Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax zag deal ‘ontploffen’ nadat zomerse poging om Arne Slot te halen mislukte

Laatste update:

Ajax hoopte afgelopen zomer Arne Slot aan te kunnen stellen als opvolger van de naar Manchester United vertrokken Erik ten Hag. Dat blijkt uit een reconstructie van de transferzomer van NRC, dat meldt dat de coach van Feyenoord bedankte voor de mogelijkheid. Dat, en de aanstelling van Alfred Schreuder als nieuwe trainer, zorgde voor een 'ontploffing' in Amsterdam.

Ajax zocht al in het voorjaar van 2022 naar een nieuwe technisch directeur na het gedwongen vertrek van Marc Overmars. Voor die positie was Alex Kroes, ondernemer en aandeelhouder bij Go Ahead Eagles, in beeld. Na serieuze en positieve gesprekken tussen Kroes en diverse mensen binnen Ajax, waaronder Danny Blind, leek een dienstverband in de Johan Cruijff ArenA dichtbij voor de oprichter van zaakwaarnemersbureau SEG. Toch hoorde Kroes vanaf april weinig meer, ook omdat Ajax toen te horen kreeg dat Erik ten Hag naar Manchester United zou vertrekken.

Op 13 mei is Kroes het zat en laat hij Leen Meijaard, voorzitter van de Raad van Commissarissen, weten dat hij op de site van Go Ahead Eagles wil melden dat hij zijn aandelen in de club uit Deventer gaat verkopen vanwege de gesprekken met Ajax. Meijaard vindt dat niet prettig en reageert door te zeggen dat hij liever niet heeft dat de naam van de Amsterdamse club genoemd wordt. Later die middag escaleert de zaak wanneer bekend wordt dat niet Slot, maar Schreuder de volgende trainer van de hoofdstedelingen wordt.

Slot werd gepolst door Ajax, maar zonder succes. Dat de Amsterdammers door waren geschakeld naar Schreuder, was Kroes niet bekend en daar baalde hij van. Het zou immers kunnen dat Kroes en Schreuder samen zouden moeten gaan werken. De 'ontploffing' was voor de beoogde technische man reden om de gesprekken met Ajax stop te zetten. Later bleek Kroes niet de enige te zijn die bedankte voor de job, want ook Michael Edwards van Liverpool en Christoph Freund van RB Salzburg laten na toenadering weten dat ze geen interesse hebben in een dienstverband bij Ajax.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een chaos bij Ajax. Ik gaf het vandaag toevallig al aan in een andere topic, maar waarom staat de positie van van der Sar niet ter discussie? Ja hij is een clubman en een legende, maar hij heeft jarenlang kunnen leunen op Overmars en ten Hag.

12 maart 2023 om 19:26

Omdat een incomplete Rvc, een interim TD, een interim-trainer en een selectie die niet goed in balans is midden in een seizoen waarin het schade beperken is … al ruim voldoende onrust is. Nu ook nog de AD eruit te gooien is alleen maar extra problemen creëren.

De club heeft nu even rust nodig. Wat mij betreft kunnen we na speelronde 34 over Van der Sar gaan praten. Dan is namelijk een deel van het bovengenoemde opgelost / duidelijk.

12 maart 2023 om 20:35

Adzevedo,

Ik heb even het hele stuk van de NRC gelezen en moet zeggen dat er geen nieuws in staat. Het is iets wat al vaker in de media is verschenen en besproken. Dat er vanaf het moment van vertrek van Overmars dingen verkeerd zijn gegaan, is allang duidelijk. Aangevuld met wat jij beschrijft. Op 15 maart wordt er een nieuwe voorzitter van de RvC benoemd en daarna kan Ajax de andere posities invullen.

De grote vraag is waarom NRC juist nu weer mee naar buiten komt. Een week voor de klassieker en nu Ajax de weg naar boven heeft gevonden. En ik zie net dat Steven Verseput weer betrokken is bij dit stuk van NRC. Net zoals de vorige keer met Overmars. Wellicht ver gezocht, maar ik zie dat deze Steven Verseput een Rotterdammer is en zijn activiteiten op andere kanalen, duiden op waar zijn hart ligt.

NRC staat bekend als een nieuwskrant, geen sportkrant zoals bijv, het AD en de Telegraaf. De vorige keer onder leiding van deze Steven Verseput en Marjan Olfers (je weet wel wie), waren wekenlang bezig met de zaak Overmars. Marjan Olfers is zelfs in de uitzending van Studio Sport geweest om haar verhaal kracht bij te zetten. Overigens zei ze in dezelfde uitzending dat zij binnenkort zou komen met nieuws over een andere club waar grensoverschrijdend gedrag aanwezig is. Dat heeft zij echter (nog) niet gedaan. Sterker nog; nadat Overmars vertrok, heb ik haar niet meer in de media gezien of gehoord.

Terugkomend op Nrc; we hebben na Overmars verschillende grote zaken gehad mbt grensoverschrijdend gedrag. En wat mij opvalt is dat NRC op de achtergrond blijft. Het lijkt voor hen geen kerntaak meer te zijn. En je zou denken dat Marjan Olfers ook iets van deze zaken zou vinden. Immers was dit haar 'kindje'. Maar nee hoor, je hoort en ziet haar niet meer.

Kortom, ik vind dit een typisch gevalletje van 'hoe verstoren we het proces bij Ajax' van de NRC. Niets meer.

12 maart 2023 om 21:09

Ik ga sowieso niet mee dat dit een bewuste actie is om onrust te creëren in aanloop naar de klassieker. De discussie over een nieuwe TD is deze maand actueel omdat onze RvC een nieuwe voorzitter krijgt en Van der Sar zelf die termijn van 2 maanden erop heeft geplakt. Dan kun je erop wachten dat zoiets begin maart ter sprake komt in de media.

In hoofdlijnen zaten er niet heel veel nieuwe zaken in. Maar details, die maken dingen die al duidelijk waren pas
echt pijnlijk. Hetzelfde met het afscheid van Daley Blind, als je dat leest dan pas begrijp je hoe slecht de situatie is aangepakt.

Dit zal ook niet echt helpen in de zoektocht naar een TD om te lezen hoe de communicatie liep, het zaakwaarnemer verhaal en hoe scoutingsprofielen opzij werden geschoven.


12 maart 2023 om 20:08

Door wie zijn Overmars en Ten Hag aangesteld dan?

12 maart 2023 om 20:20

Wisselend, een trainer wordt door de directie aangesteld terwijl een bestuurder door de Rvc aangesteld moet worden. Daarbij heeft een TD, als het gaat om de trainers aanstelling een grote rol. Het betreft immers voetbal inhoudelijke zaken.

Wat n gestuntel allemaal bij Ajax. Ik snap wel dat geschikte mensen daar dan voor bedanken.

Naast de sportieve malaise is het op bestuurlijk vlak echt wel 1 grote bende daar in Amsterdam.
Was wel al even duidelijk, maar er komt beetje bij beetje steeds meer boven tafel.

12 maart 2023 om 19:21

Nou,, sportief gezien…ze kunnen gewoon nog kampioen worden. Zo groot is de malaise nou ook weer niet.

12 maart 2023 om 19:28

Als jouw begroting zoveel groter is dan de concurrentie, ben je dan niet verplicht kampioen te worden?

12 maart 2023 om 19:33

Jawel, maar als ze dat worden is er ook geen sportieve malaise op dat vlak. Als ze het niet worden…ja dan wel.

12 maart 2023 om 19:36

Yoda ik denk dat doorkomen cl al wel een sportieve malaise was natuurlijk die ook financiële gevolgen heeft.
Het seizoen kan je redden door kampioen te worden

12 maart 2023 om 19:46

Dan zou psg elk jaar de cl winnen. Gelukkig werkt voetbal niet zo en al heb je het meeste geld, ik denk dat als City 6/7 basisspelers & hun meesterbrekn zouden verliezen zij ook zouden struggelen.

12 maart 2023 om 19:50

CL is een ander verhaal. PSG hoort over pak en beet 30 wedstrijden toch ook altijd kampioen te worden in Frankrijk? Net al Bayern in Duitsland

12 maart 2023 om 19:54

Bliek, ik snap wel dat je een beleid voert om een poging te doen om bij de beste….8-12 clubs te horen van Europa. Maar ik weet niet of dat realistisch is als Ajax zijnde. Onder ten Hag kwamen ze toch heel dichtbij als je het mij vraagt. Maar dan moet alles kloppen. Dus vind ik het nog niet structureel. Als je dan een jaar als dit doormaakt, dan verlies je wel wat terrein ja. Maar het niet kwalificeren voor volgende rond CL zou ik nog kunnen scharen onder een uitschieter, maar alleen als je wel gewoon kampioen wordt en de komende jaren weer meer structureel gaat overwinteren. Dus als Feijenoord het niet red en Ajax wordt kampioen, dan zullen ze ook in Amsterdam terugkijken op een niet zo’n best seizoen, maar kunnen ze toch lachen vanwege de vast CL inkomsten volgend jaar. Nietwaar?

12 maart 2023 om 20:10

Zoals ze de afgelopen 4 jaar hebben gedaan bedoel je? Centen scoren niet. Ajax heeft nog steeds een prima selectie maar als het met de coach niet werkt krijg je een jaar als dit.

12 maart 2023 om 20:13

Yoda ,

Dat is dit seizoen nog wel maar geld voor volgend seizoen niet meer als er 2 plekken beschikbaar zijn..
Denk maar dat is aanname dat doelstelling Ajax altijd is overwinteren cl.
Uiteindelijk zou dat met juiste beleid ook moeten kunnen financieel genoeg ruimte om te investeren alleen moet je dat juist doen..
wat ik zeg als Ajax kampioen wordt dan zal men idd zeggen dat het geen top seizoen was maar dat kampioenschap nu wel
Belangrijkste is…

12 maart 2023 om 20:42

Bliek, doelstelling lijkt me inderdaad overwinteren. Dat is niet gelukt en zeker een tegenvaller.
Maar er werd hierboven al gesproken over malaise, maar dat zie ik gewoon nog niet zo. Er is een doelstelling niet gehaald, maar als Ajax kampioen wordt is er echt geen sprake van malaise.

12 maart 2023 om 21:24

Nee dan denk ik zeker niet
Dat je het een malaise kan noemen.
Ben je ondanks een bagger seizoen kampioen geworden en zal daardoor de vreugde de
Overhand hebben

12 maart 2023 om 21:59

Neemt niet weg dat ajax behoorlijk onder de maat speelt voor zo’n selectie en bankrekening.

12 maart 2023 om 23:06

@Bliek,
Doelstelling is overwin teren Europa. En zoals Schreuder al riep, dat hebben ze gewoon behaald. In NL is de doelstelling kampioen en plaatsing CL. Bij het niet worden van kampioen, maar gewoon een 2e plek hebben ze slechts een doelstelling niet gehaald en. De ander half, afhankelijk van het doorkomen van de voorrondes volgend seizoen. Er is geen sportieve malaise in Amsterdam. Er is vooral verbazing dat na zo een slechte serie en een dusdanig slecht seizoen Ajax volgende week met Feyenoord strijd voor de koppositie. Dat kan en mag niet. Sterker nog, als Ajax alsnog kampioen wordt, doek de eredivisie maar op. Als ze het zelfs onder deze omstandigheden flikken dan is er sportieve mailaise in de eredivisie. Er komt namelijk niet snel nog zo'n seizoen in Amsterdam, waar zo goed als de volledige basis vertrokken is.

12 maart 2023 om 19:39

Toch wel mooi dat als alles perfect loopt bij Feyenoord en het bij Ajax een "malaise" is, het nagenoeg gelijk loopt.

12 maart 2023 om 19:43

Dat hoor ik vaker, maar het zijn vooral Ajaxfans die steeds roepen dat Feyenoord een perfect seizoen speelt. Feyenoordfans hebben ook meerdere hele slechte wedstrijden gezien dit seizoen.

12 maart 2023 om 19:43

Wat is de begroting van Ajax? En vergelijk dat met die van Feyenoord. Alsof een G-league team NBA kampioen word. Feyenoord doet het zonder geld.

12 maart 2023 om 19:48

Het Feyenoord van vorig jaar was kwalitatief veel beter dan dit jaar. Daarnaast kan Ajax een veelvoud van het geld uitgeven. Dan kan iedereen wel jammer dat Ajax ook veel verkoopt, maar met 100 miljoen koop je zelfs als je morgen een club opricht een team dat hier kampioen kan worden.

12 maart 2023 om 19:51

Die begroting komt toch voort uit beleid? Is niet dankzij een of andere miljardair. Feyenoord en Ajax zijn beide topclubs en hebben ongeveer evenveel supporters. In principe zou het stuivertje wisselen moeten zijn tussen Ajax, Psv en Feyenoord.

12 maart 2023 om 19:54

En er is 220 miljoen binnengekomen. Ajax heeft meer dan 50 procent kwaliteit ingeleverd als je naar de transferbalans krijgt en ook nog de slechtste Ajaxcoach van de laatste decennia voor de groep gehad meer dan de helft van de competitie dus dat we überhaupt nog meedoen is al een wonder.

12 maart 2023 om 19:56

Migi. Nouja uiteindelijk verkopen we voor meer dan dat we kopen. Dus qua waarde ga je gewoon flink achteruit. Blijft toch de enige methode om het een beetje objectief te meten

12 maart 2023 om 19:58

Zo wetenschappelijk is het alleen niet. Jullie krijgen 100 miljoen voor Antony die dat natuurlijk totaal niet waard is. Onderaan de streep hebben jullie nog steeds met reuzachtige voorsprong de duurste selectie. Al is dat ook door gelukkig geen exacte wetenschap. In principe wordt Feyenoord altijd alleen kampioen als Ajax en PSV falen. Zelfde gold voor Leicester in Engeland of Lille in Frankrijk.

12 maart 2023 om 20:05

Eens, maar kijk ik vind bassey en bergwijn die bedragen het ook niet waard. Dus Ajax krijgt teveel voor antony en betaalt vervolgens teveel voor Bassey en Bergwijn. Daarnaast vind ik echt dat je Feyenoord met die achterban echt tekort doet door ze met leicester te vergelijken. Dat is echt een incident, Feyenoord moet echt vaker kampioen worden.

12 maart 2023 om 21:58

Vergeet vooral de Ad/td niet...

Natuurlijk is het toevallig dat dit nieuws nu naar buiten komt. Dat volgende week de klassieker op het programma staat heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Krijgen we deze week ook nog het bericht te horen dat Kokcu op het lijstje staat bij Ajax? Misschien Geertuida ook maar meteen als Timber vertrekt.

12 maart 2023 om 19:23

Het schijnt dat Timber graag naar Feijenoord wilde om samen te spelen met zijn broer en kampioen te worden. Bron weet ik even niet meer.

12 maart 2023 om 19:31

Ga vooral klagen bij de NRC, die een heel artikel schrijven over wat er allemaal misging bij Ajax deze zomer. Maar nee hoor, de hele essentie is zogenaamd onrust bij Feyenoord creëren omdat Arne Slot slechts een klein deel van het artikel uitmaakt.

Ajax heeft behoefte aan rust, het laatste waar we momenteel behoefte aan hebben is alle puinzooi van de afgelopen maanden op de sportpagina’s van de krant. Zeker omdat Ajax nog altijd een TD zoekt. Lekker voor toekomstige kandidaten om dit te lezen …

12 maart 2023 om 23:10

@Adzevedo
Denk dat ze al een TD hebben en wachten op aanstelling voorzitter RvC om dit officieel te maken. Het irriteert de media gewoon dat er momenteel niets uitlekt en de relatieve rust is wedergekeerd.

13 maart 2023 om 11:05

Echt he, het is zo doorzichtig allemaal.

Allemaal beweringen. Niks is onderbouwd, v Slot dan. Lekker er bij verzinnen om het smeuïger te maken. Iedereen wist dat hij niet naar Ajax mocht. Dat staat in zijn contract.

Ik vind Slot ook geen Ajax trainer. Hij profileert zich leuk, maar is toch ook wel een beperkte trainer.

Indien Lazio de laatste speeldag gewoon presteert wordt je Europees laatste in een poule van niks. Tegen NEC en Heerenveen had je zo de beker uit kunnen vliegen. Waar je zonder wat scheidsrechterlijke dwalingen gewoon onder AZ staat in de competitie.

Wat doet hij wat zo speciaal is? Hij pakt evenveel punten als Ajax en PSV in een voor hun doen dramatisch seizoen. Indien die twee presteren zoals de afgelopen 10 jaar de norm is sta je op 10+ punten derde.

Ik zie hem weinig doen met Feyenoord wat mij doet denken dat hij net als Erik Ten Hag wat extra's kan doen met Ajax zodat je de Europese top kan bedreigen zo nu en dan. Slot is een subtop trainer.

12 maart 2023 om 19:25

Ja, er is 100 miljoen uitgegeven. Maar er is voor ruim 200 miljoen verkocht.. Beetje populair om dan over die 100 miljoen bezig te blijven terwijl er het dubbele aan kwaliteit vertrokken is..

12 maart 2023 om 19:32

Ajax
100 miljoen
Geen Europees voetbal
Gewoon 2 slechte trainers

Geen 100 mij
18 spelers vertrokken waar van 9 basis.
Wel in Europa
En een top trainer
Ook al verliest hij v Ajax.

12 maart 2023 om 19:24

Hahahaha, je krijgt het gewoon niet je strot uit om ook maar iets positiefs, over Feyenoord of iets daaraan gerelateerd te zeggen he. Hij heeft vorig jaar de finale gehaald van de Conference League, is 15 spelers kwijt geraakt van de zomer waaronder iets van 10 spelers die regelmatig basis stonden en is nu nog op 3 fronten actief. Maar het is een subtop-trainer, ok.

12 maart 2023 om 19:26

"Hij heeft vorig jaar de finale gehaald van de Conference League"

In andere woorden: zonder de nieuwe bodendivisie voor clubs uit Moldavië en Montenegro lagen we in december al uit Europa.

12 maart 2023 om 19:30

Bagatelliseer alles maar. Als je niks positiefs over Feyenoord kan vertellen, hou het dan vooral lekker bij je eigen club... Zielig figuur!

12 maart 2023 om 19:31

Waarom denigrerend doen? Wat kan Slot er aan doen dat Feyenoord in de conference league startte? Hij haalt er heel knap de finale.

12 maart 2023 om 19:45

Hij heeft ook Marseille uitgeschakeld die dit jaar gewoon CL speelden en bood goed partij tegen AS Roma.

12 maart 2023 om 19:47

Union Berlin verslagen, Olympique Marseille verslagen. Dat ligt toch echt in Duitsland en Frankrijk.

12 maart 2023 om 19:57

Ja een competitie die zo serieus werd genomen in Europa dat Spurs zelfs niet kwam opdagen voor de laatste groepswedstrijd..

12 maart 2023 om 20:00

Ik vind die EL van vorig jaar ook weinig indrukwekkend. Van affiches als Union Berlin is niemand onder de indruk lijkt me.

12 maart 2023 om 20:22

Laten we gewoon stoppen met Martijn aandacht geven. Die jongen is structureel aan het provoceren (bewust of onbewust) en kan in ieder geval niet uit zichzelf objectief over andere clubs dan Ajax praten. Vreselijk treurig, maar alles wat aandacht krijgt groeit. Gewoon mee stoppen dus.

12 maart 2023 om 19:24

Als je niet ziet wat Slot voor knaps in Rotterdam neerzet zou ik bij mezelf te rade gaan. ‘Beperkt’ is dan wellicht meer op jezelf van toepassing. Met een minimum vh budget van Ajax en PSV en een bijna geheel nieuwe selectie herkenbaar en positief voetbal op de mat leggen. 2x Europees presteren en waarde creeeren op het veld.

12 maart 2023 om 19:25

Hahaha Slot een beperkte trainer noemen, wat een grap! Stiekem baal je als een stekker. Wat Slot voor speciaals heeft gedaan? Volgens mij kijk jij geen Feyenoord of wel? Want als je het Feyenoord onder Advocaat, vergelijkt met het Feyenoord van Slot. Dan had je niet zo'n domme comment gepost. Spelers als Sinisterra, Malacia, Geertruida en Kokcu, hebben onder Slot, reuzenstappen gemaakt in hun ontwikkeling. Vergeet ook niet wat hij in deze korte tijd ook nog eens op sportief vlak heeft gepresteerd. Vorig seizoen een Europese finale gespeeld. Ja, niet het hoogste toneel maar Who cares? Dit seizoen speelt Feyenoord nog om drie prijzen. En Feyenoord staat al een hele lange tijd bovenaan. En dat met 15 (!!!) nieuwe spelers. Nee man, niet speciaal! Je hebt me in ieder geval gigantisch hard laten lachen!

12 maart 2023 om 19:26

Whaahahaha. Kansloze Martijntje weer. Als, als als.
Alleen op het aantal punten zal ik even kort reageren. Ga even nakijken of het aantal punten wat tot nu toe gepakt is, zo slecht is ten opzichte van andere jaren. Dat valt allemaal wel mee.
En Slot werkt met een groep die voor zijn komst 0 waarde had. En nu?

12 maart 2023 om 19:26

Feyenoord heeft een heel nieuw elftal en moest een elftal samenstellen voor ongeveer evenveel geld als
Ajax voor Bergwijn heeft betaald. Ze doen daarnaast overal nog aan mee, dat is ook gewoon knap. Dat jij het geluk noemt, tsja, wat moet je met zo’n uitspraak?
Na zoveel late doelpunten in de laatste minuten dan kan ik niet meer spreken van geluk.

Je opmerking over dwalingen van arbiters verraad dat je gewoon aan het provoceren bent. Noem dan ook de nadelen tegen NEC en Utrecht uit waar je 2 goals wordt ontnomen evenals de niet gegeven penalty tegen Twente.

Je opmerking over subtoptrainer bevestigd dat je gewoon zielig bezig bent.

12 maart 2023 om 19:27

Slot staat bovenaan met een selectie met 15 nieuwe spelers. Als hij dat met Feyenoord kan wat zou hij dan kunnen bij een PSG of Chelsea? Daar veranderd ook het halve elftal ieder seizoen

12 maart 2023 om 19:43

Vermoedelijk wordt ie met PSG kampioen van Ligue 1..

12 maart 2023 om 19:28

Neem nog wat azijn idd. Slot haalt absoluut het maximale uit dit elftal, en daarmee is hij gewoon een hele goede trainer. Wie zegt dat hij niet nog een stap hogerop kan? Enorm voorbarig deze conclusies van je.

12 maart 2023 om 19:30

Misschien was je met Slot als hoofdtrainer wel doorgegaan tegen Union Berlin.

12 maart 2023 om 19:30

Jij hebt er echt kijk op. Jij stond zeker ook te zingen in Heerenveen vanmiddag

12 maart 2023 om 19:42

5/10 ligt er te dik bovenop. Je moet soms afwisselen. Toen Erik zo oud was als Slot trainde hij trouwens in de KKD. Het kan raar lopen in een carriére.

12 maart 2023 om 19:43

Geen Ajax trainer? Hij laat Feyenoord, waar vaak werken op 1 stond goed voetballen, hoog druk zetten, elke wedstrijd het meeste balbezit te hebben, maar hey, hij is geen Ajax trainer.

Het is schandalig dat dat overschatte clubje van je met een 10x grotere begroting niet elk jaar fluitend kampioen word. Van "het Bayern van Nederland", naar zeuren over warme balletjes en boehoe Feyenoord scoort te vaak in de extra tijd.

13 maart 2023 om 09:32

Overschat clubje? Ondanks die amateur Schreuder 7x niet gewonnen had, kunnen we nog steeds de titel winnen. En we worden ook bijna ieder jaar kampioen, maar dat kan niet altijd Bayern, Psg en City kunnen dat ook niet. Jammer dat zo uit de tent laat lokken, want niet iedere Ajacied denkt als Martijn.

12 maart 2023 om 19:46

Hahaha Martijnnnnnnn jij bent zo jaloers …. Je zet jezelf hier zwaar voor schut … en wat je zegt over ten hag .. die had materiaal waarmee je dat kon presteren .. geloof me .. ten hag zou met dit Ajax never zo ver komen

12 maart 2023 om 19:58

Ik hoop dat iedereen met beslissingsbevoegdheid denkt dat Slot een middelmatige trainer is. Dan blijft ie nog lang bij ons. Win-win!

12 maart 2023 om 20:01

Martijn R wat een hoop onzin zeg. Je noemt alles op van andere clubs maar 'vergeet', als we het over dit seizoen hebben, wel even te vermelden dat van alle clubs Feyenoord met een hele nieuwe selectie moest beginnen dit seizoen. Daarnaast noem jij dat Feyenoord bovenaan staat door scheidsrechterlijke dwalingen en dat Slot daarom ook geen toptrainer genoemd mag worden. Noem dat ook even de wedstrijden waarin Feyenoord onterecht punten heeft verspeeld door scheidsrechterlijke dwalingen, zoals uit bij Nec. Daarnaast is de presentatie en de rust die hij uitdraagt juist een enorme zege voor de club. Ook wisselt hij nagenoeg altijd aanvallend om kosten wat het kost de overwinning uit het vuur te slapen. Slot is echt een van de beste trainers van de laatste jaren. Zowel voor Feyenoord als in de Eredivisie.

12 maart 2023 om 21:04

Stand up comedian worden kun jij altijd nog, wat er ook gebeurt noooooitttt toegeven hé haha🤣🤣🤣

12 maart 2023 om 21:20

Maarre, Martijn? Van wat je hier noemt, wat zag je daarvan dan wel bij ten Hag toen die bij Utrecht zat dan?

13 maart 2023 om 11:07

Ik vind Slot een enorm nare man hoe hij zich presenteert, maar het is ook een van de weinige echt goede Nederlandse trainers op dit moment. Ja Feyenoord heeft veel geluk dit seizoen, maar ze dwingen het met toch redelijk beperkte kwaliteiten ook zelf af. Dat is toch knap en zeker ook de verdienste van de trainer.

Dit laat dus zien hoe slecht Ajax word geleid na het vertrek van Overmars en Ten Hag. een trainer polsen die net een jaar bij een andere club zit(dat kan nog als het een kleine club is onderaan de eredivisie).je nieuwe TD overal buiten laten ,en alle mistappen/schandalen met de mantel der liefde bedekken. Geen sterke directeur hebben die ruggensteun kan bieden aan de nieuwe TD waardoor een nieuwe TD zoeken ook moeilijk si en je gemakkelijk en afwijzing kan krijgen. Word tijd voor een sterk persoon bij Ajax.

Lekkere stemmingmakerij dit (zelfs als het klopt) zo een week voor de klassieker!
Dat hebben we wel vaker gezien.

Beter blijft hij ook na dit seizoen gewoon bij Feyenoord (of anders een keer naar het buitenland)

12 maart 2023 om 19:32

Het artikel gaat over Ajax, jullie hoofdtrainer komt daarin voor maar dat is niet de essentie van het artikel.

Wat een perfect tijdstip om dit in de wereld te brengen… des te mooier als Ajax zondag wint van Feyenoord… gewoon een cadeau voor alle misgunners.

12 maart 2023 om 19:36

Huh misgunners?

Toevallig dat dit voor de klassieker naar buiten komt.

Wat er allemaal van waar is geen idee. Ik ben blij dat slot nog steeds trainer is van Feyenoord. Ik hoop dat hij nog minimaal 1 jaar blijft.

Ik vind dit wel weer een bericht met heel veel suggesties, niet te verifiëren zaken en inhoudsloze krachttermen.

Dat Ajax Slot heeft gepolst lijkt me echt heel erg onwaarschijnlijk. Niet omdat Slot geen goede trainer is, in tegendeel zelfs, maar na alles wat Berghuis is overkomen zou je het als Ajax al niet meer moeten willen. En die Kroes hoorde vanaf eind april niets meer van Ajax maar gaat 2 weken later zijn aandelen in GAE verkopen? Waarom, om Ajax onder druk te zetten? Denk niet dat ze daar in Amsterdam heel erg van onder de indruk zouden zijn hoor. En die namen Michael Edwards en Christoph Freund hoor ik vandaag voor het eerst.

En over welke ontploffing hebben we het joh? Een kandidaat directeur die niet eens is met de aanstelling van de trainer. Het is niet zo dat hij als kandidaat directeur al iets te zeggen had natuurlijk.

Dit siert Arne Slot ook wel als persoon. Ik heb meerdere berichten gelezen over dat wanneer Ajax zou aankloppen bij Slot hij voor ziij eigen carrière zou gaan kiezen en dan wel bij Ajax zou gaan tekenen, ondanks dat hij trainer is bij feyenoord. Maar eerlijk ik heb nooit die indruk gehad bij Slot. Ik geloof dat hij wist destijds voor welk project hij tekende en dat hij dit project Feyenoord ook wil afmaken. Ik hoop dat hij dit seizoen met een kampioenschap kan afsluiten en nog een jaar blijft. Dan geloof ik dat hij volgend jaar ook de trainer is met de grootste kans op een nieuw kampioenschap. En dan zie ik hem graag vertrekken naar een grotere club.

12 maart 2023 om 19:46

Ja klopt, dat soort berichten kwam vooral van gasten als Martijn hierboven. Maar nu hij heeft bedankt is het opeens een beperkte trainer.

Lijkt mij wel een Ajax trainer, zeker als ik zie met welke middelen hij bij Feijenoord heeft

NRC slappe journalistiek. Anti-Ajax krant.

Zou het NRC ook weten dat Danny Blind op dat moment helemaal niet bij Ajax werkte. Met andere woorden, gooi dit verhaal maar innde prullenbak.

Ik werd niet heel vrolijk van het artikel. Het geeft aan dat het gewoon complete chaos was ( of zelfs is). Het is gebrek aan communicatie, geen idee waar je mee bezig bent, gebrek aan overzicht, geen duidelijkheid … precies alle ingrediënten die je nodig hebt voor ineffectief bestuur en onrust binnen je club. Zo leg je zelf de basis neer voor een mislukt seizoen.

Het is alleen nu zo dat er weinig meer opgelost kan worden vanuit het bestuur. Er moet in de komende 4 maanden juist een basis worden gelegd om volgend seizoen wel succesvol te maken. De Rvc moet weer gaan functioneren, een nieuwe TD, de samenwerking intern op orde brengen en kijken naar de selectie volgend seizoen. En dan mag eind van het seizoen een besluit over Heitinga (die het seizoen afmaakt) en Sar (over zijn rol in het geheel) volgen.

Je weet niet meer wat je moet geloven tegenwoordig..
Maar als het echt zo is gegaan, is dit nieuw bewijs dat het echt een bende is bij Ajax. En dat komt toch vooral doordat we een beursgenoteerd bedrijf zijn.

Op en top amateurisme bij Ajax.

Slot komt volgende zomer wel. Maken jullie je maar geen zorgen.

13 maart 2023 om 12:56

Die gaat lekker naar het buitenland en gaat echt niet naar Ajax. Droom verder, trusten!

Ik vind de prestaties van slot ook wat overtrokken fey heeft dit jaar ook gewoon voor 33. Miljoen aan spelers gehaald, tel daarbij op dat ajax en psv kwa verliespunten een van de zwakste jaren doormaakt. Feyenoord staat dus gewoon waar het hoord te staan in de top 3 met kans op de titel, zeker als je het vergelijkt met de rest van de clubs, buiten ajax en psv

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren