Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool is het helemaal kwijt en wordt compleet weggevaagd door Napoli

Laatste update:

Liverpool heeft de dramatische seizoensstart woensdagavond doorgezet in de Champions League. De manschappen van Jürgen Klopp werden op bezoek bij Napoli compleet van het veld geblazen en dropen af met een 4-1 nederlaag. Gecombineerd met de teleurstellende negende plek in de Premier League zal de druk op de Duitse manager van Liverpool toenemen. Napoli en the Reds zitten in Groep A bij Ajax, dat eerder op de avond Rangers afdroogde (4-0).

In een poging zijn elftal aan de praat te krijgen wisselde Klopp driemaal ten opzichte van het Premier League-duel met Everton (0-0): Konstantinos Tsimikas, Fábio Carvalho en Darwin Núñez maakten plaats voor Andy Robertson, James Milner en Roberto Firmino. Napoli imponeerde in het weekend tegen Lazio (1-2), maar werd toch op twee plekken gewijzigd: Mário Rui en Hirving Lozano werden ingeruild voor Mathías Olivera en Matteo Politano.

Al in de tweede minuut werd Liverpool gewaarschuwd, toen Victor Osimhen na het omspelen van Alisson Becker uit een lastige hoek op de paal schoot. Drie minuten daarna ging het alsnog mis voor the Reds, die een penalty tegen kregen vanwege hands van James Milner. Piotr Zielinski stuurde Alisson van elf meter de verkeerde kant op: 1-0. Vrijwel alles ging fout bij Liverpool en ook Virgil van Dijk deelde in de malaise: de aanvoerder ging op de voet staan bij Osimhen en kreeg een strafschop tegen. De neergehaalde spits ging zelf achter de bal staan en zag Alisson de bal uit de onderhoek tikken.

Napoli bleef vol jagen op meer doelpunten en kwam na een half uur heel dichtbij. Osimhen pikte de bal af bij Joe Gomez en had vrij baan. De Nigeriaan speelde af naar Khvicha Kvaratskhelia, die zag hoe Van Dijk zijn inzet voor open doel van de lijn haalde. Een minuut later ging de bal er alsnog in. Gomez liet zich de bal wederom ontfutselen, waarna Napoli via een simpele een-twee tussen Zielinksi en André Zambo Anguissa de rest van de Liverpool-defensie openreet. Laatstgenoemde tikte vervolgens van dichtbij binnen: 2-0.

De beslissing viel verrassend genoeg al een minuut voor rust. De uiterst ongelukkig spelende Gomez kon niet voorkomen dat Kvaratskhelia vanaf de achterlijn kon voorzetten, waarna de vrije Giovanni Simeone de bal zo kon binnenlopen: 3-0. Het was voor de zoon van Diego Simeone zijn eerste doelpunt in de Champions League. Klopp verloste Gomez in de rust uit zijn lijden door Joel Matip in te brengen, maar daarmee werd het niet veel beter voor Liverpool.

In zijn tweede speelminuut werd de ingebracht verdediger in de diepte verrast door Zambo Anguissa, die breed legde op Zielinski. De Pool stuitte eerst op Alisson en maakte het in de rebound alsnog af: 4-0. De individuele klasse van Luis Díaz verzachtte de pijn voor Liverpool luttele minuten later: de Colombiaan dribbelde van links naar binnen en vond van zestien meter de verre hoek: 4-1. Díaz kwam na een voorzet van Trent Alexander-Arnold dicht bij zijn tweede, maar zag zijn inzet door Alex Meret worden gekeerd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kunnen het hebben over hoe dramatisch Liverpool was, maar dat zou geen enkel recht doen aan de wedstrijd van Napoli vanavond. Vanaf minuut 1 het mes op de keel bij Liverpool en pas losgelaten toen de buit binnen was met een allerminst geflatteerde 4-0 voorsprong. Geweldig gespeeld door de Napolitanen en als ze dit voetbal zo kunnen volhouden, zou het geweldig zijn, mochten ze de Serie A weten te winnen. Het seizoen is echter natuurlijk nog lang.

En die laatste zin is de enige troost die Liverpool kan halen uit de dramatische seizoensstart.

7 september 2022 om 23:01

Liverpool moet echt gaan doorselecteren, ze zijn daarmee veels te laat.

7 september 2022 om 23:14

Klopt. Ik zei het ook al. Ze hebben zichzelf hiermee in de voet geschoten. Dit team heeft gewoon nieuwe impulsen nodig. Daarbij moet er wel gezegd worden dat dit verlies toch grotendeels te danken is aan een ongelofelijk dramatische Gomez, die de gehele defensie ontregelde. Nadat Thiago en Matip erin kwamen stond het al gelijk beter. Maar dan nog was het niet best.

8 september 2022 om 01:19

Ik vind ze in de breedte heel zwak. Voorin zijn ze goed bezet, maar achterin en vooral het middenveld is ver onder niveau. Milner en Elliott als vervangers voor Thiago en Henderson. Gomez voor Matip. Dan doe je al 3-4 stappen achteruit. Bij spelers als Salah en v Dijk mis je de scherpte en de vorm.

8 september 2022 om 01:21

Maar Nunes en Dias en Konate, dat is toch doorselecteren? Het pakt gewoon niet goed uit. Hebben de scouts hun werk wel goed gedaan?

8 september 2022 om 07:17

Nunes zit er net, Dias en Konate spelen gewoon top voor Liverpool waarbij de laatste nu al een tijdje geblesseerd is.

8 september 2022 om 07:18

Zegt een CL kijker die vorige weken Elliot niet aan de gang zag die niet op de positie staat van Thiago. De breedte is goed en met doorselecteren zijn we constant bezig want er komen elk seizoen spelers bij die steeds meer speelminuten krijgen. Ik ga ze niet opnoemen voor je omdat je prima zelf kunt tellen tot 4 in het laatste jaar.

7 september 2022 om 23:02

Eens! Geen idee wat er met Liverpool aan de hand is, maar het lijkt net of sinds het vertrek van Mane de balans zoek is. Complimenten voor Napoli. Die speelden goed en straften het genadeloos af.

Uitslag is wel nadelig voor Ajax, omdat Liverpool nu in eigen huis volgende week revanche wil nemen.

7 september 2022 om 23:03

Afstraffen viel nog mee, score had nog hoger uit kunnen vallen. Waren op momenten heel slordig.

7 september 2022 om 23:08

Heb je zeker gelijk in. Misten nog een penalty en de nodige grote kansen.
Overklasten Liverpool volledig eigenlijk.

Ik vond ook dat Van Dijk (wederom) ontsnapte aan rood. Hij stond gewoon op zijn voet in de 16 en er was geen andere medespeler in de buurt.

7 september 2022 om 23:22

Alleen was de intentie van Van Dijk om de man te spelen, en hebben we afgesproken dat we niet aan triple punishment doen. Geel en een penalty is daarom op z'n plek, en geheel volgens de regels. Stapte hij nou op zijn voet met de intentie hem uit zijn balans te halen, en zo een 100% scoringskans te ontnemen, dan was het rood geweest.

7 september 2022 om 23:29

Je zag het vorig seizoen ook al. Door Mane is niet de balans zoek. Liverpool heeft weer een aantal nieuwe topaankopen nodig. Het heeft te lang geteerd op dezelfde mensen. Je moet op een gegeven moment doorselecteren. Dat had Klopp ook moeten zien.

7 september 2022 om 23:32

Met mane zouden ze net zo hard verliezen zie rampzalige 2020/22 en de verdediging geeft tig goals weg maar nee hoor dat komt omdat aanvaller Mane er niet meer is? Terwijl Liverpool vaker verloor van Napoli met mane in de basis en in 2021 8e stond met diezelfde mane!

7 september 2022 om 23:58

Ik bedoel 2020/21!!

8 september 2022 om 06:17

@Marc 433….Als Liverpool aan gaat vallen kijk eens hoeveel ruimte er dan is voor de aanvallers van Ajax.

8 september 2022 om 09:52

@ Soccerfan_1

Heb je gelijk in inderdaad. Er lag zoveel ruimte achter de verdediging van Liverpool. Napoli dook er steeds in, niet normaal.

Nou laten we hopen dat Ajax dat ook afstraft.

7 september 2022 om 23:04

Klopp out? Oprecht een vraag, want is met Pep de trainer met meeste credit en Klopp heeft Liverpool naar de wereldtop gebracht..

7 september 2022 om 23:08

Blijf bij mijn standpunt van het live meepraten. Voor het constant blijven opstellen van Milner zou hij ontslaan mogen worden, maar dat zou flauw zijn. Klopp mag zeker tot minstens het WK blijven en dan is er hopelijk na het WK nog iets om voor te spelen.

Zie op het moment ook geen trainer die wel wat weet te maken van een selectie met een zeer broos vertrouwen, legio blessures en meer spelers uit vorm dan in vorm (of over hun hoogtepunt heen).

8 september 2022 om 07:21

Bah bah wat slecht gelul allemaal van jou kant zeg. Je rant constant over Milner die zijn doel in de selectie nog steeds goed dient, je verschuilt je achter blessures, je speculeert over ontslag.

Het is een mindere start maar zijn we vergeten naar de realiteit toe te gaan. PL is weer een niveau hoger, City verliest evengoed punten, Napoli uit is gewoon voor elk team erg lastig en voor Liverpool al jaren.

8 september 2022 om 09:30

Ben benieuwd welk doel Milner dient, want voor het fungeren als basisspeler is hij simpelweg niet goed genoeg. Dat was vorig seizoen al zo en is dit seizoen alleen maar meer pijnlijk duidelijk geworden.

Ik verschuil me niet achter blessures, ik stel dat blessures een rol spelen bij de dramatische seizoensstart. Wil jij beweren dat dat niet zo is?

Ik speculeer niet over ontslag, ik ga inhoudelijk in op een vraag van maurootje.

Het is geen mindere start, het is een dramatische start. Ja, dat kan nog allemaal goed komen, ook wat ik bedoel met dat er hopelijk na het WK nog iets is om voor te spelen, waarmee ik dus bedoel dat er nog niks verloren is. Plaatsing voor de volgende ronde CL is natuurlijk na 1 wedstrijd nog altijd mogelijk, de bekers zijn nog niet eens begonnen en in de PL is het zaak om het gat niet te groot te laten worden en snel weer punten te gaan pakken. Ik zie geen andere trainer dan Klopp het beter gaan doen op het moment, maar als jij dat ziet als speculeren op zijn ontslag, dikke prima.

Gelukkig verschuil jij je nergens achter. "pl is een niveau hoger, City verliest ook punten, Napoli is altijd erg lastig voor elk team en voor Liverpool al jaren."

Ga behalve deze post verder niet in op iemand die mij klakkeloos beticht van dom gelul.

7 september 2022 om 23:05

Napoli heeft niet echt veel indrukwekkende namen in de selectie maar het is wel echt een goed team. De belangrijkste spelers gingen weg en hebben het weten op te vangen met kleinere namen. Erg knap, ook een gebalanceerd team waarbij iedereen op zijn favoriete positie staat.

8 september 2022 om 07:47

Die zambo Anguissa is echt een geweldige speler, heerste gisteren echt op het middenveld.

8 september 2022 om 10:47

Klopt, echt een hele complete middenvelder. Fysiek sterk, snelheid prima, goede pass. Verbaas me het meest over Kvaratschkelia. Alleen in Rusland en Georgië gespeeld en komt bij Napoli waar nog nooit iemand van die gast gehoord heeft. Dan in zijn eerste wedstrijd in de CL speelt hij Trent AA helemaal van de mat, dat is toch wel een van de betere backs in Europa. Veel trucjes, hakjes en durf in zijn spel

10 september 2022 om 02:21

Romano zei voor hij naar Napoli kwam al dat hij the next big thing wordt.

7 september 2022 om 23:08

Ik zei het al in het live meepraten. Liverpool heeft zichzelf een beetje in de voet geschoten deze transfer-window. Naar mijn inziens hadden ze echt meer moeten investeren in spelers waar ze profijt aan gaan hebben in de toekomst. Je ziet het telkens opnieuw terugkomen dat teams die te lang bij elkaar zijn op een gegeven moment gewoon veel minder wordt. Natuurlijk loopt er genoeg kwaliteit rond, maar ze hebben naar mijn inziens gewoon nieuwe impulsen nodig. Het gaat voor Liverpool nog een lastig seizoen worden denk ik. Ze moeten echt hopen dat Salah, Nuñez, Matip/kounaté en voornamelijk Thiago heel blijven, anders hebben ze echt een gigantisch probleem.

7 september 2022 om 23:34

Doorselecteren is toch een must, zo zie je ook bij Liverpool. Klopp is een fantastische trainer maar het stukje doorselecteren gaat hem niet goed af.
Bij Dortmund hetzelfde en nu weer bij Liverpool. Mané is ook echt een aderlating. Iedereen had en heeft het over Salah maar heb altijd al gevonden dat Mané overal beter is.

7 september 2022 om 23:54

Doorselecteren of investeren? Het vertrek van Mane lijkt gevoeld te worden en als je meer van dat soort spelers zou hebben doorgeselecteerd dan was je al helemaal de lul geweest. Carvalho en Nunez waren goede aankopen, maar er had nog best een aanvaller en middenvelder bij gekund. Liverpool zit in een dip en dat soort periodes kent elke club wel eens. Investeren is belangrijk, maar Liverpool heeft nog zat wereldklasse spelers die het verschil zullen gaan maken. Die komen er echt wel weer bovenop

8 september 2022 om 00:02

Na Liverpool heeft na City de meeste goals in de Premier League maar de verdediging geeft goals weg als flyers maar och het komt allemaal omdat 1 zwaar wisselvallige aanvaller er niet meer is heel logische manier van denken natuurlijk
In zon wedstrijd maakt hij niet het verschil 4 goals kom op joh probleem ligt overduidelijk bij verdediging en Bayern staat met mane zelfs 3e in de competitie die ze bezitten!! Wat een onzin om mane te hypen dit

8 september 2022 om 11:45

Je bewijst excat het punt aangezien de opeens heilig verklaarde mane toen ook nog speelde!! Mensen doen opeens alsof die vent hét verschil maakte wat gewoon onzin is feitelijk gezien verdediging matig Van dijk zonder klasse naast zich is echt om te janken!!

8 september 2022 om 00:08

Het 7e jaar van Klopp....het lijkt een vloek.

8 september 2022 om 00:31

Virgil van dijk. Meneer kijkt aanvallers in de ogen aan hoor, tijd om eens naar de bal te kijken Virgil

8 september 2022 om 00:35

Naar de bal kijken is wat Gomez 3x deed. Helaas daardoor zijn keeper ook.

Heerlijke overwinning van napoli

Grande Napoli! Kan nog een mooi seizoen worden als ze dit volhouden. Fantastisch resultaat, met dank aan twaalfde man Joe Gomez!

Zou klopp tuchel achterna gaan?

7 september 2022 om 23:05

Nah, Klopp ontslaan is waanzin.

7 september 2022 om 23:20

Klopp kan dan even rust nemen en dan overnemen bij Ancelotti als die verkiest ermee te stoppen

7 september 2022 om 23:22

Dat zeker. Hij is welcome "heart eyes".

8 september 2022 om 00:07

Die wordt helemaal warm van spelers als Vini, Valverde en Cama. Beschikt hij alsnog over Tchouameni

7 september 2022 om 23:37

Klopp naar Chelsea en tuchel naar Liverpool .. nee zie klopp sowieso nog dit seizoen trainer blijven. Wat er ook gebeurd. Die laten ze niet zo snel gaan

Liverpool heeft veel problemen. In de competitie loopt het heel stroef en dan zo aangeveegd worden door Napoli. Van Dijk was vandaag ook weer bijzonder matig. Klopp moet ook gaan vrezen voor zijn baan lijkt me..

7 september 2022 om 23:02

Dat zou ik wel onterecht vinden. Hij heeft jarenlang Liverpool boven hun stand laten presteren. Liverpool kwam qua uitgaven in de PL op de vierde plek en hij heeft een titel en een CL gewonnen. Het is een minder seizoen, maar Liverpool heeft ook zitten slapen op de transfermarkt. Ze hadden gewoon meer versterkingen moeten halen om de concurrentie hoog te houden en de spelers op scherp te houden

7 september 2022 om 23:51

Ik zou Klopp ook niet wegsturen hoor. Momenteel heeft Liverpool wel echt een verwachtingspatroon die wellicht niet conform de huidige selectie.

Liverpool is nalatig geweest op de transfermarkt ja. Zijn natuurlijk ook de nodige blessures maar de voorhoede is gewoon niet goed genoeg. Nunez heeft het tot nu toe lastig. Salah kan dubbel/trippel gedekt worden omdat de rest minder gevaarlijk is. Geen creativiteit vanuit het middenveld. Van Dijk met een matig seizoen tot nu toe. Gomes heeft het niveau niet. Robertson hopeloos uit vorm. Zo kan je wel doorgaan. TAA beroerde defensieve stats, wordt heel vaak geklopt.

7 september 2022 om 23:05

Ik mag toch hopen dat ze bij Liverpool niet snel van de wijs te brengen zijn. Klopp heeft meer krediet verdiend. Overigens wel merkwaardig waar dit ineens vandaan komt. Misschien is het gewoon een dipje, maar het is momenteel wel behoorlijk matig wat ze laten zien.

7 september 2022 om 23:58

Ik denk dat de problematiek van Liverpool niet heel lastig te deduceren is. Gek genoeg begint het probleem eigenlijk niet eens bij de achterhoede van Liverpool. Toen het middenveld en de aanval goed liepen werd de defensie van Liverpool minder getest waardoor spelers defensief minder sterk hoefden te zijn. Het is bekend dat bijvoorbeeld Alexander-Arnold defensief vaak wat zwakker speelt. Statistisch is het zelfs een van de mindere verdedigers uit de competitie.

Maar... zodra de druk niet op de defensie ligt wordt dit minder zichtbaar. Dan kan TAA naar voren gaan en offensief bijdragen.

Het probleem voorin is vrij overduidelijk. Mané wordt gemist. Bewezen voetballer die gewoon heel veel goals heeft gemaakt en ook altijd super gevaarlijk is. Één seconde niet opletten en Mané heeft de bal in het netje. Halverwege vorig seizoen is Diaz natuurlijk gekomen. Een frivole speler maar nog niet niveau Mané. Dit heeft negatieve gevolgen voor Mo Salah. Je kan namelijk niet zowel Mané als Salah dubbel dekken. Met Diaz op de andere vleugel kan dit wel. Salah krijgt namelijk geen centimeter van de tegenstander waardoor hij weinig klaarspeelt. Zie je bijvoorbeeld ook dit seizoen bij Saka. Heeft ook vaak twee tegenstanders.

Daarnaast weet Nunez ook nog niet veel klaar te spelen. Gevolg hiervan is dat er meer vanuit het middenveld moet komen in offensief opzicht. Probleem is dat Liverpool eigenlijk bijzonder weinig creativiteit heeft op het middenveld. Dat zijn met name controleurs zoals Henderson, Milner, Fabinho en Thiago. Nu worden Thiago en in mindere mate Keita wel gemist hoor.

Maarja, doordat het offensief minder goed loopt worden daar meer ballen verspeeld en komt de nadruk te liggen op het middenveld. Milner is gewoon te oud, over the top, klaar. Dat zie je ook heel goed in de PL. Elliot speelt momenteel veel maar is een jong talent die nog niet elk duel goed speelt. Henderson heeft het ook lastiger nu er meer pressie doorvloeit naar het middenveld. Logisch gevolg is dat de verdediging vervolgens ook meer onder druk wordt gestaan.

Het is een beetje hetzelfde alsof Ajax ineens veel meer te maken krijgt met pressie maar ze het vermogen verliezen om zich eronder uit te spelen. Dan moeten de controlerende middenvelders en verdedigers veel meer defensieve arbeid verrichten en komen ze in meer situaties waar ze mogelijk fouten maken.

8 september 2022 om 07:25

Je zegt nu 2 dingen op basis van 5 wedstrijden waar Nunez een rode kaart pakte,het van TAA allang duidelijk is dat zijn rush naar voren prima opgevangen word door het blijven hangen van een middenvelder.

Voor de rest is het nu allemaal bashen op dingen waarvoor we over een paar maanden als het beter gaat weer geloofd worden. Veelte vroeg voor conclusies en het is absoluut niet voor Ajax want Liverpool work ethic is nog steeds 2x hoger dan die van hun concurrenten.

8 september 2022 om 10:13

Ik zeg het niet om te bashen. Ik had het over de defensieve stats van TAA. Als hij zelf moet verdedigen is het matig. Heb het niet over de eventuele gaten.

Een geweldig Napoli maar Liverpool had echt meer versterkingen moeten halen. Iedereen lijkt zeker van zijn plekje en de echte drive lijkt daarom een beetje te ontbreken

7 september 2022 om 23:08

Misschien eens wat jeugd een kans geven wanneer je toch al 9-0 voor staat? Ideetje? Eigen doorstroming ofzo? Of ben je ook zo'n paljas die eigenlijk niets van voetbal begrijpt en al zijn kennis uit FUT haalt, nee toch?

7 september 2022 om 23:15

Hoeveel jeugd krijgt bij City en United een kans? Op zo een hoog niveau is het gewoon lastig om jeugd in te passen. Volgens mij zijn Chelsea, Arsenal en Liverpool uit de top 6 dan nog de clubs die het meeste de kans geven aan jonge spelers

8 september 2022 om 05:23

@christian je bedoelt die 2 spelers uit de jeugd die hun debuut maakte tegen bournemouth? Waar heb je het over

7 september 2022 om 23:11

Mee eens. Op een gegeven moment houdt het bij een Milner ook een keer op. Die is inmiddels ook 36 jaar. Joe Gomez is ook niet bepaald een geweldenaar overigens. Die was nooit zo opgehyped buiten Engeland. Een middenveld met Milner, Fabinho en Elliott werkt sowieso niet. Maar goed, je moet wat als Henderson, Keita e.d. geblesseerd zijn. Ik snap alleen niet waarom Thiago niet gewoon startte. Juist tegen een Napoli die overal kort op zat kan een Thiago excelleren. Die kan dat hele middenveld kapot spelen.

7 september 2022 om 23:17

Misschien durfde Klopp het nog niet aan. Tiago is er een tijdje uit geweest met een blessure dus misschien wil hij die rustig weer brengen

7 september 2022 om 23:20

Dat zal vast de redenering geweest zijn, maar dan blijf ik het vreemd vinden dat je voor een 19-jarige Elliott kiest. Die heeft simpelweg het niveau nog niet.

7 september 2022 om 23:27

Die valt idd nog erg tegen en mist de ervaring voor dit toneel. Je had dan idd beter voor ervaring kunnen kiezen

Geen lekker resultaat voor ons, Liverpool zal nu extra op scherp staan volgende week op Anfield. Grote kans dat dit een poule wordt waar iedereen 2 keer wint van Rangers en dan gaat het om de punten die je onderling haalt. Kan wel weer eens een situatie worden zoals paar jaar geleden in die poule toen met Chelsea en Valencia dat je zelfs met 10 punten nog als 3e kan eindigen. Nu blijft het ook de vraag waar je op moet hopen natuurlijk, door in de CL met grote kans dat je in de achtste finale een kanon treft als City, PSG of Bayern of 3e worden en door in de Europa League met een betere kans dat je na de winter ook nog een leuke Europese campagne hebt.

7 september 2022 om 23:08

Ah joh, als Liverpool zo door blijft sukkelen zie ik wel kansen voor Ajax om wat punt(en) te halen op anfield en thuis.

8 september 2022 om 08:13

Liverpool heeft op anfield southampton weggeblazen met dezelfde spelers met 9-0, ze kunnen het wel dus. Score met vroege penalty was in nadeel liverpool tegen Napoli. maar als er een kans is om te winnen van Liverpool is het nu.

7 september 2022 om 23:10

Tja, tis nog afwachten. Laatste wedstrijd is Liverpool-Napoli wat natuurlijk niet ongunstig is.

8 september 2022 om 07:27

Dat kan juist heel ongunstig zijn. Als Napoli dan voldoende punten heeft zouden ze deze wedstrijd kunnen laten lopen.

7 september 2022 om 23:10

Denk dat Liverpool buiten de boot gaat vallen en dat plek 1 en 2 voor ajax en napoli gaat zijn, 1e of 2e valt nog te zien want Napoli was ook zeer sterk en bij Liverpool lijken ze wel het ManU syndroom van vorig jaar te hebben. Wat een drama!

7 september 2022 om 23:16

Napoli is zelfs een keer in een CL poule met Dortmund en Arsenal 3e geworden met 12 punten. Ze hadden toen 1 doelpunt te weinig gescoord om door te gaan

7 september 2022 om 23:59

Dat was wel een sensationeel spannende poule trouwens. Betere tijden!

7 september 2022 om 23:17

Moest inderdaad ook denken aan dat scenario van tegen Chelsea en Valencia. Gelukkig hebben we dan wel weer Rangers op de laatste speeldag gepland staan, die hopelijk tegen die tijd ookal uitgeschakeld zullen zijn.Wat betreft de overwintering, we moeten bij Ajax altijd het hoogst mogelijke najagen, en dat ligt in het miljardenbal 😉 bovendien hebben we afgelopen jaren tegen Getafe en Roma kunnen zien dat doorstromen in de EL heel frustrerend kan eindigen. Dan ga ik liever op me bek tegen een City of Bayern.

7 september 2022 om 23:42

Altijd gaan voor het hoogst haalbare. Dus CL. Zijn wij ook verplicht met zo'n selectie. Was getekend, Brutus

7 september 2022 om 23:52

Eens spieplaats. Waanzin om laf te mikken op Europa League. Daar kan je er even goed snel uitliggen maar dan tegen een nobody. Ajax doet het juist regelmatig goed tegen die grote clubs, daar ze wat meer ruimte krijgen. Op basis van de laatste jaren is Ajax top 16 Europa, dan hoor je ook in de CL thuis en moet je overwinteren en door tot je strijdend ten onder gaat.

8 september 2022 om 00:33

Dan noem je drie kanonnen en vergeet je de grootste kanon (Real). Zelf denk ik dat Ajax zich gewoon moet focussen op de champions league en minder moet nadenken over punten pakken voor de coëfficiënten

8 september 2022 om 00:33

Altijd cl natuurlijk. Europa league is lachen, maar zooveel minder waard dan de cl. Weet jij nog wie de europa league winnaars vAn de afgelopen 5 jaar zijn? Denk niet dat je die zo 1 2 3 kan opnoemen. Bij de cl weet je dat echt gelijk.

8 september 2022 om 01:18

Lijkt me niet moeilijk. Van de 5 keer 3 keer Sevilla 🤪

8 september 2022 om 02:35

Hier zat ik dus gelijk aan te denken.
Nu krijg je de volgende wedstrijd in CL een getergd Liverpool dat wel moet winnen.
Gaat dus waarschijnlijk een mooie wedstrijd worden.

8 september 2022 om 07:30

Het voordeel is dat liverpool niet in vorm is, want dit is geen incident, het nadeel is idd dat ze moeten. Liverpool kan met ajax thuis en dan 2x rangers een grote stap zetten. Dus deze wedstrijd is voor hun heel belangrijk.

8 september 2022 om 07:59

Ik denk dat Liverpool sowieso al even getergd is, maar vorm is iets ongrijpbaars. Kan er volgende week ineens weer zijn, maar op het moment dat de tegenstander weer op voorsprong komt kan het ook de negatieve kant op werken

Wordt dot dw 2e Duitse schoolmeester die binnenkort thuiszit? Zal het ook nooit snappen als iets goed draait waarom je het moet veranderen zoals Mané wegdoen en zon hype Nunez halen etc.

Klopp effect uitgewerkt, heeft hij ook last van gehad bij Dortmund.

7 september 2022 om 23:05

En Mainz. Toevallig allemaal in zijn 7e seizoen. Al geloof ik dat hij het nog wel recht getrokken krijgt.

7 september 2022 om 23:05

Denk echt niet dat er daarmee te maken heeft. Maar meer te maken met het feit dat Liverpool gewoon op is. Klopp wisselt niet heel veel qua spelers, mede omdat zijn selectie gewoon minder uitgebreid is dan een city. Meeste basisspelers zoals taa, robertson, van dijk, salah, fabinho, alisson, etc. hebben redelijk onafgebroken gespeeld. Ze hebben amper wedstrijden gemist en de enige keren dat ze een wedstrijd mistte had te maken met overbelasting of blessures. Liverpool oogt uitgeblust en niemand kan echt meer leveren. Al moet ik zeggen dat de rechterkant van liverpool helemaal werd uitgespeeld door napoli. Slim van spaletti om alle aanvallen vanuit de linkerkant te openen.

7 september 2022 om 23:17

@fcgrun050 - Dat denk ik ook wel. Daarnaast is het ook niet zo makkelijk om sterkhouders en veteranen te vervangen. Een Milner loopt wel echt op z'n laatste benen, ondanks z'n tomeloze inzet. Een speler als Diaz is weliswaar erg goed, maar is qua status nog niet echt gesettled zoals Mane dat was.

Als je dan naar de blessurelijst kijkt van vandaag: Keita, Henderson, Konate, Fabio Carvalho. Dat helpt dan ook niet bepaald mee. Zo'n Harvey Elliott is weliswaar een speler voor de toekomst, maar die kan zich ook nog lang niet onderscheiden in zo'n wedstrijd. Overigens is het wel vreemd dat Thiago niet startte. Die heb je juist nodig in dit soort wedstrijden.

7 september 2022 om 23:48

Uitgeblust? Je hebt net een zomer vrij gehad, hoe kun je dan uitgeblust zijn? Het seizoen is net begonnen...

8 september 2022 om 00:29

@hazardinho77 - Seizoen is vroeg begonnen in verband met het WK. Dus alle voorbereidingen zijn ook eerder van start gegaan. Van Dijk heeft vorig seizoen weer bijna alles gespeeld bijvoorbeeld. En voornamelijk dat er nu zoveel wedstrijden zijn gespeeld in zo'n korte tijdspan, dat is natuurlijk redelijk te gek voor woorden. Een korte zomer na zulke lange seizoenen voor deze spelers is natuurlijk wel redelijk pittig. Ook al verdienen ze verschrikkelijk veel, betekent niet dat ze geen fysieke ongemakken gaan krijgen.

8 september 2022 om 00:36

@sirius - Er is te lang met dezelfde kern doorgegaan. En als je kijkt naar de x aantal wedstrijden die Liverpool heeft gespeeld vorig seizoen (alle Engelse bekerfinales gespeeld, Champions league finale gespeeld, competitiewedstrijden in de PL, etc.), tja, dan wordt het gewoon pittig voor die groep. De spelers van Liverpool zijn super fit, maar op een gegeven moment komt er ook slijtage. Ik apprecieer het beleid van Liverpool, want ze zijn super zuinig op de transfermarkt als je vergelijkt met de andere Engelse clubs, en toch weten ze het op internationaal niveau te presteren, maar het is allemaal te krapjes qua kwaliteit. De vaste basis is gewoon een wezenlijk verschil met de wissels. Gomez is normaal gesproken wel een goeie, maar Matip is stukken beter als je kijkt naar de wedstrijd van vandaag. Tsimikas is een redelijk stabiele linksbank, maar Robertson is natuurlijk een paar klasses beter. Je mist ook een verdedigende middenvelder zodra Fabinho uitvalt, want die hebben ze nu gewoon niet. Het wordt een lastig, maar een leerzame seizoen voor Klopp denk ik, want hij kan nu niet teveel leunen op zijn vaste basiself. Het is nu de vraag hoe hij het gaat oplossen.

8 september 2022 om 08:16

Ajax 6 basispelers mist door blessures wil ik Ajax wel eens zien. LFC heeft vele blessures en spelen niet met hun sterkste team. Dus dit op Klopp schuiven zou raar zijn

8 september 2022 om 13:48

Zes basisspelers nog wel, op wie doel je allemaal dan? Konate en Henderson zie ik alleen als (potentiele) basisspelers bij de lijst van geblesseerden, en dan nog Thiago die net terugkomt van een blessure maar wel bij de selectie zat en ook inviel gisteren. Keita zou ook nog een fijne optie voor op de bank zijn, die is ook geblesseerd. Volgens mij ben je aardig aan het overdrijven want zes geblesseerde basisspelers hebben ze echt niet.. Bovendien vind ik de situatie van Ajax zelfs vrij vergelijkbaar, die moeten t.o.v. vorig seizoen ook minstens 5 nieuwe spelers inpassen na vertrek van sterkhouders Antony, Haller, Gravenberch, Mazraoui, Martinez en enkele belangrijke invallers. Liverpool heeft met Mane slechts 1 belangrijke speler uit moeten zwaaien. Verder zou het van de zotte zijn om Klopp gelijk te ontslaan ofzo hoor, dat ben ik wel met je eens. Die verdient wel wat meer krediet.

Chelsea & Liverpool zijn dit seizoen de lul..

Zou jurgen ontslagen worden of niet? Vind overigens dat liverpool het verlies van mane extreem slecht heeft opgevangen. Luiz diaz is te grillig en nunez is extreem overschat.

8 september 2022 om 00:01

Probleem is dat het jongens zijn uit een beduidend zwakkere competitie. Dat maakt het lastiger inschatten of ze het redden. De aankoop van Diaz was juist wel tijdig in de winterstop zelfs al. Wellicht dat ze dachten; Nunez in de spits met Firmino als back-up. Op de vleugels Salah en Díaz met daarachter Jota en eventueel Carvalho.

Maarja, als dan Nunez niet levert en Salah weinig brengt ben je wel klaar.

Kapot gespeeld door kvaradona en osimhen. Napoli is echt heel erg sterk aan het seizoen begonnen en hebben ook een serieus goede selectie. Prachtige wedstrijd van ze!

Misschien zeg ik iets vreemds, maar Klopp out? Hoe denken de Liverpool fans hierover?

7 september 2022 om 23:06

Wat een vraag dit. Sorry hoor, maar als je zo’n vraag stelt dan besef je volgens mij niet wat de status van Herr Kloppo in Liverpool is. Hij heeft Liverpool weer kleur op de wangen gegeven en na een zeer lange tijd weer de Premier League en de cup met de grote oren bezorgd. Een slecht seizoen zorgt er echt niet voor dat zijn verdiensten worden weggespoeld. Het is een legende met oneindig krediet.

7 september 2022 om 23:15

Ik besef heel goed wat Klopp gedaan heeft, maar zelfs Ranieri werd er bij Leicester uitgegooid hoor. Doorselecteren moet toch soms gebeuren? Maar als het sentiment binnen de club is dat het prima een jaar wat minder mag en Klopp veel krediet heeft dan is dat ook een antwoord natuurlijk.

8 september 2022 om 01:46

Klopp out? Tuurlijk niet overigens ligt dit ook niet aan klopp maar aan het versterken van de selectie dit seizoen mane vertrekt en ze halen nunez ervoor terug en dat was het. Ze missen versterking op het middenveld en dan wordt Arthur als stress optie gekocht. Verdedigend hebben ze ook iemand nodig naast van Dijk ze moeten een speler als skriniar van inter proberen te halen deze winter.
Wat ook niet helpt is dat echt letterlijk iedere speler in een enorme dip verkeerd meer een team dip, waaronder Salah toch wel het meest.

Hoe kan dit Liverpool dat 3 jaar geleden nog makkelijk de champions leage won en 2 jaar geleden de premier leage zo afglijden? Is de magie van klopp op? Of is het niet de juiste team nu.

8 september 2022 om 00:02

Omdat er in drie jaar tijd veel verandert in de voetbalwereld?

Van Dijk is zichtbaar minder goed geworden.
Milner is af
Henderson is inmiddels 32
Mané is vertrokken
Salah is uit vorm.

En Liverpool heeft niet goed genoeg door-geselecteerd.

8 september 2022 om 00:16

Als Milner en Gomez niet hadden gespeeld dit seizoen zou het allemaal reuze meevallen. ma.ar ze speelden eerst zonder Thiago Fabinho Matip Jota Konate ja dan houdt het feest snel op en gaan ze morsen!

8 september 2022 om 00:48

Dat is te makkelijk.

Fabinho heeft letterlijk 0 wedstrijden gemist dit seizoen. Jota en Konate zijn doorgaans bankzitters. Op Thiago kan je niet bouwen, die is heel vaak geblesseerd. Dus alleen echt Matip in je normale basiselftal.

Gomez speelde een ongekende slechte wedstrijd. Zelden iemand gezien die zo slecht stond te verdedigen op dit niveau. Als ik Klopp was dan had ik hem in de eerste helft al gewisseld, want hij ontregelde echt compleet de gehele verdediging. Liverpool mag wat dat betreft nog blij zijn dat het bij 4-1 gebleven is. De eerste helft had Napoli makkelijk nog meer kunnen scoren. Na de rust gelijk de vierde om de oren, maar ze stonden in ieder geval stukken beter.

Als Liverpool dit weekend niet weet te winnen van Wolverhampton, dan gaan ze nog een zeer moeilijke wedstrijd krijgen tegen Ajax volgende week. Thiago lijkt wel op de weg terug, maar er is wat dat betreft toch veel meer werk aan de winkel voor Klopp om Liverpool weer aan het draaien te krijgen.

Napoli is echt uitstekend aan het seizoen begonnen. Vooraf was er veel scepsis over hun selectie door het vertrek van een aantal belangrijke spelers maar dat is tot op heden onterecht. Als ze zo gaan blijven spelen dan hebben we gewoon dezelfde top 4 als vorig jaar (zij het in andere volgorde denk ik).

8 september 2022 om 23:08

Voorafgaand aan het seizoen zetten velen er gewoon Roma in hoor.

Wat een fantastische avond. Woorden komen tekort om te beschrijven hoe ik me voel maar FORZA NAPOLI SEMPRE. Lang leve Zielinski, lang leve Osimhen, lang leve Simeone, lang leven Anguissa, lang leve Kvara. Laat maar. LANG LEVE NAPOLI!!!

7 september 2022 om 23:07

Dit kan echt een fantastisch seizoen worden. 🥰

7 september 2022 om 23:16

Een prachtig seizoen met hopelijk een prijs is Napoli meer dan gegund. Het seizoen is nog jong, maar het ziet er goed uit.

misschien word het tijd om Klopp te ontslaan want zijn magie lijkt uitgewerkt. misschien kan Tuchel bij Liverpool tekenen en Klopp bij Chelsea. verder zijn ze misschien te lang door gegaan met spelers als Milner Henderson Firmino en zelfs Salah is het helemaal kwijt. misschien is het verlies van Mane toch groter dan gedacht

7 september 2022 om 23:50

Misschien heb je wel gelijk, misschien ook niet...

8 september 2022 om 00:00

Ik gebruikte expres het woord misschien meerdere keren omdat je dat soort dingen niet met zekerheid kan zeggen. maar Klopp en Tuchel wisselen zou een oplossing kunnen zijn met zoals de oude garde eruit gooien en vernieuwen. en Mane was blijkbaar toch belangrijker dan gedacht ook al doet Diaz het goed hij is nog geen Mane

Van Dijk veroorzaakte een penalty in de eerste helft en was zijn man bij de 3 en 4-0 compleet uit het oog verloren. Stond zoals gewoonlijk weer eens lucht te dekken. Als hij zo slecht blijft spelen mag hij van mij op t WK op de bank, zulke fouten gaan je punten kosten

7 september 2022 om 23:23

Die werd na een paar heel sterke seizoenen meteen tussen de grootste namen geplaatst, maar is voorlopig toch ver van dat niveau teruggezakt. Men kon hem niet snel genoeg boven Ramos plaatsen, die dat hoge niveau toch wel een veel langere tijd aanhield.

7 september 2022 om 23:52

Ramos is/was inderdaad beter, maar het helpt ook niet dat je zo'n Gomez naast je hebt lopen. Ik begrijp ook niet waarom je met Gomez start, terwijl je Matip op de bank hebt. Die is echt een stuk beter. Echter verwacht ik niet dat Van Gaal hem op de bank posteert. Buiten z'n kwaliteiten (mits niet uit vorm) is hij ook zo'n beetje de enigste speler die echt een leider is in Oranje. De Ligt heeft nog even nodig, De Vrij is uitstekend maar geen leider. Vanaf het middenveld lopen er helemaal geen leiders rond.

8 september 2022 om 00:04

Matip is een tijdje geblesseerd geweest als ik het me goed herinner. Wellicht dat hij nog niet fit genoeg was voor de 90 minuten.

8 september 2022 om 00:37

Van dijk op de bank. Hoe hard ben je dan op je hoofd gevallen hahaaha. Speelt matig momenteel, maar is nog steeds heel belangrijk in de coaching en met leiderschap. En alsof er betere opties zijn bij oranje…

8 september 2022 om 00:50

Van Dijk heeft oprecht een groot probleem. Hij verdedigt zo laconiek. Lijkt alsof hij zijn broekje niet vies wil maken. Heeft nu al een paar strafschoppen veroorzaakt en is schuldig aan veel teveel doelpunten dit seizoen.

Tegen Crystal Palace gaf hij Zaha alle ruimte om te schieten. Niet eens een poging tot een blocktackle. Tegen Fullham strafschop veroorzaakt. Tegen United liet hij Sancho vrijuit schieten. Vandaag ook weer verantwoordelijk voor een strafschop etc.

Dan kan je nog zo leuk coachen...

Dit was te voorspellen. Klopp heeft namelijk een vloek genaamd 7th season. Bij elke club heeft hij tijdens het 7de seizoen slecht gepresteerd. Met Mainz gedegradeerd, met Dortmund slecht gepresteerd en nu met Liverpool.

Napoli begint vaker erg sterk aan het seizoen. Maar laten het 2de seizoenshelft toch wel liggen. Hopelijk kunnen ze dit een seizoen volhouden om vervolgens wie weet kampioen te worden.

Klopp heeft bij mij echt heel veel krediet maar misschien moeten we toch voorzichtig concluderen dat de magie is uitgewerkt. Klopp vraagt met zijn manier van spelen. Elke wedstrijd en elke training het uiterste van zij spelers. Op een gegeven moment is het op. Misschien wordt het tijd voor een andere trainer. Ik zou toch maar eens voorzichtig in gesprek gaan met Aston Villa en Gerrard gaan polsen

7 september 2022 om 23:55

Waarom zou je Klopp gaan ontslaan voor een uiterst onervaren coach die op dat vlak eigenlijk nog niets bewezen heeft? Een paar maanden geleden was Liverpool nog behoorlijk dicht bij de landstitel en de CL. Weliswaar bij beiden net ernaast gegrepen, maar waar hebben we het over?

dat middenveld van liverpool is echt een ramp.. en thiago die vaak geblesseerd is hebben ze echt te weinig kwaliteit.milner starten kan echt niet meer net als gomez

Ik zit echt met een dubio aan gevoelens. Is Klopp eenmaal op bij Liverpool of is dit enkel puur aan spelers te verwijten. Dat ik momenteel zelfs een ontslag van Klopp overweeg , had ik nooit verwacht ondanks hoe ontzettend ik die vent bewonder...

Zo mooi de avond begon zo dramatisch s deze uitslag voor Ajax.
Napoli verdient 3 bonus punten waardoor Ajax wel 2 resultaten miet halen tegen Napoli en liefst ook een tegen Liverpool maar die zullen nu toch wel wakker zijn. Verder is mij serieus opgevallen dat op dit moment van dijk het ook helemaal kwijt lijkt en dat is niet lekker voor oranje.

Wat een geweldige speler die Anguisa.. domineerde het hele middenveld en was vooral de eerste helft niet te stoppen. Heerlijke sfeer ook in dat stadion.

Maar toch gaat Liverpool thuis gewoon van Ajax winnen. Het gaat de komende dagen echt wel even knetteren in de kleedkamer. Van Dijk en Henderson zullen zich echt wel even laten horen. En die spelers gaan echt tegen elkaar zeggen wij gaan niet met 2 nederlagen aan de CL beginnen punt. Wat je tegen Bournemouth zag zou zomaar ook tegen Ajax kunnen gebeuren.

7 september 2022 om 23:48

Welja tuurlijk joh, Liverpool gaat even met 9-0 over Ajax heen lopen. Hahaha, geloof je het zelf?!

7 september 2022 om 23:57

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Liverpool op komt dagen zoals vandaag. Ik denk dat ze bij Liverpool ook goed snappen dat ze met het huidige niveau waarschijnlijk ook van Ajax zullen verliezen.

Echter zijn Henderson en Konate er misschien wel weer bij. Bovendien is Thiago dan vast weer in staat om langer te spelen. Dat scheelt natuurlijk enorm ten opzichte van Gomez, Elliott en Milner. Als dat het geval is, wordt het voor Ajax wel loodzwaar natuurlijk.

8 september 2022 om 00:54

Als je straks weer met Konate en Van Dijk kunt spelen dan staat het centrum als een huis. Henderson, Fabinho en Thiago is een heel stuk sterker als Milner en Elliot. En Eigenlijk hoort Keita ook te spelen. Natuurlijk wordt het geen 9-0 maar als Klopp zijn ideale 11 kan opstellen gaat Ajax verliezen. Dat elftal is veel beter dan wat er nu staat

8 september 2022 om 00:54

Als je straks weer met Konate en Van Dijk kunt spelen dan staat het centrum als een huis. Henderson, Fabinho en Thiago is een heel stuk sterker als Milner en Elliot. En Eigenlijk hoort Keita ook te spelen. Natuurlijk wordt het geen 9-0 maar als Klopp zijn ideale 11 kan opstellen gaat Ajax verliezen. Dat elftal is veel beter dan wat er nu staat

8 september 2022 om 08:01

We gaan het zien miki1959. Liverpool zal met de nodige wijzigingen in de basiself ongetwijfeld beter voor de dag komen. Maar "als ... gaat Ajax verliezen" is gewoon voorbarig. Ajax kan het vrijwel elke ploeg lastig maken in de CL en dat zullen ze dinsdag ook weer proberen. Het zou best kunnen dat Ajax op Anfield tegen een kleine nederlaag aanloopt, maar wat je tegen Bournemouth zag gaat zeer zeker niet gebeuren in ieder geval. Dat kans dat Ajax daar onverhoopt wint lijkt me nog groter dan dat Liverpool zo'n veegpartij op de mat zal leggen.

7 september 2022 om 23:50

LOL ajax gaat echt geen 9-0 verliezen. Denk dat Liverpool het moeilijk gaat krijgen tegen ajax met een nipte overwinning voor Liverpool misschien.

Ajax zou bournemouth ook wel een 4 of 5 nul geven. Overschat de clubs buiten de top 6 van Engeland niet.

8 september 2022 om 00:40

Vorige ontmoetingen had liverpool al 2 keer enorm veel geluk tegen ajax. Thuis miste ajax kans na kans ( ok, is ook wel een deel kwaliteit natuurlijk) en uit ging onana gruwelijk de fout in.

En ajax zat in een overgangsjaar toen. Speelden toen met klaassen en alvarez middenveld, schuurs en blind centraal…

Dit jaar zijn wij daar met een vol uitvak wat de hele wedstrijd te horen zal zijn. Gaat een mooie pot worden.

Virgil van dijk. Meneer kijkt aanvallers in de ogen aan hoor, tijd om eens naar de bal te kijken Virgil

Van dijk is allang niet meer de beste verdediger ter wereld en die Gomez is de jongere versie van Maguire. Ze missen duidelijk Konate

Als Liverpool dit niveau vast blijft houden, dan kan Ajax hier gewoon 4 punten tegen pakken. Zou wel een stunt zijn als Ajax en Napoli allebei de volgende ronde bereiken en Liverpool de Europa League in mag.

Of mag Napoli ook gewoon goede ploeg zijn?

Wel het beste moment voor Ajax om dit Liverpool te treffen. Ik verwacht niet dat ze het in één keer zomaar gaan omdraaien. Het loopt al weken niet. En Ajax staat gewoon goed, die speel je niet zo maar even kapot.

Tja had Liverpool dan meer moeten kopen? Ik weer het niet, middenveld leek goed bezet. Verdediging is ook goed op orde, maar was helemaal nergens tegen Napoli. In de aanval hebben ze Nunez gehaald voor Mane. Gelukkig doen ze niet zoals Man Utd om de ene na de andere grote naam binnen te halen en dan maar hopen dat het goed uitpakt.

Nu moet Klopp snel zorgen dat het goed op de rit komt. Anders ben je voor het WK gewoon uit de CL en kansloos voor de titel…
Er komen weer een aantal belangrijke spelers terug van blessures dus dan helpen.

Valt me toch op als het niet loopt bij Liverpool, de door velen geroemde van dijk een alibi verdeliger word, zat ook gisteren bij veel situaties lucht te dekken

Klopp is inmiddels wel een clublegend,heeft veel gebracht en ook eerder stormen overleefd..

Ik ben benieuwd of hij het nu ook doorstaat deze storm zeker na deze uitslag tegen Napoli.

Zonde van deze start van het seizoen,want daardoor laten ze het kampioenschap weer liggen in mijn ogen

Ongelooflijk knap van Napoli om meteen de pijnpunten van Liverpool bloot te leggen: ze kunnen niet meer om met druk op de defensie. Gomez speelt enkel bij Liverpool omdat het een Engelsman is, VVD lijkt op zijn 31ste de weg naar onderen te zijn ingeslagen en TAA, de opgehemelde wonderboy, kan, en wil, gewoon niet verdedigen.

Deze poule gast spannend worden . Wow .
Niks negatief doelend maar is van dijk zo afgezakt afgelopen jaar . ? Vind hem niet zo sterk verdedigen .

De 7 jaren van Klopp zijn voorbij, als hij niet snel resultaten gaat halen (lees volgende week winnen van ajax) dan kan het wel eens heel snel voorbij zijn voor deze duitser vrees ik

Klopp heeft als trainer nog nooit in Napels gewonnen, dus zo raar is de uitslag niet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren