 34 miljoen zijn dagen dat ik ze niet krijg dit slaat helemaal nergens meer op.

Dat “City” komt mij zo langzaamaan de strot uit. Moet je eens kijken wat ze al in de voorhoede hebben lopen. Hup nog een wereldtopper(op leeftijd wel te verstaan) erbij. En wij maar in de handjes klappen... Brrr, narigheid.

Ik wist dat tekengeld, altijd een lekkere toetje was maar de bedragen die ik nu zie langskomen...

Kiezen of delen nu of hij stapt nu over en kan toch weer een echte prijs pakken of rit uitzitten bij Arsenal en een monsterbonus binnenhalen.

Arsenal heeft natuurlijk slecht gehandeld, om het zover te laten komen.
Doet mij pijn om te zeggen maar Arsenal is een gevallen topclub...

Alexis zou Real ook vooruit kunnen helpen. Hij is 29, dan ben je op je top en voor 35 m op te halen nu. Bovendien nog speelgerechtigd in de CL. En kan Benz vervangen in de spits of op de flanken spelen.

Ik zou als ik Arsenal was hem lekker thuis laten voor het tweede seizoenshelft. Kan hij met een flut tweede seizoenshelft naar City gaan, maar zelfs daar heeft Wenger niet het lef voor denk ik.

Tenzij City overboord komt met de vraagprijs.

9 januari 2018 om 10:44

Warom dan niet gewoon verkocht afgelopen zomer? Er werd toen echt behoorlijk op hem geboden.

9 januari 2018 om 10:59

Had ik ook het liefst, maar Wenger had nog hoop dat Sanchez zou bijtekenen. (denk ik)

Nu mag hij de pot op, verpest zijn halve jaar maar. Kan hij als een halve gare bij City beginnen.

Liever vandaag dan morgen, weg ermee. Bedankt voor de bewezen diensten, maar als je geen waardig afscheid verdient hoef je van mij niet langer te blijven. Dramatische instelling. Ozil wordt wel eens een mooi weer voetballer genoemd, maar deze kleuter verdient die naam meer. Geen mentaliteit om alles te blijven geven. Helaas krijgt hij nog speeltijd van Wenger, die hem ook niet aan durft te pakken.

9 januari 2018 om 09:17

De beste speelt gewoon. Het zou raar zijn van Wenger om hem niet aan te pakken als Sanchez matig speelt, maar wie moet er dan op de plek van Sanchez spelen. Iwobi zou kunnen, maar ook hij is lang niet zo goed als Sanchez. Sentimenten bestaan over het algemeen niet in topsport. Als Sanchez op 50% beter is dan de rest, dan speelt Sanchez in principe gewoon.

Gewoon het geld voor Sanchez pakken zolang het nog kan. Je bent hem toch zo goed als zeker kwijt in de zomer, dus het maakt uit of je nu nog even 20+ miljoen vangt of over een half jaar niets aan hem over houdt. 30 miljoen zou een heel mooi bedrag zijn omdat ik City niet meer zie betalen dan dat. Dat geld dan maar investeren in de verdediging (sanchez van de aartsrivaal halen?) en hopen op Lemar in de zomer.

Als Arsenal fan ben ik echt blij dat het over is met Sanchez nu je kan niet iemand houden die er niet wil zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren