Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester City haalt streep door uitgaande transfer van Nathan Aké

Laatste update:

Nathan Aké gaat niet terugkeren bij Chelsea, zo schrijft het doorgaans betrouwbare The Athletic. De centrale verdediger van Manchester City leek lang af te stevenen op een transfer naar Stamford Bridge, maar City heeft daar nu een streep door gezet. De club was niet van plan om Aké te verkopen.

Thomas Tuchel, de trainer van Chelsea, hoopte zijn verdediging volledig te kunnen renoveren en had zijn zinnen gezet op twee nieuwe spelers. Kalidou Koulibaly en Aké waren de gedroomde versterkingen en de Senegalees is al binnengehaald, maar Aké zal hem niet volgen. Manchester City heeft te kennen gegeven dat ze de Nederlander niet willen verkopen en alleen aan een vertrek mee willen werken als de 'waarde van de speler in de transfersom terug te zien is', zo schrijft The Athletic.

Nu dat niet het geval is, zal Aké dus bij City blijven en daar heeft de linksbenige verdediger zelf absoluut geen problemen mee. Hij voelt zich goed in het Etihad Stadium, wordt zeer gewaardeerd door zijn ploeggenoten en trainer Pep Guardiola en koos daarom in goed overleg met de club om te blijven. Dat betekent dat Chelsea moet doorschakelen en volgens Engelse media hebben ze dat al gedaan: de gesprekken met Paris Saint-Germain-verdediger Presnel Kimpembe zijn opgestart.

De nu 27-jarige Aké kwam op zijn vijftiende naar Engeland om het laatste deel van de jeugdopleiding van Chelsea te doorlopen. Twee jaar later was het al tijd voor zijn Premier League-debuut, maar tot een definitieve doorbraak kwam het nooit en een comeback op Stamford Bridge zit ook nu niet in de pijplijn. De verdediger mag zich weer bewijzen aan Guardiola en zal hopen dat hij het aantal van 27 officiële wedstrijden, die de Oranje-international afgelopen seizoen aantikte, kan verbeteren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik kan hier dus helemaal niet rouwig om zijn. Ake zou een leuke toevoeging zijn, maar niet meer dan dat. Wat mij betreft een Christensen 2.0, het eeuwige talent met nog teveel fouten in zijn spel om bij een topclub te spelen.

Hopelijk heeft het instorten van deze transfer een positief effect op de situatie rondom Colwill, hij zou namelijk richting de uitgang aan het pushen zijn vanwege zijn voorgenomen gebrek aan speeltijd. Ik hoop dat hij de kans gaat krijgen om zich te bewijzen en dat hij niet gaat vertrekken! Als Chelsea in 18 maanden tijd Tomori, Guehi en Colwill verkoopt (in mijn ogen de aankomende 10/15 jaar de beste kandidaten om bijvoorbeeld centraal achterin bij het Engelse elftal te spelen) dan maak je jezelf echt belachelijk en kun je Cobham wel opdoeken.

15 juli 2022 om 10:42

Kimpembe aantrekken en Colwill verlengen, zou ideaal zijn.
Dan heb je met Chalobah, T.silva, Koulibaly, Kimpembe en Colwill voldoende opties.

Eventueel heb je dan ook nog Azpilicueta (als die niet naar FCB gaat) en een Ampadu als back-up (mocht die niet verkocht/verhuurd worden) en kan Reece James ook als RCV in de 3 mans defensie bij nood.

Malang Sarr lijkt mij toch wel verleden tijd. Heeft het niveau van Chelsea en de top in de BPL echt niet in mijn ogen.

Hoop wel echt dat Colwill verlengt. Zoals jij zegt: er zijn voldoende talenvolle Cv's bij Chelsea vandaan gekomen die gewoon verkocht zijn. Ja, ze leveren je wel redelijk wat geld op, maar toch. Tomori, Colwill en Guehi naast elkaar in een 3 mans defensie was toch ook mooi geweest. En dan op rechts Reece James en op links Ben Chilwell. Gehele Engelse defensie, hahaha.

15 juli 2022 om 10:53

Als Kimpembe komt, dan vertrekt Colwill. Hij wil nu al vertrekken en als we nog een CB erbij halen dan is hij zo goed als weg. Zolang Sarr, Azpiliqueta en Ampadu bij de club rondlopen zal dat een bedreiging zijn voor de speeltijd van Colwill.

Ik ben helaas bang dat het al te laat is, maar wie weet kunnen we deze jongen nog langer binden en overtuigen van zijn waarde voor het elftal.

15 juli 2022 om 11:07

Ik denk dat Sarr en Azpillicueta ook zullen vertrekken, daarnaast kan Ampadu ook op het middenveld uit de voeten.

15 juli 2022 om 11:20

Ah, zou jammer zijn. Ik zou Arsenal Colwill ook graag zien aantrekken. Jonge en talentvolle verdediger. Maar of hij bij ons meer gaat spelen, denk het ook niet (helaas) met een Gabriel, White en Saliba bijvoorbeeld voor hem.

Sarr is echt matig. Benieuwd welke club nog wat voor hem wil betalen en vooral ook hoeveel. Chelsea is qua verkopen af en toe echt bizar (de hoge prijzen voor toch matige spelers).

Azpi is voornamelijk een RCV en Rwb/rb bij Chelsea, toch? Niet direct een concurrent voor Colwill.

Ampadu ben ik persoonlijk niet zo kapot van. Vind hem nergens echt uitblinken (qua positie). Hij is multi inzetbaar, maar nergens echt goed in mijn ogen.

15 juli 2022 om 11:29

Marina is weg, dus de tijd van veel geld vangen voor matige spelers is voorbij. Boehly gaat waarschijnlijk veel meer voor snelle transfers dan voor het optimale rendement. Kijk maar naar de transfer van Lukaku. Het motto was vooral “als hij maar zo snel mogelijk pleiten is”.

Het ging mij ook vooral om het aantal spelers. Ook Sarr, Ampadu en Azpiliqueta zullen aankomend seizoen minuten moeten maken als ze blijven. Ik vind Colwill qua ruw talent veel beter dan Chalobah en het gaat hem vooral om de toezegging op speeltijd denk ik. Tuchel is daar echter niet zo van, dat heeft uiteindelijk ook Guahi doen beslissen om te vertrekken terwijl hij meer dan genoeg minuten had kunnen maken vorig seizoen als je ziet hoeveel Sarr uiteindelijk gespeeld heeft.

15 juli 2022 om 11:35

Ja, dat klopt inderdaad. Al was ik ook wel onder de indruk van Chalobah. Af en toe nog wat jeugdig wild in mijn ogen, maar op een gegeven moment speelde hij echt een hele reeks. Daarna speelde hij opeens een hele reeks niet meer, wat ik best raar vond.

Denk je echt dat een Ampadu en Sarr nog veel gaan spelen onder Tuchel?

15 juli 2022 om 12:01

Ik geef Ampadu een grotere kans dan Sarr. Ampadu heeft het bij Venezia in Italië erg goed gedaan afgelopen seizoen. Hij verdient zijn kans ook!

15 juli 2022 om 12:15

Toch heb ik het gevoel dat bij Ampadu er een hele hype was destijds. Hij nu verhuurd is geweest (en het goed heeft gedaan blijkbaar, excuse me, keek geen Venezia haha).

Sarr is echt matig, maar Tuchel is wel bekend met hem en gebruikte hem best veel in mijn ogen afgelopen jaar. Daarom dacht ik dat hij misschien wel meer kans maakt dan Ampadu, die weer een makkelijke prooi is om uit te lenen haha.

15 juli 2022 om 12:27

Ik denk dat Sarr vooral veel gebruikt is omdat er geen alternatieven waren. Sarr is inderdaad (nog) niet het niveau waar we naar zoeken, dus ik hoop dat hij vertrekt.

15 juli 2022 om 12:35

True that. Ik denk overigens ook niet dat Sarr het niveau gaat halen. Is te druistig en ongeconcentreerd in mijn ogen. Daarnaast vind ik hem als CV ook niet heel groot en als LB weer te traag en aanvallend te zwak.

Zie nu dat hij 1,82 is, dus dat valt nog enigszins mee haha.

15 juli 2022 om 10:47

Geen idee of je hem als verbeterde versie ziet van Christensen (gezien je 2.0 dus ik vat hem zo op eigenlijk), maar ik vind Christensen toch wel een slagje beter dan Ake. Niet omdat ie nu naar ons is gekomen hoor, maar van de wedstrijden die ik heb gezien bij Chelsea en Denemarken vond ik hem meer overtuigen dan Ake bij City en Nederlands elftal.

En Christensen is ook nog eens ruim een jaar jonger dan Ake.
Had je al iets gelezen over Kimpembe, zoals hier in het artikel te lezen is want dit komt voor mij wel redelijk uit de lucht vallen.
Vind Kimpembe sowieso beter dan Christensen en Ake dus was -als ik Chelsea eigenaar was- echt wel eerste keuze geweest boven Ake eigenlijk.

15 juli 2022 om 10:56

Ze zijn in mijn ogen gelijkwaardig, aardige verdedigers maar nog met teveel fouten die je een wedstrijd kunnen kosten. Ik vind ze allebei geen verdedigers voor de top, spelers die alleen kunnen excelleren als de omstandigheden precies goed zijn. Bij Christensen komt er nog bovenop dat hij een waardeloze instelling en mentaliteit heeft. In dat opzicht is Ake wel een verbetering tov Christensen.

15 juli 2022 om 11:01

Ik vind Ake weer beter dan Christensen.. jongen heeft een topmentaliteit en wordt echt wel onderschat door veel mensen. Denk dat hij in een 3 mans verdediging aan de linkerkant echt goed zou zijn bij Chelsea. Christensen daarentegen vind ik maar een slapjanus en zo’n fout als vorig seizoen tegen Arsenal is echt typisch voor hem.. met Koulibaly en Thiago Silva heeft Chelsea nu twee toppers en Ake was een prima toevoeging daaraan geweest denk ik.

15 juli 2022 om 13:50

Ik vond Christensen een uitstekende speler bij ons hoor, maar het is wel een jongen die op een bepaalde manier gebruikt moet worden. Of met twee andere centrale verdedigers naast zich of met een hele duidelijke leider. Vorig jaar had hij op den duur geloof ik 19 wedstrijden op rij de nul gehouden (club en land), dat lukt je echt niet als je maar wat doet. Verder ook aan de bal een uitstekende speler, met hele zuivere passing.

Vind het jammer dat ie weg is, maar ook vanuit hem twijfel ik of het zo verstandig is. Als je niet weet hoe hij goed rendeert heb je inderdaad niet veel aan hem, want dat wordt ie onzeker en begint ie fouten te maken. Ik zie bij Barca bovendien geen type Kjaer die hem in een 4 mans verdediging zou kunnen laten slagen

15 juli 2022 om 10:54

Chelsea kennende zou dit zomaar kunnen gebeuren. Laat talenten dan aub ergens anders de kans krijgen, beter voor de spelers en beter voor her voetbal in het algemeen. Dan kan Chelsea gewoon met extern geld teams bijelkaar kopen. Fine. Dan gaat het idd niet meer.om tientallen spelers in hun jeugd aantrekken en in ellenlange verhuurtrajecten er 9 van de 10 keer achterkomen dat spelers niet beter zijn geworden door gebrek aan structurele speeltijd.

15 juli 2022 om 11:30

Als ik Colwill was zou ik vertrekken wel of geen Kimpembe, hij zou waarschijnlijk alleen bekerwedstrijden spelen onder TT. En zolang we hem verkopen met terugkoop clausule verkopen is dat voor iedereen de beste optie.

15 juli 2022 om 11:34

Ik begin daar toch een beetje de pest in te krijgen. Tuchel doet het fantastisch, maar er valt zoveel meer uit de jeugd te halen. Als we Hutchinson overnemen van Arsenal dan kun je er pap op zeggen dat hij over 3/4 jaar bij Palace, Southampton of Villa speelt ipv bij ons in de basis. In mijn ogen is hij de manager die het minst doet met de jeugd terwijl het niveau van de spelers nooit hoger was dan nu. Als Mourinho nu manager zou zijn geweest en hij had al deze spelers laten gaan, dan zou je daar wekelijks een flink artikel over te lezen krijgen in de Engelse media.. Tuchel mag daar best wat meer op aangekeken worden.

15 juli 2022 om 11:36



Hoop wel echt niet dat Hutchinson naar jullie komt. Hij gaat echt nul kansen krijgen bij het eerste elftal met al die middenvelders/aanvallende middenvelders bij Chelsea.
Bij Arsenal is er ook redelijk veel concurrentie, maar daar ziet hij ook dat de laatste jaren juist spelers uit Hale End doorbreken met een Nketiah, Saka en Smith-Rowe bijvoorbeeld.

Hopelijk volgt hij het traject van Balogun en tekent hij ook bij. Wellicht dat een verhuur binnen de BPL of bovenin de Championship wel goed is voor Omari!

Dat twitter account wat dat meldt, is meestal ook wel spot on qua Engelse (jeugd)talenten...

Kia Joorabchian is de manager van Omari, helaas...

15 juli 2022 om 11:38

Ben ik met je eens, maar er komen ook nieuwe verhuur regels aan dus met terugkoop clausule zal denk ik vaker voor gaan komen. En vind zelf inderdaad al jaren dat Cobham veel meer gebruikt zou moeten worden ipv steeds nieuwe spelers kopen. Maar uiteindelijk is Lampard de enige trainer geweest die er gebruik van maakte.

15 juli 2022 om 12:05

Het is altijd een beetje het ene uiterste versus het andere uiterste bij jullie heb ik het idee Cfcsfc. Lampard maakte, noodgedwongen, van super veel jeugd gebruik. Daar hebben jullie nu nog steeds profijt van. En Tuchel is weer het compleet tegenovergestelde, die maakt nagenoeg geen gebruik van de jeugd.

Zou het beste niet gewoon een mix van die twee zijn wat betreft gebruik van jeugd? Jullie jeugd is namelijk echt extreem goed vind ik, over het geheel genomen. Dan is het toch beter om bijvoorbeeld Azpi te laten gaan en hem te vervangen met een jeugdspeler. Dat je een beetje die mix hebt. Aangezien je met Thiago Silva en Koulibaly gewoon flinke ervaring hebt achterin.

Van bepaalde spelers moet je sneller afscheid nemen, al is dat ook moeilijk. Pulisic is daar een van bijvoorbeeld.

15 juli 2022 om 12:18

Volgens mij staat Pulisic er nog best goed op bij Tuchel.
Qua systeem (tuchel speelt vaak met Havertz in de punt en 2 kort erachter) vind ik echt dat Pulisic er niet bij past. Vind Pulisic wel iemand die wat meer ruimte nodig heeft om zijn snelheid te benutten. Wel vrij doelgericht. Maar ik denk niet dat Pulisic weg mag/gaat dit seizoen.

Ben vooral benieuwd of Chelsea nog een spits gaat halen, buiten 2 Cv's.

Persoonlijk zou ik Colwill verlengen en meer minuten gunnen. Dan heb je gewoon met Koulibaly, T.silva en Azpi 3 ervaren spelers, aangevuld met jeugdig talent in Ampadu, Colwill & Chalobah. James als hoge nood die ook als RCB kan.

15 juli 2022 om 12:34

@jackieboy10, ik blijf hopen dat die mix gaat komen als de manager voelt dat hij stabiliteit heeft en de kans heeft om de jeugd in te passen. Bij praktisch alle vorige managers op Sarri, Lampard en Tuchel na was de jeugd nog niet op het niveau wat het nu is en zouden ze echt moeite hebben om mee te komen. Dat excuus geldt nu niet meer! Het gaat nu om de manager en het vertrouwen dat hij durft te geven aan de jeugd.

Ik ben het met je eens dat we nu afscheid moeten nemen van bepaalde spelers, maar Pulisic is dan weer niet het goede voorbeeld denk ik. Onder Lampard speelde hij fantastisch (na de lockdown) en heeft hij echt het verschil gemaakt in de race om top 4. Het seizoen daarna was hij niet fit te slaan en heeft hij erg moeten wennen, ook omdat Tuchel heel erg heeft moeten wennen aan zijn spelersgroep. Wat mij betreft zou deze zomer de eerste zomer zijn dat je met zekerheid kunt zeggen dat hij vervangen moet worden na zijn matige seizoen, maar als er geen interesse is kun je er weinig mee. Ik hoop ook dat hij vertrekt, net als Ziyech, Sarr en in mindere mate Werner, maar ik denk dat deze zomer pas echt de eerste zomer is dat we die conclusie kunnen trekken,

15 juli 2022 om 12:35

Ik ben na de laatste dagen bang dat colwill gaat vertrekken. Hopelijk op huurbasis en anders verkoop met een optie tot terugkoop. En ik geef hem geen ongelijk dat hij zou willen vertrekken. Want volgensmij is het doel om na K2 nog 2 verdedigers te halen.

Lijkt mij ook het beste uiteindelijk. Althans, ik zag City kwalitatief niet zomaar een vervanger voor Aké halen.

Dias - Laporte is het vaste duo en soms speelt Stones dan nog in plaats van Laporte. Aké is eigenlijk de 4e CB en kan ook nog als linksback uit de voeten.
Wellicht ook handig voor Arsenal, gezien de interesse in Zinchenko. Wellicht mag die nu wel wat ''goedkoper'' vertrekken, als Aké blijft (aangezien hij ook LB (kan) spelen).

Kimpembe naar Chelsea. Ik zou het als PSG zijnde niet doen. Gewoon een hele goede en snelle CB die lengte heeft en comfortabel is aan de bal. Geweldig duo met Marquinhos ook. Enige voordeel is dat ze ook nog Ramos hebben, al is die in mijn ogen wel minder aan het worden.

15 juli 2022 om 10:41

Ik had het juist wel gedaan als ik PSG was. Kimpembe is de afgelopen 2 seizoenen extreem wisselvallig en heeft tevaak kortsluiting momentjes en dekt vaak lucht waardoor PSG de nodige goals tegen heeft gekregen. Als je Kimpembe voor 50 a 60 mil kan slijten en je voor 65 Skriniar kan halen dan ga je er als PSG zijnde in veel opzichten in vooruit.

15 juli 2022 om 10:44

Mwah, weet ik niet zo goed. Ja, hij is wat wisselvalliger. Maar met zijn snelheid maakt hij vaak wel veel goed en daarnaast kan je daardoor ook met een hogere lijn spelen.
Skriniar is ook niet langzaam, maar echt niet zo snel als Kimpembe. Daarnaast is Presnel ook een jeugdproduct en Frans (international).

15 juli 2022 om 10:53

Je gaat er in tactisch opzicht en focus wel vooruit, vind Skriniar een veel slimmere speler dan Kimpembe die het toch moet hebben van wild inkomen en snelheid bovendien heeft Skriniar een hoop pre-assist voorbereid in combinatie met Hakimi en hier zou PSG opnieuw van gaan kunnen profiteren.

15 juli 2022 om 11:21

Ja, daar ben ik het wel mee eens.
Ben benieuwd of het gaat gebeuren. We gaan het afwachten en zien!

Chelsea is toch van plan Kimpembe te halen zoals Fabrizio heeft gemeld gister. Vind Kimpembe ook beter dan Ake en ook nog jonger en bovendien kan PSG dan Skriniar afronden en gaan ze er in mijn ogen op vooruit want ik vind Skriniar veel completer dan Kimpembe.

15 juli 2022 om 10:41

Ik vind kimpembe niet beter dan ake hoor per se. Puur Verdedigend misschien wel, maar ik vind kimpembe voetballend aardig matig en vaak ook nog wel ontzettend wild en Skriniar is inderdaad wel een stukje beter dan kimpembe.

15 juli 2022 om 10:45

Over Ake ben ik het niet mee eens denk dat Kimpembe wel wat beter is dan Ake en over Skriniar betreft je gaat er echt 30% op vooruit als je die haalt , hij heeft veel meer focus dan Kimpembe en verslapt bijna nooit en bovendien heb je met Hakimi iemand die een goede connectie heeft met Skriniar want een hoop van Hakimi's aanvallen bij Inter begonnen met een lange bal van Skriniar over de verdediging, die 2 voelde mekaar perfect aan en PSG zou hier opnieuw van kunnen profiteren.

15 juli 2022 om 11:08

Misschien is hij wel fan van Cicero.

Pff Koulibaly-Thiago Silva-Kimpembe is een droomverdediging en misschien wel de meeste complete verdediging ter wereld. Wat een upgrade en dan voorin nog Sterling erbij

15 juli 2022 om 10:51

Geen van de drie kan ook maar normaal een bal over 5 meter spelen. Laat staan het controleren van de pass van één van deze CV’s..

15 juli 2022 om 10:51

Zeker misschien wel de meest complete verdediging die er is. Alleen denk ik dat je met alleen Sterling erbij het niet gaat redden voorin , met Havertz als spits ben je gewoon niet goed genoeg om de PL te winnen, Chelsea moet nog een top targetman halen om echt mee te willen doen voor de titel, misschien grof betalen voor Vlahovic of Lautaro Martinez.

15 juli 2022 om 10:54

Gewoon gek doen en een bod van 100 miljoen neerleggen voor Harry Kane. Anders proberen om Nkunku met grof geweld binnen te hengelen.

15 juli 2022 om 10:57

Ik vind Havertz niet goed genoeg voor de Chelsea basis, ik denk zoals jij het zegt met Kane, Nkunu of een Vlahovic dat je veel dodelijker bent voorin en echt mee kan gaan doen voor de titel en met Sterling erbij heb je dan het nodige scorende vermogen wat Werner en Havertz niet echt hebben.

15 juli 2022 om 11:03

Nkunku heeft net z’n contract verlengd bij Leipzig en Kane gaat meer dan 100m kosten..

15 juli 2022 om 11:05

Chelsea heeft geld zat met die nieuwe eigenaar en PL inkomsten , je investeert wel voor een grote kans naar de titel want met Havertz ga je weer net tekort komen, met Nkunku of Kane heb je veel meer kans.

15 juli 2022 om 11:19

Chelsea wilt niet met een vaste 9 spelen en ik denk eerlijk gezegd dat het winnen van de Premier League ook niet de doelstelling van dit seizoen is. Ze willen met een bewegelijke voorhoede spelen, dus ga maar eerder van een nieuwe vleugelspeler uit. Ik hoop dan dat we een lijntje naar Raphael Leao of Serge Gnabry uitgooien, maar dat lijkt me iets te onrealistisch.

15 juli 2022 om 11:27

Winnen van de PL is niet de doelstelling? Tuurlijk wel. Je haalt geen spelers als Sterling, Koulibaly en Kimpembe om voor de 3de plek te spelen..

15 juli 2022 om 11:33

Ik wil net zeggen, je bent ten eerste Chelsea, ten tweede TT zit er al anderhalf jaar, heeft zo'n beetje alle transfers gekregen die hij wilde, het moet wel gaan gebeuren dit jaar, op z'n minst meedoen om de titel en niet weer met een flinke achterstand op Liverpool en City.

15 juli 2022 om 11:35

Ben je soms vergeten dat we Rudiger, Christensen en Lukaku zijn verloren? We gaan erop vooruit ten opzichte van vorig jaar (vooral met Lukaku), maar het gat met Liverpool en Manchester City is nog immens.

15 juli 2022 om 11:41

Niet een daarvan was überhaupt Chelsea waardig dus ik zie het probleem niet. Rudiger misschien, maar alleen met 3 cbs.

15 juli 2022 om 11:49

Willian, als je dit seizoen de PL niet wint dan moet je toch gaan kijken om afscheid te nemen van Thomas Tuchel, hij heeft Lukaku gehaald voor 120 miljoen euro en krijgt nu weer zijn gedroomde transfers met Koulibaly , Sterling en Kimpembe! Je haalt geen Koulibaly en Sterling voor 100+ Miljoen om voor de 3e of 4e plek te spelen dan heb je gewoon gefaald als Tuchel zijnde en moet je wieberen net zoals al die andere coaches in het verleden.

15 juli 2022 om 11:54

Ik vind het vooralsnog te weinig om de Premier League te kunnen winnen. Als we een vleugelspeler en een verdedigende middenvelder erbij halen, zeg ik we hebben een kampioenswaardig elftal.

15 juli 2022 om 11:57

Vleugelspeler heb je toch zat met Chillwell , James en Alonso. Ook voorin zat vleugels met Pulisic , Sterling , Mount , Ziyech , Hudson-Odoi en ook Werner speelt vaak op de vleugel. Verdedigend middenveld heb je nu : Kante, Kovacic, Gallagher, Jorginho en Gilmour ik weet niet wat jij er nog bij wil hebben op die posities.

Dit kan wel is betekenen dat Zinchenko naar Arsenal gaat. Zowel Ake als Zinchenko verkopen is niet logisch.

15 juli 2022 om 10:54

Arsenal heeft meer aan Ake dan aan Zinchenko. Laats genoemde was bij PSV erg matig vond ik

15 juli 2022 om 11:05

Dat is 6 jaar geleden en Arsenal is op zoek naar een back up linksback die toevallig ook op meerdere posities kan spelen. Ondertussen heeft hij 127 wedstrijden voor City gespeeld. Ake is niet nodig bij Arsenal met White, Gabriel en Saliba en ook nog Holding en Tomi die centraal kunnen spelen.

Heeft niks te zoeken bij Chelsea op dit moment. Zinchenko naar Arsenal, Koulibaly + Kimpembe naar Chelsea is al meer dan voldoende.

Prima om 'gewoon' bij Manchester City te blijven.

Stel dat Zinchenko dan toch naar Arsenal gaat. Zal City daarvoor een vervanger halen als Aké blijft?

15 juli 2022 om 11:09

Cucurella..

Worden dus waarschijnlijk Kimpembe en Koulibaly ook meer dan prima! Ik had wel het idee dat Ake goed uit de voeten zou kunnen als LCV. Positief voor Colwill in ieder geval!

Off topic: zijn er toevallig Arsenal volgers die mij iets meer kunnen vertellen over Omari Hutchinson? Speelt in de Arsenal jeugd en staat op het punt om de overstap naar ons te maken.

15 juli 2022 om 11:07

Waar lees jij dat hij naar Chelsea gaat? Een van de grootste talenten uit onze opleiding.

15 juli 2022 om 11:12

Secretscout op twitter. Best een betrouwbare bron als het gaat om jeugdspelers.

15 juli 2022 om 11:23

Dat vind ik wel verrassend Willian-Borges, aangezien daar vanuit betrouwbare Arsenal bronnen juist niets over gemeld wordt.. Bovendien is hij juist één van de jeugdspelers die het meest kans maakt om bij de selectie van het eerste gehaald te worden. Heeft volgens mij ook al meerdere keren op de bank gezeten.

Het zou mij verbazen in ieder geval!

15 juli 2022 om 11:33

Salah-Edinne, Hutchinson en Patino zijn momenteel de drie exciting talenten die bij het eerste aansluiten. Eventueel ook Balogun nog, als je die meerekent. Die is echter al verhuurd geweest en is het niveau van de jeugd echt ontgroeid in mijn ogen.
Die moet eigenlijk nog een goede loan spell hebben binnen de Premier League in mijn ogen (of wellicht Championship bovenin).

15 juli 2022 om 11:46

Zou inderdaad apart zijn als hij zou kunnen aansluiten bij het van eerste Arsenal en er nu voor kiest om weg te gaan. Al helemaal omdat Chelsea die concessies over het eerste team nooit doet. Hudson-Odoi is uit mijn hoofd ook de enige jeugdspeler die zonder verhuur in een keer bij het eerste werd gehaald.

15 juli 2022 om 11:57

Hij is niet mee met het 1ste naar de USA in ieder geval..

15 juli 2022 om 12:31

Klopt. Er zijn meerdere niet mee naar de USA tour. Patino volgens mij ook niet.

15 juli 2022 om 11:07

Zeker : Omar Hutchinson is de oudste zoon van Atiba Hutchinson, hij is fysiek sterk goed in de duels en comfortabel aan de bal. Hij is een U-19 international van Canada en wordt daar gezien als misschien wel het grootste talent van de generatie U-20.0

15 juli 2022 om 11:13

Klinkt goed! Thanks man.

15 juli 2022 om 11:26

Euh. volgens mij klopt dat niet Alahlycairo.

Het is Omari Hutchinson. Hij is van Jamaicaanse afkomst en is geboren in Engeland. Hij speelt voor Engeland U-19, niet Canada. En hij zou ook nog kunnen uitkomen voor Jamaica. Het is één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van Arsenal. Hij is ook niet per sé fysiek sterk. Wel comfortabel aan de bal. Aanvallende middenvelder, linksbenig, oog voor een pass maar ook een goede dribbel en pikt ook zijn goals mee.

15 juli 2022 om 11:31



Omari Hutchinson gaat het om. Hij is geboren in Engeland en gaatzijn internlands voor Jamaica spelen geloof ik. Dus geen idee welke Hutchinson jij bedoelt, maar die speelt niet bij Arsenal.

Omari Hutchinson is een aanvallende middenvelder, linksbenig, niet al te groot (geloof rond de 1.75).
Heeft afgelopen jaar in Premier League 2 wel redelijke statistieken gehaald voor een aanvallende middenvelder. Geloof iets van 6 of 7 goals en ongeveer evenveel assists. Kan ook als rechtshalf/rechtsbuiten spelen in een soort van Ziyech rol bij Ajax zeg maar. Goede technisch onderlegde speler die zijn doelpuntjes en assist meeneemt.

Persoonlijk hoop ik niet dat hij naar Chelsea gaat, zou doodzonde zijn. Die hebben al zoveel spelers en ik zie hem daar de komende jaren niet doorbreken. Denk dat hij bij Chelsea uiteindelijk ook een speler ala Ampadu gaat worden. Telkens verhuren aan (buitenlandse) clubs om vervolgens uiteindelijk aan een Crystal Palace verkocht te worden voor 20 miljoen...
Kan hij veel beter bij Arsenal blijven en hier voor zijn kans gaan.

Hij gaat net als Balogun destijds zijn laatste contractjaar in volgens mij (of was dit jaar zijn laatste jaar?).
In ieder geval hoop ik dat hij alsnog hetzelfde traject als Flo bewandeld en zijn contract alsnog verlengd. Hij heeft ook kunnen zien dat jonge talenten echt veel kansen krijgen bij Arsenal (als je maar goed genoeg bent).

Smith-Rowe, Bukayo Saka en Eddy Nketiah bijvoorbeeld vanuit Hale End. Maar ook spelers als Martinelli bijvoorbeeld en ook een Charlie Patino die al zijn debuut heeft gemaakt en veel meespeelt/traint met het eerste elftal. Ook zat een Salah-Eddine ook vaker op de bank bij het eerste.

Van de jongeren is Omari wel éã©n van de meest ''exciting players''.

15 juli 2022 om 11:49

Thanks man! Zo’n jonge speler moet eigenlijk week in en week uit spelen. Bij Chelsea is die kans vrij klein. Aan de andere kant kan hij jongens als Livramento, Guehi, Tomori, Musiala achteraan gaan en na Chelsea ergens anders zijn strepen verdienen.

15 juli 2022 om 12:30

Dat klopt wel wat je zegt. Maar ik denk dat hij die kans bij Arsenal ook wel maakt hoor. Hij zat al vaak genoeg op de bank en behoort met een aantal spelers tot de 'exciting players''. Patino, Balogun, Flores, Salah-Edinne en Omari..

Overigens meldt Fabrizio nu ook al dat het akkoord is nadat Omari geen akkoord kreeg met Arsenal. Benieuwd of het echt zo is, of dat Omari dit als laatste drukmiddel voor een beter contract gebruikt.

Verder las ik dat Chelsea ook al een linksback van Brighton jeugd en een speler van Soton had gehaald. Zijn goed bezig met Engelse talenten van andere clubs helaas! Komt weer een mooi verdienmodel aan daar bij Chelsea.;

Jammer...was een mooie financiële meevaller geweest voor Feyenoord qua opleidingsvergoedingen

15 juli 2022 om 12:10

Dat kan nog steeds.

"manchester City heeft te kennen gegeven dat ze de Nederlander niet willen verkopen en alleen aan een vertrek mee willen werken als de 'waarde van de speler in de transfersom terug te zien is', zo schrijft The Athletic."

Ik geloof niet dat ze hem niet willen verkopen. Ze willen hem wel verkopen, alleen ze willen veel meer geld voor hem ontvangen. Als je iemand niet wil verkopen zeg je niet dat je mee wilt werken als de waarde van de speler in de transfersom is terug te zien.

Als ik ten Hag was zou ik op het laatste moment een streep door de naam Martinez zetten en vol gaan voor Ake die is namelijk 2 klassen beter dankzij zijn snelheid kracht sprongkracht en puur verdedigend ook (tackle en positionering) Plus heeft veel meer ervaring in de PL dus meer een zekerheidje.

15 juli 2022 om 12:15

De pluspunten die je benoemt bij Ake, zijn net ook juist de sterke punten van Martinez. Hij is snel, niet zo groot (5 cm kleiner dan Ake), maar wint bijna al zijn kopduels. En Martinez heeft een prima tackle.

Enige is dat Ake meer ervaring heeft in de PL. Daarin tegen heeft Martinez veel meer ervaring in de CL. Martinez heeft 2 keer zoveel wedstrijden gespeeld als Ake (19 - 9). En als je naar minuten kijkt is het verschil nog groter (1556 - 531).

Dus waar je op baseert dat Ake 2 klasse beter is dan Martinez, is mij een raadsel. Ik denk dat het vooral met je persoonlijke voorkeur (of juist afkeur) te maken heeft.

Ze willen dus wel verkopen, alleen voor veel en veel meer geld.

Goed Nieuws, kunnen we ons focussen op andere verdedigers.

Kimpembe??? Laat die overgewaardeerde arrogante miskleun alsjeblieft in Parijs. Een van de zwakste schakels daar. Ongecontroleerd en lomp en opbouwend dramatisch.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren