Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Grote twijfels in Studio Voetbal over Gakpo en Antony in Premier League

Laatste update:

Kees van Wonderen vraagt zich af of Antony wekelijks beslissend zou kunnen zijn voor Manchester United, zo zegt de trainer van sc Heerenveen in Studio Voetbal. Waar NOS-presentator Arno Vermeulen vrij stellig was over Antony, en met name Cody Gakpo in twijfel trok, moet Van Wonderen het met de 22-jarige Ajacied ook nog maar zien.

Vermeulen vindt de vraagprijs van Ajax voor Antony niet vreemd. “Iedereen begrijpt dat het heel bijzonder kan zijn. Braziliaans international. 82 wedstrijden voor Ajax, 24 goals en 22 assists.” Over Gakpo is Vermeulen twijfelachtig. “We hebben er toch allemaal wel onze twijfels over of Gakpo een goede versterking is voor United?”. Gakpo speelde de afgelopen jaren 145 wedstrijden voor PSV, waarin hij 45 keer scoorde en 37 assists afleverde.

Van Wonderen is het niet helemaal met de zekere Vermeulen eens over Antony. “Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die twijfels ook nog wel heb met Antony. Als jij als club zijnde tachtig tot honderd miljoen euro moet investeren om Antony te halen… Geeft hij je de zekerheid dat hij iedere week het verschil gaat maken in de Premier League? Ziyech heeft die stap destijds ook gemaakt en die zit ook gewoon op de bank bij Chelsea.”

Pierre van Hooijdonk vindt weer dat Antony, afgezien van de transfersom, een directe versterking is voor United. “Met Gakpo haal je geen speler die direct het elftal versterkt, met Antony wel. Gakpo is een heel goede speler die nog veel beter wordt, maar ik vind het nog geen basisspeler voor United.” Beide buitenspelers dromen van het WK in Qatar. Antony speelde tot dusver negen interlands voor Brazilië, terwijl Gakpo zeven keer in actie kwam voor Oranje. Beiden waren goed voor twee treffers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Antony ziet er altijd dreigender uit, Gakpo een stuk verfijnder en hoger rendement. Beiden goede spelers. Maar gaan allebei United niet naar het kampioenschap schieten. Ten Hag wil graag met de kerst thuiszitten. Edit: en voordat de dooddoener komt dat Gakpo zich niet in grote wedstrijden laat zien: ook dit keer weer tegen Ajax twee assists en een goal. Tegen Rangers een assist. Bekerfinale tegen Ajax beslist en twee goals in de Kuip. Alles dit laatste half jaar.

22 augustus 2022 om 13:40

Maar Gakpo laat het niet zien in grote wedstrijden.

22 augustus 2022 om 13:41

Ja, dat is dus echt onzin. Al was hij tegen Monaco twee keer wel echt bedroevend.

22 augustus 2022 om 13:43

Haha, hij was ook met een knipoog op artikel 65 over Gakpo en Antony😉

22 augustus 2022 om 13:43

Anthony heeft 2 leuke potjes gespeeld tegen Dortmund, nounou...

22 augustus 2022 om 13:45

Ook tegen Rangers was hij ronduit bedroevend. Daar doet 1 corner die Obispo binnenkopt vrij weinig aan af.
Wel eens dat hij vorig jaar wel degelijk vaak beslissend was in de belangrijke wedstrijden. Maar dit jaar heeft hij het nog niet, lijkt erop alsof die hele transfersaga rond zijn persoon hem geen goed doet.

22 augustus 2022 om 14:18

Antony en Gakpo zijn beide spelers die je prima er bij kan hebben als Man U zijnde. Gakpo is wat doel gerichter, en Antony voegt een bepaalde dreiging toe waardoor het voor de rest van het team wat makkelijker voetballen wordt. Echter hebben ze in de Eredivisie al geen geweldige statistieken, 12 om 8 goals en nog wat assist in de Eredivisie vertaald zich meestal naar 8/6 goals. Dat is niet verkeerd voor een speler in zijn eerste PL jaar, maar van een speler die voor respectievelijk 50 en/of 90 miljoen worden gehaald verwacht de achterban van Man U veel meer.

22 augustus 2022 om 15:18

Bij united kan niemand makkelijk voetballen. Hoeveel ruimte je ze ook geeft. Ik zou dus voor gakpo gaan.

22 augustus 2022 om 15:28

Tegen Monaco was het inderdaad niet veel maar mocht je tijd over hebben adviseer ik je om die wedstrijd nog eens te bekijken. Constant dubbele of 3dubbele dekking als Gakpo aan de bal kwam, gewoon tactisch klasse gedaan door Monaco.

22 augustus 2022 om 13:41

United heeft met Casemiro eindelijk kwaliteit gekocht. Nu moeten ze deze trend doorzetten en niet aankomen met Gakpo en Anthony straks. Het is ook niet gemakkelijk shoppen voor United, ze zoeken overduidelijk nog een aanvaller maar er zijn niet veel spelers beschikbaar.

22 augustus 2022 om 13:42

Maar Gakpo beslist de topwedstrijden niet. De wedstrijden en momenten dat het echt moet. Ja, ooit scoort hij in voorrondes van de CL, maar in de KO wedstrijd waar het dan echt om gaat lukt het hem niet om PSV ook echt naar de CL te schieten. Ik voorspel dat hij woensdag weer niks brengt. Hij is vergelijkbaar met Berghuis bij Feyenoord wat dat betreft. Als er dan echt een goal nodig was om door te gaan, dan lukte het nietDaarbij zijn ze niet beter dan dat er nu voorin rondloopt bij United...met zoveel goals tegen zou ik ook eerder aan de verdediging werkenn

22 augustus 2022 om 13:47

Tegen Ajax in de bekerfinale en Feyenoord in de Kuip was hij wel beslissend.

22 augustus 2022 om 13:48

Exact, als het echt moet zie je hem vaak niet, en een Johan Cruijff schaal of een willekeurige topper tegen Ajax of Feyenoord zijn dan op papier wel grote wedstrijden maar geen wedstrijden waarin er Ãâ©cht iets op het spel staat. Daarbij ben je zo goed als je laatste wedstrijd of wedstrijden en tegen Monaco en Rangers vond ik hem echt verschrikkelijk slecht. Niet alleen slecht maar ook gewoon ongemotiveerd, onverschillig.



22 augustus 2022 om 13:54

Tegen Feyenoord win je uiteindelijk niet en ben je klaar met het kampioenschap... dus nee, hij heeft die wedstrijd niet beslist.

22 augustus 2022 om 13:54

Maar antony is ook niet beslissend in grote wedstrijden, dus met andere woorden zijn ze beide ongeschikt

22 augustus 2022 om 13:56

Antony scoorde letterlijk de winnende 3-2 in de laatste topper van afgelopen seizoen..

22 augustus 2022 om 13:58

@11tegen11HJ dat is makkelijk praten als meneer Güzübuyük in de laatste seconden even de wedstrijd op z'n kop zet

22 augustus 2022 om 14:06

Tegen welke internationale topclub heeft Gakpo het al laten zien eigenlijk? Want die Nederlandse top en Monaco zijn dat allerminst.

Het is inderdaad nogal nutteloos te stellen dat hij niet presteert tegen topclubs omdat hij er gewoon nog niet tot amper tegen gespeeld heeft.

22 augustus 2022 om 14:19

@lierse

En tegen welke internationale topclub heeft Antony het laten zien? Je gaat toch niet beweren dat die poule van noemenswaardig CL niveau was?

22 augustus 2022 om 14:24

Ik had het alleen over Gakpo. Over Anthony kan je hetzelfde zeggen.

22 augustus 2022 om 14:24

Sporting en Dortmund zijn natuurlijk goede tegenstanders, dus dat was simpelweg een knappe prestatie wat Antony tegen ze liet zien. Maar Benfica, Monaco en Sociedad zijn natuurlijk geen (veel) mindere tegenstanders dan die clubs. Laten we eerlijk zijn. Slechts een ander podium maar dat doet niks af aan de kwaliteit van die clubs. Allemaal geen wereldtop, maar als je pas een goede speler bent als je het laat zien tegen Real Madrid en Bayern Munchen dan houdt het snel op. Overigens denk ik dat ze beide geen internationale topspelers worden hoor, daar niet van.

22 augustus 2022 om 14:34

En Anthony dan? Die heeft in 17 Europese wedstrijden 3 keer gescoord. Nou bahbah. Wat een statistieken zijn dat.

22 augustus 2022 om 15:03

11tegen11, benoem even alle toppers die alleen antony beslist heeft.

22 augustus 2022 om 13:46

Zie AD vandaag. Rendement in doelpunten en assists Gakpo 2x hoger dan rendement Antony.

22 augustus 2022 om 14:24

Wat is gakpo's rendement in champions league wedstrijden ? Ik denk dat dat toch meer meeweegt dan een paar goals in de eredivisie.

22 augustus 2022 om 14:29

Maar ja als je als antony al zo weinig kan scoren tegen de 'kleintjes' in de eredivisie. Dan is het leuk dat die het in de cl wel sporadisch doet, maar dat speelt united toch niet

22 augustus 2022 om 14:37

Ajax presteerde de 1e 3 maanden uitzonderlijk goed Europees. Geen enkele Nederlandse club zou t beter doen. Toch was t achteraf gezien wel een poule die ook in de EL niet opgevallen was. BVB had t dat seizoen totaal niet.

22 augustus 2022 om 16:15

Staan er ook statistieken bij hoe ze bij het nationale elftal presteren?

22 augustus 2022 om 14:29

Wanneer een speler bezig is met vertrekken. Voetballen ze niet best . Gapko is normaal altijd goed. Maar 50 miljoen . Is het niet ook niet verkeerd. Één terug kopen van 15 miljoen heb een goede voor

22 augustus 2022 om 18:53

Beide spelers kunnen het niveau in de Premier League niet aan. Geldt overigens voor bijna alle spelers die van de eredivisie naar Engeland gaan. Zie Ziyech, Klaassen en Van der Beek!

Het is maar net wat je wil. Iemand die leuke trukjes doet of iemand die rendement heeft. Ik had het wel geweten

22 augustus 2022 om 13:39

En wie heeft dan volgens jou het rendement?

22 augustus 2022 om 13:40

Nagenoeg alle statistieken spreken in het voordeel van Gakpo. Al is dat wel Eredivisie. Antony heeft goede potjes in de CL gespeeld.

22 augustus 2022 om 13:50

Statistieken zeggen niet alles, hangt van je hele team af. Gakpo was wel echt de grote man bij PSV. Bij ajax had je ook nog Haller en Tadic lopen die behoorlijk wat ballen kregen. Berghuis had bij Feyenoord ook ontzettende goede statistieken omdat hij ook ongeveer alle ballen opeiste en kreeg. Maar als ik Gakpo en/of Antony was, zou ik lekker niet naar Manchester United gaan. Kan bijna alleen maar verkeerd gaan.

22 augustus 2022 om 14:15

Lincoln,

Welke statistieken precies?
Gakpo scoort er 45 in 145 wedstrijd wat uitkomt op 0.31 goals per wedstrijd.
Antony scoort er 24 in 82 wedstrijden wat uitkomt op 0.29 goals per wedstrijd.

Gakpo geeft 37 assist in 145 wedstrijden wat uitkomt op 0.25 assist per wedstrijd
Anotny geeft 22 assist in 82 wedstrijden wat uitkomt op 0.27 assist per wedstrijd.

Dus iedereen roept dat Gakpo veel meer rendement heeft, bij deze. Doe je huiswerk.

22 augustus 2022 om 14:25

De statistieken van afgelopen seizoen natuurlijk. Niet zo relevant om die invalpartijtjes die Gakpo in het seizoen van 18-19 mee te laten tellen waar de spelers nu staan of vind jij van wel. De statistieken van afgelopen seizoen spreken boekdelen maar dat kan je zelf toch ook wel zien. Of misschien moet je wat minder hard schreeuwen dat andere mensen hun huiswerk moeten doen. Man man man wat een niveau zeg...

22 augustus 2022 om 14:30

@jeroentje, als je dan deze statistieken erbij pakt, is het wel zo eerlijk om daar het aantal minuten in mee te nemen toch? Dan kom je namelijk op de volgende getallen: Gakpo 45 goals en 37 assists in 8849 minuten, is elke 107 minuten bij een goal betrokken. Antony 24 goals en 22 assists in 5660 minuten, maakt elke 123 minuten bij een goal betrokken. Ben deze discussie wel een beetje zat aan het worden maar als je zo stoer roept dat mensen hun huiswerk moeten doen, moet je je eigen cijfers wel op orde hebben 😉 Volgens mij kunnen we ook gewoon concluderen dat het beide goede spelers zijn, toch?

22 augustus 2022 om 14:39

Gaat natuurlijk om het vorige seizoen Jeroentje, dat snap jij heus ook wel. Statistieken meenemen van een 17-18 jarige Gakpo die af en toe 10 minuten mee mag doen slaat natuurlijk nergens op.

22 augustus 2022 om 14:41

Groepsfase van de CL tegen middenmoot teams in Europa. Bij het laten zien in de CL moet ik denken aan iemand die zijn team echt bij de hand neemt in ko fase wedstrijden.

22 augustus 2022 om 14:52

@Fossen, misschien moet je dan ook het leeftijdsverschil meenemen tussen de 2? Gakpo had op die leeftijd een aanzienlijk lager rendement.
Overigens vind ik beide aankopen niet de juiste. Wel lekker om als ED 200+ mil te krijgen van 1 club in de PL! Moeten we vaker doen met een Nederlandse coach

22 augustus 2022 om 14:57

@rombomcu,

Elke minuut tellen toch.
Waarom zou je dingen niet meetellen ?!
Zeer selectief van je, om dan 1 topseizoen van hem eruit te pakken.

22 augustus 2022 om 14:57

@Unknown007 naast dat het gaat om de huidige kwaliteit, niet de potentie op langere termijn, lijkt me het enorme leeftijdsverschil van 9 hele maanden niet dusdanig doorslaggevend dat we kunnen stellen dat Gakpo 9 maanden terug een aanzienlijk lager rendement had dan Antony nu, toch?

22 augustus 2022 om 14:59

@sitostick,

Zo leuk wat jullie doen.
Lekker selectief.

Psv zal vorig jaar wel kampioen zijn geworden of niet, want je moet de wedstrijden tegen Ajax niet meenemen, dat slaat natuurlijk nergens op.
Heb je ooit iemand statistieken zien maken, en zien zeggen dat je bepaalde dingen niet mee moet rekenen ?

22 augustus 2022 om 15:01

@jeroentje, haha eh ja, dat is een beetje het hele principe van statistiek he. Alleen relevant informatie meenemen in je onderzoek omdat anders je onderzoek niet representatief is. Vandaar dat je ook niet zomaar alle wedstrijden kunt pakken maar moet kijken naar minuten als je een beter beeld wil krijgen van het daadwerkelijke rendement. Iets wat jij dus niet gedaan hebt. Dus ja, statistici zeggen voortdurend in hun onderzoeken dat ze bepaalde dingen juist wel of juist niet mee rekenen zodat hun onderzoek representatief is. Edit: en voor iemand die stelt dat je vooral alles mee moet nemen in statistieken, is het ook wel vrij bijzonder dat je in een ander topic over Gakpo stelt dat competitiewedstrijden veel meer tellen dan JC Schaal en bekerwedstrijden. Oef. Je moest toch alles mee rekenen? 😉

22 augustus 2022 om 15:04

@sitostick,

Het ging om een VEEL beter rendement, jullie proberen altijd te vechten om het feit dat die van Gakpo extreem veel beter zijn. Daarbij wel leuk dat je 107,9 afrond op 107 en niet op 108
Daarbij is Antony nog minder ervaren, en word bij psv elke aanval via Gakpo gespeeld, terwijl Bij Ajax merendeel via Tadic word gedaan.

Het scheelt nu 15 minuten. Dat betekend dat hij per 6 wedstrijden bij 1 goal meer betrokken is, dat is absoluut meer, maar om nou te zeggen dat het extreem veel meer is....

Hetzelfde zag je met Berghuis, haalde bij Feyenoord super cijfers, kreeg daar elke bal. Maar bij Ajax haalt hij die cijfers absoluut niet.

22 augustus 2022 om 15:08

Nou, Dan is Bergwijn beter dan Ronaldo. Want die scoort 3 x in 1 wedstrijd.
De rest van de wedstrijden heb ik niet meegerekend om het representatief te maken.

Wat een onzin verkoop je hier Fossen.
Als je statistieken meerekent, reken je ALLE officiële duels, niet alleen wat je wel of niet goed uitkomt.
Rendement houd in wat je precies doet per wedstrijd/minuut, daarbij kun je toch niet selectief gaan worden?
Anders scoort Antony elke minuut, die minuten er tussenin reken in dan niet mee, want dat is niet representatief.

22 augustus 2022 om 15:18

Ik denk dat je zelf ook wel doorhebt dat je hier nu onzin verkondigd, en anders moet je nog even goed lezen wat er nou daadwerkelijk gezegd wordt.

22 augustus 2022 om 15:26

@j3ro3ntj33__,

Jij verkoopt hier de onzin. Waarom zou je alle officiële duels moeten meerekenen? Heb jij er bijvoorbeeld is aan gedacht dat een speler ineens reuze stappen kan maken of ineens het helemaal kwijt kan zijn. In het voetbal geldt toch een klein beetje je bent zo goed als je laatste seizoen. Met jou beredenering zou je bijvoorbeeld ook kunnen stellen dat Jahanbaksh meer rendement heeft dan de 2 genoemde spelers in de eredivisie, terwijl hij nu er niks van bakt.

22 augustus 2022 om 15:44

@ Memphisdepay

Als je nou echt leuk was geweest had je afgesloten met: terwijl hij er nu niets van jahanbakst…

22 augustus 2022 om 15:44

@fossen,

Dacht eigenlijk dat Antony 21 was, maar dan is het idd 14 maanden.

22 augustus 2022 om 16:18

Beide zijn het gewoon internationals die spelen voor hun land. Ik denk dat , als je naar de PL gaat de statistieken van de eredivisie niet veel zeggen. De statistieken van internationale wedstrijden , laten denk ik een beter beeld zien. Het zij op club nivieau , het zij op landelijk niveau.

22 augustus 2022 om 16:26

Haha jaja, lekker die suffe potjes meetellen. Gewoon zelfde periode pakken hè. Dan zegt het wat meer. Beetje delen door elkaar en dan wijs doen ..

22 augustus 2022 om 16:52

Ik heb zelden iemand zo hard terecht gezet zien worden op zijn onzin @fossen, waarvoor dank. Ik vind het bijzonder dat Jeroentje daarna nog een poging doet, toont wel doorzettingsvermogen, dat dan weer wel.

22 augustus 2022 om 13:42

Kansloze discussie die ook nergens voor nodig is. Ze gaan ETH allebei niet verder helpen bij Utd.

22 augustus 2022 om 13:47

Ja Antony kwam met enkel trucjes tot die 28 goals en 22 assists bij Ajax.. 3 assists in de uitwedstrijd tegen Dortmund onder andere.

22 augustus 2022 om 13:49

Rendement tegen Emmen en RKC?

22 augustus 2022 om 13:50

Als je de berekening er op los laat kom je tot de conclusie dat het rendement ongeveer gelijk is.

22 augustus 2022 om 13:57

Depay was topscorer van de eredivisie en by far de beste speler in de eredivisie. Die kon ook geen toegevoegde waarde zijn voor ManU. Dus zo veel rendement heeft Gakpo ook niet.

22 augustus 2022 om 14:52

Kijken of die rendement ook tot uiting komt in de sterkste competitie (PL). Ik ben van mening dat geen van ze het gaat redden in de PL

22 augustus 2022 om 15:03

@jwtw030
Hahahaha jij bedoelt Cody ik ben alleen de uitblinker tegen RKC en Emmen Gakpo? In elke wedstrijd met een beetje serieuze tegenstander zie je hem niet. Antony heeft vorig seizoen tegen ploegen als Dortmund, Sporting en Besiktas zijn kwaliteit al getoond. Het spookje is wel een goeie bijnaam voor Gakpo zodra er een beetje serieuze tegenstand is.

22 augustus 2022 om 15:40

@jwtw030 doe voor de gein is 82/145*100 en 46/82*100 kan je een coëfficiënt zien van rendement van beide heren… dan in ogenschouw nemen dat Anthony meer wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld en zoals je zelf zegt leuke trucjes doet. Heb jij je antwoord maatje!

Ik denk dat ze beide niet direct van waarde zullen zijn voor Man Utd. De intensiteit van de PL zijn ze beide niet gewend en ze komen in een elftal terecht wat totaal niet draait. Voor beide zou een seizoen met Ajax en PSV in de CL nog wel goed zijn. Daarnaast komt er nog een WK aan

Dit gaat natuurlijk helemaal niks worden. Antony zou nog een succes kunnen zijn als hij rustig gaat worden gebracht. Alleen Gakpo laat echt geen klote zien Europees. Vorig seizoen heb ik hem twee keer in de kuip zien voetballen en toen viel hij me positief op, alleen het verschil is zo groot elke keer.

22 augustus 2022 om 14:44

Het zegt toch genoeg dat geen enkele andere club concreet is voor deze twee spelers, behalve een naïef persoon zoals Ten Hag? Die zit er niet lang meer. Hoe kun je Anthony en Gakpo willen hebben die beiden tekort komen voor dat niveau en eerder al Martinez halen die ook al tekort komt.

22 augustus 2022 om 14:55

Je bent natuurlijk super naã¯ef om alleen maar in de ED te gaan shoppen. Voor de bedragen die hij wil betalen voor deze spelers is er veel beter materiaal beschikbaar. Bijna 200 miljoen gaat hij uitgeven aan ED spelers dat is te bizar voor woorden.

Hij mag wel Alireza ophalen voor een x aantal miljoen, haha.

22 augustus 2022 om 15:14

Adro, 100 miljoen betalen en rustig brengen. Het is top voetbal daar krijg je geen tijd.

En terecht. Er lopen geen koekenbakkers rond bij United, maar voor Ajax en PSV zijn het niet te ergeren bedragen en voor Gakpo de enige grote club die hem wil. Antony heeft ook zijn zinnen gezet op een vertrek en de andere grote clubs vinden het duidelijk de gok niet waard…

Ik vind het allebei spelers die de top kùnnen halen, maar dan moeten er aan veel voorwaarden worden voldaan. Laten we beginnen met ten Hag die de boel op de rit krijgt.

22 augustus 2022 om 13:48

Precies, vanuit club oogpunt snap ik de verkopen prima. Zoveel geld ga je anders nooit vangen voor deze 2 spelers, gewoonweg omdat andere clubs het (terecht) niet waard vinden. Vanuit United en vanuit de speler(s) zelf dan weer niet. United omdat dit echt te veel geld is voor wat je krijgt en de spelers omdat je een heel kleine kans hebt om daar te slagen en je daarna van club naar club kunt gaan om weer vertrouwen te tanken. Ik blijf erbij dat een pad wat bijv. Van Dijk of Wijnaldum hebben belopen, veel vruchtbaarder is. Als je de kwaliteit hebt voor de top van PL, kom je daar vanzelf terecht. Zit je er zonder het waar te maken, komt die kans niet snel weer voorbij.

22 augustus 2022 om 14:08

United laat zijn oren hangen naar Ten Hag gok ik, en die doet redelijk inspiratieloze aankopen met een ED verleden. Legt zijn hoofd lekker op het hakblok. United laat al jaren zijn managers altijd bepalen, die club is echt helemaal verrot. En ja het geld hebben ze, ook nog eens paniek dus dan krijg je dit soort bedragen. En iedereen wil het volgende grote talent kopen voordat die veel te duur is.

Vanuit Gakpo en Antony snap ik het ook niet helemaal, Gakpo vooral leek echt bewust te zijn dat het stapje voor stapje moet. Maarja, aan de andere kant geloven die jongens ook gewoon enorm in zichzelf (niet perse slecht bedoeld).

22 augustus 2022 om 14:12

Man Utd bepaald. Hoe vaak heeft Mourinho wel niet aangehaald dat hij continu om een centrale verdediger zat te smeken.

22 augustus 2022 om 14:17

Maar Mourinho vroeg om onrealistische namen en kreeg dus de 2e/3e keus. Ik kan ook als coach wel zeggen dat ik Messi in zijn prime, Van Dijk en Kimmich wil, betekent niet dat je ze dan kunt halen...

22 augustus 2022 om 14:54

Het is Ten Hag die nu bepaald, anders speelden Martinez, Malacia en Erikssen er niet en anders was er geen interesse in deze twee aanvallers die beiden voor dat niveau tekort komen.

22 augustus 2022 om 14:56

Sorry Soccerfan, maar no way dat ook maar 1 van de spelers die gehaald zijn en waar United mee in verband wordt gebracht, gehaald zouden zijn als ten Hag er niet trainer was. Alleen Casemiro misschien. Maar echt geen Martinez, geen Malacia, geen Eriksen. Dus Man utd beslist is hier echt onzin.

22 augustus 2022 om 16:57

Zo gek is het niet hoor Panfc. Malacia speelde gewoon de finale van de Conference League, United speelt Europa League. Waarom zou zo'n speler niet op de radar van United kunnen staan?

Martinez is inderdaad logisch gezien hij er dagelijks mee gewerkt heeft.

Eriksen speelde een tijdje daarvoor nog bij Inter Milan weet je wel? Daarvoor bij Tottenham Hotspurs. Of ga je nu beweren dat omdat Eriksen ooit in het verleden bij Ajax heeft gespeeld ETH hem daardoor wilde hebben? Want ja, heeft een Ajax verleden.

Het valt dus echt wel reuze mee met de Eredivise aankopen op dit moment. Dat kan natuurlijk veranderen als alles op alles wordt gezet om Gakpo en Antony binnen te hengelen maar op dit moment is er slechts 1 speler waarbij je een concrete link kan maken en dat is Martinez.

Eens met van wonderen. En zo goed is anthony niet. We hebben het hier over eredivisie spelers die horen gewoon eerst een tussen stap te maken bij een west ham of een newcastle

22 augustus 2022 om 13:44

West ham of Newcastle? Ajax en PSV zijn bij uitstek betere clubs van een veel hoger niveau.

22 augustus 2022 om 13:48

Heb je Newcastle gezien van het weekend? Ajax en PSV krijgen het heel lastig tegen deze teams. PSV is vorig jaar ook uitgeschakeld door Leicester.

22 augustus 2022 om 13:50

Totaal niet mee eens. Ondanks dat Ajax intussen geld kan uitgeven aan transfers, zijn de inkomsten in Engeland gewoonweg beter. Dus hogere salarissen en meer tegenstand in de PL. WHU speelt ook gewoon Europees (NCU weet ik zo snel even niet), en je speelt niet om de week tegen een RKC, Emmen of Volendam.

22 augustus 2022 om 13:53

Nou dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Heb gister nog Newcastle gekeken en ik kan jou vertellen dat daar een hoop spelers zijn die bij Ajax of PSV de absolute sterspelers zouden zijn.

Daarnaast is het wel een mooie tussenstap voor die spelers naar mijn mening. Je speelt niks op Europees gebied maar hebt wel veel meer zekerheid op een basisplek in een absolute topcompetitie.

22 augustus 2022 om 14:59

Nou, zo’n heel hoger niveau is het niet hoor. Maar wat vooral belangrijk is, is dat je bij die clubs rustiger kunt wennen aan de PL. Want de PL is wel even ‘another cook’.

22 augustus 2022 om 13:47

ik zou als ik Anthony was, ook niet naar Man United willen, wacht lekker het wk af, en kijk wat voor aanbiedingen er komen, bij een slecht draaiend Man United is de kans heel groot dat je niet goed uit de verf komt, bovendien staat er gelijk veel druk op je. Sancho zie je toch ook slecht presteren?

22 augustus 2022 om 14:10

Money money money......

Ziyech heeft drie keer zo lang als Antony veel meer laten zien in de Eredivisie en de Champions League, een veel hoger rendement en veel meer all-round kwaliteiten. Hij moet op de bank zitten bij Chelsea en kostte de helft van wat Antony nu moet kosten. Ik vind Antony een schitterende voetballer maar 80 miljoen voor hem laten schieten is bizar. Voor 20 miljoen haal je een gelijkwaardige speler op met een hoger rendement.

22 augustus 2022 om 13:41

Ik snap überhaupt niet dat ten Hag sowieso niet gewoon Ziyech probeert te halen bij United. Betere speler en kost een derde van wat Antony moet kosten. Onbegrijpelijk.

22 augustus 2022 om 13:50

omdat Ziyech al heeft laten zien het niveau niet aan te kunnen, zn beste jaren liggen ver achter hem.

22 augustus 2022 om 13:56

Ziyech heeft meer aangetoond dan Gakpo en Antony bij elkaar natuurlijk. Je gaat me toch niet vertellen dat je Antony op rechtsbuiten een betere speler dan Ziyech vindt?

22 augustus 2022 om 14:06

Ziyech is gewoon traag.... dan begin je met een flinke achterstand

22 augustus 2022 om 14:19

@fossen,

Wat een onzin! Ziyech is ook een paar jaar ouder toen hij naar Chelsea ging was hij volgens mij 27 dat zijn deze 2 spelers nog lang niet. Ben ervan overtuigd dat deze 2 spelers op hun 27ste verder zijn dan hem.

Ik vind Antony wel een betere rechtsbuiten als je naar verschillende dingen gaat kijken. Hij heeft een betere actie in huis en veel meer snelheid. Dat maakt hem misschien meer geschikt voor sommige clubs. Ziyech is gewoon niet snel.

22 augustus 2022 om 14:35

@fossen dat ga ik je wel, ik heb liever Anthony dan Ziyech in mijn team. wat heeft Ziyech aangetoond? op de bank zitten en wedstrijdjes met Chelsea 2 spelen op maandagavond. in zn prime niet aan spelen toekomen

22 augustus 2022 om 14:37

Dat is koffiedik kijken, voor hetzelfde geld spelen ze op hun 27e bij Union Berlin en Bologna. Wat ik wel weet is dat Ziyech op dit moment gewoon een betere speler is waar United meer aan heeft en 3x zo goedkoop is. Tel uit je winst.

22 augustus 2022 om 14:39

@Scirea ieder zijn mening, maar hier kan ik echt niet bij. Prima dan!

22 augustus 2022 om 15:14

Laat ik het anders zeggen. Als Gakpo en Antony bij hun huidige clubs blijven (zonder ernstige blessures), dan denk ik dat zij op hun 27ste minstens net zo ver zijn als Ziyech destijds bij Ajax was.

Ziyech heeft in 2 seizoen pl ook gewoon maar 6 goals en 6 assists. Natuurlijk is hij 3x zo goedkoop maar hij heeft niet de potentie om basisspeler te worden terwijl Antony dat misschien wel heeft. Daarnaast wordt hij alleen maar minder op deze leeftijd, zeker als rechtsbuiten.

22 augustus 2022 om 15:21

Dat Ziyech niet uit de verf komt in de PL zegt meer over de PL en de Eredivisie dan over Ziyech. Die stap is gewoon te groot voor onze topspelers. Ook voor Gakpo en Antony op die leeftijd. Naar mijn mening. Maar het ging natuurlijk om de keuze die je nu als club hebt. United moet komend seizoen presteren. Dan ga je toch altijd voor Ziyech op rechts die je voor 35 miljoen kunt ophalen in plaats van Antony die meer dan 80 miljoen kost? Los van wie er over 5 jaar beter is, United moet komend seizoen gewoon weer top 4 halen hoor. Of op zijn minst in de buurt komen. Dat ga je met Antony en Gakpo niet redden.

22 augustus 2022 om 15:43

Die stap is inderdaad groot voor topspelers, maar wat je bovenal niet moet vergeten is dat het fysiek toch wel een erg grote rol speelt daar. Van de 3 spelers heeft Ziyech overduidelijk het slechtste fysiek, is een dun mannetje en is ook niet snel op lange afstanden en heeft ook geen bijzondere startsnelheid. Antony heeft ook niet veel kracht, maar zijn wendbaarheid en snelheid zijn natuurlijk wel van een uitermate hoog niveau. Gakpo is ook erg snel en heeft gewoon een goed fysiek.

Met Ziyech gaan ze de door jou genoemde doelstelling ook niet halen. Ik denk persoonlijk dat Ziyech niet heel veel meer presteert dan Gakpo of Antony bij United, in Nederland is dat anders. Maar de speelstijl van Ajax en het Nederlands voetbal ligt Ziyech natuurlijk ook beter. Als je bijvoorbeeld op de counter wil spelen zal je ook minder aan Ziyech hebben als rechtsbuiten dan Antony dat kan je toch niet ontkennen? Ik denk ook dat het een hele lastige opgave wordt voor Gakpo en Antony, begrijp me niet verkeerd maar ik denk wel dat de kans groter is dat zij slagen bij Utd dan Ziyech.

22 augustus 2022 om 13:47

Hij heeft ook 3 keer zo lang in de eredivisie gespeeld. Dat Ziyech op de bank moet zitten bij Chelsea verbaasd mij eerlijk gezegd niet, je moet wel een hele goede voetballer zijn wil je het zonder snelheid maken in de absolute top als aanvaller. Als Ziyech snel zou zijn geweest had hij makkelijk mee gekund bij Chelsea.

Ben het verder wel met je eens dat Ziyech waarschijnlijk meer rendement gaat hebben voor Ajax. Hoewel het natuurlijk ook zo had kunnen zijn dat Antony de volgende stap maakte. Want denk persoonlijk dat hij meer potentie heeft dan Ziyech, denk ik overigens ook van Gakpo. Maar vraag me af of deze stap voor beide verstandig is.

22 augustus 2022 om 14:25

@bongiorno,

Maar Ziyech zijn compleet andere spelers, deze kun je niet met elkaar vergelijken.
Ziyech moet het hebben van zijn pass. Antony moet het vooral hebben van zijn techniek en snelheid.

22 augustus 2022 om 14:34

Je hebt gelijk, maar het CV van Ziyech was/is gewoon veel indrukwekkender. Antony is meer een speler als Arjen Robben, maar dan de andere vleugel. Die man vertrok rond dezelfde leeftijd richting Engeland. Welnu, zijn die statistieken vergelijkbaar? Robben schoot de boel kort en klein voor PSV.

22 augustus 2022 om 16:09

@bongiorno, die stats zijn eigenlijk best vergelijkbaar en Antony scoort zelfs wat hoger. Antony 24 goals en 22 assist in 82 wedstrijden (5600 minuten). Robben 21 goals en 21 assist in 75 wedstrijden (5900 minuten). Robben was wel 2 jaar jonger dan Antony nu is

Aldus Van hooijdonk... zie beide niethet verschil maken.
Zou als ajax en psv heel hoog in de boom zitten aangezien united radeloos lijkt te zijn.

Toch wel eens met Pierre. Gakpo gaat kwalitatief niet echt een impuls zijn voor een haperend Man United. Is hij beter dan Rashford of Sancho? Sancho was het jaar voor zijn transfer werkelijk waar grandioos bij BVB, en in de Premier League kon hij ook niet echt potten breken tot nu toe. Dat heb ik Gakpo nog niet wekelijks zien doen eerlijk gezegd. Heeft ook niet de individuele klasse en creativiteit om uit zichzelf ineens iets te doen wat Antony toch wel wat meer heeft. Die gaat denk ik wel een versterking zijn voor Man United, maar ook dat moeten we afwachten. Er zijn grotere spelers mislukt in Engeland, mede door de enorme intensiteit die daar tweemaal per week moet worden geleverd. Is niet voor iedereen weggelegd.

Ik denk dat beide het niet gaan redden bij united. Spelers die (veel) beter en verder waren hebben het ook niet gered. Ze zijn ook niet beter dan wat er al rond loopt. Nu wil ten Hag beide en zullen ze ook niet rustig gebracht worden als de 1 voor rond de 100 komt en de ander rond 50-60. Beide zullen meteen moeten presteren en ten Hag ligt al onder een vergrootglas. Als ten Hag ontslagen wordt kunnen beide het ook wel vergeten. Maar ik snap zeker dat beide het willen proberen. Zelfs als ze het niet redden kunnen ze beide nog naar mooie clubs.

Showsteler op rechts, doelgericht iemand met een goede versnelling op links. Ronaldo in t centrum, waarom niet?
De spelers die er nu zitten, rasford sancho etc bewijzen dat ze te kort komen, waarom niet.

22 augustus 2022 om 13:59



Leg mij uit waarom Gakpo doelgerichter is dan wat er nu bij Man United speelt. Even om mijn standpunt te onderbouwen met wat feiten en statistieken. Het jaar voordat Jadon Sancho de transfer maakte van BVB naar man United heeft hij 38 wedstrijde gespeeld waarin hij 2.974 minuten heeft gemaakt. Dat seizoen was hij betrokken 36 goals, waarbij hij er 16 maakte en er 20 voorbereidde; bijna 1 G/A per wedstrijd en 1 G/A per 82 minuten. Gakpo daarentegen was vorig seizoen óok betrokken bij 36 G/A in 47 wedstrijden en 3.398 munten; een gemiddelde van 1 G/A per 95 minuten en 0,76 G/A per wedstrijd. Is de 1e of 2e speler dan meer doelgericht en efficiã«nt? Ik denk dat het antwoord voor zich spreekt. Hij gaat Man United niet naar een hoger niveau tillen.

Vergelijk dit bijvoorbeeld met het laatste seizoen van Memphis Depay bij PSV. In dat seizoen was hij betrokken bij 28 goals in 30 competitiewedstrijden (22g, 6A) in de Eredivisie en bij 6 goals in 8 Europa League wedstrijden (5G, 1A). Depay trok de kar bij PSV dat jaar samen met Gini Wijnaldum en zelfs hij kwam écht tekort op het niveau van de Premier League. Gakpo trekt de kar niet bij PSV.

22 augustus 2022 om 14:26

Ik denk inderdaad dat Gakpo niet doelgerichter is dan de spelers van United en denk ook dat het een lastig verhaal wordt.

Echter zie ik veel het vergelijken met Depay en dat is op zich niet heel gek maar eigenlijk wel vrij onterecht. Depay speelde in een veel beter PSV elftal, Gakpo speelde de afgelopen 2 seizoenen bij een matig elftal. Het scheelt natuurlijk nogal wat als je spelers als Willems, Arias, Maher, Guardado en Wijnaldum in je elftal hebt, dat elftal had meer creativiteit, ook liepen er nog spelers als De Jong en Bruma.

Dit gaat toch helemaal nergens over?

Je hebt Rashford, Martial en Sancho rondlopen. Een Gakpo is toch niet beter dan een van deze jongens? Zelfde geldt voor Antony. Vond Martial als spits trouwens wel lekker spelen in de voorbereiding.

Het is een schande dat clubs met zoveel geld, zulke matige aankopen doen voor veel te veel geld.

22 augustus 2022 om 14:05

In de voorbereiding waren Martial Sancho en Rashford met zn drieen daar voorin echt goed.

Antony wordt omver geblazen in Engeland. Letterlijk en figuurlijk. Gakpo idemdito. Leuke frivole voetballertjes die in deze Micky Mouse League de ene na de andere speler weten te passeren. Maar Gakpo was in het tweeluik met Monaco en het uitduel met Rangers nergens. Antony kan wel in Engeland voetballen. Maar dan alleen bij City dat een Spaanse speelstijl hanteert.

22 augustus 2022 om 14:04

Hoe frivool was Ronaldo toen hij bij Man Utd kwam? Dat was ook een en al schaartjes waar veel kritiek op kwam. Man Utd speelde toen ook niet op zn spaans..... Kijk eens hoe hij zn speelstijl veranderd heeft.

22 augustus 2022 om 14:09

Ronaldo heeft scorend vermogen. Anthony is een dravertje.

22 augustus 2022 om 14:42

Heeft...ik had het over de Ronaldo die net bij Man Utd kwam in zn eerste periode. Ook een jonge jongen die alleen maar trucjes uitvoerde. In zn eerste seizoen 6 doelpunten in 40 wedstrijden. 2e seizoen 9 doelpunten in 50 wedstrijden. Zijn speelstijl was ook frivool en alles om maar het publiek te vermaken. Kwam ook gewoon uit de portugese competitie he.
Antony is ook nog jong en kan nog meer ontwikkelen. Net als Gakpo.
Ze hebben nog geen seconde in de PL gespeeld maar mensen denken nu al te weten dat het niet gaat lukken.

22 augustus 2022 om 15:30

Wát een vergelijking zeg. Over appels met peren gesproken. Antony is toch een heel andere speler dan Ronaldo. Laten we eerlijk zijn. Ronaldo is een killer, een afmaker. Antony is een Braziliaanse trucendoos zonder body die omver wordt geblazen in Engeland, nogmaals.

Die Gakpo vind ik wel een klasse speler, die komt er wel.

Tis een hele lastige stap naar Man United op dit moment.
Voor iedereen.
Eerste gedachte is ook : Doe t niet. Antony heeft statistieken van een aanvallende back. Heeft een hoge piek maar ook vaak afwezig. Leuk die potjes tegen Besiktas BVB maar je ziet m vaker niet.
Gakpo moet eerst maar s een seizoen fit blijven. Heeft daarnaast ook nog stappen te maken. Maakt deze weken een onevenwichtige indruk op me. Onrustig,veel verkeerde beslissingen makende.

22 augustus 2022 om 14:27

@Sir Paul,

Stuur even wat namen van backs die 1 keer per 3 wedstrijden scoren en 1 keer per 3 wedstrijden een assist geeft.
Dan ga ik ze even tippen bij Ajax

Anthony moet nog een jaar bij ajax blijven, schitteren op het wk. Dan kan hij overal naar toe. Hij heeft zich in een korte tijd flink ontwikkeld bij ajax. Hij zal het wel redden bij man u, gakpo zal door de mand vallen

even los van de belachelijke transfersom, kijk even naar de reacties toen Sir Alex met Ronaldo kwam aanzetten. was ook veel te licht, kon onmogelijk mee in de fysieke premier league. zelfs toen hij er speelde was er veel kritiek op zijn frivole speelstijl en acties die niet effectief zijn. dezelfde reacties lees ik nu weer

De negativiteit omtrent Anthony verbaast me, die gaat het denk ik echt uitstekend doen daar, houdt altijd meerdere verdedigers bezig en fysiek zal hij juist in Engeland ook stappen gaan maken, ik denk dat hij zomaar eens een monster kan worden daar, al werkt het feit dat hij in een stroef draaiend team speelt natuurlijk niet mee daarbij.

Zijn beide nie goed genoeg. Man United wil weer naar top van Premier League. Moet je vooral met Gakpo en Anthony aan komen.

Vraagprijs van Ajax is ook zo hoog omdat 20% aan zn oude club betaald moet worden. Dat is nogal wat.

Ook ik denk dat de bedragen niet in verhouding staan tot de kwaliteit
.
Wonderen durfde ook te beweren dat hij in de voorbereiding tegen amateurploegen getracht heeft aanvallender te spelen met Heerenveen. Het mislukt zei hij
Logisch hij denkt te veel vanuit verdedigen en daarom zal hij met zijn ploegen nooit hoog eindigen.
Heel heel jammer wat Heerenveen betreft. Heb ik ergens een zwak voor, sinds Riemer en Foppe.
Het wordt nu over een andere boeg gegooid

Ajax en PSV moeten beide deze forse bedragen accepteren. Te hoog om te laten schieten. De trein van Koeman.

Verfrissend, zo'n discussie of deze jongens het geld waard zijn en of ze de hooggewaardeerde en loodzware beste competitie ter wereld aankunnen.

ON: ik denk het wel.

Bergwijn heeft bijna net zoveel doelpunten gemaakt in een paar wedstrijden als dat Anthony heeft gemaakt over een heel seizoen(afgelopen voetbaljaar).

Anthony is een dravertje. Het ziet er beweeglijk en druk uit. Maar het rendement is bijna niets.
Gakpo is niet variërend genoeg om te slagen.
Ze zijn allebei niet geschikt.
Maar Gakpo zal we veel meer maken dan Anthony.

Manchester United is helemaal gek geworden om dat soort bedragen meer te tellen voor een dravertje zonder rendement.

ik heb het wel eerder gezegd, maar een depay waarvan ik vond dat hij veel verder was dan een gakpo nu kon ook geen potten breken daar.
natuurlijk hoop ik wanneer gakpo daarheen gaat de sterren van de hemel speelt, maar het lijkt me sterk.
voor antony geldt hetzelfde, is een leuke speler en kan heus van waarde zijn bij een man utd, maar ze moeten geen 20+ g/a van hem verwachten

Kees van Wonderen vraagt zich af of Antony wekelijks beslissend zou kunnen zijn voor Manchester United

Ik denk dat ik weet wat ie bedoelt, maar het klinkt in zoverre raar dat je je kunt afvragen wie er wel elke week beslissend is voor zijn team. Ik noem Salah maar even als voorbeeld: die heeft periodes gehad dat hij onstopbaar was en met zijn goals beslissend was, maar zelfs hij heeft periodes gehad waarin hij niet beslissend kon zijn voor zijn club.

Rendement Antony kan je wmb nog wel wat kanttekeningen bij plaatsen. Voorgaande jaren moest hij meestal plaatsmaken voor Neres om Neres tevreden te houden. Vaak al rond de 60ste minuut, terwijl er dan voor een speler als Antony juist ruimte ontstaan om extra te kunnen scoren of een assist te geven.

Verder heeft hij dus bijna nooit een hele wedstrijd gespeeld, dus als je naar zijn statistieken per gespeelde minuten kijkt is het al een stuk beter.

Anyway, ik denk dat Gakpo en Antony elkaar momenteel niet veel ontlopen en of ze het gaan maken bij Man U dat is afwachten. Sluit het zeker niet uit.

Je ziet hier onder de lezers veel mensen uit kamp Anthony (Ajacieden) of Gakpo (PSVers). Elk met veelal voorkeur en positiviteit naar de eigen speler.
Ik zie ze momenteel allebei niet slagen bij ManU. Die club is momenteel een enorme chaos en je moet er inderdaad meteen staan, dan is Eredivisie ervaring (aangevuld met CL - Anthony) niet voldoende, lijkt mij in elk geval.

Gakpo was drama tegen Monaco, maar uit tegen Rangers was hij bij vlagen ongrijpbaar. Dat is ook gelijk zijn probleem, veel te wisselvallig.

Leuk om ze binnen te hengelen en te kijken of ze het redden. Echter voor het geld wat ze moeten kosten moeten er spelers komen die er gelijk staan en je naar een hoger niveau tillen. Anders worden het wel hele dure gokjes. Er zijn sinds SAF 55!!! nieuwe gokjes aangetrokken voor een bedrag van 2 miljard!!!! En dan komt er vanavond een optocht van boze fans die roepen dat the Glazers niets voor de club doen. Er is geen club die meer uitgaf dan United deed de afgelopen 10 jaar.

Denk dat ze beiden niet veel toevoegen. Kijk eens hoe goed Sancho destijds was en wat hij nu laat zien. Gakpo is mentaal wel een stuk sterker dan Antony dus die zie ik eerder slagen.

Waarom moet Gakpo en Anthony elke match bij United beslissen? Er is nog Ronaldo, Bruno, Sancho etc... Als Anthony 2 man kan bezig houden maar niet de goals maakt, wat maakt het dan uit?
Ja, ze zijn die bedragen niet waard maar dat is altijd met Engelse ploegen. Die betalen veel teveel. Belangrijkste is dat er concurrentie is voor Rashford en Sancho. Veel beter kan je ook niet krijgen want alle topbuitenspelers gaan niet komen.

Allebei bij 56% van hun wedstrijden betrokken geweest bij een doelpunt als je de bovengenoemde cijfers neemt. Dus qua rendement kun je niet zeggen die zal het halen en die niet (als ik het goed berekend heb😝)

De meesten zullen denken dat Antony het red en Gakpo niet. Denk dat het moeilijk te zeggen is. Antony is meer een siervoetballer , dat werkt niet echt helemaal in de PL.
Ik zie ze in ieder geval allebei niet echt slagen. Al zal ik Gakpo meer kans geven dan Antony. Gewoon gebaseerd op gevoel🤷🏻‍♂️

Mensen, voor de 21.969e keer; het is ANTONY!!! 🙄😂

Neem maar een screenshot.
United sprokkelt genoeg punten voor CL dit seizoen.
Jaar daarop vechten ze voor het kampioenschap, met nog meer aankopen.
Ik heb zoveel vertrouwen in een middenveld met
Bruno, Casimero & Fred.
Ja Fred over Eriksen, die twee hebben een bepaalde dynamiek.
Maar Eriksen kan ook gewoon starten.

Zelfs ik weet dat die twee totaal niet aan de bak komen.
Dat zie je aan Ziyech. Leuke technische voetballer, maar het type voetbal ligt ons Nederlanders niet zo.
Antony hoeft echt geen balletje achter zijn standbeen aan te nemen, want dan schoffelen ze hem achter de cornervlag onder de grasmat.
Fysiek schieten die 2 veels te veel te kort! Een jaar bank zitten en dan worden ze verhuurt, om vervolgens niks meer van te horen.

Zelfs ik weet dat die twee totaal niet aan de bak komen.
Dat zie je aan Ziyech. Leuke technische voetballer, maar het type voetbal ligt ons Nederlanders niet zo.
Antony hoeft echt geen balletje achter zijn standbeen aan te nemen, want dan schoffelen ze hem achter de cornervlag onder de grasmat.
Fysiek schieten die 2 veels te veel te kort! Een jaar bank zitten en dan worden ze verhuurt, om vervolgens niks meer van te horen.

Natuurlijk is Antony niet goed genoeg om in de pl uit te blinken. Des te lekkerder voor Ajax als ze er 80m voor krijgen. Dat is echt een van de meest absurde sommen in de recente geschiedenis. Ik vind het nog maffer dan 80m voor Maguire die zich tenmiste in de prem bewezen had en waar ze de Engelse tax op betaalden. Typisch dat het weer United is.

Gakpo en Anthony op de vleugels en dan Ronaldo in de punt alle voorzetten erin knallen. United kan kampioen worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren