Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Advies voor Van Geel: 'Ik denk niet dat hij minder is dan Kazim en Te Vrede'

Laatste update:

De invulling van de spitspositie blijft een punt van discussie bij Feyenoord. Colin Kazim-Richards kreeg tegen SC Cambuur weer het vertrouwen van Fred Rutten, maar wist opnieuw niet te overtuigen. "Ik denk niet dat het een topspeler is, ook niet voor het bovenste segment in de Eredivisie", concludeert voormalig prof Joop van Daele bij FC Rijnmond.

Kazim-Richards viel tegen Cambuur vooral op door overtredingen en handgebaren en zijn gedrag was volgens Van Daele 'irritant'. "Ik kan me niet voorstellen dat Rutten zegt dat hij veel inbreng had", zegt hij. Mitchell te Vrede is momenteel de tweede spits van Feyenoord, maar ook van hem is Van Daele niet onder de indruk. Moet Martin van Geel op zoek naar een nieuwe aanvalsleider?

In de wandelgangen wordt de naam van Michiel Kramer van ADO Den Haag vaak genoemd. "Zijn basistechniek is redelijk in orde", vindt Van Daele. "Het zou misschien geen slechte keuze zijn om hem te halen. Ik denk niet dat hij minder is dan Kazim en Te Vrede." Kramer is met acht doelpunten uit tien wedstrijden topscorer van de Eredivisie.

Feyenoord moet werk maken van de komst van Michiel Kramer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een prima spits zijn voor Feyenoord denk ik.

26 oktober 2014 om 22:26

Ja denk Ik ook. Kazim bakt er niet veel van

26 oktober 2014 om 22:26

Iedere spits lijkt haast een verbetering ten opzichte van kazim-kazim.

27 oktober 2014 om 03:07

Ik snap niet waarom Feyenoord Kramer nodig zou hebben, het is voor mij een type Te Vrede, die je dan ook meteen kan weggooien omdat er dan nog iemand voor hem in de pikorde staat.

Te Vrede heeft het daarbij in het begin van de competitie (toen Feyenoord nog niet goed draaide) toch redelijk/goed gedaan.

27 oktober 2014 om 08:06

Omdat Kramer in elk opzicht beter is dan Te Vrede op koppen na.

27 oktober 2014 om 08:44

In het begin deed te Vreede het niet goed, maar nu draaait heel het team beter, geef die jongen nog een kans, slechter dan Kazim kan niet toch. Ga niet investeren in een nieuwe spits als je ze zelf in huis hebt.

27 oktober 2014 om 09:28

Ik vind Kramer ook in de lucht sterker dan Te Vrede. Kramer vind ik een completere spits dan te Vrede en kan zo mee bij Feyenoord.

Waarom horen we niks meer over Ananas Achabar? Paar jaar terug echt een toptalent met goede techniek.

26 oktober 2014 om 22:28

Omdat die bij bielefeld speelt.

26 oktober 2014 om 22:30

Hij speelde afgelopen jaar bij bielefeld

26 oktober 2014 om 22:34

Vorig jaar had deze reactie ergens op geslagen.
Achahbar is een technische centrumaanvaller, maar geen spits, meer zoals De Leeuw, maar dan minder doelgericht. Dat is jammer, want hij heeft een hele goeie techniek, alleen in de afronding is het matig, en daar hebben we er al 10 van op het veld staan.

26 oktober 2014 om 23:22

Afronding matig? Achahbar heeft juist heel erg veel scorend vermogen.

26 oktober 2014 om 23:51

Ja op belofte niveau, in de eredivisie heeft die het nog nooit kunnen laten zien.

26 oktober 2014 om 23:54

Klopt, maar heeft hij ooit echt de kans gehad? Ik vind vaak als ik hem in actie zie dat hij bij vlagen mooie dingen laat zien maar toch is het niet voldoende. Ik ben heel erg benieuwd wat Rutten precies van Achahbar vindt.

27 oktober 2014 om 00:19

Achabar is een speler die de techniek wel heeft, maar de echte mentaliteit niet om het ver te schoppen, anders was hij niet aan het spelen bij Bielefeld.

Feyenoord moet een type 'pele' hebben om echt doelkrachtig te worden.

Met deze spitsen was Havenaar nog niet eens zo'n slechte keuze geweest...

27 oktober 2014 om 00:14

Nee, Castillion ook niet

Elke Turkse Medelander in Rotterdam Zuid kon van Geel al vertellen dat Kazim geen spits was. Dat kostte hem een ritje van 200m misschien. Maar wil niet zeggen dat hij een slechte speler is, hij is wel degelijk een goede (middenvelder).

26 oktober 2014 om 22:58

Klopt, het is geen spits en dat zie je aan alles. Denk dat hij als middenvelder geen basisplaats zou halen overigens, dus in alle opzichten is het wel wat een ongelukkig huwelijk

Kramer is niet goed genoeg voor top eredivisie. (Wat feyenoord hoort te zijn). Dus dan word kramer een tussen oplossing. En heb je uiteindelijk niks aan. Ondanks dat hij inderdaad niet slechter is als kazim of te vrede. Maar dit zegt meer over de spitsen die feyenoord nu heeft. Hopelijk word in januari een andere spits gehaald.

26 oktober 2014 om 22:37

Eindelijk een objectieve mening, in plaats van de Kramer moet naar Feyenoordroepers. De top is te hoog voor Kramer, krijg je hetzelfde als met Immers, die wordt ook al 3 jaar verweten niks toe tevoegen, maar hij werkt wel hard elke wedstrijd. Daar hoef je Kramer niet voor te halen.

26 oktober 2014 om 22:46

Helemaal mee eens. Ze moeten op zoek naar een echter verbetering en niet naar iemand die 'niet minder is', zoals in het bericht staat.

26 oktober 2014 om 23:19

Erg jammer dat Kameric niet is gekomen. Die was een echte nummer 9, perfecte opvolger van pelle. Maar helaas haalt men deze , op aanraden van Piere.. Waardeloze huur die hopelijk niet definitief wordt. Echter weet je dat met meneer van Geel nooit zeker.

Ik weet het niet.....
Deze jongen heeft tijden niets gepresteerd (ja ja Pelle en Guidetti ook niet) en begint nu eindelijk los te komen, maar moet hij dan maar direct naar Feyenoord als de verlosser?

Laat Feyenoord nu eerst maar eens afwachten en kijken of Kramer ze er over een half jaar nog steeds inschiet, en dan nog.......

De laatste 3 jaar zijn we verwent met Guidetti en Pelle en zeker als je ziet dat Pelle in Engeland gewoon doorgaat met scoren.
Kazim en Te Vrede zijn weggooiers, maar een niveautje hoger dan Kramer zou wel op z'n plaats zijn op dit moment.

26 oktober 2014 om 22:39

Ben t wel met je eens. Er vanuit gaande dat Kuyt volgend seizoen komt, nu in winterstop spits huren of jong talent kopen.
Misschien die Kroaat, maar zal wel te duur zijn.

Kramer ophalen ik zeg doen

Ja dáág! Niet nog een speler wegkapen bij ADO hoor! Wij hebben Kramer hier zeker nodig en hebben al belangrijke spelers in het team kwijt geraakt ( Immers, Toornstra etc.)

26 oktober 2014 om 22:50

Die zijn al een paar jaar weg. Bovendien is Toornstra bij Utrecht opgehaald. De meest recentelijke aankoop van Feyenoord bij Ado is Immers. Dat was in 2012(?) Als ik me niet vergis.

Volgends mij denkt iedereen dat Feyenoord Michiel maar even op kan pikken uit Den Haag. Ik hoop voor Feyenoord dat ze nog wat miljoentjes opzij hebben gelegt van de verkoop van al die spelers van vorig seizoen want hij zal vast en zeker niet goedkoop zijn!

Ik snap ook nogsteeds niet waarom Feyenoord het risico met Guidetti niet durfde te nemen. Hij speelt nu gewoon bij Celtic en is daar hard opweg om publiekslieveling te worden. Het risico Kazim of Guidetti is denk ik net zo groot alleen was Guidetti persoonlijk verantwoordelijk voor de wederopstanding van Feyenoord. Dat de vrienden van Feyenoord niet achter de komst van die jongen zijn gaan staan vind ik jammer. Zo een buitenkansje krijg je namelijk niet vaak.

26 oktober 2014 om 23:00

Dat is voor mij ook nog altijd een raadsel ja, Van Geel noemde het een te groot risico en dan kom je aanzetten met een spits die geen spits is. Tsja

26 oktober 2014 om 23:01

Guidetti was te duur

26 oktober 2014 om 23:25

Tranfervrij dan kostte hij alleen salaris. Dat geld is uiteindelijk in Vermeer gaan zitten terwijl Feyenoord met Mulder en Hahn al 2 keepers had die degelijk waren.

26 oktober 2014 om 23:28

Verkeerde prioriteiten uiteindelijk, dat is jammer. Vermeer vond ik gewoon nodig. Wat een verschil met Mulder maar ik had Bilal niet gehaald. Hij is als vervanger voor Schaken gehaald terwijl Schaken nog niet eens is vertrokken en dat voor 2.5 a 3 miljoen euro.

27 oktober 2014 om 01:31

@justxav

Wat je zegt klopt niet lees hieronder mijn reactie.

27 oktober 2014 om 01:50

@rbn_

Het is juist slim om zo'n jongen vroeg te halen. Nog zo'n seizoen en hij is voor geen één Nederlandse club meer betaalbaar. Kosten waar overigens om nabij de twee miljoen Euro. Nu kan je dit seizoen die jongen rustig brengen en aan alles laten wennen. Dan heb je met Boetius twee toppers op de flanken staan.

Vermeer biedt ook net dat beetje extra wat Mulder nooit kon brengen.

Ik denk dat van Geel goede zaken heeft gedaan. Veel mensen schijnen alweer vergeten te zijn hoeveel spelers weg zijn gegaan en hoe belangrijk zij waren. We hebben nu het minst aantal doelpunten tegen dat terwijl er afgelopen zomer drie verdedigers die in de basis stonden vertrokken zijn. Het middenveld is veel sterker en uitgebalanceerd. Buitenspelers voor heb ik al genoeg over gezegd. Dan heb je de spits, we weten hoeveel kandidaten er zijn benaderd (en er zijn vast wel meer). Dat alles dan iets wat anders loopt dan gedacht en misschien gehoopt is dan erg jammer. Maar om dan te stellen dat van Geel slecht werk levert en misschien wel weg moet (wordt regelmatig geroepen) vind ik te kort door de bocht. Je kan toch niet verwachten dat er een nieuwe Pelle gehaald wordt?

Bij het vertrek van een sterkhouder verlies je over het algemeen kwaliteit. Want wij (in Nederland) kunnen geen gelijkwaardige vervangers halen hoe graag we dat ook willen. Dat we de verdediging zo hebben weten op te vangen vind ik al sterk. Wat de aanval betreft, dat zie ik wel goed komen en anders komt er wel iemand in de winter erbij.

27 oktober 2014 om 09:38

Normaal gesproken ben ik het met je eens maar spits was prioriteit nummer 1. Stel je voor dat wij Guidetti/. Kramaric/. Dost/. Zapata of een andere spits hadden gehaald in plaats van Bilal dan waren wij denk ik goed genoeg om voor de landstitel te strijden. Nu eindigen we waarschijnlijk op de 3e, 4e of 5e positie.

29 oktober 2014 om 01:17

@rbn_

Feyenoord was bereid om naast Bilal nog een flink bedrag te investeren in een spits. Punt is dan wel dat je een geschikte kandidaat moet kunnen vinden voor het bedrag dat je hebt te besteden. Die kandidaat moet dan naar Feyenoord willen komen en dan moet de betreffende club waar die speler nog speelt meewerken.

Allemaal variabelen die het met elkaar een lastige opdracht maken. Je ziet dat de traditionele top drie daar al een tijd last van heeft. De afgelopen tien jaar hebben die drie clubs slechts drie keer de topscoorder geleverd. Ajax heeft de afgelopen vier jaar niet eens een topscoorder geleverd maar wist toch steeds kampioen te worden.

Daarbij heeft Feyenoord genoeg kansen en dus doelpogingen, het rendement moet alleen omhoog. Zoals Toornstra haalt dat niveau wel spelers als Manu, Vilhena, Immers en Boetius moeten daar ook gewoon bij aanhaken.

Verder hoop ik dat ze in de winter misschien een versterking halen (altidore?) mocht Kazim of Te Vrede te weinig brengen. Vereiste is alleen wel dat het een speler moet zijn die niveau heeft of daar naartoe kan. Feyenoord wordt niet veel beter van een Kramer.

Kortom alles is nog mogelijk hoor als je naar voorgaande jaren kijkt starten alle clubs redelijk gelijk. PSV begint altijd ijzersterk met redelijk goed en mooi voetbal en zakt vervolgens in. Ajax begint wat onwennig maar pakt wel zijn puntjes mee. En Feyenoord begint altijd slecht om vervolgens een sterke reeks neer te zetten.

29 oktober 2014 om 09:26

Krabbendam gaf dag voor de transfermarkt sloot al aan dat er niemand bij zou komen omdat er geen salaris beschikbaar is. Er is nog wel een potje maar dat zijn voor talenten zoals Boëtius, Manu en Vilhena.

Ik vind dat er grote fouten zijn gemaakt. Van Geel is te lang bij Dost blijven hangen. Mario Been gaf bijvoorbeeld een goede tip met Vossen maar Van Geel besloot er niks mee te doen. Uiteindelijk is Vossen op huurbasis naar Middlesbrough vertrokken. Ik denk dat wij een serieuze kans hadden gemaakt.

27 oktober 2014 om 00:24

Guidetti zal een aanslag zijn geweest met zijn salaris op feyenoord's balans. Het is een leuke voetballer, maar hij kost wel veel geld en het was niet 100% zeker dat hij de oude zal worden die hij was voordat hij geblesseerd raakte, maargoed om daarna met kazim aan te komen was ook niet erg handig

27 oktober 2014 om 01:30

@justxav

City wou hem alleen verkopen aan Feyenoord en voor de prijs van vijf miljoen Euro. Daarbij wou Guidetti 1 miljoen Euro aan salaris. Celtic kwam pas op het allerlaatste moment en met een huur forse constructie (betaald voor één seizoen meer dan 2 miljoen Euro). Dit kwam zo laat tot stand dat deze deal bijna niet meer goed werd gekeurd.

Dat je dus stelt dat Guidetti transfervrij was klopt niet. Dat het geld op was omdat Vermeer was gehaald klopt ook gewoon niet. Mocht je doelen op het salarishuis dan ook niet, dit is vergroot en met het vertrek van diverse spelers is er nog ruimte. Daarom dat verschillende spelers nu aanbiedingen krijgen om een nog langer maar verbeterd contract te tekenen.

Guidetti was geen zekerheid en voor vijf miljoen Euro en vier a vijf jaren salaris wat het in totaal zo'n 10 miljoen Euro aan kosten geweest. Een veel te groot bedrag voor te weinig zekerheid geen één Nederlandse club zou dit doen ook Ajax niet. Laat staan Feyenoord die net uit een financieel gat kruipt.

Misschien is het optie voor feyenoord om in winterstop Altidore te huren. Die wil weg bij Sunderland.

27 oktober 2014 om 01:32

@hellimond

Dacht ik afgelopen zomer ook al aan maar het zal een dure jongen zijn. Maar goed als het een miljoen moet kosten en we worden kampioen

Nee Kramer is niet goed genoeg!! Uth die moeten ze halen!!! Hoe is het in godsnaam mogelijk dat hij bij met alle respect Heerenveen loopt???? Van geel slaap lekker verder!!!!

Ben bang dat Kramer dan een zoveelste gevalletje Bulykin/Vleminckx wordt..

Met Hermann heeft Feyenoord volgens mij een toptalent voor de spitspositie. Ik hoop dat Kuyt komt voor 2 a 3 seizoenen en dan kan Hermann het overnemen. Verder ben ik voorstander om Achahbar als aanvallende middenvelder te gebruiken. Hij heeft inzicht, techniek, creativiteit en scorend vermogen. Ik zou hem laten concurreren met Vilhena en ik zou Immers verkopen omdat hij ideaal was met Pelle maar nu komt hij te kort.

Edit: Of Achahbar misschien eens in de spits proberen met veel voetballende spelers om zich heen (. Clasie, El Ahmadi, Vilhena, Boëtius en Toornstra). Dat kan smullen worden.

Ik vind dat Te Vrede de volgende wedstrijd in de basis mag beginnen

Kramer, prima spits. Voor Ado. Zowat elke spits die scoort moet op dit moment naar Feyenoord. Een beetje opportunistisch allemaal. Geef dit even de tijd. Laatste weken worden er veel punten gepakt, op afgelopen donderdag na maar dat lag niet aan de spits. Het zijn meer de spelers er omheen die te weinig scoren.

Ik denk dat kramer er meer gaat inleggen dit seizoen dan kazim en tevrede samen zullen doen.

Immers, toornstra, Verhoek en nu misschien ook nog Kramer bij Feyenoord.

"het zou misschien geen slechte keuze zijn om hem te halen. Ik denk niet dat hij minder is dan Kazim en Te Vrede."

Mag toch hopen dat men niet spelers koopt met alleen zulke gedachten. Individueel is Kramer net zo beperkt als die andere twee misschien alleen iets minder slecht maar dat maakt het nog niet goed. Je moet daarbij ook kijken of hij wat aan het team toevoegt. Zoals iemand anders al opperde, probeer Altidore in de winter te huren. Die zie ik er dan nog wel 20 inschieten als je nu ziet hoeveel aanvoer er is.

Heren jullie roepen maar Kramer halen leuk bedacht maar jullie vergeten dat ie nog een contract van 4 jaar heeft en dat Den haag niet zo makkelijk spellers laat gaat zie Mike van duinen denk dat Den haag rond de 3a4 miljoen voor hem zal vragen

Het kan aan mij liggen, maar die kramer is toch totaal niet goed? Dan hoor je vaak, ja maar pelle was ook niet goed... Pelle was echter in de jeugd een groot talent en speelde ook voor jong italie, kramer daarentegen..

27 oktober 2014 om 07:23

Ligt niet aan jou. Kramer is pure middelmaat die toevallig even in een goede flow zit. Ik vind het wel weer typisch Nederland om Kramer na een paar doelpuntjes op rij tot de verlosser van Feyenoord uit te roepen

Kramer is een houten klaas heb je ook niets aan.

Kramer zal inderdaad niet veel minder zijn, maar ook zeker niet veel meer. Dan zit je straks met 3 spitsen die te kort komen voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Nee, geen tweedehands spelers van Ado meer, laten we een keer wat centjes uitgeven om een fatsoenlijke spits aan te trekken. Op dit moment heb je voor eredivisie begrippen een goed middenveld, een stabiele verdediging (mede door het middenveld) maar een matige aanval. Ik zou alleen op dit moment geen betaalbare spits weten......

Alle wedstrijden in de competitie zijn gewonnen met Kazim in de basis, op een verliespot, overigens zeer onterecht, tegen ajax.

27 oktober 2014 om 16:37

Klopt hij brengt op een of ander manier een soort van vertrouwen met zich mee. Ik hoop dat dat door hem komt, want ik vind hem wel een goede speler. Wat hij doet is niet altijd direct zichtbaar.

In Turkije en Engeland was hij echt een Enfant Terrible en als je dit soort spelers vertrouwen geeft dan gaan ze schitteren.

Allemaal leuk en aardig, teksten als hij is niet minder dan die of die. Hij moet niet 'niet minder' zijn, hij moet beduidend beter zijn. Is Kramer dat?

27 oktober 2014 om 12:02

Dat is ook wat ik dacht, als Feyenoord ooit weer eens voor de titel mee wil doen zullen ze naar beter moeten streven. "niet minder dan", daar mag je geen genoegen mee nemen.

Feyenoord moet in de winterstop vol inzetten op Vidar Orn Kjartansson van Valerengen IF, deze jongen scoort heel makkelijk (27 wedstrijden 25 goals) en is mee voetballend ook erg sterk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren