Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Heitinga grijpt in na ontslag Schreuder en passeert Bassey meteen

Laatste update:

De opstelling van Ajax voor de uitwedstrijd tegen Excelsior is bekend. Interim-trainer John Heitinga heeft een basisplaats ingeruimd voor Owen Wijndal en dit gaat ten koste van Calvin Bassey. Met de naar voren geschoven Heitinga, die voor het eerst als eindverantwoordelijke van Ajax 1 op de bank zit, gaan de Amsterdammers op zoek naar de eerste overwinning sinds 22 oktober 2022, toen er met 1-4 gewonnen werd bij RKC. Het duel in het Van Donge & De Roo Stadion vangt om 14.30 uur aan en staat onder leiding van Ingmar Oostrom.

Eerder dit seizoen, in oktober van vorig jaar, won Ajax thuis met 7-1 van Excelsior. Slechts één keer wonnen de Kralingers thuis van Ajax, dat was op 23 december 2008. Dankzij treffers van Mitchell Piqué en Geert den Ouden werd er met 2-1 werd gewonnen. Hedwiges Maduro scoorde namens Ajax tegen. Dat het niet lekker loopt bij de Amsterdammers laten de cijfers zien. Alleen FC Groningen (18), SC Cambuur (17) en Vitesse (16) lieten sinds november meer punten liggen dan Ajax (15).

Heitinga voert in de defensie één wijziging door ten opzichte van het teleurstellende gelijkspel tegen FC Volendam (1-1). Wijndal mag zich bewijzen als linksback. Hij vervangt Bassey, die onder Schreuder basiskracht was. De Nigeriaans international moet nu banken. Op rechtsachter staat Devyne Rensch, net als tegen FC Volendam. Het centrale duo wordt gevormd door Edson Álvarez en Jurriën Timber. Onder de lat staat Gerónimo Rulli.

Het middenveld wordt door Heitinga intact gelaten. Dat betekent dat Steven Berghuis, Davy Klaassen en Kenneth Taylor allen aan de aftrap staan, net als in de wedstrijden tegen Feyenoord (1-1) en FC Volendam (1-1). Voorin kiest Heitinga niet voor dezelfde drie aanvallers als Schreuder deed in zijn laatste wedstrijd als Ajax-trainer. Steven Bergwijn staat tegen Excelsior linksbuiten en Dusan Tadic bemant de rechterflank. Brian Brobbey, die sinds oktober vorig jaar tegen RKC niet meer wist te scoren, moet plaatsmaken voor Mohammed Kudus.

Opstelling Excelsior: Van Gassel; Horemans, El Yaakoubi, Nieuwpoort, Tjoe-A-On, Awoudja; Lamprou, Koopmeiners, Goudmijn, Driouech; Azarkan

Opstelling Ajax: Rulli; Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal; Taylor, Berghuis, Klaassen; Tadic, Kudus, Bergwijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beter Bassey links CV en Alvarez op het middenveld, Kenneth Middelmaat Taylor op de bank. Maar goed, ben de trainert niet hè

29 januari 2023 om 13:22

En Klaassen op de bank. Rulli, Rensch, Timber, Bassey, Wijndal, Alvarez, Berghuis, Kudus, Conceicao, Tadic of Brobbey en Bergwijn. Hoe moeilijk kan het zijn?

29 januari 2023 om 13:25

Precies dat. Of Tadic in de spits of op de bank. En zorg dat je wissel koppeltjes hebt als iemand rust krijgt of er minder inzit. Dan blijf je automatismes houden. Maar jou opstelling zou je basis moeten zijn.

29 januari 2023 om 13:29

Huh...Tadic!? Gap tadic is rijp voor de bank. Klaassen presteert veel beter dan Tadic, dan kan je beter hem op het middenveld zetten. De enige met een beetje inzet is klaassen.

29 januari 2023 om 13:36

Tadic mag van mij wel even banken. Die is totaal niet gemotiveerd/ geprikkeld. Anders zou ik hem wel tegen de mindere tegenstanders wel op het middenveld zien. Mits Ajax speelt met een hoge pressing. Anders kom je al gauw loopvermogen te kort. Ook omdat Taylor en Klaassen voetballend te weinig brengen imo.

29 januari 2023 om 13:49

Ook mijn opstelling.

29 januari 2023 om 13:22

Helemaal eens met je. Maar liever Kudus op 10, en op rechts Concecao.

29 januari 2023 om 13:22

Je schiet dan ook weinig op met Heitinga als trainer, lood om oud ijzer. Als je niet meteen die 24 miljoen door de plee wil spoelen zou ik Bassey maar snel gewoon als CV gebruiken.

29 januari 2023 om 13:23

Ik vind Bassey eruit halen ook makkelijk. Zou hem graag centraal zien. Misschien onpopulaire mening maar ik zou Wijndal-Bassey-Alvarez-Timber wel eens willen zien of in ieder geval Bassey en Timber weer centraal samen met Wijndal op de back.

29 januari 2023 om 14:01

Ik zou Alvarez weer naar het middenveld halen tegen goede tegenstanders. Nu is dat niet nodig, dus snap ik wel dat Bassey bankt. Maar Kudus en Conceicao verdienen een kans op het middenveld en voorin.

29 januari 2023 om 13:31

Ik had van Heitinga verwacht dat hij met Fitz-Jim over Taylor zou spelen. Aangezien ze elkaar goed kennen van Jong. Speelt met veel meer drang naar voor en is veel directer ipv alles terug en opzij. Alvarez is tegen een ploeg waar je waarschijnlijk 70%+ balbezit hebt ook niet de ideale man voor de opbouw. Of je zou moeten durven experimenteren met Berghuis wat imo de meeste creatieve speler bij Ajax is.

Ben benieuwd of Wijndal het kan opbrengen om over Bergwijn heen te komen. Daarnaast Kudus voor Klaassen en Brobbey in de spits.

29 januari 2023 om 14:15

Alvarez middelmaat noemen. Dat ben ik echt niet met je eens. Wat een baas is dat.

29 januari 2023 om 14:22

Wat een wijf is die Heitinga, meteen al het vinkje ongeschikt. Lekker je niet presterende vedettes opstellen en een makkelijk slachtoffer eruit halen. Ik had er eindelijk weer eens zin in maar die is alweer verdwenen. Laten we a.u.b. zo snel mogelijk een trainer met testikels hebben want dit is gewoon triest. Wat een stelletje slapzakken bij Ajax.

Kortom Heitinga is meteen af, lekker makkelijk Bassey slachtofferen terwijl het echte probleem zit bij de zogenaamde vedettes. Jan Klaassen en Dusan ik kap, kap kap en geeft een voorzet tegen de achterlijn Tadic blijven gehandhaafd. We rotzooien lekker nog even verder.

29 januari 2023 om 13:24

Hij had Taylor eraf moeten halen en Berghuis op zijn plek moeten zetten. Alvarez weer naar het middenveld en Bassey gewoon LCV.

29 januari 2023 om 13:35

@soccerfan; grappig dat je hem nu opeens als lcv wilt zien want hiervoor gaf je meerdere reacties op mij dat ie een back is en geen cv. Vanwaar het verschil nu?

29 januari 2023 om 14:03

Kan weg deze reactie. Onderstaande houden graag.

29 januari 2023 om 14:05

Met Bassey CV heb je een hele matige opbouw. Tegen Excelsior kan je spelen met Fitz-Jim (6), Berghuis (8) en Kudus (10). Dan speel je ze weg met Tadic/Bergwijn - Tadic/Brobbey - Conceicao in de aanval. Alvarez kan dan mooi centraal met Timber. Regeer en Wijndal als backs. Sanchez en Rensch zijn net niks op dit moment. Tegen sterkere tegenstanders moet je het natuurlijk anders neerzetten.

29 januari 2023 om 14:07

Berghuis, Tadic Alvarez en Tadic dan mooi op 10, bij Servië deed hij het daar ook prima. Brobbey in de punt en Kudus lekker banken. Kudus heeft een geweldige techniek, maar oogkleppen op en ziet de vrije man niet, dat is op 10 best cruciaal.

29 januari 2023 om 14:42

Dat hij de vrije man minder goed ziet dan een Tadic betekent niet dat hij die niet ziet. Kudus compenseert dat met andere kwaliteiten.

29 januari 2023 om 13:25

Ja laten we over een interim trainer die 2 trainingen de leiding heeft gehad, zeggen dat hij meteen af is. Best logisch dat hij in het begin niet meteen te veel wil veranderen.

29 januari 2023 om 14:01

@messibazoer: Interim trainer of niet, de juiste poppetjes op de juiste plek zetten is helemaal geen hogere wiskunde

29 januari 2023 om 13:25

Wat zou het mooi zijn als Ajax met 7-0 wint en Tadic er 4 inknalt.

29 januari 2023 om 13:26

Lekker negatief weer, klaassen zorgt voor diepgang. Dusan is aan de linkerkant of spits gewoon prima, daarnaast kan je als nieuwe trainer wel gelijk 5 wissels doorvoeren. Maar het lijkt me slimmer om spelers ook het vertrouwen te geven, daarnaast zie ik Kudus op het middenveld daarvan wordt ik überhaupt al blij!

29 januari 2023 om 13:27

Lekker negatief weer, klaassen zorgt voor diepgang. Dusan is aan de linkerkant of spits gewoon prima, daarnaast kan je als nieuwe trainer wel gelijk 5 wissels doorvoeren. Maar het lijkt me slimmer om spelers ook het vertrouwen te geven, daarnaast zie ik Kudus op het middenveld daarvan wordt ik überhaupt al blij!

29 januari 2023 om 13:28

Ja joh, het hele frame dat juist de successen bij Ajax heeft vormgegeven moet er uit. Natuurlijk niet. We moeten terug naar de basis. Ik had alleen Tadic gewoon op links gezet zodat hij kan wennen aan onze vaste back er achter: Wijndal.

29 januari 2023 om 13:29

Zullen we even de wedstrijd afwachten? Heitinga is meteen af zegt die. Rustig kerel, het is zondag.

29 januari 2023 om 13:41

Bassey inderdaad gewoon LCV, Alvarez op het middenveld voor Klaassen, Brobbey voor Kudus en Conceicao voor Tadic…. Dit is weer een Schreuder-opstelling…. 😢

29 januari 2023 om 13:53

Lekker makkelijk en populistisch om te roepen dat die af is. Ik had hier ook niet voor gekozen, maar Heitinga heeft weinig keuzes.

29 januari 2023 om 18:51

@ajaxclub, Bassey heeft niets in Ajax1 te zoeken. Die gast kan totaal niet voetballen. Wat mij betreft heeft hij z’n laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. Je gaat t pas zien als je t door hebt. Johnny is zover.

Oh god niet weer Kudus spits. Zet hem dan op rechtsbuiten, dat wil ik weleens zien.

29 januari 2023 om 13:22

Dat is ook het geval! Kudus staat rechtsbuiten

29 januari 2023 om 13:33

Waar lees jij dit, ik lees toch echt dat Bergwijn op links staat, Tadic op rechts en Kudus voor Brobbeys speelt.

29 januari 2023 om 13:35

Ja dat wordt er van gemaakt ja maar Heitinga heeft nog niet aangegeven op welk plekje de poppetjes staan. We houden hoop.

29 januari 2023 om 13:25

Dat heb ik dus ook he. Mensen willen hem altijd op 10 maar hij draaft zn acties altijd te ver door waardoor je daar snel balverlies hebt. Op rechts kan hij zn mannetje passeren en heeft ie meer ruimte om zn ding te doen.

29 januari 2023 om 13:40

We zijn het niet heel vaak eens, maar Kudus op 10 vind ik ook teveel draver. Lekker vrij op rechts proberen, daar kan hij echt wel goede dingen doen denk ik.

KUDUS IS GEEEEEEEEEENNJ SPITSSSSS

29 januari 2023 om 13:22

Kudus is ook geen ajax middenvelder...

29 januari 2023 om 13:25

Een middenvelder die weg kan draaien, man uit kan spelen, steekballen kan geven en kan scoren? Als hij geen Ajax middenvelder is dan weet ik het ook niet meer. Ik raad je aan een andere sport te kijken met zo’n opmerking.

29 januari 2023 om 13:31

Eens, ik zie hem ook liever op 't middenveld als een soort van aanvallende Frenkie. Past helemaal in dat profiel. Helaas durfde Schreuder dit nooit en Heitinga ook niet lijkt het. Al snap ik deze opstelling opzich wel, aangezien Brobbey ook niet thuisgeeft momenteel.

29 januari 2023 om 13:58

@FCVoetbal23: hij heeft totaal geen overzicht, is totaal niet geschikt op het middenveld van Ajax. Ook in de spits is het drama, hij begrijpt buitenspel nog steeds niet. Als backup voor Conceicao op rechtsbuiten zie ik hem wel.

29 januari 2023 om 14:21

@4Ever4Ajax heeft dat niet gewoon te maken met vertrouwen en wedstrijdritme? Als je niet het volledige vertrouwen van een coach hebt ga je denk ik jezelf forceren m’n je te bewijzen en daarnaast hoe meer wedstrijden hij op die positie speelt hoe beter zijn keuzes zullen worden toch? Hoeveel wedstrijden heeft hij achter elkaar vanaf het begin op die positie gespeeld? In het begin dat hij kwam speelde hij daar en was hij fantastisch, laat de trainers met hem aan de slag gaan en je hebt een heerlijke middenvelder. Voorin heb je al genoeg creativiteit!

29 januari 2023 om 14:25

@FCVoetbal: maar dat vertrouwen kan toch ook van toepassing op de rest zijn? Hoor net wel dat Kudus rechtsbuiten staat. Had ik liever Conceicao gehad, maar dit is nog wel te begrijpen. Hoop wel dat hij niet alleen op avontuur gaat en de samenwerking met Rensch goed opzoekt.

29 januari 2023 om 18:50

@ FC Voetbal, een middenvelder die met zn hoofd naar de grond speelt. Geen benul heeft van zn omgeving en het spel niet kan bepalen voor anderen is absoluut geen goede middenvelder. Al helemaal niet voor Ajax, zou lekker hanfbal gaan kijken als ik jou was stuk minder gecompliceerd spelletje.

29 januari 2023 om 13:30

En wacht nou even af hoe Heitinga hem gaat gebruiken. Siem de Jong en Eriksen waren ook geen spitsen, maar dat werkte ook als hangende nummer 9 en misschien is Heitinga nu met Kudus wel hetzelfde van plan. Dus ik zou even afwachten met beoordelen tot na de wedstrijd.

Jammer, lijkt gewoon op dezelfde voet verder te gaan als Schreuder qua opstelling alleen haalt Heitinga nu Bassey eruit. Ik had toch liever gezien dat Ajax met deze opstelling zou spelen (zie opstelling).

Rulli
Regeer
Timber
Bassey
Wijndal
Álvarez
Berghuis
Conceição
Kudus
Bergwijn
Brobbey
29 januari 2023 om 13:45

Precies mijn opstelling. Al zou je Tadic nog op linksbuiten kunnen zetten.

Dom, heitinga weer tegeel geluisterd naar de media. Gewoon Bassey centraal, Wijndal linksback. Zo moeilijk is het niet...

Goed begin, maar wel de helft. Conceicao zou ik altijd opstellen gezien de huidige vorm van de aanvallers. Brobbey ook nog niet echt in vorm en zal wel weer niet fit zijn

Haha vrijwel dezelfde opstelling als onder Schreuder alleen dan met Wijndal. Wel typisch dat een beginnende trainer als Heitinga niet Tadic passeert.

29 januari 2023 om 13:24

Pff echt zo, we gooien Schreuder eruit zodat Heitinga precies hetzelfde door kan gaan.. o nee, hij wisselt de linksback. Toon eens ballen en gooi Tadic een x op de bank.

Heerlijk. Johnny toont direct aan meer verstand en daadkracht te hebben dan de mol. Toch jammer dat ze het bij Ajax zover hebben laten komen dat Schreuder de beste voetballer van achteruit mocht wegpesten. Als het vandaag een beetje loopt achterin, moet Johnny het ook even zo laten staan. Bassey overigens nooit meer op de back zetten, misschien gewoon een leuke standin voor centraal.

29 januari 2023 om 13:24

Door gewoon met Klaassen en Tadic te blijven spelen? Jij wijst altijd op stats tegen Heerenveen, Emmen, Go Ahead, Excelsior en Volendam dit seizoen waar Tadic de corners, vrije trappen en penalty’s mag nemen speelt ook hij dramatisch. Is gewoon exact dezelfde opstelling op Bassey na. Maar de meest ervaren mensen waar je in slechte tijden veel meer van mag verwachten blijven gewoon staan.

29 januari 2023 om 13:40

We spelen nu toch ook tegen Excelsior? Ik wees altijd op het feit dat Schreuder nooit dezelfde mensen twee wedstrijden achter elkaar liet spelen/op dezelfde positie zette. Ik had nu Tadic wel direct weer op linksbuiten gezet, maar Bergwijn moet schijnbaar daar. Het ging mij er vooral om dat je met 10 man maar kon aanvallen als je Bassey opstelde.

29 januari 2023 om 13:48

Sorry hoor maar wat voor daadkracht laat dit zien dan?

Bassey wordt al het hele seizoen als zondebok aangewezen bij Ajax, zeker bij de mensen die Schreuder nog lang verdedigd hebben. De laatste wedstrijden roept iedereen keihard om Wijndal en sinds Bassey op de back staat wordt hij helemaal verguisd. Nogal makkelijk om in je eerste wedstrijd meteen Bassey op het bankje te laten plaatsnemen om zo 'daadkracht' te tonen. Het kan prima zo zijn dat dit goed uitpakt hoor, maar ik zou hier absoluut geen daadkracht in zien. Als hij volgens de Ajaxfilosofie had willen spelen had Bassey gewoon op LCV laten spelen, nu speel je met een rechtsbenige RCV op links.

Als hij daadkracht wilde laten zien was hij met Regeer op de rechterkant gestart in plaats van een RCV of was hij niet met Tadic en Bergwijn begonnen (al durf ik dat nog niet hard te zeggen, misschien gaat hij ook met Tadic als valse spits spelen en Kudus hangend op rechts, wat ik wel zou snappen), niet als hij de meest verguisde speler van het elftal eraf haalt.

Prima beslissing. ik hoop dat toch Tadic in de spits en Kudus een vrije rol op rechts.

Hebben we dus niks aan. Tadic rechtsbuiten laten staan. Middenveld met Klaassen en Taylor. Maar nee, Bassey is een makkelijk slachtoffer om te passeren. Zet die nou gewoon in het centrum zeg..

Wat een fluttrainer, wordt weer een zware midden Ajacieden. Hopelijk komt er snel een fatsoenlijke opvolger.

Hij gaat door waar Schreuder mee is geëindigd.
Kudus spits hoe dan is een middenvelder, Bergwijn hoezo bakt er al weken geen pepernoot van.
Rensch gooi Regeer erin

Toch niet weer Kudus in de spits he...... Ik heb ook zo'n vermoeden dat Heitinga Tadic gaat wisselen vandaag puur voor het publiek. Om even te laten zien aan ons allemaal dat hij het wel durft.

29 januari 2023 om 13:25

We hebben in ieder geval weer een linksback die een linksback is en die ook aanvallend iets kan betekenen , vorig jaar gewoon aanvoerder bij AZ die kan toch het voetballen niet verkeerd zijn .

29 januari 2023 om 14:27

Wat een gast. Noem jij jezelf een ajacied?

29 januari 2023 om 14:34

Die soccerfan is totaal niet serieus te nemen

Bergwijn/Tadic rechtsbuiten. Hoe vaak gaan ze dit nog proberen?

Even serieus, Klaassen weer op '10', Kudus in de spits en Tadic weer rechts?.
Ik mag hopen van niet toch want dit is gewoon een waardeloze opstelling weer. Grote veranderingen my ass

Terecht want Bassey is geen linksback. Alvarez en Timber samen gaat prima dus dan laat je dat ook staan. Jammer voor hem maar dan moet die zich terugknokken.

29 januari 2023 om 13:26

Timber gaat toch vertrekken dus komend seizoen.

Op zich begrijpelijk, al zou ik m als lcv nog wel een kans geven. Verder logische opstelling, nu hopen dat ie tadic durft te wisselen

Tadic spits, Kudus rechts en Bergwijn links kan ook zo maar de opstelling zijn

29 januari 2023 om 13:24

Dat is ook het geval

29 januari 2023 om 16:59

Yep, zonde dat je er geen credits voor kan krijgen he :-)

Werd tijd. Zo een houthakker als Bassey moet je helaas afschrijven a la magallan. Komt gewoon tekort voor Ajax.

29 januari 2023 om 13:24

Die houthakker kan prima mee als je hem een taak meegeeft, en niet laat zwemmen.

Ben wel blij met de kans voor Wijndal, maar weer tadic rb en kudus spits, ipv op het middenveld, …….

Kudus in de spits....had dan schreuder gewoon laten zitten! Heitinga is dus ook ongeschikt.

29 januari 2023 om 14:10

Ik had liever gezien dat ze gewoon Reiziger even 1 wedstrijd lieten zitten voor tegen Excelsior en daarna een nieuwe trainer aanstellen. Heitinga weghalen van JA vind ik toch een beetje vreemd in plaats van een assistent van 1 voor de groep.

My lord....... John gaat op dezelfde voet verder.....

Hebben we dus niks aan. Tadic rechtsbuiten laten staan. Middenveld met Klaassen en Taylor. Maar nee, Bassey is een makkelijk slachtoffer om te passeren. Zet die nou gewoon in het centrum zeg..

Wat een fluttrainer, wordt weer een zware midden Ajacieden. Hopelijk komt er snel een fatsoenlijke opvolger.

Terecht want Bassey kan geen linksback. En centraal staat het prima met Alvarez en Timber. Jammer voor hem maar dan moet die zich terugknokken.

Ik blijf erbij dat Bassey in het centrum hoort naast Timber.
Timber die kan opbouwen vanuit achteruit en Bassey die met zijn fysiek en snelheid achter blijft als bewaker.

Alvarez moet op 6 spelen als stofzuiger en Berghuis en Taylor als aanvallende middenvelders en creative spelers. Gewoon het elftal dat zo succesvol was onder Ten Hag proberen zoveel mogelijk intact te houden. Terug naar de basis.

Hopelijk een mooie overwinning vanmiddag en weer naar boven kijken.

Mijn god....
Kies gewoon voor Rulli, Rensch, Timber, Bassey, Wijndal, Klaassen, Kudus, Alvarez, Berghuis, Brobbey, Bergwijn. Dit is toch niet zo ingewikkeld?

Ik snap dit niet ook heitinga zet kudus in de spits waar gaat dit heen? Gelukkig zet hij wel wijndal linksback. Maar dit is mijn ajax niet meer. Is het nou zo moeilijk om de poppetjes op de juiste plek neer te zetten? Ik hou mijn hart vast dadelijk.

Opzich misschien wel de meest logische opstelling, al had ik liever Bassey centraal gezet (ook om zijn zelfvertrouwen niet meteen kapot te maken), Alvarez en Kudus op 't middenveld met Berghuis/Klaassen/Taylor (kies maar) en Conceicao op rechts.

Kapitaalvernietiging. Dat is sowieso te veel lettergrepen om te kunnen verwerken voor onze John.

Ah, we gaan gewoon door met spelers op de verkeerde plek te zetten. Taylor mag uiteraard weer starten.

Wat een kut opstelling. Tadic op rechts... dat ga je toch niet serieus menen... Kudus is GEEN SPITS MAAR EEN MIDDENVELDER.

Denk dat hij Tadic nog een paar wedstrijden geeft om zich te bewijzen onder hem. Bassey is de slechtste aankoop ooit en zou hem met al zijn traagheid niet eens in de basis zetten. Geen van de spelers nemen hem ook meer serieus denk ik...na al die blunders dat hij vecht met de bal. Vreselijk

29 januari 2023 om 13:31

Traagheid? Bassey is de snelste van allemaal man!

Zit schreuder vanmiddag nog op de bank!!!

Haal Tadic er toch eens uit man! Weer Kudus in de spits terwijl die geen spits is en Bergwijn rechts terwijl dat ook waardeloos is…

Ik weet dat Tadic minder wordt, maar ik vind dat we nog steeds niet zonder zijn voorzetten e.d. kunnen Maar hij staat ook Bergwijn in de weg en Tadic hoort niet op rechts
Is het mogelijk om hem op het middenveld te zetten?

Ik zou wel eens de volgende opstelling willen zien:

Rulli

Linksback: Wijndal
Centrum: Bassey + Alvaraz
Rechtsback:
Timber

Linkshalf: Tadic
Mid-mid: Kudus
Rechtshalf: Berghuis

Linksvoor: Bergwijn
Spits: Brobbey
Rechtsvoor: Conceiao

We gaan dus gewoon lekker op dezelfde voet verder. Waarom niet gewoon:
Rulli; Regeer, Timber, Bassey, Wijndal; Alvarez, Berghuis/Taylor, Kudus; Conceicao/Berghuis, Brobbey, Bergwijn

Denk dat hij Tadic nog een paar wedstrijden geeft om zich te bewijzen onder hem. Bassey is de slechtste aankoop ooit en zou hem met al zijn traagheid niet eens in de basis zetten. Geen van de spelers nemen hem ook meer serieus denk ik...na al die blunders dat hij vecht met de bal. Vreselijk

Zou graag een verdediging zien met Rensch, Timber, Bassey en Wijndal. Ze moeten gewoon Bogarde terughalen om Bassey goed te begeleiden.
Op het middenveld Berghuis, Alvarez en Kudus. En voorin Conceicao, Brobbey en Bergwijn.

Ben ik de enige die zo erover denkt?

Ik ben zo klaar met die Klaassens en Tadic, en dit is best jammer aangezien ze beide genoeg hebben betekent voor de club.

Beide hadden best veel krediet bij de club maar daar blijft weinig van over als ze niet snel vervangen worden of gaan presteren.

Mooi dat Bassey eruit is. Echter is de rest nog steeds slappe hap. Weg met Klaassen sowieso en Tadic vandaag ook ff banken. Maar Heitinga heeft 1 training gedaan helaas, dus vrij logisch dat ie weinig verandert

Nou Heitinga slaat ook geen nieuwe weg in. Die is dus ongeschikt voor dit project. Geen keuze gemaakt tussen Tadic en Bergwijn. Kudus is geen spits. Alvarez is geen verdediger. Zet nou eens iedereen op de juiste plek, zo moeilijk is dat niet.

Ik hoop dan dan het Bergwijn links, Tadic spits en Kudus rechts gaat zijn. Kudus hoort gewoon niet in de spits!

Nou Heitinga slaat ook geen nieuwe weg in. Die is dus ongeschikt voor dit project. Geen keuze gemaakt tussen Tadic en Bergwijn. Kudus is geen spits. Alvarez is geen verdediger. Zet nou eens iedereen op de juiste plek, zo moeilijk is dat niet.

29 januari 2023 om 13:33

Alvarez is wel een verdediger maar wilde zelf het liefst op het middenveld staan. Ajax heeft hem ook gehaald als verdediger.

Wat een frisse wind die Johnny...ik zie punten voor excelsior.

Het probleem zit hem niet bij Bassey.
Het probleem is dat er niemand de ballen heeft om Kudus op 10 te zetten en een echte spits in de aanval.
Tadic uit de basis halen en mr 1-0 ook ff banken.
Heb je de kans als Heitinga zijnde om met een schone lei te beginnen. Kom je met deze laffe zet. Al zou het niet werken zonder die 2 zogenaamde vedetten , niemand zou het hem kwalijk nemen. Als ie de ballen had om wat anders te proberen.

Tenminste zo zie ik het. Beter wat anders proberen wat misschien niet werkt ipv aan blijven modderen met de huidige opstelling, dan had je Fredje net zo goed kunnen houden. Kom op hey, zo jammer dit...

Hoe moeilijk is het om mensen op de juiste positie te zetten

Gut o gut. Moet je ze weer horen met zijn allen. Heitinga wordt gelijk afgebrand. Wat moet hij dan? Het elftal op 6 posities wijzigen? Gaat toch niet werken.

29 januari 2023 om 13:50

Het is toch niet zo moeilijk? Rensch, Timber, Bassey en Wijndal. Hoe simpel kan het zijn. Haal Taylor er uit en zet Berghuis daar naast Alvarez en je middenveld staat ook. Je moet vooral lekker op dezelfde voet door gaan. Nee dat gaat werken.

Ga toch stiekem uit van de collegialiteit van Heitinga om niet meteen alles om te gooien. Daarmee zou hij schreuder wel heel erg in zijn hemd zetten. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet ingrijpt als de wedstrijd weer zo dramatisch verloopt als de laatste weken. Een helft aankijken en dan gewoon Tadic berghuis en Klaassen eruit halen.
Het zal toch echt niet zo zijn dat hij dat waardeloze spel van de laatste weken gewoon door laat modderen.

29 januari 2023 om 13:48

Wat heeft hij te maken met Schreuder. Zijn taak is punten pakken. Dan hou je je niet bezig met collegiaal zijn naar een coach die er niet mee is. Kom op zeg. Lekker afwachten hoe het loopt en dan pas ingrijpen? Natuurlijk doet hij dat niet.

Met de dribbel en het schot dat Kudus in zijn linkerbeen heeft, kun je die als hangende rechtsbuiten gebruiken zoals ooit Hakim Ziyech. Conceicao is een leuke dribbelaar, maar ik vind het nog iets teveel een ongeleid projectiel (te weinig rendement). Berghuis, Bergwijn en Brobbey vinden elkaar wel, dus dan heb je de voorste vier.

Achterin zou ik Regeer zeker uitproberen, Timber en Rensch in het centrum met Wijndal op links. Alvarez als controlerende middenvelder, dus dan hou je een plekje over op het middenveld: of dat nu Klaassen of Taylor wordt is om het even: beide zijn evenveel uit vorm (onder Schreuder), maar Klaassen (mr. 1-0) pikt weleens zijn goaltje mee, dus die dan maar.

Rulli
Regeer
Timber
Rensch
Wijndal
Klaassen
Alvarez
Berghuis
Kudus
Brobbey
Bergwijn

Ik had reacties verwacht als Heitinga OUT!! Kudus in de spits en Tadic op rechts. Schreuder was met deze beslissingen op de brandstapel gegooid.

29 januari 2023 om 13:57

Och Janssen weer te stoken, wordt jij nooit eens moe van jezelf ??

29 januari 2023 om 14:02

Nee, niet van mij zelf wel van anderen zoals D-bergkamp die maar blijft beweren dat Overmars helemaal niets fout heeft gedaan. Maar heb ik geen gelijk dan?

Heeft John tóch geen ballen, om Tadic te laten staan en Kudus wéér op de spitspositie te zetten. We gaan maar wéér afwachten wat het gaat worden. Hopelijk haalt hij Tadic na een kwartiertje eruit voor Conceiçao.

Als tadic weer geen knikker raakt gaat heitinga hem wisselen voor conceicao let maar op... voorbedachte rade.. 😉

Wat is er nu veranderd? Gaat Kudus vanaf rechts spelen en Tadic in de spits? Of Berghuis op rechts en Kudus achter Berghuis? Anders hoef je geen trainer te wisselen. Dat je Tadic op rechts zet is ook direct ontslag voor Heitinga;-)).

hahaha ook niks beter dan kippie schreuder , wat een opstelling weer .
Waarom waarom waarom john , je zag het toch ook met lede ogen aan hoe schreuder bezig was , doet hij zelfde pfffff

Rulli
Regeer Timber Bassey Wijndal/hato

Alvarez Berghuis

Kudus

Conceicao Brobbey Bergwijn

Nou je had net zo goed Schreuder kunnen laten zitten, er is niks veranderd.

Wat een baggeropstelling. Bassey eruit terwijl hij makkelijk met Timber in het centrum had kunnen staan. Alvarez als CV i.p.v. CVM, opa Tadic en waterdrager Klaassen staan er samen ook weer in. 1 van de twee kan maar niet allebei. Kluns Taylor mag blijven staan en de combinatie Brobbey met Kudus achter zich wordt ook niet gebruikt. Heitinga gaat gewoon door waar Schreuder mee eindigde.
Naar mijn mening had hij dit moeten doen: K:, Rulli, RV: Sanchez of Rensch, RCV: Timber, LCV: Bassey, LV: Wijndal, CVM: Alvarez, RCM: Berghuis, LCM: Kudus of Klaassen, RB: Conceisao, SP: Brobbey, LB: Bergwijn.

We zullen het zien

Bassey is niet het probleem, die werkt als een paard en mist hooguit finesse. Berghuis, Bergwijn en Tadic doen een stuk minder. Ook vandaag dikke kans op puntenverlies want dit is geen ingrijpen. Dit is verder op de (te)oude Tadic/klaassen voet

Eigenlijk, inderdaad, is Bassey het slachtoffer geworden van het vertrek van Schreuder. Ander poppetje voor de ploeg. Dezelfde namen op het veld. Op 1 na. Want de almachtige, de laatste tijd als een drol. spelende, bijna slinks vertrokken Tadic stel je op. Rechtsbuiten? Dan hoeven we niet meer. Makkelijke slachtoffers zoeken kan ik ook wel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren