Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bosz over Ziyech: ‘Ja, hij gaat morgen zeker spelen’

Laatste update:

Op de persconferentie voorafgaand aan de eerste Champions Leage-wedstrijd tegen FK Rostov werd Ajax-trainer Peter Bosz geconfronteerd met vragen over Hakim Ziyech. De sterspeler van FC Twente wordt genoemd bij Ajax, maar Bosz geeft te kennen dat hij er niet veel over kan zeggen.

/

Op een vraag van een journalist reageert de oefenmeester in ieder geval grappend. “Ja, Ziyech gaat morgen zeker spelen”, aldus Bosz op de persconferentie. De oefenmeester gaat serieus verder. “Ik weet het niet, ik ga er niet over.”

“Ik verwacht niet dat hij morgen een contract getekend heeft”, zegt Bosz, die er verder liever niet veel over zegt. Volgens Bosz kunnen er allerlei namen genoemd worden, maar richt hij zich liever op de belangrijke wedstrijd tegen de Russische opponent.

Denk je dat Hakim Ziyech naar Ajax komt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit geeft aan dat er toch serieus interesse is, ook al grapt Bosz hier.
Anders had hij net zo goed meteen aan kunnen geven dat het er niet was.

15 augustus 2016 om 16:15

Die komt zeker! Slimme zet van Ajax, die jonge Ziyech is op zoek naar een nieuwe omgeving, we hebben zo een speler nodig

15 augustus 2016 om 16:20

Slimme zet? Heb je het huidige bestand aan middenvelders gezien. En ja daar zit creatief vermogen in.

15 augustus 2016 om 16:23

Is kapitaal vernietiging. We hebben hem niet nodig

15 augustus 2016 om 16:27

Dan moet je dus gaan doorselecteren. Ziyech niet halen omdat er al genoeg middenvelders zijn vind ik onzin. Het zou een directe versterking zijn en dus moet je dan maar afscheid nemen van een zwakkere broeder.

15 augustus 2016 om 16:43

@blondknowledge, Ziyech is helemaal geen middenvelder in het moderne voetbal, maar een aanvaller, dus wat dat betreft zit je mis.

Waarom is hij geen middenvelder? Omdat hij de eigen helft van het veld nooit ziet, meeverdedigen doet hij nauwelijks, en meeverdedigen is noodzakelijk, zeker in topwedstrijden. Dat is overigens geen enkel probleem als je hem als tweede spits inzet in een twee-spitsen-systeem, of als buitenspeler in een drie-spitsen-systeem. Zoals FdB Schöne gebruikte, of zoals Deschamps Payet gebruikte bij Frankrijk tijdens het Ek.

Voor het middenveld moet je hem sowieso niet kopen met Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven en vd Beek in de selectie en Frenkie de Jong en Appie Nouri daarachter. Tenzij Overmars er twee weet te verkopen, zou dat kapitaalvernietiging zijn.

Ik zeg, laat maar komen die Ziyech als de scouts van Ajax geen betere flankspeler kunnen vinden.

15 augustus 2016 om 16:45

Waarom roept iedereen hebben hem niet nodig?! Ajax heeft 10 middenvelders maar 0,0% creativiteit! Ajax heeft gewoon een nummer 10 nodig a la Litmanen en niet 3 brekers op het middenveld. Middenveld Bazour, Ziyech en Klaassen..nou we are talking

15 augustus 2016 om 16:56

Doncoxx. Zyech is een middenvelder, een 10. Het feit dat hij niet meeverdedigd maakt hem geen aanvaller, maar een middenvelder met een beperking. Van beek, nouri en dan mis ik vast nog meer talent in de ajax jeugd met creatief vermogen.

15 augustus 2016 om 16:59

Denk je echt dat Gudelj genoegen neemt met een plek op de bank? Met de komst van Ziyech krijg je automatisch een probleem in de kleedkamer. Je denkt niet na. Daarnaast krijgen jongens als Van de Beek en Nouri nog minder uitzicht op een plek in Ajax 1, dus worden die ook ontevreden. Nogmaals, je denkt niet na.

15 augustus 2016 om 16:59

Let op. Dit gaat Ajax doen als Ziyech komt.

Schone mag transfervrij weg
Sinkgraven moet zich richten op linksvoor
Er komt geen extra buitenspeler

15 augustus 2016 om 16:59

De kans is vrij groot dat er nog een club komt voor Klaassen. Dan zou Ziyech wel weer een welkome versterking zijn. De beste speler van de eredivisie van vorig seizoen halen zou toch een no-brainer moeten zijn, zeker als je ziet wat hij zou moeten kosten. Volgens mij kan Twente een bod van 8 - 10 miljoen nooit weigeren en met de miljoenen van Milik en eventueel Klaassen lijkt me dat best haalbaar.

15 augustus 2016 om 17:23

Klaassen heeft al 100x aangegeven dat hii 100% zeker niet weggaat.

Daarnaast heb je momenteel serero nog, gudelj, klaassen, de jong, van de beek, nouri, bazoer, sinkgraven en schone die all3maal het liefst op het middenveld spelen. Daar zit een speler bij die het volledig van creativiteit moet hebben (Nouri), je aanvoerder en iemand die veel scoort (klaassen), je beste verdedigende man (Gudelj) en bazoer als wellicht grootste Nederlands talent van dit moment.
Van de beek zit dicht bij de basis, frenkie is ook een toekomstige topper voor de eredivisie. Ik zie dus niet echt in wat we met Ziyech moeten zolang schone, sinkgraven en Serero nog bij ajax zitten. Eerst lasse en Thulani verkopen, daley verhuren. En dan moet je pas aan Ziyech gaan denken.

15 augustus 2016 om 18:24

Erkennen dat je spelers niet voldoen en een betere halen moet kunnen bij een topclub, mits de financiën niet in gevaar komen, maar dat lijkt me bij Ajax geen probleem.

15 augustus 2016 om 18:42

Creatief vermogen?! Daar schort het juist aan. Klaassen, Gudelj en Bazoer lijken qua speelstijl te veel op elkaar, waardoor je een lichtvoetige middenvelder nodig hebt die uit het niks voor gevaar kan zorgen (niet zo berekenbaar als de drie eerdergenoemde).

15 augustus 2016 om 19:19

Helemaal waar!!!

15 augustus 2016 om 19:23

Precies. Dat is Ajax' grote probleem. Alles is voorspelbaar. Vandaar dat veel tegenstanders de bus parkeren en Ajax er niet door komt. Veel bal bezit maar geen gevaar.
Wat zou het geweldig zijn als Ajax deze voetballer als nog strikt. Zit niemand in de weg want het zou een directe versterking zijn

15 augustus 2016 om 20:11

Ik snap dat kapitaalvernietiging argument nooit zo goed, tenzij Jeroen slop hier ook een account heeft want dat is de enige die zich zorgen hoeft te maken over de centjes. De rest, althans ik, ben een supporter en ik wil een fatsoenlijke ploeg zien die fatsoenlijk voetbal speelt en in staat is Roda jc compleet ongelukkig te spelen. Die kan met 3,9 of 33 middenvelders, zolang de beste maar speelt. De bankrekening? Die interesseert me geen reet want ik heb nog nooit om zeven uur bed het bord op schoot naar de balans van de nv Ajax gekeken.

15 augustus 2016 om 20:18

Succes in de Europa League dan maar.

15 augustus 2016 om 20:33

@ bobje99

Wat kortzichtig gedacht, als je club financieel wanbeleid voert, zit je binnen de kortste keren in financiële moeilijkheden; zie Feyenoord en Twente bijvoorbeeld.

Je geeft in eerste instantie om de wedstrijden die gespeeld worden, maar als jou club niet eens meer geld heeft om de gewenste aankopen aan te trekken, dan piep je wel anders.of wanneer je club gedwongen moet degraderen of een grote schoonmaak moet doen om het financieel op orde te krijgen. Ja Ajax heeft nu veel geld op de bank, maar dat komt omdat we een zuinig beleid hebben gevoerd, en drastisch hebben gekort op het salarishuis. Als je weer als voorheen gaat uitgeven, ben je binnen de kortste keren weer terug bij af, met een Atouba 'de zeehond' op de koop toe.

15 augustus 2016 om 20:43

Hij komt niet, van de week zal duidelijk worden dat hij naar Engeland gaat

15 augustus 2016 om 20:54

Niks kortzichtig, dat semi interessante geneuzel over beleid.. Als je club de beste speler van afgelopen seizoen kn halen dan moeten ze dat doen.

16 augustus 2016 om 01:08

Ja ja Maher was ook een zekerheid, En Suljemani en een hele reeks andere waren ook zekerheden en (een van) de beste in het voorgaande voetbal jaar.

Er zijn geen zekerheden qua succes... Je kunt hooguit een grotere of kleinere gok nemen...maar die kleinere gok kost over het algemeen wel veel meer geld dan de iets grotere gok.

Makkelijk lullen nu dus. Nu roepen dat ze hem moeten kopen en straks Overmars zeker verwijten dat er een slechte aankoop is gedaan....das wel erg makkelijk allemaal.

15 augustus 2016 om 16:36

Nee man sorry! Ziyech belde me net, hij had mijn nummer van Kim Kardashian gekregen, en hij vertelde me dat hij naar Everton gaat, vanwege Koeman.

15 augustus 2016 om 17:01

Mocht je een carriere als professioneel grappenmaker ambieren: gewoon lekker in de kroeg om de hoek beginnen

15 augustus 2016 om 18:08

Oh, ben je de oppas ofzo?

15 augustus 2016 om 16:57

Ik denk dat Ajax ff wacht tot Klaassen en/of Bazoer naar Inter gaan

15 augustus 2016 om 19:03

Ik denk dat Ajax beetje te lang wacht.

15 augustus 2016 om 18:29

'Ik verwacht niet dat hij morgen een contract getekend heeft'.

Die zin zegt alles. Dat betekent dat er in ieder geval sprake is van een liggend contract en dus verregaande interesse. Maar Ziyech zou Ziyech niet zijn als hij op het laatste moment toch eigenwijs voor iets anders zou kiezen. Denk dat hij zichzelf te goed vindt voor de Eredivisie. Daarbij denk ik dat Marc Netto alleen het bedrag voor Ziyech neer legt als ze de CL halen. Daarmee zouden ze overigens een hoop ellende binnenhalen wat dan moeten ze de hele koers overhoop halen. Volgens mij zou Ajax na Sulejmani niet meer zoveel voor spelers betalen en is er nu een salarisplafond. Dat kun je wel vaarwel zeggen als je Ziyech binnenhaalt voor 10miljoen, als het niet meer is.

15 augustus 2016 om 19:44

ja denk ik ook, laatst wou bosz helemaal niet over namen praten.

15 augustus 2016 om 20:18

Meneer de trainer moet gewoon nouri eens een kans geven, hij heeft creativiteit. Laat hem eenhalf seizoen wennen met invalbeurten en basisplaatsen en je hebt de creativiteit die je nu mist. Scheelt je 10/12 miljoen en je geeft de opleiding weer een mentale boost.

Wow!
Dacht bijna dat ik iets had gemist ben namelijk in Spanje maar gelukkig (nog) niet.

15 augustus 2016 om 16:15

De titel zorgt voor kliks. Het zou wel een prima transfer zijn voor Ajax, maar benieuwd of het ook echt zover komt.. Zal Ajax dan toch een keer goed de portemonnee trekken?

15 augustus 2016 om 16:31

In tegenstelling tot andere titels is deze titel ten opzichte van het artikel niet eens puur voor de clickbaits.

15 augustus 2016 om 17:50

Ze pakken nou net wel die ene citaat die deze reacties oproept. Je krijgt natuurlijk een hoop verbaasde gezichten en mensen die daarom naar het artikel gaan.

15 augustus 2016 om 16:46

Veel plezier in spanje!

15 augustus 2016 om 17:22

haha, zelfde geldt voor mij, ben wezen verhuizen en het internet is pas vandaag aangesloten. Ik schrok me een hoedje.

Hahaha ik schrok echt even, dacht dat ik iets gigantisch gemist had na het zien van die titel.

15 augustus 2016 om 16:20

Je was niet de enige. Ik volg VZ toch vrij regelmatig gedurende de dag, maar kon mij niet voorstellen dat ik zo'n headline gemist zou hebben..

15 augustus 2016 om 16:34

Gelukkig realiseerde je je al snel dat je op voetbalzone zat en dat de titels hier weinig zeggen over de inhoud van het artikel

Ik dacht al dat ik iets had gemist hahah. Hoop wel dat ziyech komt, wat een klasse speler!

15 augustus 2016 om 17:43

Er moet een buitenspeler komen... En drngend ook.. Geen middenvelder

Die komt zeker! Slimme zet van Ajax, die jonge Ziyech is op zoek naar een nieuwe omgeving, we hebben zo een speler nodig

15 augustus 2016 om 16:41

Zou ook erg blij zijn als hij komt, gelijk een topper erbij die op CAM en RV kan spelen. Zulke spelers heb je nodig als je Europees ook iets wil betekenen

15 augustus 2016 om 17:44

Ziyech wil geen RV spelen. Daarom ging ie naar Twente en niet naar Feyenoord.

Dat is nu wel net wat Ajax nodig heeft.. Een goede stabiele buitenspeler

Ajax moet zorgen dat ze een creatieve middenvelder erbij krijgen die er gelijk staat. Afgelopen weekend kwam daar totaal geen gevaar vandaan.
Ajax mist daar een speler die iemand 1 op 1 kan zetten en tempo erin kan gooien

15 augustus 2016 om 19:47

Misschien is Ziyech wel een goeie!

Ajax zou goeie zaken doen als ze Ziyech binnenhalen. Wat een klassebak. We hopen het hier in Amsterdam.

Oh mijn god Vz (en Bosz), daar maakte je me iets te enthousiast. Hoopte op geweldig nieuws, ook al had ik moeten weten dat het een grap was

Ajax zou goeie zaken doen als ze Ziyech binnenhalen. Wat een klassebak is dat. We hopen het hier in Amsterdam

15 augustus 2016 om 17:49

Sterker nog zonder een ziyech gaat Ajax niet ver komen in Europa en gaan ze weer naast de prijzen grijpen. Let maar op!
Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij ook met een matig team toch goed kan spelen.
Dat hij dit dit seizoen nog nalaat heeft te maken met zijn vertrek niet met zijn vorm.
Als Milik al 30 miljoen waard is zal Ziyech daar na 1 a 2 jaar ver boven zitten vooral als hij te bewonderen is in de Champions league.
Ziyech zal in een ploeg met veel balbezit, wat Ajax dus is, erg belangrijk zijn.

Er gaan wel belachelijk veel vragen over Ziyech. Zou het dan toch...?

ben benieuwd denk niet dat het gaat slagen maar we zullen zien.

Nu wordt het toch wel een tegenvaller als hij niet gaat komen. Geen idee of hij de verwachtingen waar kan maken maar de voorpret is het allemaal al waard. Garanties krijg je nou eenmaal niet. Maar voor mijn gevoel kan hij echt iets toevoegen. En voor hem ook wel weer goed om te moeten knokken voor een basisplaats. Ik denk dat hij in ieder genoeg concurrentie heeft bij Ajax.

Hij is niet nodig. We hebben genoeg middevelders

15 augustus 2016 om 16:26

Alleen zijn die (nog) niet goed genoeg. Dus is hij wel nodig.

15 augustus 2016 om 17:02

Als ze geen kans krijgen om naar een goed niveau te groeien omdat je Ziyech hebt gehaald dan zullen ze nooit goed genoeg worden nee .Je moet niet alles willen kopen omdat t kan . Je hebt met sinkgraven een speler voor veel geld gekocht is en die eindelijk begint te beseffen wat er nodig is om t te maken bij Ajax .

15 augustus 2016 om 17:15

Sinkgraven lijkt dat te beseffen op de linksbuiten positie. Niet als middenvelder. Nouri en Frenkie De Jong zijn er fysiek nog niet klaar voor om voor het eerste te spelen. Gudelj naar de bank verwijzen, niet goed genoeg.

15 augustus 2016 om 17:33

Gudelj vervangen voor Ziyech? Weg is de balans.. Ik ben persoonlijk helemaal geen voorstander van deze mogelijke transfer.
Er is niemand die kan garanderen dat het goed uit zal pakken en als het wat minder gaat lijkt Ziyech me niet de leukste persoon om in je selectie te hebben.

15 augustus 2016 om 18:22

Klaassen kan ook prima op de positie van Gudelj spelen. Heeft onder De Boer als Cvm gespeeld. Klaassen is een belangrijkere speler dan Gudelj dus mag Gudelj op de bank.

15 augustus 2016 om 16:32

Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.

15 augustus 2016 om 16:46

Inderdaad Verpatopspits.

15 augustus 2016 om 17:00

Kwaliteit hebben we al en Ziyech is geen bewezen topper, slechts een potentiele, net als Sinkgraven, Nouri, Cerny, Cassiera, etc. etc. Overbodig en een totaal verkeerde mentaliteit, gaat niet passen daar.

15 augustus 2016 om 17:51

Probleem van Ajax, alles met jeugd doen en nooit met mooie transfers komen.

15 augustus 2016 om 18:15

Kwaliteit hebben ze al? Ben nieuwsgierig wie je dan allemaal bedoelt.

Met Ziyech en nog een buitenspeler denk ik dat zowel het middenveld als de voorhoede in orde zijn. Denk echter dat ze in verdedigend opzicht het zwakst zijn. Cilessen is niet meer dezelfde keeper als 2 jaar terug en Veltman, Dijks zijn ook geen toppers. Sanchez is nog afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen en ook Westermann is een matige back-up.

15 augustus 2016 om 16:28

Veltman moet weer rechtsback spelen. Tete kan aanvallend helemaal niks bijdragen. Sánchez samen met Riedewald in het centrum neerzetten en misschien een nieuwe linksback halen want Dijks is pure middelmaat.

15 augustus 2016 om 22:05

Ik ben t niet altijd eens met je maar nu moet ik je echt gelijk geven. Viergever is ook nog een optie centraal en dan riedewald Lb

Begint er steeds meer op te lijken dat Ziyech Ajax komt versterken, denk dat men druk doende is om een paar spelers uit te lenen aan Twente.

Daar bovenop zal er ook een financieele vergoeding zijn.

Vond Ziyech niet geweldig spelen afgelopen weekend, maar dat is mogelijk het gevolg van de transfer perikelen want dat zorgt toch voor concentratieverlies.

Denk dat Ajax hem goed kan gebruiken, echter weet ik niet of hij nou perse op deze overgang zit te wachten.

Zoals ik al eerder zei: we zullen het voor eind van deze week weten.

15 augustus 2016 om 16:29

Begint er helemaal niet meer op te lijken dat Ziyech naar Ajax gaat. Bosz was puur sarcastisch met dit antwoord. Hij kan niks met die geruchten.

15 augustus 2016 om 16:36

Denk het ook.twente heeft meer aan paar huurspelers dan aan geld wat meteen afgelost moet worden.

Hier moet ajax zich in gaan schamen.. ze hadden ziyech al lang en breed kunnen vast leggen.. 15 miljoen no big issue lijkt mij?

Hahahaha ik was serieus al blij ... Tot ik het las ! Ondanks we genoeg middenvelders hebben zie ik hem toch graag komen !!

15 augustus 2016 om 16:33

Bosz was duidelijk sarcastisch met zijn antwoord, niks om blij mee te zijn inderdaad.

zou een top aankoop zijn voor ajax. mist die jongen steun krijgt en vertrouwen van de suporters. ik weet zeker bij de eerste beste wat hij fout doet zowel binnen als buiten het veld door media uitvergroot en opgeblazen zal worden. en dan heb je gevalletje mounir twee. als die naar ajax komt zorg dat die mocro haters niet het laatste woord krijgen. gun die jongen tijd en je heb een messi van ajax. maar ik denk niet dat ze zoveel gaan uitgeven als je weet dat je klaassen bazoer gudelje en sinkgraven. misschien dan dan bij de deal sinkgraven nouri of een ander talent verhuur worden aan twente. zou geen slechte zijn voor bijde partijen. we zullen zien...

15 augustus 2016 om 16:36

Ik denk dat Ajax zeker goed zaken kan doen met Twente; Ziyech binnenhalen zou een versterking zijn, als hij de lijn van vorig jaar door kan trekken zelfs een geweldige versterking zijn, en als ik Twente was zou ik er meerdere huurdeals + zak geld voor vragen, want die heb ik gister zien spelen en gaan een zeer lastig seizoen tegemoet met het huidige materiaal...

15 augustus 2016 om 16:58

viergever serrero bij de deal betrekken om de prijs te verlagen plus verhuur van zivkovic sinkgraven plus 10mlj. is twente blij en ajax blij. staat ziyech sinkgraven niet in de weg die doet het goed de laatste tijd. en twente blij hebben ze spelers die er gelijk staan. met de huidige selctie gaan ze misschien degraderen.

15 augustus 2016 om 18:09

Wie gaat het salaris van die 4 huurlingen betalen? Twente? Niet realistisch. Het is geen FIFA 2016

Mensen die zeggen we hebben al genoeg middenvelders die snappen weinig van voetbal.dus Suarez niet nemen we hebben al 3 spitsen geen messi want we hebben al 3 Spelers voor rechterkant.ziyech is duidelijk beter en creativer dan wat er nu speelt dus een verbetering .dat we er al genoeg hebben is geen argument.omiworld heeft ook genoeg middenvelders dus ook geen ziyech nodig lol

15 augustus 2016 om 16:39

Ze zijn bang dat Ajax miljoenenverlies gaat lijden op andere middenvelders. Angst is altijd een slechte raadgever. Met goed beleid moet het echt wel mogelijk zijn om Ziyech te halen.

15 augustus 2016 om 19:11

Miljoenen verlies? Bazoer, Klaassen allebij onderdeel van begroting/ jeugdopleiding of vanuit de jeugd voor de criticasters. Minimaal 5 milj. Voor Klaassen en bazoer en je hebt alles eruit. Zit je alleen met gudelj en sinkgraven waar je gezamenlijk 12 milj. voor moet krijgen.

Dit klinkt wel alsof ze ermee bezig zijn? Kan het alleen maar toejuichen. Ajax mist gewoon door creativiteit op het middenveld die Ziyech heeft.
Zet Klaassen op de plek van Gudelj/Bazoer, die mogen uitvechten wie er basis staat en Ziyech op 10. Hij keek eventueel ook nog als hangende rechtsbuiten, voor als Ghazi weer geen lantaarnpaal voorbij komt. Voor Ziyech is dat geen probleem.

15 augustus 2016 om 16:44

Nee, Ajax is niet met Ziyech bezig. Bosz reageerde sarcastisch op de geruchten.

15 augustus 2016 om 17:04

Wie zegt dat Ajax niet bezig is met ziyech? Verweij van de Telegraaf? Die zitten niet altijd goed

Zelf denk ik wel dat ie komt en dat dan klaassen en of Bazoer in de winterstop wordt verkocht. Maar dat is een gevoel, heb t verder niet uit een bepaalde bron vernomen.

Dit zou suggereren, dat Ajax toch met zijn komst bezig is. Want normaal gesproken zou dit keihard ontkend worden.

Eén en ander zou ook verklaren waarom Ziyech gisteren tegen Feyenoord zo mat presteerde (transferperikelen doen vaak veel met een speler)

Dan zouden Overmars en de RvC toch zwichten en een miljoenenaankoop gaan doen. Alleen waarom zo laat pas ??

Vandaag voor 24:00uur is de deal rond!

Even zonder flauwekul. Stel die zou vandaag nog tekenen dan kan die morgen toch helemaal niet meespelen toch?

15 augustus 2016 om 17:05

Nee, traore is erbij ingeschreven, Ajax kon maar 1 erbij schrijven en dat is traore

Ziyech kan ook vanaf rechtsvoor spelen. Met daarachter Riedewald,
Klaassen en van de Beek. Linksvoor Younes en keuze genoeg uit de spitsen.
Nieuwe linksback (buttner?) halen voor Dijks en centrale verdediger halen -
niet niveau Westermann. maar echte kwaliteit. Pas dan kun je spelen zoals
Bosz voor ogen heeft. Anders spelen als onde de Boer, maar ik meende dat
men het aanvallender wilde doen, maar dat kan echt niet met Tete, Dijks,
Gudelj, Bazoer en EL Ghazi. Komen aanvallend veel te kort. Dus van het
deksel van de geldkist af i.c.m. met andere spelers opstellen en dan pas
kun je genieten. Het is maar waar je voor kiest.....

Tuurlijk, nog een middenvelder....snap er niet veel van, dat beleid in Ams, ze zijn nu al drie dubbel bezet op het middenveld en voorin, moet er dan nog meer bij. OK, als ze wat verkopen prima, maar deze is net als Traore gewoon overbodig. Als ze nu Klaassen, El Ghazi en Bazoer verkopen, kan ik erin komen, anders nutteloos.

Sanches kwam ipv vd Hoorn
Cassiera ipv Milik
Dolberg bij de selectie ipv Fischer

Dan is straks Nouri ook nog extra die weer geen kans krijgt ondanks zijn ongelovelijke talent

15 augustus 2016 om 17:02

El Ghazi moet Ajax voor 15 miljoen aan Lazio verkopen. Sinkgraven moet concurreren met Younes voor de linksbuiten positie. Gudelj moet op de bank. Schone en Serrero moeten verkocht worden. Nouri en Frenkie De Jong moeten nog een jaartje rijpen bij Jong Ajax. Ziyech kan dan naar 10.
Dolberg en Cassierra met elkaar concurreren voor de spitspositie.
Traore en Cerny met elkaar concurreren voor de rechtsbuiten positie.
Eventueel kunnen Traore en Cassierra ook nog op andere posities spelen.

15 augustus 2016 om 17:05

of gewoon serrero en viergever de andere kant op sturen plus verhuur van sinkgraven die lijkt op tw bloeien en daarbuj verhuur van zickovic ervaring laten opdoen in de eredivisie. plus 10mlj ajax bij twente blij. nouri neemt plaats in van sinkgraven. ja die luipe mocro actions met el ghazi nouri ziyrch.

15 augustus 2016 om 18:07

Wie gaat het salaris van die 4 huurlingen betalen? Twente? Niet realistisch. Het is geen FIFA 2016

Ziyech halen en Sinkgraven betrekken in de deal. Heel simpel! Sinkgraven is een lieve speler maar Ajax en Damsco vreten hem op. Hij kan de druk niet aan.

ik hoop persoonlijk niet dat dat doorgaat.....wordt ajax absoluut sterker door! Hij is de missing link in mijn ogen die ervoor kan zorgen dat ajax steeds minimaal 1 x meer scoort dan de tegenstander, wat nu heelvaak niet gebeurt en zal gaan gebeuren.
Hij voegt echt een extra kwaliteit toe, mits goed gebruikt met 2 werkers om hem heen die bereid zijn extra kilometers te maken.

15 augustus 2016 om 17:30

Klaassen is een van die werkers, over Bazoer en Gudelj weet ik dat nog niet

Kijk dat is toch goed nieuws dat Ajax er serieus mee bezig is. Gewoon deze week rond krijgen zodat Ziyech komend weekend mee kan spelen en dan kan je hem lekker in laten spelen met het team ben heel benieuwd zou wel de ideale aankoop zijn en met Traore erbij heeft Ajax toch eindelijk dan goed ingekocht met directe versterkingen.

Ik word een beetje moe van dat "we hebben al genoeg mensen op het middenveld". Ziyech is een speler die we goed kunnen gebruiken en als er daarvoor een 'mindere' speler de deur uit moet, waarom niet? Eigen jeugd is leuk, maar als een andere speler ons sportief gezien meer brengt, zou er überhaupt geen punt van discussie moeten zijn.

Hadden ze nooit moeten kopen. Ajax heeft een eredivisie waardig team. Ziyech had beter voor het buitenland kunnen kiezen. Maar ja, volgens de leuke kop van dit bericht, maakt hij morgen zijn debuut

Zeker halen voor de creativiteit. 1 andere middenvelder verhuren en je bent klaar. Na een jaar of hooguit 2 kun je hem voor minimaal het dubbele verkopen. Er wordt tegenwoordig gewoon veel geld neergeteld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren