Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bartra te kijk gezet: ‘Ik heb al de hele week hamstringklachten’

Laatste update:
/

Na afloop van de finale van de Copa del Rey sprak bijna iedereen met bewondering over het waanzinnige doelpunt van Gareth Bale in de tweede helft. De Welshman stoomde Marc Bartra in sneltreinvaart voorbij en maakte er 1-2 van voor Real Madrid, waarmee hij zijn club de beker schonk. Bartra werd flink te kijk gezet door Bale, maar begon sowieso al niet fit aan de wedstrijd, legt hij een dag later uit.

Het was in aanloop naar de finale niet de bedoeling dat de 23-jarige verdediger in de basis zou staan bij Barcelona. Carles Puyol bleek op de valreep echter niet fit genoeg en dus verscheen Bartra toch ten tonele. “Ik heb al de hele week hamstringklachten. Het was eigenlijk niet te doen voor me”, verdedigt de Spanjaard zich in gesprek met AS. Onverdiend wilde hij de zege voor Real echter niet noemen.

“We hebben onze kansen gekregen. De wedstrijd was qua balbezit steeds voor ons, maar zij kwamen er twee keer uit en scoorden beide keren. Ze waren een stuk effectiever”, aldus Bartra. “Er zijn nu nog een paar competitiewedstrijden te gaan en daar gaan we helemaal voor. Het is het enige dat we nog hebben.”


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ook al had hij geen klachten, aan wat dan ook. Die sprint van Bale zou bijna niemand hebben bijgehouden, ontzettend snel en explosief. Heerlijk moment voor het voetbal, tig spelers zouden zich laten vallen en Bale trekt gewoon door, prachtig.

17 april 2014 om 12:34

Klopt! Ik kijk ook liever naar hem als naar cr.
vind hem erg sympathiek ook als ik hem wel eens voor de camera zie

17 april 2014 om 12:44

Ik kijk anders ook graag naar Ronaldo, hoe oprecht blij hij was met dat doelpunt van Bale, is toch ook schitterend.

17 april 2014 om 12:35

Klopt. Enige verdediger die mssn kans maakt is Azpilliqueta.

17 april 2014 om 12:45

Of Thiago Silva.

on: er is op dat moment gewoon slecht verdedigd want je kunt niet bartra 1 op 1 zetten met bale met alle ruimte van de wereld achter hem. Iedereen weet dat bale hem makkelijk uitprint en van bale weet je dat hij de bal de ruimte in gaat schoppen om vervolgens erachteraan te hollen. Het is niet Bartra zijn schuld. ook de keeper vond ik slecht want hij moest zijn doel kleiner maken, maar hij bleef stijf op zijn lijn staan.

17 april 2014 om 12:51

Thiago Silva zou hem wel hebben gestopt ja, door hem de tribune in te sturen (net als Ramos of Kompany).

17 april 2014 om 12:51

Zet Ivanovic rechtsback en hij temt Bale de gehele wedstrijd.

17 april 2014 om 13:03

denk dat geen een verdediger hem zonder overtreding van de bal had gekregen. er is simpelweg niemand zo snel. kompany, silva, luiz zouden dit hebben opgelost door hem de grond in te trappen maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort

17 april 2014 om 13:07

ja maar ik vermoed dat hij ook niet verwachte dat hij ging scoren

maar inderdaad, normaal gezien moet je Bale dan neerhalen en een kaart pakken... tenslotte waren het de laatste minuten en kon hij verwachten dat Bale vrij spel had bij doorgang..

17 april 2014 om 13:11

Abate had ook nog wel een kans gehad met zijn loopvermogen !

17 april 2014 om 14:24

Hoezo niet zoals het hoort, ik vind het juist kwaliteit als een verdediger weet wanneer hij wel of geen overtreding moet maken. Het is misschien vervelend als je als neutrale supporter graag mooie acties en doelpunten wilt zien, maar het hoort gewoon bij het vak verdedigen.

17 april 2014 om 15:00

Azpiliqueta? Hahahahha dani alves is veel sneller dan deze gozer maar bale rent alsnog elke verdediger eruit

18 april 2014 om 00:00

Je zet Bale neer alsof hij evenveel als neymar weegt. Als je de beelden goed bekijkt dan zie dat hij waarschijnlijk heel wat sterker is dan bartra.

17 april 2014 om 12:36

Inderdaad, ik heb dit seizoen al vaker van dit soort doelpunten van Bale gezien in de Liga Bbva tegen andere ploegen. Ook in goede conditie had Bartra dit nooit bijgehouden, net als alle andere verdedigers in la liga waartegen Bale heeft gespeeld en gescoord.

17 april 2014 om 12:37

Een goede verdediger had hem gewoon onderuit gehaald. Volgens mij heeft bartra ook een andere wedstrijd gespeeld. Real kwam er 2 keer uit? Real heeft enorm veel kansen gehad, jammer dat bale ego was anders was het 4-1 geworden.

17 april 2014 om 12:38

jordi alba zou hem met gemak bij houdrn of heb je vorige clasico gemist?

17 april 2014 om 12:43

Met gemak? Hou toch op, Bale is enorm explosief en echt razendsnel. Alba is dat ook maar ik vraag het me ten zeerste af of hij Bale had bijgehouden, zeker zo laat in de wedstrijd.

17 april 2014 om 12:58

Jordi alba zou bij het moment van het duwtje gaan liggen en doen alsof hij een elleboog kreeg.

On topic: bartra je had geen last van je hamstring toen je de 1-1 maakte. Toen zei je vamos we gaan ervoor stond zelfs dani alves te schreeuwen om beter zijn best te doen.
Nu word je vernederd in kracht, techniek en snelheid en heb je opeens weer last.

Hahahaha hou toch op zeg dan liever niks. Real madrid had ook nog meer uitgespeelde kansen.

17 april 2014 om 13:53

David silva21 je hebt helemaal gelijk Alba houd hem zo bij.

17 april 2014 om 15:03

Jordi Alba kon di Maria niet eens van het scoren afhouden vanuit een sprintduel........

17 april 2014 om 13:04

Idd! Was gewoon onhoudbaar die Bale. Real kwam er 2x uit? Nou ze hebben toch heel wat meer kansen gehad, of ik heb een andere wedstrijd gezien. Meende dat Isco ook een grote kans had op de 2-0. En daarna 2x paal geraakt. Ik zal wel een andere wedstrijd hebben gezien volgens Bartra en Xavi.

Als je zo vernederd wordt dan zou ik ook zeggen dat ik niet fit was. Tuurlijk. En ik ben de paus

17 april 2014 om 13:56

Zo explosief is die niet. Heeft een hoge topsnelheid die heel de lengte van het veld kan volhouden en die sprint kan die ook gedurende heel de wedstrijd inzetten. Hoge topsnelheid en uithoudingsvermogen, niet zeer explosief.

17 april 2014 om 15:45

Nonsens. Martins zou Bale met gemak kunnen bijhouden.

17 april 2014 om 21:36

Alba zou hem bijhouden.
Allebei zonder bal zal Bale allicht wel sneller zijn, maar als Bale met bal aan de voet loopt, is Alba sneller.

Kan gebeuren, de sprint van bale was geweldig. groot talent deze Bartra. Daar kan Barca voorlopig verder mee.

17 april 2014 om 12:32

Groot talent? Je bent toch niet serieus? Deze Bartra bakt er helemaal niks van, en dat zou je ook moeten weten als je vaak naar Barca keek. Barcelona spreekt van een armoede daar achterin! Daarom maakt hij minuten. Groot talent...

17 april 2014 om 12:36

Ik vond hem anders de beste Barca speler gister avond.

17 april 2014 om 12:43

Opvolger van Puyol deze jongen, er zit nog heel veel rek in hem.

17 april 2014 om 13:18

Ik denk dat veel mensen vergeten dat hij al 23 jaar is, als hij dit niveau zou halen op 18 jaar ofzo dan was hij een groot talent ja !

17 april 2014 om 13:40

Al 23 jaar? Wat zit je nou te bazelen man? Als je in Nederland op je 23e nog in Nederland speelt heb je kans dat je misschien ietsje aan de late kant bent voor een overstap (wat ik ook al idioot vind, maar goed). Als je bij Barcelona op je 23e in de basis speelt is er nog genoeg te leren. Ik vind het echt schandalig dat mensen maar denken dat je overal, in welk team dan ook, op je 23e er moet staan. Bartra is een talent en heeft jaren onder de vleugels van Puyol geleefd. Soms mocht hij opdraven, maar speelde nog geen seizoen vast in de basis. Dus geef die jongen gewoon wat tijd.

Tegen Bale met deze snelheid zijn er maar weinig verdedigers die hem daadwerkelijk bij kunnen houden. Ik denk dat zelfs Alba moeite zou hebben om hem bij te houden. Alleen als Bartra wat slimmer was geweest had hij hem buiten die lijn nog een klein zetje gegeven. Dan ligt hij over het reclamebord en heb je geen last meer van hem.

17 april 2014 om 14:56

Hopelijk zit er ook nog veel rek in zijn spieren, zodat hij wat sneller kan gaan lopen

On: wel een beetje slechte verliezer die Bartra, dat beeld wat hij van de wedstrijd schetst deugd niet. En als hij na de tijd zegt dat hij al de hele week hamstringklachten heeft dan had hij dit aan moeten geven, wat betekent dat hij niet fit is en dat hij dus niet had moeten spelen. Ik denk trouwens dat Puyol Bale wel een goede veeg had gegeven

ja want als hij topfit was geweest had hij hem absoluut bijgehouden..

Waarom speel je dan 'als het eigenlijk niet te doen was voor je'? beetje dom, lijkt mij

17 april 2014 om 12:32

Als je goed leest staat het in de tekst

17 april 2014 om 12:34

real fans echt shitzooi. wie moet dan anders spelen.

zeker song zo dat real de eerste 10 min al op 4-0 komt.
als ronaldo tegen bayern niets laat zien dan komen jullie ookmet hij was niet fit.

17 april 2014 om 14:26

Dat lijkt me dan toch ook een beetje een gebrek van Barcelona zelf, wanneer Puyol uitvalt moet je een jongen verdediger die (nog) te kort komt voor dit niveau (ondanks dat hij aardig speelde) opstellen tegen Real madrid die ook nog eens geblesseerd is.

Als je niet fit bent moet je niet spelen, dus excuses ten nadelen van Bale's spring zijn niet terecht!
Wonderschoon doelpunt!

17 april 2014 om 13:46

Martino heeft er wel vaker een handje van om een speler die voor 70% fit is op te stellen in plaats van een andere speler op te stellen die misschien niet op die positie hoort, maar wel 100% fit is. Zijn hele selectiebeleid kan je je vraagtekens bij zetten, aangezien hij ook een soort voorliefde heeft voor Neymar en niet ziet dat Pedro of Sanchez het veel beter kunnen doen tegen R. Madrid. Maar goed, ze hebben verloren en ik ben stiekem wel een klein beetje blij dat Martino niks wint dit jaar. Ik vind het voor Barça begrippen een walgelijke trainer zonder enkele uitstraling. Hij staat daar als een enorme zoutzak en aangezien je gewend bent aan afgetrainde trainers als Guardiola en Vilanova, kijk ik niet meer graag naar zo'n dikzak die het tiki-taka eruit haalt.

Ik zat gisteren naar Barcelona te kijken en het was ongeïnspireerd. Zelfs spelers als Xavi en Iniesta bewogen amper zonder bal. Dat ben ik niet gewend en het was het aankijken niet waard. Ik denk niet dat ze het 'verleerd' zijn, maar dat die Martino gewoon een tactiek hanteert die nergens op slaat.

Ach, fit of niet fit. Bale is ontzettend snel en explosief, kan je als verdediger vrij weinig aan doen.. Misschien aan de noodrem trekken, maar meer ook niet.

17 april 2014 om 12:39

Noordrem = rood, want hij zou dan niet in de buurt van de bal komen. En met 10 man de verlenging in gaan is niet echt optimaal. Pinto had er nog wat aan kunnen doen, maar ook hij faalde.

17 april 2014 om 12:50

Hoogstens geel had het opgeleverd scheids durfde geen rood te geven (pepe 2x geel,ramos direct rood natrappen,alves rood duw in gezicht,di maria 3x schwalbe geen kaart,inesta schwalbe geen kaart). Duel beslist door arbitrage

17 april 2014 om 12:53

Als je daar een goeie schouderduw uitdeelt is het van zijn leven nooit rood, dan pak je een gele kaart maar sowieso beter dan een tegentreffer.

Snap het nog wel als je geel op zak hebt dat je dit doet maar Bartra kon zich een kaart veroorloven.

Nooit rood want je ontneemt niemand een directe scoringskans en hij was nog niet doorgebroken.

17 april 2014 om 12:55

@rmadridcf

Met 10 man de verlenging in gaan en nog hopen op winst, of met 2-1 verliezen? Keuze lijkt me dan makkelijk ;-)

17 april 2014 om 13:12

Met een schouderduw kan Bartra Bale niet stoppen. Met noodrem heb ik het over schoppen/tackle.

17 april 2014 om 13:33

Duel beslist door arbitrage?! Alsjeblieft zeg, voor het eerst was er eindelijk een scheids die echt mannenvoetbal wou zien. Lekker door laten spelen en bestraffen waar dat moet, zo hoort het. Hij heeft de wedstrijd niet doodgefloten en beide teams konden vallen wat ze wilden, ze kwamen er ook achter dat er toch niet werd gefloten. Denk ook mede daarom dat Bake dacht f*ck it ik ga achter die bal aan.

17 april 2014 om 13:48

Een schouderduw was genoeg geweest Rmadridcf. Een speler die op die snelheid ligt, heeft aan een schouderduw genoeg om uit balans te raken. Dan krijg je als Bartra zijnde geel en kan je daarna weer verder tot de orde van de dag en die verlenging eruit slepen. Dat is dan dat stukje routine die hij nog mist, maar dat is het mooie van een topper: Kleine foutjes beslissen het duel.

17 april 2014 om 15:18

Zegt een RM fan ja beslist door scheids want Pepe HAD 2X geel MOETEN hebben als je te stom bent om dat te ontkennen en zeggen liet lkkr door spelen zie je het niet goed had Nymar ook geen geel hoeven hebben

Toen hij een rush naar voren maakte en uithaalde, had ie opeens geen last?

17 april 2014 om 13:50

Je ziet wel bij het fragment van de goal dat hij na de goal van Bale even door zijn knieën gaat en naar zijn hamstring grijpt. Of het nou theater is om het eruit te laten zien dat hij zogenaamd 'kansloos' was door zijn blessure of dat het echt waar is, dat hou ik in het midden. Feit blijft wel dat hij in mijn optiek sowieso niet echt een fitte indruk maakte, maar toch één van de betere spelers was bij Barcelona. Zo onthutsend zwak was Barcelona voor hun standaarden. Want laten we wel wezen, we verwachten ook enorm veel van Barcelona. En met deze trainer zullen ze nooit successen gaan boeken. Die Sanchez of Pedro kunnen drie goals maken in een wedstrijd en zes assists geven, maar de wedstrijd erna staat gewoon Neymar weer in de basis. Dan heb je gewoon een heel stadion voor je kop zitten in plaats van een bord. Dan snap je het echt niet.

Ook al was Bartra helemaal fit zou hij bale nooit kunnen bij houden. Bale is al 1 van de snelste top spelers in europa dus is niet echt een schande voor hem en eigelijk moest Dani Alves daar zijn in de plaats van Alves

"Zij kwamen er 2 keer uit en scoorden 2 keer." Ha-ha. Real kwam er de eerste helft 5 keer uit en had 5 keer moeten scoren. Dom jong

Hij had gewoon bale onderuit moeten glijden meer niet

2 kansen 2 goals? Hou op, 6 kansen 2 goals, barca 2 kansen 1 goal

17 april 2014 om 18:06

Dank je wel

Als spelers als Bale, Ronaldo, Di Maria, Jesé beginnen te sprinten op 100% zijn er niet veel verdedigers die hun kunnen tegen houden zonder een fout te maken. Fit of niet fit. Bartra was duidelijk enkele maten te klein voor Bale. Maar zijn kopbal was wel goed raak. Dus een troost.

17 april 2014 om 12:41

eerlijk zijn jordi alba zou die bal makkelijk halen

17 april 2014 om 13:41

Alba is snel op de manier als dat Neymar snel is. Ze zijn snel maar vooral op de eerste meters. Komt omdat ze korte benen hebben.

Als Bale eenmaal op snelheid is met die enorme stappen die hij bij zijn hoge snelheid heeft verdwijnt Alba zo uit zicht.

17 april 2014 om 13:52

Als je dan goed kijkt naar de bal van Bale, had Alba bij de bal geweest en Bale nog niet. Juist die eerste meters komt Bale op gang, waar Alba al op snelheid is. Maar goed, dat terzijde, Bale is gewoon ongelooflijk snel.

Als deze actie van bale er niet was had hij noooiy gezegd dat hij last had van hamstring


Ps ik heb het niet een gemerkt. Alleen sierd de vos zei het wel dat die een beetje geblesseerd was

smoesjes, smoesjes en nog eens smoesjes geef gewoon toe dat bale je kapot heeft gemaakt op dat moment het probleem ligt nooit bij de spelers van barcelona.

Barcelona's logic: "wij hadden meer balbezit". Dus eindeloos rond getik zonder beleving. Interesseert me niet wat wel of niet verdiend is. Iker hield de troffee na 90 minuten in de lucht dat is het belangrijkste.

Haha slechtste smoes ooit. Bedenk niet zo'n slap excuus, iedereen weet dat Bale gewoon razendsnel is.

17 april 2014 om 12:49

Ik vraag me af of dit verhaal niet uit zijn verband gerukt is. Waarschijnlijk is het verhaal over zijn hamstringklachten helemaal geen antwoord of reactie op de goal van Bale, maar meer een algemene opmerking over zijn optreden van gisteren.

17 april 2014 om 16:00

Hij had Bale gewoon de tribune in moeten tackelen.

Kan hij niet gewoon een keer zeggen "ik ben er uit gelopen, het was een geweldige sprint."?

Er is toch niks mis met eens iets toegeven?

Leuke foto trouwens. Ik tel 3 lange vingers

ronaldo kwam nog op het veld met al zijn goud en diamanten triest hoor
lijkt net een pop die opgemaakt is.. beetje gay

Haha nee als je geen hamstring klachten gehad had, had je hem wel bijgehouden. Bale zou waarschijnlijk bijna elke verdediger er zo uitsprinten, dus is geen schande !

Aan dat plaatje kan je ook nog eens goed zien als Bartra had geknepen en een goeie schouderduw had uitgedeeld hadden ze Bale uit de dug-out kunnen halen.

Dan had je geel gepakt maar dat is altijd nog beter dan nu zo halfbakken in te grijpen en je zo te kijk laten zetten, iedereen weet dat je dit sprintduel met Bale nooit moet aangaan.

Nogmaals een Pepe, Ramos of zelfs een Puyol hadden zich nooit zo laten passeren, die denken dan liever een kaart dan zo voor lul gezet te worden, dat onderscheid de echte verdedigers van de gemaakte.

Hier kon Bartra ook gewoon niks aan doen. Geen schande om er uitgesprint te worden door Bale.
Vond eerder Pinto zijn optreden zwak bij zowel de eerste als de tweede goal. Twijfelend uitkomen zonder enige vorm van overtuiging.... ben benieuwd of de Ridder nog steeds denkt dat het wel kan met Pinto

zou hem netjes staan bale te feliciteren met zijn fraaie doelpunt ipv smoesjes te verzinnen en te blijven volhouden dat zijn team beter en gevaarlijker was. Hiermee zet hij zichzelf volledig voor schut.

Real kwam 2x eruit en scoorde 2x? Hahah oh oh oh Bartra en Xavi laten zich toch weer kennen hoor. Van Xavi had ik natuurlijk niet anders verwacht, daar is het altijd hetzelfde liedje. Real kwam er wel 10x uit en had er zeker 5 mogen maken. Barca schoot in minuut 65(!!) voor het eerst op doel met een afstandschot van Bartra.

17 april 2014 om 15:04

Echt he?! Ongelooflijk die Xavi, denkt dat ze de wedstrijd 'controleerden' omdat ze het meeste balbezit hadden. Als je tegenstander 3x zoveel doelpogingen heeft als jij dan controleerde je de wedstrijd toch echt niet, ookal had je steeds de bal aan de voet. Tijd dat ie beseft dat doelpunten maken het doel van het spelletje is en dat balbezit daartoe moet leiden, die kerel ziet balbezit op zich als het doel. 'lekker een pasje opzij geven, dan controleer ik de wedstrijd en verdien ik te winnen'.

Er was simpelweg geen alternatief. Puyol is niet fit en Adriano of Song achterin zetten is zelfmoord. Kompany werd ook ingezet in Liverpool - City terwijl hij niet fit was en was verantwoordelijk voor elk tegendoelpunt. Al moet Bartra gewoon harder zijn in dat duel en een gele/rode kaart riskeren door hem te pakken.

Je kon natuurlijk zien dat die last had van z'n hamstring. Bartra was daarnaast een van de betere bij Barcelona. De rest was heel matig...

ach we hebben ze al 2 keer verslagen en hun ons 1 keer en wij winnen de strijd van 2014 volgend jaar weer..

kan er mee leven want real gaat ook niet meer bekers pakken

17 april 2014 om 13:07

Meen je dit nou serieus?

Zo'n echte fan ben je dus.. Liever 2 nietszeggende classico's winnen dan een beker? En dan is de strijd van 2014 gewonnen?
Wat een baby logica!

Utrecht won 2 maal van Ajax, maar Ajax werd kampioen en Utrecht vloog er in de voorrondes van de EL uit.
God god, wat een geslaagd seizoen!

17 april 2014 om 13:38

Ajax vs Utrecht en El Classico is appels en peren vergelijken. El Classico in welke competitie dan ook is natuurlijk een prestige strijd op zich.

En het verliezen van de twee Classico's in de competitie kan Real weleens de titel kosten, dus in die zin is dat niet zo nietszeggend. Terwijl Barca in ieder geval CL heeft veilig gesteld mede door die wedstrijden.

17 april 2014 om 13:40

Maar wat heeft Barça gehad aan die clasico's? Twee keer real verslaan in la Liga en nog op de derde plaats staan. Ja, misschien had real die punten wel nodig voor het kampioenschap, maar het verlies van Sevilla was net zo erg hoor.

17 april 2014 om 13:45

@Jaybee

CL veiliggesteld? Ook zonder die 2 gewonnen wedstrijden hadden ze dat bereikt.

2 x van Real gewonnen maar uitgeschakelt in de CL, beker verloren en waarschijnlijk een derde plaats en sowieso kansloos voor de eerste plaats.

Waar Real de beker wint en alles nog kan winnen. Dan heb je veel aan de prestige van 2 gewonnen classico's.

17 april 2014 om 13:55

Jaybee

Dan kom je niet uit Utrecht in ieder geval. Je moet ze hier eens horen als we 2 keer in 1 seizoen van Ajax winnen.
Alsof we de CL hebben gewonnen.. Dat is dus precies eenzelfde reactie als die van nordinsimo..

Sorry maar het blijft kinderlogica als je zegt dat het seizoen/de strijd van 2014 is gewonnen als je 2 vd 3 clashes tussen deze 2 teams wint.

Dat de beleving anders is bij een Classico, hoef je me niet uit te leggen maar wel aardig dat je het doet

En het is wel degelijk nietszeggend als je na een seizoen met 2 gewonnen Classico's 3de wordt, geen beker wint en de CL ook niet.
Barcelona voetbald niet om Real geen kampioen te laten worden, maar voetbald om zelf kampioen te worden. Als dat niet lukt, al win je 6 Classico's in 1 jaar.. Is het nietszeggend dus.

17 april 2014 om 17:04

@isco24
Ik ben er ook niet echt voor om overwinningen tegen elkaar af te strepen en dan op basis daarvan te concluderen dat het toch een geslaagd seizoen is geweest. Alleen snap ik dat dat wel gedaan wordt in bepaalde gevallen, bijvoorbeeld in de onderlinge strijd tussen Barca en Real. En ja als je wint in die wedstrijden, maar je blijft zonder prijs, dan heeft het eigenlijk geen waarde nee.

Alleen is het nog niet zo ver, dus wat mij betreft is nietszeggend te voorbarig en/of te overdreven. Het seizoen is nog niet afgelopen en ik ben van mening dat er nog steeds van alles kan gebeuren met nog 5 wedstrijden te spelen.

Jordi alba zou hem bij kunnen houden.

17 april 2014 om 14:01

Nee, zelfs hij niet. Alba's snelheid wordt af en toe een beetje overschat

Wat een smoesjes allemaal. Bartra had Bale gewoon al onderuit moeten halen i.p.v. met hem meelopen in de wetenschap dat hij toch 3x zo snel is. Wegwezen met die Bartra, mensen zeggen dat het een talent is, maar ik vind het helemaal niks. Als Martino trouwens met deze tactiek speelt tegen Real Madrid, moet je snelle verdedigers hebben. Op de counter is Real Madrid zo sterk en dan kan je Bartra niet echt gebruiken. Zet dan Song centraal achterin.

17 april 2014 om 16:08

Song zat centraal op de bank, en daar zit hij goed ...

Alleen Dani Alves of Jordi Alba hadden m misschien bij kunnen houden, maar daar was Bale misschien zelfs sneller geweest

real kan liga niet winnen die staan 3 punten achter op ATM

Volgens mij zei Bartra dit helemaal niet naar aanleiding van dat sprintduel, dus de titel correspondeert niet met de inhoud. Als hij dit als excuus gebruikt is het jammer, want Bale verdient gewoon complimenten voor die sprint, maar ik geloof niet dat het zo bedoeld is.

"ze kwamen er twee keer uit en scoorde beide keren."

Heb ik dan echt zo'n gekleurde bril op? Of zijn die jongens bij Barca niet goed snik? Volgens mij was Real toch echt veel dreigender en hadden zij de betere kansen ondanks dat Barca het meeste balbezit had. Iemand moet hen toch echt uitleggen dat je de wedstrijd niet meteen domineert omdat je 70% balbezit hebt, met dat balbezit moet je kansen afdwingen he jongens... en dat gebeurde pas in de laatste 20 minuten.

Ik vind het wel treurig hoe Bartra nou aangepakt wordt, ik vond hem gisteren 1 van de betere bij barca. Die jongen is nog jong, de volgende keer geeft hij echt wel n hardere schouderduw zodat Bale niet verder kan. Dit was echt n moment wat om ervaring vroeg. Een ervaren verdediger had Bale vol aan de kant gebukt daar aan de zijkant klopt. Ik vind jammer dat die jongen nou de schuld krijgt, terwijl Alves en Mascherano naar mening veel slechter voetbalde.

Hij haalt nooit jordi alba in dus hij ging aan de rechterkant maar alves kon heb ook hebben en versnelling dat viel mee ja hij was sneller dan batra maar dat scheelde 1 meter

Ze kwamen er twee keer uit?
Ach Batra wie een hond wilt slaan, vindt wel een stok. Liever zeg je niets!

Schitterend hoe Barca-spelers altijd in de illusie zijn dat hun balbezit zo machtig is, het gaat erom wat je er mee doet slimmeriken. Ook grappig dat ze daardoor altijd denken beter te zijn geweest "real kwam er twee keer uit" wat een grap zeg, "ze waren effectiever" Ja precies ja. Je bent gewoon helemaal weggespeeld man.

Alaba vs bale.. Alaba heeft m in de pocket.. Bale moet achter alaba aan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren