Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Erik ten Hag zorgt met ‘respectloos’ besluit voor harde botsing in studio Sky

Laatste update:

Roy Keane vindt het onbegrijpelijk dat manager Erik ten Hag besloot om Cristiano Ronaldo geen speelminuten te geven in de Manchester derby. Na afloop van het verloren Premier League-duel met Manchester City (6-3) gaf de keuzeheer aan dat hij Ronaldo ‘uit respect’ niet liet invallen, maar de analyticus vindt de opmerking vreemd. Tegelijkertijd krijgt Ten Hag steun van Micah Richards, die in de studio van Sky Sports in een felle discussie belandde met Keane over het besluit van de oefenmeester.

Na afloop van de pijnlijke nederlaag in de derby liet Ten Hag desgevraagd weten waarom hij Ronaldo niet in actie liet komen. "Ik wilde hem, uit respect voor Cristiano zelf en vanwege zijn grote carrière, niet binnen de lijnen brengen. Daarnaast was het belangrijk dat ik Martial kon brengen, want hij heeft de minuten nodig na zijn blessure”, aldus de coach van the Red Devils. Anthony Martial verzachtte in de 84ste en 91ste minuut de pijn enigszins door de 6-1 achterstand te verkleinen naar 6-3.

Nadat Keane kenbaar maakte het oneens te zijn met de beslissing van Ronaldo en Richards zich afvroeg of de Portugees wel waarde zou toevoegen in de derby, barstte de discussie los. “Oh, here we go, here we go!”, reageerde Keane, die halverwege het duel al aangaf dat hij de keuze van Ten Hag 'respectloos' vindt. “Ronaldo had best kunnen spelen, want ze werden sowieso al afgemaakt door City. Het gaat de trainer om drukzetten, het nieuwe toverwoord in het voetbal... Drukzetten boeit me niet als hij me 20 of 25 goals geeft. Afgelopen seizoen was hij clubtopscorer en ook toen zette hij niet veel druk. Dit seizoen hebben ze al drie competitiewedstrijden verloren!”

“Ik heb nog nooit een probleem gehad met een aanvaller die 20 tot 25 goals maakt. Al rennen ze nooit terug, het maakt niet uit”, benadrukte Keane. Richards haakte in op de argumenten van zijn collega en is van mening dat het maken van doelpunten niet de enige rol is van een aanvaller. “Je weet dat Manchester City het passen gaat domineren. De trainer dacht voor de wedstrijd waarschijnlijk: ik ga spelen met spelers die veel intensiteit in de wedstrijd leggen…” Keane onderbrak Richards meermaals en gaf aan dat Ten Hag, gezien het eindresultaat, het niet bij het rechte eind heeft.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ronaldo heeft dit seizoen nog geen goede pot gespeeld en de inbreng van Martial geeft aan dat ETH de goede keuze maakte.

2 oktober 2022 om 22:29

Je kan ook geen goede pot spelen als eth je continu op de bank houdt

2 oktober 2022 om 22:38

Daar zal vast een reden voor zijn.

2 oktober 2022 om 22:42

Dat zien we. 3 van de 7 wedstrijden verloren.

2 oktober 2022 om 22:48

Continu op de bank? Hij speelde hele wedstrijden tegen Brendfort, Sheriff en Sociedad. Daarnaast nog vaak ingevallen. Elke keer geen pepernoot geraakt.

2 oktober 2022 om 22:49

2 van die wedstrijden stond Ronaldo in de basis

2 oktober 2022 om 22:51

Hou op kerel, Ronaldo heeft geen kansen gekregen. Hij hoort elke wedstrijd 90min te spelen. Casemiro zit ook de bank warm te houden. Dit is diezelfde gekke ajax theorie dat aankopen eerst moeten wennen aan het "systeem". Daarnaast heeft ten hag 300 miljoen verbrast aan rechterrijtje spelers. Alleen casemiro is een top aankoop.

2 oktober 2022 om 22:59

Wel leuk dat jouw enige "topaankoop" er tot nog toe helemaal niks van bakt. En Ronaldo heeft het niveau gewoon niet meer.

2 oktober 2022 om 23:00

Ik noem net een aantal wedstrijden waar Ronaldo de kans heeft gekregen en niet gepakt heeft. Casemiro heeft ook nog geen goede wedstrijd gespeeld voor United. Casemiro zal nog wel zijn plek veroveren maar Eriksen en McTominay waren enorm belangrijk in de wedstrijden die gewonnen werdden terwijl Casemiro iedere bal aan de verkeerde kleur gaf

2 oktober 2022 om 23:03

''hij hoort elke wedstrijd 90 minuten te spelen''.

Die tijden zijn voorbij. Als je niet presteert en anderen doen dat wel, dan zou je als trainer gek zijn spelers op te stellen die niet renderen. In de wedstrijden die Ronaldo dit seizoen speelde, speelde hij niet geweldig.

Als je zelfs de volle 90 minuten tegen Brentford de kans krijgt en er helemaal niks meer van weet te maken, dan snap ik dat je als trainer een andere keuze maakt.

2 oktober 2022 om 23:03

Enorm belangrijk? De wedstrijden werden met de hakken over de sloot gewonnen. Casemiro kan je toch niet op de bank laten voor mctom? Zie eriksen kinderlijk spelers laten lopen in de 16! Dat is ook niet top pl materiaal.

2 oktober 2022 om 23:04

Ronaldo (en casemiro) is in de premier league top4 champions league niveau waarbij de aankopen uefa league of rechterrijtje niveau zijn. Ze mogen alleen geen wedstrijdritme opdoen van eth. Als Ronaldo in ten hags ogen toch niet het niveau heeft, dan had ie hem moeten laten gaan. Met andere woorden, er klopt niets van eth strategie, niet op de transfermarkt noch in het veld

2 oktober 2022 om 23:05

Paar maanden terug geëindigd als topscorer van Man U 25 goals! Nu heeft ie het niveau niet meer. Welke spelers in de voorhoede verdienen dan meer te spelen? Kijk als Ronaldo op de bank zat bij city begrijp ik het volkomen. Maar Rashford, Sancho hebben nauwelijks wat laten zien.

2 oktober 2022 om 23:25

Rashford dit seizoen: 7 wedstrijden, 3 doelpunten, 2 assists in 582 minuten, posities CS en Lb
Ronaldo dit seizoen: 8 wedstrijden, 1 doelpunt, 0 assists in 378 minuten, positie: Cs
Sancho dit seizoen, 9 wedstrijden, 3 doelpunten, 0 assists in 603 minuten, posities: LB, Rb.

Ik zie toch betere prestaties, vooral van Rashford. En Martial keert langzaam terug en die heeft vandaag laten zien waarom hij in de spits moet spelen. Zijn stats atm: 2 wedstrijden, 2 doelpunten, 1 assist in 75 minuten.

Prachtig mooi seizoen heeft Ronaldo vorig jaar gedraaid bij United, heel belangrijk geweest. Maar dat is nog geen voorbode voor nog een goed seizoen. En als je concurrenten beter zijn, dan word je niet opgesteld. Ik heb niet het idee dat Erik Ten Hag Ronaldo niet zou mogen, anders had hij hem wel gewoon buiten de selectie gezet of überhaupt niet laten opdraven voor wedstrijden.

Wat betreft Casemiro helemaal eens. Die had je vandaag hard nodig, een goed blok op het middenveld. Stukken beter als Mctominay.

2 oktober 2022 om 23:53

bocherief

Casemiro is gekocht om Ronaldo rustig te houden op de bank, vind het overigens niet zo gek dat Casemiro niet speelt hoor hij levert ook extreem veel ballen in. Ronaldo was overigens ook niet goed voor Portugal toen hij 2x 90 minuten speelde. Hij zal zeker nog genoeg goals en minuten gaan maken maar ETH ziet hem gewoon niet als vaste basisspeler zolang iedereen fit is.

3 oktober 2022 om 00:00

Martinez en Malacia spelen ook. Martinez is dit seizoen al drie keer door de mand gevallen en Malacia twee keer. Waarom Ronaldo, een bewezen doelpuntenmaker ook niet wat langer laten staan dan?

3 oktober 2022 om 00:23

Omdat z'n concurrenten wel overtuigen. Spitsen zijn ervoor om doelpunten en assists te maken. Als je die niet maakt en je concurrentie wel, dan word je niet vaak opgesteld.

3 oktober 2022 om 00:26

Ook in het veld was het huilen..denk dat het dan 8- 1 vr City was geworden

3 oktober 2022 om 00:33

Ronaldo geen kansen gekregen? Hij is uit eigen overweging vrijwel de hele voorbereiding spoorloos geweest en is bijna bedelend langs iedere CL deelnemer gegaan voor een transfer. Was nog geen 24u terug en stond gelijk in de basis, waarna hij het na 60 minuten voetbal wel weer tijd vond naar huis te gaan. Nu meermaals toch minuten maken en dan niet meedoen in het systeem én geen pepernoot raken. Geen kansen? Schei uit zeg..



3 oktober 2022 om 08:28

Martinez is juist de speler die de verdediging laat draaien bij Manu.
Heeft als enige verdediger een magere voldoende gisteren.
Heb je de wedstrijd uberhaubt wel gezien ?
Bij ieder commentaar op ManU en Ten Hag haal je Martinez en Malacia er weer bij. Als je de wedstrijden ziet moet Malacia nog groeien maar Martinez speelt behoorlijk goed en ondanks zijn lengte heeft hij geen problemen in de PL.

3 oktober 2022 om 12:37

Ronaldo heeft zichzelf boven het team en de club verheven door verwend en onacceptabel gedrag. Alleen door een rechte lijn te trekken dwingt ETH respect af en kan hij iets gaan neerzetten bij United. Kampioen worden ze sowieso de komende jaren niet, daarvoor is het verschil met City/Chelsea/Arsenal/Spurs en ook nog steeds Liverpool (die komen echt nog wel in vorm) te groot. Ronaldo moet na het WK optieven en ruimte maken voor jong talent en ETH moet de tijd en ruimte krijgen om het jarenlange wanbeleid van de club te kunnen wegpoetsen.

Wat heb je aan Ronaldo wanneer je 50 meter van het doel speelt, is toch gewoon logisch om Martial minuten te geven. Echt weer zo'n discussie over niks.

2 oktober 2022 om 22:29

Keane is totaal niet serieus te nemen als het om Ronaldo gaat, fanboy pur sang.

2 oktober 2022 om 23:00

Jij hebt niet gelezen geluisterd. Er is helemaal niets fanboy aan. Hij geeft kritiek op commentaar van ten hag dat Ronaldo uit respect niet in bracht.

3 oktober 2022 om 02:18

Sowieso niet serieus te nemen wanneer het om United gaat. Ik denk dat er maar weinig clubs op de wereld zijn waar je als trainer zo veel mediagezeik over je heen krijgt als bij United. Puur door dat kliekje met Keane, Ferdinand, Neville enzo die altijd alles de grond in zeiken en het altijd wel weer beter weten. Af en toe maken ze dan een uitstapje naar trainerschap in de Spaanse subtop, om na 3 maanden weer ontslagen te worden waarna ze maar weer bij Sky gaan zitten om keuzes van United managers af te zeiken. Ik snap wel dat ze het bout vinden om hun club in verval te zien maar buiten dat ze ooit goed tegen een bal aan konden trappen hebben ze nu nog maar een heel beperkte toegevoegde waarde.Edit: Ferdinand en Neville hebben trouwens vaak wel leuke interviews met bijv spelers of trainers, bij Sky voegen ze zeker wat toe. Maar voor United niet met hun gezeur steeds bedoel ik. Als ze echt willen helpen moeten ze maar in de staf duiken oid. Kunnen ze Maguire gaan leren verdedigen.

3 oktober 2022 om 08:39

Dat het kritiek specifiek daarop zou zijn wordt in die embedded Twitter clip anders helemaal niet duidelijk.

2 oktober 2022 om 23:03

Buiten het feit dat het logisch is, scoort martial er gewoon twee vandaag.

Is toch gewoon logisch? Of dachten ze dat een Ronaldo uit vorm even 5 goals zou maken? Je speelt 50 meter van de goal van city. Hij heeft niet meer de snelheid, en ook niet het voetballende vermogen om in zijn uppie tegen 2/3 city verdedigers te moeten spelen.

Martial viel goed in, maakt nu minuten en kan de volgende wedstrijd meer speeltijd aan. Goede keuze van Ten Hag. En Ronaldo zal komende week weer basis staan in de Europa league

Tis werkelijk waar schandalig hoe dr met Ronaldo word omgegaan.

2 oktober 2022 om 22:50

Het is schandalig dat Ronaldo zichzelf overal aanbood, de hele voorbereiding niet kwam opdagen, daarna 'the king plays on sunday' en daarna niets heeft gepresteerd

2 oktober 2022 om 22:58

Waarom hij niet kwam opdagen weten we niet. Maar volgens Keane had Ronaldo elders kunnen tekenen. Waarom houd je Ronaldo perse aan zijn contract als je niet van plan bent hem te gebruiken.

2 oktober 2022 om 23:02

Als backup en voor als hij zijn vorm weer vindt? Je hebt alleen Rashford(niet echt een spits) en Martial(blessuregevoelig)

2 oktober 2022 om 23:07

met zijn salaris en statuur laat je hem gewoon gaan. Ronaldo als back up gebruiken is domste wat je kan doen als trainer. Als ETH denk ik zie hem niet als basisspeler fair enough maar laat hem dan elders gaan.

2 oktober 2022 om 23:13

Hij kon naar verluidt tekenen bij verschillende clubs, subtopclubs als Marseille, Sporting Portugal, een club in Saoedi-Arabië voor een megabedrag. Maar dat wilde hij niet. Hij ziet zichzelf nog steeds als absolute topspeler maar geen topclub gaat zich branden aan een 38-jarige vedette om wie het elftal heen gebouwd moet worden met een mega-salaris

2 oktober 2022 om 23:19

Keane die er wat korter op zit dan ons geeft aan dat hij vier goede opties had. Dat wist hij “as a fact” de rest van de media speculaties hebben we niet veel aan.

3 oktober 2022 om 00:00

vialuna

Dat is ook heel vaag van Keane, waar kon hij dan naar toe gaan? Beetje specueleren van Keane om zijn punt te maken. United had hem uiteraard gewoon moeten verkopen en moeten zeggen dat hij weinig tot niet aan het spelen zou toe komen. Maar Ronaldo zelf heeft ook hoge eisen voor een eventuele overstap naar een andere club, iets waar veel clubs zoiets van hadden moeten wij dit wel doen. Daarom zeg ik ook altijd Ronaldo zijn voetballende kwaliteiten zijn gewoon niet goed genoeg op deze leeftijd om maar telkense basis te staan voor United, hij wordt een dagje ouder en hij is natuurlijk wel een enorme doelpuntenmaker, maar als dat niet lukt dan blijft er ook niet heel veel over van de voetballer Ronaldo behalve zijn naam en zijn loopacties zonder de bal.

3 oktober 2022 om 00:29

Modric dezelfde leeftijd maar brengt het wel. Kennelijk moeten we concluderen dat Ronaldo n simpele intikker is geweest; voetballend altijd al.matig

Keane is iemand die altijd veel lawaai maakt, maar inhoudelijk best pover is. Ten Hag zegt hier toch weinig verkeerds en het was dan ook vrij logisch om niet met Ronaldo in de punt te beginnen. Het verdere tactische of misschien mentale aspect van United kun je je vraagtekens bij zetten omdat ze zo erbarmelijk slecht waren, maar een Ronaldo had hierin niet het verschil gemaakt want ze kwamen niet eens bij de 16 van de City in de buurt.

2 oktober 2022 om 22:45

Klopt, utd was bij voorbaat kansloos maar dat komt door het slechte transferbeleid van ten hag en rare opstellingen. Casemiro en Ronaldo horen standaard opgesteld te worden, je moet spelen met het sterkste team

2 oktober 2022 om 23:34

Barraa geeft aan dat Ronaldo niet het verschil zou hebben gemaakt tegen dit City, waarom moet je hem volgens jou dan wel opstellen?

2 oktober 2022 om 23:36

Met Ronaldo erin heb je niet het sterkste team, als je ervan uit gaat dat je speelt met je beste spelers dan wel. Maar een Ronaldo in vorm is al geen echte teamspeler laat staan een Ronaldo uit vorm...

3 oktober 2022 om 00:02

Want vandaag was wel het sterkste team? Je wordt volledig weggespeeld en Ten Hag aankopen Martinez en Malacia vielen hopeloos door de mand

3 oktober 2022 om 00:41

Casemiro kan ik je nog mee volgen. Die kan Man U de nodige ervaring en body geven.

Maar Ronaldo heeft het niet op dit moment voor dit niveau. Wat gezien hij heeft meegemaakt dit jaar ook heel begrijpelijk is.

Echter dit is top-voetbal. Ten Hag wil in dit soort wedstrijden met zijn beste elf spelen, Ronaldo zit daar niet tussen.

Die Kean.. waarom vragen ze zo’n raaskallende mafkees nog om een mening?

2 oktober 2022 om 22:56

Hij heeft gewoon een punt. Als je het filmpje ziet zegt hij waarom hou je Ronaldo perse aan zijn contract als je toch van plan bent hem te gebruiken. Daarna zegt hij Ronaldo had meer dan 4 goede opties. Kan je hem geen ongelijk in geven.

Dit is dus waar je mee te maken krijgt als je coach bent van Manchester United. United legendes zitten iedere week in de studio hun mening te geven, wachtend op een verliespartij en zodra dat heeft plaatsgevonden begint het zagen. United fans geloven alles wat ze zeggen en keren zich vervolgens tegen de manager. Ronaldo heeft vorig seizoen 20+ goals gescoord, maar hoe is dat relevant met nu? Iedereen heeft zijn wedstrijden bekeken en niemand komt tot conclusie dat hij NIET meer de speler is van een half jaar geleden? Mctominay werd voor de wedstrijd zo geprezen dat hij in de vorm van z'n leven was en nu roept men dat Casemiro voor hem had moeten spelen. Het beste voor ETH is dat Ronaldo in de winterstop vertrekt. Zijn status en binding met oud spelers zorgt voor veel onrust.

3 oktober 2022 om 00:03

Zei je dit ook toen Solskjaer kritiek kreeg of alleen nu Ten Hag er toevallig zit? Het was vandaag beschamend bij United. Logisch dat die analisten dat benoemen en bepaalde keuzes van Ten Hag in twijfel trekken

3 oktober 2022 om 00:12

Solskjaer werd nooit kritisch aangepakt omdat het een vriend van ze was, rare vergelijking dus. Ik ben het ook niet altijd eens met bepaalde keuzes van Ten Hag, maar de keuze van ETH om Ronaldo niet in te laten vallen sta ik 100% achter.

Eerlijk is eerlijk Roy Keane beschermt Ronaldo wel heel erg, hij geeft toe dat ze sowieso afgeslacht zouden worden en dat ze geen druk kunnen zetten zonder Ronaldo. Maar dan zou het toch hetzelfde zijn geeindigt met hem erin.

Daarnaast kwam Martial erin die in 30 minuten 2x weet te scoren en ik denk oprecht dat Ronaldo het niet beter zou hebben gedaan. Hij had weg moeten gaan en dit had hij al eind vorig seizoen moeten aangeven, maar uiteindelijk blijft die en ETH doet wat hij denkt dat het beste is voor het team, en laten we eerlijk zijn 99 van de 100 teams verliezen van dit City of Ronaldo nu wel of niet speelt. Weer een hoop ophef over Ronaldo en dit is precies waarom United hem had moeten weg doen.

3 oktober 2022 om 09:20

Je hebt nu al 3x gereageerd op een speler waarmee je niets hebt, interessant.

Heeft Ronalfo dan al 1 goede wedstrijd gespeeld dit seizoen?
Nee.
Keane raaskalt.
Ronaldo wordt wat zielig, ook in Port nat team zijn ze de opa liever kwijt

3 oktober 2022 om 03:25

Dan kan je heel het elftal inclusief de coach vervangen want United heeft dit seizoen nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld

3 oktober 2022 om 08:07

Tegen Liverpool speelde United echt wel goed hoor. Ik snap dat je vaak negatief wil zijn omdat dit in je rol past hier op VZ maar de constatering dat er nog geen enkele goede wedstrijd is gespeeld, is gewoon niet waar.

3 oktober 2022 om 13:57

En vergeet Arsenal niet, nog een topclub. Ik weet niet wat United Japie_krekel heeft misdaan, want alles wat met United heeft te maken is slecht en negatief.

Ze hadden beter Donny in kunnen brengen. Dan had Haaland de hele wedstrijd achter hem aan moeten lopen.

Ronaldo even laten weten wie de baas is.
Hij moet zijn voeten laten spreken , ipv dat kinderachtige gedoe. Zet die knop om en ben een voorbeeld voor de club waar je groot bent geworden .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren