Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax heeft opvolger Overmars binnen: Sven Mislintat wordt nieuwe td

Laatste update:

Sven Mislintat volgt Marc Overmars op bij Ajax als technisch directeur. De Amsterdammers hebben maandagmiddag een akkoord bereikt over een verbintenis tot medio 2026 en streven ernaar de vijftigjarige Duitser dinsdag al te presenteren, zo weet De Telegraaf te melden.

Met de overeenkomst komt er eindelijk een einde aan de lange zoektocht naar een geschikte opvolger van Overmars, die in februari 2022 vertrok na grensoverschrijdend gedrag. Mislintat werkte eerder als scout bij Borussia Dortmund en Arsenal voordat hij bij VfB Stuttgart aan zijn eerste klus als technisch directeur begon. In november 2022 werd het contract van Mislintat bij Stuttgart ontbonden.

In tegenstelling tot de eerdere geschikte geachte kandidaat, Julian Ward, is Mislintat per direct beschikbaar om invulling te geven aan de functie bij Ajax. Hij gaat nauw samenwerken met Jan van Halst, die onlangs gekozen werd als nieuwe commissaris voetbalzaken en Danny Blind vervangt. Als tussenoplossing hadden Klaas-Jan Huntelaar en de reeds vertrokken Gerry Hamstra de leiding over het technisch beleid bij Ajax. Wat de rol van Huntelaar nu precies wordt, is vooralsnog onduidelijk.

Hoewel zijn periode als technisch directeur van Stuttgart niet succesvol was, stond Mislintat bij Dortmund wel bekend om zijn Diamantenaugen. Op zijn advies werden onder meer Robert Lewandowski, Shinji Kawaga, Mats Hummels, Ousmane Dembélé en Pierre-Emerick Aubameyang binnengehaald door Dortmund.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou ben echt benieuwd, volgende stap graag is Bosz halen en wel heel snel

10 april 2023 om 18:23

Waarom is er zon grote Bosz hype als ik vragen mag? Misschien dat deze man juist een goede buitenlandse coach kan regelen met zijn netwerk.Verder begrijp ik dat hij het goed deed bij Dortmund in hun tijd van financiële crisis. Slim ingekocht toendertijd met Kagawa, Dembele, Auba en als klap of de vuurpijl Lewa. Iedereen wilde heel graag die vent van Liverpool, maar deze Svens cv is beter.

10 april 2023 om 18:29

Omdat ik persoonlijk Bozs de enige vindt die geschikt is als Ajax trainer.
Ik ken echt geen andere en kom nou niet aan met een Ron Jans enz

10 april 2023 om 18:29

Omdat hij Ajax een jaar goed heeft laten voetballen. Vind het overigens ook overdreven. Elke aanval onder hem leek een kamikaze actie gezien de restverdediging. Daarnaast is hij niet echt succesvol gebleken in de zin van prijzen pakken. Heeft het overal een half tot heel seizoen goed gedaan om vervolgens enorm ver terug te vallen.

10 april 2023 om 18:32

Ergens vind ik de hype ook wat too much. Aan de andere kant weet ik ook niet wat een andere haalbare optie kan zijn. Heitinga nog laten zitten lijkt me echt een beetje te vroeg.

10 april 2023 om 18:38

Hype weet ik niet, het is meer dat er momenteel geen andere kandidaten zijn. Of Frank de Boer zou het moeten doen

10 april 2023 om 18:43

De boer haha. Wat een kansloze suggestie, zou zo uit de koker van van der sar kunnen komen. De boer is overal gefaald, wat heeft hij bij ajax te zoeken. Behalve dat hij een huisvriend is van van der sar

10 april 2023 om 18:44

@Borrelhond,

Inderdaad, Heitinga is misschien niet de oplossing. Maar Bosz is verre van de oplossing. Ook in zijn seizoen bij Ajax was het meer geluk dan wijsheid.

Ja het is leuk om te kijken, maar het is niet wat Ajax verder gaat brengen.

10 april 2023 om 18:47

Hou toch eens op over die prijzen pakken. Ten Hag had nog nooit een prijs gewonnen voordat hij bij Ajax kwam. Was de beste Ajax trainer in deze eeuw.

10 april 2023 om 18:59

Ik durf te stellen dat het met Heitinga niet minder is dan onder een Bosz. Met Bosz weet je dat je geen prijzenpakker hebt en overal waar die heeft gewerkt is het niveau in elkaar gezakt. Dus hij maakt clubs slechter niet beter.

10 april 2023 om 19:02

Bosz heeft de basis gelegd waar eth van kon profiteren. Heitinga is een assistent, geen trainer. Kijk zijn carrière erop na

10 april 2023 om 19:05

Inderdaad want het spel, tactiek en selectie van bosz is waar ten Hag op doorgegaan is. Dan begrijp je er toch helemaal niets van. Dan verdient de boer nog meer credits. Onder hem is er een financiële basis gelegd en onder de boer werden de vele fouten van overmars, die hij in het begin maakte, goed gemaakt.

10 april 2023 om 19:07

@BorrelhondDat prijzen gezeik is wat overtrokken vind ik persoonlijk; Volgens mij was hij met Heracles of een soortgelijke club gepromoveerd wat je als prijs mag beschouwen. Op een punt na geen kampioen geworden met Ajax, een punt of 81 is normaliter wel voldoende lijkt me.Van Manchester United kan je een Europese finale verliezen, al vond ik het jammer dat we zo naïef stonden. Enige kanttekening wat ik heb, dat hij bij zijn eventuele tweede termijn meer aandacht aan (rest) verdediging gaat schenken. Want aanvallend was het al genieten geblazen, voor die potjes kwam je graag naar het stadion. We moeten niet doen alsof Dortmund en Lyon clubs zijn, waar je de prijzen ala Real Madrid binnen rijgt.Laat Heitinga rustig gebracht worden en veel ervaring opdoen, wat Van Nistelrooij eigenlijk ook wilde. Hij had gewoon sterk morten zijn, en bij zijn initiële standpunt moeten blijven dat hij er niet klaar voor was.

10 april 2023 om 19:10

@bochherief ik begrijp dat je geen fan bent van Frank de Boer, maar met Bosz is het toch vrijwel hetzelfde? Alleen succesvol geweest bij Ajax alleen dan veel korter dan Frank.

10 april 2023 om 19:11

@bochheriefNee, klopt. Hij is inderdaad niet begonnen als hoofdtrainer van een topclub. Welke coach wel trouwens? Je hebt vast een heel lijstje van coaches die niet als assistent zijn begonnen……

10 april 2023 om 19:12

De financiële basis is gelegd door overmars.
Het spel onder de boer was ruk. Bosz kwam in de geest van cruijff. Ten hag zette het voort

10 april 2023 om 19:16

@protheus Bosz speelde met Ajax verfrissend voetbal na een hele tijd zaadvoetbal met Frank de Boer. Die is veel beter dan een Heitinga kom op zeg. Die komt nog zwaar tekort om hoofdtrainer te zijn van Ajax 1. Je kan als Ajax zijnde niet nog een tussenjaar hebben. Daarnaast zijn er weinig opties beschikbaar en in Nederland al helemaal niet. Als je snel een coach wil voor een eventuele voorronde heb je ook nog is het voordeel dat hij de club al kent.

10 april 2023 om 19:23

is niet overal mislukt! Bij ajax niet, 4x op rij kampioen met een matige selectie en een zwakke financiele balans.

10 april 2023 om 19:33

Bosz kwam niet in de geest van Cruyff. Die kwam omdat ie een bekende was van Cruyff. En kwam over van Tel Aviv.. dat staat gelijk aan Ron Jans van fc Twente nu overnemen, die voetbalt ook leuk met Twente.

10 april 2023 om 19:41

Bosz is idd gepromoveerd met Heracles indertijd. Denk met weemoed terug aan die tijd, elke week leuk voetbal op de mat waarvoor je naar het stadion komt. Af en toe er ook een dik pak slaag maar dat is bij ons onoverkomelijk.

10 april 2023 om 20:02

Er zijn genoeg coaches als je een beetje verder kijkt dan NL hoor. In Belgie heb je Vanheazebrouck en Hoefkens. Met een beetje ambitie kan je het ook proberen bij een Graham Potter, Postecoglu of coaches van die kaliber.

10 april 2023 om 20:04

@Marton,

Hij zat bij Maccabi nota bene samen met Jordi Cruijff?

10 april 2023 om 20:21

Harecles bedankt voor de bevestiging, het was ongetwijfeld dik feest in het mooie Almelo toen. 😂 Zo zou ik er ook in staan, af en toe een pak slaag wat sowieso kan. Maar wel iedere week vermaakt worden, bij de traditionele top drie moet je wat meer winnen. Maar met een tussen balans kom je er wel.

10 april 2023 om 20:35

@D-Bergkamp ja daarom zeg ik ook dat het een bekende van Cruyff is..

10 april 2023 om 20:41

Bosz heeft de basis gelegd 🤣🤣we zullen jou maar niet echt serieus nemen met je geraaskal .

10 april 2023 om 20:43

Will Still, Nagelsmann, Slot, Conte.. niet geschoten is altijd mis

10 april 2023 om 21:05

Ik versta promotie met gae wel als prijs. Europa in met Utrecht..
Peter Bosz heeft nu al vaker laten zien geen topcoach te zijn.
Over de grens kijken lijkt me een beter plan. Als het maar geen Scott Parker is of iemand van dat kaliber

10 april 2023 om 21:11

Hij wilde bosz al hebben bij stuttgart. Dus kans zit er in

10 april 2023 om 21:11

@kevin verschil is dat bosz ook bij ajax geen prijzen pakte

11 april 2023 om 01:56

De Boer is overal gefaald, behalve bij Ajax 😁

Wellicht gewoon een coach die bij 1 clubcultuur past.

11 april 2023 om 07:17

De Boer verdiend meer credit. Mocht niets investeren en is 4 x achter elkaar landskampioen geworden. Bijna 5 x. Dat is gewoon ongelofelijk knap. Hij heeft samen met Overmars ervoor gezorgd dat er overbruggingsjaren waren naar meer financiële mogelijkheden in combinatie met een geweldige nieuwe jeugd lichting.

10 april 2023 om 18:23

Voordeel van de twijfel krijgt hij, maar had op een klinkender naam gehoopt.

10 april 2023 om 18:38

Eens, maar laten we optimistisch blijven. Nu heel gauw doorpakken en een goede trainer aanstellen, en in de zomer gericht versterken.

Op naar de toekomst.

10 april 2023 om 19:17

Ik zou Niek Oosterlee ook een leuke vinden voor in de staf van Ajax. Tactisch meesterbrein en die staat wel open voor een nieuw avontuur.

10 april 2023 om 19:52

Ik ben helemaal geen fan van Bosz, Hij heeft overal gefaald en is met Ajax ook geen kampioen geworden. We haalden met wat geluk de finale van de Europa League, maar het was met heel naief voetbal. Als we Bosz terughalen, wordt het Schreuder 2.0

10 april 2023 om 18:21

Met 100 miljoen winst dit seizoen kunnen we best wat lijden.. Sterker nog, investering in dit elftal is een vereiste.

10 april 2023 om 18:23

Martijn R. Mocht je volgend seizoen nog eens dit soort uitgaven doen en CL wordt niet gehaald dan kan het snel gaan hoor. Denk dat je sneller geld kan verliezen dan geld verdienen. Salarishuis is natuurlijk niet gebouwd voor de Europa League en spelers worden ook niet bepaald meer waard dit seizoen. Denk zelfs dat Timber in waarde is gedaald. Ajax heeft volgend seizoen toch wel echt een heel belangrijk seizoen.

10 april 2023 om 18:29

Martijn r leeft in een droomwereld. Hij opperde laatst dat ajax 40m moest neerleggen voor een spits in Spanje. Het is 5 voor 12 bij ajax. Ze moeten een jasje uittrekken en weer creatiever zijn.De hele selectie waarde is aan het dalen, neem bassey, 23m gekocht, volgend jaar 5m waard als het zo doorgaat.

10 april 2023 om 18:30

Die waarde is zo weer omhoog zodra er een echt goede lcv naast hem staat. Dit jaar snel afsluiten en volgend jaar vlammen.

10 april 2023 om 18:32

Het is maar de vraag of ajax dit jaar 100 miljoen winst maakt. Halverwege was het 76 miljoen en dat was incl transfers Anthony, Martinez en Haller. En ik verwacht dat dit ook incl CL is. Het 2de halfjaar zou het resultaat dan gaan dalen.

10 april 2023 om 18:47

@j0rnnn,

De vraag is of het hem gaat lukken om terug te komen. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, zou me niet verbazen als Hato hem de komende maanden voorbij streeft.

Voetballend is hij gewoon slecht en ik denk echt dat je misschien na moet denken om hem te verkopen, daarnaast vind ik zijn partner ook niet de allerminste. Timber is toch een van de betere verdedigers van de competitie.

10 april 2023 om 20:25

Martijn denkt dat je het geld van Anthony ook 100% netto krijgt terwijl je een hoop minder krijgt. Vorige club, opleidingsclub, makelaar, speler zelf. Belastingdienst komt ook nog eens om de hoek.

Je hebt het daarnaast ook weer uitgegeven aan andere transfers.
Tel daarbij de salarissen dat gericht is op cl voetbal. Als ze dat mislopen ga je gewoon een jaar pijn lijden en verdwijnt je schatkist sneller dan je denkt.
Ook heb je te maken met weinig spelers dat van hoge waarde is en een paar basisspelers op leeftijd. Tadic, Berghuis, Klaassen waar je niets meer op gaat verdienen.

10 april 2023 om 20:34

Dat valt reuze mee hoor dan maar jaartje geen cl ,dat is heus geen ramp

10 april 2023 om 23:45

Voor je Alvarez kon je afgelopen zomer nog 40-50M krijgen. Daarmee zeg ik niet dat dat nu nog realistisch is, maar 30M moet toch te doen zijn lijkt me. Daarnaast vertegenwoordigen Kudus en Timber ook flink wat waarde. Die gaan met zijn drieën voor meer dan 100M weg. Bassey is Brits, dus zal altijd enige waarde behouden.

Heeft dik 1-jaar geduurd, maar eindelijk een opvolger voor Overmars. Veel wisselende verhalen over Mislintat gehoord, maar ben toch benieuwd naar hem. Als eerste taak meteen kijken naar een trainer, want Heitinga is het gewoon niet.

Dit heeft werkelijk niets met Overmars te maken. En in principe neemt hij toch de taken van Hamstra over.

10 april 2023 om 18:47

Nou, Hamstra heeft tijdelijk een gedeelte van de taken van Overmars overgenomen. De echte opvolgende td is Mislintat. Zijn wel 2000 artikelen over gepubliceerd. Dus zo vreemd wordt het niet gesteld allemaal.

10 april 2023 om 19:07

Hoezo niet, hij is toch de directe opvolger van Overmars? Hamstra heeft nooit de functie van technisch directeur bekleed.

10 april 2023 om 19:25

Heeft alles met Overmars te maken. Hamstra en ook Huntelaar hebben officieel nooit de rol van Overmars bekleed en deze Mislintat is dus officieel de eerste weer na Overmars in deze rol.

10 april 2023 om 21:17

Nee Ajax gaat het anders invullen en krijgt een deel van de TD taken. Alle sites communiceren het als Td.

Als hij Bosz haalt prima, denk dat hij misschien de stille kracht kan zijn met Bosz en Huntelaar als boegbeeld. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

10 april 2023 om 19:55

Waarom zou het hem nu wel lukken? Bosz heeft nog nooit ergens successen geboekt. Ajax heeft met veel geluk de finale van de Europa League gehaald, maar hij werd geen Kampioen. Ik zie Bosz helemaal niet graag komen.

Geef die man een kans. Begreep dat hij in het verleden heeft samengewerkt met Bosz. Ik zou zeggen dat mag van mij wel weer gebeuren. Heitinga ontzettend bedankt voor de afgelopen maanden, maar je bent voor nu nog een lichtgewicht. Misschien assistent van Bosz en zo meedraaien met ervaren trainer om dan trainer van Ajax 1 te worden.

Vreemde keuze, is volgens mij ook vaak het ruzies vertrokken bij zijn oude clubs. Nou veel succes Ajax. Werd wel eens tijd. Zelf zou ik gewoon voor een Seedorf zijn gegaan. Bedoel Overmars werd ook benoemd maar had hij ervaring?

10 april 2023 om 18:25

Overmars was voor Ajax ook al een tijd de TD van GAE. Dus hij had zeker wel wat ervaring.

10 april 2023 om 18:40

Ook hij heeft moeten groeien in zijn rol, heb je duidelijk gezien tijdens zijn eerste jaren. Het verschil is nu wel dat Ajax als club gewoon niet meer de club was die zij in 2012 waren. Nu zou ik altijd voor een ervaren man zijn gegaan anders had je net zo goed Huntelaar aan kunnen stellen, want ik zie weinig argumenten waarom Seedorf een betere zou zijn in die rol.

10 april 2023 om 18:26

Zelf zou je voor iemand zonder enige ervaring zijn gegaan. Top plan joh. En ja Overmars had al jarenlange ervaring als bestuurder ja.

10 april 2023 om 18:31

Seedorf leidt meerdere bedrijven succesvol, en was onderdeel van AC Monza.
Dat je het aantrekken van vd sar, overmars, hamstra, huntelaar, heitinga wel verdedigt en seedorf niet, maakt het wel heel discutabel

10 april 2023 om 18:34

Seedorf steekt geld in bedrijven,dat is toch echt wat anders dan zelf een bedrijf leiden.

10 april 2023 om 18:36

Als investeerder ben je betrokken. Ik spreek uit ervaring.
Of jij dacht dat seedorf z'n zuurverdiende centjes aan iemand geeft en zegt 'doe ermee wat je wil'

10 april 2023 om 18:38



Als je dat gaat vergelijken met deze functie dan snap je er echt helemaal niets van

Huntelaar liep stage. Hamstra was al jaren TD en had ervaring , vd Sar.... zie je mij die verdedigen? Ik loop verdorie ook te pas en te onpas te roepen dat Heitinga geen hoofdtrainer moet blijven. Waar zie je mij die verdedigen. Dat verzin je nu gewoon ter plekke. Niet handig.

10 april 2023 om 18:44

Goed verhaal, blijft overeind dat seedorf de ideale kandidaat voor ajax is obv zijn ervaring, netwerk en charisma. Overigens niet als td, maar als ad. Hij zou vd sar moeten opvolgen

10 april 2023 om 18:45

Bocherief. Betrokken zijn is wel heel wat anders dan 'leiding geven aan' natuurlijk. Zou mij ook niks verbazen dat Seedorf adviseurs heeft, dan blijft er vrij weinig over hoor.

10 april 2023 om 18:47

Je kunt Overmars met zijn ervaring bij GAE in dezelfde functie niet echt vergelijken met Seedorf die nog nooit zo'n functie heeft gehad denk ik.

En ookal vind ik dat je ook onervaren mensen een kans moet geven, is dit niet het moment om iemand in het diepe te gooien denk ik.

10 april 2023 om 18:47

DuckAls ad heeft hij genoeg ervaring. Vergeet niet dat een ad niet alle kennis in pacht moet hebben. Hij moet ook adviseurs om zich heen verzamelen. Die functie is seedorf op z'n lijf geschreven. Als td zou ik hem niet halen

10 april 2023 om 18:51

Maar we hebben het nu toch over de nieuwe TD, en niet over een AD? Daar ging de vergelijking met Overmars over.

10 april 2023 om 18:56

Soccerfan_1 is niet objectief en dat kun je hem als Ajacied ook niet kwalijk nemen. Wat wel kwalijk is dat hij mensen met een andere mening vaak wegzet alsof die er niets van snappen. Schreuder verdedigde hij vorig jaar bij zijn aanstelling ook met hand en tand en mensen die hun twijfels hadden begrepen het niet.

10 april 2023 om 19:04

Boyonline, ik reageer op een reactie op een reactie waarin seedorf wordt aangehaald als td, en door een ander wordt neergesabeld als td optie. Ik geef aan dat seedorf de perfecte ad zou zijn, maar niet de td

10 april 2023 om 19:19

Bochherief Het liep een beetje door elkaar heen uiteindelijk, maar Soccer en Socio hadden het duidelijk over de TD toen jij met ervaring kwam.

10 april 2023 om 23:27

bochherief als investeerder ben je vaak ook niet betrokken. Ik spreek uit ervaring.

Wel eens van een stille vennoot gehoord? En ook het evt (laten) controleren van cijfers of andere zaken is niet per se een bedrijf leiden.

Tevens: "Of jij dacht dat seedorf z'n zuurverdiende centjes aan iemand geeft en zegt 'doe ermee wat je wil'"
Want er zit natuurlijk niets tussen dit en bedrijven leiden.

Werd eens tijd. Maar goed nieuws.

Zijn arbeidscontract zal wel bestaan uit:

Wees een mislintat netto ipv bruto (zie bijnaam marc netto)
Geen dickpics versturen naar collega's
Geen masseerkamers binnenkomen van het vrouwenteam


Overmorgen Bosz aangesteld?

Surfboy is er eindelijk. Vind het geen perfecte keuze, ik vond Ward interessanter. Maar als alternatief, prima. Nu nog een trainer vinden voor komend seizoen, ik hoop dat ze de juiste keuze maken (lees: Bosz).

De nieuwe Lewandowski en Weigl zijn van harte welkom.

Ik denk dat je wel met Heitinga door kunt. Denk wel dat hij de boel op scherp kan zetten. Gewoon paar goede aankopen doen en de jeugd een kans geven dan is de rust snel teruggekeerd.

10 april 2023 om 18:30

Dat je elke week in slaap valt en hij dezelfde fouten maakt als schreuder is niet erg? Laat die jongen eerst lekker assistentje spelen.



In ieder geval blij dat er een TD is. Nu snel doorpakken en koppen bij elkaar over de nieuwe trainer en de selectie voor volgend seizoen. Gas erop.

10 april 2023 om 18:42

Zal heel zwaar voor hem worden. Als je de duitse cultuur gewend bent en dan in Nederland terecht komt. Ik snap dat dat een enorme schok voor hem moet zijn. Dat zal wel maanden duren voor hij geaard is denk ik. Hij zal vooral moeten wennen aan het ding wat Humor heet. Dat kennen ze daar in Duitsland niet.

10 april 2023 om 20:27

Als hij maar niet op de billetjes van de vrouwen gaat slaan, schijnt niet zo grappig gevonden te worden in Amsterdam.

10 april 2023 om 21:22

Bij een andere voetbalclub wel?

Eerste punt op zijn lijstje: Bel Peter Bosz!

Ik ken Mislintat niet, maar ik wacht eerst graag af voor ik een oordeel geef. Heb de afgelopen tijd al zoveel over hem gehoord van mensen waarvan ik vrij wel zeker weet dat ze hem net zo goed kennen als ik, niet dus.

De nasleep van het ontslag van Overmars valt Ajax zwaarder dan het niet ontslaan.. Ajax had dit anders moeten afhandelen, dan had Ajax nu fier bovenaan gestaan. En wat het niet zo'n circus geweest

10 april 2023 om 18:45

Wil je echt dat een club totaal afhankelijk is van één persoon? Wat als hij op een gegeven moment zou zeggen: jongens Arsenal wil me graag hebben ik ga ervandoor?

Daarnaast kan je in deze tijd dat echt niet doen als club, is totale imago moord als je hem na alles wat boven water kwam toch had laten zitten. Nog maar niet te beginnen over het mogelijke vertrek van een hoop van je vrouwelijke werknemers en opstand binnen het vrouwenelftal.

Overmars was klaar. Heeft hij aan zichzelf te danken en de club is groter dan één man. Hoe goed hij het ook heeft gedaan.

10 april 2023 om 18:49

Absoluut en dat zij ik direct in mijn omgeving. Ik zie direct hier gaan ze spijt van krijgen! En helaas heb ik gelijk gekregen.

10 april 2023 om 19:01

'dan had Ajax nu fier bovenaan gestaan'

idd, denk dat ze dan alle wedstrijden in de competitie hadden gewonnen dit seizoen. 1e in de groepsfase van de cl en waarschijnlijk tot de finale gekomen en ik sluit niet uit dat ze die dan ook hadden gewonnen. Zonde dat het niet zo is gelopen.

10 april 2023 om 19:26

Nee dan had Ajax nu onderaan gestaan en alle wedstrijden verloren

Ben benieuwd, nu graag snel duidelijkheid voor volgend seizoen.

Ik ben wel benieuwd waarom Ajax bij hem is uitgekomen. Ik ken hem niet, maar het klinkt niet als iemand die zijn sporen al verdiend heeft als TD.

10 april 2023 om 21:25

Ajax vult het iets anders in. Hij krijgt niet qlle taken van een td

Ik ook benieuwd welke trainer ze nu kiezen het zou zo maar kunnen een buitenlander als trainer. Ik vind Bosz wel een goeie trainer voor Ajax.

Gast staat al met 2-0 achter. Hoop dat hij de tijd krijgt om wat te bewijzen.

Geen hoge verwachtingen, lijkt me een prima scout maar of hij met centjes om kan gaan weten we niet. En staat hij sterk genoeg in de schoenen om zich niet de les te laten lezen door vd Sar? Riskante keuze..

De magere jaren komen eraan voor Ajax. Feyenoord gaat de komende jaren domineren, kijkend naar hun beleid en technische staf. Deze man is hier een voorbeeld van. Een paniekactie, om maar iemand te presenteren.

10 april 2023 om 20:32

Mijn eerdere reactie is helaas verwijderd. Beetje humor hier mag niet. Maar ik vind echt niet dat je deze man nu al kan beoordelen. Bij Dortmund uitstekend werk geleverd dus zal echt wel wat kunnen.

10 april 2023 om 20:35

Als Slot vertrekt moet dat ook opgevangen worden, dan heeft Feyenoord hetzelde probleem als Ajax. Als is het bij Ajax momenteel een grote puinhoop

Tja heb geen idee wat ik van die man kan verwachten maar goed we zullen het zien. Overmars was ook iemand die net nieuw kwam en die was uiterst succesvol. Hopelijk nu snel een hoofdtrainer en ik zou gewoon bij Bosz gaan aanbellen. Dan heb je alvast ook een coach voor volgend seizoen staan. Wat ideaal is als je een eventuele voorronde UCL gaat spelen.

Prima keuze. Goed gedaan bij Dortmund. Niet veel bijzonders bij Arsenal maar dat draaide daar toen al jaren niet.

10 april 2023 om 20:15

Bij Dortmund was hij volgens scout en geen TD en is dat al een tijd geleden.

Begrijp echt niet dat er zoveel mensen roepen om Peter Bosz? Niks bijzonders gepresteerd en overal weggestuurd . Voetbalt 4 maanden leuk voetbal en daarna dondert het als een kaartenhuis in elkaar . Per toeval goed gepresteerd 1 x in Europa met Ajax en dat was het dan . Kansloos .

Schaam me dood als Ajacied waar gaan we naartoe met dit soort beleid. Ik wil dat Ajax wordt geleid door oud Ajacieden die het Ajax DNA begrijpen en weten hoe het vanaf onder 9 t/m hoofdmacht aan toe gaat. Geen exotische Td's die niks met het Ajax cultuur te maken hebben. Seedorf had gewoon de positie moeten krijgen.

10 april 2023 om 20:56

Van der Sar heeft ook het Ajax DNA. En die bepaalt wie er de nieuwe TD wordt. Dus ben je het er niet mee eens? Dan moet je bij iemand zijn met 100% Ajax DNA!

10 april 2023 om 21:18

Als je niet weet hoe het zit, reageer dan ook niet. Van der Sar heeft helemaal niks met de aanstelling van een nieuwe TD te maken. Dat doet de RVC.

10 april 2023 om 21:52

Fout. Had naar Eringa geluisterd: dat is de taak van de directie.

Welke bevoegdheden heeft deze TD? Meer hoofd scouting of ook aanstelling hoofdcoach in zijn portefeuille? Want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat van der Sar geen dikke vinger in de pap wil houden. Morgen zullen we het wel horen. In ieder geval: alles is beter dan onze Ad....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren