Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Chelsea komt met serieus bod al dicht bij komst van Matthijs de Ligt

Laatste update:

De transfer van Matthijs de Ligt naar Chelsea begint serieuzere vormen aan te nemen, weet de zeer goed geïnformeerde Gianluca Di Marzio. De Londenaren zijn concreet in gesprek met Juventus om de 22-jarige centrumverdediger naar Stamford Bridge te halen. Chelsea zag een eerste bod van tafel geveegd worden en komt terug met een nieuwe aanbieding: 40 tot 45 miljoen euro plus Timo Werner.

Waar ruildeals in het topvoetbal zelden daadwerkelijk van de grond komen, lijkt Chelsea met het genoemde bod zeker niet kansloos. Juventus liet tijdens de onderhandelingen blijken oren te hebben naar de komst van Werner, die de leegte zou kunnen opvullen die Álvaro Morata achterliet. Laatstgenoemde spits werd naar tevredenheid gehuurd van Atlético Madrid, maar vervolgens te duur bevonden om definitief in te lijven. Juventus beschouwt Werner als een zeer vergelijkbaar type als Morata.

Juventus ziet eigenlijk geen reden om afscheid te nemen van De Ligt, die vanaf deze zomer definitief het stokje moet overnemen van de vertrokken Giorgio Chiellini. De Ligt weigert voorlopig echter - ondanks eerdere berichtgeving van Fabrizio Romano - om zijn handtekening onder een nieuw contract te zetten. De 37-voudig Oranje-international, die nog maar twee jaar vastligt, heeft bij de clubleiding aangegeven open te staan voor een transfer naar Chelsea en dwingt Juventus daarmee om serieus na te denken over een afscheid. De mandekker staat op 117 officiële wedstrijden voor la Vecchia Signora, precies evenveel als hij er voor Ajax speelde.

De salariseisen van Werner zouden nog een struikelblok kunnen vormen. De 26-jarige Duitser staat bij Chelsea onder contract voor een jaarlijkse beloning van tien tot elf miljoen euro, een bedrag dat voor Juventus niet op te hoesten is. Werner is echter bereid om mee te denken en dus een gedeelte van zijn salaris in te leveren. De aanvaller kwam sinds zijn komst twee jaar geleden vanaf RB Leipzig (dat 53 miljoen euro ontving) niet uit de verf in Londen. Werner staat op 89 wedstrijden voor Chelsea, waarin hij 23 goals en 21 assists produceerde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit zou geweldig zijn. De Ligt is jong en nu al super goed. Hij kan 10 jaar mee bij Chelsea. De PL lijkt mij ook perfect voor hem. Deze transfer moet doorgaan.

24 juni 2022 om 23:43

vind hem echt te kort komen voor de absolute top, hij is te wisselvallig en kan een hele wedstrijd uitblinken en alsnog een domme penalty weggeven..

24 juni 2022 om 23:45

Gelukkig is hij nog maar 22 jaar hè! Wat een verassing dat hij hier en daar een fout maakt... Ik denk dat mensen zoals jij echt niet veel matchen van mathijs kijken, althans mijn gevoel zegt dat dit zeker zo is.

24 juni 2022 om 23:46

Vorig seizoen wel inderdaad, dit seizoen heeft hij dat veel minder en speelt hij erg constant en hij was gewoon de beste verdediger van Juve dit jaar.

25 juni 2022 om 00:49

Dit seizoen speelt de ligt gewoon echt goed. Syslflow kijkt blijkbaar geen serie a wedstrijden en kraait iedereen na.

25 juni 2022 om 01:31

Haha, omdat hij een paar keer een penalty heeft weggegeven zeg je dit. Je onthoudt het alleen omdat het de ligt is. Iemand op zijn leeftijd. Die bij Ajax al fenomenaal was. Daarna bij Juventus altijd basisspeler is geweest en één van de belangrijkste spelers, plus alle topclubs die hem willen hebben, maar Nederlanders denken dat hij alsnog niet goed genoeg is. Het begint echt lachwekkende vormen aan te nemen die haat van Nederlanders naar hun eigen spelers.

25 juni 2022 om 08:02

Dit is echt gezegd door iemand die maximaal 5% van de wedstrijden van De Ligt heeft gezien. En jezus christus man, hij maakt af en toe een beslissende fout in de absolute wereldtop terwijl hij pas 22 is, mag het? Geen kwaad woord over Virgil, maar dat was een amateur vergeleken met Matthijs op die leeftijd.

25 juni 2022 om 10:18

Mee eens...bovendien vind ik hem niet beter over betrouwbaar overkomen als de Vrij of van Dijk

25 juni 2022 om 10:20

@PSVchelseaboy...hoeveel was Juve geworden in de competitie en hoe ver kwamen ze in de champignons League?

25 juni 2022 om 10:22

@R.vatros je hebt het over 1 seizoen waarbij het te absoluut perfect speelde..men heeft het vooral over de de Ligt, Frenkie en vd Beek...terwijl Tadic en Ziyech de gevaarlijkste en creatieve mannen waren...
Ik kan nog de cruciale wedstrijd tegen Tjechie als gister herinneren..was tie ook goed toch?

25 juni 2022 om 11:26

De wedstrijd tegen tsjechie was collectief falen en niet het falen van 1 speler. Of vind je dat het ook de Ligt zijn fout was dat de aanvallers geen pepernoot raakte?

25 juni 2022 om 02:12

Toch laat Juventus hem wel erg makkelijk gaan, als wat in dit artikel staat klopt. Is hij dan echt de grote uitblinker daar of doet hij het gewoon redelijk? Een vraag aan de mensen die geen enkele miliseconde van De Ligt zijn wedstrijden afgelopen seizoen hebben gemist

25 juni 2022 om 05:30

Nee japiekrekel, Juventus biedt de ligt een contractverlenging aan, die de ligt tot op heden van de boot houdt. Ze hebben 75 miljoen voor hem betaald. als hij toch wil niet wil tekenen en wil vertrekken, dan is het heel logisch dat ze daar nog een mooie transfersom aan willen overhouden. Anders is je geld vergooid. Snapte

25 juni 2022 om 09:53

Hoe lang loopt De Ligt zijn contract nog door dan?

25 juni 2022 om 10:23

Tot 2024

25 juni 2022 om 10:32

Ok. Als Anthony dan naar United wil moet Ajax hem onder geen beding laten gaan omdat het een te belangrijke speler is voor Ajax, maar als De Ligt weg wil heb je niks aan een ongemotiveerde speler (niet aan jou gericht Ryan)

25 juni 2022 om 11:12

Antony's contract loopt een jaar langer door, die situatie van hem zou volgend jaar zomer pas vergelijkbaar zijn met die van De Ligt nu. En dan ook alleen als Ajax hem nog een nieuw verbeterd contract voorschotelt. Geen idee hoezo je dit aanhaalt, alleen omdat iemand een Ajax avatar heeft ga je vingertje zitten wijzen? Want de twee situaties lijken verder totaal niet op elkaar en het wel/niet vertrekken van Antony is ook totaal niet relevant hier...

25 juni 2022 om 11:19

Hoezo lijken ze niet op elkaar? De Ligt is toch net als Anthony zo enorm belangrijk voor Juventus? De Ligt zijn contract loopt gewoon nog twee jaar door dus er is helemaal geen noidzaak om hem te verkopen. Mits Juventus denkt hij is niet onvervangbaar en we gaan er lekker op cashen

25 juni 2022 om 11:39

Juventus houdt er -ongeacht de kwaliteiten van de betreffende speler- een vrij strikt beleid op na voor mensen met een tweejarig contract naar het schijnt: bijtekenen (die aanbieding heeft De Ligt al enkele maanden liggen, maar weigert hij vooralsnog te ondertekenen) of vertrekken. Zo werken ze in Turijn, dus als Matthijs niet wil bijtekenen zal Juve hem willen verkopen deze zomer. Antony ga ik verder niet in detail op in want die haal je er alleen maar bij omdat KJHuntelaar09 een Ajax naam/avatar heeft, dat is totaal irrelevant hier. PS: het woord "mits" past niet in je laatste zin, je bedoelt denk ik "tenzij"

25 juni 2022 om 14:50

Nier perse want ik snap Ajax heel goed in de kwestie Anthony. Daarom snap ik niet dat Juventus De Ligt zo makkelijk laat gaan. Chiellini is gestopt en Bonucci loopt op zijn laatste benen

25 juni 2022 om 18:26

Klopt, maar Ajax zal er volgende zomer (als Antony nog 2 jaar contract heeft zoals De Ligt nu) wellicht ook anders in staan. Ik denk ook niet dat Juventus hem "zo makkelijk" laat gaan, ze bieden hem namelijk een verbeterd contract aan, ze willen hem dus wel degelijk langer aan de club binden. Maar als de speler in kwestie dit niet wil tekenen dan denken zij inderdaad aan een eventuele verkoop nu er nog een gigantisch bedrag gevraagd kan worden, i.t.t. aankomende zomer.

25 juni 2022 om 06:08

Helemaal eens. De ligt is inderdaad 1 van de toptargets als je een fatsoenlijke td bent en hem kan betalen. Deze jongen heeft kunnen rijpen bij juve en loopt qua leeftijd nu al voor op van dijk, de vrij, thiago Silva, ramos etc. Wie op zijn leeftijd verder was, is bijv Maldini. En er zit rek in de ligt.

25 juni 2022 om 08:14

Goede stap voor hem lijkt me, in de Premier League kan hij zich goed gaan ontwikkelen. Ook al is Chelsea verre van mijn favoriete club in Engeland spelen ze wel altijd mee om de prijzen. Zie hem daar ook relatief eenvoudig een basisplek veroveren, kijkend naar de selectie. Ook kan hij mooi aan de 5 mans verdediging gaan wennen voor Oranje

Minimaal 100 miljoen denk ik voor de ligt, zeker goede transfer. Zou een prachtige stap zijn.

24 juni 2022 om 23:47

Nou ja 40 tot 45 miljoen plus Werner zoals hier gesteld wordt, lijkt me een goede deal.

24 juni 2022 om 23:49

Lijkt me totaal niet dat juve zit te wachten op werner, en de ligt gaat sowieso weg voor meer dan dat hij gekocht is. 100 lijkt mij gewoon reëel, zal wel een speler plus cash zijn.

24 juni 2022 om 23:56

Werner is een optie. Geen idee of Juve op Werner zit te wachten, dat is nog maar afwachten. In ieder geval staat Juve wel bekend om het kopen van totaal irrelevante spelers

25 juni 2022 om 06:10

Neen we zitten niet te wachten op Werner.

25 juni 2022 om 08:02

@assasinasencio, er staat letterlijk in het artikel dat Juventus heeft aangegeven oren te hebben naar Werner. Waar heb je de informatie vandaan dat ze niét op hem zitten te wachten?

Eerlijk gezegd niet verwacht dat er een reële kans was dat hij Juventus verlaat. Chelsea is wel een mooie stap in een ijzersterke competitie

Geloof er niks van. Alsof Juve op Werner zit te wachten

25 juni 2022 om 06:55

Juve zat ook te wachten op higuain en morata. Daarbij is het aankoopbeleid van juve de laatste jaren een lachertje. Dus werner naar juve past wel in dat beleid

25 juni 2022 om 08:13

Higuain heeft ons mede dankzij hem naar de finale van de CL gebracht. Heeft gewoon uitstekende seizoenen gehad bij Juve, waar praat je over.

25 juni 2022 om 11:13

Ik praat over een 90 miljoen aankoop die 20 kg te zwaar aankwam op zijn 1e training na de zomervakantie. Ik praat over een papzak die heeft geteerd op het werk van dybala, die oud rechterspits van chelsea, en die oud spits van city dzeko(?).

25 juni 2022 om 19:35

Je beseft toch dat niemand nog je comments zal lezen als je nu al zoveel onzin vertelt?

25 juni 2022 om 07:49

Gekke aan het bericht vind ik dat Werner beschreven wordt als een type-Morata. Ik volg Werner niet zo goed maar zoals Morata is ie toch niet?

25 juni 2022 om 08:14

Hij is kleiner, sneller, minder sterk in duels, mist een stuk meer kansen, kan een stuk minder goed koppen, technische is die wel iets beter. Maar voor de rest zie ik geen verschil 🙃

Had De Ligt verlengt paar maanden geleden? Want dan vind ik dit wel rare zet. Als hij niet heeft verlengt zou ik alsnog niet deze deal kiezen. Werner wordt m’ niet in Italië gok ik.

24 juni 2022 om 23:45

Werd wel over gesproken maar hij heeft zijn contract (nog) niet verlengd. Ik zie werner idd ook niet in Italië spelen. Is nou niet echt een afmaker.

24 juni 2022 om 23:47

In de tekst staat toch dat De Ligt weigert een handtekening te zetten onder een nieuw contact? Ik begrijp de deal ook niet helemaal en zou hem sowieso liever bij United zien.

24 juni 2022 om 23:49

Het is bijtekenen of vertrekken. Anders is hij een koopje volgend jaar. Het Juve bestuur volgt 1 rechte lijn tegenwoordig.

25 juni 2022 om 11:00

Het is alleen vertrekken als de speler dat wil, grote woorden van clubs zonder enige waarde. Kijk naar de voorbeelden van Bogarde, of wat meer recent. Bale en Umtiti

25 juni 2022 om 19:37

Hij staat ook open voor vertrek? Hij is geen Italiaan of een Juve fan.

Denk een goede club aangezien ze met een 532 systeem spelen dus komt zeker wel aan de bak.

24 juni 2022 om 23:48

De Ligt speelt volgens mij juist veel beter in 4-3-3?

25 juni 2022 om 16:19

De Ligt kan ook in 5-3-2 spelen, maar dan moet hij wel de middelste man zijn in de 3 mans achterhoede. Als lcv zal hij door de mand vallen.

Lekker naar de wereldtop Matthijs, mooie stap. Die stats van Werner zijn trouwens zo gek nog niet. Om de 2 wedstrijden een goal contributie. Had veel erger verwacht.

24 juni 2022 om 23:46

Juventus is ook wereldtop en Werner met alle respect is zo'n beperkte spits, die is nog erger dan Higuain.

24 juni 2022 om 23:48

Zijn ze allang niet meer.

24 juni 2022 om 23:49

Juve en wereldtop? Ieder zijn mening, maar nee dat vind ik niet.

25 juni 2022 om 06:13

Op moment zijn we geen wereldtop maar je zegt lekker naar de top? Chelsea wilt hem he...

25 juni 2022 om 08:15

Doe eens kalm, we worden 2j geen kampioen... Dat kan eens gebeuren nadat je 9j achter elkaar kampioen speelt en daarbij ook 2 finales van de CL speelt. Voetbal is een cyclus en wij bouwen terug, trust the process

Chelsea moet toch wat, als je je hele verdediging kwijtraakt/wegdoet. Dan heb je met De Ligt wel behoorlijk wat terug.

Zo, die had ik toch niet zien aankomen. Zou een transfer naar United en dus een hereniging met Ten Hag nog best logisch vinden, maar Chelsea had ik niet zo snel zo concreet verwacht. Weet ook niet of het voor De Ligt echt een stap voorwaarts gaat zijn, ondanks dat het prachtig is om in de PL als centrale verdediger te spelen natuurlijk.

25 juni 2022 om 00:27

United heeft Varane op rechts cv en de Ligt is nou niet bepaald sterk gebleken aan die linkerkant. Daarnaast zou ik ook niet weten waarom de Ligt zou kiezen voor een club die geen CL speelt. Ik weet ook niet of Chelsea echt een stap omhoog is, dat valt nog te bezien met de nieuwe eigenaar etc. Maar United is dan weer een stap omlaag..

25 juni 2022 om 07:53

Denk dat Ten Hag ook wel keuzes moet maken tussen een aantal van zijn ex pupillen. Kan lastig en F de Jong, en Antony, en de Ligt allemaal halen, zou niet getuigen van een heel sterk beleid.

Ziyech naar AC Milan, Werner naar Juventus en Lukaku naar Inter. We houden zelf geen aanvallers over zo. Als Tuchel dan maar wel zijn zin krijgt en de spelers krijgt om de vertrekkers te vervangen. Ik moet nog maar zien of De Ligt echt komt en of Juventus geïnteresseerd is in Werner, vooral dat laatste zal een struikelblok vormen.

Dit gaat een trademark worden van Chelsea onder Boehly: lekker spelers ruilen, zoals ze in Amerika doen met honkbalkaartjes...

24 juni 2022 om 23:55

Dat Ziyech daar weg moet is wel een beetje Tuchel zijn eigen schuld. Ziyech is al 29 en krijgt veel te weinig minuten terwijl hij volgens mij niet minder is dan zijn concurrenten. Haha, je laatste zin is wel een rake. Bijzonder beleid inderdaad.

25 juni 2022 om 00:09

Als je dat denkt dan raad ik je aan om vaker naar Chelsea te kijken. Ziyech speelt af en toe een goede wedstrijd, maar helaas is hij te vaak niet fit of speelt hij te matig. Hij heeft onder Lampard nog wel leuk gespeeld, maar eigenlijk is het met Ziyech bij Chelsea alleen maar kommer en kwel geweest om de doodeenvoudige reden dat hij van de ene blessure in de ander sukkelt. Wie weet wat er gebeurd zou zijn als hij fit was, maar er kan nu niet op hem gebouwd worden.

25 juni 2022 om 00:21

Ach, hij heeft volgens mij 3x een lichte blessure gehad waardoor hij er in totaal 20 dagen uit is geweest. In het begin van het seizoen liet Tuchel hem vrij veel op de bank zitten tijdens de krakers, dus kreeg hij de kans niet eens. En in de tweede seizoenshelft had hij al meer volle wedstrijden, maar ook soms 10-20minuutjes. In de CL heeft hij slechts één hele wedstrijd gespeeld. Dan kom je er ook niet echt lekker in. Bij Ajax zagen we namelijk dat bij Ziyech alles valt of staat met vertrouwen. Het is niet erg hoor dat hij geen match met Tuchel is, maar dan is het nog wel Tuchel zijn eigen schuld want die heeft het niet goed genoeg geprobeerd.

25 juni 2022 om 00:51

“Volgens jou” daar ga je de fout in. Hij heeft vorig seizoen een topstart gehad maar viel met een hardnekkige schouderblessure uit waar hij maanden mee gelopen heeft. Hij heeft daarna eigenlijk alleen de wedstrijd tegen Tottenham goed gespeeld, maar verder alleen maar hele zwakke partijen op de mat gelegd als hij fit genoeg was om te spelen.

25 juni 2022 om 06:50

Ziyech is gewoon niet goed genoeg voor de top in de PL. Velen hadden meer van hen verwacht, maar eigenlijk raakt hij een beetje in de vergetelheid zo.

25 juni 2022 om 07:56

Precies, er wordt weer hersengymnastiek gedaan om het probleem of de schuld ergens anders te leggen, maar Ziyech heeft ‘het’ gewoon niet om te slagen in de top. Al die lyrische commentaren dat hij lang genoeg gewacht heeft en nu echt klaar was voor de top waren dus overtrokken, maar owee als je daar een andere mening over had destijds, je werd bijkans verketterd.

25 juni 2022 om 08:29

Als ik heel eerlijk ben is dat ook een reden dat ik De Ligt niet bij Chelsea wil zien. Als hij een wedstrijd niet speelt dan komen al die Ajacieden ieder Chelsea topic op voetbalzone weer vervuilen met hun ongefundeerde meninkjes en onderbuikgevoelens. “De Ligt speelt niet dus moet Tuchel maar even snel ontslagen worden, ik hoop dat hij snel weg is daar..” Ik ben er na Ziyech wel even klaar mee

25 juni 2022 om 08:35

Haha, ja ik begrijp wel wat je bedoeld. Blijkbaar is het lastig om te accepteren dat niet alle ex-Ajacieden slagen bij hun nieuwe (top)clubs.

25 juni 2022 om 08:43

“Ziyech moet vertrouwen hebben” dus dat betekent dat je hem maar eindeloos in die basis moet kwakken, want anders functioneert hij niet. Frenkie moet je precies zo gebruiken als Ten Hag dat deed op 15 april 2019, anders functioneert hij niet. De Ligt kan alleen in het midden van een driemansverdediging spelen, en die moet dan niet te dicht op de eigen goal staan, anders functioneert hij niet. Datzelfde geldt voor Van De Beek en ga zo maar even door..Ze functioneren niet, nauwelijks en nergens en dat ligt altijd aan alles en iedereen, behalve aan de spelers.. Die gasten moeten altijd op de meest idiote manieren gebruikt worden en moeten vooral maar eindeloos blijven staan, want volgend jaar gaan ze het echt goed doen.. Wanneer gaan we eindelijk eens toegeven met z’n allen dat het misschien ook een beetje aan de spelers zelf ligt? Dat niet alles wat in dat malle rood-witte shirt rondgelopen heeft meteen de creme de la creme is en het allersuperduper beste is?

25 juni 2022 om 10:08

Om moe van te worden idd. Andere spelers die dat probleem ook hebben worden neergezet als koekenbakkers, maar kom niet aan de golden boys van Ajax. Voor hun gelden deze drogredenen namelijk wel

25 juni 2022 om 10:50

Hahahaha je slaat de spijker op zijn kop Youri

25 juni 2022 om 07:41

Het lijkt mij ook niet gezond om zowel Ziyech als Werner te laten gaan, het is nou niet dat we er wereldtop voor terug kunnen halen deze zomer. Beide spelers presteren daarnaast ook zo slecht nog niet.

Maar het is wel goed om te zien dat de focus ligt bij jongere spelers, we moeten tenslotte toch nog 1 a 2 jaar bouwen om terug op niveau te komen.

25 juni 2022 om 08:31

Als Sterling en Dembele komen is er niet zoveel aan de hand, maar het lijkt me vreemd dat er geen spits voor terugkomt als Werner en Lukaku vertrekken. Ziyech schijnt een transferverzoek ingediend te hebben dus hij zal snel vertrekken.

25 juni 2022 om 09:47

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze juist geen spits halen deze zomer. Geef Broja samen met Havertz maar de kans en wie weet dat 1 van de 2 de positie kan innemen. Tenslotte zijn er toch geen topspitsen meer beschikbaar behalve Lewandoswki. Maar die is qua leeftijd niet wat we moeten hebben.

25 juni 2022 om 10:01

100% met je eens.

"de 26-jarige Duitser staat bij Chelsea onder contract voor een jaarlijkse beloning van tien tot elf miljoen euro, een bedrag dat voor Juventus niet op te hoesten is."

Dat is natuurlijk volstrekte onzin. De Ligt zit nu op 10,5 miljoen bruto. Als je De Ligt dat geld nu kunt betalen, kun je datzelfde bedrag ook aan Werner betalen als De Ligt uit de boeken verdwijnt. Of je dat moet willen is een tweede, maar het kan wel.

Niet mijn eerste optie. Zag liever Kounde komen want met silva hebben we al iemand op zijn positie. Maar hij heeft de potentie om de absolute top te bereiken en Silva zal waarschijnlijk na het volgende wel gaan vertrekken. Lijkt me verder een prima deal. Werner en Chelsea is geen goed huwelijk tot nu toe.

24 juni 2022 om 23:47

Gaan ze niet voor beide verdedigers? Of is kounde hierdoor dichter bij een overstap naar barca?

24 juni 2022 om 23:58

Deze week zijn er bovenin bij chelsea een paar mensen ontslagen. Onder andere de mensen die over de transfers gingen. En Kounde bleek hun target te zijn als ik de media mag geloven. En nu is het Tuchel die bepaald hoe de selectie eruit gaat zien. En hij ziet liever de Ligt komen.

25 juni 2022 om 00:22

Kounde en de ligt hahaha, word steeds mooier dit.

25 juni 2022 om 00:11

Kounde is echt nog een klasse beter dan de Ligt. Maar die heeft zijn zinnen gezet op Barca.

25 juni 2022 om 09:44

Wie weet kunnen we Kounde over aantal maanden wel voor een mooi prijsje binnen halen ala Barca (wat ik ook verwacht) niet het geld ervoor heeft.

Het zal eerder tussen de 100 en 120 miljoen cash moeten zijn.

25 juni 2022 om 00:05

Mocht je toch voor cash + een speler van Chelsea kiezen, welke speler zou je dan kiezen?

25 juni 2022 om 06:17

119.9 miljoen en musonda.

25 juni 2022 om 10:52

Musonda is transfervrij dus geef mij die ton maar

Zou een geweldige transfer zijn voor De Ligt. Werken onder Tuchel en spelen in de Premier League. Denk dat hij met zijn fysiek beter bij de Premier League past dan dat zone verdedigen van Juventus. Zou echt mooi zijn als hij zich nog verder kan verbeteren daar.

Van alle namen die ik voorbij zien komen in de wandelgangen zoals bijvoorbeeld: Koulibaly, Gvardiol, Koundé en Kimpembe, ben ik best wel teleurgesteld dat we bij De Ligt zijn uitgekomen. Vind hem alles behalve overtuigend en consistent en zakt altijd door het ijs wanneer het er echt op aankomt. Ik had persoonlijk eerder Colwill de kans gegeven ipv hem. Echter hij is nog jong en het kan er nog later uitkomen.

25 juni 2022 om 00:27

Je mag god op de blote knieën bedanken wanneer een speler als de Ligt naar Chelsea komt.

25 juni 2022 om 00:32

Hahahah, zeker niet. Doe nou niet alsof De Ligt een elite speler a la Maldini, Puyol, Canavaro is. Chelsea is wereldtop en ik zie De Ligt daar niet slagen. Leuke verdediger maar niet iemand die ik momenteel bij Chelsea zie passen

25 juni 2022 om 00:38

Precies. Ik bid nu al elke dag dat Matthijs de Ligt op de verdorde grasmat van Stamford Bridge komt spelen tegen de amateurs in de PL voor een hongerloontje. Het zou prachtig zijn als hij zou willen spelen met spelers als Silva, Kante of Mount die nog geen potten zouden breken in de KKD.

25 juni 2022 om 00:38

De Ligt is wereldtop, Chelsea zie ik niet als wereldtop op dit moment dus dan is het sws al een enorme aanwinst voor Chelsea. Veel plezier ermee als het rond komt, als ik hem was zou ik voor een nieuw project bij Man United kiezen.

25 juni 2022 om 08:20

De Ligt gaat gewoon een stap naar boven maken, de PL staat veel hoger aangeschreven dan de Serie A. Ga nu niet doen alsof De Ligt één of andere halfgod is.

25 juni 2022 om 01:50

Haha je hebt hem niet eens zien spelen het afgelopen seizoen man, hou toch op

25 juni 2022 om 03:01

Prima verdediger, maar hij was verre van de beste centrale verdedigers in de serie a afgelopen seizoen. Tomori, Bremer, Bastoni, Skriniar en Kalulu waren beter

Hoop niet dat het doorgaat.. wat moet je bij zo'n club waar praktisch de gehele prijzen kast bijelkaar gekocht is.. waar minder dan 41000 toeschouwers komen kijken... als Abramovich wakker was geworden en West Ham had gekozen had Chelsea lekker in de anonimiteit rondgehobbeld ...en daar zijn mensen dan fan van..dan houd je gewoonweg niet van voetbal maar dan volg je gewoon het geld.

25 juni 2022 om 01:39

Chelsea is inderdaad heel groot geworden sinds de overname. Maar hoezo zou je er geen fan van kunnen zijn? Sommigen kijken naar het spel, of waar hun favoriete spelers spelen, of het wordt er met de paplepel ingegoten. Ze hebben leuke spelers, spelen geregeld mooi voetbal, winnen prijzen. Dat ze 20 jaar geleden groot zijn geworden door geld vind ik zo’n slap excuus om maar zo af te zien op een club.

25 juni 2022 om 11:55

Ik zie af op alle clubs die alleen maar met extern geld groot zijn geworden. Minder fans in het stadion dan Feyenoord en dan toch honderden miljoenen uitgeven... lekker eerlijk.. en overigens is Chelsea de club met het meest afgrijselijke voetbal ever... een schandvlek voor het voetbal... de CL finale met Mourinho.

25 juni 2022 om 15:13

Oké, extern geld. Dus feitelijk zie je af op vrijwel de gehele Europese top en subtop. Daarnaast zie ik een PSG, die een geheel land achter zich heeft en met allerlei constructies veel te veel betalen voor spelers, als een groter schandvlek. Chelsea geeft inderdaad veel uit, maar ze hebben ook een ontzettend sterke jeugdopleiding waar ze het elftal toch prima mee gevuld hebben. Ook niet onbelangrijk.

25 juni 2022 om 01:52

Chelsea had voor abramovic genoeg mensen op de tribune. Dat ze nu europees iets hebben neergezet is iets anders, maar het is niet zo dat ze voor hem nog geen prijzen hadden gepakt.

25 juni 2022 om 09:48

Chelsea was daarvoor al een hele leuke club hoor, met fantastische spelers. En bij juve zitten er niet veel meer mensen op de tribune

Ik denk dat de ligt het prima zal doen in Engeland. Misschien dat hij daar weer z'n flair en drive naar voren mag hebben. Want in Italië zit hij toch wel erg gevangen in een bepaalde zone en word daar erg op verdedigers ingezoomd door de pers.

Dit zou een top aankoop zijn! Fysiek ijzersterk, verdedigend groeit die elke week nog. Hoop alleen dat die bij Chelsea iets meer vrijheid krijgt in balbezit. Zijn inspeelpass en indribbelen zijn behoorlijk indrukwekkend. Heb toch het gevoel dat dat bij Juventus wat minder getolereerd wordt.

De Ligt moet van zijn bodybuilders postuur af, dan wordt hij waarschijnlijk weer zo goed als een paar jaar terug. Hij is veels te bonkig geworden en daardoor niet meer wendbaar.

Lekker tekengeld opstrijken hier en daar!

Zeker nog geen stabiele verdediger...gaat vaak naar de grond, zeker niet snel tegenover de topspitsen van nu en hij laat vaak z' n man lopen.

Mooi werk toch, profvoetballer. Ik geef je een contract voor 7 miljoen per jaar om de leegte van morata op te vullen.
3 seizoenen en 2 goals later: dat heb je perfect gedaan!!!

Hopelijk slaat EtH toe en haalt hij de Ligt naar United. Daar kan hij bijdragen aan de toekomst en de club weer laten meedoen om de titel

Ben echt benieuwd hoe De Ligt het gaat doen in de PL. Dat is een flink niveau verschil en vooral fysiek een uitdaging voor hem met zijn blessure gevoeligheid.

Echt ontzettend goed dat Chelsea na het waarschijnlijke vertrek van Maatsen naar Feyenoord meteen doorpakt om een vervanger te halen, nu De Ligt in Oranje ook laat zien op de flank redelijk te kunnen spelen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ajax vangt doorkoop percentage van Botman.

Gaat ajax die ook krijgen bij de verkoop van Ziyech, De Ligt, Frenky de Jong en Donny van de Beek.

Ze staan allemaal op een vertrek lijstje dus ben wel benieuwd

Mooi nieuws, kan hij daar uitgroeien tot een grote verdediger. En juve kan dat geld mooi gebruiken om de selectie verder te versterken

Van de verdedigers die gelinkt waren zoals Kounde, Gvardiol etc is dit toch de minste keus denk ik. Wist het bij Juve niet te maken zakte continu door het ijs. Verbaast dat Chelsea hem wil eigenlijk.

Ik hoop niet dat Werner erbij betrokken wordt want dat kan voor Ajax nadelig zijn. Ik neem aan dat zij ook nog een leuk percentage krijgen.
Opleidingsvergoeding sowieso en verder we weten niet wat er in de contracten staat.
Botman,Frenkie en De Ligt. Kan nog wel is leuk worden.

Zou als United zijnde ook proberen hem te halen en Martial aanbieden om de prijs te drukken.

Ik hoop nog steeds dat er een mogelijkheid is dat de Ligt samen met de Jong naar Man UTD vertrekt. Al is Chelsea natuurlijk ook een mooie club

Het is belangrijk dat De Ligt een club kiest die bij hem en zijn kwaliteiten past. In dat opzicht was zijn keuze voor Juventus (en de Serie A in het algemeen) al een rare keuze. Chelsea zou in mijn optiek weer een verkeerde keuze zijn. Hij is juist op zijn best in teams waar van achteruit gevoetbald wordt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren