Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Angry Poch' lijkt klaar met topaankoop: 'Misschien verdient Janssen het'

Laatste update:

Moussa Sissoko heeft het verbruid bij Mauricio Pochettino. De middenvelder maakte op de slotdag van de zomerse transfermarkt voor 35 miljoen euro de overstap van Newcastle United naar Tottenham Hotspur, maar heeft zijn grote prijskaartje nog niet gerechtvaardigd. Afgelopen weekend maakte Sissoko niet eens deel uit van de selectie voor het Premier League-duel met Chelsea.

/

Angry Poch, zoals Pochettino door de Daily Mirror wordt genoemd, was niet blij met recente uitspraken van Sissoko. Die oordeelde na de uitschakeling in de Champions League dat Tottenham het experiment op Wembley moet staken en Europese wedstrijden 'gewoon' op het deels verbouwde White Hart Lane moet spelen. Pochettino reageerde daarop door te stellen dat Sissoko 'op het veld moet spreken', maar gaf hem dit weekend dus geen kans daartoe.

Sisokko is, afgaande op de woorden van de Argentijnse trainer, in de rangorde gedaald onder iemand als Vincent Janssen. "Voetbal draait niet om geld. Het gaat erom dat je beter wordt en op het trainingsveld aantoont dat je beter bent dan een ploeggenoot en dat je het daarom verdient om te spelen. Ik neem de beslissingen en ik ben van mening dat de spelers die in actie kwamen en op de bank zaten het verdienden om betrokken te zijn bij de wedstrijd. Veel meer valt er niet over te zeggen."

Pochettino erkent dat Sissoko niet heeft gebracht wat van de Fransman werd verwacht. "Het is niet frustrerend, soms gaat het zo in het voetbal. Je koopt een speler, maar je krijgt niet wat je verwacht. Als iemand als Josh Onomah of Vincent Janssen het verdient om bij de selectie te zitten, waarom verdient iemand anders het dan? Omdat we veel geld hebben betaald? Sissoko moet ervan leren. Hij moet hard werken en bewijzen dat hij het verdient om bij de ploeg te zitten."

Is het terecht dat Moussa Sissoko niet bij de selectie zat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sissoko heeft door een goed EK te spelen een mooie transfer weten te maken. Persoonlijk vind ik het, als hij niet in topvorm is, echter geen speler voor het niveau van Tottenham.

28 november 2016 om 11:47

Nee hoor, dat is onzin wat je zegt. Sissoko was gedurende het EK gewoon in een fantastische vorm, maar toont nu aan dat hij dat niveau niet vast kan houden. In die vorm was hij een geweldige aankoop, in zijn huidige vorm is hij in ieder geval geen basiswaardige speler. Dat kan nou eenmaal gebeuren, zoals Poch al aangeeft.

We kunnen wel stellen dat Spurs zeer slecht heeft ingekocht de afgelopen transfermarkt. Sissoko, Janssen en Wanyama waren natuurlijk breedte versterkingen, maar alleen Wanyama heeft nog een beetje toegevoegde waarde. Sissoko, de man van 35 miljoen (!) speelt gruwelijk slecht. Hij raakt geen 1 bal goed, geen voorzet komt aan en geen actie lukt. Het enigste wat hij kan is rennen en kappen. Janssen is ook een flop. Hij kan alleen maar uit penals scoren en zijn veldspel is ook slecht. Misschien was de stap naar de Spurs een beetje te groot. Ik verwacht dat de Spurs met United gaan uitvechten wie er 5e wordt.

28 november 2016 om 10:06

Janssen was misschien over een paar jaar geen flop geweest, maar kan nu moeilijk aanhaken. Gewoon een te grote stap van AZ naar Spurs. Ik zou hem een jaartje verhuren aan een middenmotor.

28 november 2016 om 10:08

Op zich valt er voor Janssen nog we wat te zeggen. Je haalt de 1e spits van oranje, topscorer van de eredivisie. Ik denk niet dat er ook maar iemand bij Spurs heeft gedacht dat Janssen gelijk 30 er in trapt. Helemaal niet als je Kane hebt. Ze hebben Janssen gewoon als stand-in gekocht zodat hij rustig kan acclimatiseren aan het niveau

28 november 2016 om 10:15

Ja dat klopt, maar Kane raakte geblesseerd en Janssen kreeg zijn kansen. Een aantal wedstrijden mocht hij in de basis spelen en daar heeft hij toch goed verknoeid. Kane is ook maar 1 jaartje ouder dan Janssen. Ik denk dat Janssen het nooit meer gaat maken bij Spurs.

28 november 2016 om 10:49

Ik vind Janssen tot nu toe niks toevoegen en vind ook niet dat die verdiend om te spele (op invalbeurten na). Maar ik denk dat die toch nog wel is kan gaan verassen eenmaal gewend aan de PL.

28 november 2016 om 11:03

Schrijf je Janssen serieus nu al af na amper 3 maanden. Hij moet zich gewoon aanpassen. Iets wat toppers zoals Ozil ook moesten.

28 november 2016 om 13:21

Niet echt, Ozil gaf bij zijn debuut na 11 (!) minuten al zijn eerste assist. Janssen moest iets langer wachten op zijn eerste doelpunt , wat ook nog eens een penalty was.

Bij een Ozil zag je altijd zijn talent, net zoals bij Lamela of Pogba, bij Janssen is het maar de vraag of de stap niet te groot was. Het talent spat er niet bepaald van af.

28 november 2016 om 13:32

Lol Lamela deed echt helemaal niks goed tot aan het eerste seizoen van Poche. Zelfs daarin was het meer drama dan goed. Hij was nog bijna aan Marseille verhuurd met optie tot koop vorig seizoen omdat het zo bagger was. Janssen doet het nog best goed ivm Lamela in het begin. Geef het tijd.

28 november 2016 om 13:50

Bij elke baltoets van Lamela zag je zijn kwaliteiten wel. Ook al kwam hij totaal niet uit de verf.

Maar goed, ik schrijf Janssen zeker nog niet af. Alleen had Tottenham misschien moeten gaan voor een topper want dit jaar moet de aansluiting met de top komen.

28 november 2016 om 13:37

Alleen Sissoko is een rare aankoop geweest waar iedere Spurs fan twijfel over had. Ik heb hem verdedigd omdat ik ten eerste altijd mijn club zal verdedigen en ten tweede omdat hij (theoretisch dan) een behoefte in het team zou moeten opvullen, namelijk de backup achter Dembele. Dat hij een gebrek aan instelling blijkt te hebben is achteraf gezien logisch, maar voorlopig schrijf ik hem nog niet af.

30 november 2016 om 14:07

100% mee eens dat Sissoko ons nog niks heeft gegeven dit seizoen. Maar voor de zoveelste keer zeg ik: Sissoko is geen winger. Naar mijn mening moet hij met Alli of Chris concureren voor de 10 positie

Zwaar maar dan ook Zwaar overschatte speler. Heeft totaal niks toegevoegd aan Newcastle afgelopen jaar en heeft een leuke Euro 2016 finale gespeeld. Meer niet. Verschrikkelijke eigen-bv speler.

Dat Spurs hem voor zoveel geld kopen zegt meer wat over hen dan over Sissoko.

28 november 2016 om 09:56

Eens. Hij heeft zijn transfer naar Tottenham te danken aan drie lange sprints in de finale van het EK. Heb het altijd een belachelijke aankoop gevonden, daar komen ze bij Tottenham nu ook achter.

28 november 2016 om 13:09

Ik vond hem inderdaad ook alleen in de finale goed spelen, nu raakt hij pepernoot!

Nou Geert en Spursfans, ik werd haast afgemaakt omdat ik Sissoko deze zomer een beperkte speler en een flauwe transfer noemde. Wat vinden jullie nu?

28 november 2016 om 10:26

Haha inderdaad, als je dit deze zomer zei werd je afgemaakt door 100 mensen die nog nooit een pot van Newcastle hadden gekeken.

28 november 2016 om 10:36

In eerste instantie leek dit ook gewoon een prima transfer. Sissoko kan bijv. echt een saaie wedstrijd doorbreken en beslissen met een rush en we misten vorig seizoen echt een snelle en krachtige vleugelspeler. Sissoko mist alleen een goede mentaliteit en denkt dat het hem allemaal wel makkelijk afgaat. Als Sissoko er niks van kon, dan zou hij ook niet steevast opgeroepen worden voor Frankrijk en vaak zelfs in de basis gezet worden.

28 november 2016 om 12:17

Dus wanneer je wordt opgeroepen voor het Franse elftal is dat een bevestiging dat je een goede speler bent? Veltman is ook een vaste klant bij Oranje, geloof niet dat hier de clubs voor in de rij staan. Die Sissoko kan gewoon lekker rennen en vliegen, maar laten we er verder niet te veel over zeggen. Het is gewoon een beperkte speler. Ik snap overigens wel dat hij wordt opgeroepen omdat hij gewoon power en diepgang heeft. Dat past wel tussen de begaafde voetballers die ze momenteel hebben bij de Fransen.

28 november 2016 om 13:18

Dat is omdat Deschamps een oetlul is. Die man zet ook Pogba als verdedigende middenvelder neer. Sissoko is een beperkte speler, altijd geweest, het gebeurt heeeel erg zelden dat hij een wedstrijd open breekt.

Spurs moet gewoon in de winter 2 kwaliteitsaankopen doen en dan doen ze bovenin weer mee, misschien zelfs voor de titel als het gat niet groter wordt, maar de slechte transferzomer heeft hen genekt waardoor het nu aanklampen is.

28 november 2016 om 12:40

Bon jovi, ik heb sissoko ook al een matige speler gevonden. Niet alle spurs fans over een kam scheren.

28 november 2016 om 15:18

Ik ben nog steeds blij met hem als aankoop. Hij heeft al genoeg wedstrijden gespeeld om te mogen constateren dat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn. Helaas was hij niet consistent genoeg, en was hij zo stom om een elleboog uit te delen waardoor hij een lange schorsing kreeg. Sissoko zal nog belangrijk zijn dit seizoen denk ik.

Deschamps is echt geen oetlul. Hij laat Frankrijk nu al 4 jaar mooi voetbal spelen met goede resultaten.

Al vanaf dag éã©n Sissoko een vreemde transfer gevonden. Ik denk dat hij sowieso niet voor de basis is gehaald maar meer als "extra" kracht in de laatste 20/30 minuten, maar zelfs dit heeft hij tot op heden niet kunnen waarmaken. @bon Jovi Ik ben toch best benieuwd wie je naast Geert dan nog meer hebben "afgemaakt" ik ken bijna niet tot geen enkele spurs fan die tot nu toe positief over de transfer is geweest van Sissoko.

@psvchelseaboy slecht ingekocht ben ik het niet helemaal mee eens, alle transfers waren inderdaad breedte versterkingen. Maar het basiselftal stond al vast, als je kijkt naar vorig seizoen zag je dat we back-up spelers mistte. Dit seizoen hebben we het ongeluk van blessures van belangrijke spelers. Janssen is nooit gehaald om Kane uit de basis te spelen, Poch had ook aangegeven dat het idee was om hem rustig aan in te brengen, net als N'koudou. Helaas door de blessure van Kane en Son moest hij wel. Lamela was later ook geblesseerd waardoor Son weer naar de buitenkanten moest. Wanyama is een goede back-up speler inderdaad, maar toch zie ik liever een fitte Dier op die positie. Helaas door de blessure van Alderweireld moest Dier nu weer naar achter schuiven. En Sissoko ja.. dat was inderdaad een vreemde transfer, maar ach 35 miljoen pond is niks he in de PL zullen de meeste maar zeggen

28 november 2016 om 11:23

35 miljoen pond is niet niks en dat vinden ze in de PL ook niet niks. De basiself van Spurs is ook prima. Maar ze missen een absolute wereldtopper. Een speler die het verschil maakt. Lloris is op De Gea na de beste keeper van de PL. Aldeweireld en Kane horen ook bij de absolute wereldtop, vooral Aldeweireld. Maar met een speler a la Bale zag ik Spurs wel kampioen worden dit jaar. Maar ja die hebben ze een paar jaar geleden verkocht. Je zegt niet zomaar nee tegen 100 miljoen. Maar toch is het zonde dat spelers als Bale en Modric zijn verkocht.

28 november 2016 om 13:21

We missen een type Hazard/Sanchez/Mane/Sterling. Een complete vleugelspeler die zowel diepgang, dribbels als rendement heeft. NKoudou zou dat op termijn moeten zijn. Een afgemaakt product op die positie is immers verschrikkelijk duur.

28 november 2016 om 13:23

Ja, die zijn duur. Maar dat was Sissoko ook. Janssen was ook niet goedkoop.

Het is mooi dat Tottenham niet met geld smijt, maar uiteindelijk geven ze ook aardig wat uit en je geeft beter 20 miljoen meer uit aan de juiste, kwaliteitsvolle spelers dan Sissoko en Janssen.

28 november 2016 om 14:31

Voor 60 miljoen heb je Payet.

28 november 2016 om 13:14

Dat weet ik niet meer hoor, ik lig er niet wakker van maar hier en daar een beetje plagen is wel leuk

Dat ze nu niet positief zijn is logisch, maar eerst wel. Dat kwam allicht omdat sommigen enkel het EK in Frankrijk zien en dan heb je een verkeerd beeld van Sissoko. Al zag je toen ook wel zijn beperkingen, maar hij speelde wel goed.

28 november 2016 om 15:22

Haha, het woord "afgemaakt" zou ik ook niet gebruiken. Hier hadden we het over Sissoko:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=285098

Dat heb je met spelers die gehyped worden na een goed EK.

Te vroeg om te oordelen over hem bij de spurs, maar dit zijn precies de media stukken die we hem over hebben gelezen in de laatste jaren. Ik ben blij dat we hem niet hebben gekocht afgelopen zomer, want ik zijn grote vraagtekens bij zijn professionalisme en mentaliteit.

28 november 2016 om 17:07

Ik vind het nog steeds zonde dat we niet 25m aan Wijnaldum uitgaven. Sissoko begint steeds meer op een paniekaankoop te lijken. Ik snap dat er een backup voor Dembele nodig was, maar 30m uitgeven aan een speler met twijfelachtige mentaliteit op de deadline gaat het probleem echt niet wegwerken. Ik hoop als (naieve) supporter natuurlijk nog dat het goed komt, maar het zou mij niet verbazen mocht hij geldverspilling blijken achteraf (dus niet na 3 maanden, maar na 1/2 seizoenen).

Ik leg de link niet helemaal tussen spelen op Wembley en slecht voetballen. Wat heeft die opmerking van Sissoko te maken met het besluit van Poch?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren