Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax heeft een aanbieding gedaan en daar ga ik nu goed over nadenken'

Laatste update:

Ricardo van Rhijn heeft een aanbieding van Ajax ontvangen. De verdediger beschikt over een aflopend contract, maar Ajax wil Van Rhijn voor twee extra jaren vastleggen. Zowel de mandekker zelf als zaakwaarnemer Soren Lerby zegt dat er vertrouwen spreekt uit de aanbieding van de club.

/

In de zomer verlengde Van Rhijn zijn contract nog met een jaar. “Ajax heeft een aanbieding gedaan en daar ga ik nu goed over nadenken. Ik durf nog niet te zeggen wanneer ik meer nieuws heb. Ik wil mezelf geen duidelijke deadline opleggen", zegt de aanvoerder van Jong Ajax tegen AjaxLife. "Ricardo doet rustig aan, heeft geen haast. Hij richt zich deze belangrijke weken op zijn eigen spel," voegt Lerby toe.

De twintigjarige Van Rhijn deed tot dusver in drie competitiewedstrijden van Ajax mee en zal zijn beslissing maken op sportieve gronden, niet op financiële. Afgelopen zomer had FC Utrecht nog interesse in de verdediger, maar Lerby heeft niets meer gehoord van die club. “Maar voor een jongen als Ricardo is altijd interesse. Hij doorliep de Ajax-school en is een groot talent", weet de belangenbehartiger.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat je niet gek maken door de zaakwaarnemer en teken bij! Volgend jaar als Greg weg is dé opvolger voor de rechtsback positie. En hij zal later de centrale positie overnemen.

24 januari 2012 om 21:58

Dat dacht ik dus ook. Fysiek een stuk sterker dan Ligeon die nu gezien word als meest logische opvolger voor van der Wiel. Ik zie liever van Rhijn dan Ligeon, die komt echt te kort. Ik zie het ook niet in hem zitten zolang hij niet nog een stuk groeit en/of een veel aansterkt in het krachthonk. Voetballend is hij aardig, maar meer niet.

24 januari 2012 om 22:01

Ligeon komt er wel. Als ajax weer zijn eigen spelletje kan spelen heb je goed voetballende opkomende backs nodig en in mijn ogen kan een Ligeon, die wat meer massa krijgt, prima in dat plaatje passen

24 januari 2012 om 22:06

Inderdaad, maar dan moet hij wel meer spierkracht krijgen. En ik snap niet dat ze zo'n jonge niet al in de jeugd af en toe het krachthonk in stuurde. Ik weet dat het met het groeien niet bevorderlijk is om intens aan je spierkracht te werken, maar vanaf 16 jaar mag je al de sportschool in. Dat Ajax daar niet meer mee doet valt me wel tegen, omdat ze zichzelf wel zien als ''de beste opleidende club van Nederland''. Dan kan je toch geen pikkie laten debuteren die oogt alsof je hem bijna om kan blazen?

24 januari 2012 om 23:10

Je hebt gelijk dat hij fysiek nog moet groeien, maar je weet dat het bij voetballers niet gaat om de spiermassa waar men breed van wordt, zodat je wel meer spelers hebt die ogen alsof je ze bijna omver kan blazen? In de meeste jeugdopleidingen in Nederland (zo niet alle) wordt vanaf de B intensief aan krachttraining gedaan. Dat wil niet zeggen dat ze de hele dag aan het bankdrukken zijn, maar vooral de romp, rug, benen en armen. Fysiek zijn zulke jongens tegenover leeftijdsgenoten gewoon redelijk goed, tegen spelers die al wat langer meelopen, is dat even lastig. Het is een hele omschakeling, van spelen tegen spelers rond de 25 bijvoorbeeld of tegen je eigen leeftijdsgenootjes van 19.

24 januari 2012 om 23:15

Klopt dat die omschakeling groot kan zijn, maar bij van Rhijn zie ik bijvoorbeeld ook nog een fysiek ''gat'' tussen hem en de andere spelers alleen bij hem zie ik dat wel goedkomen. Bij Ligeon heb ik dat gevoel een stuk minder, hij heeft het ook niet van zichzelf dus moet er harder aan werken dan bijvoorbeeld een Lukaku.

24 januari 2012 om 23:18

@martin Jol

Ik denk dat de medische staf van Ajax, zeker gezien faciliteiten die ze tot hun beschikking hebben op de toekomst als het adidas performance center, dit een stuk beter in kunnen schatten dan, met alle respect, jij.

24 januari 2012 om 23:27

@ Regisv

Ja, daarom kan iedereen zien hoe klaar Ligeon fysiek is voor de eredivisie..

24 januari 2012 om 23:58

Misschien is dit wel gewoon alles wat er op dit moment uit te halen valt. Ik zie het nut er niet van om vanuit een ivoren toren, niet geremd door enige kennis van zaken mensen te bekritiseren die a) dagelijks met zo'n jongen werken, b) wél kennis van zaken hebben en c) over de jaren tientallen jongens op een soortgelijk traject begeleiden.

Je zal mij niet horen beweren dat er niets fout gaat of dat er niets beter kan, maar ik zie je nergens met gefundeerde argumenten komen.

24 januari 2012 om 21:58

Zou hem eerder de vervanger van Verthongen noemen. Zie hem liever centraal dan op de backpositie staan. kan met zijn pasing vanuit het centrum leuke dingen doen

24 januari 2012 om 22:02

Hij is rechtsbenig en de Boer ziet liever een linksbenige speler op links centraal. Daarnaast heeft Ajax een leider nodig iemand die de verdediging op sleeptouw neemt en met Alderweireld - van Rhijn gaat dat niet lukken.

Van Rhijn is snel en wendbaar + fysiek sterk. Geen hele goede 'voetballer' maar heeft wel een leuke actie in huis. Hij kan daarnaast ook wachten tot hij centraal moet spelen ipv Alderweireld, maar de vraag is natuurlijk wat de Boer voor perspectief voor hem heeft.

24 januari 2012 om 22:09

Je praat over een leider in de verdediging. Helaas zie ik nu ook geen echte leider in de laatste linie. De vertonghen die even de grote leider van ajax leek te worden/zijn laat het in mijn ogen ook aardig afweten. Als je een echt leidertype in de laatste linie wilt hebben moet je die van buitenaf halen. Ajax heeft nu zeker niet zo een type in zijn selectie en/of opleiding

24 januari 2012 om 22:43

Nee eigenlijk moet Ajax Chivu halen en Vertonghen naar de verdedigende mid-positie sturen. Maar dat zal waarschijnlijk wel niet gebeuren.

24 januari 2012 om 23:06

Ben gister bij de wedstrijd Jong Ajax - Jong Utrecht geweest, maar Van Rijn is wel degelijk een leider in het veld.
qwa spel leek het op vertonghen in vorm, veel coaching en mee opkomen indien mogelijk.

24 januari 2012 om 23:09

Transfer vrij heeft samen met Lerby in Groningen gesproken over een 4 jarig contract bij fc Groningen, is zich nu aan het beraden wat te doen ! Kent Pieter Huistra nog van Ajax en ziet Burnet bij Groningen opbloeien. Afwachten dus.......

Lijkt me een goede verdediger en (ook al is het een centrale verdediger) betere vervanger van van der Wiel dan Ligeon, die fysiek niks in te brengen heeft. Ajax moet de speler proberen te behouden.

Slimme zet van ajax al heeft van Rhijn nog maar weinig gespeeld. Ze houden er gewoon al rekening mee dat jongens als van der Wiel en Vertonghen aan het eind van het seizoen weg gaan als dit niet nog aankomende week al gebeurd. De spoeling in verdedigers zal dus dunner worden. Kan een mooien verdediger worden voor ajax

Een goede CV die nu al regelmatig izjn momentjes mee pakt. Volgend jaar zal hij waarschijnlijk gewoon met regelmaat in de basis staan.

Hij krijgt langzamerhand wel een leeftijd dat hij wedstrijden moet gaan spelen. Ik kan me dan ook voorstellen als hij een keuze zou maken voor een club op een iets lager niveau.

24 januari 2012 om 21:59

Waarom? Hij kan als vervanger van van der Wiel of Vertonghen volgend jaar zomaar een vaste basisplaats bij Ajax hebben.

24 januari 2012 om 22:19

Als je 28 bent en je zit wekelijks op de bank, ja da moet je gaan spelen/ Van Rhijn is aanvoerder bij jong Ajax. Jong........ Dus zijn tijd komt nog wel. Volgend jaar langzaam naar de basis toewerken

Raar dat zo'n jongen nog lang moet nadenken. Met Alderweireld en ooijer voor zich moet je sowieso de concurrentie aan durven te gaan. Vind het raar dat ook lerby zegt: Van utrecht heb ik niks meer gehoort.

24 januari 2012 om 22:00

Beter dan al die zaakwaarnemers die zeggen dat Real Madrid, Barcelona en Manchester City hem al onder de sneltoets hebben zitten en dagelijks bellen om te horen hoe het gaat..

24 januari 2012 om 23:06

ik snap dat hij zichzelf geen deadline oplegt stel je voor dat een manu real barca of city je belt... een mooiere kans krijg je niet. een betere opleiding bij barca en/of manu krijg je niet. deze jongen komt er wel.
.
kijk niet vaak ajax maar wat ik afgelopen zondag heb gezien dit word een geweldig cv. hij leverde ondanks zijn leeftijd een hele goede prestatie. word de toekomstige cv misschien rb van het ned elftal. samen met van dijk en douglas

24 januari 2012 om 23:12

En Gouweleeuw/viergever/bruma kunnen ook nog altijd de toekomstige cv van het Nederlands elftal worden.

24 januari 2012 om 23:17

uiteraard maar ik vind dat van dijk en douglas verder zijn als gouweleeuw bruma. viergever komt er ook wel. word in de toekomst een goede strijd. iets wat we nu missen.

25 januari 2012 om 00:05

Opleiding van City of een Barca is vele malen zwakker dan Ajax.. Complete onzin wat jij hier verkondigt. Er is nog nooit 1 jeugdspeler daar heen gekomen en beter weggegaan. Ja messi.. maar die had zelfs bij Top Oss nog opgevallen.

25 januari 2012 om 00:21

Dat je zegt dat Douglas al verder is dan Bruma, dat kan ik nog enigszins begrijpen, maar Gouweleeuw? Dat die jongen talent heeft is duidelijk, maar wees reëel man. Bruma traint al jaren met spelers als Drogba, Torres, Anelka en andere wereldtoppers en is in zijn ontwikkeling al veel verder. Daarnaast speelt hij regelmatig bij HSV en doet Gouweleeuw het voorlopig nog maar bij Heerenveen in de Eredivisie.

Had liever drie jaar gezien, maar goed, beter dan dat hij gratis vertrekt. Hopen dat hij definitief tekent.

24 januari 2012 om 22:02

Mee eens. Maar ik zie hem liever nu gratis de deur uitlopen dan over twee jaar (als hij misschien al een basisplaats heeft en echt een transferwaarde vertegenwoordigt).

24 januari 2012 om 22:56

Als hij over 2 jaar echt een transferwaarde vertegenwoordigd betekent dat dus dat hij goed heeft gespeeld.
Waarom zie je hem dan liever nu gratis de deur uit lopen ipv nog 2 jaar gebruik maken van hem?

24 januari 2012 om 23:06

Omdat als hij dan gratis de deur uitloopt hij Ajax toch niks opbrengt en 2 jaar lang andere talenten geen kans op speeltijd geeft misschien. Dan ontwikkelen andere spelers zich minder en loopt hij alsnog gratis de deur uit.

Hopen dat ie niet denkt dat ie net zo goed als dani alves is en dat ie naar het buitelnad wil zoals die ene messi van psv.

24 januari 2012 om 22:02

Het is een centrale verdediger. Dus de vergelijking met Dani Alves gaat zowiezo niet op en welke Messi speelt bij Psv?

waarom maar een aanbod voor 2 jaar?
hij speelt nu al wel eens mee, presteert aardig, maak er 4 jaar
anders gaat hij over 2 jaar transfervrij weg

24 januari 2012 om 22:02

Misschien zit er een optie van nog 2 jaar bij ofso hij kan ok net zoals blind helmaal floppen.

24 januari 2012 om 22:11

ja maar iedereen ziet dat deze jongen 10x beter is dan blind...

24 januari 2012 om 22:17

Nouww, ik denk dat Danny daar anders over denkt ;

24 januari 2012 om 22:44

nee hoor, Danny denkt daar helemaal niet anders over ;
(ik heet toevallig ook Danny :P )

maar onvoorstelbaar dat blind nog steeds bij ajax mag spelen zeg, die jongen moet gewoon verkocht worden (en nee niet verhuren zoals vader blind zegt...)

24 januari 2012 om 22:46

geef eens antwoord op die vraag....welke Messi speelt bij Psv??

24 januari 2012 om 22:55

Dat kun je toch zelf wel invullen??

Zakaria Labyad

24 januari 2012 om 23:05

Ik wou net zeggen dat is tog vrij duidelijk

Begrijpelijk om rustig aan te doen, maar in het belang van Oranje kan zijn ontwikkeling mij niet snel genoeg gaan. Het zou goed zijn als Ajax Vertonghen verkoopt, waardoor de kansen voor Van Rhijn stijgen. Van Rhijn, Viergever, Van Dijk, Gouweleeuw, De Vrij... Daar moet toch een nieuwe topper voor het zo dun bezette centrum van Oranje tussen zitten?

24 januari 2012 om 22:12

Verwacht persoonlijk mooie dingen van Gouweleeuw. Als je toch praat over iemand die mogelijk bij ajax in het centrum prima uit de voeten zou kunnen.........................

24 januari 2012 om 22:31

vergeet denswil niet
die is echt een topper aan het worden, wordt volgens mij ook in de selectie opgenomen tegen feyenoord door alle blessureleed

25 januari 2012 om 00:11

Grappig dat je een aardige rits namen noemt, maar het grootste talent voor centraal in de verdediging vergeet!

Karim Rekik - aanvoerder Jong Manchester City - 17 jaar, debuut gemaakt en traint wekelijks met de Aguero enz.

En Bruma, wordt ook vergeten, hoewel ik meer fan ben van Van Dijk, momenteel is Bruma wel beter, maar die van Dijk is in mijn ogen de man met de uitstraling die het wel gaat maken! Helaas zie ik hem naar Psv vertrekken omdat Ajax met van Rhijn en Denswil de opvolgers al klaar heeft staan en ik Alderweireld nog niet snel zie vertrekken!

25 januari 2012 om 12:09

Dat kan wel zijn shenkie, maar ik ben een beetje sceptisch over jongens die vroegtijdig de overstap naar Engeland maken. Wie in Nederland blijft en echt talent heeft speelt op zijn 18e regelmatig bij zijn club of is er zelfs basisspeler. Vanaf die leeftijd ontwikkelen die gasten zich tot betrouwbare spelers die zich mogelijk veel rijper zijn op het moment dat ze naar een hogere club gaan. In Nederland krijgen ze het vertrouwen, het geduld en de ruimte om zich te ontwikkelen en hebben ze bij de club de status als hét talent van de club.
Talenten als Rekik, Bruma en Van Aanholt komen terecht in beloftenelftallen vol met jongens die hetzelfde is beloofd als zij toen ze verleid werden om naar Londen of Manchester te komen. Ze worden een van de velen. En ja, misschien trainen ze regelmatig mee met het eerste, maar een structurele basisplaats kunnen ze doorgaans vergeten. Daarvoor is het vertrouwen te laag, de belangen te groot en is er te veel geld om dan maar geen bewezen aanwinst te halen. Gevolg is dat deze jongens in de cruciale leeftijdsfase verhuurd worden aan kelderploegen of zelfs clubs van Championshipniveau. Nu speelt Bruma eindelijk bij Hsv, na jaren van onzekerheid waarin hij totaal geen vast ritme had. Eindelijk een club op niveau, alleen wel voor een jaartje. En kijk eens wat voor omweg hij heeft gemaakt. Bruma, het toptalent, waarover Van Marwijk zich zo verbaasde dat hij zoveel moeite had met Oranje aan te haken... Liever zag ik die jongens hier blijven. Talent hebben is een voorwaarde. De juiste omgeving, het vertrouwen en de kans om in een vast ritme te spelen op het hoogste niveau een noodzaak.

Ik vind 2 jaar inderdaad ook bizar kort.. Stel hij ontwikkelt zich volgend jaar tot basis speler, kunnen ze hem direct oppikken voor een laag bedrag aan het einde van het seizoen, met een drie- of vierjarig contract is die kans kleiner..

Gewoon houden als optie voor het centrum! Contract van Vertonghen opwaarderen en verlengen en die na 1 jaar verkopen. Kan van Rhijn nog een jaar rijpen en er daarna staan, met uiteraard een langlopend contract op zak! Of wil de huidige leiding niet leren van het drama van de unieke groep van de jaren '90 op transfergebied??

Direct 4 jaar geven. Je heb ze nu toch echt nodig de aankomende jaren. De meeste gaan weg aankomende zomer ben ik bang voor.

Ik ben teleurgesteld omdat het slechts twee jaar is. Deze jongen moet je voor vier jaar binden aan Ajax, simpelweg omdat hij het waar kan maken, en in mijn ogen waar gaat maken. Hopelijk een mooie eenzijdige optie voor Ajax in het contract.

24 januari 2012 om 22:23

Inderdaad, met een eenzijdige optie die ook echt geldig is

Ben het helemaal met je eens. Twee jaar is niks. Dan kan hij al twee jaar een basisplaats hebben en heeft hij dus al twee jaar zijn marktwaarde omhoog ''gevoetbald'', dan is het nog pijnlijker als hij transfervrij de deur uit wandelt.

ik zie in hem wel veel dingen van van der wiel terug, hij is opbouwend wel wat minder sterk. maar het lijkt me net als ligeon een degelijke verdediger. In ieder geval goedkoper dan nieuwe spelers aantrekken.

Nou als hij zo twijfelt mag hij van mij oprotten. Het moet een eer zijn om voor Ajax1 te spelen. Zit je zo dicht tegen het eerste aan en dan weg willen.... kan ik echt met de pet niet bij! Graag of niet!
Sneijder en Boere dachten ook dat ze bij een andere club meer minuten konden maken, voorlopig zit Sneijder op de tribune en Boere wordt voorlopig nog niet gebruikt. Prachtige stap in hun carriere!

24 januari 2012 om 22:23

Niet zo een drama man. Hij heeft zoals hij zelf zegt een aanbieding gekregen waaruit vertrouwen spreekt. Hij snapt ook wel dat zijn kansen komen als jongens als van der Wiel en verthongen vertrekken. Die tekent gewoon en speelt volgend jaar rustig richting basis. Denk ook niet dat Ricardo twijvelt maar dat mijnheer Lerby hem even laat wachten. Zal wel een spelersmakelaartactiek zijn (-:

24 januari 2012 om 22:48

Prima dat jij het drama vindt. Maar let maar op, ik voel al aan mijn baarvader aan dat deze knul niet gaat bijtekenen! Ik snap sowieso niet waarom we spelers opstellen die twijfelen over hun toekomst of van de zomer transfervrij zijn. Voor wie stel je ze dan eigenlijk nog op? Bovendien verdien je er toch niks meer aan. Je had er ook een talent neer kunnen zetten dan was hij al een half jaar verder geweest in zijn ontwikkeling.

24 januari 2012 om 22:46

Ik ben het op dit punt zeker niet met je eens.
Voor Sneijder was het een goede stap om zicht te ontwikkelen bij een andere club. DIt is naar mijns inzien gegaan in overleg met de techische staf van Ajax. Dat dit nu niet zo gaat als verwacht is balen, maar hij kan zich momenteel wel op mentaal vlak ontwikkelen.

Boere is in overleg met de directie verkocht. Zowel Ajax als de speler zelf zag dat er op dit moment geen kans tot weinig kans voor hem in het verschiet lag. Dus ook logisch.

Met van Rhijn is het gewoon zo dat die jongen waarschijnlijk wil wachten tot hij te weten komt wat zijn kansen zullen zijn. Misschien dat hij zich zondag positief kan laten zien en dat ze daarna de knoop doorhakken.

24 januari 2012 om 22:52

Nou ik geloof er weinig van, dit is meer een soort van open sollicitatie naar andere clubs van; Ik ben van de zomer transfervrij is er nog een club die me wil hebben.

24 januari 2012 om 22:56

Dat vind ik dan weer kortzichtig. Die jongen heeft pas 3 wedstrijden mee gespeeld en lijkt me dan ook zeer waarschijnlijk dat die jongen zijn kans op speeltijd voor volgend seizoen wilt weten. Althans dat hij in grote lijnen komt te weten wat zijn rol volgend seizoen zal zijn.

24 januari 2012 om 23:08

Er zullen vorig jaar zomer vast beloftes zijn gemaakt aan deze jongen dat hij meer minuten zou maken enzo, maar jij denkt dat hij er nu weer in trapt en zijn contract serieus gaat verlengen? Eerlijk gezegd zegt mij zijn reactie al genoeg. We hebben niks aan twijfelaars.

24 januari 2012 om 23:17

haha heeft hij ook, staat nu op 3 wedstrijden. Maar de tijd zal het leren. Ik hoop het wel, want denk namelijk dat deze jongen serieus kan doorgroeien tot een stabiele en belangrijke speler bij Ajax.

Tja hij zit ook in de positie om deze attitude aan te nemen. Daarbij is hij jurist of accountant? Het enige waar hij over denkt is de duur, salaris, afkoopsom en premies aangaande zijn contract. Maar met zo'n erelijst qua prestaties is het zijn goed recht om dit te doen. Wat een ongepaste vorm van arrogantie...

24 januari 2012 om 22:42

Waar heb jij het nou over? Van Rhijn heeft nog genoeg tijd om na te denken en hij zegt toch ook dat hij zich eerst wilt concentreren op de komende wedstrijden? Wat heeft dat met arrogantie te maken?

Jij lijkt nu op zo'n supporter die denkt bij elk uitspraak van een Ajax-speler aan arrogantie. Verkeerde bril op ofzo?

Sommige Ajaxieden denken dat de ajaxjeugd makkelijk elke positie kan invullen als een speler weggaat zonder dat het kwaliteit inlevert en er minder voor terug krijgt.
Tuurlijk zijn het talenten maar die moet je rustig brengen en echte toppers laten vroeg zien dat ze ajax / europese subtop / kampioens waardig zijn want laten we eerlijk zijn de ambitie is toch kampioen worden en championsleague spelen inplaats van 4e eindigen met een paar jeugspelers die het niveau nog helemaal niet aankunnen.

24 januari 2012 om 22:38

Tja, zulke supporters heb je eenmaal overal zitten en niet alleen bij Ajax. Maar wat wil je eigenlijk hiermee zeggen? Het gaat hier immers over Van Rhijn die nu af en toe wat kansen gaat krijgen zoals het hoort met een jeugdspeler om hem zo dicht mogelijk te brengen naar het niveau van diegene die zo'n jeugdspeler moet gaan opvolgen.

Als hij slim is pakt hij deze aanbieding, hij is jong, zit bij een club die elk jaar europees speelt en hij heeft aankomend seizoen zeer waarschijnlijk kans op een basisplaats.
Ik zie hier win,win,win.....

Kenker voetbalzone !!
...a...

wat een idioten weer word mijn reactie zomaar verwijderd zonder een reden achterlijke idioten misschien moeten jullie die pubers van 13/15 jaar geen moderator maken, ze denken dat ze wat zijn zeg stop Voetbalzone in jullie konten en geef mij maar een ban stelletje amateurs laffe honden

Over een tijdje hebben we gewoon een elftal met de volgende name:

Cillessen
Ligeon van rhijn denswill boilesen
Bouy
De jong
Klaassen
Fisscher. spits? Boerrigter

24 januari 2012 om 22:43

als je puur eigen jeugd wil doen kan fischer in de spits en ozbilliz/lukoki/de sa rechts

24 januari 2012 om 22:54

En Cillessen/boilesen eruit halen...

24 januari 2012 om 22:56

idd, vergeten. Boilesen kan ook wel als eigen jeugd genoemd worden

Hoe kan je nou goed nadenken als Ajax door met je wilt? Weet je wel bij welke club je speelt Ricardo bij Ajax, aannemen dat contract en je bewijzen en door ontwikkelen.

Kenker voetbalzone !!
...a...
wat een idioten weer word mijn reactie zomaar verwijderd zonder een reden achterlijke idioten misschien moeten jullie die pubers van 13/15 jaar geen moderator maken, ze denken dat ze wat zijn zeg stop Voetbalzone in jullie konten en geef mij maar een ban stelletje amateurs laffe honden ;

teken bij zou ik zeggen als een club je graag wilt kopen ze je wel

zou voor mooi voor ajax zijn als ze weer uit eigen jeugd een talent kunnen laten doorstromen, alleen maar goed voor de toekomst!

Srry : on: ik zeg ga vraag om verhuur en krijg speelminuten in plaats van reserve bij ajax..

24 januari 2012 om 23:05

Dat zou niet slim van hem zijn. Volgend jaar vertrekken zgaz Vertonghen, vd Wiel en Ooijer. Dan zou ik als ik van Rhijn was eerst de komende transferperiode afwachten.
Het zou me niks verbazen dat hij in de rangorde al voorbij Ooijer is.

Vroeger waren talenten dolblij met een profcontract bij een topcub, nu moeten ze er eerst over nadenken. Bizar.

24 januari 2012 om 22:52

het gaat volgens mij niet om het niveau van de club, maar of hij genoeg speeltijd krijgt.

24 januari 2012 om 23:11

Als je doorbreekt bij een topclub, dan krijg je veel meer exposure. Bij een kleine club gaan mensen altijd twijfelen of je het wel aan kan. Hard werken en gaan voor een kans die je misschien niet meer zal krijgen. Als het er echt hopeloos uitziet vragen om verhuurd te worden. Daar kun je gewoon afspraken over maken.

volgend jaar vertrekken ooijer en vertonghen waarschijnlijk, dus heeft hij veel meer kans op speeltijd. Hoop dat hij bijtekent

24 januari 2012 om 22:57

Vd Wiel waarschijnlijk ook. Nog meer kans op speeltijd aangezien hij ook rechtsback kan.

24 januari 2012 om 22:58

Inderdaad, er is dus toekomst perspectief genoeg

ajax moet gewoon die sergio Padt terug halen....wat een sterke keeper is dat zeg...en dan die vermeer naast verhoeven op de tribune zetten...kunnen ze samen broodjes worst eten...die Sergio word een hele grote....sterk in 1 tegen 1 en hoge ballen....zie het verslag van anderlecht tegen AA Gent

24 januari 2012 om 23:03

Hahah geniaal broodje worst

Ajax is naar mijn mening erg voorzichtig met langlopende contracten. Deze jongen heeft potentie, maar dat had Blind ook, en kijk maar hoe het met hem gaat. Talent zijn zegt natuurlijk niet alles. En als hij het echt zo goed doet, kan je hem altijd daarna nog een verlenging aanbieden.

Zou mooi zijn als hij volgend jaar definitief mag doorbreken!

Ik snap niet dat hij twijfelt, ik dacht dat Frank de Boer in hem de beoogde opvolger zag van Jan Vertonghen? Als Ajax slim is laten ze hem komend seizoen ergens ervaring opdoen.. Bijvoorbeeld bij een club als De Graafschap..

Deze jongen gaat gewoon weg.. Dat voelde ik meteen al aan.. Gevalletje Labyad. Gaat lekker naar een engelse topclub als 40e man en daarna hoor je nooit meer wat van.
En maar roepen wat voor goede keuzes zij hebben gemaakt,

Gevalletje Maduro en Urby..

Graag bij onze prachtige club of anders moven...

25 januari 2012 om 00:18

Gevalletje Urby ? Die man heeft zich jaren voor ajax ingezet. Het kwam er inderdaad niet altijd even goed uit... maar logisch dat hij de stap wou maken. En of het logisch is om naar milan te gaan... tja dat is een 2e, maar Urby verdiende een stap naar het buitenland!

En stel nou dat je gelijk krijgt, dan hebben ze geld zat voor het geld van Vertonghen en van der Wiel (die intern vervangen kan worden) voor Virgil van Dijk!

Als er 1 linie is waar ik me bij ajax in de toekomst nog geen zorgen om maak is het centraal wel, want er zit echt veel talent in de jeugd!

25 januari 2012 om 00:49

Meningen zijn verdeeld over Urby.. Wat mij betreft mislukt hij lekker in italie.

Die van Dijk moet Ajax zeker halen, echt een topper en een typische Ajax speler.

Er gaan geruchten dat hij ook een aanbieding van FC Groningen heeft liggen.

Ik hoop dat hij bijtekend bij Ajax. Zeer talentvolle verdediger. Zie hem volgend jaar graag op de rechtsback positie zolang er centraal nog geen plek vrij is. In elk geval is deze van Rhijn een stuk beter dan Ligeon. Onbegrijpelijk wat de Boer daar in ziet.

Heel goed dat Van Rhijn sportieve vooruitzichten als graadmeter neemt voor het bepalen van zijn toekomst.
Alleen al aan z'n gestalte en athletische verschijning zie je dat het een groot talent moet zijn.

De komende maanden zal hij bij Ajax veelvuldig aan de bak kunnen, zowel in het centrum als op recht wat mij betreft.

heb gehoord dat ook az geintreseerd is en met zijn zaakwaarnemer heeft gepraat.

Heb gehoord dat Groningen belangstelling heeft. Die hebben wel een neus voor talent. Krijgt ie ook kans op speelminuten. Mooi in de luwte laten ontwikkelen en als backup voor Kwakman / Ivens . Ik zeg doen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren