Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Premier League-kandidaat nummer twee en drie melden zich voor Arne Slot

Laatste update:

Arne Slot staat er steeds beter op in de Premier League, weet The Times. Na Tottenham Hotspur zouden nu ook West Ham United en Crystal Palace azen op de handtekening van de Feyenoord-trainer. De Engelsen zijn zeer gecharmeerd van Slots dominante speelstijl, die ze maar wat graag terug willen zien aan de overzijde van Het Kanaal.

De interesse van Tottenham in Slot is niet nieuw. De Telegraaf schreef begin april al dat de 44-jarige keuzeheer tot de laatste drie kandidaten behoort om de pas ontslagen Antonio Conte op te volgen. Ook West Ham en Crystal Palace kunnen nu bij het rijtje geïnteresseerden gevoegd worden. Eerstgenoemde zwalkt drie punten boven de degradatiestreep in de Premier League en gaat vermoedelijk afscheid nemen van manager David Moyes. Bij Crystal Palace neemt de 75-jarige Roy Hodgson de honneurs tijdelijk waar, die de weg omhoog weliswaar heeft ingezet, maar na dit seizoen weer van zijn pensioen gaat genieten.

De naam Slot staat zo in heel Londen hoog op de lijstjes. Dat komt niet in de laatste plaats door zijn speelstijl. De clubs willen de aanvallende, op balbezit gestoelde stijl graag binnen hun eigen regionen implementeren en daarmee hetzelfde succes als Feyenoord behalen. Met de Rotterdammers ligt Slot op koers voor de landstitel en heeft hij ook Europa League-succes nog altijd binnen handbereik. Vorig jaar werd de Conference League-finale behaald.

Afgelopen winter probeerde ook Leeds United Slot al te verleiden tot een overstap. Leeds, waar onder meer zijn ex-pupil Luis Sinisterra op de loonlijst staat, had daar een afkoopsom van vijf miljoen euro voor over, maar dat bod werd afgewimpeld door de clubleiding van Feyenoord. Slot gaf wel aan dat hij ’in een onbewaakt ogenblik wel over een aanbieding zou kunnen nadenken’. De succestrainer ligt nog tot medio 2025 vast in De Kuip.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

West Ham en Crystal Palace lijken mij inderdaad een stuk realistischere opties dan een Tottenham. Slot heeft natuurlijk ook nog maar weinig bereikt in zijn korte loopbaan als trainer en zal echt nog wel even aan de weg moeten timmeren voor een club als Tottenham een serieuze kandidaat wordt. Wellicht als hij de aankomende drie seizoenen ook 2x kampioen weet te worden?

12 april 2023 om 17:43

En wat is een reden waarom Tottenham dan niet zou kunnen? Tottenham is geen club dat jaarlijks om de prijzen speelt? Een beetje zoals Twente momenteel in Nederland. Een goede ploeg voor de subtop en te min voor de top. Prima plek dus voor Slot om eventueel naar toe te gaan.
Ik zie het overigens niet gebeuren gezien hij heeft aangegeven wel goed te zitten en voor de kids stabiliteit wilt.

12 april 2023 om 17:51

Maar Tottenham is wel een club die in 2019 nog in de CL finale stond. We moeten nou ook niet doen alsof Tottenham zo slecht is, want zit wel in de meest competitieve competitie.

12 april 2023 om 17:54

Jij ziet het niet gebeuren omdat hij heeft aangegeven goed te zitten en stabiliteit voor de kinderen wil? Dat je dat over west ham en Palace zegt snap ik. Als Spurs hem serieus wil dan is ie natuurlijk, volledig terecht, weg. Ik zie het niet gebeuren omdat ik denk dat Spurs een grote naam zal willen, hoewel slot een hele goede keus zou zijn voor ze.

12 april 2023 om 17:56

Omdat Tottenham een oneindig veel grotere club is dan Feyenoord waar veel, veel meer van verwacht wordt dan ze hebben laten zien de afgelopen jaren. Kijk even naar de vorige managers die daar gezeten hebben:
- Pochettino: Heeft eerst gewerkt bij Southampton
- Mourinho: Spreekt voor zich
- Nuno: Heeft jarenlang goed gewerkt bij Wolves
- Conte: Spreekt voor zich.

Als Slot ook zo'n baan ambieert dan zal hij eerst het grondwerk moeten leggen in de Premier League, bij een West Ham of Crystal Palace, of grote Europese prijzen winnen.

12 april 2023 om 18:03

Het tijdperk Kane en Son is bijna voorbij. Er blijft niets over van Tottenham dus een nieuwe trainer zal hoe dan ook moeten werken aan een nieuw elftal. Als iemand aantoonbaar snel een elftal te kunnen bouwen, dan is Slot dat wel. Ook nog eens met weinig geld, dus ook dat zal Tottenham aanspreken.
Maar zoals hierboven al gezegd, zie ik het niet gebeuren. Slot zal nog wel een jaar langer blijven.

12 april 2023 om 18:04

Dat die CL finale überhaupt gehaald is was al een licht wonder. Kijk even hoe het ging tegen City en Ajax, en ook hoe het daarnaast in de competitie ging op dat moment. En dat heeft alleen maar vertekend hoe het team ervoor staat. En bovendien is van die ploeg inmiddels vrij weinig over. Son en Kane, ja. En dan Lucas natuurlijk, maar die mag van de zomer transfervrij vertrekken. Hele middenveld en verdediging van toen is weg. Blijft Lloris over, die aan vervanging toe is. Maar vooral op die finale voort blijven borduren.Enne, ik zou persoonlijk ook ver bij Palace weg blijven. Laatste keer dat die een Nederlander aanstelden met het idee om daar de speelstijl om te gooien heeft men het nu nog over.

12 april 2023 om 18:11

Leuk dat Slot met aantoonbaar weinig geld, maar iedereen weet dat als een PL club komt om je speler te halen dat je er hoger in de boom vaak voor gaat zitten. Laat Slot zich eerst bewijzen met Feyenoord in de Champions League, en die visie van hem groeien binnen de club.

12 april 2023 om 18:23

Yoeri, alleen zit jij niet in het bestuur van Tottenham, wellicht denken zij anders over Slot dan jij. Arteta, Lampard en Solksjear werden trainers bij grote clubs zonder noemenswaardigde ervaring. Bovendien was diw Nuno gedoemd te mislukken, wat een matige trainer was dat zeg. Overigens zie ik hem ook niet naar Tottenham gaan, daar zit veel te weinig voetballend vermogen om zo zijn eigen spel te spelen.

12 april 2023 om 18:25

Skes

Ik vind Slot bij uitstek een man die zichzelf is, rustig blijft, en zijn eigen keuzes maakt. Als hij het nog te vroeg vindt voor zijn kinderen om naar het buitenland te gaan, dan zou dat zomaar belangrijker kunnen zijn dan veel geld verdienen. We weten ook niet of een van die kinderen bijvoorbeeld wat kwetsbaarder is ofzo, en meer dan normaal behoefte heeft aan stabiliteit. Ik weet het wel hoor, wat ik dan als vader zou doen. Lekker blijven zitten bij Feyenoord en je kind een stabiele jeugd geven.

12 april 2023 om 18:26

In de Eredivisie ja. In de Premier League kan je niet presteren zonder miljoenen uit te geven al helemaal niet als je hetzelfde wilt blijft presteren in de competitie zoals Tottenham de afgelopen jaren heeft gedaan. De stap Tottenham komt te vroeg en buiten dat moet je je afvragen of je daar uberhaupt als trainer aan de slag wil.

12 april 2023 om 18:31

Eens dat Tottenham te vroeg komt en hij eerst wat meer credibility nog moet opbouwen om daar aan de slag te kunnen al heb ik zelf grote twijfels over Tottenham uberhaupt als club. Zou daar als trainer niet zo snel instappen omdat daar veel dingen niet helemaal kloppen lijkt het. Een tussenstap naar West Ham lijkt mij dan ook perfect. West Ham is een club die een goede selectie heeft en eigenlijk veel te laag staat als je kijkt naar de spelers die ze hebben. Ook is het een club die wel uitgeeft om nieuwe spelers aan te trekken. Doe je het daar 1/2 seizoenen goed kan je de stap naar de absolute top in de competitie maken als er een vacature vrij komt en ken je de competitie ook veel beter. Ook ben je als trainer in de tussentijd multi miljonair geworden wat ook niet verkeerd is en heb je al kennis gemaakt met trainer zijn in de beste en meest competitieve competitie ter wereld.

12 april 2023 om 18:33

@El Fenomeno, maar waarom kregen zij dan toch die jobs? Omdat zij een verleden hadden bij die clubs.. Arteta bij Arsenal, Frank bij Chelsea en Solksjaer bij United.. De namen die jij noemt slaan als een tang op een varken..

12 april 2023 om 18:44

Maar ze hadden geen ervaring of iets gepresteerd als trainer zijnde, maar jij bepaalt dat dit voor een club als Tottenham dus wel geldt.

12 april 2023 om 18:51

Yoeri, als er "veel, veel meer dan verwacht wordt dan ze de laatste jaren hebben laten zien", dan hebben de managers daar blijkbaar niet gepresteerd, dus wat is je punt nou?

12 april 2023 om 18:52

Ik vind dit dus een vergelijking van niks. Alsof Tottenham de 1e club was van Mourinho, of Pochettino.

Mourinho had geen track record toen hij instapte bij Porto.
Arteta had geen track record toen hij startte bij Arsenal
Guardiola had geen track record toen hij instapte bij Barcelona.

Er is zoiets als kwaliteit, kunde en leiderschap wat je bezit of niet bezit. Ik vind Slot meer dan goed genoeg voor Tottenham. Hij heeft letterlijk alles wat een trainer moet hebben. Je kan ook rustig bouwen en stuk lopen op een paar taaie clubs in het buitenland.

Mooi voorbeeld is Frank de Boer. Nederland uitgespeeld, prima track record in Europa en daarna helemaal stuk gelopen op de verkeerde keuzes.

Ik zie slot bijvoorbeeld eerder slagen bij Tottenham dan bij Palace. Puur omdat hij een trainer is die aanvallend wil spelen, met balbezit en risico. Was het een type Mourinho, dan wellicht dat Palace prima had gekund.

Trainers slagen vanwege kwaliteit en trainers falen vanwege gebrek aan kwaliteit. Daar zit in mijn optiek niet heel veel tussen, naast een beetje geluk met aankopen en individuele vorm van je beste spelers. Verder komt kwaliteit en tactische kunde altijd bovendrijven.

In het geval van Tottenham zou ik zeggen; haal Slot, een toptalent en nu al meer dan capabel trainer voor de lange termijn. Maar met zo’n Levy zou ik als Slot wel 10x nadenken. Ze verwachten dat je kampioen wordt met 2 leuke spelers en verder pure middelmaat.

12 april 2023 om 19:09

Je hebt gelijk stel dat Tottenham komt en 15 miljoen wil afkopen en hem een salarissen wil geven 10 x van wat hij nu verdient moet hij zeggen ……nee man is te hoog gegrepen ik ga eerst naar crystal palace dat heeft ten hag ook gedaan

12 april 2023 om 19:09

Frank de boer heeft Nederland niet uitgespeeld, getuige zijn laatste 2 seizoenen. Er is een reden dat ze hem kampioen van de armoede noemen. Als de concurrentie een beetje normaal presteerde, won de boer geen titel. Daarnaast had hij helemaal geen track record in Europa, hij presteerde juist ondermaats.
De keuzes erna waren niet ongelukkig. De boer bakte er gewoon niks van. Dat getuigt ook van het feit dat bij zijn clubs zijn voorgangers en opvolgers het aantoonbaar beter deden. Ook bij het NL elftal was het kommer en kwel.

12 april 2023 om 19:21

Als je 4 jaar beter bent dan de overige 17 clubs, zeker in de tijd dat de hand nog op de knip ging bij Ajax, is kampioen van de armoede wel een beetje gebrek aan respect. Zo kun je het altijd afschuiven op falen van de concurrentie, neemt niet weg dat je het toch maar even moet doen en het kan ook betekenen dat die jaren de ED over de breedte gezien een sterkere competitie was dan nu. Nu haalt iedereen die tot de subtop zou moeten behoren al vrij snel af.

Neemt niet weg, dat mijn punt verder hetzelfde blijft; ik vind Slot kwalitatief goed genoeg voor Tottenham. Ook tactisch beter dan De Boer en maakt op mij een veel completere indruk. Intelligenter, rustiger en tactisch beter onderlegd.

12 april 2023 om 19:26

Er zijn heel veel ploegen kampioen van de armoede genoemd. Dat komt omdat het in Nederland gewoon vaak voorkomt dat alle drie de topclubs niet geweldig zijn (en ook in Europa niet presteren). Dan laten ze punten liggen tegen kleine clubs en zijn ze kampioen van de armoede. Dat was FdB ook, maar zijn selectie bij Ajax was ook gewoon middelmatig, to say the least.

Verder wel eens hoor. Hij heeft niks meer gepresteerd daarna.

12 april 2023 om 19:26

Ik denk dat slot ook goed genoeg is voor tottenham.
Echter de boer werd kampioen met historisch lage punten. Dat feitje kunnen we niet ontkennen in het beoordelen van de trainer de boer

12 april 2023 om 20:44

Dan is slot ook te licht voor ajax, want die stonden toen bijna in die finale.

12 april 2023 om 20:58

Ja is wel zo, maar bij Tottenham zijn de verwachtingen verre van realistisch.
Ik vind ook niet dat ie naar Tottenham moet gaan, maar de redenen daarvan zijn niet dat het geen goeie trainer is, maar Tottenham een zooitje met onrealistische verwachtingen die nooit iets winnen en vervolgens de trainer eruit gooien.
Kijk naar de palmares van Kane, die heeft alleen de Audi cup gewonnen.

13 april 2023 om 10:35

Klopt, Slot is sowieso wel goed genoeg voor Tottenham. Dat is van de klassieke top 6 toch wel de minste. Alleen als Slot echt om prijzen wilt meedoen dan moet je niet naar Tottenham gaan. Daar kan je niet echt lekker aan een elftal bouwen, de eigenaar bemoeit zich constant met het transferbeleid en wil ook niet al te dure spelers halen. Dan kan je nog beter naar West Ham gaan. Daar is financieel gezien best veel mogelijk maar presteren meestal aardig ondermaats. Maar het is wel een club die net als Aston Villa of Brighton top 7 kan behalen.

12 april 2023 om 17:43

Heeft het bij Az uitstekend gedaan, was wellicht kampioen geworden in dat coronajaar en presteert al 2 jaar uitstekend bij Feyenoord.. Alle grote namen die steeds bij Tottenham komen falen ook keer op keer, Slot brengt net als Ten Hag een bepaalde visie, dat lijkt me beter dan elke keer grote namen halen die overal al meerdere keren zijn ontslagen

12 april 2023 om 17:58

Ja, maar laten we eerlijk zijn: wat zegt de naam AZ nu eigenlijk in Europa? Slot heeft bij lange na nog niet de statuur die Ten Hag wel had door oa enkele kampioenschappen en een halve finale in de Champions League. Als Slot al op een lijstje staat dan komt dat puur en alleen door zijn werk bij Feyenoord.

12 april 2023 om 18:06

@YouriCFC Ik weet niet waarom je nu doet alsof de PL alles en iedereen overstijgt. Buiten de top zullen clubs veel moeite met AZ hebben en neem maar van mij aan dat heel Europa AZ wel kent zo onderhand gezien hun uitstekende prestaties de afgelopen jaren in Europa. Buiten het feit dat ook een jeugdafdeling aan de weg timmert. Slot bij de Spurs zou eens een verstandig besluit zijn en wordt er eindelijk eens nagedacht over een trainer ipv lukraak een naam halen.

12 april 2023 om 18:07

In Europa weet ik het niet maar in Azie is men AZ niet vergeten, dit komt met name door de succesvolle europese campagne in 2005. De samenvatting van de 7-1 van Feyenoord werd in Hong Kong gewoon afgespeeld op de screens van het openbaar vervoer.

12 april 2023 om 18:28

Yoeri

Die clubs kijken verder dan hun neus lang is. Als ze AZ niet kennen (wat ik betwijfel want die mensen zijn natuurlijk minstens zo voetbalgek als wij) dan zien ze zijn prestaties daar wel zodra ze geïnteresseerd raken door zijn huidige werk. Dan zien ze het hem goed doen bij Feyenoord, en dan gaan ze terugkijken. Wat heeft hij daarvoor gepresteerd? En daar zijn ze dan in 2 minuten achter. Dan heb je twee succesverhalen, in plaats van een. Toch een flink verschil.

12 april 2023 om 18:41

@Romarky, omdat dat op dit moment zo is. De Premier League is het walhalla voor iedere trainer, met een dik vet maandsalaris en een flinke buidel geld om uit te geven. Ik bedoel dan ook niet letterlijk dat niemand van AZ gehoord heeft, maar als ze Slot al zouden overwegen dan gaan ze echt niet kijken naar een seizoen waar hij “wellicht met AZ de Eredivisie had kunnen winnen”.. Bovendien zul je iets moeten winnen met AZ of in de Eredivisie voor je serieus naar die competitie kunt..

12 april 2023 om 19:01

Laten we het anders vragen, ajacieden, jullie hebben misschien een nieuwe trainer nodig. Willen jullie liever Mourinho of Slot?

12 april 2023 om 19:04

@YoeriCFC,

Nee ze zouden eerder zoals bij Arteta, kijken naar hoe de assistent af en toe wat in het oortje fluistert van Guardiola?

Of zoals bij Mourinho, dat ze inzoomen op de talloze (video) analyses die hij gemaakt heeft?

Talloze voorbeelden van (top) trainers die zonder track record zijn ingestapt bij grote clubs. Daarnaast is het lastiger beperktere spelers, zoals in een kleinere competitie als de ED, frivool en met een gericht plan te laten voetballen, dan een bak vol met wereldtoppers die je echt niet hoeft uit te leggen hoe ze het spel van links naar rechts kunnen verplaatsen.

Peter Bosz speelde met Ajax een aantal weergaloze potten in Europa en is in de Europese competities aardig door de mand gevallen. Ten Hag daarentegen laat zien bij een zeer lastige club als United prima te kunnen presteren. Er is gewoon geen graadmeter die bepaald of je in de PL succesvol zal zijn, anders dan kwaliteit. En we kunnen daar uiteraard over discussiëren, maar ik vind dat Slot ruim voldoende kwaliteiten heeft om zo’n club te kunnen leiden. De rust en het charisma is niet te trainen, hij beschikt over dat gen.

12 april 2023 om 19:16

Doe mij maar Slot, baardgrasmus. Blij dat ik je tot dienst kon zijn.

12 april 2023 om 19:30

Ik denk dat de meeste fans van hun team dat vinden g0d3nz0n3n, althans, als ze bekend zijn met het werk van beiden en naar welk voetbal ze moeten gaan kijken.

12 april 2023 om 17:53

Zou dan persoonlijk liever nog een jaartje CL bij Feyenoord meepakken.

12 april 2023 om 17:57

Ik ben voor Feyenoord, maar twijfel hier echt over. Als Slot zijnde moet je het ijzer ook smeden wanneer het heet is. Bij Gio ging de CL ronde heel slecht. Stel dat dit bij Slot ook gebeurt dan wordt dat toch echt meegerekend.
En ja, je kunt ook naar Ten Hag kijken, die bleef wel een paar seizoenen en heeft daar ook van geleerd, maar die nam wel een risico.

12 april 2023 om 17:59

Dat ligt er aan wat Feyenoord kan uitgeven toch? Als Feyenoord lekker aan de weg kan timmeren en flink centen uit kan gaan geven aankomende zomer dan zou ik ook lekker bij Feyenoord blijven!

12 april 2023 om 22:36

Bij Ten Hag werden ze pas afgelopen zomer concreet. Als een Bayern bijvoorbeeld 1 jaar eerder kwam, was Ten Hag ook vertrokken.

12 april 2023 om 17:53

Hij laat toch duidelijk zien NL beste trainer te zijn naast ten Hag op het moment. West Ham is ook best een mooie club die de potentie heeft om middenmoot of subtop te draaien. Crystal Palace zijn alleen mooie woorden maar daar blijft het meestal bij. Dan zit hij bij Feyenoord stukken beter met CL en NL top. Bij Tottenham valt wel veel eer te behalen, die hebben nooit wat gewonnen en hebben best een grote slagkracht.

12 april 2023 om 18:01

Maar zeker niet de slagkracht of de allure van die andere clubs in Engeland. Tottenham is het lelijke eendje in de bijt wat dat betreft. Zeker nu de toekomst van Kane nog niet duidelijk vast ligt valt er ook veel te verliezen bij Tottenham, maar aangezien dat voor Slot geen optie is denk ik niet dat we ons daar druk om hoeven te maken.

12 april 2023 om 18:41

Slot moet ook niet naar Spurs willen. Hele lastige club. Pochettino wordt eruit geknikkerd een paar maanden nadat hij de UCL finale met ze haalde en Mourinho werd een paar dagen voor een bekerfinale ontslagen. Sowiezo vind ik Engeland eigenlijk niet zo goed bij Slot passen. Zie hem veel beter in Duitsland bij een Dortmund of Leipzig passen.

12 april 2023 om 17:57

Als hij het niet redt bij tottenham kan hij altijd nog naar die 2 andere clubs, maar heeft hij wel al een jaar een monstersalaris kunnen genieten.

12 april 2023 om 18:38

Ik zie Slot ook eerder bij een West Ham of Crystal Palace als trainer dan een Tottenham. Daar moet meteen gepresteerd worden en geen tijd en ruimte om iets te bouwen gok ik zo.
Allerliefste zie ik hem nog een seizoen of twee bij Feyenoord.

12 april 2023 om 18:42

Wat is er voor eer te behalen met West Ham en al helemaal met Palace? Je weet gewoon dat je zoals iedereen ergens tussen plaats 8-20 gaat eindigen en dat je er uiteindelijk uit word gegooid

12 april 2023 om 18:46

Geen, maar het gaat er om dat je naam maakt in de competitie. Je gaat geen FA Cup winnen, maar als jij met die teams lollig aanvallend voetbal weet te spelen en het de traditionele top lastig kunt maken in onderlinge duels dan gaan ze je naam vanzelf noemen.

12 april 2023 om 19:17

Dat aanvallende voetbal boeit echt geen fluit als je alles verliest. Je kan daar beter met geluk winnen dan met aanvallend voetbal verliezen m

12 april 2023 om 19:04

Simeone begon ook uit het niets bij Atletico Madrid en zit er 10 jaar

12 april 2023 om 17:48

Daar gaat ene Kompany eerder de voorkeur krijgen lijkt me.

12 april 2023 om 17:51

Denk ik ook, is nu ook gepromoveerd met Burnley. Denk dat als hij ze er volgend jaar inhoudt dat hij het jaar erop Pep kan gaan vervangen.

12 april 2023 om 17:52

Het lijkt erop maar eens zien wat hij kan doen in de PL. Vond hem bij Anderlecht wel ok maar ja je verwacht natuurlijk meer zeker bij een topploeg. Momenteel vind ik Slot beter dan Kompany.

12 april 2023 om 17:54

Als Arteta zo doorgaat met Arsenal en misschien zelfs kampioen wordt, lijkt me dat meer voor de hand liggend. Maar Kompany zou ook niet onlogisch zijn.

12 april 2023 om 18:04

Hij heeft bij Anderlecht gewoon top werk geleverd. Dat is dit seizoen alleen maar duidelijk geworden. Om over de prestaties bij Burnley nog maar te zwijgen.

12 april 2023 om 18:46

City kan iedere toptrainer aantrekken die ze willen, waarom zouden ze dan met alle respect voor Kompany gaan?

12 april 2023 om 18:58

Clublegende, Guardiola-adept, type voetbal dat hij brengt, jeugd die ingepast wordt indien nodig en resultaten in Engeland momenteel.

12 april 2023 om 18:02

Het moment dat Guardiola met pensioen gaat, of zal gaan vertrekken bij City, wordt dat de meest felbegeerde positie in het mondiale voetbal.. Dan zul je echt wel een flinke waslijst aan Europese prijzen op je naam hebben moeten staan om daar uberhaupt teruggebeld te worden..

Feyenoord mag denk ik alvast naar een nieuwe trainer gaan zoeken.
Slot is waarschijnlijk weg eind dit seizoen.
Ajax moet opschieten met Boss contracteren anders is hij ook een mooie optie voor Feyenoord.

12 april 2023 om 17:49

Ik denk niet dat Ajax nu snel Bosz gaat bellen. TD Mislintat was toch heel duidelijk over het vertrouwen in Heitinga. Ik denk al helemaal dat als ze de beker winnen en 2e worden, Heitinga aanblijft. Dan is het seizoen nog enigszins goed afgesloten en kan je iig de CL halen volgend jaar.

12 april 2023 om 18:02

Ajax heeft met Heitinga een zeer geschikte coach. Doet het uitstekend nu. Stapt over vanuit jong naar Ajax 1 van de ene op de andere dag. Doet het met een half gare selectie beter dan zijn voorganger. En heeft het Ajax dna door zijn aderen lopen. Er is geen enkele reden om Johnny niet het vertrouwen te geven. Zeker niet voor een overschatte bosz die overal de laan uit wordt gestuurd na 2-3 jaar.

12 april 2023 om 18:20

Het is vooral de media die opvallend druk zijn met speculeren en ieder gerucht overnemen. Ik vraag me af waar de aanname vandaan komt dat Arne Slot op de eerste de beste buitenlandse trein springt die voorbij komt. Deze man komt (net als Ten Hag) over als een zeer verstandig man die dondersgoed weet wat hij heeft en rationele keuzes kan maken. Iedereen lijkt er maar zo druk mee, maar laten we toch hopen dat deze topper nog even in de Eredivisie blijft. Het mooiste zou toch zijn dat alle topclubs ook een top trainer hebben. Ik had een strijd tussen het Ajax van Ten Hag en het Feyenoord van Slot fantastisch gevonden. We zijn allemaal maar zo druk met het misgunnen van succes aan concurrenten, en de media stookt dat vuurtje constant op. Jammer.

Volgend seizoen speelt Slot met een team in de CL. Als hij goed presteert kan hij tekenen bij een club die in 24-25 ook CL speelt. Daarbij heeft hij komende zomer geen gelimiteerde transfersom. Een West Ham of een Crystal Palace is ook eerder een verslechtering dan een verbetering voor hem.

12 april 2023 om 17:47

Geen garantie dat ie volgend jaar in de CL goed presteert natuurlijk. Lukt het niet (wat zomaar kan), mis je straks de boot. Geen idee wat zijn ambitie is eigenlijk

12 april 2023 om 18:20

West Ham is een club met veel potentie. Eigenlijk zou hij het alleen maar beter kunnen doen dan dat ze nu doen als je kijkt naar de selectie. Doe je het daar een/twee seizoenen goed kan je als gevestigde naam in de Premier League de stap naar de absolute top in dezelfde competitie maken. Ook ben je in een klap multi miljonair wanneer je een contract tekent bij West Ham. Dit zal niet het geval zijn als hij Feyenoord blijft waar de kans op een minder seizoen dan dit seizoen heel groot is. Buiten dat is de Premier League de absolute creme de la creme en is de selectie van West Ham waarschijnlijk een stuk sterker dan die van Feyenoord. Grote kans dat hij nog meer uit dat team kan halen dan hij nu met Feyenoord doet.

Vraag me toch af wat hij wil/ zijn ambitie is. Hij is geliefd en gewaardeerd, maar aan het einde van de streep “gewoon” een broodtrainer. Hij zit verder niet echt aan Feyenoord vast ofzo

Als hij gaat, moet hij lekker naar West Ham. Prima club om je te profileren. West Ham is gewoon een club die hoort mee te doen om tickets voor Europa League of Conference League. Bij Spurs kan je het nooit goed doen en Crystal Palace is meer voor trainers met een behoudende speeltijd.

West Ham toch ook wel een leuke ploeg. Beetje nostalgie daarbij, bij mij bekend uit vroegere voetbalspelletjes waar altijd veel talentvolle spelers zaten. Dit jaar nog maar zien of ze in de PL blijven, maar lijkt me een prima club voor Slot, al denk ik zelf dat hij net iets meer ambieert zoals Tottenham.

12 april 2023 om 18:09

Ten Hag heeft het op het hoogste podium laten zien met Ajax, het is logisch dat hij hoger in de rangorde staat dan Slot.

12 april 2023 om 18:28

Ik zeg ook niet dat Slot een tussenstap zou moeten maken, West Ham lijkt me gewoon een mooie club voor hem. Overigens was ManU ook niet bepaald top toen Ten Hag in stapte, beetje vergelijkbaar niveau als Tottenham, al is het natuurlijk wel een veel grotere club.

Feyenoord heeft allang een nieuwe trainer op het oog, ik zelf hou het bij Gio.

12 april 2023 om 17:59

Mag toch hopen van niet.
Wel wat prijzen, maar spelers werden echt niet beter en niet altijd op waarde geschat. Hield heel vaak vast aan dezelfde spelers, waar jeugd geen kans kreeg.

Ik zou zeggen dat Feyenoord moet doorschakelen naar Bosz, maar die houdt er niet van om aan het lijntje te worden gehouden en Feyenoord kan niks beloven nu omdat Slot een doorlopend contract heeft…

12 april 2023 om 18:29

Dan zit er maar één ding op. Contract met Slot opzeggen en Bosz contracteren. Zijn we gelijk van de hele discussie af dat hij perse naar Ajax moet!

West Ham lijkt mij een perfecte tussenstap voor Slot. Dat is een team dat met de huidige spelers eigenlijk hoger zouden moeten staan dan dat ze doen. Ook is het een club die wel spendeert aan spelers waar nodig. Tottenham zou ik zelf niet aan beginnen, daar lijkt mij weinig eer te behalen. Zijn voorgangers hebben daar ook niet het verschil kunnen maken en terecht geklaagd over een gebrek aan mentaliteit en intrinsieke motivatie bij het elftal evenals bestuur.

Huisje aan de Themes kopen. Zie je dan wel weer verder. 😌

Dit is het resultaat als je bereid bent aan te vallen, dominant te spelen. Helaas zijn er in Nederland ook trainers die alleen maar willen verdedigen. Ze zeggen dat ze willen aanvallen, maar niet de middelen hebben. Sparta heeft bijvoorbeeld bewezen dat het wel kan.
Ik ben benieuwd welke spelers Slot wil meenemen en hopelijk voor een fors bedrag

wekelijks hoor je weer dat er clubs zijn die hem willen kijk er niet raar vanop als slot gewoon zijn contract gaat openbreken en nog voor 2 jaar extra bijtekent

Naast geboren en getogen op zuid en 42 jaar naar de kuip volg ik West Ham ook al vanaf m'n 12e. Dus als Slot gaat .. dan maar naar m'n 2e liefde 🙂

Atletico Madrid zou een goed voor hem zijn Spanje houdt van voetbal zoals hij dat speelt,en je hebt betere spelers en geld om uit te geven en Champignons League

Denk dat hij ook best met een club als West Ham kan bouwen. Die doen het dit seizoen dan weer heel slecht, maar de jaren daar voor hebben ze het goed gedaan en horen ze kapitaal wijs en stadion zeker bij de top 8 als je het mij vraagt.
Tottenham moet je meteen doen...maar ik begrijp ook heel goed als je met Feyenoord de CL in wil... maar voor hetzelfde geld heb je dan weer een poule met Napoli City en een Shaktar... dan haal je het gewoon niet.

Ik ga ervan uit dat Slot nog minimaal een seizoen bij Feyenoord blijft.
Vanwege zijn schoolgaande kinderen met name.
Daarnaast vindt hij het natuurlijk prachtig om met een zelf gekneed team volgend seizoen CL te gaan spelen.

12 april 2023 om 22:41

Alsof dat ene jaar schoolgaande kinderen uitmaakt. Het is niet zo dat een jaar laten ineens stuk ouder zijn. Dan kan het nog steeds 'onstabiel' zijn om naar buitenland te gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren